Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:22

ja3

Een nieuwe inkoopactie is gestart voor de GPS ontvanger:
http://www.inkoopactie.net/ia/3wr443p3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik m'n digitale camera (via USB kabel) aansluit op de pc (Win XP) wordt de geheugenkaart herkent als 'externe disc'.

Wanneer ik m'n 6630 aansluit via de meegeleverde USB kabel (of middels Bluetooth) verloopt de communicatie via de 'Nokia phone browser'; een nadeel daarvan is dat je de geheugenkaart benadert via een alias, en niet rechtstreeks kan editen (bv .cfg files van TomTom).
Wanneer je een bestand opent vanuit de phone browser, wordt dit eerst gekopieerd naar een temp map, en dat gekopieerde bestand wordt vervolgens bewerkt.
Wanneer je dus een bestand wilt bewerken moet je het eerst kopieren naar HDD, bewerken, en dan weer terugkopieren; een beetje lastig.

Weet iemand of er een progsel bestaat dat de geheugenkaart van de 6630 rechtstreeks kan benaderen, vergelijkbaar met de 'externe disc' van een camera?

Ik kan natuurlijk het kaartje eruit halen en dan via een kaartlezer aansluiten, maar ook dat is niet handig (telefoon uit hoesje, kaartje uit telefoon, kaartje in kaartlezer, lezer aansluiten en dan weer in omgekeerde volgorde terug naar de telefoon); ik ben niet lui, maar ik doe wel graag zo weinig mogelijk ;)

Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

DieselDickey: zo te zien wordt dit een feature van Series 60 3.0. Op zich moet het denk ik mogelijk zijn iets dergelijks aan de client-kant (op de computer) te simuleren, maar dan moet je wel even lekker in wat code duiken om dat te fixen. Misschien bestaat er al zoiets, maar ik kon (met de goede zoektermen) niet zo snel iets vinden.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ja3

ja3

Ik zoek een programma voor de symbian dat de agenda functie uitbreid, nu kan je geen tekstveld onder het agendapunt invullen maar alleen een onderwerp. Dat tekst veld heb ik nodig, iemand iets gezien wat dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De toetsenboord blokkeer functie zit er niet standaard op; er is software voor te koop, maar ook een goede gratis; ik zal kijken of is dat kan achterhalen en de info en link hier plaatsen.

Tevens heb ik wel de word en excel viewers meegekregen maar geen powerpoint. Bij Nokia kan je alleen software kopen (kon zelfs de viewers niet vinden ...), en sommige specs vermelden niet eens dat het mogenlijk is om dergelijke bestanden te bekijken. Iemand meer ervaring mee ??

Heeft er iemand ervaring met datatransmissie (je telefoon gebruiken als modem) ? Ik kan nl alleen terug vinden in de handleiding dat de snelheid 57k is en dat lijkt me een beetje aan de lage kant voor een UMTS/3G verbinding. Of zie ik iets over het hoofd ????

[edit] mbt viewers heb ik eea net gevonden 8)7 ..(beter laat dan nooit >:) ): http://www.nokia.com/nokia/0,6771,64931,00.html

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwstoop
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:50
Ik heb vandaag mijn (Vodafone Live! UMTS - branded) 6630 binnen gekregen en ik moet zeggen, een erg relax toestel.

Hiervoor had ik een 7610. De 6630 is een stuk sneller, en de toetsen zijn ook veel fijner. Een betere camera en natuurlijk UMTS is ook lachen, vooral gratis RTL Nieuws kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf de nokia 6680, maar een vriend heeft de 6630. Hij wil ook een geheugen kaartje aanschaffen.

Is deze RS DV MMC goed: http://www.tscomputers.nl...rget=dept_85.html&lang=nl ???
Kaart van 256mb rs dv kost € 28,45
Daar komt nog € 1,55 verzendkosten bij. Totaal € 30,-

of moet hij beter een MMC mobile (met meer pinnen) geheugen kaartje kopen?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2005 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 02:33:
Ik heb zelf de nokia 6680, maar een vriend heeft de 6630. Hij wil ook een geheugen kaartje aanschaffen.

Is deze RS DV MMC goed: http://www.tscomputers.nl...rget=dept_85.html&lang=nl ???
Kaart van 256mb rs dv kost € 28,45
Daar komt nog € 1,55 verzendkosten bij. Totaal € 30,-

of moet hij beter een MMC mobile (met meer pinnen) geheugen kaartje kopen?
Meer pinnen is een broodje aap verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 08:28:
[...]

Meer pinnen is een broodje aap verhaal.
Meer pinnen zal inderdaad geen voordeel hebben voor de 6630.

Maar MMCmobile lijkt wel meer gebruikt te gaan worden in de toekomst ipv standaard Dual Voltage, dus als je zo'n kaartje haalt heb je een grotere kans dat je d'r later nog wat mee kunt. (Tenzij ze alles backwards compatible maken met standaard RS-MMC DV natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals ik in mijn post ergens hierboven vermeldde zou ik nog even zoeken naar de autolock die ik gebruik; simpel, gratis en doeltreffend : http://fuse.stc.cx/autolock/

werkt op :
Nokia 7650/3230/3650/3660/6600/6620/6630/6670/6680/6681/6682/7610/N-Gage™
Siemens SX1

Features:
- Automatic start-up when the phone is turned on.
- Setup tool to change inactivity time.
- It's running completely at the background.
- It's free!

echt niemand die "modem ervaringen" heeft met de 6630 een een laptop ??

[edit] inmiddels zijn deel 1 en 2 redelijk vol met nuttige links; zou het mogenlijk zijn deze bij de startpost te vermelden ?? Just a thought ;-)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2005 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:11:
zoals ik in mijn post ergens hierboven vermeldde zou ik nog even zoeken naar de autolock die ik gebruik; simpel, gratis en doeltreffend : http://fuse.stc.cx/autolock/
[...]
Goeie tip! Ik gebruikte tot nu toe JJLKeyLock, maar die draait 'hidden' en niet echt op de achtergrond (je ziet 'em als je lang op 'menu' drukt), en wat vervelender is: die stopt ermee op het moment dat je de geheugenkaart eruit haalt (terwijl hij toch echt op de telefoon zelf geinstalleerd staat).

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:56
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 18:06:

Wanneer ik m'n 6630 aansluit via de meegeleverde USB kabel (of middels Bluetooth) verloopt de communicatie via de 'Nokia phone browser'; een nadeel daarvan is dat je de geheugenkaart benadert via een alias, en niet rechtstreeks kan editen (bv .cfg files van TomTom).
offtopic:
Heb geen antwoord op je vraag, maar welke cfg files zijn aan te passen aan tomtom.
Ik heb ze nog niet gevonden

Iemand trouwens een winkel waar ze de Nokia Mobiele Houder CR-1 verkopen.
wil hem eigenlijk wel in de automonteren maar kan alleen met zuignap, zit al een andere telefoonhouder bij de radio..?
Ah ik lees een tich tal post terug dat er dus geen zuignap bijzit, kan je die los krijgen??

[ Voor 26% gewijzigd door Tito129 op 26-07-2005 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tito schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 00:16:
[...]

offtopic:
Heb geen antwoord op je vraag, maar welke cfg files zijn aan te passen aan tomtom.
Ik heb ze nog niet gevonden

[...]
Belenux-Map.cfg en andere Xyz-Map.cfg's (met een hex editor); ik wil de namen van de Favourites met een hoofdletter hebben, ook na een spatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:13

Vliegvlug

Flight Simple

FF een overzicht van mijn uitgebreide firmware upgrade ervaring met mijn Nokia 6630.

Ik heb een buitenlandse 6630, een jordaanse om precies te zijn en daar wilde ik graag een nederlandse T9 op hebben. Tot mijn verbazing bleek daarvoor de hele telefoon een firmware upgrade nodig te hebben met nederlands firmware kwam ik achter via dit topic (toch wel erg handig GoT :)).

Bij een Nokia servicepunt langs gegaan hiervoor waar bleek dat het 2-3 weken zou gaan duren, wat wel erg lang was aangezien ik dacht dat het ter plaatste wel zou kunnen.
Nou goed toch maar gedaan ook al is het vervelend je telefoon zo lang kwijt te zijn.
Had maar twee verzoeken:
- een nederlandse firmware op kwam ivm T9
- firmware versie boven de 3.x want dan is UMTS uit te zetten.

Het verzoek voor nederlands was gelijk al lastig want dat konden ze niet garanderen omdat ze bij het reparatiecentrum als robots zaten te upgraden (woorden van het servicepunt zelf) en simpelweg een nieuwere versie erop gooien op basis van wat er al op staat en dat was bij mij niet nederlands natuurlijk. Maar met dikke merkstift is op de orderbon toen over de hele breedte "NEDERLANDSE TAAL" gezet en dan zouden ze het hopelijk zien bij de upgrade.

8 dagen later werd ik al gebeld dat mijn telefoon weer terug was, ik blij dat het zo snel was.
Toen ik de telefoon in handen had bleek er echter Vodafone specifieke firmware opgezet te zijn, versie 2.39. Nederlandse taal ok, maar dan moet er geen vodafone shit bij en was het vervolgens ook nog eens hetzelfde versienummer als er al op stond.
Kortom, telefoon kon weer terug. :(

Nogmaals is op de orderbon gezet; NEDERLANDSE FIRMWARE - GEEN VODAFONE.
De servicepoint medewerker had goede hoop dat het nu wel goed kwam en dat het toestel redelijk snel terug zou zijn omdat het niet druk was met reparaties, vandaar ook dat ie al na 8 dagen terug was de eerste keer.

Pas een krappe maand(!) later werd er gebeld dat mijn toestel terug was. Hij bleek helemaal naar Frankrijk te zijn geweest.
Gelijk opgehaald want ik had lang genoeg zonder gezeten.
Deze keer was de versie wel goed (4.0.3.38) en ook unbranded maar nu weer geen nederlands taal erop; alleen engels, frans, arabisch. |:( (hoe moeilijk kan het zijn; nou blijkbaar erg moeilijk)

Had echt geen zin weer lang zonder toestel te zitten en er eigenlijk ook weinig vertrouwen in dat het een 3de keer wel goed zou gaan dus heb het maar zo gelaten. :|
Maar ik vind het echt belachelijk dat zoiets simpels als een door de klant gewenste firmware erop krijgen niet eens mogelijk is in het serviceysteem van Nokia en dat het een kansspel is van handgeschreven opmerkingen op orderbonnen in de hoop dat de upgrader het leest.

Gelukkig was het upgraden uiteindelijk toch kosteloos (zou me in eerste instantie 22,50 gaan kosten).
En het schijnt binnenkort zelfs mogelijk te worden dat Nokia servicepunten zelf weer smartphone kunnen gaan upgraden zodat het klaar-terwijl-u-wacht wordt.

Als het zover is ga ik nog eens een poging wagen er toch nederlandse firmware op te krijgen.
Tot die tijd kan ik iedereen met specifieke upgrade wensen afraden eraan te beginnen, of je moet van verrassingen en lang wachten houden natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Heeft iemand hier misschien een antwoord op? Ik heb namelijk het zelfde probleem en kan geen oplossing vinden? Voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

****Misschien is deze vraag al eerder gesteld..

Ik sluit de telefoon op de pc aan dmv de bijgeleverde kabel. De computer herkent de Nokia 6630, maar kan niet tot het geheugen van de telefoon doordringen. Oftewel, wanneer ik in windows verkenner de nokia 6630 aanklik, is dat icoontje van zoeken de gehele tijd bezig. Hij gaat maar door, en vind nooit ieis.. Hij kan dus niks uit de telefoon lezen..

Weet iemand wat hier aan de hand is, en hoe ik het kan oplossen?

Bij voorbaat dank...****

Weet iemand hierop misschien een antwoord? Ik kamp namelijk met hetzelfde probleem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:18:

Weet iemand hierop misschien een antwoord? Ik kamp namelijk met hetzelfde probleem.....
heb je de nokia software ook geinstalleerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ik had dat ook wel eens dat ik niet via de usb kabel in mijn N6630 kon komen.

maar ik heb ook een kaartlezer en zet altijd alles op mijn kaartje dus voor mij is het niet erg.
miscshien iemand al een idee of er ook drivers voor W2K3 komen?(zal wel niet maar toch fijn)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwstoop
Vraagje. Ik heb een Vodafone 6630 en kan dus geen mp3 als beltoon instellen. Volgens de review op nieuwemobiel.nl is dit wel te omzeilen.

Er staat alleen niet bij hoe ;)

Kan iemand me dat vertellen? Moet ik converteren naar een ander bestandsformaat en zoja, welk formaat en met welk programma?

thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ja3

ja3

Met iTunes kan je het omzetten naar aac formaat (met extensie .m4a). Bij mij werkt het dan als ringtone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwstoop
Ah dat werkt! Goede tip! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:40

Illusion

(the art of)

Vliegvlug schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:36:

Deze keer was de versie wel goed (4.0.3.38) en ook unbranded maar nu weer geen nederlands taal erop; alleen engels, frans, arabisch. |:( (hoe moeilijk kan het zijn; nou blijkbaar erg moeilijk)
weet je zeker dat het niet 4.0.3.18 was???? dat is de nieuwste die ik een paar weken geleden kon krijgen.. maar ook dat is toen niet gelukt bij het servicepoint in heerenveen, dus ik draai nog 2.39

edit:

ondertussen meer versies 4.03.38 gevonden online, maar nergens een changelog.. Iemand??

[ Voor 10% gewijzigd door Illusion op 02-08-2005 01:02 ]

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar...

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 16:04 . Reden: heb t antwoord zelf gevonden. ]

Verwijderd

Hey mensen,

Ik heb misschien een stomme vraag, maar waar (in welke mappen) moet ik tomtom naartoe schrijven op mijn geheugenkaart? Ik heb nu een 256mb geheugenkaart en wil daar tom tom mobile benelux opzetten. Maar kom er totaal niet uit in welke mappen of waar ik dit in godsnaam heen zou moeten schrijven of wat ik moet aanmaken ofzo.
Als iemand mij hiermee kan helpen hardstikke bedankt.

Groeten Bart

Verwijderd

Hey mensen heb tomtom inmiddels op mijn gsm staan, alleen als ik hem opstart zegt hij al .... sec geen gps-signaal. Hoe kan ik in het menu komen, want je kunt tomtom toch ook gewoon gebruiken zonder GPS? dat hij dan alleen voor je de straten laat zien ofzo? Wat moet ik doen om uit dat blauwe menu te komen waar hij zegt al .... geen bruikbaar gps-signaal.
Alvast bedankt!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Heeft Iemand een code waarmee alle confihuratie instellingen worden verwijderd ineens...
mail instellingen/wap/gprs/internet??? 7370 is geen optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapenstaart
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 15:13
Weet iemand wat er gebeurd als ik er toch een RS-MMC ZONDER DV kaartje in doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
JaapenstaarT schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:28:
Weet iemand wat er gebeurd als ik er toch een RS-MMC ZONDER DV kaartje in doe?
Dan vind je telefoon gewoon je kaartje niet.
Snap ook niet waarom je dat toch wilt proberen, want heel deze thread lang staat er zowat op iedere pagina wel een aantal keer geschreven dat de N6630 alleen met een DV kaartje werkt

[ Voor 18% gewijzigd door degroot op 23-08-2005 21:42 ]

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik had mijn telefoon weg gebracht omdat hij de sim kaart niet meer kon vinden dus wat zegt dat ding plaats simkaart dus ik kon hem alleen offline gebruiken.

ik dus naar vodafone geweest en laten zien wat het probleem was dit was echt een wazig probleem dat hadden hun nooit gezien. dus had ik hem op laten sturen gvd 3 weken kwijt.

ik had eerst een oudere versie van 11-11-04 firmware versie weet ik ff niet wat het was.
dus ik krijg hem terug en is mijn 6630 geupdate naar v4.03.38 25-04-05 vrij nieuw denk ik
en het verschil merk je meteen telefoon werkt een stuk stabieler en sneller ja kan tenminste op gsm locken dus je accu kan dan wat langer mee enz. voor de rest het blijft een top toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Sorry verkeerde topic!

moest de 6030 hebben voor nieuwe versie melding. Mijn welgemeende excuses.

[ Voor 162% gewijzigd door Raimon op 06-09-2005 14:17 ]

don't worry, be happy...

• maquis
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-05 11:08

maquis

Maak je niet te sappel........

als ik mn bereik verlies, dan loopt mn 6630 vast en kan ik alleen door middel van verwijdering van mn batarij, hem weer op starten.

is dit een bekend probleem en hoe kan ik dit op lossen?

GruB God

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb een 6630 en wil graag een groter geheugenkaartje. Op dit moment heb ik 32mb die er standaard is bijgeleverd. Op de pricewatch staan een aantal 512MB kaartjes:

- MultiMedia Card RS DV 512 MB (Kingston, Mobile)
- MultiMedia Card RS DV 512 MB (Merkloos)
- MultiMedia Card RS DV 512 MB (Transcend)
- MultiMedia Card RS DV 512 MB (TwinMOS, Mobile)

Alle 4 kaartjes kosten ongeveer 40 euro. Maakt het nog uit welk kaartje ik koop of mag ik verwachten dat alle 4 kaartjes gewoon werken in mijn 6630?

Daarnaast ben ik benieuwd of er ook 1GB kaartjes bestaan, en zo ja, waar je deze kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Nope grootste is 512MB volgens mij..
Ik heb zelf de Kingston kaart gekocht voor mijn 6681, en die doet het gewoon, lijkt me dus dat die in de 6630 ook prima werkt. Ik heb em bij MNM (ofzoiets) computers gekocht, verzenden voor 1,55 in zon bubbelding, mooi goedkoop kaartje dan :P (al kon het een stuk goedkoper als er standaard MMC in zou passen... :( )

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
maquis schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:54:
als ik mn bereik verlies, dan loopt mn 6630 vast en kan ik alleen door middel van verwijdering van mn batarij, hem weer op starten.

is dit een bekend probleem en hoe kan ik dit op lossen?
Hoe Bedoel je precies?
Van welk netwerk verlies je bereik? van je GSM netwerk of je UMTS netwerk ?

Als ik mijn bereik van het UMTS netwerk verlies , schakelt hij gewoon keurig over op het GSM netwerk.
Van het GSM netwerk heb ik nog nooit bereik verloren _/-\o_

Heb je misschien dat programma geinstalleerd waarmee je je telefoon kon locken op of GMS of UMTS/GSM ? zet dat anders ff uit.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paters schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:36:
Ik heb een 6630 en wil graag een groter geheugenkaartje. Op dit moment heb ik 32mb die er standaard is bijgeleverd. Op de pricewatch staan een aantal 512MB kaartjes:
[...]
Let ook op de snelheid van de kaartjes, afhankelijk waarvoor je 'em wilt gebruiken. Ik heb een Kingston die werkt op de standaard snelheid maar bij toepassingen die intensief van de kaart gebruik maken (bv. routenavigatie) 'hikt' die regelmatig, moet zelfs af en toe helemaal resetten (telefoon uit en weer aan).
Een ATP kaartje op high-speed werkt in dat geval wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb het volgende probleem. Ik heb een GPRS abonnement gehad van de zaak en daarmee kon ik internetten en mail ophalen. Nu is het GPRS abonnement eraf gehaald omdat een collega die harder nodig had ivm inbellen via een PDA naar een server.

Nu ben ik al 2 dagen bezig geweest om een analoge internetverbinding in de telefoon te zetten om toch nog mijn mail op te kunnen halen. Alleen lukt dit voor geen meter. Ik heb xs4all als provider, maar ik loop tegen het volgende aan. Ik kan bij toegangspunt alleen Packet-gegevens als drager instellen.Bij diverse handleidingen op internet moet je daar "Gegevensoproep" in kunnen stellen, maar die optie heb ik niet. Ik kan dus ook geen inbelnummer opgeven.

Weet iemand hoe je de 6630 analoog laat inbellen zodat je kunt internetten en je mail op kan halen?

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!, ik weet niet wta er gebeurd is, maar mn mobiel wil niet meer bellen, staat offline, heb hem al reset, en ik weet niet meer wat te doen, iemand een idee?
help!!
Danny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Laatst online: 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

heb je niet per ongeluk het profiel "offline" geselecteerd?

druk heel kort op het uit knopje aan de rechterzijkant en kies dan een ander profiel.

als dit het niet is, dan het Simmetje er even uithalen, schoonblazen en terug stoppen.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedCellNL
  • Laatst online: 11-04-2024
Als ik mijn toestel inschakelen zoekt deze het UMTS netwerk, nu zit ik bij T-mobile en dus kan ik geen UMTS aan maar toch blijft ie 2minuten op UMTS (3G) staan. Dit kost zeer veel batterij-en. Zo erg dat het toestel binnen een halve dag leeg is. En daarnaast ben ik dus niet bereikbaar.

Nu weet ik dat met een nieuwe firmware het probleem verholpen moet zijn en je kan kiezen tussen GMS en UMTS netwerk. Maar deze optie heb ik dus niet tot mijn beschikking.

Heeft iemand een idee hoe ik dus op GMS kan blijven staan? Misschien via een programma wat ik kan installeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Ok, wel veel te duur, maar als dit gaat werken: erg mooi. Heerlijk 1 gig kwijt op je telefoon, kun je er gewoon een paar films opzetten, of je hele TomTom kaarten collectie.
Er zal heus wel een flinke prijsdaling volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
hebben ook mensen er last van als je bluetooth hebt gebruikt voor zeg maar tomtom of headset en je daarna weer wat wilt aansluiten dat hij geen verbinding wil maken..
Ik moet elke keer me telefoon restarten, hij zeurt steeds over maximale connecties bereikt terwijl er niks aan hangt..

Zou dit met een firmware upgrade op te lossen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedCellNL
RedCellNL schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:48:
Als ik mijn toestel inschakelen zoekt deze het UMTS netwerk, nu zit ik bij T-mobile en dus kan ik geen UMTS aan maar toch blijft ie 2minuten op UMTS (3G) staan. Dit kost zeer veel batterij-en. Zo erg dat het toestel binnen een halve dag leeg is. En daarnaast ben ik dus niet bereikbaar.

Nu weet ik dat met een nieuwe firmware het probleem verholpen moet zijn en je kan kiezen tussen GMS en UMTS netwerk. Maar deze optie heb ik dus niet tot mijn beschikking.

Heeft iemand een idee hoe ik dus op GMS kan blijven staan? Misschien via een programma wat ik kan installeren??
Heb t via FieldTest voor elkaar gekregen, kijken of de batterij nu ook een dag langer mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedCellNL
Mijn Time-out verlichting staat op 5 seconde maar dit duurt wel 35 seconde ofzo voordat het scherm uit-fade.

Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedCellNL schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:26:
Mijn Time-out verlichting staat op 5 seconde maar dit duurt wel 35 seconde ofzo voordat het scherm uit-fade.

Enig idee?
Heeft mijn 6680 ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Heb ik ook met mijn 6630.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:23

Sorcerer8472

Mens sana?

RedCellNL schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:25:
[...]

Heb t via FieldTest voor elkaar gekregen, kijken of de batterij nu ook een dag langer mee gaat.
Mijn ervaring (6680, toch hetzelfde :P) is dat het alleen iets uitmaakt als je vaak netwerk kwijt bent (dan gaat hij ook 3G zoeken en proberen enzo) of als je op een 3G-netwerk zit (Voda, KPN) waar de telefoon ook naar 3G-frequenties luistert. Moet dit nog es wat uitgebreider testen.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedCellNL
Normaal ging ie 1 dag mee en zat ie constant te zoeken naar 3G, dit was zo erg dat ie sinds begin deze week slechts een halve dag mee-ging. Omdat ze denk ik een 3G paal hebben geplaatst in de omgeving waar ik heel de dag zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 09:15
Ik zit nu sinds een week ook met deze telefoon te spelen (helaas maar tijdelijk want ik vind het best een fijn toestel) en ik krijg het in Java niet voor elkaar om vanaf de camera met > 160x120 pixels foto's te nemen.
Iemand enig idee hoe ik dat in Java op kan lossen?
Ik weet dat het in C wel mogelijk zou moeten zijn, maar dat moet nu juist dus even niet.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedCellNL
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:10:
[...]

Mijn ervaring (6680, toch hetzelfde :P) is dat het alleen iets uitmaakt als je vaak netwerk kwijt bent (dan gaat hij ook 3G zoeken en proberen enzo) of als je op een 3G-netwerk zit (Voda, KPN) waar de telefoon ook naar 3G-frequenties luistert. Moet dit nog es wat uitgebreider testen.
Inderdaad, geen minuut langer actief. Soms is de batterij al na 18 uur op, zonder intensief gebruik. Wel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

Mensen hetvolgende; omdat het al 4x voorgekomen is dat ik de harde reset code gebruikt heb wil ik graag mijn sms woordenboek-lijst back-uppen. Anders moet ik continu alle opgeslagen woorden weer opnieuw toevoegen..

Enig idee in welk bestand dit opgeslagen wordt en/of dit makkelijk te kopieëren en te vervangen is!?

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag wat filmpjes op mijn 6630 planten, maar hij valt steeds over het mpeg4 gebeuren. De filmpjes zijn dan al omgezet naar mpeg4 formaat. Hoe los ik dit op?

Iemand ervaring met het maken van fimpjes voor de 6630? Met welk programma?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
TD-er schreef op donderdag 03 november 2005 @ 22:21:
Ik zit nu sinds een week ook met deze telefoon te spelen (helaas maar tijdelijk want ik vind het best een fijn toestel) en ik krijg het in Java niet voor elkaar om vanaf de camera met > 160x120 pixels foto's te nemen.
Iemand enig idee hoe ik dat in Java op kan lossen?
Ik weet dat het in C wel mogelijk zou moeten zijn, maar dat moet nu juist dus even niet.
In de tussentijd heb ik een aantal nieuwe toestellen erbij gekregen, voor het project waar we mee bezig zijn.
Er zit dus een redelijk verschil in firmware (V 2.39.15 van 11-11-04 tegenover V4.03.38 van 25-04-05)
Bij die nieuwe GSM's (zijn rechtstreeks afkomstig van Nokia, dus ik vermoed dat dit de laatste versie is) is het dus wel mogelijk om op meer dan 160x120 foto's te nemen onder Java.
Een probleem wat met die nieuwe GSM's optreed is dat Java MIDlets niet soms geen toegang krijgen tot de camera en soms wel. Het lijkt erop dat de garbage-collection iets anders gaat, maar dat weet ik nog niet zeker.
Iemand daar al wel ervaring mee?

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo luitjes.

Ik ben al een ruime tijd trotse eigenaar van een nokia 6630,
Nu doet het probleem zich voor dat ik sinds een paar dagen mijn nokia phone browser (pc-suite 6.6.18) niet meer kan gebruiken. Als ik die phonebrowser aanklikt zie ik mijn telefoon wel staan (windows zegt ook dat hij verbonden is en de pc-suite geeft dat ook aan) maar zodra ik er op klik om hem te openen dan krijg ik ineens de melding: "de bewerking kan niet worden voltooid"
Hij heeft het altijd gedaan, en aan de telefoon kan het ook niet leggen. Ik heb namelijk ook al een 6230 geprobeerd, met hetzelfde resutaat.
Ik gebruik touwens die usb kabel die je erbij krijgt.
Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft!

edit: ik heb firmware 5.03.08 17-08-05 RM1

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben naar Eindhoven geweest voor een Firmware Update , ze lieten de foon daar terwijl er geen FUCK te doen was...
Dus krijg de laatste Update erin, dan ga ik testen en kan ik je meer vertellen...
Onder mijn oude Firmware werkte het perfect .... dus ik hoop hem morgen te kunne ophalen en dan vertel ik je mijn ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Firmware erin, werkt allemaal naar behoren!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:39
Heey

Ik heb zelf ook sinds een paar dagen een nokia 6630 aangeschaft.
Zeer fijn ding. Alleen vind ik het jmmr dat de batterij al na 1 dag op is...
Best vervelend. Maar wat is nou precies een firmwire?
Kan iemand me dat uitleggen?

Greetz Jokuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Jokuh schreef op donderdag 17 november 2005 @ 22:38:
Heey

Ik heb zelf ook sinds een paar dagen een nokia 6630 aangeschaft.
Zeer fijn ding. Alleen vind ik het jmmr dat de batterij al na 1 dag op is...
Best vervelend. Maar wat is nou precies een firmwire?
Kan iemand me dat uitleggen?

Greetz Jokuh
Firmware (dus niet een stukje draad, maar met een a geschreven) is de software die in de telefoon is geprogrammeerd.
Op je mainboard van je PC, op je videokaart en zelfs op je harde schijf staat ook een stukje software zodat het apparaat werkt.
Dat stukje software heet een firmware, oftewel een stukje software wat geschreven is door het bedrijf wat het apparaat gemaakt heeft. Nu is het in sommige gevallen ook mogelijk om die firmware zelf aan te passen. Denk hierbij aan alternatieve firmware voor de DVD-brander of draadloze router (NEC 3540 bijv en Linksys WRT54G)

Als de accu na een dag al leeg is, staat waarschijnlijk je Bluetooth nog aan.
Als je die niet gebruikt, zou ik die uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee hoe dat nou met die MPEG 4 filmpjes zit?

Zie mijn post een stukkie naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 12:29:

Je moet ff nokia multimedia-converter downloden
http://www.forum.nokia.com/main/0,,034-63,00.html
daarmee moet je dan het filmpje converteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedCellNL
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 12:29:

Helaas moet je die idd converteren. Dit is wel jammer aangezien Samsung filmpjes in MPEG 4 formaat opslaat en Nokia dat niet kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks..zo es ff proberen!

Werkt super!! alleen jammer dat ie .wmv niet ondersteunt, maar ja...je kan nie alles hebben ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy3000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-07 22:59
goed nieuws voor mensen die nog een memory module willen kopen. Ik heb vandaag bij intergeheugen.com een kingston mmc mobile dual voltage opgehaald van 1 gb prijs 81 euro !! en het werkt perfect in mijn 6630. _/-\o_

link naar de product:

http://www.interngeheugen.com//prodmem.odb?artcod=32414

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, dit zijn nette prijzen! Nu heb ik bij mijn 6680 nog 2x 512MB aangeschaft om aan mijn behoefte aan ruimte te voorzien :)

Denk dat ik die maar de deur uit doe en er eentje van 1gig koop dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is geen reduced size??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, fototje klopt niet helemaal volgens mij, in de beschrijving staat wel degelijk mmc mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal eens gaan checke...

in elk geval.. Thanx voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je daar nou al leuke ringtones op downloaden, of moet je het nog doen met de craptones die er normaal bij zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:27:
kan je daar nou al leuke ringtones op downloaden, of moet je het nog doen met de craptones die er normaal bij zitten?
Ik knip altijd stukjes uit mp3 nummers van ongeveer 20 tot 30sec. Heb je altijd iets wat je zelf mooi vind. Die standaardtones zijn waardeloos idd. Al zet ik zo af en toe de standaard nokia-tune er nog wel eens op. Lekker degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:38
Ik he dit topic een beetje doorgelezen en begrijp hier en daar dat je op de telefoon originele nokia firmware kan zetten en dan ook gelijk van de vodafone troep af bent? Zo ja, kan dat kosteloos bij een nokia servicepunt of hoeveel kost dat?

Ben namelijk op zoek naar een 2e hands 6630 en wil em graag icm T-Mobile gaan gebruiken.
Nog een vraag: Heeft iemand ook al eens foto's met het toestel bij een concert gemaakt en is dat te doen? Of is het daar vaak te donker?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
rimave schreef op zondag 01 januari 2006 @ 14:53:
[...]

Ben namelijk op zoek naar een 2e hands 6630 en wil em graag icm T-Mobile gaan gebruiken.
Nog een vraag: Heeft iemand ook al eens foto's met het toestel bij een concert gemaakt en is dat te doen? Of is het daar vaak te donker?
Ik heb 'm hier gebruikt om zelfgeschreven software op te testen waarbij fotos genomen werden die werden verwerkt door de software.

Dit was een thuis-situatie met gewoon halogeen verlichting en daarbij was al redelijk wat ruis aanwezig.
Op een concert is vaak nog minder licht, dus ik zou verwachten dat je dan meer ruis krijgt.
Nu is het wel zo dat die foto's genomen in Java op een andere manier genomen worden, dan met de ingebouwde applicatie, maar ik kan me haast niet voorstellen dat hetveel minder ruis oplevert.
Wat je natuurlijk wel kunt doen is op 1.3 Mpixel de foto's nemen (1280x960) en die resizen naar 640x480 dan raak je al een hoop ruis kwijt.
De scherpte van de foto's is ook niet alles, maar ik heb dan ook alleen maar foto's genomen op 1m afstand of minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Kan iemand deze vraag nog voor me beantwoorden?

Ik heb dit topic een beetje doorgelezen en begrijp hier en daar dat je op de telefoon originele nokia firmware kan zetten en dan ook gelijk van de vodafone troep af bent? Zo ja, kan dat kosteloos bij een nokia servicepunt of hoeveel kost dat?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rimave schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:45:
Kan iemand deze vraag nog voor me beantwoorden?

Ik heb dit topic een beetje doorgelezen en begrijp hier en daar dat je op de telefoon originele nokia firmware kan zetten en dan ook gelijk van de vodafone troep af bent? Zo ja, kan dat kosteloos bij een nokia servicepunt of hoeveel kost dat?
Het kan, maar volgens mij schendt een service point daarmee de rechten van vodafone dus doen ze het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Ik gebruik mijn Nokia 6630 icm met een bluetooth carkit en mijn TomTom 5 Mobile met bluetooth gps. Dit gaat op zich wel goed, het geluid van TomTom wordt goed verstaanbaar doorgegeven door de bluetooth carkit. Echter als ik later weer in de auto stap en start, dan pakt de 6630 de verbinding met mijn carkit niet meer op. Pas nadat ik de telefoon aan en uit gezet hebt, werkt de verbinding onderling weer. :'(

Weet iemand of de 6630 uberhaupt wel tegelijkertijd met een bluetooth carkit en gps overweg kan??

@bounzer: waarmee knip jij mp3 bestanden in kleine stukjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
HeyJIJdaar schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 18:43:
Ik gebruik mijn Nokia 6630 icm met een bluetooth carkit en mijn TomTom 5 Mobile met bluetooth gps. Dit gaat op zich wel goed, het geluid van TomTom wordt goed verstaanbaar doorgegeven door de bluetooth carkit. Echter als ik later weer in de auto stap en start, dan pakt de 6630 de verbinding met mijn carkit niet meer op. Pas nadat ik de telefoon aan en uit gezet hebt, werkt de verbinding onderling weer. :'(

Weet iemand of de 6630 uberhaupt wel tegelijkertijd met een bluetooth carkit en gps overweg kan??

@bounzer: waarmee knip jij mp3 bestanden in kleine stukjes?
Je geeft zelf al aan dat je Nokia tegelijk met de GPS en de carkit kan babbelen, dus hij kan het wel :)
Het probleem is waarschijnlijk dat je ofwel de carkit niet goed gepaired hebt (max 2 apparaten tegelijk gepaired), danwel teveel profielen tegelijk in gebruik.
De Nokia 6630 kan volgens mij max 3 profielen tegelijk gebruiken en ik kan me voorstellen dat een carkit 2 profielen gebruikt (headset profiel en een of ander data communicatie profiel, zoals SPP)
De GSM kan ook niet 2 SPP profielen tegelijk gebruiken en je GPS ontvanger werkt ook al met een SPP (Serial Port Profile)

Dus ik zou proberen uit te zoeken welke profielen je carkit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:39
Hey,

Ik zou graag van jullie willen wete wat mijn firmwire is.. Kan ik dat ergens in de gsm opvrage? Want ik lees dat door firmwire update de zooi beter gaat werken.

EDIT: Ik heb het al gevonden. Mijn firmwire is 2.39.15. Deze lijkt me een beetje verouderd. Hoe kan ik deze updaten/upgraden?

Groetjes Joey

[ Voor 26% gewijzigd door Jokuh op 08-01-2006 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jokuh schreef op zondag 08 januari 2006 @ 00:00:
Hey,

Ik zou graag van jullie willen wete wat mijn firmwire is.. Kan ik dat ergens in de gsm opvrage? Want ik lees dat door firmwire update de zooi beter gaat werken.

EDIT: Ik heb het al gevonden. Mijn firmwire is 2.39.15. Deze lijkt me een beetje verouderd. Hoe kan ik deze updaten/upgraden?

Groetjes Joey
Je kunt je firmware updaten bij de Nokia Service Points!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Ik les hier dat mensen naar een servicepunt zijn gegaan en de firmware er binnen 15 minuten op hadden. Ik heb gebeld met een servicepunt en die zeggen een uur nodig te hebben om de firmware erop te zetten. Dat duurt dan wel erg lang.

Ik moet zeggen dat ik het ook wel een gemis van nokia vind dat ze geen servicepunt in de provincie Groningen hebben. Nu moet ik naar Heerenveen of Emmen rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rimave schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 12:59:
Ik les hier dat mensen naar een servicepunt zijn gegaan en de firmware er binnen 15 minuten op hadden. Ik heb gebeld met een servicepunt en die zeggen een uur nodig te hebben om de firmware erop te zetten. Dat duurt dan wel erg lang.

Ik moet zeggen dat ik het ook wel een gemis van nokia vind dat ze geen servicepunt in de provincie Groningen hebben. Nu moet ik naar Heerenveen of Emmen rijden!
Firmware upgraden duurt idd een uur. Iedereen die zegt dat het binnen de 15 min gedaan is liegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Ergens hier in het topic is voorbij gekomen dat je ook je gmail via je telefoon kan ontvangen. Het lukt me echter niet. Ik heb T-Mobile prepaid. Heb de T-Mobile GPRS instellingen erin staan. Daar kan ik wel mee internetten op de telefoon, maar dus niet e-mailen via de ingebouwde e-mail cliënt van de Nokia 6630. Hij blijft aangeven 'server niet gevonden'. Zou wellicht een firmware upgrade het probleem oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 20:40
Hey medetweakers,

IK heb sinds afgelopen zaterdag ook deze phone gekocht bij Vodafone. Gelukkig nog een wat nieuwere firmware erop (4.03.38) en gelijk wat foto's gemaakt, themes en spelletjes erop gezet, en ik moet zeggen het werkt lekker. Alleen heb ik helaas een paar probleempjes. RealOne Player blijft de hangen als ik deze wil afsluiten, dan moet ik deze via 'taakbeheer' (Menu-toets lange tijd ingedrukt) afsluiten en dan werkt het nog niet helemaal lekker. En nog iets ergers (vind ik zelf dan) dat als ik de telefoon inschakel en verbind met de PC suite dan werkt het wel, maar als ik de kabel er eenmaal uit heb gehaald en er weer in doe dan werkt het niet meer. De enige oplossing dan is de telefoon opnieuw aan en uit zetten, wat erg irritant wordt. Zijn er meer mensen met deze problemen en/of oplossingen ?

Met vriendelijke groet,
- aLex3305 -

Hmm blijkbaar zat er een bug/virus in mijn thema wat ik gebruikte, phone volledig leeggegooid + mem card en daarna een harde reset gedaan, nu werkt allles weer :)

[ Voor 11% gewijzigd door alex3305 op 01-03-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 01:05:
[...]

Je kunt je firmware updaten bij de Nokia Service Points!
Kan dit alleen via zo'n service point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 20:40
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:49:
[...]

Kan dit alleen via zo'n service point?
Als het goed is wel, maar je zou het ook zelf kunnen MAAR daar zou je illegale firmware voor moeten downloaden.. En is de Vodafone firmware ook te updaten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex3305 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 00:12:
[...]
Als het goed is wel, maar je zou het ook zelf kunnen MAAR daar zou je illegale firmware voor moeten downloaden.. En is de Vodafone firmware ook te updaten ?
Hmm ok, maar dat updaten bij zo'n service point is gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
  • Laatst online: 10-09 21:15
ik zit hier ook met een vraagje .. vandaag zo'n 6630 gehaald bij Vodafone , maar mijn onderste gedeelte van het toetsenbord licht niet op.

foto ter verduideling, Hoort dit ?
(Grote versie klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~adsl0708/6630Small.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Paradox op 11-03-2006 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G4E-PARAD0X schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 15:59:
ik zit hier ook met een vraagje .. vandaag zo'n 6630 gehaald bij Vodafone , maar mijn onderste gedeelte van het toetsenbord licht niet op.

foto ter verduideling, Hoort dit ?
(Grote versie klikbaar)
[afbeelding]
Ehm, ik heb er ook net eentje gekocht gisteren, bij mij licht het onderste gedeelte gewoon op. Weliswaar iets minder fel dan bovenin, maar zeker wel licht. Zoals het er op je foto uit ziet lijkt mij niet te kloppen. Valt me trouwens nu pas op dat er een lichtsensor in zit voor de verlichting :9

Nog een vraagje, ik heb net de laatste versie van Mobile Master gedownload omdat ik graag wil kunnen syncen met Mozilla Thunderbird en Calendar. Nu blijkt dat dit programma de 6630 nog helemaal niet ondersteunt. Weet iemand of er bepaalde functionaliteit van dit programma wel gewoon te gebruiken is, of kent iemand wellicht een ander programma waarmee dit wel kan?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2006 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb m´n 6630 bijna een week en ik ben er erg tevreden over. Gebruiksvriendelijk, snel, zeer goeie geluidskwaliteit met de headset, en je kan er heel VEEL mee :9 Ik heb er nu een 64 MB kaartje in maar de 1 GB kaart is al besteld :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allen,

Is er een mogelijkheid om de afspraken die in de kalender zitten ook zichtbaar te maken op het beeldscherm. Op het scherm waar hij standaard in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:21:
hallo allen,

Is er een mogelijkheid om de afspraken die in de kalender zitten ook zichtbaar te maken op het beeldscherm. Op het scherm waar hij standaard in staat.
Je bedoelt als achtergrond weergeven? Niet dat ik zo weet, zou wel handig zijn :)

Ik heb wel een ander vraagje over de kalender. Ik wil graag bij verjaardagen de geboortedatum van de betreffende persoon opgeven. Nou zie ik dat het item 'verjaardag' van dezelfde interface gebruik maakt als 'memo' of 'vergadering' . Nou is het zo dat deze niet toestaan dat je een datum eerder dan het jaar 1980 invult :/ Nou ken ik wel mensen die voor die datum zijn geboren :P Andere mensen die dit opgevallen is en wellicht een oplossing weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

wie weet hoe ik quickoffice documenten op me nokia 6630 kan zetten ? ik heb het al met me datakabel geprobeerd maar dat doet die niet. alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 19:41:
hallo

wie weet hoe ik quickoffice documenten op me nokia 6630 kan zetten ? ik heb het al met me datakabel geprobeerd maar dat doet die niet. alvast bedankt
Ehm, het soort documenten zou in principe niet uit moeten maken voor het overzetten. Hoe zet je andere bestanden dan over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:02:
[...]

Ehm, het soort documenten zou in principe niet uit moeten maken voor het overzetten. Hoe zet je andere bestanden dan over?
hoe je andere bestanden over zet zou ik ook niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:15:
[...]

hoe je andere bestanden over zet zou ik ook niet weten
Ok, dat is je probleem dus. Ik ga ervan uit dat je Windows draait. Eerst download je hier http://europe.nokia.com/nokia/0,,72014,00.html de nieuwste versie van de Nokia PC Suite. Deze installeer je voordat je je telefoon aansluit. Hierna start je het programma en sluit je de telefoon pas aan als het programma daarom vraagt! Volg verder gewoon de instructies. Als het goed is wordt je telefoon nu goed herkend. Kies nu in de PC Suite Bestandsbeheer en je kan op je telefoon browsen en bestanden kopiëren net als je dat op je hardeschijf doet. Dus ook Quickoffice documenten overzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:10:
[...]

dat heb ik gedaan maar ik kan de map met quickoffice nergens vinden

Ok, dat is je probleem dus. Ik ga ervan uit dat je Windows draait. Eerst download je hier http://europe.nokia.com/nokia/0,,72014,00.html de nieuwste versie van de Nokia PC Suite. Deze installeer je voordat je je telefoon aansluit. Hierna start je het programma en sluit je de telefoon pas aan als het programma daarom vraagt! Volg verder gewoon de instructies. Als het goed is wordt je telefoon nu goed herkend. Kies nu in de PC Suite Bestandsbeheer en je kan op je telefoon browsen en bestanden kopiëren net als je dat op je hardeschijf doet. Dus ook Quickoffice documenten overzetten :)[/quot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je kan nu wel bestanden overzetten? Vertel eens wat duidelijker wat je nou precies gedaan hebt en wat je gelukt is. Die Quickoffice bestanden hoeven zover ik weet niet in dé Quickoffice map oid te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bestanden overzetten dat lukt me nou nog bedankt daarvoor maar ik wil ook word documenten op mijn mobiel zetten maar ik weet niet in welke map ik die word documenten moet zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Ik heb vandaag een nokia advance carkit gekregen,
Nu las ik in het boekje als je gebruik maakt van de data kabel je bluetooth verbinding niet meer werkt.. en daar door dus ook me gpsmuis niet meer..Klopt dit??
Want bluetooth werkt maar kut op me 6630 moet regelmatig restarten omdat max connecties zijn bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tito schreef op maandag 12 juni 2006 @ 20:51:
Ik heb vandaag een nokia advance carkit gekregen,
Nu las ik in het boekje als je gebruik maakt van de data kabel je bluetooth verbinding niet meer werkt.. en daar door dus ook me gpsmuis niet meer..Klopt dit??
Want bluetooth werkt maar kut op me 6630 moet regelmatig restarten omdat max connecties zijn bereikt.
Ik zou zeggen probeer het uit, je hebt alle onderdelen toch? Hoeveel bluetooth devices gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Volgens mij was het niet zozeer het max aantal BT devices wat je tegelijk kunt gebruiken, maar meer dat er en max zat op het aantal geauthoriseerde BT-devices.
Ik heb namelijk best wel veel gebruik gemaakt van de BT-GPS ontvanger en verder het syncen via BT met de PC.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste