Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste lezers,

Even het volgende; ik kan mijn VF abonnement verlengen en ook een trotse bezitter zijn van een 6630. Helaas n branded geval, de enige manier om goedkoop eraan te komen of is er nog een andere manier aan een goedkope non-branded te komen.

Ik twijfel al1 nog of ik het zal doen dus, HELP me even…
• Gaat de batterij echt maar 1 dag mee? Ook al zet j em al1 op GSM-netwerk, of is het dan 2-3dgn? Dat is neem ik aan intensief gebruik; gamen, bellen, etc.
• Welke problemen onder vindt men zoal?? En dan heb ik het niet over die MMC kaartjes… maar serieuze bugs, etc.
• VF levert em geloof ik nog steeds met firmware V 2.39.15 | 11-11-04 | RM-1.
week 19 komt nieuwe firmware, aldus VF!!!
Is die nou wel of niet te upgraden…(ja 3 wkn opsturen, duh, net een dag in huis en dan 3 weken kwijt zeker)? Naar ik las niet bij een Nokia service point. En zelf doen?
• Weet iemand dan hoe ik evt. van al die VF-shit af kom… (meel dan even vanwege evt. schending policy) had ik met m’n huidige toestel ook en was blij dat het eraf was…
• Welke forums zijn er zoal nog meer...

Alvast dank!!!
e-mailen mag ook…(vanwege evt. policy) SoulFlop [ad] freemail [dot] nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:14:
[...]

waarschijnlijk ook 4memory.nl. Ik vraag me af of die hun beloftes kunnen waarmaken, want zij zijn blijkbaar de enige die deze gaan kunnen leveren ? :|
o ja sorry ook 4memory.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 01:41
Vodafone Live! heeft het altijd perfect gedaan en nu wil ie ineens niet meer opstarten... hij blijft hangen bij "Verbinding wordt gelegd via Vodafone Live!"

Iemand een id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit product wordt op voorraad verwacht op vrijdag 6 mei 2005.

En dat gaat dan over die 512 mb kaartjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wel weer effe paar knaken bovenop de prijs gegooid he ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latok
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-02-2017
Toch maar gezwicht voor de Nokia 6630. Wel een Vodafone branded ding. Ben vooral benieuwd naar 2 dingen.....1) Werken die 512MB kaartjes van ATP goed? 2) Kan ik deze 6630 upgraden met een nieuwere firmware? Ik hoor zoveel verschillende verhalen over die Nokia Service Points. De 1 doet het wel, de andere waagt zich niet aan Vodafone branded 6630 phones etc. etc. Ah well, ik zie wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latok
En in verband met mijn Vodafone Live! verbinding lijkt mij ook erg interessant de vraag of je door middel van een proxy server in Opera off-net kunt browsen terwijl je de kosten van on-net betaalt. Niks dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vraag is of een Debitel-Vodafone toestel ook gelocked is door Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:49

Sorcerer8472

Mens sana?

Zijn er mensen hier die SSH gebruiken op hun 6630? Vroeg me af of dat een beetje lekker werkt en snel is. Hoe gaat de nokia om met ncurses-menu's bijvoorbeeld? En kun je commando's en keystrokes voorprogrammeren?

Zit eraan te denken die Nokia te nemen met zakelijk abo van Telfort, dan heb ik de mogelijkheid om voor 30 euro p.m. een bundel van 1 GB bij te kopen. Landelijk(!!!) kun je dan gebruik maken van EDGE (soort turbo-GPRS met 240 kbps down 120 kbps up, iets trager dan UMTS dus maar snel genoeg voor meeste videostreams).

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Laatst online: 03-09 19:27
Ik heb net contact gehad met Club Nokia, omtrendt de nieuwste firmware en de dual voltage rs-mmc kaarten. Deze gaven snel, maar heel sumier en half antwoord op mijn vragen, maar hun beweren dat er maximaal 128 Mb in de 6630 kan...

"Bedankt voor het contacteren van Club Nokia Careline.

De Nokia 6630 kan enkel tot 128 MMC kaarten duel voltage aan.
Helaas hebben wij geen informatie over welke software de laatste versie is, u
kan hiervoor best even contact opnemen met een Nokia Service Point.
De adressen van de Nokia Service Point kan u terug vinden op onze website
www.nokia.nl. Het Service Point wordt als eerste op de hoogte gehouden van nieuwe software."

Oftwel ze sturen je bij Club Nokia telkens van het kastje naar het muurtje... 8)7

De 256 en 512mb kaarten werken die nou wel?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een 256 en die werkt perfect !

laat je niks wijsmaken!

de 512 kaartjes komen eind deze week op de markt, er is zelfs al een officieel statement op de site van ATP dat ze uitkomen ÉN dat ze werken op de 6630/6680 etc...

ziehier:
http://flash.atpinc.com/company/news.php

ik bestel er mij wellicht eentje !

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:04
Zo ging het met de 6600 toch ook? Nokia zegt hier ook dat er maximaal 128MB MMC in kan, maar op verschillende fora zijn er al mensen met zelfs _2GB_ kaarten die perfect werken in hun 6600. Trek je er dus maar niet al te veel van aan, en test het gewoon zelf even.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb sinds een paar dagen een nokia 6630. Hij bevalt erg goed. In combinatie met vboy (versie 1.2 werkt alleen goed op de nokia 6630) en Vsun kun je hem gebruiken als gameboy color/SNES emulator en die spellen draaien er fantastisch op. Als je op dit moment een nieuwe telefoon aan het uitzoeken bent, dan ben je als tweaker bijna verplicht om een Symbian telefoon te kopen.

Ik heb echter nog wel wat dingen die ik nog wil weten, misschien dat jullie het antwoord hebben.

1. Is er een verloopstekker om een andere koptelefoon aan te kunnen sluiten op de 6630 verkrijgbaar zoals bij de Siemens SX1?

2. De nokia PCSuite 6.5 van de nokia site wil niet installeren. Een beschadigd CAB bestand. Zowel de engelse als de nederlandse geprobeert. De meegeleverde CD-som versie doet het wel.

3. Als ik filmpjes opneem via de camera, dan is het filmpje van erg slechte kwaliteit. Het lijkt wel of het zwaar gecompressed is. Kan ik dat verbeteren met een andere player/recorder?

4. De batterij blijft heel erg lang op volledig vol staan en opeens zakt hij heel snel weg. De batterij gaat best lang mee, dat is het probleem niet, het lijkt er meer op dat de indicator een beetje vaag is.

5. De bluetooth doet het niet mijn laptop ( Acer TM800). "Kan niet verifieren met telefoon" error. Als ik een verbinding wil maken vraagt hij wel netjes om de code. Maar daarna lukt het niet. Terwijl mijn bluetooth carkit (Nokia CK7W) het perfect doet met het toestel.

6. Kan ik dmv bluetooth (als ik het eenmaal werkend krijg) via mijn laptop ook internetten via de 6630? Ik heb een extra toegangspunt gemaakt, maar dat werkt niet. (Misschien dezelfde problemen als met punt 5?)

Al met al vind ik het een super telefoon! Geen spijt van deze aankoop.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellBeast schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 17:55:
Ik heb sinds een paar dagen een nokia 6630. Hij bevalt erg goed. In combinatie met vboy (versie 1.2 werkt alleen goed op de nokia 6630) en Vsun kun je hem gebruiken als gameboy color/SNES emulator en die spellen draaien er fantastisch op. Als je op dit moment een nieuwe telefoon aan het uitzoeken bent, dan ben je als tweaker bijna verplicht om een Symbian telefoon te kopen.

Ik heb echter nog wel wat dingen die ik nog wil weten, misschien dat jullie het antwoord hebben.

1. Is er een verloopstekker om een andere koptelefoon aan te kunnen sluiten op de 6630 verkrijgbaar zoals bij de Siemens SX1?

2. De nokia PCSuite 6.5 van de nokia site wil niet installeren. Een beschadigd CAB bestand. Zowel de engelse als de nederlandse geprobeert. De meegeleverde CD-som versie doet het wel.

3. Als ik filmpjes opneem via de camera, dan is het filmpje van erg slechte kwaliteit. Het lijkt wel of het zwaar gecompressed is. Kan ik dat verbeteren met een andere player/recorder?

4. De batterij blijft heel erg lang op volledig vol staan en opeens zakt hij heel snel weg. De batterij gaat best lang mee, dat is het probleem niet, het lijkt er meer op dat de indicator een beetje vaag is.

5. De bluetooth doet het niet mijn laptop ( Acer TM800). "Kan niet verifieren met telefoon" error. Als ik een verbinding wil maken vraagt hij wel netjes om de code. Maar daarna lukt het niet. Terwijl mijn bluetooth carkit (Nokia CK7W) het perfect doet met het toestel.

6. Kan ik dmv bluetooth (als ik het eenmaal werkend krijg) via mijn laptop ook internetten via de 6630? Ik heb een extra toegangspunt gemaakt, maar dat werkt niet. (Misschien dezelfde problemen als met punt 5?)

Al met al vind ik het een super telefoon! Geen spijt van deze aankoop.
1. Ja, alleen weet ik niet juist hoe die noemt, er zijn ook manuele mods gemaakt door tweakers hier, je moet mr effe zoeke op GOT

2. Probeer de engelstalige te downloaden van de nokia site. http://www.nokia.com/nokia/0,,72026,00.html

3. filmpjes heb ik nog niet getest, dus dat weet ik niet..

4. klopt. als je de batterij in het begin 12 u lang oplaadt zonder hem aan te zetten, en daarna een ker of 4-5 de batterij volledig af en oplaadt, dan is de indicator veel minder vaag en correcter. Als je dit niet gedaan hebt, kan je het ofwel zo laten en rekening houden met de normale duur dat ie meegaat, ofwel een nieuwe batterij kopen... Ik stoor der mij niet aan, ligt elke avond zowizo aan de lader...

5. Probeer de drivers van dit topic eens, deze losten nagenoeg al mijn bluetooth problemen op.
http://www.mp3car.com/vbulletin/showthread.php?t=35927

6. ja, dat lukt idd, gewoon nieuwe verbinding aanmaken voor externe netwerktoegang via je bluetooth en dat moet lukken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heden heb ik een ander 128mb kaartje binnengekregen, dat ik per ongeluk op ebay gekocht heb. Er liep een item binnen een minuut af en ik dacht: ach, ik bied 8 euro. En verdomd. Met de verzendkosten erbij was het echter niet zo goedkoop meer... Echter, het vage kaartje van het merk "Eagletec" is iets anders dan m'n andere kaartjes: hij heeft 4 pooltjes extra. De tekst "turbo" op het stickertje bleek ook werkelijk ergens op te slaan, want hij is merkbaar sneller! Bv. bij het laden van de thumbnails in beeldbeheer, bij het formatteren, en bij het laden van een rom in vNes. Ik is blij dus.

Speed: bedankt voor de tip, bij deze aan iedereen: de mp3spelert genaamd "mp3player" http://www.vikinggames.hu/product.php?id=1 is de moeite waard. Zeker als je zoals ik de oordopjes van je headsetje hebt laten vervangen door een jack-in en een echte koptelefoon gebruikt, want dit proggie kan harder dan realplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 02:26:
Zeker als je zoals ik de oordopjes van je headsetje hebt laten vervangen door een jack-in en een echte koptelefoon gebruikt, want dit proggie kan harder dan realplayer.
Hoe heb je dat laten vervangen? Ik wil dit ook graag (laten doen). _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een ander goed programmaatje is OggPlayer wat zoals de naam al aangeeft ook Ogg speelt en mooiere UI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 19:59:
Ik ontvang mijn Email via Baseweb, deze heeft geen server voor uitgaande mail. Normaal is het mogelijk voor uitgaande mail een andere gebruikersnaam en wachtwoord in te stellen, met mijn nieuwe Nokia 6630 kan dit niet :( . Ik heb dus het adres van een uitgaande (smtp) server nodig, waarbij je geen gebruikersnaam of wachtwoordig hoeft te gebruiken. Weet iemand zo'n smtp server?
Is dit probleem met nieuwe firmware inmiddels opgelost :?

En is ssh'en met pocketputty of putty for symbian 6600-series een beetje te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
Sorcerer8472 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:26:
[...]

Is dit probleem met nieuwe firmware inmiddels opgelost :?

En is ssh'en met pocketputty of putty for symbian 6600-series een beetje te doen?
Moet je me toch even uitleggen wat ssh-en is ...

Zijn er trouwens virusscanners voor symbiantelefoons? BLijkbaar zijn er al wel virussen in omloop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Dropsen schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 17:19:
[...]

Moet je me toch even uitleggen wat ssh-en is ...

Zijn er trouwens virusscanners voor symbiantelefoons? BLijkbaar zijn er al wel virussen in omloop...
SSH is een protocol (vergelijkbaar met telnet, maar dan beveiligd) waarmee je met bijvoorbeeld een Linux of Free/OpenBSD-server kunt bedienen.

Over virussen: gewoon geen programmaatjes installeren als ze niet van een betrouwbare bron komen, dat scheelt al een hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soms gaat het menu traag. Dit bv als ik mijn 6630 uit en aan zet.
de oplossing is deze:

zet je 6630 uit, haal de mem card eruit, start op zonder mem card, ga naar menu, dan gaat je menu snel, ga naar eruit en naar contacts en overloop even: gaat snel. Ga eruit naar het hoofdscherm. Steek nu je kaart erin en wacht 2 sec. Ga nu naar menu en je menu gaat snel MET mem card >:)

voorts heb ik een bug ontdekt: als ik een afspraak maak in kalender met een alarm, en dat alarm gaat af terwijl mijn tel locked is, en op het moment dat t alarm afgaat duw ik op stop, dan blijft de telefoon hangen en moet ik de batterij eruit halen :X

is dat bij jullie ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellBeast schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:09:
[...]

Hoe heb je dat laten vervangen? Ik wil dit ook graag (laten doen). _/-\o_
Ik ging naar een electronicawinkel en ik zei: vervang deze oordopjes door een jack-in. En zie, het geschiedde. En ik betaalde en zag dat het goed was.

Over die SMTP-server: je moet die van je telefonieprovider gebruiken, andere mailservers accepteren meestal geen onbekende SMTP'ers. Die van gmail (smtp.gmail.com) overigens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 11:15:
soms gaat het menu traag. Dit bv als ik mijn 6630 uit en aan zet.
de oplossing is deze:

zet je 6630 uit, haal de mem card eruit, start op zonder mem card, ga naar menu, dan gaat je menu snel, ga naar eruit en naar contacts en overloop even: gaat snel. Ga eruit naar het hoofdscherm. Steek nu je kaart erin en wacht 2 sec. Ga nu naar menu en je menu gaat snel MET mem card >:)

voorts heb ik een bug ontdekt: als ik een afspraak maak in kalender met een alarm, en dat alarm gaat af terwijl mijn tel locked is, en op het moment dat t alarm afgaat duw ik op stop, dan blijft de telefoon hangen en moet ik de batterij eruit halen :X

Truuk 1 werkt bij mij ook. Maar blijft dit ook na het uit en aanzetten van de telefoon?

Die bug weet ik niet, ik gebruik mijn agenda niet die erop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:13:
[...]

Ik ging naar een electronicawinkel en ik zei: vervang deze oordopjes door een jack-in. En zie, het geschiedde. En ik betaalde en zag dat het goed was.
Welke winkel? En hoeveel was je er voor kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latok
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 11:15:voorts heb ik een bug ontdekt: als ik een afspraak maak in kalender met een alarm, en dat alarm gaat af terwijl mijn tel locked is, en op het moment dat t alarm afgaat duw ik op stop, dan blijft de telefoon hangen en moet ik de batterij eruit halen :X

Ik heb het getest en een afspraak in de agenda met een alarm ingesteld. Vervolgens de toetsenblokkering (dat bedoel je met locken?) erop. Alarm gaat af, ik druk op stop, toetsenblokkering blijft erop, telefoon slaat niet vast. Geen probleem hiero, dus.

[ Voor 10% gewijzigd door Latok op 05-05-2005 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helbeest: Kok Elektronica Leiden, kostte 7euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Latok schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:13:
[...]
Ik heb het getest en een afspraak in de agenda met een alarm ingesteld. Vervolgens de toetsenblokkering (dat bedoel je met locken?) erop. Alarm gaat af, ik druk op stop, toetsenblokkering blijft erop, telefoon slaat niet vast. Geen probleem hiero, dus.
strange

ook als je een ander thema hebt staan op je phone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Bestaat er eigenlijk een Theme Changer voor de Nokia 6630? Ik heb een flinke lading leuke themes nu erop staan, alleen het zelf handmatig veranderen elke keer is niet zo handig. Zou leuk zijn als een progje dat voor je deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe bedoel je? dat je kan instellen maandag dit theme, dinsdag een ander enz ?

mijn probleem is opgelost: gewoon een format gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
Ik heb sinds een paar dagen een MMCmobile van 256 Mb gekocht. Voor maar 39 euries in Nederland. _/-\o_

Moet zeggen dat mijn 6630 er prima mee werkt! ;) Volgens mij is deze kaart ook sneller dan de standaard 64Mb van Nokia.

Het enige vreemde is dat deze kaart niet in mijn cardreader (van Sitecom MD-004) werkt. Kan dit te maken hebben dat deze nieuwe MMCmobile standaard 13 pinnetjes heeft i.p.v. 7??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

speedman : precies, dat hij automatisch themes changed na zoveel tijd.

Heyjijdaar: Waar heb je die gekocht? Beter dat die zo goed koop is! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 15:50
HellBeast schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 00:17:
Bestaat er eigenlijk een Theme Changer voor de Nokia 6630? Ik heb een flinke lading leuke themes nu erop staan, alleen het zelf handmatig veranderen elke keer is niet zo handig. Zou leuk zijn als een progje dat voor je deed.
Dat kan met het programma e-profiles pro van Psiloc. Als je dan een ander profiel kiest kan je instellen dat je een ander thema hebt, een andere achtergrond, enzovoorts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik zou juist het kiezen niet willen. Het moet automagisch gaan. Ik heb inmiddels een leuk progje gezien, "Sprofiles". Alleen kun je daar alleen je profielen veranderen en niet de thema's. Wel kun je zelf kiezen wanneer het andere profiel actief moet worden. Dus doordeweeks van 09:00 tot 17:00 beschaafde toontjes en in het weekend en elke dag na 17:00 de scheten en de boer mp3's.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

jobcohen schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 11:10:
[...]

Dat kan met het programma e-profiles pro van Psiloc. Als je dan een ander profiel kiest kan je instellen dat je een ander thema hebt, een andere achtergrond, enzovoorts
Net even het progje getest, maar ik zie nergens dat je er thema's mee kan instellen. :?
Achtergronden wel, maar dat kan ook met Sprofiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeys.
ik heb die tread over die oordopjes aansluiten op je 6630 kun je mischien een foto mailen of posten of hoe zit dat. ik neem aan dat de phone denkt dat je een mic hebt aangesloten dus hoe gaat dat met bellen en kan je er een opsturen voor me ?
hoor graag snel gr.

hoe zit het als je nu een vodaphone abo hebt ik je phone dan erg gelimeteerd met fumcties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb geformat en probleem opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:03:
Heeys.
ik heb die tread over die oordopjes aansluiten op je 6630
Welke thread?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 02:26:
Zeker als je zoals ik de oordopjes van je headsetje hebt laten vervangen door een jack-in en een echte koptelefoon gebruikt,
Deze Tread
kan je ook mpeg films kijken lukt dat makkelijk met bijv films van een uur ofzo

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's geen thread maar slechts een post. Hoe het er precies uitziet: ik heb het doosje met de microfoon en het knopje open laten maken, en daarin een kort draadje met een jack-in laten solderen ipv de twee oordopjes. Alles werkt nog als vanouds, maar dan met een gewone koptelefoon.

Mpg's kan je niet kijken op je 6630, wel xvid avi's. Een film van 90 minuten is dan meestal een mb of 90 (een mb per minuut dus, afhankelijk van de kwaliteit van de rip). Films kijken op je mobieltje is alleen leuk als je de film al kent, anders mis je toch echt te veel. Ik vind tekenfilmpjes wel ideaal voor dit formaat scherm. Een Southparkje is een mb of 20.

Smartmovie is een uitstekend programma dat xvids speelt en gebruikt kan worden om op de PC films te converteren naar xvid in telefoonformaat.

Tip: Oggplay is een freeware proggie dat mp3 en ogg in stereo doet. Het heeft imho veruit de beste interface van alle mp3spelers. Te verkrijgen op sourceforge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinStn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09-2024
Heb zelf ook een Nokia 6630 van Vodafone. Diverse service points gebeld over firmware upgrade. Eindelijk na het zoveelste service point te hebben gesproken een duidelijk verhaal en goede tip: Vodafones nieuwste firmware is helaas 2.39.15. Je kan wél switchen tussen het GSM en G3 netwerk! Kies hiervoor bij netwerken voor handmatige verbinding. Je ziet dan G3 Vodafone en de gewone GSM Vodafone.

Vraag kan de Nokia 6630 van Vodafone ook om met dv rs mmc kaartjes die hoger zijn dan 128. Bij 4memory.nl. heb ik vorige week 512mb besteld. Schijnt deze week binnen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
Aangezien ik nu onderhand wel van die 32mb af wil, ben ik op zoek naar een nieuw gehuegenkaartje. Hoe goedkoop denken jullie dat de 512mb kaartjes (die ik eigenlijk wil hebben) gaan worden en hoe laat zou dat nog moeten gaan duren? Ik heb op het moment deze op het oog, http://www.interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=15200 , Vooral omdat ie goed betaalbaar is.

Iemand dus een idee over de 512mb kaartjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:48
RobinStn schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:17:
Je kan wél switchen tussen het GSM en G3 netwerk! Kies hiervoor bij netwerken voor handmatige verbinding. Je ziet dan G3 Vodafone en de gewone GSM Vodafone.
Als ik 'm handmatig op vodafone zet (niet 3G) maakt dit totaal niet uit.
De telefoon blijft switchen tussen normaal en 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dropsen schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:28:
Aangezien ik nu onderhand wel van die 32mb af wil, ben ik op zoek naar een nieuw gehuegenkaartje. Hoe goedkoop denken jullie dat de 512mb kaartjes (die ik eigenlijk wil hebben) gaan worden en hoe laat zou dat nog moeten gaan duren? Ik heb op het moment deze op het oog, http://www.interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=15200 , Vooral omdat ie goed betaalbaar is.

Iemand dus een idee over de 512mb kaartjes?
donderdag komen ze uit volgende de laatste berichten, prijs zal rond de 100€ zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:50:
[...]

donderdag komen ze uit volgende de laatste berichten, prijs zal rond de 100€ zijn !
Die prijs zal uiteraard nog wel dalen, alleen hoeveel en hoe lang duurt dat nog? Vind 100 euro toch wel veel voor 512mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
Ach, valt al weer de 1/2 mee

Ik heb nog 100 Euro betaalt voor 256MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
Ik heb mijn Transcend MMCMobile 256mb kaarten ook bij www.interngeheugen.com gekocht.

Netjes geinformeerd en verzonden, inclusief een grappig attentie in de evenlop. Heb er vorige week nog
€ 39,- betaald exclusief verzendkosten natuurlijk...

Had wel gedacht dat deze prijs wel zou stijgen, lijkt me dat er veel vraag na is... :|

[ Voor 3% gewijzigd door HeyJIJdaar op 09-05-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latok
Ik ben vandaag gebeld door 4memory. De 512mb kaartjes laten langer op zich wachten, komen wsl. pas in juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juni ??? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk programmaatje van Nokia als vervanger van MobiLuck!

http://www.nokia.com/nokia/0,1522,,00.html?orig=/sensor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
Weet iemand of de standaard bleutooth TomTom gps compatible is met de 6630?

Als ik TomTom Mobile aanzet, vraagt de bleutooth verbinding soms om een wachtwoord. Als ik 0000 (standaard wachtwoord TomTom gps...volgens mij?) invoer dan reset de telefoon zich.

Weet iemand of dit aan de gps ligt of dat ik wat verkeerd doe? BVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Latok schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:49:
Ik ben vandaag gebeld door 4memory. De 512mb kaartjes laten langer op zich wachten, komen wsl. pas in juni.
Ah nee he.. ze hebben mij niks laten weten (via mail of telefoon) en op de site staat wel nog 12 mei.. hoop toch dat ie snel komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag is mijn nokia SU-8W keyboard aangekomen (111 E inclusief opsturen vanuit DL )

ik ben er heel tevreden van: werkt heel soepel, alles in orde en ik heb weer een 32mb DV kaartje erbij :p
die keyboard applicatie heb ik op mijn gsm zelf installed. Dit programmatje moet op de achtergrond blijven draaien en op 'connected' staan. Enkel een bluetooth verbinding is dus niet voldoende. Dit programma moet blijven draaien op achtergrond mét de bluetooth verbinding.

werkt heel vlot en is heel handig om games te spelen. ik ben heel tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hbe ook gedacht aan zo'n keybord om aantekkeningen voor school op te maken waar heb je hem gekocht link ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.blueshop24.de

via ebay verkopen ze ze voor 94,50 en zijn ze iets goedkoper (5 euris) dan op hun site zelf.
ze sturen op naar buurlanden voor 16,90 euro. UPS opgestuurd, een dag later aangekomen !

http://cgi.benl.ebay.be/w...9951&rd=1&ssPageName=WDVW

dit is de ebay link. Heel goede afwikkeling. Best niet zelf mails sturen, ze contacteren je zelf en dan gaat het heel snel. je krijgt afwikkelingssite met iban gegevens en SWIFT/BIC, alles tiptop in orde. plus het feit dat ik verschoten was van verzending op 1 dag tijd 8)7

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag ook eindelijk mijn 6630 ontvangen. Heb nu ook het probleem dat hij met vlagen de geheugenkaart niet ziet. Dan ben ik bv. foto's aan het maken en dan ineens geeft hij aan dat de geheugenkaart niet beschikbaar is en dat hij overgaat op tel. geheugen. Dit heb ik met de 64 MB kaart van Nokia zelf en met mijn MMc Mobile van 256 MB. Als ik de gsm dan even aan en uit zet ziet hij hem weer gewoon. Ik heb software versie 2.36 11-11-2004. Heeft iemand hier al een oplossing voor, of doe ik er het beste aan om de software te laten updaten bij een service-point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
Ik heb het zelf ook eens gehad.

Bleek echter dat de MMC-kaart er iets scheef in zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het regelmatig, eigenlijk om het uur ofzo wel en dan met beide kaarten, dat maakt niet uit...
Als ik hem dan aan/uit zet is het weer over. Lijkt me dan dus niet dat de kaart scheef zit, want dan zou hij het dan ook niet moeten doen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof ook dat ik de enige ben die dit probleem heeft, aangezien niemand een oplossing heeft.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2024
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:59:
Ik geloof ook dat ik de enige ben die dit probleem heeft, aangezien niemand een oplossing heeft.. ;)
Ik heb de telefoon een keer gereset (met *#7370# als ik me niet vergis, ff zoek in deeltje 1 of dit deel) en daarna had ik er eigenlijk totaal geen last meer van! :) wel ff een backup maken met PCSuite :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
Wat doet die reset precies?

schoont die wat files op, of brengt die alles terug naar fabrieksinstellingen?
En hoe zit het dan met de vodafone zooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die reset heb ik ook gedaan, hielp niet. Ga zo ff langs een service-centrum voor nieuwe software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
bij 4memory heb je schijnbaar 2 soorten kaartjes voor dual voltage telefoons. Je hebt de MMCmobile en de DV RS-MMC. Volgens mij zijn die hetzelfde maar ze verschillen behoorlijk in prijs. Weet iemand of er uberhaupt wel verschil in zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe software hielp ook niet.. Had korte tijd later weer hetzelfde probleem. Heb nu een nieuwe geheugenkaart gekregen, hopen dat het nu wel werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:01:
bij 4memory heb je schijnbaar 2 soorten kaartjes voor dual voltage telefoons. Je hebt de MMCmobile en de DV RS-MMC. Volgens mij zijn die hetzelfde maar ze verschillen behoorlijk in prijs. Weet iemand of er uberhaupt wel verschil in zit ?
je zegt het zelf al DV RS-MMC nl dual voltage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:00:
[...]

je zegt het zelf al DV RS-MMC nl dual voltage
ja maar MMCmobile is ook dual voltage dus verschil is er eigenlijk niet behalve in prijs. Dus daarom vroeg ik me af of er wel verschil in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:14:
[...]

ja maar MMCmobile is ook dual voltage dus verschil is er eigenlijk niet behalve in prijs. Dus daarom vroeg ik me af of er wel verschil in zit.
MMCmobile is 3,6 i.p.v. 3,3 v
voltage is te hoog en werkt dan waarschijnlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 07:48:
[...]

MMCmobile is 3,6 i.p.v. 3,3 v
voltage is te hoog en werkt dan waarschijnlijk niet
het gaat erom dat er 1.8v op zit dan werkt het meestal.

ik heb hier een Kingmax 128 MMCmobile en die werkt perfect. Op de site staat dat beide kaartjes werken op een 6630 maar ik heb ontdekt dat MMCmobile 13 pins is en dat DV-RS-MMC 7 pins is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
De DV rs-mmc en de MMCmobile verschillen wel degelijk.

De DV rs-mmc kaarten zijn idd duurder en zijn een tussen type, die niet door alle fabrikanten geproduceert zal worden. De DV rs-mmc hebben 7 pinnetjes.

De MMCmobile kaarten zijn de nieuwe standaard voor mobiele telefoons, deze zijn sneller en hebben 13 pinnetjes aan de achterkant. Mijn 6630 werkt prima met de 256Mb!

Wel heb ik gemerkt dat mijn cardreader van Sitecom, de standaard 64mb geheugenkaart van Nokia wel kan lezen, maar mijn nieuwe 256 mb Transcend MMCmobile niet. Denk dat dit wel vaker problemen zal geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal....
Ik heb sinds eergisteren een nokia 6630, en heb de update van pc-suite moeten downloaden.
Maar zodra dat ding gaat installeren en hij komt bij stuurprograma's voor de telefoon, slaat mijn pc vast en dat iedere keer weer.....en nee ik heb op dat moment niet de telefoon aangesloten op mijn pc
Weet iemand van jullie wat er aan de hand is of heeft al eerder iemand dit probleem gehad o en by the way...... ook ik heb dat geweldige probleem met mijn geheugenkaartje.

gr. Nicky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een hele lange tijd dit topic gevolgt te hebben met betrekking tot aanschaf van een geheugenkaart heb ik die van €19,95 bij de my com gekocht (128mb). Hij werkt perfect ik heb er dezelfde dag nog een rikaline 6030 gps receiver bijgekocht en heb nu route 66 en tom tom mobile 5 op me pc staan. Mijn vraag : Kan iemand mij helpen bij het installeren van tom tom mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 21:11:
Na een hele lange tijd dit topic gevolgt te hebben met betrekking tot aanschaf van een geheugenkaart heb ik die van €19,95 bij de my com gekocht (128mb). Hij werkt perfect ik heb er dezelfde dag nog een rikaline 6030 gps receiver bijgekocht en heb nu route 66 en tom tom mobile 5 op me pc staan. Mijn vraag : Kan iemand mij helpen bij het installeren van tom tom mobile?
Er zit bij alle software die je koopt een handleiding. Daar zal heus wel instaan hoe je het moet installeren. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Nickya, als je hetzelfde probleem hebt als ik moet je ff naar een nokia service-point gaan en om een nieuwe geheugenkaart vragen. Ik heb een nieuwe gekregen en mijn probleem is opgelost. Het lag dus echt aan het kaartje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 21:11:
Welke 128 MB kaart is dat dan. Zie nl. op de site van My Com niet één DV kaartje staan. Of heb je die in de winkel zelf gekocht? Is het een Apacer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hij is van apacer en 128 mb is voor mij genoeg alleen navigatie en wat leuke programma's.
En klopt staat niet op de site maar ze hebben ze toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ga ik vanmiddag ook ff langs de winkel, heb nl. route 66, maar die past niet op die 64 mb en de originele kaart ervan past helaas niet, die is niet dv..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik begrijp nu nog steeds niet waarvoor dat doorzichtige ding is aan de voorkant bovenaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is de lichtsensor voor je toetsenbordverlichting. Als het licht is blijft de verlichting uit en als het donker is dan gaat ie aan. Staat ook in de handleiding hoor.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow cool wist ik nooit:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg nooit nooit =p ;]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus om nou eindelijk een eind te maken aan het gedraai om die geheugenkaartjes welke moet ik nu nemen een mmc mobile of een mmc rs-dv wat is het beste ik wete dat die mmc mobile goedkoper is maar als ik daar steeds problemem mee heb dan hoef ik hem niet dan maar iets mere kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latok
En daaraan gekoppeld, zijn er nu al eens dv rsmmc cards van 512mb geleverd aan de consument? En werken die goed?

[ Voor 14% gewijzigd door Latok op 22-05-2005 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Latok schreef op zondag 22 mei 2005 @ 15:33:
En daaraan gekoppeld, zijn er nu al eens dv rsmmc cards van 512mb geleverd aan de consument? En werken die goed?
Ik heb er eentje (in een 6680 dan wel, maar zijn dezelfde kaartjes) en werkt als een trein! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 11:20
Ik had een 256 MB MMCMobile van Transcend, gekocht bij Digital Revolution.
Deze werkt OK.
Latok schreef op zondag 22 mei 2005 @ 15:33:
zijn er nu al eens dv rsmmc cards van 512mb geleverd aan de consument? En werken die goed?
Hierna heb ik bij 4memory een 512 MB DV RS-MMC van ATP gekocht.
Ik had meer ruimte nodig voor TomTOm Mobile.
Die zit nu in mijn 6630, werkt ook OK :).
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 15:10:
welke moet ik nu nemen een mmc mobile of een mmc rs-dv
Beide types kaart werken dus OK, ook al is de DV RS-MMC duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K heb route 66 maar hij geeft aan dat ik geen mappen heb geinstalleerd terwijl ik de benelux in maps heb gezet, of moet dat soms in een andere map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een mmc kaartje gevonde..ik vroeg me af of t werkte...tis wel 3,3 Volt

ik ben benieuwd...anders ga ik er direct 1 halen!

de site is www.ddvd.info/nl

het artikel: Art.-Nr.: txrsmmc512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Niet online
Het is al heel vaak gezegd dat voor de Nokia 6630 het kaartje ook op 1,8 volt moet kunnen werken. Er staat letterlijk op de site van ddvd:
Let op : Deze RS-MMC kaart werkt op 3.3v, controleer voor aankoop of uw telefoon dit type ondersteund !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latok
Ja, maar blijkbaar werken ook MMCMobile cards?! Die draaien niet op 1.8 volt. Het BLIJFT onduidelijk zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Niet online
Latok schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:59:
Ja, maar blijkbaar werken ook MMCMobile cards?! Die draaien niet op 1.8 volt. Het BLIJFT onduidelijk zo :(
Voor zover ik weet kunnen die ook op 1,8 volt werken. Ik ben met je eens dat de markt van deze kaartjes niet geheel doorzichtig is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 11:20
Latok schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:59:
Deze werken zeker in de Nokia 6630:
http://www.digitalrevolution.nl/index.php?artikelgroep=5440

In de omschrijving staat RS-MMC-DV en op de afbeelding staat MMCmobile.

[ Voor 13% gewijzigd door wens op 24-05-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

Vraagje: ik heb nu zo'n Bluetooth dingetje voor mijn PC gekocht, zodat ik via Bluetooth fijn met mijn telefoon kan kletsen, in plaats van met het kabeltje. Nu vraag ik me echter af of ik ook zou kunnen internetten via de internetverbinding van mijn PC in plaats van via UMTS. Weet iemand hoe dat zou moeten?

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

internetten wel, maar UMTS video zal denk ik niet kunnen. Die wordt enkel via het telefoonnetwerk verstuurd en niet via internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wens schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:40:
[...]

Deze werken zeker in de Nokia 6630:
http://www.digitalrevolution.nl/index.php?artikelgroep=5440

In de omschrijving staat RS-MMC-DV en op de afbeelding staat MMCmobile.
yep gister besteld en vandaag in huis, werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kingston 256MB Mini & Dual Voltage MMC Card

iemand enig idee of deze ook werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook een kingston 256 mb gehad. Mijn 6630 zag dit kaartje om de haverklap niet meer.. Heb hem toen dus maar doorverkocht.. Bij mij werkte hij dus niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racverberne
  • Laatst online: 09:28
Nu vraag ik me echter af of ik ook zou kunnen internetten via de internetverbinding van mijn PC in plaats van via UMTS. Weet iemand hoe dat zou moeten?
Met het programma Gnubox. Maar dat werkt nog niet met de 6630.

Zie voor meer informatie: http://gnubox.dnsalias.org/gnubox/

P4 1,6@2,24 MSI 845 ultra-c retail cooler 1 casefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
racverberne schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 22:05:
[...]

Met het programma Gnubox. Maar dat werkt nog niet met de 6630.

Zie voor meer informatie: http://gnubox.dnsalias.org/gnubox/
Leuk is dat... maak je ons eerst lekker, staat er vervolgens op de site:

Why does it not work on 6630?
This is a quote from the forum:

Unfortunately Nokia cut down on the size of the networking code in the 6630. This means that they omitted parts of the protocol stack that is necessary for the GnuBox connection to work.
The 'mission statement' of gnubox is something like
The phone has all the necessary hardware and software components that would allow for the bluetooth internet connection, but the UI is (purposefully?) missing the necessary routines to set it up

Unfortunately this is no longer true for the 6630, thus the gnubox approach will never work for you :(
Though there must be methods to get internet connection via bluetooth, one or more parts of the networking code flashed into the ROM will have to be exchanged or extended for it to get working; and even then you would probaby be getting much less features.
Though not without a chance of success, this would be a project much much beyond my possibilities.

:'( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racverberne
  • Laatst online: 09:28
@ vandiekie: De makers van het programma hopen nog wat te kunnen maken met code uit de Nokia 6680 als voorbeeld. Dat staat een paar regels onder jouw quote.

Edit: quote van de site toegevoegd:
I have seen evidence that the network stack of the Symbian phones can be extended without reflashing the phone, by ordinary .SIS application setups. (Actually the Nokia VPN client does this.)

Thus if we had access to the proper libraries from an other Symbian 8.0 based phone, then maybe GnuBox would work on the 6630. Unfortunately no other Symbian 8.0 based phone is yet out! We have to wait for the 668x. Please have a look at the next FAQ question.

[ Voor 65% gewijzigd door racverberne op 28-05-2005 13:16 ]

P4 1,6@2,24 MSI 845 ultra-c retail cooler 1 casefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
racverberne schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 13:07:
@ vandiekie: De makers van het programma hopen nog wat te kunnen maken met code uit de Nokia 6680 als voorbeeld. Dat staat een paar regels onder jouw quote.

Edit: quote van de site toegevoegd:

[...]
Die is met gemak toch ook uit?? Maarjah... nu nog hopen dat hun er snel 1tje in hun bezit krijgen.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Als je een geheugenkaart besteld via het internet bij the shop 4memory, moet je dan eerst de overschrijving doen voor de kaart wordt opgestuurd? Of wordt de kaart eerst opgestuurd en moet je dan pas betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:35:
Vraagje: Als je een geheugenkaart besteld via het internet bij the shop 4memory, moet je dan eerst de overschrijving doen voor de kaart wordt opgestuurd? Of wordt de kaart eerst opgestuurd en moet je dan pas betalen?
Eerst betalen, dan levering. Leek me vrij duidelijk.. mijne hebben ze netjes geleverd zodra hij binnen was!
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste