Hockeyarena (Online Hockey Manager Spel)

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.678 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
@refused: Voor jullie ben ik (voorlopig) niet bang ;) Mijn spelers zijn toch al wat verder in hun training en ook wat gebalanceerder.

@Tommilio: Je betaalt zover ik weet geen rente, alleen als je 20M rood staat ben je je team kwijt.

Zodra een speler in skill omhoog gaat zul je een groen pijltje zien op de trainingspagina, maar er zijn geen hulpprogramma's zover ik weet. Als iemand goed is in Fins, Tsjechisch of Slowaaks mag die wel even op hun forum gaan kijken of ze daar al een programmatje gemaakt hebben, want dat zijn de grootste landen in HA. Zelf houd ik mijn spelers bij in Excel en zo kan ik mooi zien hoeveel een speler in skill stijgt in een bepaalde periode ;)

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:08
* diabyte rent naar Excel

Goed idee Zonar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Okay dankje zonar weet ik tenminste dat ik me is moet gaan inhouden met geld uitgeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Gedoemd om gelijk te spelen tegen dorderecht lions :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
>:) Achja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Jeeej sta nu 2e O-) in 4B :P
Nu alleen nog een keer winnen van de nr. 1 dat zou leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:02
hmm, nu al 2 nederlagen op rij. 1 Ding weet ik zeker, ik ga niet meer met 4 lijnen spelen. Ik had deze wedstrijd moeten kunnen winnen. Maar ach, maandag tegen hein, als ik die ook al verlies weet ik het echt niet meer.

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Leg mij eens uit, wat is het verschil tussen 3 en 4 lijnen? Minder slechte spelers erin? Goed verdelen dan.

Je gaat het echt wel merken als je met 2 of 3 lijnen met alleen goede spelers gaat spelen, moeten ze alleen maar meer het ijs op en zijn ze dalijk aan het eind van het competite seizoen gebroken en krijg je de energie niet boven de 75 (mss best mogelijk, weet het niet)

Ik zou gewoon met 4 lijnen spelen. Verdeel je krachten goed en laat elke lijn niet te lang op het ijs staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Mijn idee is om normaal met 3 lijnen te spelen en in friendlies steeds een andere lijn te vervangen door een 4de 'mindere' lijn. Zo hoeft niet iedereen iedere dag te spelen. En heb je de goede in de wedstrijd staan en de minder goede in de friendlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Wat is daar het nut van :P ? Energie? Ik wissel telkens mijn spelers snel, lijnen staan kort op het ijs, en mijn energie is niet onder de 98. Zijn er misschien 4 die geen 100% energie hebben.

Mijn reserve spelers zijn toch dikke bagger dus die laat ik lekker trainen, altijd mijn beste spelers op het ijs, energie is bij de meeste spelers 100%.

Ik zie geen voordelen om minder dan 4 lijnen te nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
met 3 lijnen hoef je 5 brakke spelers minder op te stellen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
En dat heb jij liever en dus aan het eind van het seizoen brakke spelers te hebben :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Aan het einde van het seizoen heb ik voldoende geld bij elkaar om de brakke spelers weg te gooien en goede te kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Ik bedoel dus dat je spelers dan erg moe zijn, want als ze eenmaal moe zijn blijven ze moe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ach ik speel ook met 4 lijnen en sta 2e dus het is allemaal beetje onzin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Heeft het nut zo'n spelertje door te trainen:

Goalie 8 (0%) Strength 4 (0%)
Defense 1 (0%) Speed 1 (0%)
Attack 0 (0%) Form 50
Shooting 0 (0%) Experience 0 (0%)
Energy 100 Training 0%

Hij is 17 jaar potential is 70% ofzo

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ik heb ze beide al weggeknikkerd :D kreeg trouwens bericht vandaag dat ik moest oppassen met mijn financiele situatie dat ze me er straks uitkicken :D

Sta -15 miljoen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
-15 hoe flik je dat zeg? Ik sta gewoon positief :P Ik geef niet uit wat ik niet uit kan geven.

Die van de youth school komen zijn altijd zo, tuurlijk kan je ze verder trainen. Alleen potentional is beetje laag vind ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ach goed uitgeven is een van mijn specialiteiten, kijk zo help je de economie ook een beetje he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Voor jeugdspelers moet je vooral naar de quality kijken, omdat dit aangeeft hoe snel een speler traint. Zelf kijk ik eigenlijk alleen naar quality om te bepalen of ik mijn jeugdspeler houd, mocht zijn potential laag zijn kan ik hem altijd nog op zijn 20e/21 verkopen, tegen die tijd moet hij ook wel redelijk kunnen ijshockeyen doordat hij een paar seizoenen training heeft gehad.

Mijn jeugdspelers zijn deze week niet veel soeps. Even kijken hoe langzaam ze trainen en dan ontsla ik ze morgen (je betaalt de eerste 6 dagen toch geen salaris)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Ik heb gisteravond tijdens een oefenwedstrijd iets geprobeerd me 1ste en 2de lijn (me beste :P) 80 ipv 60 seconden op het ijs te laten staan maar nu is alle energie van me eerste 2 lijnen onder de 80% Slim he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Bah! Weer verloren :'(

Vanavond tegen de Heienoord Pinguens ofzoiets :p staan laatste dus we moeten winnen!! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Pas maar op damien, ik heb er vanacht van verloren met 1-0. Mijn losing strike duurt nu al 3 wedstrijden. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Sta nog steeds 2e en heb 1x gelijk gespeeld tegen wubmaster :P rest gewonnen :) hoop snel een keer tegen de nr. 1 te spelen :)

Ik kon trouwens het normale template van het forum niet meer vinden......hebben jullie dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Yep, het is alleen nog maar voor betalende leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Hmm wel minders....vind deze niet zo heel fijn eigenlijk maar ja zal wel wennen zijn :) en dan doen we het maar gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Ik sta nu 2de :D Gaat lekker zo.

4-0 gewonnen vannacht van HC Quha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Als je 1e wordt voor playoffs haalt dat nog iets uit of eigenlijk niet.....neem aan loting dat dat helpt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Tijdens de playoffs mag het team dat het hoogst geëindigd is in de competitie beginnen met een thuiswedstrijd en ook een eventuele 3e wedstrijd thuisspelen.

offtopic: ik ben ook niet kapot van deze nieuwe layout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Maar het heeft geen invloed op de loting dat je dus een makkelijkere tegenstander treft....anders kan ik straks mooi veel gaan piccen om mijn teamgeest supergoed te maken...

[ Voor 32% gewijzigd door Tommilio op 01-02-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
In de eerste ronde speelt de nr.1 tegen de nr.8, 2-7, 3-6 en 4-5. Dus ook op dat gebied heb je een voordeel als je 1e wordt.

Ondertussen ben ik lekker vlaggetjes aan het verzamelen, ik heb er nu 11 (waarvan 8 senior en 3 U20). Daar komt over een paar weken waarschijnlijk nog een 12e bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Hmm interessant maar ja keertje piccen is natuurlijk ook wel slim :) Ik zal er is overna gaan denken :D

Maar dat vlaggetjes is zeker weer met supporter alleen....ach misschien dat ik dat ook ga doen een keer maar dan moet ik het wat langer spelen vind het nu wel grappig maar ja.....hoe lang blijft dat....hattrick is toch iets verslavender naar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zo weer eens een keer gewonnen :) 4-0!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Ik 3-1 verloren :( Me 1ste twee lijnen (offense & defense) hebben gewoon allemaal een enegery van in de 60 :( Vanavond gelukkig geen wedstrijd, gaat niet goed zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Dan moet je die spelers eens wat meer rust gunnen (als ze tenminste langer spelen dan de andere lijnen). Het lijkt me sowieso handig om nu ze weinig energy hebben wat meer rust in hun schedules in te bouwen ;) Afgelopen nacht 10-1 gewonnen en daarmee op doelsaldo de eerste plaats overgenomen.

@Tommilio: Die vlaggetjes (van (u20) internationals) zie je bij iedereen, ook niet-sponsors (zo heten die dingen in HA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Ik had vanavond geen wedstrijd , maar me energy is toch niet omhoog gegaan :( Klote zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
diabyte schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 07:38:
Ik had vanavond geen wedstrijd , maar me energy is toch niet omhoog gegaan :( Klote zooi.
Heb weer eens 1-0 gewonnen in een friendly. Mijn team is echt kapot goed en heb nog maar 1 speler gekocht en 2 jeugdploerten aangetrokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
diabyte schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 07:38:
Goed om te weten met de wedstrijd die wij vanavond moeten spelen. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ghehe tja das het nadeel van dit spel je kan niet alle belangrijke info hier neerzetten want waar je tegenspeelt is bijna iedereen gotter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Zeg trustie, is een ticketprice van 250 niet erg laag? Je speelde wel tegen de enige echte Redshanks en je hebt ook netjes verloren. :P

Ik zie net dat ik woensdag tegen damien in de beker speel, dat wordt weer leuk >:)

[ Voor 25% gewijzigd door doodindegoot op 04-02-2005 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Hmm wederom gewonnen en ik speelde nog wel met low :P
Vanavond weer tegen een noobje :) wat is het toch makkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
doodindegoot schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:38:
Zeg trustie, is een ticketprice van 250 niet erg laag? Je speelde wel tegen de enige echte Redshanks en je hebt ook netjes verloren. :P

Ik zie net dat ik woensdag tegen damien in de beker speel, dat wordt weer leuk >:)
Ik had niks ingevuld :P Helemaal vergeten, me standaard prijs is 250 dus vandaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Jaja dankzij mij hebben de The Hague Sentinels hun eerst verlies :D 3-1 gewonnen van die lui..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Ik ben weer teruggestapt op mijn 3 lijnen en meteen weer netjes 1-0 uit gewonnen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Had een walkover maar tot nu toe alles gewonnen op een wedstrijd na die gelijk was.....de uitdaging zal nog wel komen :P Hoop snel een keer tegen de nr.1 te mogen aantreden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
He jammer 1 verloren en 1 gewonnen :) Achja nog steeds veilig voor playoff :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
HC Quha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Quha, dat is toch een team dat ergens onderin de 3B bivakkeert? :P Met mijn eigen team gaat het redelijk, wel het eerste puntverlies geleden door een OTW (overtime win) tegen de Huskies waardoor ik nu 1 punt achter de Amsterdam Tigers sta. Met het nationale team gaat het helaas een stuk minder. Voor de 2e week op rij hadden we duidelijk meer schoten dan de tegenstander, maar meer dan 1 punt heeft het niet opgeleverd. Helaas is de volgende tegenstander ook de sterkste in de groep, dus ik hoop maar dat Zweden gewoon zijn plicht doet tegen Denemarken of dat ik stiekem toch nog punt(en) kan pakken tegen de Duitsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Gewonnen van de Hoedjevanpapier Icestars :D 4-3 :) Vanavond tegen Nobbe United.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Mooi, de eerste plaats weer overgenomen van de Amsterdam Tigers :) Vanavond tegen een degradatiekandidaat en dan een belangrijke wedstrijd in de World League. Na een nederlaag en een gelijkspel is het wel eens tijd voor een overwinning :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ghehehe eindelijk is verloren van de nr.1 met 5-0 :D
Ik denk dat hij wel heeft gemotst om in hattricktaal te spreken....sta nu 3e maar heb vertrouwen in de 2e plek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Hij doet echt niet High priority, die gast wint alles, als hij alles op high zou spelen dan zouden ze spelers dood zijn (ik heb 3-1 van hem gewonnen :P)

Ik denk dat hij gewoon voor het tweede seizoen in 3B speelt ofzo, of iig al een shitload aan nieuwe spelers heeft, daarom is hij gewoon beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
diabyte schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 11:48:
Hij doet echt niet High priority, die gast wint alles, als hij alles op high zou spelen dan zouden ze spelers dood zijn (ik heb 3-1 van hem gewonnen :P)

Ik denk dat hij gewoon voor het tweede seizoen in 3B speelt ofzo, of iig al een shitload aan nieuwe spelers heeft, daarom is hij gewoon beter.
Ik ging er vanuit dat ie dat alleen bij mij deed omdat hij weet dat ik superieur ben :9
haha klinkt slecht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
@refused: Geweldige goalie zeg :P

Zoals je bij het nieuws hebt kunnen zien hebben ze de matchengine wat aangepast (d.w.z. er zijn nu minder kansen, maar de kans om te scoren is hoger) omdat de dagelijkse update te lang ging duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Morgen begint de beker :D
Alleen heb ik een walkover :)

Vanavond tegen de nr. 15 spelen dus we spelen netjes op low kijken of we dan nog winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Beker, waar heb jij het nou over :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
NC morgen.....National Cup of blaat ik nu onzin :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
0-2 gewonnen :)

En tegen doodindegoot in de NC :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
In de NC heb ik het lekker makkelijk, een free team :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Haha negeer het maar maar de NC is dan toch de beker of niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Ik wist niet van dat NC, zag ik vanochtend pas :P Dus daarom dat ik er niks van wist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ghehe het zij u vergeven :P
Tja dus een walkover beetje saai maar ja maakt niet uit vanavond weer 7 miljoen sponsergeld jeeeej :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Geen WO meer :( Team is vandaag ingenomen door iemand.. fuck :P Achja ik denk niet dat ik er héél bang voor hoef te zijn.

• Swanfield
Zo weer gewonnen in de NC vaan doodindegoot :)

• Tommilio
Hmm moet nu tegen de nr.1 van onze competitie in de NC waar ik 5-0 van verloren heb.....dat gaat zeer lastig worden :P

• diabyte
Ik moet tegen iemand uit league 2, dat gaat ook nog lastig worden :P

Kheb 3-0 gewonnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
7-1 gewonnen vannacht :)

Ben Damiens horde gelijk op doelsaldo voorbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Heb al weer verloren sta nu nog maar 4e kennelijk alle makkelijke eerst gehad :D Maar ja speelde gister op low denk die kan ik toch niet hebben :P

Ach heb weer wat versterkingen erbij gehaald dus ben benieuwd hoe die jongens het gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Vannacht weer gewonnen :) 3-0. Ik sta nog steeds mooi 4de.

Komende 2 dagen 2 friendlies, die ik mooi op low ga spelen. Want daarna speel ik tegen nr 3 uit de competitie, en dat gaat dus om plekje nummer 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ik heb het gevoel dat low spelen tijdens friendly niet echt invloed heeft op je teamgeest zonar kan ej dit bevestigen bedoel jij bent onze hockeyarena-god :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Na een paar dagen ziek te zijn geweest bekijk ik mijn wedstrijden en ben ik niet ontevreden. Alleen onterecht uitgeschakeld in de beker door Damien. :(
Een paar krappe overwinningen in de competitie, ik sta netjes op de 5de plaats, maar ik wordt niet genoemd in het persbericht van nijmegen gladiators. Ik vraag me af waarom niet? Ik sta zoals gezegd 5de en ik werd vorig seizoen 3de in de play-offs. (Al heb ik maar 1 wedstrijd gespeeld :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Als je zelf het sponsor pack aanschaft kun je jezelf zovaak noemen als je wilt in je persbericht ;) Low spelen tijdens friendlies heeft inderdaad geen invloed op de team spirit. Vannacht tegen de eerste nederlaag van het seizoen opgelopen. 3 geblesseerde basisspelers is tegen een subtopper toch iets teveel van het goede :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
@Zonar
Ik weet niet of het bericht toevallig hebt gelezen, maar het ging over de tussenstand en hij heeft gewoon het lef om The_Redshanks niet te noemen. En als iemand de runner-up van de competitie is, dan zijn het The_Redshanks wel.
Maar waarom heb ik een sponsorpack nodig als ik The_Redshanks hier ook zo vaak kan noemen als ik wil. Kijk, in een paar regels tijd heb ik The_Redshanks nu al 4 keer genoemd, terwijl ik niet eens mijn best deed om overal The_Redshanks tussen te spammen. Uhm, nu al 5 keer The_Redshanks. Uhm, nu al 6 keer The_........ 8)7

Met het oog op mijn jeugdtalent (met u-20 potentiaal volgens bolle aap >:) ) wil ik een discussie starten over trainen. Welke positie heeft welke training nodig? En het liefst welke percentages?

[ Voor 16% gewijzigd door doodindegoot op 13-02-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
doodindegoot schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 19:11:
Met het oog op mijn jeugdtalent (met u-20 potentiaal volgens bolle aap >:) ) wil ik een discussie starten over trainen. Welke positie heeft welke training nodig? En het liefst welke percentages?
Dat vind ik een leuke. Hebben mensen hier een idee? En vorm, welke rol speelt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Vandaag mooie overwinning op Nobbe United 3-0.
Maar omdat de server verplaatst is, is de update om 9 uur s'ochtends? Ik wilde vanmorgen inloggen bleek de update bezig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ja vond ik ook beetje rare bedoeling morgen weer beker :) Spannend, das tenminste interessanter dan de competitie sta nog steeds 2e en win redelijk veel :P
Maar ja morgen dus tegen de nr.1 van de competitie in beker.....dus dat wordt duimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 10:36
Ik ga toch ook maar es kijken... :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Tijd voor een lijstje:

Naam Teamnaam Competitie
Zonar The White Stripes 1
Doodindegoot The_Redshanks 3B
Damien Damiens Horde 3B
Hein Heinenoord Pinguins 3B
Hoedjevanpapier Hoedjevanpapier Icestars 3B
Refused HC Quha 3B
TrusTie Dordrecht Lions 3B
Thije Nobbe United 3B
Quintus De-Bitse-Bargen 4A
BoB_Henk Grollingen 4A
SpeedAddict TrashSkating 4A
Sandyman538 SandstorM 4A
Tommilio East Tigers 4B
Wubmaster WubMaster 4B

Still under construction

[ Voor 190% gewijzigd door doodindegoot op 15-02-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Dan wordt het meteen tijd voor een site ;)
Ik wil eerste even een indicatie van alle GoTteams.

Hmm, ik schreef GoT met een d, dat heeft ergens anders mee te maken 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door doodindegoot op 15-02-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
doodindegoot schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:52:
Tijd voor een lijstje:

Naam Teamnaam Competitie
Zonar The White Stripes 1
Damien Damiens Horde 3B
Hein Heinenoord Pinguins 3B
Tommilio Winschoter Wizards 3B
Refused HC Quha 3B
Thije Nobbe United 3B

Still under construction
Ghehe sinds wanneer zit ik in 3B....zit in 4B en heet East Tigers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
LOL, nog niet helemaal wakker :P

Dit is alles wat ik zo 1,2,3 kon vinden.
Naam Teamnaam Competitie
Zonar White Stripes 1
Damien Damiens Horde 3B
Refused HC Quha 3B
Thije Nobbe United 3B
BoB_Henk Grollingen 4A
SpeedAddict TrashSkating 4A
Sandyman538 SandstorM 4A
Tommilio East Tigers 4B
Wubmaster WubMaster 4B

Ik zag alleen nog wel een team genaamd "The goT", is die ook daadwerkelijk van iemand van GoT?
En als je er niet bijstaat moet je je even melden. 8)

Lol een speler van 28 die ik ooit eens had gekocht voor 560k is inmiddels flink gezakt in stats en ik verkoop hem voor 620k. Prachtig :7

[ Voor 106% gewijzigd door doodindegoot op 15-02-2005 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Euhm, het team Heinenoord Pinguins wordt geleid door alwin81, en dat is zover ik weet geen GoTter (ken hem nl. van een andere fed op HT). Verder heet mijn team White Stripes, dus zonder The ervoor. Vannacht voor de 2e keer op rij verloren en gelijk van #1 naar #4 gezakt :(

Training: ik heb een lijstje gemaakt aan de hand van de spelers die ik in het begin van het spel gekregen heb, die waren iig veel gebalanceerder dan wat jullie nu hebben gekregen ;) Verder heb ik een onderverdelling gemaakt in centers en wingers omdat die eerste meer strength nodig hebben voor de faceoffs, maar hoeveel dat precies is weet ik niet.

Goalie: goalie 50%, speed 50%
Defense: defense 40%, shooting 15%, speed 21%, strength 24%
Attack (wing): attack 40%, shooting 27%, speed 18%, strength 15%
Attack (center): attack 40%, shooting 27%, speed 15%, strength 18%

Voorlopig houd ik me redelijk aan deze percentages voor de spelers die ik op langere termijn wil houden, spelers die er eerder uitgaan vanwege lage quality en/of potential train ik meer op de belangrijkste skill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
interessant lijstje, ik ben vandaag begonnen met mijn spelerskills gelijk te maken. Ik heb veel spelers met bijvoorbeeld 30 shooting 2 attack of andersom. Daarvan probeer ik nu eerst die skills een beetje gelijk te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ik dacht dat je door een speler te scouten ook zijn zwakke plek als keeper kon vinden maar dat is dus helaas niet zo.....hoe kom je daar eigenlijk wel achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 10:36
Zooo.. ingelogt en een beetje de info doorgelezen hoe een goed opstelling te kunnen maken.
Hmm... thnkx voor je info over de trainingen... moet ik me nog ff in verdiepen.. :P

Cu on the ice... :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Hoplakee, gister nobbe met 3-0 verslagen, vandaag hoedjevanpapier met 5-0. Nog meer GoTters die klappen willen krijgen? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Zonar schreef op Tuesday 15 February 2005 @ 20:32:
Goalie: goalie 50%, speed 50%
Defense: defense 40%, shooting 15%, speed 21%, strength 24%
Attack (wing): attack 40%, shooting 27%, speed 18%, strength 15%
Attack (center): attack 40%, shooting 27%, speed 15%, strength 18%
Interessant lijstje. Mag ik vragen waar je deze informatie hebt gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

Radical1980 schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 10:43:
[...]
Interessant lijstje. Mag ik vragen waar je deze informatie hebt gevonden?
Tsja, het komt rechtstreeks van de bondscoach van het nationale team van Nederland, dus ik denk dat je het niet in twijfel hoeft te trekken ;) ha ha. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
ZO eer gisteren dus effies van HVP ice stars gewonnen en gisteren ook van Nobbe gewonnen :p

Ik doe goede zaken maar sta nog niet eerste :?

Vanavond dus de beker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Sandyman538 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 12:07:
[...]

Tsja, het komt rechtstreeks van de bondscoach van het nationale team van Nederland, dus ik denk dat je het niet in twijfel hoeft te trekken ;) ha ha. :)
Tja, mag ik het misschien dan nog in twijfel trekken? Er schijnt ook zo'n oude voetbalcoach te zijn die het spoor ook wel eens kwijt was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
lees het verhaaltje dat er boven staat even door ;) "Training: ik heb een lijstje gemaakt aan de hand van de spelers die ik in het begin van het spel gekregen heb" Deze waarden stammen dus grotendeels af van de spelers waar ik mee begon, alleen heb ik een kleine aanpassing gedaan en onderscheid gemaakt tussen wingers en centers.

Volgens mij stopt Thije ermee, ik zag een hele zooi spelers van hem op de transferlijst (deadline donderdagavond tussen 23:18 en 23:25), dat is dan 1 GoTter minder. :( Gelukkig zie ik ook een nieuwe, welkom Zephyer! Heb je de beginnersgids (adres in de OP) al gelezen? Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om ze hier te stellen.

[ Voor 11% gewijzigd door Zonar op 16-02-2005 23:26 ]

• Tommilio
4-1 gewonnen in de beker ik doe nog mee :) Alleen moet nu tegen iemand uit 3A dus zal wel lastiger worden.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste