Ik heb weer een keer gewonnen
4-2 van de flyers
Achja mooi meegenomen zeggen we dan maar he
Ik heb een drastisch besluit genomen paar dagen geleden
Ik heb op een goalie geboden voor een salaris van 450k. Dat is het hoogste bod
Nu wacht ie nog op een offer van ze team, hopelijk komt die niet. 60 goalie, 49 speed, 83 experience. 1 ster. Quality 97%. Hij was unproctected.
Als er dan nog bij mij gescoort word word ik gek
Als er dan nog bij mij gescoort word word ik gek
Darn... 1-1 gelijk...
Sta nog wel 'gewoon' #1 ... maar wil nu toch eigenlijk m'n spurt inzetten om zeker te zijn voor die playoffs.
Zodra die binnen is... alles op low... zodat het team super z'n best gaat doen
P.s. die playoffs, 8 teams... je moet, als je het goed doet... 2x 3 wedstrijden doen ?
Kwart fin - 2x winnen is door, halve fin - 2x winnen is door, finale - 1x winnen
Sta nog wel 'gewoon' #1 ... maar wil nu toch eigenlijk m'n spurt inzetten om zeker te zijn voor die playoffs.
Zodra die binnen is... alles op low... zodat het team super z'n best gaat doen
P.s. die playoffs, 8 teams... je moet, als je het goed doet... 2x 3 wedstrijden doen ?
Kwart fin - 2x winnen is door, halve fin - 2x winnen is door, finale - 1x winnen
@Zephyr Finale is ook 2x winnen.
En vanacht Mav21 een tikje uitgedeeld. Ik wil die 3de plek.
En vanacht Mav21 een tikje uitgedeeld. Ik wil die 3de plek.
Wie het laatst lacht is traag van begrip
@ Doodindegoot/sloot
Die Wilber Hoogduin heeft je in de wedstrijd gehouden. 32 om 22 schoten...
Zoals je zelf al zei: in de playoffs gaat het er pas echt om. Jij moet nog een keer tegen Den Haag en ik nog een keer tegen Winschoten. Verder lijk jij het makkelijkere programma te hebben. Maar ik was zeker niet van plan die derde plek al te makkelijk op te geven
Die Wilber Hoogduin heeft je in de wedstrijd gehouden. 32 om 22 schoten...
Zoals je zelf al zei: in de playoffs gaat het er pas echt om. Jij moet nog een keer tegen Den Haag en ik nog een keer tegen Winschoten. Verder lijk jij het makkelijkere programma te hebben. Maar ik was zeker niet van plan die derde plek al te makkelijk op te geven
The true test of a fan's mettle is the same as it is for any player: were you there when you were needed most?
Alleen Hoogduin hield mij in de wedstrijd? Wat dacht je van Gramatnieks en Baan? Samen verantwoordelijk voor 3 doelpunten en 2 assists. Zoals een bekend persoon zou zeggen: Als je meer scoort dan de tegenstander, dan win je. Logisch.
Maar ik moet echt wat doen aan mijn verdediging, maar ik heb geen geld en voortdurend lopen contracten af en die moet ik weer verlengen en dat kosten me klauwen vol geld. Maar toch gaan we ervoor.
Maar ik moet echt wat doen aan mijn verdediging, maar ik heb geen geld en voortdurend lopen contracten af en die moet ik weer verlengen en dat kosten me klauwen vol geld. Maar toch gaan we ervoor.
Als die Hoogduin niet zo'n berepot had staan keepen, dan had je ook weinig aan die drie doelpunten gehad. Maar toegegeven: beide heren speelden een verdienstelijke wedstrijd. Die Baan heeft in één klap zijn puntentotaal voor het seizoen met 60% doen toenemen.
Succes met het versterken van je defensie. Hopelijk treffen we elkaar weer in de playoff finale.
Succes met het versterken van je defensie. Hopelijk treffen we elkaar weer in de playoff finale.
The true test of a fan's mettle is the same as it is for any player: were you there when you were needed most?
En laten we hopen dat er dan dezelfde uitslag is.
Dat probleem ken ik, ik mag telkens (miljoenen soms) klauwen vol met geld neertellen omdat hun contractjes aflopendoodindegoot schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:26:
maar ik heb geen geld en voortdurend lopen contracten af en die moet ik weer verlengen en dat kosten me klauwen vol geld. Maar toch gaan we ervoor.
Waarom zou je niet tegen Mav21 willen spelen? Zo slecht is hij nou ook weer niet. Ik begrijp wel dat ik een grotere uitdaging ben, maar dan lig je er in de eerste ronde er al weer uit.
Ik denk dat Refused in de wandelgangen al heeft gehoord over mijn playoff tactiek: houthakkershockey. Hij heeft vast geen illusies de tweede ronde te halen, maar hij wil zijn spelers een beetje heel houden.doodindegoot schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:32:
Waarom zou je niet tegen Mav21 willen spelen? Zo slecht is hij nou ook weer niet. Ik begrijp wel dat ik een grotere uitdaging ben, maar dan lig je er in de eerste ronde er al weer uit.
Over de exacte uitslag in de finale moeten wij het later trouwens nog maar even hebben.
Nijmegen - Arnhem?
Dan wil deze Bemmelaar zich er toch graag even tussenvechten.
Dan wil deze Bemmelaar zich er toch graag even tussenvechten.
Kijk dan wordt het straks dus pas echt spannend en leuk
Kan ik de 4e klasse hoop ik weer gedag zeggen
Ik sta nu 7de, moet ik tegen nummer 2???
* diabyte gaat in een hoekje ver weg in de ijsbaan zitten met ze spelers
* diabyte gaat in een hoekje ver weg in de ijsbaan zitten met ze spelers
Zo ben geplaatst voor de play-offs 
Zal wel maar volgens mij doet ik het best aardig het eerste seizoen
Zal wel maar volgens mij doet ik het best aardig het eerste seizoen
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Het is niet mijn toernooi, maar van Marcel (Bolle_Aap). Maar als er hier nog mensen zijn die mee willen doen aan een vriendschappelijk toernooi waar alleen jongere spelers meedoen, op het forum van HA zelf is een thread 'U23 competitie' waarin je je kun opgeven.Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 01:41:
misschien handig om hier ook even een verkooppraatje te houden voor dat U23-friendly tournament?
Vandaag maar eens flink wat geld uitgegeven voor een groot Frans talent. Waarschijnlijk zal hij volgend seizoen wel international worden, net als een paar andere spelers die op de nominatie staan
Don't waste your time or time will waste you
Hmmm... m'n spelers nemen het ervan en we spelen wederom gelijk 
Dit resulteert in een 50 puntjes wat ik nu heb, maar de #2 neemt het er ook van en voor de 3e
keer achtereenvolgens hebben ze dezelfde uitslag als ikke
Als ik het zo hierboven heb gelezen, moet ik tegen de #8 (als ik #1 blijf..) maar...
8. CyberSpace DareDevils 26 12 2 12 38
9. Emperors Nijmegen 26 12 2 12 38
10. Mijnsheerenland Ducks 26 12 1 12 38
11. Trappers 26 12 2 12 38
Dit wordt nog leuk...

Dit resulteert in een 50 puntjes wat ik nu heb, maar de #2 neemt het er ook van en voor de 3e
keer achtereenvolgens hebben ze dezelfde uitslag als ikke
Als ik het zo hierboven heb gelezen, moet ik tegen de #8 (als ik #1 blijf..) maar...
8. CyberSpace DareDevils 26 12 2 12 38
9. Emperors Nijmegen 26 12 2 12 38
10. Mijnsheerenland Ducks 26 12 1 12 38
11. Trappers 26 12 2 12 38
Dit wordt nog leuk...

Oeioei het wordt bij mij nog spannend verloren van de nr.3 met 4-2 en sta nog 2e maar slechts met 1 puntje voorsprong. Nog 4 wedstrijden te gaan dus wil ik 2e blijven zal ik nog wel even moeten doorknokken 
De nr.3 kom ik nog tegen en de nr.6 ook dus wordt spannend zo
De nr.3 kom ik nog tegen en de nr.6 ook dus wordt spannend zo
Verwijderd
Ik hoop dat ik nog in de play-offs kom in de 3e divisie
.....ik sta nu op nummer 10 en alle teams (9 t/m 12) hebben 35 punten. De nummer 8 staat momenteel op 38 punten. Heb van de nummer 2 en 3 gewonnen met 7-1 en 4-1. Best netjes toch voor een beginnend team?
Ik moet zeggen dat ik nog niet helemaal kapot van het spel ben. Het heeft in ieder geval nog niet zo'n verslavende werking op mij als hattrick. Misschien komt het nog natuurlijk... heb in ieder geval wel nog wat geld staan, misschien dat ik daar wat mee moet gaan doen
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Tja hetzelfde gevoel hier ben ook nog niet helemaal wild van het spel maar ja om het er zo naast te doen is wel leuk hoor
en tja merk wel hoever we gaan komen, vond het al wel leuk dat ik in de beker superver gekomen ben.

Sta #1 met 53 puntjes...#2 met 51 en #3 met 45...
Nog 3 wedstrijden te gaan... nog even 3 punten pakken zodat ik iig 2e wordt..
Dan vindt ik het gezegend tot in de playoffs...
Wanneer worden de datums bekend van de playoffs
Ik wil nl. eens zien welke datums ik kan gebruiken voor friendly's
Heb verloren ben nu 3e
maar ja vanavond tegen de nr.2 als ik win sta ik weer 2e zoals het hoort
Ik ga mede-gotter Mav21 maar een plezier doen en op low spelen
Ik maak toch geen kans om te winnen
Ik ga me wel voorbereiden op de playoffs
Tuurlijk, tegen mij op full power en tegen Mav21 doen we het rustig aan. Ik mag toch hopen dat ik tegen jou mag beginnen in de playoffs, dan zal ik je eens een lesje leren.diabyte schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 22:41:
Ik ga mede-gotter Mav21 maar een plezier doen en op low spelenIk maak toch geen kans om te winnen
Ik ga me wel voorbereiden op de playoffs
Ik heb toch gewonnen van Mav21, lol
I love my new goalie.. 2-1 
Wie is de redshanks
? Die mag me wel bedanken, die staat nu 3de
Wie is de redshanks
Vanacht weer een prachtige wedstrijd gehad tegen de Vadeko Flyers. Schoten 17-30, face-offs 15-37 en toch makkelijk winnen met 4-0 tegen alle verhoudingen in. En nu volledig op eigen kracht op de derde plaats.
Ik had ook een leuke wedstrijd vannacht. 33-30 in schoten, 21-33 in faceoffs en 'gewoon' 6-0 winnen
Met nog 2 eenvoudige wedstrijden te gaan mag de titel mij niet meer ontgaan. Dat betekent ook dat ik in de eerste ronde van de playoffs tegen Zoetermeer Panters mag, een wedstrijd die ik ook op low makkelijk kan winnen. Dus ook komende woensdag kan ik nog vol voor de WL gaan, alhoewel de tegenstander weer een stapje lastiger lijkt dan de vorige.
Kuch kuchdoodindegoot schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:35:
En nu volledig op eigen kracht op de derde plaats.
Ook al verkouden truStie?
Altijd leuk zo'n pinokkio smilie
Altijd leuk zo'n pinokkio smilie
Hehe, jah het zit in de lucht 
Ik wil de vorm van een aantal spelers drastisch omhoog krijgen, heeft het nut om friendlies op low te spelen zodat die omhoog gaat of gaat het op normal ook omhoog? Of heeft een friendly geen effect op vorm e.d. ?
Geplaatst voor de playoffs ben ik nu toch al (met nog 2 wedstrijden te gaan en 10 punten voorsprong op diegene achter mij) , dus de aanstaande competitie wedstrijden speel ik ook lekker op LOW.
Ik wil de vorm van een aantal spelers drastisch omhoog krijgen, heeft het nut om friendlies op low te spelen zodat die omhoog gaat of gaat het op normal ook omhoog? Of heeft een friendly geen effect op vorm e.d. ?
Geplaatst voor de playoffs ben ik nu toch al (met nog 2 wedstrijden te gaan en 10 punten voorsprong op diegene achter mij) , dus de aanstaande competitie wedstrijden speel ik ook lekker op LOW.

Voor dinsdag heb ik een paar nieuwe verdedigers dus kunnen the hague sentinels wel inpakken.
[ Voor 50% gewijzigd door doodindegoot op 12-03-2005 22:18 ]
Wel heel jammer dat ik van je verloor afgelopen nacht met 3-2 nu ga ik de playoffs net niethalen denk ik. Grrmp maja volgend seizoen beter.Sandyman538 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:24:
Ik moet zeggen dat ik nog niet helemaal kapot van het spel ben. Het heeft in ieder geval nog niet zo'n verslavende werking op mij als hattrick. Misschien komt het nog natuurlijk... heb in ieder geval wel nog wat geld staan, misschien dat ik daar wat mee moet gaan doen
Hoelang gaan die playoffs eigenlijk duren?
Unknown
Krijgen je spelers die niet spelen geen training dan? Ik dacht dat iedereen training kreeg ook al spelen ze niet.
Ze stijgen niet elke training denk ik hoor
Ze zullen vast wel trainen..
Vannacht een friendly 7-0 gewonnen en ik speelde nog op low ook
Maarja die speelde in 9K van Tsjechie, kut team dus
Vannacht een friendly 7-0 gewonnen en ik speelde nog op low ook
Idd, 2 dagen voordat de reguliere competitie weer begint, alleen de finale is interessant de rest zijn peanutsVerwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 01:02:
[...]
correctie: voor mij 2 weken, voor doodindegoot 2 dagen

Goed geslapen doodindegoot?doodindegoot schreef op zondag 13 maart 2005 @ 11:01:
Idd, 2 dagen voordat de reguliere competitie weer begint, alleen de finale is interessant de rest zijn peanuts
Maar de playoffs beginnen pas op donderdag 17 maart en niet al op maandag. De 1e ronde is dus 17, 18, (21) maart. De halve finales 22, 25, (26) maart en de finale 28, 29, (31) maart. In de nacht van 1 op 2 april worden alle spelers een jaar ouder en op 4 april is de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen.
Vannacht heeft Nederland met 4-2 van Groot-Brittanië gewonnen, de eerste stap naar de 9e plaats is dus gezet
Okay is duidelijk tnx
Tja blijft een lastig spelletje als je nog niet alles weet
Zeg Zonar ga je het bondscoach zijn nu opgeven, of wat moet denken van dat bericht in het forum?
Je kunt toch gewoon 8 linies maken en er voor de friendly de basis op off zetten? Zo doe ik het ook, maar dan met 6 linies.Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 00:47:
[...]
een van de dingen waar ik me aan erger in dit spel is die lines. je moet ze echt iedere keer opnieuw gaan instellen bij friendlies. je kunt wel 8 lines maken en dan steeds de priority veranderen, maar ik heb dus niet genoeg mensen voor 8 lines, en wil met 3 lijnen spelen. resultaat: alleen te bereiken als ik steeds de basislijnen verwijder, anders spelen die als 4e lijn mee...
tijd dat ze dat eens gaan oplossen, is er ergens een ideeenbus waar je dit in kan mikken?
B.t.w. prachtige overwinning vanacht.
En ik heb vandaag 4 nieuwe verdedigers gekregen die mij naar de finale moeten brengen. Hoedjevanpapier heeft de eer om ze vanavond uit te testen.
Een ht-arena pagina, briljantVerwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:42:
U23 competitie
site: http://www.ht-arena.com/u23comp
De site ziet er nog niet uit, maar dat komt nog wel.
Hartstikke leuk zo'n u-23 beker, maar ik heb maar iets van 14 spelers van onder de 23. En dan zijn er zelfs nog een paar bij die zo uit het team worden getrapt.
Wordt het niet eens tijd voor de eerste hockey GoTcup? Ik voorspel nu al 1 team uit 3b in de finale.

[ Voor 34% gewijzigd door doodindegoot op 14-03-2005 14:28 ]
Van mij zul je iig geen last hebben in een HA-GoT Cup, want ik doe al mee aan die U23 competitie.
Verder stop ik over een aantal weken inderdaad als bondscoach, na ruim 4.5 seizoen vind ik het wel eens tijd worden dat er iemand anders aan het roer komt te staan.
Verder stop ik over een aantal weken inderdaad als bondscoach, na ruim 4.5 seizoen vind ik het wel eens tijd worden dat er iemand anders aan het roer komt te staan.
[ Voor 5% gewijzigd door Zonar op 14-03-2005 17:43 ]
Verwijderd
ff een vraagje
......waarom gaat de motivatie omlaag wanneer je een winst bonus instelt? Je motivatie hoort dan toch omhoog te gaan? Is de bij kans het instellen van een winst bonus groter dat je wint? Bij welke bedrag heeft het effect?
Helaas pindakaas. Die verloren pot tegen Dordrecht Lions vrijdag kost me nu definitief de kop.Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 21:01:
ik mag alleen hopen dat mav21 (nijmegen gladiators) nog boven the redshanks komt en the hague sentinels zijn plicht doet

Kan gebeuren, joh. Als je er maar geen gewoonte van maakt.
Ik zit te twijfelen of ik de Admirals ga laten winnen of dat ik gewoon op normaal speel
Is de eigenaar van de Admirals een GoTter of nie?
Ik weet nog niet tegen wie ik moetdiabyte schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:32:
Ik zit te twijfelen of ik de Admirals ga laten winnen of dat ik gewoon op normaal speelIs de eigenaar van de Admirals een GoTter of nie?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ik mag tegen 1 van jullie twee. Maak je borst maar vast nat.
Admirals heeft in deze competitie het minste aantal goals tegen van alle teams, maar heeft moeite om te scoren. Groningen daarentegen heeft het op drie na hoogste aantal goals gescoord, maar heeft ook veel goals moeten incasseren. Groningen heeft flink ingekocht recentelijk en heeft een Nederlands international in het team rondlopen. Ze hebben nu een disproportioneel sterke aanval, maar een zwakke goalie. Admirals daarentegen heeft een uitgebalanceerd team van een heel redelijk niveau dat op een of andere manier slecht tot scoren komt. Beide teams kunnen lastige tegenstanders worden in de playoffs, maar ik denk dat de reeds geplaatste teams het minste moeite zouden hebben met Groningen.diabyte schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:32:
Ik zit te twijfelen of ik de Admirals ga laten winnen of dat ik gewoon op normaal speelIs de eigenaar van de Admirals een GoTter of nie?
Moeite met scorenMav21 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:57:
[...]
Admirals heeft in deze competitie het minste aantal goals tegen van alle teams, maar heeft moeite om te scoren. Groningen daarentegen heeft het op drie na hoogste aantal goals gescoord, maar heeft ook veel goals moeten incasseren. Groningen heeft flink ingekocht recentelijk en heeft een Nederlands international in het team rondlopen. Ze hebben nu een disproportioneel sterke aanval, maar een zwakke goalie. Admirals daarentegen heeft een uitgebalanceerd team van een heel redelijk niveau dat op een of andere manier slecht tot scoren komt. Beide teams kunnen lastige tegenstanders worden in de playoffs, maar ik denk dat de reeds geplaatste teams het minste moeite zouden hebben met Groningen.
Ik sta toch al in de playoffs
Zo dat doet The Redshanks niet slecht, 37 punten uit 14 wedstrijden.Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:31:
Stand 3B 2e competitiehelft:
1. The Redshanks 37 46-16
De Stripes hebben vannacht het kampioenschap binnengehaald nadat de Huskies met 5-0 de boot ingingen tegen de Tigers
Dit is ondertussen het 4e kampioenschap en de 3e op rij. Vannacht maar rustig aan doen zodat we morgen in de WL kunnen vlammen
Netjes, dus de nieuwe landskampioen is weer een GoTter.
2-0 van de admirals verloren
Achja..
Ik moet tegen The Hague Sentinals in de playoffs
Waarom waarom
Ga ik dus nooit winnen
Ik moet tegen The Hague Sentinals in de playoffs
Kampioen van de divisie 4d, met hieronder de einstaden.
De eerste playoff wedstrijden zijn derhalve ook bekend:
Team is heavenly ... so... bring it on ...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| Eindstand 4d : 1. IHC Alphen 56 58-32 2. Noord Sleen Tigers 55 50-30 3. Opel Tuners Tilburg 52 56-40 4. Wickies Vikings 48 56-51 5. Siem United 48 43-44 6. Trappers 48 42-43 7. lucky strikers geleen 47 41-42 8. Almere Avalanche 46 45-39 9. Mijnsheerenland Ducks 44 47-45 10. Diessense Dogs 43 37-38 11. CyberSpace DareDevils 41 44-35 12. Emperors Nijmegen 41 37-39 13. Falcon Fighters 37 35-49 14. Sneker Flyers 36 32-41 15. Pimpplayers 31 27-50 16. eishockey ducks 29 26-58 |
De eerste playoff wedstrijden zijn derhalve ook bekend:
code:
1
2
3
4
| IHC Alphen Almere Avalanche Noord Sleen Tigers lucky strikers geleen Opel Tuners Tilburg Trappers Wickies Vikings Siem United |
Team is heavenly ... so... bring it on ...
Nou ben 3e geworden beetje stom want had 2e moeten worden maar ja....laatste pot met 7-0 gewonnen das dan wel weer leuk. Sponsers brachten ook weer hoop centjes binnen ook lief van die jongens. Ach playoffs ga ik me nu op richten hopen dat het motsen niet al te vervelend uitpakt hier.
Verwijderd
Zit in de play-offs
Ben 6e geworden in de competitie!!! 5-0 gewonnen van Ikes Strikes vanacht. Dit is de play-off programma van legeau 3A:
Veel succes allemaal in de play-offs!
Team 1 | Team 2 |
1 Dial 911 | 8 JESUS TEAM |
2 Bloody Eskimo's | 7 Skylla United |
3 Okuma | 6 Blue Devils |
4 The Dutch Goones | 5 Westcoast Outsiders |
Veel succes allemaal in de play-offs!
Vanavond eerste playoff match
Wel leuk playoffs imo
ZOuden ze in Hattrick ook moeten doen
Bij mij ook... 
2e ronde op low... (ben nogal zeker van m'n zaak) om zo beter de halve finale in te gaan
//Edit :
Er is een wedstrijd geweest waarbij ze nu al tot het gaatje zijn gegaan
code:
1
2
3
| 1 2 3 Total IHC Alphen 1 3 0 4 Almere Avalanche 0 0 1 1 |
2e ronde op low... (ben nogal zeker van m'n zaak) om zo beter de halve finale in te gaan

//Edit :
Er is een wedstrijd geweest waarbij ze nu al tot het gaatje zijn gegaan
code:
1
2
3
| 1.pe 2.pe 3.pe 1.ov 2.ov 3.ov 4.ov Total Wickies Vikings 0 0 0 0 0 0 1 1 Almere Avalanche 0 0 0 0 0 0 0 0 |
[ Voor 66% gewijzigd door Zephyer op 18-03-2005 08:17 ]
Eerste playoff match verloren met 2-1 van The Hague Sentinals
Had ook niks anders verwacht 
Ik denk dat ik er na de eerste ronde wel uitlig
Ik ook met 2-1 verloren van de Redshanksdiabyte schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 08:35:
Eerste playoff match verloren met 2-1 van The Hague SentinalsHad ook niks anders verwacht
Reken daar maar niet op.
Mijn team heeft het paradijs op aarde gevonden en zal dat ook niet snel verlaten.

Mijn team heeft het paradijs op aarde gevonden en zal dat ook niet snel verlaten.
Verwijderd
Mijn eerste overwinning in de play-offs is binnen.....met 1-5 over Okuma heen gewalst
! Vandaag de thuis wedstrijd nog ff winnen. Ben alleen 1 goede verdediger kwijt geraakt......blessure van 4 dagen!
Halve finales inzicht! Lets go Devils
, lets go!
Halve finales inzicht! Lets go Devils
Tsja, ik kwam er een tijdje terug al achter dat ik een sterke goalie aan zou moeten trekken om een aantal andere teams bij te kunnen houden. Op de free agent markt wilde het echter niet erg vlotten (wat worden daar ridicule dagsalarissen geboden) en op de open markt kwam ik er ook niet echt uit. Met die eindejaarsbonussen was ik eindelijk in een positie om eens te investeren. Misschien heeft deze jongen me uiteindelijk iets meer gekost dan ik had gewild, maar veel goedkopere alternatieven heb ik ook niet voorbij zien komen. Hij is ook wel degelijk voor de komende twee seizoenen aangetrokken hoor; het is geen totale paniekaankoop. Bovendien wist ik gisteren nog niet dat ik die pot zou gaan verliezen...
He, waar is die dirty smalltalk nou gebleven?
Ik ga het in de gaten houden.Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:14:
[...]
maar weer even wegge-edit voor ik er op afgerekend ga wordenik gebruik de info toch niet... (en ik was inmiddels teruggemaild)
Wat jammer nou dat ik dat gemist heb (achteraf editten zou niet mogelijk moeten zijn). Mocht het nodig zijn dan weet ik ook nog wel iemand die ik kan mailen trouwens. En dat is niet de vorige eigenaar van jouw goalie.Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:14:
[...]
maar weer even wegge-edit voor ik er op afgerekend ga wordenik gebruik de info toch niet... (en ik was inmiddels teruggemaild)
Mjah, als liefhebber van management games heb ik me vanavond maar eens aangemeld
Na Hattrick dus vanaf binnenkort ook maar eens Hockey
Eens kijken of dit me beter afgaat dan Hattrick alwaar ik een prut team heb mogen overnemen
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Mis ik hier iets ofzo
Ik heb je bericht wel gelezen voordat je het geedit had, maar ben vergeten wat er stond
Welkom lameeuw! Je zult na de seizoensupdate (in de nacht van 1 op 2 april) een team toegewezen kregen, want op dit moment zijn alle teams bezet.
Vannacht de 2e (en voor sommigen al beslissende wedstrijd) van de playoffs, ik ga er iig van uit dat ik morgen doorben na de 7-0 van vannacht
Vannacht de 2e (en voor sommigen al beslissende wedstrijd) van de playoffs, ik ga er iig van uit dat ik morgen doorben na de 7-0 van vannacht
@ Refused
Mijn nieuwe goalie heeft niet meer mogen baten; too little too late. Een forse 3-0 met maar liefst 27 schoten van jou om maar 18 van mij betekent een sweep en het einde van mijn seizoen. Succes verder in de halve finale!
Erg verrassend dat de Wizards vannacht ook zijn uigeschakeld trouwens door de nummer 8. Daar had ik geen geld op durven zetten vooraf... The Hague Sentinels en The_Redshanks zoals verwacht beiden wel door. Succes voor die twee teams ook
Mijn nieuwe goalie heeft niet meer mogen baten; too little too late. Een forse 3-0 met maar liefst 27 schoten van jou om maar 18 van mij betekent een sweep en het einde van mijn seizoen. Succes verder in de halve finale!
Erg verrassend dat de Wizards vannacht ook zijn uigeschakeld trouwens door de nummer 8. Daar had ik geen geld op durven zetten vooraf... The Hague Sentinels en The_Redshanks zoals verwacht beiden wel door. Succes voor die twee teams ook
Ik lig er ook uit
Mijn nieuwe goalie heeft ook niet echt mogen baten. Die gaat de TL weer op 
Succes voor de teams die in de halve finale staan.
Succes voor de teams die in de halve finale staan.
Ik moet zeggen dat ik een beetje stomverbaast ben over de 6-0 van vanacht. De eerste wedstrijd was een krappe 2-1 en dan uit te winnen met zulke cijfers is wel een beetje vreemd.
Maar nu tegen de Sentinels, dat belooft wat spannender te worden.
Maar nu tegen de Sentinels, dat belooft wat spannender te worden.