De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 3)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.149 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de trotse bezitter van een orange spv c500 :D

Ik heb echter nog geen wekker functie kunnen ontdekken, is dit wel mogelijk?

Anders moet ik een wekker gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Start - Settings - More - Date and Time - Alarm :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah over het hoofd gezien. Dank u voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 01:32:
[...]

Nu zie ik het (voor het eerst, dus je verbaasd me). Ik geloof dat er een raw install Outlook 2002 op de CD stond. (ik mep op al mijn PC's mijn Office 2003 UK Pro dus das een ander verhaal.)
Vind het gek dat je de calendar niet kunt aanvinken. Ik werk met AS 3.7.1 op mijn laptop en AS 3.8 op mijn workstation. geen problemen mee aldaar. ook niet onderling omdat de machines in verschillende omgevingen hangen (laptop is voor mijn werk, Workstation voor studie)
Waneer je geen Contacts hebt binnen Outlok in de juiste vorm (PAB, PST, etc..) dan is er ook geen vinkje. Ik zal morgen ochtend even mijn Laptop opstarten, want mijn workstation heb ik mijn contacts niet op ingeschakeld staan. Kan ik ff kijken wat voor type contactenlijst het is.
Heb je nog gekeken? Ik heb het nog steeds niet voor elkaar kunnen krijgen na wat klooien. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:48:
[...]

Heb je nog gekeken? Ik heb het nog steeds niet voor elkaar kunnen krijgen na wat klooien. :(
ik moet hier op antwoorden: Nee, JUIST NIET :( . ik heb Outlook verwijderd van de PC en toen kreeg ik jouw mogelijkheden.. mar toen ik Outlook weer installeerde kreeg ik ze er met geen mogelijkheid meer bij :?
maar niet op mijn laptop prutsen ermee, want daar moet ik mijn werk mee doen..

morgen kan ik op de PC weer verder klooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 19:36:
Ik heb er dan een tijdje geleden toch ook maar 1 gekocht!
Nu wil ik er echter iets voor kopen, maar daar heb ik paypal voor nodig! ik heb zelf alleen geen paypal account (aangezien ik eigenlijk nooit wat online koop) en dit heb ik voor dit 100% zeker nodig :/ .
Ik vroeg me, redelijk offtopic, af of er iemand hier misschien bereidt is om (met vooruit betaling van mijn kant natuurlijk + extratje) het via zijn/haar paypal voor mij te kunnen regelen.
het gaat hier om maar zo'n 27 euro ... maar ik kan het niet via een andere manier betalen |:(
iemand? plzzzz O-)

takemenow.. wil je maat misschien iemand van dienst zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:03:
[...]
iemand? plzzzz O-)

geen probleem denk ik... mail me ff met de gegevens en ook de site van wat het product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
Ik lees op de site van Orange als je de SPV en Tomtom pakket ineen besteld dat je bij het tomtom pakket een MMC kaart krijgt. De c500 heeft toch mini SD-kaart? Hoe zit dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:03
DaJohn schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:06:
Ik lees op de site van Orange als je de SPV en Tomtom pakket ineen besteld dat je bij het tomtom pakket een MMC kaart krijgt. De c500 heeft toch mini SD-kaart? Hoe zit dat dan?
Ik heb ook zo'n setje en wees gerust, je krijgt gewoon een mini SD-kaart. Alles is al ingesteld, je hoeft het alleen maar aan te zetten en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
grun schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:26:
[...]

Ik heb ook zo'n setje en wees gerust, je krijgt gewoon een mini SD-kaart. Alles is al ingesteld, je hoeft het alleen maar aan te zetten en gaan met die banaan.
Nog een klein vraagje... mocht TomTom in de soep lopen of er worden per ongeluk bestanden gewist... wat moet je dan doen? of hoe zit dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
DaJohn schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:25:
[...]
Nog een klein vraagje... mocht TomTom in de soep lopen of er worden per ongeluk bestanden gewist... wat moet je dan doen? of hoe zit dat precies?
Dat weet ik niet, en ik ben er ook niet zo bang voor. Je kunt natuurlijk altijd eerst een backup van dat kaartje maken. En je kunt je registreren bij TomTom, want je hebt tenslotte een originele legale versie. In de doos zit geen cdrom met een setup.exe om het opnieuw te kunnen installeren in ieder geval, wel een cdrom met daarop een manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-08 13:25

BYM

In memoriam : De Gulden

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:03:
[...]

iemand? plzzzz O-)

Kom maar op :)

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een bluetooth carkit installeren welke carkit zouden jullie aanraden? Dit wil ik via een mutebox op mijn autoboxen laten lopen. TomTom werkt ook met bluetooth kan dit naast elkaar en zo ja pikt de carkit het geluid van TomTom op zodat dit ook over de boxen loopt en de radio wordt weggemute?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx :) , maar hemiparo helpt me al als het good is! toch bedankt voor het aanbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-08 13:25

BYM

In memoriam : De Gulden

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 12:39:
[...]

tnx :) , maar hemiparo helpt me al als het good is! toch bedankt voor het aanbod
Eitherway, als je maar geholpen bent :D

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, wat is ook alweer de site dat je kan chatten met mns messenger, zonder messenger zelf te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nou 2 dagen mijn Qtek 8020 en wat is dat toch een geweldige machine :)
Ik had alleen een vraagje, hoe kan je betaplayer fullscreen laten afspelen. Bij mediaplayer gaat dat automatisch als je fullscreen kiest maar betaplayer doet dat met dezelfde filmpjes dus niet ... En dat is vervelend, want fullscreen kijkt wel even beter :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 15:12

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 15:37:
Feitelijk zit je in de verkeerde groep hier. Wij vinden namelijk de 8010 een geweldige machine.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VisaRider schreef op zondag 13 maart 2005 @ 20:36:
[...]

Feitelijk zit je in de verkeerde groep hier. Wij vinden namelijk de 8010 een geweldige machine.
Ja, maar het is feitelijk één pot nat :D

Maar goed, laatste vraag dan HIER want jullie zijn hier een stuk actiever dan op alle andere deelfora ...

Hoe kan je een tekstberichtje via bluetooth versturen, want dat kan ik nergens terugvinden. ik kon dat altijd simpel doen via mijn T610/p900 maar hier kan ik het nergens vinden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
kijk eens op modaco.com
Daar kun je veel info vinden en waarschijnlijk het antwoord op al je vragen.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:28
Ik heb gezocht, maar niet gevonden.

Na het importeren van al mn smsberichten vanaf mn simkaart, krijg ik een hele rits met berichten in mijn inbox. Is er een mogelijkheid om een nieuwe map aan te maken, zodat ik de smsjes kan organiseren?

Ik heb ook 2 mappen op mijn storage kaart staan: 1 voor mp3 en 1 voor filmpjes. Media player gooit deze hele mikmak door elkaar, wat niet de bedoeling is.
Is er een mogelijkheid om te zeggen dat ie alleen bestanden uit 1 bepaalde map kan afspelen, of moet ik dan toch naar een alternatief voor dit programma gaan kijken?

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
is er ergens een demo van het spel snails te vinden. volgens mij kan je deze alleen kopen, maar 'k wil hem eerst ff testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Laatst online: 17-09 15:12

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 20:47:
[...]
Ja, maar het is feitelijk één pot nat :D

Maar goed, laatste vraag dan HIER want jullie zijn hier een stuk actiever dan op alle andere deelfora ...
Feitelijk niet. De 8010 is echt een andere machine als de 8020. Het feit dat we hier een aktief forum hebben wil niet zeggen dat je hier met al je vragen terecht kunt.

Net als die gast die zijn halve interieur aanbood in nl.markt.comp onder het mom van "ja ik weet dat ik hier verkeerd zit maar hier zitten meer lezers dan in nl.markt.wonen. Dat dankt je de koekoek!

Zo is het snel afgelopen met de aktiviteiten als het steeds meer offtopic wordt. Zoals dit bericht ;)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 11:56:
Ik wil een bluetooth carkit installeren welke carkit zouden jullie aanraden? Dit wil ik via een mutebox op mijn autoboxen laten lopen. TomTom werkt ook met bluetooth kan dit naast elkaar en zo ja pikt de carkit het geluid van TomTom op zodat dit ook over de boxen loopt en de radio wordt weggemute?
Dit is nu een vraag waar ik ook mee zit, is het mogelijk om verschillende bluetooth connecties te maken met het toestel?

1. GPS
2. Carkit

En ik ben benieuwd of de gps module ook te gebruiken is met een pda? Of hij gelockt is of iets dergelijks voor de c500?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 11:53:
[...]
Dit is nu een vraag waar ik ook mee zit, is het mogelijk om verschillende bluetooth connecties te maken met het toestel?
De C500 ondersteunt meerdere bluetooth connecties gelijkertijd. Je kunt dus inderdaad via bluetooth zowel je GPS ontvanger gebruiken en gelijktijdig via bluetooth bellen. Uiteraard valt tijdens het bellen wel de begeleidende stem van TomTom weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een SPV C500 met Vodafone abonnement.

Probeer met alle macht MMS en Internet aan de praat te krijgen.
Ik heb van deze site de nodige settings gehaald, maar ergens ga ik de mist in en kan niet achterhalen waar.

Ik heb alle Orange settings (Proxy, GPRS etc verwijderd)
En heb de volgende settings er in gezet.

onder settings; data connections
internet connection:
automatic:
geen Dial-up VPN of
Proxy: connects from: The Internet
Connects to: WAP Network
Proxy (name:port) 192.168.251.150:9201
type: WAP
geen username of password
GPRS: connects to : The Internet
access point: web.vodafone.com
username: vodafone
password: vodafone
geen primary dns, seconday dns of ip address

Connections in the IE staat op WAP Netwerk

Voor MMS heb ik de volgende settings staan

Vodafone MMS:
MMSC Addr: mmsc.mms.vodafone.nl
data connection: MMS Network
Gateway: WAP 1.0 Gateway
IP : 192.168.251.150
port 9201

ik hoop dat iemand mij mijn foutje kan aanwijzen.

Thanks

Harry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Laatst online: 14-08 04:52
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 15:37:
Ik had alleen een vraagje, hoe kan je betaplayer fullscreen laten afspelen. Bij mediaplayer gaat dat automatisch als je fullscreen kiest maar betaplayer doet dat met dezelfde filmpjes dus niet ... En dat is vervelend, want fullscreen kijkt wel even beter :7
Options 8 Fullscreen of de grote action key. Dit had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?
DaLass schreef op zondag 13 maart 2005 @ 22:19:
Ik heb gezocht, maar niet gevonden.

Na het importeren van al mn smsberichten vanaf mn simkaart, krijg ik een hele rits met berichten in mijn inbox. Is er een mogelijkheid om een nieuwe map aan te maken, zodat ik de smsjes kan organiseren?

Ik heb ook 2 mappen op mijn storage kaart staan: 1 voor mp3 en 1 voor filmpjes. Media player gooit deze hele mikmak door elkaar, wat niet de bedoeling is.
Is er een mogelijkheid om te zeggen dat ie alleen bestanden uit 1 bepaalde map kan afspelen, of moet ik dan toch naar een alternatief voor dit programma gaan kijken?
Je zou eens kunnen kijken naar Betaplayer die playlist kan maken. Dan kun je gewoon een playlist aanmaken voor iedere map op zich. Heb geen id wat betreft de smsjes.
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 20:47:
[...]

Hoe kan je een tekstberichtje via bluetooth versturen, want dat kan ik nergens terugvinden. ik kon dat altijd simpel doen via mijn T610/p900 maar hier kan ik het nergens vinden ...
Een eenvoudig tekstberichtje kun je sturen door bijvoorbeeld mobiluck. (http://www.mobiluck.com. Of als je tekstbestanden bedoelt, dan is smartexplorer je vriend.
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 18:30:
Heb een SPV C500 met Vodafone abonnement.

Probeer met alle macht MMS en Internet aan de praat te krijgen.
Ik heb van deze site de nodige settings gehaald, maar ergens ga ik de mist in en kan niet achterhalen waar.

Ik heb alle Orange settings (Proxy, GPRS etc verwijderd)
En heb de volgende settings er in gezet.

onder settings; data connections
internet connection:
automatic:
geen Dial-up VPN of
Proxy: connects from: The Internet
Connects to: WAP Network
Proxy (name:port) 192.168.251.150:9201
type: WAP
geen username of password
GPRS: connects to : The Internet
access point: web.vodafone.com
username: vodafone
password: vodafone
geen primary dns, seconday dns of ip address

Connections in the IE staat op WAP Netwerk

Voor MMS heb ik de volgende settings staan

Vodafone MMS:
MMSC Addr: mmsc.mms.vodafone.nl
data connection: MMS Network
Gateway: WAP 1.0 Gateway
IP : 192.168.251.150
port 9201

ik hoop dat iemand mij mijn foutje kan aanwijzen.

Thanks

Harry
Onderstaande heb ik niet zelf verzonnen: alle credit aan ReBr & *Martijn*

Bij gegevens verbinding druk je op Menu, vervolgens (1)"verbinding bewerken" kies hier (4)Gprs verbindingen. Hier druk je weer op (1)menu, dan (1)toevoegen:
beschrijving: Vodafone Live!
Maakt verbinding met: Internet
Toegangspunt: live.vodafone.com
gebruikersnaam: vodafone
wachtwoord: vodafone
De rest mag leeg blijven, sla de verbinding op en je ziet vodafone live! in het rijtje toegevoegd (bij Orange Word, Internet, Orange MMS)

Ga weer naar gegevens verbinding, druk op menu, vervolgens (1)verbinding bewerken, kies hier (3) proxy verbindingen, druk in dit scherm weer op menu en (1)toevoegen.
Beschrijving: vodafone live
Maakt verbinding van: internet
Maakt verbinding met: WAP-netwerk
Proxy(naamoort); 192.168.251.150
Type: WAP
De rest mag je weer leeg maken, sla het op, nu zie je in het scherm naast wap-proxy ook Vodafone live staan.

Nu moet je er voor zorgen dat deze nieuwe verbinding gebruikt gaat worden,
Ga weer naar gegevensverbinding, in dit venster ga je naar WAP-Verbinding, (waar nu nog Orange World sta) en selecteer hier Vodafone Live!

Start nu Pocket internet Explorer en Voila.

PS: in internet explorer druk je op Menu, opties, verbindingen. In dit menu vink je "instellingen automatisch selecteren" uit, en bij netwerk selecteren, selecteer je wap netwerk.
Dit voorkomt dat het toestel automatisch verbinding probeert te maken met Het internet APN (welke niet beschikbaar is via vodafone Live!) en welke dan die bekende errors oplevert,

Suc6,
(je kan zelf diverse settings aanmaken met de C500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerome! schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:15:
[...]

Options 8 Fullscreen of de grote action key. Dit had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?

[...]

Je zou eens kunnen kijken naar Betaplayer die playlist kan maken. Dan kun je gewoon een playlist aanmaken voor iedere map op zich. Heb geen id wat betreft de smsjes.

[...]

Een eenvoudig tekstberichtje kun je sturen door bijvoorbeeld mobiluck. (http://www.mobiluck.com. Of als je tekstbestanden bedoelt, dan is smartexplorer je vriend.

[...]

Onderstaande heb ik niet zelf verzonnen: alle credit aan ReBr & *Martijn*

Bij gegevens verbinding druk je op Menu, vervolgens (1)"verbinding bewerken" kies hier (4)Gprs verbindingen. Hier druk je weer op (1)menu, dan (1)toevoegen:
beschrijving: Vodafone Live!
Maakt verbinding met: Internet
Toegangspunt: live.vodafone.com
gebruikersnaam: vodafone
wachtwoord: vodafone
De rest mag leeg blijven, sla de verbinding op en je ziet vodafone live! in het rijtje toegevoegd (bij Orange Word, Internet, Orange MMS)

Ga weer naar gegevens verbinding, druk op menu, vervolgens (1)verbinding bewerken, kies hier (3) proxy verbindingen, druk in dit scherm weer op menu en (1)toevoegen.
Beschrijving: vodafone live
Maakt verbinding van: internet
Maakt verbinding met: WAP-netwerk
Proxy(naamoort); 192.168.251.150
Type: WAP
De rest mag je weer leeg maken, sla het op, nu zie je in het scherm naast wap-proxy ook Vodafone live staan.

Nu moet je er voor zorgen dat deze nieuwe verbinding gebruikt gaat worden,
Ga weer naar gegevensverbinding, in dit venster ga je naar WAP-Verbinding, (waar nu nog Orange World sta) en selecteer hier Vodafone Live!

Start nu Pocket internet Explorer en Voila.

PS: in internet explorer druk je op Menu, opties, verbindingen. In dit menu vink je "instellingen automatisch selecteren" uit, en bij netwerk selecteren, selecteer je wap netwerk.
Dit voorkomt dat het toestel automatisch verbinding probeert te maken met Het internet APN (welke niet beschikbaar is via vodafone Live!) en welke dan die bekende errors oplevert,

Suc6,
(je kan zelf diverse settings aanmaken met de C500
Ik heb je settings geprobeerd, heb dus het poort adres verwijderd. het internetten lukt nu dank.

Helaas MMS wil nog niet werken, krijg een foutmelding [kan geen verbinding maken. Controleer of de inbel- of proxy-instellingen juist zijn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand nog een linkje voor de pocketmusic BETA versie 0.98 niet de 1.1 versie!!
kan em nergens vinden, iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 11:56:
Parrot!!! Erg goed dingetje! Heb 'm zelf niet maar bij een maat van mij werkt ie perfect.
Even een vraag van andere orde... ik ga binnenkort overstappen op Apple. Ik ben inmiddels in staat om een aanslag te plegen op ome Bill. Aangezien dat niet zo goed is voor mijn sociale status heb ik besloten Mickysoft gedag te zeggen. Hoe zijn de ervaringen met Apple in combinatie met de c500. Werken zowel de USB kabel en de bluetooth om te synchen? Kun je überhaupt synchen? :P

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:?

SPV c500 incl. headset:

gratis bij Free 32,50 1 jaar
€60,- bij Free 42,50 2 jaar!

huh? Is dit een foutje?

Zie orangeshop www.orange.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:38:
:?

SPV c500 incl. headset:

gratis bij Free 32,50 1 jaar
€60,- bij Free 42,50 2 jaar!

huh? Is dit een foutje?

Zie orangeshop www.orange.nl
Ze hebben op dit moment ook een actie

C500 + tomtom mobile

2 jaar Free 32.50 = 39.95
2 jaar Free 42.50 = 0.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgear17
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-10-2022
Heb last dat Orange world op de c500 de laatse tijd zeer traag is, maak ik gebruik van de gratis internetinstelling dan heb ik nergens last van, meerde mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn18
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Martijn18

nu 43...

Ik heb sinds kort de c500 + tomtom. Nou is een gps natuurlijk best handig voor tom tom, maar ik zou hem eigenlijk ook voor iets anders willen gebruiken. Bv hoogtemeter, odometer, kilometer administratie. Nou vind ik dit soort programma's wel voor de pocketPC maar voor de c500 kan ik niks vinden, hebben jullie toevallig van dit soort tools?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:31:
[...]

De C500 ondersteunt meerdere bluetooth connecties gelijkertijd. Je kunt dus inderdaad via bluetooth zowel je GPS ontvanger gebruiken en gelijktijdig via bluetooth bellen. Uiteraard valt tijdens het bellen wel de begeleidende stem van TomTom weg.
Meerdere bluetooth app idd geen probleem. Maar als je de parrot bleutooth carkit neemt in combinatie met een mutebox zodat het geluid over de autoboxen loopt. Wordt het geluid van bijvoorbeeld tomtom dan ook over de boxen weergegeven????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:26:
heeft iemand nog een linkje voor de pocketmusic BETA versie 0.98 niet de 1.1 versie!!
Op www.indeknelmetjetoestel.nl staat nog wel een oude versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ben sinds 2 dagen ook een eiegenaar van de SPV C500.
Als ik de App Unlock doe. En ik zou een harde reset doen. Is dan de lock weer terug.
Ik kan nu namelijk practisch niets installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand ervaring met het suikerklonten van de orange bluetooth headset? Vind het wel erg lelijk dat er zo groot orange op staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 21:35:
Beste mensen,

Ben sinds 2 dagen ook een eiegenaar van de SPV C500.
Als ik de App Unlock doe. En ik zou een harde reset doen. Is dan de lock weer terug.
Ik kan nu namelijk practisch niets installeren.
heb je hem wel goed gedaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super service van Orange!

Had al na twee maanden erg veel stof onder het scherm (wat trouwens wel belachelijk is voor een nieuw toestel!!!).
Gebeld met Orange.Volgende dag een speciale envelop in de bus waarmee ik de SPV kosteloos kon opsturen.
Op vrijdag verstuurd.....op dinsdag (!) schoon weer terug.

Jammer dat het toestel op het stof-punt niet deugt, maar de nazorg is perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgear17
Hoi,

Weet iemand nog goede wap/http sites die je via je SPV kunt benaderen en waar je kostenloos kunt donwloaden...Die beperking van Orange is nogal groot vindt ik, 31kb. geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Logo weghalen met suikerklontje:
Dit moet je gewoon doen. Wees niet bang om hard te drukken, ik heb het ook gedaan en je ziet werkelijk NIETS. Het ziet er veel strakker uit zo. Let er wel op dat er geen suikerresten in de speaker vallen. Het kostte mij enige moeite dat weer schoon te maken.

Harde reset na app. unlock
De app. unlock is niet verboden en moet je ook gewoon doen. Ik weet niet of het in stand blijft na een harde reset. Maar who cares, je doet niets illegaals dus je garantie vervalt ook niet. Op die manier kun je de echt handige apps installeren en wordt je c500 veel leuker.

Stof
Oh my... ik word er knettergek van. Het stof wordt nu wel heel erg irritant. Toen je je phone hebt opgestuurd, kreeg je toen een refurbished (andere phone) of je eigen phone schoon terug? Ik wil de mijne wel schoon laten maken, maar ik wil geen andere.

Apple
Weet iemand of de SPV kan synchen met een iMac. Ik maak veel gebruik van de agenda. Werkt dat ook met een Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heeft mijn pa zijn c500 laten vallen en is het frontje enorm beschadigd. Zijn hier nieuwe frontjes voor de krijgen. De telefoon is na 4 dagen al verwoest :P

Scherm is wel intact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo,

Ook hier suikerklontjes techniek werkte super. Die app (un)lock moet ik nog uitvoeren. Betekend het dan dat er Pocket PC apps op kunnen draaien. En als ik na de unlock een hard reset doe. Is dan de lock weer terug. Verder ben ik uiterst tevreden met het apparaat vanavond even een 512 mb kaartje er in parkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 18:10:
Jo,

Ook hier suikerklontjes techniek werkte super. Die app (un)lock moet ik nog uitvoeren. Betekend het dan dat er Pocket PC apps op kunnen draaien. En als ik na de unlock een hard reset doe. Is dan de lock weer terug. Verder ben ik uiterst tevreden met het apparaat vanavond even een 512 mb kaartje er in parkeren.
win mobile voor de smartphone is niet hetzelfde als win mobile voor PPC. Applicaties voor PPC draaien niet op smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okeej... Maar waar haal je dan Mobile Phone programma's vandaan.
Sorry voor de n00b vragen. Maar ik vind er erg weinig over terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
check de startpost eens. staat veel info in.

spellen kosten vrijwel allemaal geld als je de volle versie wil... da's wel jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey bedankt, maar helaas niets gevonden iemand anders nog tip voor beta versie 0.98 van pocketmusic??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 19:09:
[...]

Meerdere bluetooth app idd geen probleem. Maar als je de parrot bleutooth carkit neemt in combinatie met een mutebox zodat het geluid over de autoboxen loopt. Wordt het geluid van bijvoorbeeld tomtom dan ook over de boxen weergegeven????????
Het antwoord is ja, mits juist gemonteerd. Ik heb het gister op de Cebit bij Parrot op de stand getest. Die carkits werken prima en helder zijn ze ook nog. (overigens is deze test gedaan met de 3330 van Parrot, die met GPS module)
Als je gebeld wordt of zelf uitbelt, dan valt uiteraard Neef Stanley's voice weg, maar de navi funcite blijft gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 18:12:
[...]

Het antwoord is ja, mits juist gemonteerd. Ik heb het gister op de Cebit bij Parrot op de stand getest. Die carkits werken prima en helder zijn ze ook nog. (overigens is deze test gedaan met de 3330 van Parrot, die met GPS module)
Als je gebeld wordt of zelf uitbelt, dan valt uiteraard Neef Stanley's voice weg, maar de navi funcite blijft gewoon werken.
Bedankt voor je reactie! Dat is goed nieuws heb het zelf inmiddels geprobeerd met nokia CK 7w bluetooth carkit. Beide app. werkten prima op c500 maar geluid van TomTom bleef uit de C500 komen. Wat bedoel je precies met "mits juist gemonteerd" ? Wellicht als ik zelfde truc toepas op de nokia CK 7w dan lukt het me daar ook mee?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stof
Oh my... ik word er knettergek van. Het stof wordt nu wel heel erg irritant. Toen je je phone hebt opgestuurd, kreeg je toen een refurbished (andere phone) of je eigen phone schoon terug? Ik wil de mijne wel schoon laten maken, maar ik wil geen andere.

Kreeg me eigen weer terug. Instellingen ongewijzigd (incl .gratis internet) ;) .
Heb nu een Krussel case erom, maar die trekken ook stof aan...

Ben bang dat ie over drie maand weer naar Orange kan....(kl*te) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Heb de klantenservice gebeld. Ik krijg nu zo'n mooi envelopje toegestuurd.
Ik ben benieuwd naar het verloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het ook mogelijk zijn om je C500 te gebruiken als soort van bioscoop voor in de auto. Je zet er een filmpie op, en je sluit je audio uitgang op een of andere manier aan op je versterker, je hebt dan wel een klein schermpie maar toch lache als je een lange reis hebt of ergens lang moet wachten.

Een mogelijke aansluiting:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v201/ppgt94/pc-audio-5.jpg

Waar was dat stekkertje ook alweer te vinden, om van je audio uit naar een gewone koptelefoon te komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Uhm een mogelijke aansluiting? Hoeveel C500's heb jij? :+ Ik weet niet waar je de zes kanalen vandaan wilt halen. Het geluid van een spv is gewoon stereo en geen DTS 8.1 ofzo.
Misschien kijken of er een aansluiting zit op je radio zodat je daar de aux ingang van kunt gebruiken.
Zo'n verloopje verkopen ze onder andere bij de Handyman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
the_bash schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 01:20:
Heb de klantenservice gebeld. Ik krijg nu zo'n mooi envelopje toegestuurd.
Ik ben benieuwd naar het verloop.
Heb gisteren gebeld omdat ik sinds november voor de derde keer ernstige stoproblemen heb. Nu te horen gekregen dat ze niet meer gaan repareren/schoonmaken omdat dit toch geen nut heeft...? :? Garantie enzo schijnt hierop niet van toepassing te zijn. Gevraagd of ik terug gebeld kan worden met een oplossing maar tot op heden nog niks gehoord... lekker geregeld allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
hemiparo schreef op zondag 20 maart 2005 @ 20:44:
[...]

Heb gisteren gebeld omdat ik sinds november voor de derde keer ernstige stoproblemen heb. Nu te horen gekregen dat ze niet meer gaan repareren/schoonmaken omdat dit toch geen nut heeft...? :? Garantie enzo schijnt hierop niet van toepassing te zijn. Gevraagd of ik terug gebeld kan worden met een oplossing maar tot op heden nog niks gehoord... lekker geregeld allemaal.
Nou wordt 'ie helemaal fraai. In Tilburg zeiden me ze laatst dat dit gewoon onder garantie viel. Ben van plan 'm ook binnenkort terug te brengen en dan wens ik me niet zo af te laten poeieren.
Ik kan me voorstellen dat Orange zelf geen definitieve oplossing heeft voor het stofprobleem, maar dat moeten ze maar met HTC zien te regelen, in de vorm van schoonmaakkosten of iets dergelijks. Maar in geen geval de consument opzadelen met dit probleem, het is nota bene een telefoon van bijna 200 euri, met abonnement.

Maar goed, op basis van mijn ervaringen met de Orange klantenservice verwacht ik dat het wel goed zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Ik heb afgelopen donderdag de KS gebeld. Gisteren lag er een mooi envelopje in de bus inclusief een gefrankeerde stempel voor een aangetekende zending. Ik ga 'm morgen opsturen! Bij mij deed die kerel van de KS heel vriendelijk. Het was geen enkel probleem om dit te regelen. IMO moet je niet bij de shop zijn, maar gewoon de KS bellen. Ik krijg de indruk dat ze je daar beter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:54
djgear17 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 11:46:
...kostenloos kunt donwloaden...
Hoe gratis is dat gratis? Want als het niet van je 2mb afgaat (en dus via GPRS gaat) dan gaat het toch van je belminuten af? Of zie ik het dan varkeerd?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Paul Nieuwkamp schreef op maandag 21 maart 2005 @ 00:34:
[...]

[...]

Hoe gratis is dat gratis? Want als het niet van je 2mb afgaat (en dus via GPRS gaat) dan gaat het toch van je belminuten af? Of zie ik het dan varkeerd?
Dit zie je helemaal verkeerd inderdaad. Kijk maar even in het Orange World topic dan wordt het snel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
the_bash schreef op zondag 20 maart 2005 @ 23:41:
IMO moet je niet bij de shop zijn, maar gewoon de KS bellen. Ik krijg de indruk dat ze je daar beter helpen.
was ook bij de KS... niet bij de shop... maar misschien had degene die ik aan de lijn had een slechte dag... deze week nog maar eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
  • Laatst online: 16-09 22:24
Modbreak:Het is hier geen vraag&aanbod!

[ Voor 96% gewijzigd door bjck op 21-03-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het misschien zo dat ze het stof probleem in de nieuwe telefoons verholpen hebben? Of is dit probleem ook nog steeds bij nieuwe telefoons aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:36:
[...]

Wat bedoel je precies met "mits juist gemonteerd" ? !
De mutebox moet een advanced versie zijn (eentje die actief kan schakelen, er zijn er ook die gewoon signaal delen op passieve basis). Helaas heb ik niet met eigen ogen kunnen zien of er nog "iets" ni de display (lees product presentatie zuil) verwerkt was, de Parrot onderdelen zaten op de display gemonteerd. Als je door je telefoon contacts surft met de jog van de carkit hoor je een stem die de functionaliteit noemt (helaas kent die bep nog niet alle contacten uit jouw lijst ;) ) en navigating Jane (ik vind haar beter kletsen dan Bram en collega) klepte raak over de speakers middels de BT connectie (zeiden ze dus tegen me)

ik vroeg mij dit laatste ook af, want ik weet niet of je zonder gebruik te maken van je headset aansluiting op de C500 wel geluidsoverdracht kunt doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
zijn er hier tweakers die nog leuke game tips hebben. een demo van een leuk spel. ikzelf vind de bomberman game leuk en speel die demo dan ook geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomba schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:48:
In de hoop dat een van jullie dit probleem ook heeft meegemaakt:
Mijn C500 denkt dat de (stereo)headset continue aangesloten is en gaat dus niet meer over via de ingebouwde speaker. Dit betekent dus dat ik mijn telefoon niet over hoor gaan. Als ik via het 'snelmenu' de telefoon op 'normaal' wil zetten gebeurt er niets |:( (hij blijft dus op 'koptelefoon' staan) Het probleem is 'spontaan' ontstaan nadat ik een flinke tijd MP3 geluisterd heb via de headset, waarna hij stopte vanwege tekort aan batterij. (Inmiddels is ie uiteraard wel opgeladen)

Iemand enig idee ? ;(
Ja! heb ik ook gehad. batterij er uit. simmetje en sd-kaartje eruit. Minuutje wachten. In elkaar. Aanzetten en hopla.

Als dat niet werkt: hardreset. Het is niet anders.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds niemand die weet waar nieuwe frontjes te koop zijn. Zoals eerder gemeld: grindvloeren en c500's zijn geen vrienden van elkaar. In combinatie met borstzakjes helemaal niet.

Beste uitvinding ooit: gesneden brood
Slechtste uitvinding ooit: borstzakjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:55:
Nog steeds niemand die weet waar nieuwe frontjes te koop zijn. Zoals eerder gemeld: grindvloeren en c500's zijn geen vrienden van elkaar. In combinatie met borstzakjes helemaal niet.

Ik ben ook naar nieuwe frontjes opzoek. Hier ook een geval van stenen en een borstzakje :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
ik vind dat stof klote. eruit krijgen lukt me niet :( erin komt het wel :@

pokkezooi. mensen hier nu wel weer succes met orange en het stof eruit halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:01:
zijn er hier tweakers die nog leuke game tips hebben. een demo van een leuk spel. ikzelf vind de bomberman game leuk en speel die demo dan ook geregeld
Bedoel je deze?:

http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=3713

Ik kan namelijk alleen maar bomberman voor pocketpc vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
ja die is het. jammergenoeg een demo met max 2 minuten spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe teruglezen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
wat bedoel je?

staat gewoon een linkje onderin naar de smartphone versie. die is overal te vinden,.,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mo046
  • Laatst online: 13-09 00:01
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:55:

Is mij ook overkomen: telefoon gevallen en displayscherm kapot. Ik heb de klantenservice gebeld en het probleem voorgelegd. Omdat ik een "goede klant" was (Free 40) en de telefoon net gekocht was, wilden ze 'm eenmalig omruilen voor een nieuwe :) . Envelopje kreeg ik thuis gestuurde en na twee dagen had ik een nieuwe (ik denk een gerefurbished).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:52

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik heb het met mijn oude toestel ook gehad (E200). Wat perfect werkt is displex!

Afbeeldingslocatie: http://www.handytuner.at/images/shop/displex.jpg

Daar kreeg ik zelfs diepere krassen helemaal mee weg!! Het enige nadeel is dat het scherm wat matter wordt. Ik vond het resultaar in ieder geval geweldig!

[ Voor 13% gewijzigd door Erhnam op 22-03-2005 16:49 ]

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ik heb er zojuist ook 1 ontvangen, samen met Tomtom Mobile en een 6tal business-abonnementen \o/

Meteen even aan die meneer gevraagd wat er in kon aan mini-SD, blijkbaar werkt 256mb en 512 mb perfect, 1gb werkt ook maar is erg traag omdat de telefoon (of de kaart) alles sequentieel afzoekt, als je de Z moet hebben begint hij bij A te lezen of zo.

Gewend aan een PDA als ik ben mis ik het touchscreen een beetje, als ik bel komt er mooi "agenda" in beeld maar ik kan er niets mee, maar ik ga eerst maar eens de handleiding lezen :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Carnagy schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:04:
ik vind dat stof klote. eruit krijgen lukt me niet :( erin komt het wel :@

pokkezooi. mensen hier nu wel weer succes met orange en het stof eruit halen?
Vandaag weer even contact gehad met Orange en het antwoord blijft hetzelfde: omdat het toestel al 3x is opgestuurd en gereinigd stopt Orange daar mee. Verder is het ook jammer maar helaas en stof kan altijd in het toestel komen. En daar moet ik (en misschien straks ook andere Orange klanten?) het maar mee doen.
De verklaring is: het toestel zal wel op een verkeerde manier in een stoffige ruimte bewaard worden. Tja, ALS ik het toestel inderdaad op de bouw o.i.d. gebruik kan ik het me nog voorstellen maar hemiparo heeft maar een eenvoudige kantoorbaan.

En nu? Kan ik verder nog iets doen of moet ik me er maar bij neerleggen? Volgens Orange ben ik een van de weinige die het probleem heeft. Maar dan nog? Valt dit onder defect en dus onder garantie? En vooral: hoe kan ik deze garantie claimen? Zelf denk ik dat het WEL onder garantie moet vallen: Orange heeft het toestel zo gemaakt dat ik zelf niet kan reinigen en dus altijd in het repaircentrum moet gebeuren.
Tips en adviezen graag!

(na aanleiding van het telefoongesprek zal ik nog een bevestiging per e-mail of brief krijgen, ik zal deze zo snel mogelijk posten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze moeten gewoon deugelijk product leveren, maar uitgaand van mijn ervaringen met orange zal je dit wel niet krijgen.

Op modaco sturen mensen hem vaak direct naar HTC waarbij ze hem wel fixen (maar dat zijn meestal mensen in engeland).

Als je genoeg mensen kunt vinden kan je rechtzaak tegen orange beginnen om gewoon je garantie af te dwingen aangezien je het, neem ik aan, wel gaat winnen (duidelijk, ook door HTC zelf aangegeven, fabrieks(/ontwerps)fout).
http://www.modaco.com/index.php?showtopic=201395

/me zwaait naar hemiparo .. vodafone werkt er goed op :>

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgear17
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:55:
ze moeten gewoon deugelijk product leveren, maar uitgaand van mijn ervaringen met orange zal je dit wel niet krijgen.

Op modaco sturen mensen hem vaak direct naar HTC waarbij ze hem wel fixen (maar dat zijn meestal mensen in engeland).

Als je genoeg mensen kunt vinden kan je rechtzaak tegen orange beginnen om gewoon je garantie af te dwingen aangezien je het, neem ik aan, wel gaat winnen (duidelijk, ook door HTC zelf aangegeven, fabrieks(/ontwerps)fout).
http://www.modaco.com/index.php?showtopic=201395

* djgear17 zwaait naar hemiparo .. vodafone werkt er goed op :>
]Ik weet niet hoe het gesteldt is met de service van Orange betreft dat stof; ik had laatst een softwarefout, heb hem ingeleverd bij een shop, en binnen drie dagen had ik een GLOEDNIEUW toestel, dus over de service van Orange hoor je mj niet Klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Mij ook niet in het begin... totdat ze dit opeens flikken. Kan me best voorstellen dat het niet leuk is en duur voor Orange maar ik kan er ook niks aan doen en heb er zeker niet voor gekozen :(

@mockingbird: dank je voor de link - ben alles eens goed aan het lezen en bekijken of ik wat exacte info van Orange UK kan krijgen en dan op zal sturen naar Orange NL. Ik vindt het jammer dat het op deze manier moet allemaal. Over Vodafone: mijn abbo loopt nog tot november 2005 maar daarna zal het snel prepay worden en daarna bye bye Orange als er echt geen oplossing komt. Niet dat Orange daar nu echt wakker van zal liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgear17
[quote]hemiparo schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 13:16:
Mij ook niet in het begin... totdat ze dit opeens flikken. Kan me best voorstellen dat het niet leuk is en duur voor Orange maar ik kan er ook niks aan doen en heb er zeker niet voor gekozen :(

Ik had elke keer kuren met mijn nokia 3200, die wouden ze na de 3e x ook niet meer repareren, heb toen gedreigdt me abbo. op te zeggen en na de consumerentenbond te stappen, en toen bonden ze wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb trouwens na 1 maand (in mijn bezit) en zo'n 3 maanden in bezit van vorige eigenaar nog geen stof ... waar ik erg blij om ben, want m'n vorige spv was ook net een stofdoek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
dan heb je best wel mazzel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 12:19
Ik heb hem nu ook... icm KPN Business select abbo. Werkt prima. Weet alleen niet of ik hem mag houden :)
Maargoed nu nog uitvinden wat je er allemaal mee kan.
Wat ik nu al niet voor elkaar krijg, is een andere beltoon dan de standaard die erin staan instellen. Maar hier kom ik wel achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een paar dagen de C500 + TomTom mobile, ik moet zeggen dat ik vrij onder de indruk ben van het toestel.

Nu heb ik een vraag, als je synct met je software pakt hij automatisch Outlook, nu ben ik benieuwd of het mogelijk is met wat rommelen hier en daar om de c500 te synchroniseren met Thunderbird?
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
dan moet je denk ik een ander programma dan Microsoft active sync gaan zoeken. ze bestaan wel. ff googlen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd dat ze je niet helpen met het stof. Ik ben sinds kort ook eigenaar van een SPV C500 en geen stof onder het scherm. Mijn maatje heeft een zilveren en die heeft het wel al 4 x gehad... en tot nu toe geen enkele strubbelingen van de Orange Shop.

Gewoon opsturen en het is gefixt.

Tis toch feitelijk ook een hardware probleem.. hij is rond om niet goed gesloten waardoor er stof tussen het scherm kan komen. Maar zoals ik zei Orange heeft er in zijn geval niet moeilijk om gedaan.

In uiterste nood kan je hem ook zelf open maken .. met een torx schroeven draaier. Je verliest dan wel je garantie. Maar je kan wel het stof verwijderen. Interessant als je garantie verlopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Volgens mijn zusje, volgens de meneer bij Orange waar ze de contracten mee regelde, is de zilveren SPV een gespoten zwarte :o

Even afgezien van het feit dat ik het zwaar in twijfel trek (zou een zeer onlogische procedure zijn, stop dan zilveren korrels in de frontjes-pers-machine :P): Dat zou de reden achter het stofprobleem kunnen zijn. Men neme een zwarte SPV, hale er het frontje af, spuite dat zilver en zet het frontje weer terug: voila - tochtgaten....

Komt dat stof alleen / veel meer bij de grijze voor?

Verder heb ik vandaag een 512mb mini-sd kaart gekocht, en heb ik TomTom geprobeerd :) Nu nog uitzoeken hoe je viapunten invoert en ik ben verkocht :9~ De interface werkt oneindig veel beter / sneller dan de routeplanner in de bestelbus van mijn werk (toegegeven, die routeplanner is ook al een aantal jaar oud).

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is de zwarte juist een overgespoten zilvere :p maja.. kan aan mij liggen hoor (op de randjes naast het display bij die 2 knoppen die je vaak gebruikt komt er namelijk een soort zilveren, of iig naar zilver neigende kleur vandaan).

en lijkt me dat als de zilvere een gespoten zwarte is of vica versa dat ze dat wel doen voor het assembleren 8)7 dus lijkt me sterk dat er daardoor meer stof in komt.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goede opensource gps routeplanner? (a la Tom Tom)
Die dus werkt op een smartphone ;)
Maar dan dus niet dat mapopolis wat voor geen ruk loopt. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Ik heb ook sinds een tijdje de C500 en nu vraag ik me af of het iemand gelukt is om de pc (met bluetooth dongle) als internet-gateway te gebruiken.
Met andere woorden : hoe kan ik internetten op de C500 via bluetooth ?

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theshatter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:59
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 08:04:
volgens mij is de zwarte juist een overgespoten zilvere :p maja.. kan aan mij liggen hoor (op de randjes naast het display bij die 2 knoppen die je vaak gebruikt komt er namelijk een soort zilveren, of iig naar zilver neigende kleur vandaan).

en lijkt me dat als de zilvere een gespoten zwarte is of vica versa dat ze dat wel doen voor het assembleren 8)7 dus lijkt me sterk dat er daardoor meer stof in komt.
De C500 heeft een aluminium behuizing die gespoten wordt. Wil je ook zeker weten of de jouwe van alu is: laat hem een paar keer stevig op straat vallen (bij voor keur op klinkers, en het alu komt vanzelf tevoorschijn. Het is dan ook geen zilver kleurtje wat je ziet, maar alu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Heb de mijne ook opgestuurt naar Orange!
Dinsdag verstuurd, vandaag weer terug. Hij is nu weer stofvrij. Ben benieuwd hoelang ie zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theshatter3 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 19:17:
[...]

De C500 heeft een aluminium behuizing die gespoten wordt. Wil je ook zeker weten of de jouwe van alu is: laat hem een paar keer stevig op straat vallen (bij voor keur op klinkers, en het alu komt vanzelf tevoorschijn. Het is dan ook geen zilver kleurtje wat je ziet, maar alu.
naja alu lijkt op zilver ;) het komt er beetje door heen naast het scherm boven de 2 actie knoppen omdat ie daar denk ik een beetje slijt.. nix ernstigs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:55:
dan moet je denk ik een ander programma dan Microsoft active sync gaan zoeken. ze bestaan wel. ff googlen dus :)
Zijn er misschien mensen die suggesties hebben? Ik heb gegoogeld maar kom er niet echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Wel een beetje lomp dat ze al mijn settings hebben verwijderd. Ze hebben een harde reset uitgevoerd. Lijkt me nou niet echt nodig als ze alleen maar stof onder het scherm vandaan hoefde te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Waarschijnlijk heb je gewoon een compleet andere gekregen :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Moet er geen deel 4 komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!