Reg. datum: 23 december 2002
Reg. datum: 23 december 2002
Ik probeer een beetje een idee te krijgen wat ik minimaal kwijt ben voor een CarPC. 't Hoeft geen spectaculair ding te zijn, muziek, en misschien navigatie dan ben ik te vreden. Heb hier nog een p2 350 met voodookaart staan, ik denk dat dit gaat voldoen. Zelfs divx gaat ook nog redelijk, maar dat hoefd dus niet voor mij.
Dus:
PC - gratis (heb ik dus nog)
Omvormer schat ik op 80/90 euro
Touchscreen 150 euro (tegen de tijd dat ik het ga bouwen, je ziet het zal nog even duren. Overigens weet ik dat een touchscreen niet de goedkoopste oplossing is, maar een vloeibaar kristal aanrakingsscherm is wel een pré.)
GPS-tracker 60 euro
Dan ben ik er dus voor 300 euro, is dat reeel?
En rest mij nog een vraag. Is er voor een car pc een versterker nodig. Natuurlijk als je je auto wil worden uitgeslingerd door de geluidstsunami's, maar een redelijke autoradio met goede boxen gaat voor mij luidt genoeg. Maar kan een pc dit ook halen, zonder versterkers ofzo, of is dit toch echt noodzakelijk?
Dus:
PC - gratis (heb ik dus nog)
Omvormer schat ik op 80/90 euro
Touchscreen 150 euro (tegen de tijd dat ik het ga bouwen, je ziet het zal nog even duren. Overigens weet ik dat een touchscreen niet de goedkoopste oplossing is, maar een vloeibaar kristal aanrakingsscherm is wel een pré.)
GPS-tracker 60 euro
Dan ben ik er dus voor 300 euro, is dat reeel?
En rest mij nog een vraag. Is er voor een car pc een versterker nodig. Natuurlijk als je je auto wil worden uitgeslingerd door de geluidstsunami's, maar een redelijke autoradio met goede boxen gaat voor mij luidt genoeg. Maar kan een pc dit ook halen, zonder versterkers ofzo, of is dit toch echt noodzakelijk?