Unknown
met 3-7 opzij geschoven..Quintus schreef op zondag 29 mei 2005 @ 01:12:
En helaas liggen we na een 4-0 en een 2-0 verlies uit de Play Offs, Jammer maar helaas.

Wat wel ruk is is dat je niet items kan kopen voor sterren, die je dus verkoopt effe geen idee hoe het heet en geen zin in te loggen, maar irritant dus dat je die niet kan kopen als je rood staat beetje stomme regel vind ik maar ja
Volgens mij heb je eerder thuisnadeel dan voordeel. De eerste wedstrijd was al krom en deze was het ook. Mijn defense en keeper waren een stuk beter en toch verlies ik met 0-1. Dit gaat een heel saai seizoen worden. Ik gooi een lijn oude rotten eruit en ga met een lijn jonkies spelen, de play-offs moet ik toch wel kunnen halen.
Ik moet zeggen dat er op eens wel erg veel verassende uitslagen komen. Het wordt tijd dat de wedstrijdmachine een keer wordt nagekeken.
@tommilio
Je moet gewoon donderdags als je geld krijgt meteen wat spul inkopen, dan kun je rest van de week gewoon doen wat je wilt.
[ Voor 13% gewijzigd door doodindegoot op 04-06-2005 12:08 ]
Wie het laatst lacht is traag van begrip
@dood: Een nieuwe match engine (met uitgebreidere verslagen) staat hoog op de agenda van icko, maar eerst wil hij GM's invoeren en betalen per credit card mogelijk maken.
Don't waste your time or time will waste you

Nu ga ik gezellig met Mav21 nog een jaartje 3b doen, hoezo tijd voor een nieuwe uitdaging

Ik ben de afgelopen twee weken op een tactisch getimede vakantie geweest. Laptopje meegenomen, maar draadloos internet kennen ze daar in de Elzas schijnbaar niet. Sterker nog: ik kon alleen in de grote steden internetcafés vinden. Zeer weinig toegang gehad dus, maar daar wil ik het verlies zeker niet aan toeschrijven. Dit team had zonder manager ook gewoon de finales moeten halen. Mijn backupgoalie was zeker niet dusdanig slecht dat hij geen weerstand kon bieden tegen de Wizards, die 1-8 in eigen huis was echt niet nodig. Mijn aanvallers hebben het hele jaar nog geen problemen gehad met de defence en de goalie van Winschoten. Er zijn toch wel wat vreemde dingen gebeurd in deze playoffs...doodindegoot schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 17:07:
Dat had van mij gister al gebeurt mogen zijn (een nieuwe matchengine wel te verstaan)
Nu ga ik gezellig met Mav21 nog een jaartje 3b doen, hoezo tijd voor een nieuwe uitdaging
Nog een jaartje 3B dan maar inderdaad. Zie net pas dat Doodindegoot daar ook nog een seizoen zit, dat is dan wel weer gezellig

The true test of a fan's mettle is the same as it is for any player: were you there when you were needed most?
Naam | Teamnaam | Competitie |
Zonar | White Stripes | 1 |
Refused | HC Quha | 2 |
flyersno1 | Blue Devils | 2 |
Tommilio | East Tigers | 3A |
Doodindegoot | The Redshanks | 3B |
Mav21 | Nijmegen Gladiators | 3B |
Hoedjevanpapier | Hoedjevanpapier Icestars | 3B |
Lekmevestje | Tinus Tigers Geleen | 3B |
Sandyman538 | SandstorM | 4A |
Quintus | De Bitse Bargen | 4A |
Zephyer | IHC Alphen | 4D |
TrusTie | Dordrecht Lions | 5D |
Hmm, maar 12 GoTters, maar ach, er zijn er veel meer die meelezen en alleen gaan piepen als ze zich aangevallen voelen.
[ Voor 75% gewijzigd door doodindegoot op 12-06-2005 13:39 ]
Ik kan nou ook niet zeggen dat ik zelf blij ben dat ik hier nog zit, maar ik heb wel een aardige pull vanmorgen gehad.
Bob Voogt AI 42 lft 19, zo uit de jeugdschool en morgen al weer in de basis in de competitie
Ik kan ook niet zeggen dat ik erg tevreden ben met deze wijziging. De meeste van mijn 26+ spelers zitten nu onder de 10% training en een aantal jeugdspelers traint ook een stuk minder hard... Ik weet niet precies hoeveel ik in totaal ben gezakt, maar ik vraag me af of die investeringen in trainingsfaciliteiten nog wel de moeite waard zijn.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 02:06:
* Mav21 krabt zichzelf even achter zijn hoofd kijkend naar de afgelopen trainingsupdate
veranderingen aan de game zijn leuk, maar niet als ze zo'n negatieve impact hebben op tientallen spelers... verscheidene spelers onder de 10% training, terwijl ze allemaal minimaal 12 potential hebben, en ook velen die nog veel meer hebben die ontzettend traag trainen opeens. "random factor" jaja
Tuttle zegt op het forum dat ze er nog mee bezig zijn, dus laten we hopen dat het weer beter wordt....
The true test of a fan's mettle is the same as it is for any player: were you there when you were needed most?

De een vindt dat het van te voren had moeten worden aangekondigt, dan had hij de slechtste spelers nog voor een goede prijs kunnen verkopen.
-Alsof iemand die het nieuws leest dan nog zo'n brakke speler voor veel geld gaat kopen.
En een ander vindt aangezien dat hij in het supportteam zit zelf eerder bericht ervan had moeten krijgen.
-Nee, dat is lekker eerlijk, het supportteam voortrekken op de 'normale' spelers.
Denken die lui nou gewoon niet na, of moeten ze gewoon wat te zeiken hebben?

Training is vandaag weer op een fatsoenlijk niveau. Spelers met een lage potential trainen wat minder dan vroeger, die met hoge potential trainen daarentegen wat sneller
Eerste wedstrijd in de derde gewonnen met 6-1 alleen ga ik nu volgens mij verliezen
Verwijderd
Unknown
Overnemen? Mag waarschijnlijk niet, maar doe er mee wat je wil
Login: hoedjevanpapier, pass: tekoop
Succes ermee
[ Voor 73% gewijzigd door Tommilio op 16-06-2005 16:39 ]
Gefeliciteerd, je hebt de baan. Nu wordt het tijd om de u-20 van argentinie naar grote hoogte te laten stijgen.
Mocht ook wel..

De tegenstander was een zojuist gepromoveerd persoontje die blijkbaar niet alles op orde heeft ..
Dus was het van te voren bekend dat het een schietfeessie zou worden..
Al met al sta ik nu met 5 anderen (!) op een gedeelde #3 ..
En heb nu m'n doelpunten saldo flink omhoog kunnen schroeven.
Maar.. weet iemand hoe ik kan zien hoever een speler is naar zijn 2e ster

Normaal zie je X% .. maar ik zie enkel die ene ster staan..
Vannacht eenvoudig gewonnen in de WL (6-2). Komende 2 tegenstanders zijn ook niet veel soeps en daarna nog tegen Freaks of Nature.
Roosendaal Predators zitten bij mij in de league gisteravond 4-3 van gewonnenZephyer schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:48:
Hmmm.. zie net dat ik in NC speel tegen : Roosendaal Predators
Nu zie ik dat deze begin van het seizoen flink hebben verloren.. met een target op : blocker..
En zo te zien is de keeper nog altijd de 1e keeper.. dus... is het dan handig om daar op te mikken![]()
Zag het echt netTommilio schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:41:
[...]
Roosendaal Predators zitten bij mij in de league gisteravond 4-3 van gewonnen
Ik zag dat jij niet echt heb zitten mikken op dit plek..
Ik zit er wel aan te denken om op die plek te gaan focussen.. maar ja.. ik zie 1 wedstrijd waarmee
hij flink op z'n bakkes is gegaan toen zijn tegenstander op die plek mikte..

Nou.. zou toch maar ff kijken :Tommilio schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:34:
Tja ik speel eigenlijk altijd op normaal hou me daar niet zo mee bezig eigenlijk
http://www.hockeyarena.ne..._info.php?match_id=933243
(had dus errug geholpen !!)
Lig er wel uit helaas..

Best leuk om terug te keren van vakantie en te zien dat ik weer 1e sta
Zonar schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 21:34:
Maximaal 3 weken.
Best leuk om terug te keren van vakantie en te zien dat ik weer 1e sta

Zojuist in een dijk van een wedstrijd (4-3) gewonnen, m'n 1e keeper 2 dagen kwijt door een blessure
Nu komt m'n jonkie (19 jaar) voor het eerst in actie in een regular season game..
Ben benieuwd.. op zich op een goed moment.. vandaag tegen nummer laatst .. en komende 2 dagen enkel vriendschappelijk

Eens kijken of dat er nog verrassingen komen, misschien is het wel een verrassing dat we kunnen promoveren.
[ Voor 3% gewijzigd door doodindegoot op 02-08-2005 21:36 ]
Eerst nog even afrekenen met de bolletjes en dan maar weer een lijn jonkies aan de opstelling toevoegen. Volgend seizoen doen we even rustig aan. Meer bouwen en meer op de jeugd storten.

Ikzelf heb de eerste nederlaag te pakken van grote vriend Refused

Ben toch benieuwd of ik een beetje mee kan doen met mijn jonge guppies team.
Verwijderd
Ik kijk altijd met veel liefde naar de nhl en de college division op tv.
Dus ik hoop hier een hoop lol aan te beleven
You are waiting for a team in Netherlands, you are numer 3. on the waiting list. Please be patient.
hoelang duurt zoiets?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2005 13:03 ]
Verwijderd
Als het mogelijk is ga ik met een zo jong mogelijk team beginnen. Ik weet dat het te koste van kwaliteit gaat maar wel leuk om te zien hoe het team dan groeit.
Maar bedankt voor de link heb ik wat te doen terwijl ik wat production charts uitwerk voor Xtech uit eve
Vandaar de ticketprijs van 100?
Ik dacht al dat je bang was dat je helemaal geen bezoekers zou trekken.
Verwijderd
Hier even een paar vraagjes. Hou er rekening mee het is allemaal voor het begin
en mijn beste goalie die ik kreeg had 9 de 2e 4 en de 3e maar 2 )-:
Maarja dat word dus flink trainen en zweepslagen over die arme ruggetjes heenhalen
Wat is een goeie ticketprice?
Wat is een goede winbonus?
Hoe stellen jullie de tactics om de goalie van het ijs te halen in?
er komen er vast nog watmeer bij (-;
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 10:33 ]
Verwijderd
Iemand die een vriendschappelijke wedstrijd tegen me wil spelen
Ede's Rampage heet ik geloof ik (-:
Verwijderd
Heb net maar even op een goeie goalie geboden binnen 10 minuten weet ik of ik hem heb
spelers van een trade krijg ik zeker ook pas na middernacht right?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 16:50 ]
Ik zag vandaag de vernieuwde stand dat Quha nog maar op plaats 2 ronddwaalt. Nog even en zelfs de Shanks staan boven je. Eens zien wat de laatste wedstrijden ons nog gaan brengen.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 01:14:
vandaag zag ik weer de vertrouwde stand, HC Quha alleen op kop in de 2e divisieik zal er het einde van de competitie niet mee halen dit seizoen, maar toch leuk voor de statistieken.
Nu nog even de derde plaats veilig stellen en ik heb weer een geslaagd seizoen gehad.
Eindelijk eens de finale van de playoffs gehaald
Dan zal ik het even doen: 7-1 voor de Shanks natuurlijk. Hopelijk kom ik je volgend seizoen weer tegen in de beker

En ach, zoals voorheen is gebleken, zijn er veel mensen die hier wel veel lezen maar weinig posten. Dus is het ook moeilijk om aan te geven wat nou een echte GoTter is
[ Voor 3% gewijzigd door Quintus op 04-01-2006 11:08 ]
Unknown
Bij Hockey Arena moet je zorgen dat je de juiste jeugdspelers krijgt, de juiste afweging maakt tussen oudjes en nieuwe talenten. Er zijn gewoon meer mogelijkheden en alles is niet al voorgekauwd. Maar voor juiste jeugdtalentjes moet je vooral kijken naar een hoge Kwaliteit en een hoog Potentieel. De kwaliteit zorgt voornamelijk voor de snelheid waarmee de speler traint en het potentieel laat zien hoe lang de speler nog kan trainen. En natuurlijk moet je kijken naar de Vaardigheden die een speler bezit. Op zich heel simpel.
In hoeverre zijn bepaalde stats dan belangrijk voor een positie?
Ik train nu voornamelijk hoofdstat. Jeugspelers van 17-19 die nu spelers zijn van 23 en 50 aanval en derdelijke hebben.
In hoeverre zijn naast de hoofdstat dan strength en dergelijke van node?
Schieten is natuurlijk altijd handig maar de rest?
Unknown
Is het nog zwaar veranderd sinds het begin of nie.
Er zijn wel een paar aanpassingen, maar het grote wachten is op de nieuwe matchengine. En het is allemaal een beetje groter geworden. En een nieuwe divisieindeling enz, enz, enz. Maar ik zou zeggen vraag weer een team aan en ik zal je laten zien hoe je ijshockey speelt

Me team is Dordrecht Lions (voor de 3de keer
Ik sta helaas 15de maar het moet denk ik nog wel mogelijk zijn om niet te degraderen