Ik zit met een probleempje wat wel eerder genoemd is maar waarop niemand een oplossing heeft. Het gaat erom dat het geheugenkaartje soms niet goed werkt. Als ik nu naar mijn Galerij ga krijg ik de melding:
Wie heeft een oplossing? Er zijn nieuwe firmwares maar bij fixes zie ik dit niet echt terugkomen of ik kijk ernaast
Oh, en mijn vorige GSM was een 6230 en het lukt me niet de gegevens over te zetten op een makkelijke manier. Zijn daar ook nog opties voor?
Als ik naar mijn camera ga krijg ik de melding:Database aangetast. Sommige gegevens kunnen verloren zijn gegaan.
Als ik vervolgens naar Organiser ga en vervolgens geheugen selecteer krijg ik:Kan geen toegang kijrgen tot geheugenkaart. Telefoongeheugen wordt gebruikt.
Heb de geheugenkaart al eens geformateerd zonder succes. Na de telefoon een keertje uitgezet te hebben en weer aan werkt alles (voor een tijdje) weer. Ik heb de Nokia 6630 van Vodafone met firmware V 2.39.15 (11-11-04 RM-1).Naam: Memory card
Capacit.: 30 MB
Gebruikt: 4653 kB
Vrij: 26 MB
Wie heeft een oplossing? Er zijn nieuwe firmwares maar bij fixes zie ik dit niet echt terugkomen of ik kijk ernaast
Oh, en mijn vorige GSM was een 6230 en het lukt me niet de gegevens over te zetten op een makkelijke manier. Zijn daar ook nog opties voor?
[ Voor 13% gewijzigd door Witlof op 11-04-2005 18:40 ]