Ach, sek, slowaakse kronen, een pot nat 
100ste post alweer in dit topic
100ste post alweer in dit topic
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Wie het laatst lacht is traag van begrip
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Manager->settings->change passwordSpeedAddict schreef op maandag 24 januari 2005 @ 16:43:
Is er een mgelijkheid om je password te veranderen? Ik heb nu een password wat door HA zelf gegenereerd is, maar ik wil eigenlijk wel een ander, dit is niet lekker te onthouden
Unknown
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Nee volgens mij niet. Ik heb er al 2 walk-overs play-offs tegen gespeeld, (en gewonnen natuurlijkdiabyte schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:38:
Vannacht tegen de PADVR Hawks, is dat een team van GoT of nie?
[ Voor 10% gewijzigd door doodindegoot op 24-01-2005 18:05 ]
Omdat je nog geen 'echte' wedstrijd hebt gespeeld. Hawks heeft dat al wel gedaan.diabyte schreef op maandag 24 januari 2005 @ 18:02:
Die scout van mij is ook waardeloos.
Our strength G0.0% D0.0% A0.0%
Opponent's strength G12.3% D20.3% A20.3%
Mijn strenght ziet ie helemaal nietWaarom niet
Als het een andere vuluta is laat ik het staan. Die kronen of iets dergelijks zijn inderdaad niet zoveel waard. Ik vind 746 euro of gulden ook best veel voor een kaartje.Tommilio schreef op maandag 24 januari 2005 @ 11:58:
[...]
Ghehe ik moet ook nu dat bedrag vragen ja....tja dat begrijp ik dan enigzins wel want nu is het competitiewedstrijd alleen jammer dat alle bedragen niet te releasitisch zijn.
Bedoel wie betaald er nou 746 euro of guldenvoor een ijshockey wedstrijd
maar ja al met al stoor ik me er niet zo heel hard aan. Heb mezelf al voor genomen om een komma te gebruiken. 74,6 euro kost het kaartje
![]()
Als dat team geen spelers heeft (sommige free teams hebben wel spelers) win je automatisch met 3-0. Dat is makkelijk en snel 3 punten verdienenQuintus schreef op maandag 24 januari 2005 @ 16:54:
Vannacht speel ik tegen free*7381* een nog niet actief aan. Betekend dit een walkover of wordt zijn team nu willekerig ingesteld?
[ Voor 14% gewijzigd door Zonar op 24-01-2005 20:26 ]
Don't waste your time or time will waste you
OK dan. Toen ik met Hattrick begon, stond ik ook vrij snel in het rood. Het heeft wel een seizoen geduurd voordat ik er weer uit was.Zonar schreef op maandag 24 januari 2005 @ 20:24:
[...]@Radical1980: Je mag tot 20M rood staan en voorlopig betaal je nog geen rente dus zo rampzalig is roodstaan niet in HA
[ Voor 3% gewijzigd door diabyte op 24-01-2005 21:35 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Vergeet niet op mij stemmenhoedjevanpapier schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 08:43:
Ik heb 2-2 gespeeld tegen, ja tegen wie eigenlijk... Nou ja, maakt niet uit. Blij verrast met mijn eerste punt..
Vanavond tegen de Razors, die ga ik ff kont schoppen..
[ Voor 12% gewijzigd door Swanfield op 25-01-2005 09:25 ]
Tuurlijkhoedjevanpapier schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 09:41:
En jij kan dat aan :0
Hehe Tnxdoodindegoot schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:24:
@damien ik heb gestemd, al vraag ik me af of dat je genoeg weet van het spel om al coach te worden. En laten we het al helemaal niet over ervaring hebben.
Mijn eerste competitiewedstrijd een simpele 2-1 overwinning, maar dan wel piccend. Uhm low match important.
Tja maar dan is het lastig te oordelen of iets een goede prijs is of niet....maar ja door fouten en oefenen leer je het meestal dusDamien2004 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:49:
Je moet gewoon je huidige goalies nemen in hun skills en iets zoeken wat daarboven valt.
Lijkt mij dat iedere investering die je doet een verbetering is op je huidige spelers bestand.
Ben nu in de jeugd aan het investeren. Denk dat het na een tijdje wel vruchten afwerpt
Yes! Ik wou dus een speler kopen.You offer this player daily salary 206 000, 18% of your daily profit.
Are you sure ?
What the fok? Wie denken ze wel dat ze zijnMaximum daily salary of the player is 108 274.
You offer this player daily salary 206 000.
Team owners vetoed this contract !
Unknown
Waarom niet? Unprotected betekend toch niets meer dan een clausule in hun contract?diabyte schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:32:
Is het verstanding om unprotected spelers te kopen?
Tja zeg ook maar wat
Let er ook op dat je niet klakkeloos enkele miljoenen neerlegt voor een Unprotected player, dat zul je namelijk flink gaan merken in je salarissen. Unprotected players zijn spelers van 26 jaar en ouder waarvan het contract afloopt. Gelukkig krijg je nadat je een bod uitbrengt in het volgende scherm herinnerd aan het salaris dat die speler zou gaan verdienen.
Hehe hey het is maar copy+paste hoor
Aha! Ja had Zonar idd gepostdiabyte schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:37:
Weet ik, had Zonar toch gespost? Dat berichtje zocht ik dus, maar kon het niet vinden
Kan ik nu afleiden uit dit verhaal dat je in principe je hele selectie te koop kan gaan zetten in de hoop de salariskosten te verlagen. Door later tussen de 70 en 100% te biedenZonar schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 17:11:
Ja hallo, kan ik het helpen dat jullie maar vragen blijven stellen terwijl ik niet op GoT zitDat stukje dat Damien gepost heeft komt uit de beginnersgids, maar klopt niet meer omdat er aan de manier om unprotected spelers te halen gesleuteld is. Tegenwoordig bied je een salaris ipv tekengeld en daarnaast zie je de boden van de andere teams niet. Verder mag je maar 1 keer bieden, dus kies gelijk een fatsoenlijk bod. Afhankelijk van de tevredenheid van de spelers kan de huidige eigenaar hem behouden door een bod te doen dat tussen de 70% en 130% van het hoogste externe bod zit.
Ik heb nog nooit last gehad van team owners die een bod blokkeerden, maar ik ben dan ook nooit echt actief geweest op de unprotected spelermarkt
En jeugdspelers kun je elke 2 weken promoveren, de volgende mogelijkheid is a.s. maandag. Afhankelijk van het niveau van je youth school krijg je tussen de 1 en 5 spelers (tenzij je youth school 0% hebt, dan krijg je geen jeugdspeler).
Unknown
Ja iddQuintus schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 10:29:
ach ja 5-0 verlies is dan een tikje erger ofnie.
[ Voor 13% gewijzigd door Tommilio op 26-01-2005 13:24 ]
Hmm reserves ik speel met 3 linies dacht ik dus bij mij speelt iederenZonar schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 21:20:
Probeer wel altijd een oefenwedstrijd te regelen, het levert wat extra kaartverkoop en wat ervaring voor je spelers op. Oke, in een oefenwedstrijd zullen je spelers minder ervaring opdoen dan in de competitie, ik gebruik het dan vooral om mijn reserves alvast wat ervaring te geven
Netjes hoor, ach nog een paar seizoentjes en we staan met zijn alle in de ere divisiediabyte schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 07:37:
Ik heb 2-1 verloren van een engels team die in de eerste divisie van Engeland speelt. Dat vind ik toch wel goedHad een veel grotere nederlaag verwacht
Idd is dat wel een goed idee jaTommilio schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:08:
Tot mijn grote vreugde vandaag zag ik dat er sponsergeld binnen was gekomen. Mij rees meteen weer de vraag hoe vaak komt datZal wel 1x per week zijn. Ach misschien is het wel een goed idee om steeds als er een vraag is deze toe te voegen aan een FAQ. Zo voorkom je heel de tijd dezelfde vragen en voor nieuwkomers is het ook wel handig
[ Voor 5% gewijzigd door Swanfield op 27-01-2005 15:38 ]
[ Voor 22% gewijzigd door diabyte op 28-01-2005 08:08 ]
1-0 gewonnendoodindegoot schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 22:50:
@tommilio als je sterspelers hebt.
@damien, Vanavond de grote wedstrijd, nummer 2 vs 3. Je gaat eraan![]()
(hoop ik)
OK dan moet ik dus nog niet van zulke spullen kopen. Weet iemand hoe je een sterspeler kunt krijgen?doodindegoot schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 22:50:
@tommilio als je sterspelers hebt.
@damien, Vanavond de grote wedstrijd, nummer 2 vs 3. Je gaat eraan![]()
(hoop ik)
Tja sterspelers heeft bij mij in de competitie nog niemand die komt vanzelf naarmate je spelers wat presteren....bv hoog percentage score....etc....doe individueel een speler aan te klikken kan je rechtsbovenin zien hoever hij is bij starsRadical1980 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:50:
[...]
OK dan moet ik dus nog niet van zulke spullen kopen. Weet iemand hoe je een sterspeler kunt krijgen?
[ Voor 27% gewijzigd door Tommilio op 28-01-2005 11:46 ]
Idd en je hoef je alleen maar te qualificeren voor de playoffsdiabyte schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:00:
Man er komen nog tot in maart wedstrijden, niet zo zeuren heZegt nog niks waar je nu staat.
Heb ook zijn gids gevolgd en sta nu gedeeld 1ste op de 3de plekVerwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:15:
[...]
dit was dus van onderen... ik doe toch ergens iets heel erg verkeerds, maar ben er nog steeds niet achter wat
ik heb die guide van Zonar tot in de details gevolgd. mogelijke opties die over zijn:
1) mijn team zuigt gewoon.
2) Zonar die is bang voor al die concurrentie en stuurt ons allemaal expres een doodlopend pad in
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq