| specs | homepage | V3 (ut clan) |
De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 3)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 12 augustus 2003
Reg. datum: 20 november 2003
smartphoneshop.nl heeft m voor dezelfde prijs en op voorraad
Jerome! wijzigde dit bericht 05-01-2005 11:32 (50%)
Maar er wordt wel wat gesynct zodra je het standaard nummer wijzig (en hij hangt aan de usbkabel). Dan zie je nl dat er items niet gesynchroniseerd zijn.
Nog een vraagje:
Ik heb hiervoor een Siemens SX1 en een N6600 gehad. Hiermee kon je tekst selecteren en later weer ergens plakken. Kan dit ook met de C500? Dit is nl wel handig om een telefoonnummer te SMS-en. Want een contactpersoon versturen kan ook niet
Intel Pentium 4 2800 MHz | Asus P4P800 Deluxe | 1536 MB RAM | RADEON 9250 | Creative SB Live! Sound Card | Maxtor 6B200M0 (200 GB, 7200 RPM, SATA) | FloppyDTV-T | NEC DVD_RW ND-3500AG | LITE-ON LTR-40125S | 3Com Gigabit LOM (3C940)
Reg. datum: 26 maart 2000
in de bureau-accessoires opslag wissen doet het zelfde.
is een stuk makkelijker.....
edit
ops is mischien toch niet helemaal hetzelfde...... opslag is nog steeds even vol
Mafketel wijzigde dit bericht 05-01-2005 13:53 (22%)
quote:KiTsEr schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:29:
In de C500 kan je een standaard telefoonnummer per contact persoon zetten. Maar volgens mij is deze optie nergens in Outlook te vinden en wordt deze instelling ook niet mee gesynct. Als ik nl. m'n contacten sync met Outlook en ik gooi daarna al mijn contacten in m'n C500 weg en ik ga daarna m'n contacten weer uit Outlook halen, zijn de standaard nummers weer allemaal door elkaar.
Maar er wordt wel wat gesynct zodra je het standaard nummer wijzig (en hij hangt aan de usbkabel). Dan zie je nl dat er items niet gesynchroniseerd zijn.
Nog een vraagje:
Ik heb hiervoor een Siemens SX1 en een N6600 gehad. Hiermee kon je tekst selecteren en later weer ergens plakken. Kan dit ook met de C500? Dit is nl wel handig om een telefoonnummer te SMS-en. Want een contactpersoon versturen kan ook niet
Er is een programmaatje gratis te vinden op de site www.coolsmartphone.com dat heet RJV SendContact. Daarmee kun je wel contacts per sms versturen.
En copy/pasten kan met het progje Xbar 2 (kost 6 dollar vanaf versie 2 meen ik) maar misschien kan het ook met een gratis oudere versie... succes
Je ROM is beschermd en kan dus niet zomaar gewist worden door files te deletenquote:Mafketel schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:48:
waaròm heeft iedereen het over de moeilijke methode om de telefoon een harde reset te geven?
in de bureau-accessoires opslag wissen doet het zelfde.
is een stuk makkelijker.....
edit
ops is mischien toch niet helemaal hetzelfde...... opslag is nog steeds even vol
voor cijfers kun je de toetsen toch langer ingedrukt houden? Dan krijg je geen letters maar cijfers te zien.quote:Carnagy schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:44:
als ik in een sms 12.30 wil schrijven en dan bij de 12. de 3 en de 0 wil schrijven krijg ik een hele zooi +++----++++ te zien en geen 3. T9 editor maak ik dus gebruik van...
iemand een idee?
Reg. datum: 26 maart 2000
quote:MistiQue schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:56:
[...]
Je ROM is beschermd en kan dus niet zomaar gewist worden door files te deleten
...... maar om de een of andere reden is de /windows dir van mijn nu zo vol? ik heb daar niks geinstaleerd.. alles meteen op de storagecard gezet, dat ik nu niets meer kan instaleren....
dus dacht ik fabrieksinstellingen, alles weg..... dat moet ik hebben
Reg. datum: 05 januari 2005
Ik heb vandaag m'n 512mb kaartje (Dane Elec) binnengekregen. Vol enthousiast in m'n telefoon gepropt en vervolgens geprobeert wat mp3'tje er op te gooien. Dat lukte dus niet, want na een paar nummers werd al de melding gegeven dat er onvoldoende geheugen beschikbaar is.
Op de één of andere manier wordt de kaart niet herkent, zowel in 'Ruimte maker' en bij 'Instellingen/info' is geen spoor terug te vinden van extra geheugen.
Moet ik nog iets speciaals doen, kaar formatteren o.i.d?
Voorbaat dank!
[edit1]kleine aanvulling: als ik via explorer 'Systeem info' opvraag staat er bij Opslagkaart 489.13 MB. Dus ergens wordttie toch herkent, maar kan er nog steeds niets oppompen[/edit1]
[edit2]duh, moet ik natuurlijk wel de bestanden naar de storage card pompen. Probleem opgelost:)[/edit2]
TiNNiT wijzigde dit bericht 05-01-2005 23:10 (34%)
quote:Pamas schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 07:34:
Dat heb je goed gezien, beetje raar
edit:
Ik heb een mailtje gestuurd, dit is het antwoord:
Hartelijk dank voor uw e-mail van dinsdag 04 januari met onderwerp 'C500 & tomtom mobile'. Hieronder ga ik graag in op uw vraag.
Dit is helaas een fout op onze website. Wij zijn hard bezig om dit op te lossen zodat het weer het juiste prijsniveau heeft. Wij vragen hiervoor uw begrip en u kunt het morgen weer tegen een voordeligere prijs aanschaffen.
Excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Martijn Fick
smartphoneshop.nl
Foutje, jaja
Ben benieuwd...
maar nu even niet
Met deze phone kun je via je datakabel muziekbestanden overzetten naar je geheugenkaartje.
Maar ik kan alleen maar mid-file's gebruiken als beltoon.
Maar dat klinkt voor geen meter natuurlijk.
Hoe krijg ik het voor elkaar om een file met een betere geluidsqualiteit als ringtone te
gebruiken???
P4 - 2.65 mhz. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *
je kan ook mp3, maar hoe weet ik niet, maar tis wel is eerder voorbijgekomenquote:Marinus-Roro schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 10:25:
Even een andere vraag.
Met deze phone kun je via je datakabel muziekbestanden overzetten naar je geheugenkaartje.
Maar ik kan alleen maar mid-file's gebruiken als beltoon.
Maar dat klinkt voor geen meter natuurlijk.
Hoe krijg ik het voor elkaar om een file met een betere geluidsqualiteit als ringtone te
gebruiken???
| specs | homepage | V3 (ut clan) |
quote:Mich schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 10:28:
[...] je kan ook mp3, maar hoe weet ik niet, maar tis wel is eerder voorbijgekomen
Ja ik kan wel MP3 afspelen, maar je kunt deze dus niet gebruiken al beltoon.
Had ook al gezocht in de gebruikershandleiding maar die zegt daar verder niets over
Dus maar weer even verder gezocht dan m'n neusje lang was - en inderdaad je kunt
naast midi file's ook WAV file's gebruiken als ringtone.
Dus bij deze is mijn probleem gelukkig ook weer opgelost.
Zag in een van de voorgaande reactie's ook nog deze onbeantwoorde vraag staan:
Hoe je MP3 - bestanden moet wijzigen in een andere mediaformaat:
MP3 kun je zeer eenvoudig omzetten in wav (of andere type) met o.a. het programma
Goldwave 5.08 - even googelen op Gwave508 - en dan kom je vanzelf wel een
download linkje tegen waar je het programma kunt downen. Ssex.
Marinus-Roro wijzigde dit bericht 06-01-2005 11:03 (53%)
Reden: ff iets beter geformuleerd.
P4 - 2.65 mhz. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *
Reg. datum: 19 maart 2003
D50|Sigma 18-50|Sigma 70-300-APO
Reg. datum: 05 januari 2005
Met Windowsmedia-player 10, kun je MP3 omzetten naar WMA. Daarvoor heb je de bonus-pack voor nodig. Downloaden doe je hier:quote:martijn77 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 12:47:
bestaat er een proggie die mp3 naar wma converteerd?
BonusPack
Reg. datum: 24 november 2004
10 m.quote:kloif schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:36:
iemand een idee wat het bereik is van bluetooth?
-=Silent OC PC=- -=E2140 @ 3424Mhz=- -=Asus EEE 1000HE
quote:Smarron schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 18:30:
Zo, ff een autolader gehaald bij een Orangeshop voor ¤ 11.95.
Sommige mensen hebben ook altijd geluk.
Ik heb er vroeger nog ¤ 14,95 voor moeten betalen.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.