Nee hoor,
Traffic shaping wordt op je aansluiting aangepast. Hoef je niets voor te doen.
Traffic shaping wordt op je aansluiting aangepast. Hoef je niets voor te doen.
Verwijderd
Ja, ik heb da scherm ook eigenlijk puur voor films/tv/games etc.. en ik hou graag van overzichtbartvb schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 08:49:
Ik ben benieuwd en hoop er het beste van
Hier nog no dice, gok dat mijn centrale nog niet aan de beurt is geweest... Nog maar wat geduld uitoefenen voordat ik mijn thuisserver op een fatsoenlijke manier kan gebruiken als backupserver
Onsnet heeft zeker nergens stats staan als:
http://www.ams-ix.net/technical/stats/ ? Ben eigenlijk wel benieuwd wat die upgrade nou voor een effect heeft.
BTW Alexander1; een 30" scherm en dan alles fullscreen draaien is wel heeeeel erg zondeTijd om een Mac te kopen?
Specs -There's a dozen reasons it won't work and eleven guys who don't care.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door bartvb op 09-02-2008 00:57 ]
Verwijderd
en wat zijn je max speeds die je haalt? ook 11.4?bartvb schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 00:55:
Er moet iig voldoende animo zijn. Als ik onsneteindhoven.nl moet geloven dan is het mogelijk om zelf het e.e.a. op poten te zetten in je wijk om mensen al warm te krijgen voor glasvezel. Als je dan aan kan tonen dat minimaal x mensen af gaan nemen dan heb je kans dat ze glasvezel uitrollen in jouw wijk.
Wij zijn nu trouwens ook over naar 100MbitNice
Wordt flink overgewerkt bij OnsNet lijkt het...
Verwijderd
Misschien een routertje die het niet meer helemaal trekt ???DocDtje schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:14:
Lijk maar niet boven de 4300KB uit te komen... Iemand nog een idee ?
Specs -There's a dozen reasons it won't work and eleven guys who don't care.
Verwijderd
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
zou kunnen dat ie een goede webhost heeft en daar een file naar heeft overgepompt.sjirafje schreef op zondag 17 februari 2008 @ 03:18:
Jasp0r mag ik vragen hoe jij je upload hebt getest?
No worries m8
Verwijderd
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Verwijderd
Verwijderd
IPTV is voor later./\/\|) schreef op maandag 28 juli 2008 @ 13:03:
Bij voorbaat zou ik er niet vanuit gaan dat OnsNetEindhoven de DVB-C standaard zal volgen. Als ik het plaatje van het "modem" op de OnsNetEindhoven site bekijk, ziet hij verdacht veel uit als een IPTV set-top box.
Dezelfde box wordt ook door OnsBrabantNet gebruikt overigens waar Hertzinger al een perbericht over uit heeft laten gaan dat ze daar Digitale TV gingen aanbieden via DVB-C. Zie: http://www.hertzinger.nl/default.asp?w=nieuws&nieuws=60Bovendien heeft het apparaat al een poort waarmee u straks op uw televisietoestel films en programma’s via internet kunt kijken (IP-TV).
Let wel dat de tekst van Ons Net Eindhoven die je quote uit 2006 stamt.Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:21:
[...]
IPTV is voor later.
Quote van OnsNet Eindhoven site:
[...]
Dezelfde box wordt ook door OnsBrabantNet gebruikt overigens waar Hertzinger al een perbericht over uit heeft laten gaan dat ze daar Digitale TV gingen aanbieden via DVB-C. Zie: http://www.hertzinger.nl/default.asp?w=nieuws&nieuws=60
Verwijderd
Komt van deze pagina onder het kopje Ons Net Eindhoven Digibox:/\/\|) schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:37:
[...]
Let wel dat de tekst van Ons Net Eindhoven die je quote uit 2006 stamt.
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat er inderdaad DVB-C uitgezonden zal worden. Ik ben van plan een nieuwe TV aan te schaffen en ondersteuning van DVB-C beïnvloedt waarschijnlijk mijn keuze.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq