Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 15:37:
Ik heb nou 2 dagen mijn Qtek 8020 en wat is dat toch een geweldige machine

Ik had alleen een vraagje, hoe kan je betaplayer fullscreen laten afspelen. Bij mediaplayer gaat dat automatisch als je fullscreen kiest maar betaplayer doet dat met dezelfde filmpjes dus niet ... En dat is vervelend, want fullscreen kijkt wel even beter

Options 8 Fullscreen of de grote action key. Dit had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?
DaLass schreef op zondag 13 maart 2005 @ 22:19:
Ik heb gezocht, maar niet gevonden.
Na het importeren van al mn smsberichten vanaf mn simkaart, krijg ik een hele rits met berichten in mijn inbox. Is er een mogelijkheid om een nieuwe map aan te maken, zodat ik de smsjes kan organiseren?
Ik heb ook 2 mappen op mijn storage kaart staan: 1 voor mp3 en 1 voor filmpjes. Media player gooit deze hele mikmak door elkaar, wat niet de bedoeling is.
Is er een mogelijkheid om te zeggen dat ie alleen bestanden uit 1 bepaalde map kan afspelen, of moet ik dan toch naar een alternatief voor dit programma gaan kijken?
Je zou eens kunnen kijken naar Betaplayer die playlist kan maken. Dan kun je gewoon een playlist aanmaken voor iedere map op zich. Heb geen id wat betreft de smsjes.
Een eenvoudig tekstberichtje kun je sturen door bijvoorbeeld mobiluck. (
http://www.mobiluck.com. Of als je tekstbestanden bedoelt, dan is smartexplorer je vriend.
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 18:30:
Heb een SPV C500 met Vodafone abonnement.
Probeer met alle macht MMS en Internet aan de praat te krijgen.
Ik heb van deze site de nodige settings gehaald, maar ergens ga ik de mist in en kan niet achterhalen waar.
Ik heb alle Orange settings (Proxy, GPRS etc verwijderd)
En heb de volgende settings er in gezet.
onder settings; data connections
internet connection:
automatic:
geen Dial-up VPN of
Proxy: connects from: The Internet
Connects to: WAP Network
Proxy (name:port) 192.168.251.150:9201
type: WAP
geen username of password
GPRS: connects to : The Internet
access point: web.vodafone.com
username: vodafone
password: vodafone
geen primary dns, seconday dns of ip address
Connections in the IE staat op WAP Netwerk
Voor MMS heb ik de volgende settings staan
Vodafone MMS:
MMSC Addr: mmsc.mms.vodafone.nl
data connection: MMS Network
Gateway: WAP 1.0 Gateway
IP : 192.168.251.150
port 9201
ik hoop dat iemand mij mijn foutje kan aanwijzen.
Thanks
Harry
Onderstaande heb ik niet zelf verzonnen: alle credit aan ReBr & *Martijn*
Bij gegevens verbinding druk je op Menu, vervolgens (1)"verbinding bewerken" kies hier (4)Gprs verbindingen. Hier druk je weer op (1)menu, dan (1)toevoegen:
beschrijving: Vodafone Live!
Maakt verbinding met: Internet
Toegangspunt: live.vodafone.com
gebruikersnaam: vodafone
wachtwoord: vodafone
De rest mag leeg blijven, sla de verbinding op en je ziet vodafone live! in het rijtje toegevoegd (bij Orange Word, Internet, Orange MMS)
Ga weer naar gegevens verbinding, druk op menu, vervolgens (1)verbinding bewerken, kies hier (3) proxy verbindingen, druk in dit scherm weer op menu en (1)toevoegen.
Beschrijving: vodafone live
Maakt verbinding van: internet
Maakt verbinding met: WAP-netwerk
Proxy(naamoort); 192.168.251.150
Type: WAP
De rest mag je weer leeg maken, sla het op, nu zie je in het scherm naast wap-proxy ook Vodafone live staan.
Nu moet je er voor zorgen dat deze nieuwe verbinding gebruikt gaat worden,
Ga weer naar gegevensverbinding, in dit venster ga je naar WAP-Verbinding, (waar nu nog Orange World sta) en selecteer hier Vodafone Live!
Start nu Pocket internet Explorer en Voila.
PS: in internet explorer druk je op Menu, opties, verbindingen. In dit menu vink je "instellingen automatisch selecteren" uit, en bij netwerk selecteren, selecteer je wap netwerk.
Dit voorkomt dat het toestel automatisch verbinding probeert te maken met Het internet APN (welke niet beschikbaar is via vodafone Live!) en welke dan die bekende errors oplevert,
Suc6,
(je kan zelf diverse settings aanmaken met de C500