Hockeyarena (Online Hockey Manager Spel)

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.688 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05:54
Ik heb weer een keer gewonnen :P 4-2 van de flyers :) Achja mooi meegenomen zeggen we dan maar he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Ik heb een drastisch besluit genomen paar dagen geleden :P Ik heb op een goalie geboden voor een salaris van 450k. Dat is het hoogste bod :D Nu wacht ie nog op een offer van ze team, hopelijk komt die niet. 60 goalie, 49 speed, 83 experience. 1 ster. Quality 97%. Hij was unproctected.

Als er dan nog bij mij gescoort word word ik gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 23:26
Darn... 1-1 gelijk...
Sta nog wel 'gewoon' #1 ... maar wil nu toch eigenlijk m'n spurt inzetten om zeker te zijn voor die playoffs.
Zodra die binnen is... alles op low... zodat het team super z'n best gaat doen :P

P.s. die playoffs, 8 teams... je moet, als je het goed doet... 2x 3 wedstrijden doen ?
Kwart fin - 2x winnen is door, halve fin - 2x winnen is door, finale - 1x winnen :?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:46
@Zephyr Finale is ook 2x winnen.

En vanacht Mav21 een tikje uitgedeeld. Ik wil die 3de plek. })

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mav21
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
@ Doodindegoot/sloot
Die Wilber Hoogduin heeft je in de wedstrijd gehouden. 32 om 22 schoten... :|

Zoals je zelf al zei: in de playoffs gaat het er pas echt om. Jij moet nog een keer tegen Den Haag en ik nog een keer tegen Winschoten. Verder lijk jij het makkelijkere programma te hebben. Maar ik was zeker niet van plan die derde plek al te makkelijk op te geven >:)

The true test of a fan's mettle is the same as it is for any player: were you there when you were needed most?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Alleen Hoogduin hield mij in de wedstrijd? Wat dacht je van Gramatnieks en Baan? Samen verantwoordelijk voor 3 doelpunten en 2 assists. Zoals een bekend persoon zou zeggen: Als je meer scoort dan de tegenstander, dan win je. Logisch.

Maar ik moet echt wat doen aan mijn verdediging, maar ik heb geen geld en voortdurend lopen contracten af en die moet ik weer verlengen en dat kosten me klauwen vol geld. Maar toch gaan we ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mav21
Als die Hoogduin niet zo'n berepot had staan keepen, dan had je ook weinig aan die drie doelpunten gehad. Maar toegegeven: beide heren speelden een verdienstelijke wedstrijd. Die Baan heeft in één klap zijn puntentotaal voor het seizoen met 60% doen toenemen.

Succes met het versterken van je defensie. Hopelijk treffen we elkaar weer in de playoff finale.

The true test of a fan's mettle is the same as it is for any player: were you there when you were needed most?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
En laten we hopen dat er dan dezelfde uitslag is. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
doodindegoot schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:26:
maar ik heb geen geld en voortdurend lopen contracten af en die moet ik weer verlengen en dat kosten me klauwen vol geld. Maar toch gaan we ervoor.
Dat probleem ken ik, ik mag telkens (miljoenen soms) klauwen vol met geld neertellen omdat hun contractjes aflopen :( Hopelijk heb ik het ergste gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Waarom zou je niet tegen Mav21 willen spelen? Zo slecht is hij nou ook weer niet. Ik begrijp wel dat ik een grotere uitdaging ben, maar dan lig je er in de eerste ronde er al weer uit. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mav21
doodindegoot schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:32:
Waarom zou je niet tegen Mav21 willen spelen? Zo slecht is hij nou ook weer niet. Ik begrijp wel dat ik een grotere uitdaging ben, maar dan lig je er in de eerste ronde er al weer uit. >:)
Ik denk dat Refused in de wandelgangen al heeft gehoord over mijn playoff tactiek: houthakkershockey. Hij heeft vast geen illusies de tweede ronde te halen, maar hij wil zijn spelers een beetje heel houden. })

Over de exacte uitslag in de finale moeten wij het later trouwens nog maar even hebben. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Nijmegen - Arnhem?
Dan wil deze Bemmelaar zich er toch graag even tussenvechten. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Hoe weet je nou al welken teams tegen elkaar in de playoffs gaan? Of staat dat ergens ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Kijk dan wordt het straks dus pas echt spannend en leuk :) Kan ik de 4e klasse hoop ik weer gedag zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Ik sta nu 7de, moet ik tegen nummer 2???

* diabyte gaat in een hoekje ver weg in de ijsbaan zitten met ze spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Zo ben geplaatst voor de play-offs :)

Zal wel maar volgens mij doet ik het best aardig het eerste seizoen :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 13:18
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 01:41:
misschien handig om hier ook even een verkooppraatje te houden voor dat U23-friendly tournament?
Het is niet mijn toernooi, maar van Marcel (Bolle_Aap). Maar als er hier nog mensen zijn die mee willen doen aan een vriendschappelijk toernooi waar alleen jongere spelers meedoen, op het forum van HA zelf is een thread 'U23 competitie' waarin je je kun opgeven.

Vandaag maar eens flink wat geld uitgegeven voor een groot Frans talent. Waarschijnlijk zal hij volgend seizoen wel international worden, net als een paar andere spelers die op de nominatie staan ;)

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Hmmm... m'n spelers nemen het ervan en we spelen wederom gelijk :/
Dit resulteert in een 50 puntjes wat ik nu heb, maar de #2 neemt het er ook van en voor de 3e
keer achtereenvolgens hebben ze dezelfde uitslag als ikke :o

Als ik het zo hierboven heb gelezen, moet ik tegen de #8 (als ik #1 blijf..) maar...
8. CyberSpace DareDevils 26 12 2 12 38
9. Emperors Nijmegen 26 12 2 12 38
10. Mijnsheerenland Ducks 26 12 1 12 38
11. Trappers 26 12 2 12 38

Dit wordt nog leuk... :z

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Oeioei het wordt bij mij nog spannend verloren van de nr.3 met 4-2 en sta nog 2e maar slechts met 1 puntje voorsprong. Nog 4 wedstrijden te gaan dus wil ik 2e blijven zal ik nog wel even moeten doorknokken :)

De nr.3 kom ik nog tegen en de nr.6 ook dus wordt spannend zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ik nog in de play-offs kom in de 3e divisie :P .....ik sta nu op nummer 10 en alle teams (9 t/m 12) hebben 35 punten. De nummer 8 staat momenteel op 38 punten. Heb van de nummer 2 en 3 gewonnen met 7-1 en 4-1. Best netjes toch voor een beginnend team? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:06

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik moet zeggen dat ik nog niet helemaal kapot van het spel ben. Het heeft in ieder geval nog niet zo'n verslavende werking op mij als hattrick. Misschien komt het nog natuurlijk... heb in ieder geval wel nog wat geld staan, misschien dat ik daar wat mee moet gaan doen :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Tja hetzelfde gevoel hier ben ook nog niet helemaal wild van het spel maar ja om het er zo naast te doen is wel leuk hoor :) en tja merk wel hoever we gaan komen, vond het al wel leuk dat ik in de beker superver gekomen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Afbeeldingslocatie: http://home.skyaccess.nl/d2tip446/smilie/cheer.gifWoei... 1-3 gewonnen en daarbij geplaatst voor de playoffs... Afbeeldingslocatie: http://home.skyaccess.nl/d2tip446/smilie/cheer.gif
Sta #1 met 53 puntjes...#2 met 51 en #3 met 45...

Nog 3 wedstrijden te gaan... nog even 3 punten pakken zodat ik iig 2e wordt..
Dan vindt ik het gezegend tot in de playoffs... :)

Wanneer worden de datums bekend van de playoffs :?
Ik wil nl. eens zien welke datums ik kan gebruiken voor friendly's ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Heb verloren ben nu 3e :( maar ja vanavond tegen de nr.2 als ik win sta ik weer 2e zoals het hoort :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Ik ga mede-gotter Mav21 maar een plezier doen en op low spelen :') Ik maak toch geen kans om te winnen :P Ik ga me wel voorbereiden op de playoffs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
diabyte schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 22:41:
Ik ga mede-gotter Mav21 maar een plezier doen en op low spelen :') Ik maak toch geen kans om te winnen :P Ik ga me wel voorbereiden op de playoffs :P
Tuurlijk, tegen mij op full power en tegen Mav21 doen we het rustig aan. Ik mag toch hopen dat ik tegen jou mag beginnen in de playoffs, dan zal ik je eens een lesje leren. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Ik heb toch gewonnen van Mav21, lol :D I love my new goalie.. 2-1 :D

Wie is de redshanks :P ? Die mag me wel bedanken, die staat nu 3de :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Woei ...

1.pe 2.pe 3.pe Total
IHC Alphen 2 2 2 6
Wickies Vikings 0 0 0 0

Grootste overwinning tot nu toe... (zonder walkover ;) )
En met nog 2 maar 2 wedstrijden van het seizoen te gaan en 4 puntjes voorsprong ... :O
Gaan lekker de PA's in :+

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Vanacht weer een prachtige wedstrijd gehad tegen de Vadeko Flyers. Schoten 17-30, face-offs 15-37 en toch makkelijk winnen met 4-0 tegen alle verhoudingen in. En nu volledig op eigen kracht op de derde plaats. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Ik had ook een leuke wedstrijd vannacht. 33-30 in schoten, 21-33 in faceoffs en 'gewoon' 6-0 winnen :) Met nog 2 eenvoudige wedstrijden te gaan mag de titel mij niet meer ontgaan. Dat betekent ook dat ik in de eerste ronde van de playoffs tegen Zoetermeer Panters mag, een wedstrijd die ik ook op low makkelijk kan winnen. Dus ook komende woensdag kan ik nog vol voor de WL gaan, alhoewel de tegenstander weer een stapje lastiger lijkt dan de vorige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
doodindegoot schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:35:
En nu volledig op eigen kracht op de derde plaats. :+
Kuch kuch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Ook al verkouden truStie?

Altijd leuk zo'n pinokkio smilie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Hehe, jah het zit in de lucht :P

Ik wil de vorm van een aantal spelers drastisch omhoog krijgen, heeft het nut om friendlies op low te spelen zodat die omhoog gaat of gaat het op normal ook omhoog? Of heeft een friendly geen effect op vorm e.d. ?

Geplaatst voor de playoffs ben ik nu toch al (met nog 2 wedstrijden te gaan en 10 punten voorsprong op diegene achter mij) , dus de aanstaande competitie wedstrijden speel ik ook lekker op LOW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
O-) Keep on dreaming, ik word gewoon kampioen. O-)

Voor dinsdag heb ik een paar nieuwe verdedigers dus kunnen the hague sentinels wel inpakken.

[ Voor 50% gewijzigd door doodindegoot op 12-03-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 12-10 17:44

Quintus

Eg wel! Dus....

Sandyman538 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:24:
Ik moet zeggen dat ik nog niet helemaal kapot van het spel ben. Het heeft in ieder geval nog niet zo'n verslavende werking op mij als hattrick. Misschien komt het nog natuurlijk... heb in ieder geval wel nog wat geld staan, misschien dat ik daar wat mee moet gaan doen :)
Wel heel jammer dat ik van je verloor afgelopen nacht met 3-2 nu ga ik de playoffs net niethalen denk ik. Grrmp maja volgend seizoen beter.

Hoelang gaan die playoffs eigenlijk duren?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Krijgen je spelers die niet spelen geen training dan? Ik dacht dat iedereen training kreeg ook al spelen ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Ze stijgen niet elke training denk ik hoor :P Ze zullen vast wel trainen..

Vannacht een friendly 7-0 gewonnen en ik speelde nog op low ook :P Maarja die speelde in 9K van Tsjechie, kut team dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 01:02:
[...]

correctie: voor mij 2 weken, voor doodindegoot 2 dagen :P
Idd, 2 dagen voordat de reguliere competitie weer begint, alleen de finale is interessant de rest zijn peanuts :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
doodindegoot schreef op zondag 13 maart 2005 @ 11:01:
Idd, 2 dagen voordat de reguliere competitie weer begint, alleen de finale is interessant de rest zijn peanuts :O
Goed geslapen doodindegoot? :P

Maar de playoffs beginnen pas op donderdag 17 maart en niet al op maandag. De 1e ronde is dus 17, 18, (21) maart. De halve finales 22, 25, (26) maart en de finale 28, 29, (31) maart. In de nacht van 1 op 2 april worden alle spelers een jaar ouder en op 4 april is de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen.

Vannacht heeft Nederland met 4-2 van Groot-Brittanië gewonnen, de eerste stap naar de 9e plaats is dus gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Okay is duidelijk tnx :) Tja blijft een lastig spelletje als je nog niet alles weet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Zeg Zonar ga je het bondscoach zijn nu opgeven, of wat moet denken van dat bericht in het forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 00:47:
[...]

een van de dingen waar ik me aan erger in dit spel is die lines. je moet ze echt iedere keer opnieuw gaan instellen bij friendlies. je kunt wel 8 lines maken en dan steeds de priority veranderen, maar ik heb dus niet genoeg mensen voor 8 lines, en wil met 3 lijnen spelen. resultaat: alleen te bereiken als ik steeds de basislijnen verwijder, anders spelen die als 4e lijn mee...

tijd dat ze dat eens gaan oplossen, is er ergens een ideeenbus waar je dit in kan mikken?
Je kunt toch gewoon 8 linies maken en er voor de friendly de basis op off zetten? Zo doe ik het ook, maar dan met 6 linies.
B.t.w. prachtige overwinning vanacht.

En ik heb vandaag 4 nieuwe verdedigers gekregen die mij naar de finale moeten brengen. Hoedjevanpapier heeft de eer om ze vanavond uit te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:42:
U23 competitie

site: http://www.ht-arena.com/u23comp
De site ziet er nog niet uit, maar dat komt nog wel.
Een ht-arena pagina, briljant _/-\o_

Hartstikke leuk zo'n u-23 beker, maar ik heb maar iets van 14 spelers van onder de 23. En dan zijn er zelfs nog een paar bij die zo uit het team worden getrapt.
Wordt het niet eens tijd voor de eerste hockey GoTcup? Ik voorspel nu al 1 team uit 3b in de finale. O-)

[ Voor 34% gewijzigd door doodindegoot op 14-03-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Van mij zul je iig geen last hebben in een HA-GoT Cup, want ik doe al mee aan die U23 competitie.

Verder stop ik over een aantal weken inderdaad als bondscoach, na ruim 4.5 seizoen vind ik het wel eens tijd worden dat er iemand anders aan het roer komt te staan.

[ Voor 5% gewijzigd door Zonar op 14-03-2005 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje :? ......waarom gaat de motivatie omlaag wanneer je een winst bonus instelt? Je motivatie hoort dan toch omhoog te gaan? Is de bij kans het instellen van een winst bonus groter dat je wint? Bij welke bedrag heeft het effect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Gister verloren met 1-0 .. :/
Ziet ik tot mijn verbazig dat #2 met 2-1 ook z'n puntjes is misgelopen...

Met 4 punten voorsprong en 1 wedstrijd in de reguliere competitie... geen problemen meer *D

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mav21
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 21:01:
ik mag alleen hopen dat mav21 (nijmegen gladiators) nog boven the redshanks komt en the hague sentinels zijn plicht doet :P
Helaas pindakaas. Die verloren pot tegen Dordrecht Lions vrijdag kost me nu definitief de kop. :/ Afgelopen nacht in OT verloren van Winschoter Wizards en dat betekent dat Gladiators en Quha het in de playoffs tegen elkaar op gaan nemen. Wizards zijn wel redelijk definitief eerste, of ze moeten vannacht vreemde dingen doen tegen de Zwolse IJsbollen. Sentinels en Redshanks mogen onderling gaan uitmaken wie er tweede en wie er derde wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Sorry mav21 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mav21
Kan gebeuren, joh. Als je er maar geen gewoonte van maakt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Ik zit te twijfelen of ik de Admirals ga laten winnen of dat ik gewoon op normaal speel :P Is de eigenaar van de Admirals een GoTter of nie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
diabyte schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:32:
Ik zit te twijfelen of ik de Admirals ga laten winnen of dat ik gewoon op normaal speel :P Is de eigenaar van de Admirals een GoTter of nie?
Ik weet nog niet tegen wie ik moet :) Zit wel in de playoffs heb gisteren weer 7-0 verpletterend gewonnen hahaha

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Ik mag tegen 1 van jullie twee. Maak je borst maar vast nat. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mav21
diabyte schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:32:
Admirals heeft in deze competitie het minste aantal goals tegen van alle teams, maar heeft moeite om te scoren. Groningen daarentegen heeft het op drie na hoogste aantal goals gescoord, maar heeft ook veel goals moeten incasseren. Groningen heeft flink ingekocht recentelijk en heeft een Nederlands international in het team rondlopen. Ze hebben nu een disproportioneel sterke aanval, maar een zwakke goalie. Admirals daarentegen heeft een uitgebalanceerd team van een heel redelijk niveau dat op een of andere manier slecht tot scoren komt. Beide teams kunnen lastige tegenstanders worden in de playoffs, maar ik denk dat de reeds geplaatste teams het minste moeite zouden hebben met Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 124% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Mav21 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:57:
[...]

Admirals heeft in deze competitie het minste aantal goals tegen van alle teams, maar heeft moeite om te scoren. Groningen daarentegen heeft het op drie na hoogste aantal goals gescoord, maar heeft ook veel goals moeten incasseren. Groningen heeft flink ingekocht recentelijk en heeft een Nederlands international in het team rondlopen. Ze hebben nu een disproportioneel sterke aanval, maar een zwakke goalie. Admirals daarentegen heeft een uitgebalanceerd team van een heel redelijk niveau dat op een of andere manier slecht tot scoren komt. Beide teams kunnen lastige tegenstanders worden in de playoffs, maar ik denk dat de reeds geplaatste teams het minste moeite zouden hebben met Groningen.
Moeite met scoren :P ? Ik heb een 60 goalie (48 speed) , gaat ie dan uberhaupt wel scoren :+ Ik ga wel gewoon op normaal spelen, ik zie wel hoe het uitkomt :P

Ik sta toch al in de playoffs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:31:
Stand 3B 2e competitiehelft:

1. The Redshanks 37 46-16
Zo dat doet The Redshanks niet slecht, 37 punten uit 14 wedstrijden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
De Stripes hebben vannacht het kampioenschap binnengehaald nadat de Huskies met 5-0 de boot ingingen tegen de Tigers :D Dit is ondertussen het 4e kampioenschap en de 3e op rij. Vannacht maar rustig aan doen zodat we morgen in de WL kunnen vlammen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Netjes, dus de nieuwe landskampioen is weer een GoTter. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
2-0 van de admirals verloren :P Achja..

Ik moet tegen The Hague Sentinals in de playoffs :( Waarom waarom :( Ga ik dus nooit winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Kampioen van de divisie 4d, met hieronder de einstaden.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Eindstand 4d :

1.  IHC Alphen                 56  58-32
2.  Noord Sleen Tigers         55  50-30
3.  Opel Tuners Tilburg        52  56-40
4.  Wickies Vikings            48  56-51
5.  Siem United                48  43-44
6.  Trappers                   48  42-43
7.  lucky strikers geleen      47  41-42
8.  Almere Avalanche           46  45-39
9.  Mijnsheerenland Ducks      44  47-45
10. Diessense Dogs             43  37-38
11. CyberSpace DareDevils      41  44-35
12. Emperors Nijmegen          41  37-39
13. Falcon Fighters            37  35-49
14. Sneker Flyers              36  32-41
15. Pimpplayers                31  27-50
16. eishockey ducks            29  26-58

De eerste playoff wedstrijden zijn derhalve ook bekend:
code:
1
2
3
4
IHC Alphen           Almere Avalanche  
Noord Sleen Tigers   lucky strikers geleen 
Opel Tuners Tilburg  Trappers  
Wickies Vikings      Siem United

Team is heavenly ... so... bring it on ... >:)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Nou ben 3e geworden beetje stom want had 2e moeten worden maar ja....laatste pot met 7-0 gewonnen das dan wel weer leuk. Sponsers brachten ook weer hoop centjes binnen ook lief van die jongens. Ach playoffs ga ik me nu op richten hopen dat het motsen niet al te vervelend uitpakt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit in de play-offs 8) Ben 6e geworden in de competitie!!! 5-0 gewonnen van Ikes Strikes vanacht. Dit is de play-off programma van legeau 3A:

Team 1Team 2
1 Dial 9118 JESUS TEAM
2 Bloody Eskimo's7 Skylla United
3 Okuma6 Blue Devils _/-\o_
4 The Dutch Goones5 Westcoast Outsiders

Veel succes allemaal in de play-offs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Vanavond eerste playoff match :) Wel leuk playoffs imo :) ZOuden ze in Hattrick ook moeten doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Zekers...
Heb m'n lijnen wat aangepast ... :)
Klaar voor de promotie...

Succes aan een ieder die in de PA zit ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Bij mij ook... :P

code:
1
2
3
                     1 2 3 Total    
IHC Alphen           1 3 0  4
Almere Avalanche     0 0 1  1

2e ronde op low... (ben nogal zeker van m'n zaak) om zo beter de halve finale in te gaan O-)

//Edit :
Er is een wedstrijd geweest waarbij ze nu al tot het gaatje zijn gegaan :P
code:
1
2
3
                     1.pe   2.pe   3.pe   1.ov   2.ov   3.ov   4.ov   Total 
Wickies Vikings       0      0      0      0      0      0      1       1
Almere Avalanche      0      0      0      0      0      0      0       0

[ Voor 66% gewijzigd door Zephyer op 18-03-2005 08:17 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Eerste playoff match verloren met 2-1 van The Hague Sentinals :( Had ook niks anders verwacht :P

Ik denk dat ik er na de eerste ronde wel uitlig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
diabyte schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 08:35:
Eerste playoff match verloren met 2-1 van The Hague Sentinals :( Had ook niks anders verwacht :P

Ik denk dat ik er na de eerste ronde wel uitlig :P
Ik ook met 2-1 verloren van de Redshanks :( Hoop dat ik thuis wat potten kan breken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Reken daar maar niet op. O-)
Mijn team heeft het paradijs op aarde gevonden en zal dat ook niet snel verlaten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste overwinning in de play-offs is binnen.....met 1-5 over Okuma heen gewalst _/-\o_ ! Vandaag de thuis wedstrijd nog ff winnen. Ben alleen 1 goede verdediger kwijt geraakt......blessure van 4 dagen!

Halve finales inzicht! Lets go Devils }) , lets go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 186% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mav21
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:39:
@Mav21: je bent totaal niet voorspelbaar hoor :P
Tsja, ik kwam er een tijdje terug al achter dat ik een sterke goalie aan zou moeten trekken om een aantal andere teams bij te kunnen houden. Op de free agent markt wilde het echter niet erg vlotten (wat worden daar ridicule dagsalarissen geboden) en op de open markt kwam ik er ook niet echt uit. Met die eindejaarsbonussen was ik eindelijk in een positie om eens te investeren. Misschien heeft deze jongen me uiteindelijk iets meer gekost dan ik had gewild, maar veel goedkopere alternatieven heb ik ook niet voorbij zien komen. Hij is ook wel degelijk voor de komende twee seizoenen aangetrokken hoor; het is geen totale paniekaankoop. Bovendien wist ik gisteren nog niet dat ik die pot zou gaan verliezen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 153% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:50:
[...]

maar je had al wel zo'n vermoeden gok ik ;)
He, waar is die dirty smalltalk nou gebleven? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:14:
[...]

maar weer even wegge-edit voor ik er op afgerekend ga worden ;) ik gebruik de info toch niet... (en ik was inmiddels teruggemaild)
Ik ga het in de gaten houden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mav21
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:14:
[...]

maar weer even wegge-edit voor ik er op afgerekend ga worden ;) ik gebruik de info toch niet... (en ik was inmiddels teruggemaild)
Wat jammer nou dat ik dat gemist heb (achteraf editten zou niet mogelijk moeten zijn). Mocht het nodig zijn dan weet ik ook nog wel iemand die ik kan mailen trouwens. En dat is niet de vorige eigenaar van jouw goalie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 17:19

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Mjah, als liefhebber van management games heb ik me vanavond maar eens aangemeld :p Na Hattrick dus vanaf binnenkort ook maar eens Hockey :p Eens kijken of dit me beter afgaat dan Hattrick alwaar ik een prut team heb mogen overnemen :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Mis ik hier iets ofzo :P Ik heb je bericht wel gelezen voordat je het geedit had, maar ben vergeten wat er stond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Welkom lameeuw! Je zult na de seizoensupdate (in de nacht van 1 op 2 april) een team toegewezen kregen, want op dit moment zijn alle teams bezet.

Vannacht de 2e (en voor sommigen al beslissende wedstrijd) van de playoffs, ik ga er iig van uit dat ik morgen doorben na de 7-0 van vannacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mav21
@ Refused

Mijn nieuwe goalie heeft niet meer mogen baten; too little too late. Een forse 3-0 met maar liefst 27 schoten van jou om maar 18 van mij betekent een sweep en het einde van mijn seizoen. Succes verder in de halve finale!

Erg verrassend dat de Wizards vannacht ook zijn uigeschakeld trouwens door de nummer 8. Daar had ik geen geld op durven zetten vooraf... The Hague Sentinels en The_Redshanks zoals verwacht beiden wel door. Succes voor die twee teams ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Ik lig er ook uit :P Mijn nieuwe goalie heeft ook niet echt mogen baten. Die gaat de TL weer op :P

Succes voor de teams die in de halve finale staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Ik ga ff een manier proberen te vinden om mezelf door het board te laten sacken :P Gewoon minder dan 16 spelers hebben en ik word ontslagen :P

Met een schone lei beginnen, nu beetje door hoe het spel werkt. En geen domme beslissingen meer maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Ik moet zeggen dat ik een beetje stomverbaast ben over de 6-0 van vanacht. De eerste wedstrijd was een krappe 2-1 en dan uit te winnen met zulke cijfers is wel een beetje vreemd.

Maar nu tegen de Sentinels, dat belooft wat spannender te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Crap... 4-6 verloren... dus een 3e pot... :(
Niet echt wat ik in gedachten had... :|

De zweep erover en klaren in de thuis wedstrijd... B)

MW | BF1 Stats

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste