Een nieuwe inkoopactie is gestart voor de GPS ontvanger:
http://www.inkoopactie.net/ia/3wr443p3
http://www.inkoopactie.net/ia/3wr443p3
Verwijderd
Rustacean
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 20:26 ]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2005 02:35 ]
Verwijderd
Meer pinnen is een broodje aap verhaal.Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 02:33:
Ik heb zelf de nokia 6680, maar een vriend heeft de 6630. Hij wil ook een geheugen kaartje aanschaffen.
Is deze RS DV MMC goed: http://www.tscomputers.nl...rget=dept_85.html&lang=nl ???
Kaart van 256mb rs dv kost € 28,45
Daar komt nog € 1,55 verzendkosten bij. Totaal € 30,-
of moet hij beter een MMC mobile (met meer pinnen) geheugen kaartje kopen?
Meer pinnen zal inderdaad geen voordeel hebben voor de 6630.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2005 20:17 ]
Verwijderd
Goeie tip! Ik gebruikte tot nu toe JJLKeyLock, maar die draait 'hidden' en niet echt op de achtergrond (je ziet 'em als je lang op 'menu' drukt), en wat vervelender is: die stopt ermee op het moment dat je de geheugenkaart eruit haalt (terwijl hij toch echt op de telefoon zelf geinstalleerd staat).Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:11:
zoals ik in mijn post ergens hierboven vermeldde zou ik nog even zoeken naar de autolock die ik gebruik; simpel, gratis en doeltreffend : http://fuse.stc.cx/autolock/
[...]
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 18:06:
Wanneer ik m'n 6630 aansluit via de meegeleverde USB kabel (of middels Bluetooth) verloopt de communicatie via de 'Nokia phone browser'; een nadeel daarvan is dat je de geheugenkaart benadert via een alias, en niet rechtstreeks kan editen (bv .cfg files van TomTom).
[ Voor 26% gewijzigd door Tito129 op 26-07-2005 00:32 ]
Verwijderd
Belenux-Map.cfg en andere Xyz-Map.cfg's (met een hex editor); ik wil de namen van de Favourites met een hoofdletter hebben, ook na een spatie...Tito schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 00:16:
[...]
offtopic:
Heb geen antwoord op je vraag, maar welke cfg files zijn aan te passen aan tomtom.
Ik heb ze nog niet gevonden
[...]
Verwijderd
Verwijderd
heb je de nokia software ook geinstalleerd??Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:18:
Weet iemand hierop misschien een antwoord? Ik kamp namelijk met hetzelfde probleem.....
www.degroot-it.nl
weet je zeker dat het niet 4.0.3.18 was???? dat is de nieuwste die ik een paar weken geleden kon krijgen.. maar ook dat is toen niet gelukt bij het servicepoint in heerenveen, dus ik draai nog 2.39Vliegvlug schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:36:
Deze keer was de versie wel goed (4.0.3.38) en ook unbranded maar nu weer geen nederlands taal erop; alleen engels, frans, arabisch.(hoe moeilijk kan het zijn; nou blijkbaar erg moeilijk)
[ Voor 10% gewijzigd door Illusion op 02-08-2005 01:02 ]
Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.
Verwijderd
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 16:04 . Reden: heb t antwoord zelf gevonden. ]
Verwijderd
Verwijderd
Dan vind je telefoon gewoon je kaartje niet.JaapenstaarT schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:28:
Weet iemand wat er gebeurd als ik er toch een RS-MMC ZONDER DV kaartje in doe?
[ Voor 18% gewijzigd door degroot op 23-08-2005 21:42 ]
www.degroot-it.nl
Verwijderd
[ Voor 162% gewijzigd door Raimon op 06-09-2005 14:17 ]
don't worry, be happy...
GruB God
De wijzen komen uit het Oosten!
Hoe Bedoel je precies?maquis schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:54:
als ik mn bereik verlies, dan loopt mn 6630 vast en kan ik alleen door middel van verwijdering van mn batarij, hem weer op starten.
is dit een bekend probleem en hoe kan ik dit op lossen?
www.degroot-it.nl
Verwijderd
Let ook op de snelheid van de kaartjes, afhankelijk waarvoor je 'em wilt gebruiken. Ik heb een Kingston die werkt op de standaard snelheid maar bij toepassingen die intensief van de kaart gebruik maken (bv. routenavigatie) 'hikt' die regelmatig, moet zelfs af en toe helemaal resetten (telefoon uit en weer aan).Paters schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:36:
Ik heb een 6630 en wil graag een groter geheugenkaartje. Op dit moment heb ik 32mb die er standaard is bijgeleverd. Op de pricewatch staan een aantal 512MB kaartjes:
[...]
Beauty is in the eye of the beerholder
Verwijderd
Beauty is in the eye of the beerholder
Ok, wel veel te duur, maar als dit gaat werken: erg mooi. Heerlijk 1 gig kwijt op je telefoon, kun je er gewoon een paar films opzetten, of je hele TomTom kaarten collectie.
Heb t via FieldTest voor elkaar gekregen, kijken of de batterij nu ook een dag langer mee gaat.RedCellNL schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:48:
Als ik mijn toestel inschakelen zoekt deze het UMTS netwerk, nu zit ik bij T-mobile en dus kan ik geen UMTS aan maar toch blijft ie 2minuten op UMTS (3G) staan. Dit kost zeer veel batterij-en. Zo erg dat het toestel binnen een halve dag leeg is. En daarnaast ben ik dus niet bereikbaar.
Nu weet ik dat met een nieuwe firmware het probleem verholpen moet zijn en je kan kiezen tussen GMS en UMTS netwerk. Maar deze optie heb ik dus niet tot mijn beschikking.
Heeft iemand een idee hoe ik dus op GMS kan blijven staan? Misschien via een programma wat ik kan installeren??
Verwijderd
Heeft mijn 6680 ookRedCellNL schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:26:
Mijn Time-out verlichting staat op 5 seconde maar dit duurt wel 35 seconde ofzo voordat het scherm uit-fade.
Enig idee?
Mijn ervaring (6680, toch hetzelfdeRedCellNL schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:25:
[...]
Heb t via FieldTest voor elkaar gekregen, kijken of de batterij nu ook een dag langer mee gaat.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Inderdaad, geen minuut langer actief. Soms is de batterij al na 18 uur op, zonder intensief gebruik. Wel slecht.Sorcerer8472 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:10:
[...]
Mijn ervaring (6680, toch hetzelfde) is dat het alleen iets uitmaakt als je vaak netwerk kwijt bent (dan gaat hij ook 3G zoeken en proberen enzo) of als je op een 3G-netwerk zit (Voda, KPN) waar de telefoon ook naar 3G-frequenties luistert. Moet dit nog es wat uitgebreider testen.
Risico komt voor uit niet weten wat je doet
Verwijderd
In de tussentijd heb ik een aantal nieuwe toestellen erbij gekregen, voor het project waar we mee bezig zijn.TD-er schreef op donderdag 03 november 2005 @ 22:21:
Ik zit nu sinds een week ook met deze telefoon te spelen (helaas maar tijdelijk want ik vind het best een fijn toestel) en ik krijg het in Java niet voor elkaar om vanaf de camera met > 160x120 pixels foto's te nemen.
Iemand enig idee hoe ik dat in Java op kan lossen?
Ik weet dat het in C wel mogelijk zou moeten zijn, maar dat moet nu juist dus even niet.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 21:42 ]
Verwijderd
Firmware (dus niet een stukje draad, maar met een a geschreven) is de software die in de telefoon is geprogrammeerd.Jokuh schreef op donderdag 17 november 2005 @ 22:38:
Heey
Ik heb zelf ook sinds een paar dagen een nokia 6630 aangeschaft.
Zeer fijn ding. Alleen vind ik het jmmr dat de batterij al na 1 dag op is...
Best vervelend. Maar wat is nou precies een firmwire?
Kan iemand me dat uitleggen?
Greetz Jokuh
Verwijderd
Verwijderd
Je moet ff nokia multimedia-converter downlodenVerwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 12:29:
Heeft iemand een idee hoe dat nou met die MPEG 4 filmpjes zit?
Zie mijn post een stukkie naar boven.
Helaas moet je die idd converteren. Dit is wel jammer aangezien Samsung filmpjes in MPEG 4 formaat opslaat en Nokia dat niet kan afspelen.Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 12:29:
Heeft iemand een idee hoe dat nou met die MPEG 4 filmpjes zit?
Zie mijn post een stukkie naar boven.
Verwijderd
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 22:06 ]
goed nieuws voor mensen die nog een memory module willen kopen. Ik heb vandaag bij intergeheugen.com een kingston mmc mobile dual voltage opgehaald van 1 gb prijs 81 euro !! en het werkt perfect in mijn 6630.
Verwijderd
Verwijderd
Jawel, fototje klopt niet helemaal volgens mij, in de beschrijving staat wel degelijk mmc mobile.Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 00:24:
is geen reduced size??
Verwijderd
Verwijderd
Ik knip altijd stukjes uit mp3 nummers van ongeveer 20 tot 30sec. Heb je altijd iets wat je zelf mooi vind. Die standaardtones zijn waardeloos idd. Al zet ik zo af en toe de standaard nokia-tune er nog wel eens op. Lekker degelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:27:
kan je daar nou al leuke ringtones op downloaden, of moet je het nog doen met de craptones die er normaal bij zitten?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Ik heb 'm hier gebruikt om zelfgeschreven software op te testen waarbij fotos genomen werden die werden verwerkt door de software.rimave schreef op zondag 01 januari 2006 @ 14:53:
[...]
Ben namelijk op zoek naar een 2e hands 6630 en wil em graag icm T-Mobile gaan gebruiken.
Nog een vraag: Heeft iemand ook al eens foto's met het toestel bij een concert gemaakt en is dat te doen? Of is het daar vaak te donker?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Verwijderd
Het kan, maar volgens mij schendt een service point daarmee de rechten van vodafone dus doen ze het niet..rimave schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:45:
Kan iemand deze vraag nog voor me beantwoorden?
Ik heb dit topic een beetje doorgelezen en begrijp hier en daar dat je op de telefoon originele nokia firmware kan zetten en dan ook gelijk van de vodafone troep af bent? Zo ja, kan dat kosteloos bij een nokia servicepunt of hoeveel kost dat?
Je geeft zelf al aan dat je Nokia tegelijk met de GPS en de carkit kan babbelen, dus hij kan het welHeyJIJdaar schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 18:43:
Ik gebruik mijn Nokia 6630 icm met een bluetooth carkit en mijn TomTom 5 Mobile met bluetooth gps. Dit gaat op zich wel goed, het geluid van TomTom wordt goed verstaanbaar doorgegeven door de bluetooth carkit. Echter als ik later weer in de auto stap en start, dan pakt de 6630 de verbinding met mijn carkit niet meer op. Pas nadat ik de telefoon aan en uit gezet hebt, werkt de verbinding onderling weer.![]()
Weet iemand of de 6630 uberhaupt wel tegelijkertijd met een bluetooth carkit en gps overweg kan??
@bounzer: waarmee knip jij mp3 bestanden in kleine stukjes?
[ Voor 26% gewijzigd door Jokuh op 08-01-2006 00:07 ]
Verwijderd
Je kunt je firmware updaten bij de Nokia Service Points!Jokuh schreef op zondag 08 januari 2006 @ 00:00:
Hey,
Ik zou graag van jullie willen wete wat mijn firmwire is.. Kan ik dat ergens in de gsm opvrage? Want ik lees dat door firmwire update de zooi beter gaat werken.
EDIT: Ik heb het al gevonden. Mijn firmwire is 2.39.15. Deze lijkt me een beetje verouderd. Hoe kan ik deze updaten/upgraden?
Groetjes Joey
Verwijderd
Firmware upgraden duurt idd een uur. Iedereen die zegt dat het binnen de 15 min gedaan is liegt.rimave schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 12:59:
Ik les hier dat mensen naar een servicepunt zijn gegaan en de firmware er binnen 15 minuten op hadden. Ik heb gebeld met een servicepunt en die zeggen een uur nodig te hebben om de firmware erop te zetten. Dat duurt dan wel erg lang.
Ik moet zeggen dat ik het ook wel een gemis van nokia vind dat ze geen servicepunt in de provincie Groningen hebben. Nu moet ik naar Heerenveen of Emmen rijden!
[ Voor 11% gewijzigd door alex3305 op 01-03-2006 17:11 ]
Verwijderd
Kan dit alleen via zo'n service point?Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 01:05:
[...]
Je kunt je firmware updaten bij de Nokia Service Points!
Als het goed is wel, maar je zou het ook zelf kunnen MAAR daar zou je illegale firmware voor moeten downloaden.. En is de Vodafone firmware ook te updaten ?Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:49:
[...]
Kan dit alleen via zo'n service point?
Verwijderd
Hmm ok, maar dat updaten bij zo'n service point is gratis?Alex3305 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 00:12:
[...]
Als het goed is wel, maar je zou het ook zelf kunnen MAAR daar zou je illegale firmware voor moeten downloaden.. En is de Vodafone firmware ook te updaten ?
[ Voor 14% gewijzigd door Paradox op 11-03-2006 16:01 ]
Verwijderd
Ehm, ik heb er ook net eentje gekocht gisteren, bij mij licht het onderste gedeelte gewoon op. Weliswaar iets minder fel dan bovenin, maar zeker wel licht. Zoals het er op je foto uit ziet lijkt mij niet te kloppen. Valt me trouwens nu pas op dat er een lichtsensor in zit voor de verlichtingG4E-PARAD0X schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 15:59:
ik zit hier ook met een vraagje .. vandaag zo'n 6630 gehaald bij Vodafone , maar mijn onderste gedeelte van het toetsenbord licht niet op.
foto ter verduideling, Hoort dit ?
(Grote versie klikbaar)
[afbeelding]
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2006 14:02 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Je bedoelt als achtergrond weergeven? Niet dat ik zo weet, zou wel handig zijnVerwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:21:
hallo allen,
Is er een mogelijkheid om de afspraken die in de kalender zitten ook zichtbaar te maken op het beeldscherm. Op het scherm waar hij standaard in staat.
Verwijderd
Verwijderd
Ehm, het soort documenten zou in principe niet uit moeten maken voor het overzetten. Hoe zet je andere bestanden dan over?Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 19:41:
hallo
wie weet hoe ik quickoffice documenten op me nokia 6630 kan zetten ? ik heb het al met me datakabel geprobeerd maar dat doet die niet. alvast bedankt
Verwijderd
hoe je andere bestanden over zet zou ik ook niet wetenVerwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:02:
[...]
Ehm, het soort documenten zou in principe niet uit moeten maken voor het overzetten. Hoe zet je andere bestanden dan over?
Verwijderd
Ok, dat is je probleem dus. Ik ga ervan uit dat je Windows draait. Eerst download je hier http://europe.nokia.com/nokia/0,,72014,00.html de nieuwste versie van de Nokia PC Suite. Deze installeer je voordat je je telefoon aansluit. Hierna start je het programma en sluit je de telefoon pas aan als het programma daarom vraagt! Volg verder gewoon de instructies. Als het goed is wordt je telefoon nu goed herkend. Kies nu in de PC Suite Bestandsbeheer en je kan op je telefoon browsen en bestanden kopiëren net als je dat op je hardeschijf doet. Dus ook Quickoffice documenten overzettenVerwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:15:
[...]
hoe je andere bestanden over zet zou ik ook niet weten
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou zeggen probeer het uit, je hebt alle onderdelen toch? Hoeveel bluetooth devices gebruik je?Tito schreef op maandag 12 juni 2006 @ 20:51:
Ik heb vandaag een nokia advance carkit gekregen,
Nu las ik in het boekje als je gebruik maakt van de data kabel je bluetooth verbinding niet meer werkt.. en daar door dus ook me gpsmuis niet meer..Klopt dit??
Want bluetooth werkt maar kut op me 6630 moet regelmatig restarten omdat max connecties zijn bereikt.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq