Hockeyarena (Online Hockey Manager Spel)

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.681 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:22 ]

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Vertel is wat voor stats heeft zo'n keeper dan :P

Ik heb er nu eentje 31 goalie.....

Verwijderd

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:22 ]

• Tommilio
Ghehe altijd leuk om is een speler van een wat hoger team te zien die verschilt toch sterk van mijn spelers :P

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:23 ]

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:56
een torenhoog salaris a la 308k?

Wie het laatst lacht is traag van begrip

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:46
Zo ik heb nu 17 miljoen, eens ff op spelerjacht gaan.

Me "trainees" staan op de transferlist die ik gepulled heb, op de een staat al voor 270k (loopt 19.2 af) en de ander 36k (loop 19.2 af) Hopelijk krijg ik daar een leuk bedrag voor :)

Ik ga zelf nu ook ff op speler jacht.

Euhm ik zie nu net wat, dat zijn gvd eerste lijn spelers.

Waarom staan die ffs op de transferlist? (has become unprotected today)

Waarom kan ik niet eens ze contract verlengen :( Kut zooi.

[ Voor 32% gewijzigd door diabyte op 17-02-2005 15:58 ]

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:23 ]

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Vandaag kunnen de andere teams op jou spelers bieden, daarna heb jij 3 dagen om te beslissen of je de speler wilt behouden. Het salaris dat je moet bieden is idd afhankelijk van de tevredenheid van de speler.

Vannacht voor het eerst dit seizoen in de WL een wedstrijd gewonnen, nog wel in Duitsland ook :P Volgende week mag ik wat Japanners afslachten en hopen dat de nr.2 niet wint van de nr.4, want dat doelsaldo van de nr. 2 is wat beter dan de mijne.

Don't waste your time or time will waste you

• doodindegoot
Dat unprotected verhaal valt op zich nog wel mee. Voor een speler werd 56k aan loon geboden, ik mocht hem houden voor 39k. Hij was devoted, ik heb maar het even opgezocht want het klonk een beetje negatief, maar hij blijkt gewoon gehecht aan mijn team te zijn. Waarom moest ik het eigenlijk opzoeken als ik wel weet wat devotion betekend? Ach, het is al laat en ik heb een spannende wedstrijd vanavond tegen The Hague Sentinels en het wordt tijd dat die van de eerste plaats wordt gekickt met zijn sterspelertjes. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
5-0 gewonnen weer :Z
Begint beetje saai te worden het spel in mijn competitie continue nieuwe spelers dus niemand blijft lang dus speel je elke keer tegen makkelijke teams.....speel ook bijna continue op low...maar ja misschien dat de rest van het seizoen nog wat leuker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 10:36
Redelijk nieuw in dit alles...
Heb m'n eerste wedstrijd gewonnen... vandaag m'n 2e...

Maar.. moet ik nu voor elke wedstrijd de prijzen instellen... :?
Zo ja, wat is een redelijke prijs ?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Onder scout staat de ticketprijs die de scout aanraadt..

Bijv. staat er voor mijn comp wedstrijd vanavond 916, ik zet hem nu op 750 zodat ik bijna zeker ben dat er wel 3000 man komt opdagen en me stadion vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
diabyte schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 09:55:
Onder scout staat de ticketprijs die de scout aanraadt..

Bijv. staat er voor mijn comp wedstrijd vanavond 916, ik zet hem nu op 750 zodat ik bijna zeker ben dat er wel 3000 man komt opdagen en me stadion vol zit.
Hij geeft niets aan... net als de vorige keer...
Reden : ik speel uit... :o |:( :+

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
3-2 tegen the hague sentinels->mission accomplished. >:)
Er is nu wel een gat onstaan in "onze"competitie (3B), tussen de nummer 7 en 8 zitten nu 9 punten. Lijkt me dat ik nu wel veilig zit in de bovenste helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Zitten er nog mensen in 4b ? :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Volgens mij speel je in 4D Zephyer :P Nobbe kun je uit het overzicht schrappen, zijn team heeft een nieuwe eigenaar gekregen omdat hij te weinig spelers (minder dan 16) overhad. Gisteren nog 1 aanvaller van hem gekocht voor 16M, lang leve die bidwars :S

Halverwege de competitie sta ik op de 2e plaats achter de Amsterdam Huskies die boven zichzelf uit lijken te stijgen, tot nu toe zijn ze nooit boven de 4e plaats in de competitie of playoffs geëindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
6-3 gewonnen vannacht :) Gaat wel lekker. Sta nog steeds 5de, maar dat is iig een leuk plekje.

Ik heb ook 2 nieuwe aanvallers gekocht, sta wel alleen gelijk -5M maar daar ben je zo uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Zonar schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:01:
Volgens mij speel je in 4D Zephyer :P
Yep ... :+
Niemand die dus hierin zit van GoT...
Nah.. dan maar promoveren straks.. :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Hehe, we hebben de eerste overwinning bij de World Cup te pakken! De eerste wedstrijd waarin we minder schoten hadden dan de tegenstander leverde gelijk een overwinning op :D Zoals het er nu naar uitziet zullen we met Oostenrijk om de 4e plek in de groep moeten strijden, maar eerst wacht Tsjechië en daar zie ik niet zoveel kans tegen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Teaminfo laat zien :
Team spirit Cold

Ik heb tot nu toe alles gewonnen... en zet niet telkens de prio op "belangrijk" bij wedstrijden... :?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Zonar schreef op zondag 20 februari 2005 @ 22:31:
Hehe, we hebben de eerste overwinning bij de World Cup te pakken! De eerste wedstrijd waarin we minder schoten hadden dan de tegenstander leverde gelijk een overwinning op :D Zoals het er nu naar uitziet zullen we met Oostenrijk om de 4e plek in de groep moeten strijden, maar eerst wacht Tsjechië en daar zie ik niet zoveel kans tegen :/
Grats!!

Nou ik win ook weer eens :) Aanstaande NC match weer met high :p en dan kijken of ik een ronde verder kom :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
@Zephyer: De enige manier om de Team spirit omhoog te krijgen is door wedstrijden met low importance te spelen. (of een sterspeler contracteren/kopen) Wedstrijden winnen zorgt er wel voor dat je fan club groeit en de wekelijkse sponsorbijdrage is daarvan afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Thnkx for the info ;)
Gister een wedstrijd tegen #2 moeten spelen (ik stond #3) ...
En ja hoor... keurig met 2 -1 gewonnen... _/-\o_

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Waar kan ik zien (in een lijst) tot wanneer de contracten lopen van m'n spelers... :?
Ik weet dat ik het kan zien als ik per speler kijk... maar dat vindt ik wat te veel van het goed :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Players->players->contracts en voila de derde kolom onder de kop Con zijn de contracten. ;)

@Damien
So we finaly meet again. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net nieuw.....heb de eerste wedstrijd gewonnen met 2-1! Vondt ik best netjes....toch? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:39:
Ben net nieuw.....heb de eerste wedstrijd gewonnen met 2-1! Vondt ik best netjes....toch? :*)
Van harte...
Welk team ben je en in welke poule zit je :? :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:39:
Persoonlijk vind ik een 3-1 score toch netter. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zephyer schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:53:
[...]

Van harte...
Welk team ben je en in welke poule zit je :? :)
Dank je.... ik ben Blue Devils en zit in poule 3A
Lijkt me tot nu toe een erg leuk online spel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Niets tegen jou... waar wtf...
Jij nieuw.. ik nieuw...
Jij 3a ... ik 4d ... |:(

P.s. toch wel in nederland ?
B)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazeker in Nederland.....waarschijnlijk iemand een tijd niet meer ingelogd en ben ik daarvoor in de plaats gekomen. Gewoon mazzel ben ik bang....hoop niet dat ik daardoor weer moet degraderen trouwens! Zit namelijk net op het randje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:26:
Jazeker in Nederland.....waarschijnlijk iemand een tijd niet meer ingelogd en ben ik daarvoor in de plaats gekomen. Gewoon mazzel ben ik bang....hoop niet dat ik daardoor weer moet degraderen trouwens! Zit namelijk net op het randje.
Ik zag het... :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Nog steeds 2e en nog steeds makkelijk speel best vaak op low dus das wel handig :) Vanavond weer in de beker tegen de mighty pucks/ducks ik weet het effe niet meer :P
Merk het morgen wel weer maar ik heb best goede hoop eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Vannacht flink uitgehaald tegen een nieuw team in de 1e divisie, 12-1 :D Vannacht de laatste groepswedstrijd in de WL, die win ik wel. Dus moet ik afwachten wat mijn concurrenten doen. Mede doordat er een artikel geplaatst is op http://www.ijshockey.com/ zijn alle divisies nu gevuld, op 1 free team in 4D na dan. Maar dat zal binnen enkele dagen ook wel een eigenaar hebben die ook inlogt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Vanacht met 0-2 gewonnen bij damien thuis. Hij zal zich wel voorbereiden op de beker en daarom minder hebben gespeeld, maar aangezien hij mij in de eerste ronde er al uit had gekegeld werd het tijd voor mij om wraak te nemen. >:)

Verwijderd

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:24 ]

• Zephyer
Zonar schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 21:07:
Vannacht flink uitgehaald tegen een nieuw team in de 1e divisie, 12-1 :D Vannacht de laatste groepswedstrijd in de WL, die win ik wel. Dus moet ik afwachten wat mijn concurrenten doen. Mede doordat er een artikel geplaatst is op http://www.ijshockey.com/ zijn alle divisies nu gevuld, op 1 free team in 4D na dan. Maar dat zal binnen enkele dagen ook wel een eigenaar hebben die ook inlogt ;)
Leuk verhaaltje... :P
Maar erm... de titel :
Management voor leken
:X

P.s. maar iid.. zelfs 4d is nu op 1 team na vol... :P

MW | BF1 Stats

• Tommilio
Jeeeej ben al weer door in de beker gewonnen met 3-1 van de mighty pucks/ducks....en moet nu tegen eentje uit de 3e klasse weer.....toch wel grappig dat ik het zo goed in de beker. Denk die rond misschien ook wel weer te overleven....hij is twee dagen korter bezig met het spel dan mij maar kennelijk doe ik het goed dus moet lukken :D

• Tommilio
Vergeet ik even te melden dat ik gebrek heb aan friendly's dus mensen daag East Tigers maar uit ook al is het over 5 weken dan heb ik weer wat staan.

• Mav21
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
@ Tommilio
Waalstad Warriors is een 4A team. En die manager is ook vrij serieus met het spelletje bezig, dus ik zou niet bij voorbaat uitgaan van een walkover. :)

@ Zephyer
Als ik zo de ijshockey-ervaring van de verschillende deelnemers zie op het forum van Hockey Arena, dan kun je nauwelijks spreken van oude ijshockey rotten. Het gros heeft waarschijnlijk nauwelijks ijshockeywedstrijden gezien, laat staan zelf op het ijs gestaan of een team gecoacht. Vandaar dat ik in de titel van het artikel op ijshockey.com spreek van 'leken' . Maar bedankt voor je compliment over het verhaal verder.

@ refused
Gefeliciteerd met je overwinning afgelopen nacht. Succes tegen Dynamo Slicers in de volgende ronde...

The true test of a fan's mettle is the same as it is for any player: were you there when you were needed most?

• Tommilio
Ghehe nou ik zie goede mogelijkheden laat ik het daarop houden haha maar ja idd zal toch wel moeilijk worden :)

• Zonar
Veel verder dan wat ijshockeyflitsen op TV ben ik nooit gekomen wat betreft het bekijken van wedstrijden. Wel heb ik in het verleden regelmatig wat ijshockeyspellen op de pc gespeeld en de meeste kennis heb ik uit die spellen ;)

Afgelopen nacht met 7-0 gewonnen van een Japans team in de WL waardoor ik me op het nippertje voor de 2e ronde heb geplaatst. Daar wacht Steel Panther uit de VS, ongeveer gelijkwaardig aan mijn team. Dat wordt dus een spannende wedstrijd volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Mav21 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:15:
[...]

@ Zephyer
Als ik zo de ijshockey-ervaring van de verschillende deelnemers zie op het forum van Hockey Arena, dan kun je nauwelijks spreken van oude ijshockey rotten. Het gros heeft waarschijnlijk nauwelijks ijshockeywedstrijden gezien, laat staan zelf op het ijs gestaan of een team gecoacht. Vandaar dat ik in de titel van het artikel op ijshockey.com spreek van 'leken' . Maar bedankt voor je compliment over het verhaal verder.
[...]
Hehehe... dat begrijp ik ja... :)
In ieder geval met veel plezier gelezen.
BTW.. op de winterspelen volg ik (meestal) +/-80% van alle wedstrijden (van de pouls dan) en alle ***-finales (kwrt, halve en hele.. :P )
Zoals Zonar al aangaf, ben ook ik een EA sports NHL league fanaat... en dus erg blij met dit online spelletje :)

Gister moest ik (#2) uit tegen de #1 (Noord Sleen Tigers)...
Dat zou een leuke klus moeten worden...

Nadat ik m'n spelers flink had opgefokt en had aangegeven dat we deze mentale wedstrijd moesten winnen..
(we zijn al bijna zeker van de playoffs O-) )
Zijn ze het ijs opgegaan om er eens flink tegenaan te gaan... >:)

46:18 - Roderik Damen - 0:1
55:13 - Gilbert Van Gelder (Jeffrey Van Kesteren, Tobias Bruinsma) - 1:1

Overtime dus... op het tandvlees het ijs wederom op om eens te zien of deze jongens ook
een beslissende partij kunnen geven...

69:43 - John Van de Velde (Ben Tijsterman) - 1:2

Afbeeldingslocatie: http://home.skyaccess.nl/d2tip446/smilie/cheer.gif w0000000000000t ... Afbeeldingslocatie: http://home.skyaccess.nl/d2tip446/smilie/cheer.gif

Stars of the match :
Roderik Damen (IHC Alphen)
Ben Tijsterman (IHC Alphen)
John Van de Velde (IHC Alphen)

Nog ff een vraagje...
Playoff finalists are promoted to the next higher league.
Dus per seizoen promoveren er "maar" 2 teams... :? :/

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
vanacht wederom van de nummer 1 gewonnen. Deze keer winschoter wizards verslagen met 2-4. Ik heb nu 9 overwinningen op rij in de competitie, niet slecht dacht ik zo.

@zephyer Yep, alleen de finalisten promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Hmmm...

Dan moet je dus op je gemak de playoffs halen...
Dan je gaan inspannen om te promoveren...

Lijkt makkelijk... ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
7-1 gewonnen weer vanacht en moet vanavond tegen de laatste dus zal ook wel weer te doen zijn denk ik zo....loop 6 punten voor op de nr.3/4/5 en achter op de nr.1 ....2punten dus dat kan nog te doen zijn.....

Als ik eerlijk ben vind ik het tot nu toe nog beetje saai het spel maar ja heb niet veel geld dus kan ook geen gekke dingen doen zoals spelers kopen :P ben alleen maar aan het trainen...maar ja hetgene wat ik dan nog wel leuk vind is de beker en de komende playoffs......beker nog steeds aanwezig en das toch wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 16:53

Quintus

Eg wel! Dus....

Tommilio schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:23:
7-1 gewonnen weer vanacht en moet vanavond tegen de laatste dus zal ook wel weer te doen zijn denk ik zo....loop 6 punten voor op de nr.3/4/5 en achter op de nr.1 ....2punten dus dat kan nog te doen zijn.....

Als ik eerlijk ben vind ik het tot nu toe nog beetje saai het spel maar ja heb niet veel geld dus kan ook geen gekke dingen doen zoals spelers kopen :P ben alleen maar aan het trainen...maar ja hetgene wat ik dan nog wel leuk vind is de beker en de komende playoffs......beker nog steeds aanwezig en das toch wel leuk :)
In de beker mag je tegen Waalstad Warriors die heb ik vannacht op 1-1 gehouden.
Zelf heb ik helaas nog maar 15 punten. dus geen playoffs denk ik.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Wanneer mag je meedoen met de beker dan... :?
Wordt er aan het einde van een seizoen gekeken wie er mee mogen doen ofzo :?

EDIT:
National Cup is played separately in each country. All teams from 6. and higher leages qualify for the tournament (except those teams playing in the World League).

8)7

[ Voor 43% gewijzigd door Zephyer op 25-02-2005 13:06 . Reden: ff gelezen... ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mav21
Ik word er inmiddels behoorlijk chagerijnig van; ik kan al een kleine week thuis (via Chello) hockeyarena.net en hockey.gringo.cz niet bereiken. Andere sites geen probleem; echt alleen HA geeft een Net Timeout Error.Via mijn werk gaat het benaderen van de site redelijk vlekkeloos en ik heb van het HA forum begrepen dat minimaal één andere Chello-gebruiker er ook last van heeft. Tussen vrijdagmiddag en maandagmorgen kan ik dus gewoon niets aan mijn team doen. Heb nu nog geen idee wat ik gisteren gedaan heb tegen The Hague Sentinels bijvoorbeeld.

Na wat googlen krijg ik het idee dat er misschien iets (nog) niet goed is bijgewerkt in de DNS-servers van Chello. Helaas zijn de DNS-servers van andere providers zoals Wanadoo en XS4All niet meer zomaar door niet-abbonees te gebruiken, dus dat is geen alternatief. Via de website http://support.open-rsc.org/.servers/ heb ik wel alternatieve, open DNS-servers gevonden, maar ook dat biedt geen soelaas. Misschien zijn die ook nog wel niet goed bijgewerkt. Verder heb ik al geprobeerd om '81.1.210.17 www.hockeyarena.net' toe te voegen aan de DNS-lijst in mijn Windows-directory. Helpt ook niet...

Zit er hier iemand met slimme ideeen om dit op te lossen? Ik hoopte eerst dat het vanzelf goed zou komen. Maar het begint nu echt behoorlijk irritant te worden...

The true test of a fan's mettle is the same as it is for any player: were you there when you were needed most?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Nou je hebt 2-3 verloren van ze dat kan ik je wel vertellen in elk geval.

Ik heb met 0-1 gewonnen van de laatste :) lekker close noemen ze dat :D maar ja krijg je als je bijna alles op low speelt :D Maar ja nog steeds nr.2 dus en achterstand nog steeds 2 puntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Vandaag 4-2 gewonnen van # laatst...
Toch slecht dat we 2-2 in de 1e periode stonden... :(

#1 heeft gelijk gespeeld en staat nu gelijk met mij met de puntjes... :*)
#3 heeft verloren en derhalve geen direct aankoop puntje ..

Op m'n sloffen naar de playoffs als het zo doorgaat...

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mav21
Vergeet bovenstaande verhaal maar, ik kan er inmiddels via hockey.gringo.cz weer bij via Chello. Nog steeds niet via hockeyarena.net zelf, maar dat is dus niet zo'n probleem meer nu.

Ik heb ook weer een overzichtje gemaakt van de stand in 3B na 20 wedstrijden. De play-offs beginnen nu wel fijn dichtbij te komen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
@Mav21
En eindelijk kom ik ook een keer in het bericht voor. Het zou ook vreemd zijn als ik niet in stond met mijn 3de plaats en 10 overwinningen op rij. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mav21
@doodindegoot
Ja, ik wilde er nog iets bijzetten van 'de tot nu to genegeerde Redshanks' of zo, maar heb het toch maar niet gedaan. Geen idee hoe het komt dat ik je in dat andere overzicht over het hoofd gezien heb; persoonlijk was het toen in ieder geval (nog) niet. O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Mav21 op 27-02-2005 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik heb het inmiddels iets beter door. Dus ga maar voor plaats 8..

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Ik ga echt kut laatste wedstrijden :P Een paar van me beste spelers zijn pleite :( Alleen gister weer gewonnen van wel Virtull United :P Vanavond tegen de Redshanks, die ga ik dus never nooit winnen :D Zeker niet met die kut lijnen die ik nu heb, en geen geld om andere aanvallers te kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Gister gesloft met een magere 0:1 overwinning tegen #5.
League 4D:
Team Pts
1. Noord Sleen Tigers 44
2. IHC Alphen 44
3. SAINTS NIJMEGEN 34
4. Emperors Nijmegen 34
5. Einherjers 34
6. Siem United 33
7. Almere Avalanche 31
8. lucky strikers geleen 30
9. NvanMJ FC 30
10. Trappers 30
11. Opel Tuners Tilburg 29
12. Tilburg Trappers 28
13. Mijnsheerenland Ducks 27
14. Wickies Vikings 27
15. Pimpplayers 25
16. eishockey ducks 21
Vandaag weer aan de bak .. maar met een team dat heel verzekerd is...
(m'n keeper is in bloedvorm... :P )

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Vanacht gelijk gespeeld tegen groningen, ik snap er niets van. De laatste wedstrijden verliezen ze allemaal dik en tegen mij spelen ze opeens een gelijkspel.
Dus trustie, ik moet dus nog wat schade goedmaken. ;)

@refused
Wat heb jij voor een keeper? De ability index is maar iets hoger dan die van mij, maar die teamstrenght van je keeper is 42, die van mij maar 26. Ongelovelijk.

[ Voor 29% gewijzigd door doodindegoot op 01-03-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 137% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Mijn beste goalie staat op de transferlist (unprotected player)

Z'n deadline is vanavond om 23:59 , heb ik daarna nog 3 dagen om een bod te maken om hem bij mij te houden of moet dat voor die tijd? Want die gast moet ik wel houden natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Je hebt 3 dagen om een bod uit te brengen. Er gaat een bepaalt percentage af van het hoogste bod wat iemand erop doet, dat percentage ligt weer aan de stemming van de speler. Is hij blij, niet blij enz. En dat bod kun jij accepteren of je doet er niets mee, en verdwijnt de speler na 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Wederom weer gewonnen :) Mannetje van 15 mil gekocht en die staat nu in de basis. Eerste match viel tegen van hem maarja was maar 15 mil natuurlijk.

Ik doe het goed. Volgende match tegen de nummer 2 dacht ik en ik moet winnen om aansluiting te behouden met de eerste 3 plekken.

Hoeveel wedstrijden waren er nu voor de playoffs begint?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 12:00:
[...]

:P
die keeper heeft er vannacht weer voor gezorgd dat ik met PIC uit gewonnen heb met 0-3 bij de (nu ex-) koploper Winschoter Wizards: 19 schoten voor mij, 28 voor hem.

48 goalie 41 speed
weak spot none
59 experience
26 jaar
quality / potential veranderen steeds...

Shots 142
Goals Allowed 4
Save Percentage 97.2%

heeft inmiddels 1 ster en staat bovenaan in het keepersklassement, ik ben wel tevreden over hem ;)
Das idd een leuke goalie....ik wil ook wel een sterspeler heb nog steeds allemaal items in de voorraad die ik kwijt wil raken dus :P
Maar ja vanavond potje winnen weer....en dan morgen BEKER :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Weet iemand hoe je zorgt dat spelers tevreden blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem :( ....hoe kan je de spelers weer tevreden maken? Een aantal van mijn spelers zijn unsatisfied of zelfs doomy! Deze spelers spelen wel elke wedstrijd in van de competie of vrienschappelijke wedstrijden. Wie weet hoe je dat kan verbeteren :? ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 16:53

Quintus

Eg wel! Dus....

Gister vergeten mijn nieuwe spits vergeten op te stellen, mwah gelukkig weer eens gewonnen. 1-0 maar toch.

@ de 2 Hierboven, Ik neem aan door rustig aan wedstrijden te spelen?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Drama bij de Lions :P Weer 5-3 verloren van de Redshanks. Een goede defense speler van mij is inmiddels geblesseerd geraakt, gelukkig had ik net een andere defense erbij gekocht dus die vervangt hem. Een andere goede defense ben ik kwijtgeraakt omdat hij unprocted was en ik het te laat zag. De rest van de defense zijn een stelletje ijsscheppers. De aanval is ook waardeloos. Me eerste goalie kon ik gisteren kwijt raken, ik had hem een salaris van 38k geboden, toch geaccepteert (unprotected kolere zooi) maar mocht toch weer als signing fee gvd ruim 700k neerdokken. Hetzelfde geld met spelers die automatisch hun contract vernieuwden, waarvan 90% waailappen. Ik sta nu -11miljoen, grote financiele nood :P

Ik win niks, kut line-up, gaat echt bagger met HA :( Met hattrick ga ik tenminste als beste in me competitie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Gelijkspel tegen een middenmoot team.. 1-1 ... :/
Verliest de #1 ... :+

Sta nu dus zelf #1 ... _/-\o_

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Gaat weer lekker, 12 wedstrijden ongeslagen. En truStie met low match importance verslagen. Maar ik heb ook een verdedigende boost nodig.
Ik sta ook 12 mil in de min, maar morgen is dat nog maar 3 of zo. En dan ga ik weer inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Ik speel met maar 16 man in de lineup, dus het maakt al weer iets meer uit. Ik sta dicht bij de top, dus dan wil ik ook proberen bovenaan te komen. En zoals gezegd is mijn verdediging niet al te best en is versterking dus wel welkom.
Trouwens met Hattrick sta ik ook altijd 200k in de min, ik wil altijd zo veel mogelijk uitgeven. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
doodindegoot schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 11:22:
Gaat weer lekker, 12 wedstrijden ongeslagen. En truStie met low match importance verslagen. Maar ik heb ook een verdedigende boost nodig.
Ik sta ook 12 mil in de min, maar morgen is dat nog maar 3 of zo. En dan ga ik weer inkopen.
En ik nog wel high importance.. er is echt iets goed mis met me team :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Nee, het team valt wel mee, maar het is vooral de manager. ;)
Waarom ga je nou high spelen, als je toch weet dat je verliest? Dan zou ik ook lekker low spelen en een beetje teamgeest opbouwen. Je staat 11 punten boven de nummer 9, dus de play-offs zijn in zicht. Je moet nu gewoon rustig aan doen en gaan pieken in de play-offs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Ik had gehoopt te winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Ik zou toch liever gezien dat je morgen tegen de hague sentinels zou winnen. Maar die kans schat ik na vandaag wel erg klein in. Je had tegen mij mooi low kunnen spelen en morgen high tegen sentinels, maar nee, GoTters helpen elkaar niet, ze proberen elkaar verrot te trappen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:16:
Ik heb hetzelfde probleem :( ....hoe kan je de spelers weer tevreden maken? Een aantal van mijn spelers zijn unsatisfied of zelfs doomy! Deze spelers spelen wel elke wedstrijd in van de competie of vrienschappelijke wedstrijden. Wie weet hoe je dat kan verbeteren :? ????
Niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
doodindegoot schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:15:maar nee, GoTters helpen elkaar niet, ze proberen elkaar verrot te trappen. O-)
Jij snapt hem O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Tom ligt uit de beker 1-0 verloren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
@Radical1980: Het enige dat helpt om hun satisfaction omhoog te krijgen is door ze in de competitie te laten spelen. Maar satisfaction is alleen van belang voor het salaris van unprotected spelers, 22 jarigen kun je gerust doomy laten zijn ;)

Afgelopen nacht gewonnen van Steel Panther uit de VS in de World League, dus ik mag nog een ronde meedoen. Nu tegen een Zweeds team, waar ik vorig seizoen nog van gewonnen heb in de groepsronde. Daarna wisten ze echter een goede reeks neer te zetten en eindigden uiteindelijk als 3e. Gezien hun team strength zal het in ieder geval een zware dobber worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Vanacht voor het eerst sinds lange tijd verloren, maar ik ben nu ook meer bezig om een goede teamgeest te krijgen voordat de play-offs beginnen. Dan is het pas echt tijd om te flammen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ik uberhaupt nog in de playoffs kan komen....win nu wel een aantal wedstrijden, maar sta op de 12e plaats 8)7 . Ik sta 7 punten achter op degene die net in de playoffs kan spelen (nr.8). Theoretisch is het mogelijk, maar of het in de praktijk ook goed blijft gaan??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zo zo weer met grote cijfers gewonnen! Dit maal met een slordige 6-0 en daarmee ook direct de playoff veilig gesteld :)

Nou al met al een prima eerste seizoen :)

Hopelijk dat de playoffs nog wat brengen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
M'n reeks is doorbroken... 0-1 verloren... :/
Verwachte daarop dat ik m'n #1 plek direct weer kon inleveren... niet dus... :o

De #2 heeft dus ook verloren... :)
Ga de eerst volgende wedstrijd m'n mannen ff scherp maken... :Y)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
2-5 gewonnen en vanavond de belangrijkste tegen de nr.1 hopen dat ik win dan sta ik eerste met 1 puntje voorsprong :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mav21
Damien2004 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:44:
Zo zo weer met grote cijfers gewonnen! Dit maal met een slordige 6-0 en daarmee ook direct de playoff veilig gesteld :)
@Damien2004
Volgens mij ben je nog steeds niet 100% zeker van de play-offs. Je hebt momenteel 47 punten, terwijl de nummer negen 32 punten heeft. In de zes wedstrijden die nog volgen kan hij theoretisch nog op 50 punten komen en zelfs de nummer 10 kan nog op 49 punten komen.

Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je de play-offs zou gaan missen, maar officieel heb je je plekje nog niet binnen. The_Redshanks inmiddels wel overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Ik heb zelfs van Hoedjevanpapier Icestars verloren :P Volgens mij ga ik maar met dit team stoppen :P 2 goede defenders geblesseerd ook nog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Snik verloren van de nr1 de kans om eerste te worden is volgens mij niet echt groot meer..... :( dan maar 2e :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Mav21 schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 07:38:
The_Redshanks inmiddels wel overigens.
Natuurlijk, had je daar dan aan getwijfeld?
Simpele 0-3 overwinning tegen de kwakkers. Mijn hele team een plus 1 rating, zijn hele team -1 rating. 8)

Vraagje over de play-offs: is het 1-8, 2-7 of is het random? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
De eerste ronde in ieder geval wel.

Vannacht de eerste plaats weer kwijtgeraakt aan de Huskies door een geflatteerde 3-0 nederlaag tegen de Amsterdam Tigers. Nu maar hopen dat de Huskies nog een misstap maken, want de Zoetermeer Panters zijn qua sterkte niet te vergelijken met de teams daarboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje

Ik heb mij woensdag :? aangemeld dacht ik, en nog geen bericht gehad. Weest gerust ik ben niet iemand die dat elke dag komt vragen of ongerust zit te wachten achter mijn computer, máár: mijn vraag is dus, is er (net als bij hattrick) ook ergens een lijst met wachtenden te zien? Dan heb ik een beetje een idee hoe ik er voor sta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Je krijgt ook pas je eerste bericht als je ook echt een team hebt gekregen. En dat duurde steeds niet lang, omdat ze steeds nieuwe divisie maakten. Nu zijn die divisie laatst weer vol geraakt, dus is het wacthen op een nieuwe divisie. En een wachtlijst heb ik eigenlijk niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Woei...
3-0 gewonnen .. had meer kunnen zijn imho ... maar toch.
#1 nu stevig in handen met 4 punten voorsprong :P

#9 heeft 35 punten ... ik 48 punten ...
Met nog 6 wedstrijden net geen zekerheid... maar lijkt me sterk dat ik de playoffs niet haal.
:Y)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Ik heb vernomen dat de wachtlijst ondertussen zo'n 90 personen bedraagt, dus ik denk dat je pas bij de start van het nieuwe seizoen een team krijgt. Dan zal er i.i.g. een 5e divisie bijkomen en als de wachtlijst blijft groeien ook wel een 6e divisie.

Helaas heeft Nederland zich niet geplaatst voor de kwartfinales van de WC, dus nu moeten we met Oostenrijk, GB en Slowakije gaan strijden om de 9e plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:28 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste