Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:00
Ik zit met een probleempje wat wel eerder genoemd is maar waarop niemand een oplossing heeft. Het gaat erom dat het geheugenkaartje soms niet goed werkt. Als ik nu naar mijn Galerij ga krijg ik de melding:
Database aangetast. Sommige gegevens kunnen verloren zijn gegaan.
Als ik naar mijn camera ga krijg ik de melding:
Kan geen toegang kijrgen tot geheugenkaart. Telefoongeheugen wordt gebruikt.
Als ik vervolgens naar Organiser ga en vervolgens geheugen selecteer krijg ik:
Naam: Memory card
Capacit.: 30 MB
Gebruikt: 4653 kB
Vrij: 26 MB
Heb de geheugenkaart al eens geformateerd zonder succes. Na de telefoon een keertje uitgezet te hebben en weer aan werkt alles (voor een tijdje) weer. Ik heb de Nokia 6630 van Vodafone met firmware V 2.39.15 (11-11-04 RM-1).

Wie heeft een oplossing? Er zijn nieuwe firmwares maar bij fixes zie ik dit niet echt terugkomen of ik kijk ernaast :?

Oh, en mijn vorige GSM was een 6230 en het lukt me niet de gegevens over te zetten op een makkelijke manier. Zijn daar ook nog opties voor?

[ Voor 13% gewijzigd door Witlof op 11-04-2005 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je het over een origineel nokia 32mb kaartje (ik vermoed van wel) of over een van een ander merk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:00
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 20:57:
heb je het over een origineel nokia 32mb kaartje (ik vermoed van wel) of over een van een ander merk
Inderdaad over het originele 32 MB kaartje wat erin zit bij die Vodafone toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan een 256 kaartje bestellen, maar persoonlijk zou ik ermee naar de winkel teruggaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb vraagje: weet iemand wat een goede bluetooth stereo headset is voor de 6630? ik heb er geen flauw benul van waar ik zo op moet letten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 10:21:
kheb vraagje: weet iemand wat een goede bluetooth stereo headset is voor de 6630? ik heb er geen flauw benul van waar ik zo op moet letten...
Die werken niet op de 6630..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 01:41
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 01:21:
[...]

ik heb er eentje besteld op ebay, mijn vraag is ook wat kost de jouwe

en heb je bluetooth 1.2 nodig voor 6630?
Ik heb 30 euro precies ervoor betaald. Een sitecom-dongeltje tot 10 meter was duurder 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 10:25:
[...]

Die werken niet op de 6630..
hoezo?
is toch gewoon een bluetooth apparaat?
zou toch moeten werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:21
op interngeheugen.com geven ze nu aan: Levertijd 1 week :) voor de 256 mb kaartjes van 38 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu voorraad over RUIM 2 weken!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
volgens mij kijk jij bij de verkeerde kaartjes. Er staat toch echt 1 week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg er zelfs een mail van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1week, 2 weken, dat maakt ook geen ruft meer uit. :P
Ik denk dat ik nog ff wacht. Als ze nu al voor 38,- gaan dan kunnen ze die dingen straks aan de straatstenen niet kwijt en gaan ze misschien voor veel minder. En trouwens...ik wil gewoon 1Gig ipv die luizige 256mb. >:) Ze zijn er al wel, maar ja ......
Kan toch alleen maar een kwestie van weken zijn voordat dit product net zo goed leverbaar is dan alle andere kaartjes?? De MMC 512mb (dus niet DV) gaan al voor 44,- dussss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Ik heb regelmatig, dat mensen me proberen te bellen en zeggen dat ik niet opnam, en dat ik 3 uur later een berichtje op me telefoon krijg dat ik gemiste oproepen heb van 3uur geleden, of dat ik er helemaal geen bericht van krijg en mijn telefoon dus ook niet overgaat, zijn er meer mensen met dit probleem?

Weet iemand trouwens of er al software update voor vodafone toestellen beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timelezzzz schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:32:
Ik heb regelmatig, dat mensen me proberen te bellen en zeggen dat ik niet opnam, en dat ik 3 uur later een berichtje op me telefoon krijg dat ik gemiste oproepen heb van 3uur geleden, of dat ik er helemaal geen bericht van krijg en mijn telefoon dus ook niet overgaat, zijn er meer mensen met dit probleem?
Heb ik eerder ook gehad toen ik nog orange als provider had..toen maar overgestapt en nu nergens meer last van..
timelezzzz schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:32:
Weet iemand trouwens of er al software update voor vodafone toestellen beschikbaar is?
Dit zou ik ook wel willen weten.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry,maar er was hier iemand die ook een vodafone branded 6630 had en die kreeg dat "stickertje" aan de achterkant van het toestel eraf met een bepaald spul zonder dat je er iets van zag.

Ik heb me kapot gezocht,maar ik kan hem gewoon niet meer terug vinden.
Wil het namelijk ook proberen.

Iemand een idee?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:53:
op interngeheugen.com geven ze nu aan: Levertijd 1 week :) voor de 256 mb kaartjes van 38 euro
Wat ik me nou afvraag,zou je deze ook gewoon kunnen formatteren in de nokia 6630 of moet je eerst weer een cardreader hebben om dat te doen.

Wil ook wel een 256 mb kaartje maar moet ie wel leeg kunnen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
@iksje: met de edit knop kun je je bericht bewerken. Het is dan ook niet nodig om aparte berichten te posten. Wat betreft de geheugenkaartjes: Je hoeft ze niet te formateren in een cardreader. Je kunt ze (zover ik weet) gewoon in je toestel stoppen en gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braggus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-08-2023
Nu hier Kingmax 256Mb op voorraad.
En hier ATP voor het dubbele.
Samsung met 512Mb kaartjes.

[ Voor 46% gewijzigd door Braggus op 13-04-2005 14:45 ]

* SPV M3000 * 1Gb MiniSD * 512Mb MiniSD *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
  • Laatst online: 04-03-2024
Braggus schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:39:
Als je het samsung verhaal goed had gelezen had je gezien dat Samsung alleen maar 512mb DV-MMC (NORMAL size) maakt en max 256 RS-MMC DV (voor de 6630 o.a.).. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racverberne
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 16:01
Sorry,maar er was hier iemand die ook een vodafone branded 6630 had en die kreeg dat "stickertje" aan de achterkant van het toestel eraf met een bepaald spul zonder dat je er iets van zag.
Dat soort merkjes schijn je met een suikerklontje te kunnen verwijderen, zonder dat de lak beschadigt.

P4 1,6@2,24 MSI 845 ultra-c retail cooler 1 casefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

racverberne schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:00:
[...]

Dat soort merkjes schijn je met een suikerklontje te kunnen verwijderen, zonder dat de lak beschadigt.
En hoe werkt dat precies dan?
Want ik heb dat al geprobeerd,maar dat krast toch behoorlijk..of ik moet iets fout doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet je lief vragen aan het suikerklontje of hij het merkje weg wil halen? :9

Sorry, zeer off-topic :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anders stel je jezelf ff aan...

Ik vraag gewoon iets over de branded nokia 6630...

Ik wil dat gewoon weg hebben,nu had ik het ergens gelezen hoe je dat kunt doen en waarmee...
dus daarom kom ik er even op terug.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paters schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:51:
@iksje: met de edit knop kun je je bericht bewerken. Het is dan ook niet nodig om aparte berichten te posten. Wat betreft de geheugenkaartjes: Je hoeft ze niet te formateren in een cardreader. Je kunt ze (zover ik weet) gewoon in je toestel stoppen en gebruiken.
Is goed wat betreft dat editen..had er zelf niet zo gauw aan gedacht.

Dat zou ik wel beter vinden als je gewoon in de tel kunt formateren,staat me iets van bij dat sommige nokia's problemen hadden met grotere kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:15
de 1e = 49.5 pond = 75 Euro
tel bij de 1e de verzend kosten bij kom je op 86.59 Euro

de 2e = 90 Euro, is dus lang niet 2x zo duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:12:
[...]

En hoe werkt dat precies dan?
Want ik heb dat al geprobeerd,maar dat krast toch behoorlijk..of ik moet iets fout doen..
Met een suikerklontje lijkt me toch wel erg sterk, ik had die topic gepost een tijd geleden,
Ik zelf heb een rode Displex display polish tube, gekocht bij de Halfords. Dat spul is speciaal gemaakt om displays krasvrij te maken, maar als je een tijd voorzichtig met een wattenschijfje poetst komt het helemaal goed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vergeet deze hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:15
ok dan..
deze bij phonehouse http://www.phonehouse.nl/...nl_NL/acc_merk%3Dkingmax&

wel duurder, maar direct af te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timelezzzz schreef op woensdag 13 april 2005 @ 23:18:
[...]

Met een suikerklontje lijkt me toch wel erg sterk, ik had die topic gepost een tijd geleden,
Ik zelf heb een rode Displex display polish tube, gekocht bij de Halfords. Dat spul is speciaal gemaakt om displays krasvrij te maken, maar als je een tijd voorzichtig met een wattenschijfje poetst komt het helemaal goed :9
Hier heb ik wat aan!
Dan ga ik na het werk morgen gelijk maar even langs de halfords :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
Heb ik er nou overheen gelezen, of is het gewoon nog niet aan bod geweest... Kan de 6630 ook kaartjes van 512 mb en als die uitkomen straks ook 1 gig aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog een vraag over de topic : de 6630 :P

nu is het zo: als ik mp3 afspeel op speaker dat hij soms luid en soms stil is. deze ochtend toen ik mp3 afspeelde was hij luid, 'snamiddags toen ik mp3 opstartte, weer stiller. Maar nooit gaat hij van luid nr stil tijdens het spelen zelf...

ook in tomtom heb ik ook iets raars:

de stem is stil, maar als ik duw op het knopje opzij van de phone links (voice tags) dan gaat het geluid ineens wél luider. Heeft het iets te maken met de handsfreespeaker die aangaat bij gesprekken ?

soms hapert de stem in tomtom (maar dat zal eerder aan het programma liggen want mp3 hapert nooit)

weet iemand hoe het geluid ALTIJD luid kan ?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb deel1 en deel2 nu helemaal doorgelezen. Ik weet alles over servicepoints en upgraden van firmware, maar het enige wat ik eigenlijk nergens terug kan vinden (en ik ben dus *niet* lui) is wat het probleem is als je (zoals ik) een Vodafone branded nokia 6630 hebt en nieuwe firmware wilt...

Kan iemand me dit even uitleggen? Ik wil hem ook graag op GSM zetten en batterij sparen. Bovendien wil ik van die Vodafone restricties af en wil ik dus flashen. Is dat illegaal ofzo? Mag daar niet op geantwoord worden? ALs dat zo is: prima, maar kan iemand me dat dan ff zeggen?

Alvast dank!

Peter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braggus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-08-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 10:04:
Hallo,

Ik heb deel1 en deel2 nu helemaal doorgelezen. Ik weet alles over servicepoints en upgraden van firmware, maar het enige wat ik eigenlijk nergens terug kan vinden (en ik ben dus *niet* lui) is wat het probleem is als je (zoals ik) een Vodafone branded nokia 6630 hebt en nieuwe firmware wilt...

Kan iemand me dit even uitleggen? Ik wil hem ook graag op GSM zetten en batterij sparen. Bovendien wil ik van die Vodafone restricties af en wil ik dus flashen. Is dat illegaal ofzo? Mag daar niet op geantwoord worden? ALs dat zo is: prima, maar kan iemand me dat dan ff zeggen?

Alvast dank!

Peter.
Je moet er voor zorgen dat je het programma Field Test krijgt.
Deze installeren en opstarten.
Daarna ga ja (in het progje) naar menu item 81.1, 2 x met de cursortoets omhoog.
Ga via Options naar Execute, kies een 1 en je foon zal twee maal rebooten.
En voila, ja draait helemaal op GSM.

* SPV M3000 * 1Gb MiniSD * 512Mb MiniSD *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super bedankt voor deze oplossing, maar ik wil dus ook nieuwe firmware omdat die ook oplossingen bieden voor andere tekortkomingen. Kan ik met een Vodafone branded 6630 gewoon naar een servicepoint stappen voor nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

best eerst eens bellen naar service points,

de dichtstbijzijnde hierzo stuurt de gsm's op. Ik heb nog een gebeld uit mijn provincie, maar tis nu mîddag, straks terugbellen...

Ik mag toch hopen dat ik hem ook niet moet opsturen !

*edit*
teruggebeld en er is er een die hem kan updaten in mijn buurt. Hij zegt: wij hebben altijd de laatste versies van de firmwares, wij halen die gewoon van het internet. _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier ook een N6630 Vodafone gelocked,en had ook wel intresse in een firmwareupdate,dus heb maar gebeld met Gami telecom te Arnhem.
Ze zeiden dat het gewoon kon,maar dat ik de vodafone instellingen kwijt zou zijn..wat me niet echt boeit,want die zet je er zo weer op met 1 smsje.

Maar het beste was om nog even te wachten totdat ze de nieuwste firmware hadden voor vodafone :?
Het zal allemaal wel weer dan..

Ik denk dat ik maar even langs ga vanmiddag kon er gewoon op wachten en duurt nog geen half uurtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, geen halfuurtje, hij zei tegen mij,

hmm de 6630, dat is een behoorlijk pakket, reken toch op 20 minuten - half uur.

straks ga ik er tomtommend heen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Kun je dan nog wel gewoon op Live enzo?

edit: Toelichting: als je met de 7610 op Live ging, kreeg je nog het oude tekstsiteje ipv de uitgebreide Live sites. Dat wil ik dus niet hebben als ik straks m'n Vodafone 6630 om laat zetten naar de Nokia 6630 software.

[ Voor 75% gewijzigd door ErectionJackson op 16-04-2005 11:47 ]

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 11:09:
Ik heb hier ook een N6630 Vodafone gelocked,en had ook wel intresse in een firmwareupdate,dus heb maar gebeld met Gami telecom te Arnhem.
Ze zeiden dat het gewoon kon,maar dat ik de vodafone instellingen kwijt zou zijn..wat me niet echt boeit,want die zet je er zo weer op met 1 smsje.

Maar het beste was om nog even te wachten totdat ze de nieuwste firmware hadden voor vodafone :?
Het zal allemaal wel weer dan..

Ik denk dat ik maar even langs ga vanmiddag kon er gewoon op wachten en duurt nog geen half uurtje :)
En welke firmware heb je nu dan?! [sterrertje hekje nul nul nul nul hekje]?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 13:02:
[...]

En welke firmware heb je nu dan?! [sterrertje hekje nul nul nul nul hekje]?
Nu heb ik nog steeds: V2.39.15
11-11-04
RM-1

Dat wordt dus volgende week naar arnhem voor mij.
ErectionJackson schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 11:45:
Kun je dan nog wel gewoon op Live enzo?

edit: Toelichting: als je met de 7610 op Live ging, kreeg je nog het oude tekstsiteje ipv de uitgebreide Live sites. Dat wil ik dus niet hebben als ik straks m'n Vodafone 6630 om laat zetten naar de Nokia 6630 software.
Zouden ze misschien dit bedoelen?
Dat je beter nog kon wachten tot dat de nieuwste software voor de vodafone versies er was :?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nr winkel geweest, ze downloaden software, het was meer dan 100mb zeiden ze. Dus tzal langer dan een half uurtje duren.
ik naar huis, rijd ik terug een uur of twee later.
hebben ze 'slecht nieuws' voor me. Het lukt niet en ze hebben speciale kabel of zoiets nodig of een of andere adapter (de verkoper was er nogal vaag over en was niet al te vriendelijk [lees: beetje chagrijnig omdat de telefoon niet uit zijn winkel kwam] ) om het boeltje te installeren.

ik zeg: ok geef me mijn phone terug, kom ik terug als je die kabel hebt. Zeggen ze; dat zal moeilijk gaan, want je phone is leeg :?
Ik kreeg een vervangtoestel: 3310 (hopeloos) en het zou donderdag in orde moeten zijn (dinsdag de bewuste kabel bestellen, donderdag geleverd). Ze zouden me bellen ná de installatie.

dus nog even wachten tot donderdag :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maquis
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-05 11:08

maquis

Maak je niet te sappel........

Heeft iemand ervaring met puppetmaster op de 6630?
Googlenderwijs niet veel gevonden, maar schijnt wel ondersteunt te worden. Vaag, omdat de 3360 geen serieele poorten gebruikt.

GruB God

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maquis schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 20:27:
Heeft iemand ervaring met puppetmaster op de 6630?
Googlenderwijs niet veel gevonden, maar schijnt wel ondersteunt te worden. Vaag, omdat de 3360 geen serieele poorten gebruikt.
Doet ie ook niet. Maar je computer gebruikt een virtuele serieele poort over je bluetooth. Mijn 7610 ondersteunt ook geen serieele poorten :) . Wij kunnen dus ook niet internetten over onze WAN :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Internetten met bt over adsl kan nu met de 7610. Google maar na gnubox. Bericht is geplaatst met mijn 7610 over adsl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maquis
  • Laatst online: 14-05 11:08

maquis

Maak je niet te sappel........

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 00:45:
[...]

Doet ie ook niet. Maar je computer gebruikt een virtuele serieele poort over je bluetooth. Mijn 7610 ondersteunt ook geen serieele poorten :) . Wij kunnen dus ook niet internetten over onze WAN :( .
ok, dat snap ik, maar hoe maakt puppetmaster dan een verbinding?

>edit: probleem opgelost. weet niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar hij weet een verbinding te leggen via activesync op com3. Vaag. geen poorten ondersteunen, maar er wel mee kunnen verbinden.

[ Voor 21% gewijzigd door maquis op 17-04-2005 14:04 ]

GruB God

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:36:
hoe bedoel je moet ik dan ook deel 1 gaan lezen
[flame modus]
haha ga zelfmoord plegen het gaat inderdaad alleen maar over die voltage kaartjes! [/flame modus]

hoe dan ook zijn die van SanDisk ook niet goed? :O :/ :|

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Underworld schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:46:
[...]

[flame modus]
haha ga zelfmoord plegen het gaat inderdaad alleen maar over die voltage kaartjes! [/flame modus]

hoe dan ook zijn die van SanDisk ook niet goed? :O :/ :|
damn jij ligt echt achter zie je niet dat dit al een ander halve maand geleden is van 28feb en is nu 18 april
je bent gewoon echt kansloos loos pleeg zelf moord en ik ga die kaartje gewoon ergens anders kopen en krijgs ze goedkoper dan war jij ze koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje over de video camera functie van de 6630. In de camera modus, en als ik aan het opnemen ben, is het gewoon een mooi strak beeld. Maar als ik dan het opgenomen filmpje afspeel is de kwaliteit ineens veel slechter geworden (resolutie is gewoon 176 bij 144).

Een maat van me heeft de samsung d500 en als ik die filmpjes op mijn toestel afspeel is het wel gewoon een goed filmpje, in tegenstelling dus tot met m'n 6630 opgenomen filmpjes.

Weet iemand wat ik hier aan kan veranderen?
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Niet online
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen: http://www.digitalrevolution.nl/index.php?artikelgroep=5440

Transcend 256MB RS-MMC-DV voor maar € 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de ATP kaartjes zijn perfect compatible met de 6630,

maar de transcend? weet ik niet. Ik wacht de reacties af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De transcend kaartjes zijn ook goed , als het goed is worden ze eind deze week geleverd door Digital Revolution . Hier vind je meer info erover http://www.transcend.nl/Press/index.asp?LangNo=0&axn=Detail&PrsNo=307

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed nieuws,
mijn atp kaartje komt deze week aan uit hong kong. Ben benieuwd ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Niet online
@speedman: hoe duur is ie in hongkong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

Ja hoe duur en ik neem aan een 512mb kaartje, want 256 is hier makkelijk te krijgen jah..?

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achtenvijftig euro verstuurd.

te duur? ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:43:
achtenvijftig euro verstuurd.

te duur? ja
Ok, maar 512 of... :? Welke site dan? bvd

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

256 MB op ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Niet online
Volgens mij duurt het nog wel even voordat 512mb verkrijgbaar is tegen een normale prijs (bijvoorbeeld het dubbele van een 256mb kaartje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
Nu heb ik dat het rubber om het gat voor je camera aan het loslaten is. Eigenlijk aan het afscheuren. Ik draag toestel altijd in mijn broekzak maar NOOIT tegelijk met sleutels ofzo, ben een goede zeikerd kwa zuinigheid. Maar nu flikkert het ding dus alweer uit elkaar...

tja... wat moet ik hier nu mee.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
intert0y schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:37:
Nu heb ik dat het rubber om het gat voor je camera aan het loslaten is. Eigenlijk aan het afscheuren. Ik draag toestel altijd in mijn broekzak maar NOOIT tegelijk met sleutels ofzo, ben een goede zeikerd kwa zuinigheid. Maar nu flikkert het ding dus alweer uit elkaar...

tja... wat moet ik hier nu mee.
precies hetzelfde als bij mij het rubber scheurt/schuurt gewoon af alsof het een soort gum is... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Niet online
Ik denk dat dat een garantie gevalletje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is gisteren aangekomen, ben er vandaag nog maar kunnen omgaan op het postkantoor.
ATP kaartje 256 MB zoem zoem ;)
nu nog mijn 6630 terug uit de winkel met de nieuwste firmware en we kunnen weer gaan spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSD1982 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:08:
[...]

precies hetzelfde als bij mij het rubber scheurt/schuurt gewoon af alsof het een soort gum is... 8)7
Bij mij is het ook het geval dat het rubber afscheurt. Dit vind ik toch wel een slechte zaak. Zou dit onder de garantie vallen, of zeggen ze gewoon dat het slijtage is en moet je een nieuw frontje kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 13:14:
[...]

Bij mij is het ook het geval dat het rubber afscheurt. Dit vind ik toch wel een slechte zaak. Zou dit onder de garantie vallen, of zeggen ze gewoon dat het slijtage is en moet je een nieuw frontje kopen?
Ik betwijfel of dat ringetje voor die lens wel bij een nieuw frontje zit, zou je niet die ring ( die los te klikken is uit het frontje) los kunne krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
timelezzzz schreef op donderdag 21 april 2005 @ 21:17:
[...]

Ik betwijfel of dat ringetje voor die lens wel bij een nieuw frontje zit, zou je niet die ring ( die los te klikken is uit het frontje) los kunne krijgen?
Ik kan je verzekeren dat ie er bij hoort... heb zelf al een nieuwe cover (welliswaar niet origineel), maar wel met ring... De keypad moet je wel overzetten, maar dat is volgens mij bij praktisch iedere nokia met covers zo... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vervolg van mijn avontuur:

mijn 6630 is dan toch opgestuurd geworden naar nokia voor de update :X
duurt 10 dagen zegt men mij daar :X

ik vraag mij af of men wel van wanten weet bij die service points hoor. Dit is toch niet zo nieuwe technologie waarvan we toch mogen verwachten dat men weet hoe die te installeren ? omg! :(

tot binnen 10 dagen folks :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij m'n frontje uit Hong Kong scheurt het rubber niet los... Maar ik heb er ook een "hoesje" voor, een zakje dat bij een zonnebril hoorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een nokia 6630 met een KPN abbo maar ik kan niet op i-mode etc. omdat ik die instellingen daarvoor niet heb met umts. weet iemand waar je die kan krijgen?? ik heb KPN ook al gemaild maar die zeggen dat het niet mogelijk is omdat mijn toestel niet in hun arsortiment zit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik vraag mezelf af wat de gemiddelde gebruiker nu eigenlijk vindt van zijn 6630. Als ik eerlijk moet zijn valt het mij allemaal zeer tegen. :|

Ik heb het toestel nu zo'n 4 maanden (van vodafone weliswaar) en ben nu van plan om te gaan overstappen op de 6230i.

Het gezeik begon sowieso al met de kaartjes (die nu nog niet fatsoenlijk verkrijgbaar zijn). En zeg nou eerlijk, waarom koop je een Nokia 6630, om het zoveel mogelijk te gebruiken en tools/programma's/games op te zetten. Met 32 mb (voor de meeste zal dat hier wel 64 mb zijn) gaat dat niet van harte.. Intussen kan je ze hier en daar kopen, maar dan vragen ze voor een 256 mb 100 euro! Fijn is dat :/

Ook de problemen met GSM/3G netwerk waren kut, maar dat kon later gelukkig opgelost worden met Field Test.

Daarnaast is de standby tijd van mijn phone dramatisch. Ik heb er nog maar weinig over gelezen in dit topic, maar ik heb 2 verschillende accu's geprobeerd en allebei houden ze het met geluk een dag uit. Stel dat je dan nog een aantal foto's wilt maken, wat naar MP3'tjes wilt luisteren EN belt, haaltie het einde van de dag niet eens ;(

De updates... Nog zo'n debacel!
Wil je hem updaten, moet je hem via de winkel waar je de phone gekocht hebt opsturen naar Vodafone, waarnaar je hem dan 3 weken kwijt bent :r
Sorry, maar volgens mij duurt een update niet langer dan een half uurtje.

Ik wil nu de 6230i gaan kopen ivm de betere standby tijd, dezelfde camera kwaliteit, de opslag kaartjes goedkoper zijn en meer geheugen verkrijgbaar, kleiner en lichter.
Voor mij zijn dat voldoende redenen om over te stappen.

Ben benieuwd naar andere meningen.

ps: Iemand Nokia 6630 kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 11:17:
Hallo,

ik vraag mezelf af wat de gemiddelde gebruiker nu eigenlijk vindt van zijn 6630. Als ik eerlijk moet zijn valt het mij allemaal zeer tegen. :|

Ik heb het toestel nu zo'n 4 maanden (van vodafone weliswaar) en ben nu van plan om te gaan overstappen op de 6230i.

Het gezeik begon sowieso al met de kaartjes (die nu nog niet fatsoenlijk verkrijgbaar zijn). En zeg nou eerlijk, waarom koop je een Nokia 6630, om het zoveel mogelijk te gebruiken en tools/programma's/games op te zetten. Met 32 mb (voor de meeste zal dat hier wel 64 mb zijn) gaat dat niet van harte.. Intussen kan je ze hier en daar kopen, maar dan vragen ze voor een 256 mb 100 euro! Fijn is dat :/

Ook de problemen met GSM/3G netwerk waren kut, maar dat kon later gelukkig opgelost worden met Field Test.

Daarnaast is de standby tijd van mijn phone dramatisch. Ik heb er nog maar weinig over gelezen in dit topic, maar ik heb 2 verschillende accu's geprobeerd en allebei houden ze het met geluk een dag uit. Stel dat je dan nog een aantal foto's wilt maken, wat naar MP3'tjes wilt luisteren EN belt, haaltie het einde van de dag niet eens ;(

De updates... Nog zo'n debacel!
Wil je hem updaten, moet je hem via de winkel waar je de phone gekocht hebt opsturen naar Vodafone, waarnaar je hem dan 3 weken kwijt bent :r
Sorry, maar volgens mij duurt een update niet langer dan een half uurtje.

Ik wil nu de 6230i gaan kopen ivm de betere standby tijd, dezelfde camera kwaliteit, de opslag kaartjes goedkoper zijn en meer geheugen verkrijgbaar, kleiner en lichter.
Voor mij zijn dat voldoende redenen om over te stappen.

Ben benieuwd naar andere meningen.

ps: Iemand Nokia 6630 kopen ;)
Wil je beslissing niet in duigen gooien maareh... 6230i??? Lijkt me niet echt een smartphone ofwel? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de batterij houdt het idd maar een dag uit, maar ik heb een lader ind e auto en leg hem 's avonds ook altijd aan de lader naast mijn bed.

de kaartjes kosten 50 euro, je kan ze bestellen via ebay en ze komen na 6 dagen al aan (ik kan het weten want ik heb al besteld in hong kong, weliswaar bij een andere leverancier omdat die wél nr belgie wilde sturen)

en die firmware: dat ligt aan vodaphone, niet aan de 6630. ik heb een 64 mb kaartje gekregen bij mijn brandloze 6630 en ik heb hem nu laten opsturen voor een nieuwe firmware (zou slechts 10 dagen duren max zei men mij -wordt vervolgd)

maar ik ben toch echt wel tevreden over mijn 6630: wat een verademing tegenover de sendo x waarbij bijna geen enkel programma correct werkte en alles zoo ellendig traag ging. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandiekie schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 12:04:
[...]

Wil je beslissing niet in duigen gooien maareh... 6230i??? Lijkt me niet echt een smartphone ofwel? 8)7
Klopt, maar eens een smartphone wil niet altijd zeggen dat ik altijd een smartphone zou willen. Ik heb hiervoor de 6600 gehad en deze is wel zo ontzettend goed bevallen, dat ik de 6630 gelijk heb aangeschaft, toen deze in Nederland verkrijgbaar was. (De 6630 staat toch enigzins bekend als de 'opvolger' van de 6600).

Ik was trouwens ook nog vergeten te vermelden dat naast de eerder genoemde problemen ook ontzettend veel symbian programma's en games niet werken op de 6630, terwijl ze wel altijd op de 6600 (en volgens mij ook op de 7610) gewerkt hebben. Noem maar als voorbeeld de helft van alle N-Gage spellen.

Maja ach, ik gebruik mn phone voornamelijk om foto's te maken en om de tijd te doden in de trein, dus muziek te luisteren/games spelen. Ik denk dat ik dan met de 6230i ook heel goed vooruit kan (zeker qua standby tijd). Een smartphone is leuk, maar niet noodzakelijk voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 13:32:
[...]

Klopt, maar eens een smartphone wil niet altijd zeggen dat ik altijd een smartphone zou willen. Ik heb hiervoor de 6600 gehad en deze is wel zo ontzettend goed bevallen, dat ik de 6630 gelijk heb aangeschaft, toen deze in Nederland verkrijgbaar was. (De 6630 staat toch enigzins bekend als de 'opvolger' van de 6600).

Ik was trouwens ook nog vergeten te vermelden dat naast de eerder genoemde problemen ook ontzettend veel symbian programma's en games niet werken op de 6630, terwijl ze wel altijd op de 6600 (en volgens mij ook op de 7610) gewerkt hebben. Noem maar als voorbeeld de helft van alle N-Gage spellen.

Maja ach, ik gebruik mn phone voornamelijk om foto's te maken en om de tijd te doden in de trein, dus muziek te luisteren/games spelen. Ik denk dat ik dan met de 6230i ook heel goed vooruit kan (zeker qua standby tijd). Een smartphone is leuk, maar niet noodzakelijk voor mij.
Zit er in de 6230 dezelfde lens als in de 6630 dan? En is de batterij van een 6230 niet snel leeg dan als je hem gebruikt om foto's te maken, muziek te luisteren of games te spelen, denk trouwens dat gamen in de trein altijd mooier eruit ziet op een 6630 dan op een 6230, daarnaast is het volgens mij een kwestie van tijd dat de kaartjes gunstig zijn geprijst en er een groter assortiment van goed werkende programma's/games beschikbaar zijn voor de 6630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timelezzzz schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 23:17:
[...]

Zit er in de 6230 dezelfde lens als in de 6630 dan? En is de batterij van een 6230 niet snel leeg dan als je hem gebruikt om foto's te maken, muziek te luisteren of games te spelen, denk trouwens dat gamen in de trein altijd mooier eruit ziet op een 6630 dan op een 6230, daarnaast is het volgens mij een kwestie van tijd dat de kaartjes gunstig zijn geprijst en er een groter assortiment van goed werkende programma's/games beschikbaar zijn voor de 6630
Misschien zijn de games voor de 6230i minder goed, maar de resolutie van de 6230i is hoger dan die van de 6630, 208*208(uit me hoofd) respectievelijk 176*208. Op de 6230i zal t er dus beter uit zien!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2005 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Laatst online: 03-09 19:27
Ik hoor hier dat de ATP kaarten goed werken op de 6630, ik neem aan dat er hier gebruikers van zijn die deze kaarten dan ook gebruiken...?

Ik heb zelf een ATP kaart van 512 Mb gevonden, die tegen redelijk acceptabele prijs van € 98,00 te koop is, terwijl de 256 Mb € 83,02 kost.

Afbeeldingslocatie: http://www.4memory.nl/images/DV-RS-MMC-512MB-with-Extend.jpg

zie: http://www.4memory.nl/index.php?cPath=24_86

Heeft er hier al iemand een 512 Mb kaart in gebruik in de 6630 en kan de telefoon hiermee goed overweg???

[ Voor 7% gewijzigd door HeyJIJdaar op 24-04-2005 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat je de eerste bent die hier iets dergelijks komt plaatsen: met foto van ATP. hopelijk niet gefaked. Je zou de eerste zijn met een dergelijk kaartje als die effectief aankomt en werkt. Ik heb op de vele fora die ik soms bekijk nog nergens iemand iets horen zeggen over ervaringen van 512mb kaartjes :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Mycom zijn de 128 mb kaartjes nu voor iets meer dan 20 euro te koop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 11:12:
ik heb een nokia 6630 met een KPN abbo maar ik kan niet op i-mode etc. omdat ik die instellingen daarvoor niet heb met umts. weet iemand waar je die kan krijgen?? ik heb KPN ook al gemaild maar die zeggen dat het niet mogelijk is omdat mijn toestel niet in hun arsortiment zit :?
Ga naar hun site en laat je de instellingen sturen van de nokia 6600 deze kun je ook gewoon gebruiken voor je 6630, je krijgt dan de instelling "kpn internet".
Deze stel je in als standaard verbinding. Als het goed is moet dit werken.

Probeer het eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeyJIJdaar schreef op zondag 24 april 2005 @ 18:16:
Ik hoor hier dat de ATP kaarten goed werken op de 6630, ik neem aan dat er hier gebruikers van zijn die deze kaarten dan ook gebruiken...?

Ik heb zelf een ATP kaart van 512 Mb gevonden, die tegen redelijk acceptabele prijs van € 98,00 te koop is, terwijl de 256 Mb € 83,02 kost.

[afbeelding]

zie: http://www.4memory.nl/index.php?cPath=24_86

Heeft er hier al iemand een 512 Mb kaart in gebruik in de 6630 en kan de telefoon hiermee goed overweg???
ze zijn leverbaar vanaf maandag beweert 4memory.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 13:14:
[...]

Ik heb het opeens ook van de een op andere dag begint het gewoon helemaal weg te slijten, hoe voorzichtig ik er ook mee ben geweest, heb contact gehad met nokia servicelijn die waren nog niet bekend met het probleem en zeggen dat een service point het toestel hiervoor moet opsturen, heeft iemand al een andere oplossing voor dit probleem gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:34:
[...]

Ga naar hun site en laat je de instellingen sturen van de nokia 6600 deze kun je ook gewoon gebruiken voor je 6630, je krijgt dan de instelling "kpn internet".
Deze stel je in als standaard verbinding. Als het goed is moet dit werken.

Probeer het eens.
Je kunt de "gewone" imode-instellingen wel gebruiken, maar dan kun je geen gebruik maken van de echte (en extra) UMTS-faciliteit in i-mode, dan moet je toch echt de umts-proxygegevens hebben. Je zou ze kunnen uitlezen uit een echt umts-imodetoestel zoals de Z1010 of Samsung 107 van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De oplossing voor het rubbertjes-probleem is een (zonne)brilzakje gebruiken =p. Ik dee dat al met me 6600, en die is daardoor ondanks intensief gebruik krasvrij gebleven. Als je rubbertje al kapot is raad ik je aan ff een frontje (of 3) uit hong kong te laten komen via ebay. Moet lukken voor minder dan 5 euro per frontje (exclusief verzendkosten). Verzendkosten kunnen sterk verschillen, dus let hierop! Je kan van die frontjes eventueel alleen het ringetje met het rubberrandje overzetten. Ik heb hier overigens nog een ongebruikt "deep blue" frontje liggen, dat ik niet ga gebruiken omdat ik donkergrijs veel mooier vind. Geïnteresseerden die bereid zijn het af te halen in Leiden kunnen contact met me opnemen. Ook in de aanbieding: een geheel zwart rubber-look frontje, ZONDER los afneembaar lenscovertje.

Vandaag overigens m'n 128mb extrememorykaartje teruggekregen van Alexander Schmul uit Duitsland. Hij heeft de vervangende kaart zonder nog eens verzendkosten te rekenen opgestuurd.

Over of die 6630 nou wel of niet goed is: ik vinnum geweldig. Hiervoor veel plezier van me 6600 gehad, deze is gewoon in alle opzichten beter. Ik heb nog een foto laten afdrukken op 10 x 15, en dat zag er verbazend goed uit. Ongeveer even goed als een wegwerpcameraatje. Wat betreft software die niet werkt: ik vind dat wel meevallen. Alleen wireless IRC crasht bij mij bij het sluiten van het programma. En over N-Gage-spelletjes: er is weinig verschil. Alleen SSX werkt jammer genoeg niet op de 6630 en wel op de 6600, maar op de 6600 heeftie gaar geluid. Zo zijn er nog een paar, maar de meeste spelletjes werken ofwel niet op beide, ofwel wel op beide geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelezen op 6680 forum

Overzichtje over de belachelijke prijs verschillen voor deze kaartjes:

256mb DV RS-MMC (ATP of Transcend) en alleen NL webshops (excl verzending)

http://www.expansys.nl/product.asp?code=119201 107 (!) euro
http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=6310 85 euro
http://www.4memory.nl/pro...a59e55a5adeeec207b8b17515 83 euro
http://www.mobileplaza.nl...isionID=1&CompanyID=0 79 euro
http://www.complaza.nl/inquire.php3?prodid=10668 53 euro
http://www.interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=15200 39 euro
http://www.digitalrevolution.nl/index.php?artikelgroep=5440 35 euro

Is er iemand die ervaring heeft met deze kaartjes in n 6630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn slechte ervaringen met extreme memory

ik heb een ATP 256 en die werkt no problem

transcend zou moeten werken, alhoewel ik daar geen bevestiging van kreeg.
de meest compatibele zijn ATP en die zijn ook het duurst, ik heb er een gekocht op ebay, inclusief! verzending voor 59 Euro (die E toets werkt niet op dit forum grr) dat lijkt me redelijk.
volgende week zouden er 512 moeten uitkomen van ATP (en later van andere) en die zullen rond de 100 E gaan kosten

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2005 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 19:13:
er zijn slechte ervaringen met extreme memory

ik heb een ATP 256 en die werkt no problem

transcend zou moeten werken, alhoewel ik daar geen bevestiging van kreeg.
de meest compatibele zijn ATP en die zijn ook het duurst, ik heb er een gekocht op ebay, inclusief! verzending voor 59 Euro (die E toets werkt niet op dit forum grr) dat lijkt me redelijk.
volgende week zouden er 512 moeten uitkomen van ATP (en later van andere) en die zullen rond de 100 E gaan kosten
Volgens de ebay pagina zou ik een extreme memory 256 mb kaart moeten hebben, hij komt uit duitsland 56 euro incl verzending, hij werkt perfect, maar het is gewoon een blanco zwart kaartje zonder merk en hij was verpakt in een stukje karton, dus of het echt extreme memory is weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha!
schijnbare oplichtingen dus!

ik bekijk eerst goed alle advertenties alvorens ik tot aankoop overga...

ik betaalde 59 Euro vanuit hongkong ook inclusief verzending.
ik mailde vandaag een van die dealers op ebay en hij meldde mij dat hij bezig was met een deal voor de 512 kaartjes... ik vermoed dat we ze volgende week zullen beginnen zien op het net in de shops en daarbuiten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Laatst online: 03-09 19:27
Heeft er al iemand een Transcend kaart in gebruik? Voor de prijs zeer interessant! Graag hoor ik de ervaring hiermee...

Verder vroeg ik mij af, wat de meest recente firmware voor de simlockvrije 6630 is. Ik merk dat mijn telefoon nu switched tussen UMTS en GSM, terwijl ik alleen GSM heb en gebruik. Volgens mij ben ik dan ook onbereikbaar. Het programma Fieldtest heb ik niet en ik bij voorkeur niet gaan prutsen. Als iemand weet met welke firmware dit op te lossen valt.... BVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valt idd met firmware op te lossen!
als je een paar pagina's eerder zoekt in dit topic zul je de juiste versie zien.
uit mijn hoofd denk ik dat het 4.03.18 is.

en die lost idd het probleem op dat jij hebt. Je kan ook met een hulpprogrammatje dat probleem oplossen, maar ik zou toch aanraden voor de nieuwe firmware te gaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Niet online
Waarschijnlijk een domme vraag maar wat is nou het verschil tussen de GSM en UMTS stand. Als je het toestel op UMTS hebt staan belt hij dan niet via het gsm netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latok
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-02-2017
Kun je bij de 6630 UMTS uitschakelen en GPRS inschakelen? Ik heb gehoord dat in gebieden waar de UMTS dekking slecht is (zoals waar ik woon, in Hoorn), het toestel tóch UMTS als verbinding gebruikt en dat dat leidt tot trage snelheid en wegvallen van de verbinding, terwijl de GPRS verbinding daar een veel betere oplossing zou zijn.

Ik ben eigenlijk al maanden op zoek naar een nieuwe smartphone. Naast bovengenoemde mogelijkheid, wil ik graag een phone die STEREO mp3 bestanden afspeelt, een 1.3mp camera heeft en draait op Symbian.

Nou, ik kom er tot op heden nog niet uit. Eigenlijk wacht ik op de Sendo X2, ook al is dat een GPRS-toestel. Maar of die er komt en wanneer......Ik vraag het me af.

Zie ik een GSM over het hoofd? Graaaaaaaaag jullie tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Latok schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:41:
Kun je bij de 6630 UMTS uitschakelen en GPRS inschakelen? Ik heb gehoord dat in gebieden waar de UMTS dekking slecht is (zoals waar ik woon, in Hoorn), het toestel tóch UMTS als verbinding gebruikt en dat dat leidt tot trage snelheid en wegvallen van de verbinding, terwijl de GPRS verbinding daar een veel betere oplossing zou zijn.

Ik ben eigenlijk al maanden op zoek naar een nieuwe smartphone. Naast bovengenoemde mogelijkheid, wil ik graag een phone die STEREO mp3 bestanden afspeelt, een 1.3mp camera heeft en draait op Symbian.

Nou, ik kom er tot op heden nog niet uit. Eigenlijk wacht ik op de Sendo X2, ook al is dat een GPRS-toestel. Maar of die er komt en wanneer......Ik vraag het me af.

Zie ik een GSM over het hoofd? Graaaaaaaaag jullie tips :)
je kan kiezen of je voor gsm netwerk en/of umts kiest. op gsm netwerk neemt hij dan GPRS.
ik zet em altijd op gsm, en als ik wil UMTS-sen dan zet ik em op umts.
de 6630 speelt stereo mp3, heeft een 1.3 camera en heeft is de snelste S60 van dit moment.
De Sendo X2 zou ik je afraden. veel problemen met X1, dus waarom zou X2 anders zijn. Bovendien is de X2 draaiend op een oudere versie van symbian60, waardoor vele programma's niet werken zoals tomtom mobile enzo...
Bovendien is de X traag en werken er weinig applicaties op naar behoren. Je kan ook kiezen voor de 6680, maar die heeft nog enkele firmware updates nodig. Smartmovie werkt er bv nog niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He hallo,

Ik heb dit topic nu al een tijdje in de gaten en een aantal keren doorgelezen maar toch heb ik (in al mijn onwetendheid..) nog steeds enkele dingen waar ik niet uit kom..

Ik heb dus ook zo`n vodafone geval (mooie aanbieding, dat wel) maar mij lukt het dus op geen enkele manier om er ook maar iets op geinstalleerd te krijgen, bij alles wat ik probeer te installeren zegt hij beveiligingsfout bij installatie... doe ik nu iets fout of ligt dat dus aan die vodafone software?
Zo ja dan had Vodafone dat weleens netjes mogen vertellen van tevoren zodat ik tenminste had geweten dat ik een toestel zou krijgen met beperkte mogelijkheden.
Ben al naar de Nokia-store in Rotterdam geweest maar die kunnen geen Vodafone toestellen flashen zeggen ze, de kans hij crasht is gewoon te groot ... De Vodafone-store 2 deuren verder kwam ook niet verder dan hier gaan we u over terugbellen...

Klanterservice gaf me gelijk wat betreft de klacht over het van te voren melden van een aangepast toestel maar konden natuurlijk alleen op schriftelijke klachten reageren...(raar toch dat je telefonisch of per internet iets binnen 1 min. betseld kan hebben maar zodra er iets is opeens alles schriftelijk, aangetekend en natuurlijk in 6-voud moet..)

Iemand misschien een idee hoe ik dat toestel wel met al z`n mogelijkheden aan de praat zou kunnen krijgen?

bedankt..

(o ja, zo`n 512 mb kingston kaartje heeft een maatje van me voor 44 euro uit China meegenomen.. maar ja wil dr dus wel wat software op kunnen gooien...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en werken die kaartjes op de 6630 ?
best cool hoor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
Als je het complete topic had doorgelezen, had je gezien dat dit al veel meer is besproken. Je gaat naar beheer en dan opties/instellingen/software-installatie op aan zetten...

Als dat kaartje van 512 mb werkt, wil ik er graag wat meer info over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier wat gevonden 512 mb kaartjes worden op voorraad verwacht op 2 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Laatst online: 03:04
Misschien is de vraag al eens gesteld, maar ik heb het niet kunnen vinden.
Wanneer ik een Vodafone 6630 koop en ik laat deze unlocken, kan ik dan in Indonesie mijn Telkomsel simkaart er in doen, en gebruik maken van andere umts/gprs servers dan die van Vodafone? Zijn deze dus handmatig te weizigen?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 20:27:
Heb hier wat gevonden 512 mb kaartjes worden op voorraad verwacht op 2 mei
waar is "hier"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPodje schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 00:00:
Misschien is de vraag al eens gesteld, maar ik heb het niet kunnen vinden.
Wanneer ik een Vodafone 6630 koop en ik laat deze unlocken, kan ik dan in Indonesie mijn Telkomsel simkaart er in doen, en gebruik maken van andere umts/gprs servers dan die van Vodafone? Zijn deze dus handmatig te weizigen?
het antwoord is eenvoudig:

JA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk ook 4memory.nl. Ik vraag me af of die hun beloftes kunnen waarmaken, want zij zijn blijkbaar de enige die deze gaan kunnen leveren ? :|
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste