Vraagje:
Ik heb een ITPS i.c.m. een DC-DC voeding. Aan die voeding zat een adapter plug zodat je een 12 v netvoeding adapter aan die voeding kan hangen. Nu heb ik deze eraf gesoldeerd en de voeding rechtstreeks aan de ITPS gehangen, vervolgens heb ik deze adapter plug aan mijn ITPS gesoldeerd en daarna getest met een 12 v netvoeding adapter (ik wil graag met een netvoeding kunnen werken om het onderhoud van de carpc makkelijk binneshuis te kunnen doen).
Mijn moederbord sloeg wel aan maar liep niet door. Ook mijn casefans begonnen te draaien maar voor mijn gevoel niet op volle toeren, dus ik verwacht dat er geen 12 v op het moederbord staat.
Ik heb het zaakje nog niet rechtstreeks op mijn accu getest maar dat wil ik vanavond even doen.
Kan iemand mij zeggen of dit normaal wel hoort te werken, denk het namelijk niet. Volgens mij krijgt die ITPS te weinig stroom. En kan ik dan vervolgens de adapter plug op de volgende manier aansluiten?

Als de pc dan in de auto zit staat hij gewoon rechtstreeks op de ITPS aangesloten. En als ik dan voor onderhoud de pc in huis heb kan ik gewoon die adapter plug aansluiten op een netvoeding adapter. Of is dit op deze manier schadelijk voor mijn ITPS?
Heb het al opgelost, heb een zwaardere netvoeding van mijn broertje "geleend" voor de werkzaamheden die ik binnenshuis wil uitvoeren aan de carpc. Het is een voeding van zijn 27 mc bak en is in staat 13,8 v te leveren met 2-3 ampere. Genoeg om mijn pc via de ITPS te voeden.
AEZscf wijzigde dit bericht 14-01-2005 20:09 (11%)