Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 3)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.265 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

OmeRobbie schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 22:09:
[...]
Prachtig zaterdagochtend moment!
Ziet er geweldig uit... maar eeh kunnen we die al in NL kopen en zit er ook voeding voor de C500 op? Ben ook benieuwd naar de ervaringen, want het lijkt een beetje op een MrHandsfree + extra voeding is.
Ik heb ff zitten lezen op hun site en kan er maar een ding van maken. Het is carkit :P. ik heb ergens zien staan (en daar is de DC out ook voor bedoeld) dat je een kabel aan kunt sluiten om een GPS op te laden via de houder (splitter functie dus). Deze is speciaal voor de C500 (lees Audiovox 5600 als C500) en hij wordt dus via socketvoet gevoed... surf surf surf, :Z WHOOOPS, another crystalclear weekender?? : http://www.seidio-europe.com/SearchResults.asp?Cat=387
Euripeese site, waar wordt gesproken over C500 en deze maand leverbaar.. hmmmm
Die PDF die je kunt downloaden is ook erg duidelijk
grun schreef op zondag 27 februari 2005 @ 08:35:
[...]

Ziet er inderdaad zeer mooi uit. M'n eerste indruk was dan ook: dat ding wil ik hebben! Maar bij wat verder Googlelen blijkt dat dit model, de 2100, geen ingebouwde speaker heeft, daar heb je de 2500 voor nodig. Ik kijk toch nog maar even verder.
Klopt, de 2100 heeft geen ingebouwde speaker en de 2500 wel.

edit:
MadOne scheurt >:) begin maart even naar de CeBit te Hannover.de _/-\o_ Daar tonen de Oosterlingen dit soort stuff ON DISPLAY B)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 09:44 ]

Verwijderd

Hey jongens ik had nog even een vraagje, het is hier 1 pagina eerder ter sprake gekomen maar ik had er nog even een ander vraagje over. Dit is absoluut niet illegaal bedoelt maar meer bedoelt als... tja, goedkoop doen :). Ik wil namelijk ook de C500 kopen voor 269 en dan laten unlocken en er een dondersgoedkoop abotje inzetten. Vervalt dan de garantie van de telefoon? Ik neem aan van wel, maar het unlocken van een telefoon is niet illegaal. Heeft iemand dit eerder gedaan en graag z'n ervaringen ermee.

Alvast bedankt,
Ron

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 00:49
cihanski schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:15:
Hey mensen nog een vraagje: Gebruikt er iemand al het proggie GenieTexter, waarmee je gratis smsjes kan versturen ?? ik heb het gedownload maar krijg al gelijk de mededeling dat dit een ongeldig Java applicatie is, terwijl ik alle stappen bij Modaco netjes heb gevolgd ?? Linkje voor het proggie : http://www.modaco.com/index.php?download=235
Ja dit werkt, je moet het jad of jar bestand in de map zetten zoals in de manual staat (ik geloof dat maar 1 van beide bestanden werkt) Als je dan je JAVA applet manager opent, gaat hij deze installeren. Weet je zeker dat je ook de laatste Java software op je pc gebruikt?
BYM schreef op zondag 27 februari 2005 @ 03:23:

Jaja, prachtig zo'n mooie "nieuwe" telefoon van Orange, de SPV C500 .....

Helaas ging echter na een maand of twee mijn joystick al kapot, en moest het toestel gerepareerd worden.

Hoe ik het ook draaide, wendde of keerde, mijn telefoon komt niet goed gerepareerd retour.
De eerste keer kwam hij zelfs met hele andere kwalen retour, grrrrrrr
Om een lang verhaal kort te maken, in totaal is hij 6 keer weggeweest, is zelfs mijn simkaart vervangen en heb ik inmiddels een ruil-toestel gekregen wat ook geen nieuw maar gebruikt toestel is, echter ook nog steeds met een gebrek.

Ik heb gedowngrade naar het goedkoopste abbo van orange, de telefoon opgeborgen op de kast en bij Tmobile een nieuw abbo afgesloten, in combi met de SDA.
Zoeken het maar uit daarzo :r
Dit is wel erg veel pech. Ik zou het niet accepteren dat ze iedere keer een defect toestel leveren.
Misschien is het een idee om een klacht in te dienen bij Orange, zodat je misschien een deel van je geld terug krijgt. Overigens rolt de SDA uit dezelfde fabriek als de C500, het is te hopen dat je daar meer geluk mee hebt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:56:
Hey jongens ik had nog even een vraagje, het is hier 1 pagina eerder ter sprake gekomen maar ik had er nog even een ander vraagje over. Dit is absoluut niet illegaal bedoelt maar meer bedoelt als... tja, goedkoop doen :). Ik wil namelijk ook de C500 kopen voor 269 en dan laten unlocken en er een dondersgoedkoop abotje inzetten. Vervalt dan de garantie van de telefoon? Ik neem aan van wel, maar het unlocken van een telefoon is niet illegaal. Heeft iemand dit eerder gedaan en graag z'n ervaringen ermee.

Alvast bedankt,
Ron
Is niet illegaal nee en je hebt gewoon je garantie nog. Ik heb dit vrijdag gevraagd aan een medewerker van pdashop.nl en hij vertelde mij dat het geen probleem is ;)

• OmeRobbie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-02 15:56
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 09:38:
[...]

Ik heb ff zitten lezen op hun site en kan er maar een ding van maken. Het is carkit :P. ik heb ergens zien staan (en daar is de DC out ook voor bedoeld) dat je een kabel aan kunt sluiten om een GPS op te laden via de houder (splitter functie dus). Deze is speciaal voor de C500 (lees Audiovox 5600 als C500) en hij wordt dus via socketvoet gevoed... surf surf surf, :Z WHOOOPS, another crystalclear weekender?? : http://www.seidio-europe.com/SearchResults.asp?Cat=387
Euripeese site, waar wordt gesproken over C500 en deze maand leverbaar.. hmmmm
Die PDF die je kunt downloaden is ook erg duidelijk

[...]

Klopt, de 2100 heeft geen ingebouwde speaker en de 2500 wel.

edit:
MadOne scheurt >:) begin maart even naar de CeBit te Hannover.de _/-\o_ Daar tonen de Oosterlingen dit soort stuff ON DISPLAY B)
Dit is goed nieuws... ik wil die 2100 wel voor 99USD (+/- 70-75euri!). Sluit ik direct aan op de huidige externe antenne en audiosignaal van mijn speakers en klaar is Kees! Ben voor die prijs zelfs nu al bereid een "first mover" move te maken! Misschien kunnen we inkoopactie opstarten?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:02:
[...]

Is niet illegaal nee en je hebt gewoon je garantie nog. Ik heb dit vrijdag gevraagd aan een medewerker van pdashop.nl en hij vertelde mij dat het geen probleem is ;)
Mooi zo dan bestel ik hem denk ook maar daar, tenzij iemand hem goedkoper heeft gezien natuurlijk. Komt wel heel goed uit dan dat je garantie niet vervalt, dan is het wel een ideaal systeem, kan ik iedereen wel aanraden. Ik ga hem dan maandag bestellen en dan betaal ik totaal €379 (269 + €50 + 24 x 2.50 aan abo), dat uitgesmeerd over 2 jaar = €15.80 pm :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 15:26 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:23:
[...]

Mooi zo dan bestel ik hem denk ook maar daar, tenzij iemand hem goedkoper heeft gezien natuurlijk. Komt wel heel goed uit dan dat je garantie niet vervalt, dan is het wel een ideaal systeem, kan ik iedereen wel aanraden. Ik ga hem dan maandag bestellen en dan betaal ik totaal €379 (269 + €50 + 24 x 2.50 aan abo), dat uitgesmeerd over 2 jaar = €15.80 pm :)
Ik denk niet dat je goedkoper uitkomt. als je orange abo voor 22,50 per maand afsluit en na 6 maanden naar 12,50 omzet dan is de berekeing van het hele verhaal:
6 x 22,50= 135 en 18 x 12,50= 225 in totaal 360 euro over 2 jaar = 15 pm. B)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 16:28:
[...]

Ik denk niet dat je goedkoper uitkomt. als je orange abo voor 22,50 per maand afsluit en na 6 maanden naar 12,50 omzet dan is de berekeing van het hele verhaal:
6 x 22,50= 135 en 18 x 12,50= 225 in totaal 360 euro over 2 jaar = 15 pm. B)
Haha, geweldig dankjewel! hoef ik m tenminste ook niet helemaal te unlocken enz. is een stuk makkelijker! Is die gewoon zo in de orange shop te krijgen? Als iemand nog wat beters weet is het natuurlijk helemaal goed!

Edit: ik kijk het even na op telecomvergelijker.nl en check dit http://www.telecomvergeli...m_abo_id=286&sms_abo_id=1
onderaan staat de speciale constructie, dan is het zelfs 13.33 per maand! (Het verschil met jouw berekening is de 40 euro cashback!)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 18:39 ]

Verwijderd

ben net even bij nieuwe mobiel.nl geweest, maarre dikke shit hoor die opvolger van de c500,
die c550, als mijn ogen mij niet bedriegen, windows mobile 2005 en UMTS ondersteuning........

maar ik ga eerst ff nog zeker 1 jaar aanklooien met de C500......... })

• Jerome!
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 12:50:
ben net even bij nieuwe mobiel.nl geweest, maarre dikke shit hoor die opvolger van de c500,
die c550, als mijn ogen mij niet bedriegen, windows mobile 2005 en UMTS ondersteuning........

Hmm, ik weet het zonet nog niet hoor. Coolsmartphone Msmobiles en Modaco zeggen alledrie niets over WM 2005. Ook Microsoft heeft nog geeneens een releasedatum gegeven voor de Magneto versie.En nu zou hij in mei al op de telefoons staan? Dat lijkt me stug.

Ook de 3G capaciteiten zitten me nog niet helemaal lekker. Een telefoon met UMTS mogelijkheden maar geen camera gericht op het gezicht zodat je niet kunt video-bellen? Overigens zou het wel aantrekkelijk zijn om met UMTS snelheden te internetten.

Ik wacht het rustig af.

offtopic:
Antal van Wijk lees je mee en weet je er meer van?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 18:35:
[...]

Haha, geweldig dankjewel! hoef ik m tenminste ook niet helemaal te unlocken enz. is een stuk makkelijker! Is die gewoon zo in de orange shop te krijgen? Als iemand nog wat beters weet is het natuurlijk helemaal goed!

Edit: ik kijk het even na op telecomvergelijker.nl en check dit http://www.telecomvergeli...m_abo_id=286&sms_abo_id=1
onderaan staat de speciale constructie, dan is het zelfs 13.33 per maand! (Het verschil met jouw berekening is de 40 euro cashback!)
Ja dat klopt, aanbieding geldig tot 28/02. Gisteren was de laatste dag. >:)

• vmb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05-2024

vmb

Beste tweakers,
Weet iemand of er al een Infrared applicatie voor de C500 is om bijv. de tv. o.i.d. mee te bedienen. Ik ben hier nl. al een tijdje naar op zoek.

• OmeRobbie
@Madcookie
Als je volgende week bij de Cebit bent en ze verkopen daar de G2100m kun je er wellicht 1tje voor mij meenemen?

Ik wil eigenlijk asap deze carkit bestellen; online bij de europese site (http://www.seidio-europe.com/SearchResults.asp?Cat=387) of bij ww.supplies4mobility.nl maar die hebben het nog niet, binnenkort.
Ga maar na; 100USD versus 149eur voor Parrot 300 CK + 30eur Brodit houder + 15 eur voor voedingskabeltje --> meer dan 2x zo goedkoop!!

Zijn er meer geinteresseerden? Misschien kunnen we inkoopactie opzetten ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door OmeRobbie op 28-02-2005 19:35 ]

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10 17:49
vmb schreef op maandag 28 februari 2005 @ 19:25:
Beste tweakers,
Weet iemand of er al een Infrared applicatie voor de C500 is om bijv. de tv. o.i.d. mee te bedienen. Ik ben hier nl. al een tijdje naar op zoek.
Ik denk niet dat je er veel aan zult hebben, want de rijkwijdte is maar heel beperkt.
Dus je kunt dan beter naast de tv gaan zitten en als je er dan toch zit, kun je net zo goed de tv met de hand bedienen :+

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:48
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 12:50:

Heb je een linkje? Op www.mobiel.nl zie ik niks staan... wat me ergens ook niet verbaast, want zij lijken alleen een frontend voor KPN, Telfort, Vodafone. De C550 kun je straks toch alleen bij Orange krijgen?

Verwijderd

grun schreef op maandag 28 februari 2005 @ 20:47:
Heb je een linkje? Op www.mobiel.nl zie ik niks staan... wat me ergens ook niet verbaast, want zij lijken alleen een frontend voor KPN, Telfort, Vodafone. De C550 kun je straks toch alleen bij Orange krijgen?
De URL is www.nieuwemobiel.nl en hij krijgt waarschijnlijk geen UMTS, het is immers hetzelfde model als de SDA Music en die heeft het ook niet. www.coolsmartphone.com heeft ook z'n twijfels.

• grun93
Mooi, bedankt. Dat verklaart een hoop. ;)

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 18:21
Vandaag De C500 besteld en abbo weer een jaartje vastgezet.
Meteen maar ook een 512 MiniSD erbij gedaan, dan kan ik weer ff vooruit.

Kan nie wachten totdat hij eindelijk binnen is!! :9~

Mijn advertenties op V&A

• cihanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-11 17:01
[/quote]
quote:
cihanski schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:15:
Hey mensen nog een vraagje: Gebruikt er iemand al het proggie GenieTexter, waarmee je gratis smsjes kan versturen ?? ik heb het gedownload maar krijg al gelijk de mededeling dat dit een ongeldig Java applicatie is, terwijl ik alle stappen bij Modaco netjes heb gevolgd ?? Linkje voor het proggie : http://www.modaco.com/index.php?download=235

Ja dit werkt, je moet het jad of jar bestand in de map zetten zoals in de manual staat (ik geloof dat maar 1 van beide bestanden werkt) Als je dan je JAVA applet manager opent, gaat hij deze installeren. Weet je zeker dat je ook de laatste Java software op je pc gebruikt?
[quote]

Hey Jerome ik heb net de nieuwste Java gedownd ... alles geinstalleerd enzo maar wanneer hij echt gaat werken blijft het proggie haken...heeft het misschien te maken met het feit dat ik geen Orange World heb (dus geen GPRS account) ?? Alvast bedankt groetjes Cihan

• Jerome!
[...]
Hey Jerome ik heb net de nieuwste Java gedownd ... alles geinstalleerd enzo maar wanneer hij echt gaat werken blijft het proggie haken...heeft het misschien te maken met het feit dat ik geen Orange World heb (dus geen GPRS account) ?? Alvast bedankt groetjes Cihan
Tsja, een vereiste is natuurlijk een gprs-account, hoe had je de data anders willen versturen?
Heb het zelf nog niet geprobeerd maar misschien kun je het over active sync aan de gang krijgen?

Verwijderd

OmeRobbie schreef op maandag 28 februari 2005 @ 19:33:
@Madcookie
Als je volgende week bij de Cebit bent en ze verkopen daar de G2100m kun je er wellicht 1tje voor mij meenemen?
Helaas voor jou (en voor mij en iedereen die de CeBit gaat bezoeken) is er niets tekoop op deze beurs. Tenzij je een importeur bent of een retail unit wilt onderhouden voor de fabrikant.

Kijken kijken niet kopen dus

• OmeRobbie
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 13:01:
[...]

Helaas voor jou (en voor mij en iedereen die de CeBit gaat bezoeken) is er niets tekoop op deze beurs. Tenzij je een importeur bent of een retail unit wilt onderhouden voor de fabrikant.

Kijken kijken niet kopen dus
Da's jammer... maar wel interesse (evt anderen) om samen te kijken of we korting kunnen krijgen indien het bevalt uiteraard?

• cihanski
  • Laatst online: 12-11 17:01
[/quote]
Tsja, een vereiste is natuurlijk een gprs-account, hoe had je de data anders willen versturen?
Heb het zelf nog niet geprobeerd maar misschien kun je het over active sync aan de gang krijgen?
[quote]

Ja dat was inderdaad mijn bedoeling om het via active sync zonder GPRS te connecten maar volgens mij lukt dat niet en moet ik ff Orange World aansluiten ... is het zo dat als ik Orang World haal, de g r a t i s internet instellingen erop zet, ik eigenlijk gratis buiten aan het sms'en kan ?? want dat is wel errug vet hoor :P

• Jerome!
h
[...]
Ja dat was inderdaad mijn bedoeling om het via active sync zonder GPRS te connecten maar volgens mij lukt dat niet en moet ik ff Orange World aansluiten ... is het zo dat als ik Orang World haal, de g r a t i s internet instellingen erop zet, ik eigenlijk gratis buiten aan het sms'en kan ?? want dat is wel errug vet hoor :P
Heb het een tijd geleden geprobeerd, als je over AS verbinding gaat maken moet je er goed op letten dat je het netwerk-ip pakt van je computer en niet je internet-ip. Over de gratis internet instellingen leek het bij mij niet te werken daarom ben ik er vanaf gestapt, hij maakte alleen verbinding via Internet Acces. Maar goed, misschien heb ik iets over het hoofd gezien.. leef je uit zou ik zeggen.

Verwijderd

OmeRobbie schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 19:39:
[...]

Da's jammer... maar wel interesse (evt anderen) om samen te kijken of we korting kunnen krijgen indien het bevalt uiteraard?
Mijn intresse gaat ook primair uit naar de gadget corner en de neiwue producten op WM of WinCE platform.. uiteindelijk ga ik voor mijn werk :P

Verwijderd

Gisteren mn spv c500 gekregen en sim unlocked ... Wat een vet toestel zeg! Zoveel opties dat je niet eens beseft wat je ermee kan :o

Verwijderd

Ik heb steeds meer zin om de Orange spv c500 aan te schaffen :) Zit alleen nog te twijfelen of ik er een tom tom paket bij bestel.

Verwijderd

Als je met Betaplayer een bestand in Fullscreen afspeelt hoe moet je het dan stoppen? Dat lukt me maar niet :(

Verwijderd

Je kunt zelf toetsen toewijzen.
Options> 9 settings> Select Page> 5 Hot Keys

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-11 17:07
Ik wil (heel ouderwets) wappen d.m.v. in te bellen bij een provider als Mviva. Ik wil dus geen GPRS gebruiken. Ik heb namelijk zoveel belminuten en heb slechts heel sporadisch informatie van een wapsite nodig. Bijvoorbeeld voor treinvertragingen, fileberichten, weerbericht, etc.

Wie kan me vertellen waar ik de wap-instellingen moet instellen?

Mazda MX-30

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Heeft iemand de nieuwe mobiluck al aan de praat gekregen. Bij mij start ie gewoon niet

Verwijderd

Hoodlum2000 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:45:
Heeft iemand de nieuwe mobiluck al aan de praat gekregen. Bij mij start ie gewoon niet
Ja, geen probleem mee, vanavond eens kijken wie ik kan bluejacken >:)

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:07

jerry_a

doei

Hoodlum2000 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:45:
Bij mij doet ie 't ook niet goed. Of hij start niet op of na even loopt het vast.

hoi

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Hmm na een hard reset werkt het nu ook bij mij. Ik haat hard reset.

• jerry_a

jerry_a

doei

Hoodlum2000 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:40:
Hmm na een hard reset werkt het nu ook bij mij. Ik haat hard reset.
De vorige versie deed het wel. Nou dan maar een hard reset. Mijn eerste. :(

hoi

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 18:21
Nou, ik had gehoopt dit weekend ook met de C500 te kunnen spelen. Daarom heb ik deze maandag maar besteld met een verlenging van mn abonnement bij Smartphonestunts.nl
Direct papieren op de bus, kreeg de volgende dag email dat alles ontvangen was en dat ze mn aanvraag in behandeling zouden nemen.

Tot op heden dus nog steeds geen overige berichten. Gister ge-emailed hoe en wat, en de aanvraag zou vandaag of morgen afgehandeld worden. Nou, niet vandaag dus, want nog steeds geen mail van de bevestiging.. :'(

Jammer, jammer, jammer.. niet spelen dit weekend... Ik had er zoveel zin in, na de topics lezen. ;(

Mijn advertenties op V&A

• DRK
  • Laatst online: 09:48

DRK

nathalia schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:26:
Ik wil (heel ouderwets) wappen d.m.v. in te bellen bij een provider als Mviva. Ik wil dus geen GPRS gebruiken. Ik heb namelijk zoveel belminuten en heb slechts heel sporadisch informatie van een wapsite nodig. Bijvoorbeeld voor treinvertragingen, fileberichten, weerbericht, etc.

Wie kan me vertellen waar ik de wap-instellingen moet instellen?
Ben ik ook geinteresseerd in...heb ook wat geprobeerd maar niet aan de praat gekregen.

op orange.nl staat het volgende:

homepage: http://wap.orange.nl/
verbinding: tijdelijk
beveiligen/security: uit
drager/bearer: data
inbelnummer: +31628500666
IP adres: 010.250.255.188
legalisatie type: normaal
type dataomroep/verbindingstype: ISDN/digitaal
snelheid dataomroep / baud rate: 9600
port / IP-aansluiting: 9201
disconnect/lingertijd/idle time out: 300
gebruikersnaam: +316, gevolgd door de 8 cijfers van uw mobiele telefoonnummer
wachtwoord: PASSWORD (in hoofdletters)

dus ik heb bij
start>settings>data connections>menu>edit connections>dail up connections>add
de volgende account gemaakt:

Naam: inbelwap
Connects to: WAP network
Phone nr: +31628500666
Username: mijn nr
Password: PASSWORD
Domain: niets, misschien moet hier het IP (of de homepage)??

Vervolgens bij:
Internet Explorer>Menu>Options>Connections
de 'Automatically detect settings' optie uitgezet en de 'network' op 'WAP network' gezet.

Met deze instellingen probeer ik http://wap.orange.nl/ en dan krijg ik een melding: Alert - the page you are looking for cannot be found.

Tips en suggesties zijn welkom.

• jerry_a

jerry_a

doei

Posted: Thu 03 Mar 2005, 15:03 Post subject: 'Launching MobiLuck' bug to be solved by Monday!!!

--------------------------------------------------------------------------------

Hi All,

If you observed a bug during MobiLuck's launching on Windows Mobile, I got good news for you.

Our WM developper told me this will be fixed in the next days

---------------------------------------------------------------------------------

Uit Mobiluck forum

Dus toch nog maar geen hard reset gedaan. Ik wacht maar even.

hoi

Verwijderd

jerry_a schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 18:12:
Posted: Thu 03 Mar 2005, 15:03 Post subject: 'Launching MobiLuck' bug to be solved by Monday!!!

--------------------------------------------------------------------------------

Hi All,

If you observed a bug during MobiLuck's launching on Windows Mobile, I got good news for you.

Our WM developper told me this will be fixed in the next days

---------------------------------------------------------------------------------

Uit Mobiluck forum

Dus toch nog maar geen hard reset gedaan. Ik wacht maar even.
Volgens mobiluck is "the BUG fixed". check it out :)

http://forum.mobiluck.com/viewtopic.php?t=246

Hier kun je de nieuwe versie 1.51 downloaden:

http://www.mobiluck.com/download/sis.php?idproduct=26

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 20:29 ]

Verwijderd

Goeieavond,

Vast en zeker zal dit behandeld zijn, maar kan het niet terug vinden. Na het installeren van een cab-file is mijn toestel vast gelopen. Met geen mogelijkheid krijg ik hem meer aan de praat, dus....Hard Reset, maar na meerdere malen de handelingen uitgevoerd te hebben, krijg ik niet de vraag om de 0 in te drukken om de fabrieksinstellingen terug te zetten. Herkent iemand dit probleem, of kan iemand me hiermee verder te helpen ??

Pat

Verwijderd

Ik heb ook nog even een vraagje:
Na het syncen met Outlook krijg ik netjes mn contacts, agenda en mail in mn foon. Alleen als ik mn mail op mn foon lees kan ik er maar 5 lezen, terwijl er toch meer dan 200 mails in mn outlook op de pc staan.... synct ie maar 5 mails maximaal ofzo?

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
heb je niet ingesteld tot een bepaalde datum?

Verwijderd

hemiparo schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:44:
heb je niet ingesteld tot een bepaalde datum?
Uhm, nee. Ik heb niks ingesteld, zou ook niet weten waar ik dat zou moeten instellen?

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
tja... heb nu geen sync bij de hand maar volgens mij staat hij standaard op syncen tot een bepaalde datum... 2 weken terug ofzo. Even kijken bij de instellingen van ActiveSync of wachten tot iemand hier kijkt die het wel zo weet :)

• SeatRider
  • Laatst online: 08:26

SeatRider

Hips don't lie

hemiparo schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:41:
tja... heb nu geen sync bij de hand maar volgens mij staat hij standaard op syncen tot een bepaalde datum... 2 weken terug ofzo. Even kijken bij de instellingen van ActiveSync of wachten tot iemand hier kijkt die het wel zo weet :)
Die gemakszucht hier ook!! Maar inderdaad, in de settings op je PC kun je instellen wat ie moet syncen, en per onderdeel ook de properties. Zo kun je inderdaad instellen dat ie 3 weken mail moet meenemen. Vind ik superhandig overigens. Sta je bij een klant, kun je zo in je mailcommunicatie terugkijken wat je vantevoren besproken hebt!

Nederlands is makkelijker als je denkt

Verwijderd

Mijn camera werkt niet meer goed, ik geloof dat de lens beslagen is, fotos worden helemaal niet meer scherp :? Heeft iemand een oplossing? Of weet iemand een simpele manier om de telefoon uit elkaar te halen?

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

hoe kan ik het makkelijkst zien wat m'n laatste gesprek van 63 minuten (uit me bundel net nieuwe maand in gegaan)) heeft gekost? , was naar een ander mobiel nummer, mag dit gesprek declareren, maar waar zie ik dat het mooist :?

• Erik1
  • Niet online
Rebels schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 15:45:
hoe kan ik het makkelijkst zien wat m'n laatste gesprek van 63 minuten (uit me bundel net nieuwe maand in gegaan)) heeft gekost? , was naar een ander mobiel nummer, mag dit gesprek declareren, maar waar zie ik dat het mooist :?
Gesprek opzoeken bij call history, daar staat bij duration de duur van het gesprek, dat doe je maal het aantal cent per minuut plus de startkosten. Je kunt ook op je rekeningspecificatie kijken maar dan moet je dus ff wachten tot je volgende rekening...

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-10 23:38
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 13:29:
Mijn camera werkt niet meer goed, ik geloof dat de lens beslagen is, fotos worden helemaal niet meer scherp :? Heeft iemand een oplossing? Of weet iemand een simpele manier om de telefoon uit elkaar te halen?
op een niet al te hete verwarming leggen, dan kan ie drogen, maar laat em niet smelten ;)
das nie zo goed he

• djgear17
  • Laatst online: 15-10-2022
Mijn Spv c500 heeft het na 2 dagen na de aankoop alweer begeven, hij ging alleen maar aan/uit, volgens Orange bekend software probleem... dus heb hem maar na de orangeshop gebracht, heb um donderdag weer terug, maar ik weet wel als dit weer gebeurdt dan wil/eis ik een ander toestel

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 22:08
Weet toevallig iemand of er ook een autohouder die rechtstreeks op/in de sigarettenaansteker aangesloten wordt verkrijgbaar is? Ik heb geen zin steeds die kabel er in te pluggen en ik zit eigenlijk niet te wachten op een carkit voor > € 100 die ik verder toch niet gebruik.

Verwijderd

Het schijnt dat er een opvolger voor deze telefoon de c550 komt? Is er al bekend wanneer die verwacht wordt?

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:40

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

In de hoop dat een van jullie dit probleem ook heeft meegemaakt:
Mijn C500 denkt dat de (stereo)headset continue aangesloten is en gaat dus niet meer over via de ingebouwde speaker. Dit betekent dus dat ik mijn telefoon niet over hoor gaan. Als ik via het 'snelmenu' de telefoon op 'normaal' wil zetten gebeurt er niets |:( (hij blijft dus op 'koptelefoon' staan) Het probleem is 'spontaan' ontstaan nadat ik een flinke tijd MP3 geluisterd heb via de headset, waarna hij stopte vanwege tekort aan batterij. (Inmiddels is ie uiteraard wel opgeladen)

Iemand enig idee ? ;(

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Even met een tandenstokertje in de headset in friemelen.

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Herkent één van jullie het volgende:
Bij mij steekt het zilvere gedeelte van de gsm rechtsonderaan iets over, dit was eerst niet heb het idee dat het ontstaan is doordat ik hem in mijn broek heb en er een keer veel kracht op is komen te staan. Ik kan het alleen met geen mogelijkheid weer 'terug' duwen...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~raben/steektover.JPG

[ Voor 3% gewijzigd door Speedfight op 07-03-2005 15:23 ]

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Verwijderd

ik heb een C500 van Orange helaas zit de door Orange bij geleverde software op de ROM. Hier voor had ik een SPV ( classic ) en had Photo Contact gekocht, en natuurlijk wilik die nu ook weer gebruiken. Helaas stoort Caller Id Phto Contact, Caller id kan ik niet verweideren. Ook kan ik het bestand niet verweideren om dat deze dus ingebakken zit.

Iemand een idee

Verwijderd

@Erik1
Je kunt met Mobile Companion van Jeyo (freeware) heel mooi je log bekijken van je belgedrag ;)

Heb met Homescreen Designer een kleine homescreen gemaakt met als naam GoT :)

Afbeeldingslocatie: http://www.poam.nl/mccune/pics/got-ss.jpg

Was als grap bedoelt maar 'k vond 'm wel leuk genoeg om te posten :)
In de ogen komt het aantal nieuwe SMS en MMS berichten te staan.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 16:10 ]

Verwijderd

Iemand ervaring met de Adapt Crystalclear screenprotector Qtek 8020 / i-mate SP3i? Past toch ook wel op de SPV C500?

En is er al bekend wanneer de Seidio G2500M Carkit for iMate SP3/Orange SPV-C500/Qtek8010 uitkomt in NL?

• royhollak
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-10 15:21
Ik heb mijn SPV C500 nu een week, ik ben er erg tevreden over en ben al flink wat aan het kloten geweest met mn foon. Ik zit echter met 1 "probleem" ik kan alleen websites bekijken die geen frames bevatten.

Weet iemand misschien hoe ik met de SPV websites kan bekijken die frames bevatten, of heeft iemand daar misschien een progje voor??

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10 17:49
Je zou eens kunnen kijken of het met Opera wel werkt (freeware te downloaden op de website van Opera zelf).

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Verwijderd

Goedeavond,

Sinds een week ook een bezitter van een C500, maar vandaag liep hij vast. Kon helemaal niks meer doen behalve de batterij er uit halen.

Daarna wilde ik hem weer opnieuw aanzetten en tot nu toe kom ik niet verder dan het eerste scherm. Het blauwe meer-scherm met orange-logo. Hier blijft ie op stil staan.

Iemand enig idee wat er is en hoe ik het oplos

• renzo4000
  • Laatst online: 10:09
Dat wordt een harde reset ben ik bang. Lees dit topic maar eens door hoe je dat kunt realiseren. suc6!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:58:
ik heb een C500 van Orange helaas zit de door Orange bij geleverde software op de ROM. Hier voor had ik een SPV ( classic ) en had Photo Contact gekocht, en natuurlijk wilik die nu ook weer gebruiken. Helaas stoort Caller Id Phto Contact, Caller id kan ik niet verweideren. Ook kan ik het bestand niet verweideren om dat deze dus ingebakken zit.

Iemand een idee
Photo Contact zit er bij mij standaard in of bedoel je een andere?
Hij zit onder Start -> Orange -> Photo Contacts

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Verwijderd

Ik weet dat het al vaak genoemd is hier maar ik moet toch even mijn frustratie kwijt:
KL*TE stof! Na twee maanden zit het scherm al voor een kwart vol met stof.....

Iemand ervaring met retourneren naar de Smartphoneshop.nl? Ik heb het orange logo weg 'gesuikerd' geeft dat nog problemen voor de garantie?

Verwijderd

Als de aansluitingen van de Qtek 8010 en 8020 op exact dezelfde locatie zitten (weet iemand dit??) dan heb ik zojuist een hele mooie carkit gevonden voor mijn C500!

http://www.pdaplus.nl/cat...1_221_250&products_id=657

• JorgV
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-08 14:11
Ik wil wellicht een c500 aanschaffen, maar heb ff een vraagje over Orange.
(heb nog geen Orange abonnement).

ik wil af en toe m'n email kunnen ophalen... en een bepaalde internetsite kunnen raadplegen waar online mijn agenda bijgehouden wordt (alleen html zonder plaatjes) maar ik snap niet helemaal precies hoe dat GPRS verhaal van Orange in elkaar zit.

-Ik moet een Orangeworld abo nemen. Ik betaal e.6 per maand, maar dat komt *niet* bovenop mijn (geplande) abokosten van 32,50, maar wordt daarop in mindering gebracht. Ik hou daardoor effectief minder belminuten over, maar de maandelijkse kosten blijven gelijk...

-kan ik ook gewoon een wap/gsm verbinding gebruiken om te internetten (dus over het hele net) en (pop-)email op te halen? Heb ik hier ook een Orangeworld abonnement voor nodig, of betaal ik dan gewoon de tijd dat ik online ben uit m'n Free-belbundel?

Wat ik onder puntje 1 zeg, klopt dat? ... en hoe zit dat met dat wap/gsm verbinding-verhaal?

[edit - sorry, verkeerde topic, zie ik nu :X ]

[ Voor 6% gewijzigd door JorgV op 08-03-2005 12:45 ]

Verwijderd

Zoals de TS al aangaf, en hierboven ook ergens staat, heb ook ik last van stof onder het scherm.
Ik heb het toestel nu 2 weken en er zit al storend veel stof achter het schermpje.
Is dat echt op te lossen door gewoon een stofzuiger bovenop de telefoon te zetten? Kan dat verder geen kwaad?

En nog een vraagje over orange world: De site van orange is gratis, onbeperkt, maar ik weet niet goed wanneer in nou buiten die orange site ben, en dus moet gaan betalen....?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 13:06 ]

Verwijderd

Net vorige week een 1jr 32,50 abbo genomen, betaalde 15,00 euro voor de telefoon. Ben er erg van
onder de indruk, al die opties zijn echt tof. Ik heb natuurlijk al Worms World Party, gnuboy, de snes
emu en DoomSPV op draaien om beetje mee te spelen, en het werkt allemaal prima. Vooral Worms
is erg indrukwekkend voor een telefoontje! Jammer genoeg zijn gnuboy en de snes emu net niet snel
genoeg om de meeste spellen goed te spelen, ook niet met frameskip aan. Alleen tetris voor de
gameboy werkt nog wel aardig, alleen boven de 130 lijnen ben je wel erg snel dood dankzij langzame
scrollwieltje ;)

Verder tevreden over de ActiveSync om je agenda en contactpersonen te syncen met Outlook, werkt
perfect met bijgeleverde kabel zonder enig probleem. Het enige rare wat ik tot nu toe heb ontdekt, is
dat als je uit de File Manager een foto (of bestand) wil versturen via IR naar een SL55 dan ploft hij
eruit nadat hij hem ziet, poef, opeens schermpje van IR weg. Ontvangen van een SL55 werkt wel
uitmuntend, en supersnel.

Verder 1 complete crash gehad zonder gebruik te maken van externe software, maar dat was tijdens
het spelen van een mp3 en het maken van een mpeg4 video om te kijken of hij het trok, niet dus. Er
zitten schijnbaar toch wat beperkingen aan die zielige 200mhz cpu, haha. Verder erg tevreden,
mooie telefoon, goede accu, en de software werkt tot zover prima!

Moet iemand nog specs hebben van software/versies iets aangezien deze drie dagen oud is? En zijn
er nog software-bits die ik gezien MOET hebben naast al die game troepjes? 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 13:24 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:03:
Zoals de TS al aangaf, en hierboven ook ergens staat, heb ook ik last van stof onder het scherm.
Ik heb het toestel nu 2 weken en er zit al storend veel stof achter het schermpje.
Is dat echt op te lossen door gewoon een stofzuiger bovenop de telefoon te zetten? Kan dat verder geen kwaad?

En nog een vraagje over orange world: De site van orange is gratis, onbeperkt, maar ik weet niet goed wanneer in nou buiten die orange site ben, en dus moet gaan betalen....?
Schijnbaar is de stof achter het scherm erg hardnekkig, ik heb er na drie dagen nog geen last van. Ik
hoop dat het allemaal een beetje uitblijft, want dat zou echt kut zijn. Kan je hem niet gewoon
opschroeven met een speciaal 6-hoek dingetje en dan af en toe eens schoonmaken? Iemand andere
oplossingen?

Verwijderd

Heeft iemand Jeyo Mobile Extender for Outlook 1.1 al geprobeerd? Zit nu nog op het werk, dus kan
nog niet proberen. Werkt dit gewoon ook met Activesync, en kan je apart instellen dat hij sms ook
wil syncen? Dat zou top zijn! :)

• grun93
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:50:
Als de aansluitingen van de Qtek 8010 en 8020 op exact dezelfde locatie zitten (weet iemand dit??) dan heb ik zojuist een hele mooie carkit gevonden voor mijn C500!

http://www.pdaplus.nl/cat...1_221_250&products_id=657
Als dat paste hadden ze net zo goed die houder bij de accessoires voor de c500 neer kunnen zetten, lijkt me. Bovendien, de c500 loopt naar beneden wat smaller toe, terwijl de 8020 qua breedte meer hetzelfde blijft. Kortom, ik denk niet dat het past.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 12:39:
Als je met Betaplayer een bestand in Fullscreen afspeelt hoe moet je het dan stoppen? Dat lukt me maar niet :(
gewoon dat stickje indrukken (naar beneden dus) :)

• ManOfWar
  • Laatst online: 26-03 18:52
Laat eens voor de gein de stofzuigertruuk uitproberen vanuit elk mogelijke hoek van mijn C500....(10 min.later)--> heeft niet eens 1 stofje van onder mijn beeld scherm van plaats veranderd, en geloof me het is een redelijk krachtige stofzuiger :P ...maar helaas ;(

Verwijderd

ManOfWar schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 14:55:
Laat eens voor de gein de stofzuigertruuk uitproberen vanuit elk mogelijke hoek van mijn C500....(10 min.later)--> heeft niet eens 1 stofje van onder mijn beeld scherm van plaats veranderd, en geloof me het is een redelijk krachtige stofzuiger :P ...maar helaas ;(
Je moet je vriendin ook niet laten zuigen, maar de stofzuiger. Dat kan verwarrend zijn.
Stofzuigers zien er normaal zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/0/004B9A68FB31F49BC1256EC6005BADBA/$file/kk.jpg

Misschien dat dit helpt.

:z

• ManOfWar
  • Laatst online: 26-03 18:52
LOL !! ;)

Verwijderd

Speedfight schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:23:
Herkent één van jullie het volgende:
Bij mij steekt het zilvere gedeelte van de gsm rechtsonderaan iets over, dit was eerst niet heb het idee dat het ontstaan is doordat ik hem in mijn broek heb en er een keer veel kracht op is komen te staan. Ik kan het alleen met geen mogelijkheid weer 'terug' duwen...

[afbeelding]
Ik heb net het omgekeerde. Bij mij steekt juist de achterkant uit.....

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:28:
[...]
Schijnbaar is de stof achter het scherm erg hardnekkig, ik heb er na drie dagen nog geen last van. Ik
hoop dat het allemaal een beetje uitblijft, want dat zou echt kut zijn. Kan je hem niet gewoon
opschroeven met een speciaal 6-hoek dingetje en dan af en toe eens schoonmaken? Iemand andere
oplossingen?
Misschien, nog niet geprobeert, geen idee of het kan.

Verwijderd

Heb inmiddels kontakt gehad met Orange. Kan em opsturen (kosteloos) en krijg em zonder stof weer terug. Duurt ca. 1,5 week. Klasse service, maar wel klote dat het nodig is.
Toch maar een hoesje kopen hierna.

Het stof blijft trouwens zitten, doordat het schermpje statisch is. Stofzuigertruc werkt dus niet!

Verwijderd

Ik heb er dan een tijdje geleden toch ook maar 1 gekocht!
Nu wil ik er echter iets voor kopen, maar daar heb ik paypal voor nodig! ik heb zelf alleen geen paypal account (aangezien ik eigenlijk nooit wat online koop) en dit heb ik voor dit 100% zeker nodig :/ .
Ik vroeg me, redelijk offtopic, af of er iemand hier misschien bereidt is om (met vooruit betaling van mijn kant natuurlijk + extratje) het via zijn/haar paypal voor mij te kunnen regelen.
het gaat hier om maar zo'n 27 euro ... maar ik kan het niet via een andere manier betalen |:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 19:36:
Ik heb er dan een tijdje geleden toch ook maar 1 gekocht!
Nu wil ik er echter iets voor kopen, maar daar heb ik paypal voor nodig! ik heb zelf alleen geen paypal account (aangezien ik eigenlijk nooit wat online koop) en dit heb ik voor dit 100% zeker nodig :/ .
Ik vroeg me, redelijk offtopic, af of er iemand hier misschien bereidt is om (met vooruit betaling van mijn kant natuurlijk + extratje) het via zijn/haar paypal voor mij te kunnen regelen.
het gaat hier om maar zo'n 27 euro ... maar ik kan het niet via een andere manier betalen |:(
Haha, sim-unlocken dus! ;) Heb ik laatst ook gedaan, maar ook via de paypal account van een ander...

Verwijderd

Heeft iemand al aan de gang dat de agenda functie met outlook kan synchroniseren? Ik kan contacten en zelfs sms nu synchroniseren met outlook, maar agenda lukt nog niet. Is er een truukje voor?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 19:52:
[...]

Haha, sim-unlocken dus! ;) Heb ik laatst ook gedaan, maar ook via de paypal account van een ander...
jah.. maar daar moeten we het hier maar niet over hebben he? maar .. ik hoop dat iemand me kan helpen want anders is het beetje bagger :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 20:16 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 20:01:
Heeft iemand al aan de gang dat de agenda functie met outlook kan synchroniseren? Ik kan contacten en zelfs sms nu synchroniseren met outlook, maar agenda lukt nog niet. Is er een truukje voor?
Hoe bedoel je :w NIET :w lukken.. Hij pakt bij mij METEEN de agenda beet en schud hem compleet uit en zet alles over op de mannier zoals in ActiveSync is ingesteld (C500 voorraang, beide of Outlook voorrang) Wel met Outlook zonder express dan heh ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 20:15:
[...]

jah.. maar daar moeten we het hier maar niet over hebben he? maar .. ik hoop dat iemand me kan helpen want anders is het beetje bagger :P
Unlocken is niet illegaal hoor en er mag gewoon over gesproken worden. Je hebt ook NL bedrijven die het voor je kunnen doen hoor.
Google is je vriend! :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 20:57:
[...]

Unlocken is niet illegaal hoor en er mag gewoon over gesproken worden. Je hebt ook NL bedrijven die het voor je kunnen doen hoor.
Google is je vriend! :P
ik weet al hoe... maar moet alleen even iemand hebben die een paypal account heeft en mij met betalen kan helpen ! ;)

maar laten we er maar niet dieper op in gaan, want over het unlocken zelf mag je het hier dus niet hebben :/ Internet & Telefonie - policy en FAQ

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 21:00 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 20:24:
[...]

Hoe bedoel je :w NIET :w lukken.. Hij pakt bij mij METEEN de agenda beet en schud hem compleet uit en zet alles over op de mannier zoals in ActiveSync is ingesteld (C500 voorraang, beide of Outlook voorrang) Wel met Outlook zonder express dan heh ;)
Ik kan dus niet aanvinken om de agenda te synchroniseren, terwijl contacten en Inbox wel
geselecteerd mogen worden. Zou Activesync 3.7 al genoeg moeten zijn? En ik gebruik de outlook
die bijgeleverd werd op de cd. Iemand een idee?

Verwijderd

Hier het probleem:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wapzje/troep/snap.png

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 21:18 ]

• JorgV
  • Laatst online: 04-08 14:11
jongens, nog ff terug over dat stof probleem... Hoe erg is het nou eigenlijk? Heeft iedereen er last van? Kan iemand een foto posten met een heel erg stoffig scherm? Is het ook te voorkomen (bv door gaten dicht te stoppen met teen of tander)?

Als het echt heel erg is, is het dan de moeite een duurdere 8020 te nemen ipv continu gezeur te hebben met die stof?

Verwijderd

Bbfreak schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 09:25:
[...]

Photo Contact zit er bij mij standaard in of bedoel je een andere?
Hij zit onder Start -> Orange -> Photo Contacts
Dat klopt maar dat programma is van orgine CALLER ID van aidem software en heeft pocketx het programma photo contacts gemaakt. Helaas zit bij de C500 het programma CALLER ID gebakken op de ROM. Als ik het programma photo contacts instaleer en alsik dan gebeld wordt schakeld het heen en weer tussen de twee programma s. Ik heb geprobeert het te verweideren maar kan nergens een uninstall vinden of het zo verweideren van de C500.

Iemand een idee

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 21:04:
[...]

Ik kan dus niet aanvinken om de agenda te synchroniseren, terwijl contacten en Inbox wel
geselecteerd mogen worden. Zou Activesync 3.7 al genoeg moeten zijn? En ik gebruik de outlook
die bijgeleverd werd op de cd. Iemand een idee?
Nu zie ik het (voor het eerst, dus je verbaasd me). Ik geloof dat er een raw install Outlook 2002 op de CD stond. (ik mep op al mijn PC's mijn Office 2003 UK Pro dus das een ander verhaal.)
Vind het gek dat je de calendar niet kunt aanvinken. Ik werk met AS 3.7.1 op mijn laptop en AS 3.8 op mijn workstation. geen problemen mee aldaar. ook niet onderling omdat de machines in verschillende omgevingen hangen (laptop is voor mijn werk, Workstation voor studie)
Waneer je geen Contacts hebt binnen Outlok in de juiste vorm (PAB, PST, etc..) dan is er ook geen vinkje. Ik zal morgen ochtend even mijn Laptop opstarten, want mijn workstation heb ik mijn contacts niet op ingeschakeld staan. Kan ik ff kijken wat voor type contactenlijst het is.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 01:34 ]

Verwijderd

Heeft de Orange C500 een externe antenne aansluiting. Het lijkt wel of de 8010 deze wel heeft en de c500 niet. Wie weet het zeker? Dit ivm met mogelijke carkit.

Stephan

Verwijderd

OmeRobbie schreef op maandag 28 februari 2005 @ 19:33:
@Madcookie

Ik wil eigenlijk asap deze carkit bestellen; online bij de europese site (http://www.seidio-europe.com/SearchResults.asp?Cat=387) of bij ww.supplies4mobility.nl maar die hebben het nog niet, binnenkort.
Ben net terug uit Azie (internet Style dan heh ;) ) en vond weer een variant van de HTC Typhoon; De Dopod 565.. en ja hoor! weer een plaatje van een andere carkit: Afbeeldingslocatie: http://www.dopod.com.tw/product/img/ch3att1s.jpg

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 01:43:
Heeft de Orange C500 een externe antenne aansluiting. Het lijkt wel of de 8010 deze wel heeft en de c500 niet. Wie weet het zeker? Dit ivm met mogelijke carkit.

Stephan
Volgens mij achter dat zwarte rubberen afdekdoppie toch?

Verwijderd

Ik weet niet wat er achter het doppie zit, want ik ben eea nog aan het vergelijken. Of de SDA (Music) of de C500. Tevens zocht ik carkits, want een externe antenne verbetert toch altijd je ontvangst. En een goede carkit is een must, want ik bel veel in de auto. Bellen met BT doppie in je oor is wel leuk, maar niet makkelijk. Tevens wordt je batterij altijd opgeladen.

Stephan

• DaJohn
  • Laatst online: 20-11 16:16
Ik mag aan het einde van deze maand een nieuwe abonnement met telefoon uitkiezen. Mijn vorige telefoon, de SPV classic, heeft er de brui aan gegeven... Ik zit nu dus te denken aan 2 telefoons.
De SPV c500 met Tomtom navigatiesysteem of de MDA compact. Wie kan mij over de streep heen helpen en waarom nou juist...

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03:07
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:17:
[...]

Volgens mij achter dat zwarte rubberen afdekdoppie toch?
bij mij is het een grijze :P

Verwijderd

DaJohn schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:41:
Ik mag aan het einde van deze maand een nieuwe abonnement met telefoon uitkiezen. Mijn vorige telefoon, de SPV classic, heeft er de brui aan gegeven... Ik zit nu dus te denken aan 2 telefoons.
De SPV c500 met Tomtom navigatiesysteem of de MDA compact. Wie kan mij over de streep heen helpen en waarom nou juist...
Eén verschil is dat op de SPV C500 het operating system Windows Mobile 2003 SE for Smartphone's draait (en dus TomTom Mobile) en op de MDA het operating system Windows Mobile 2003 SE for Pocket PC's Phone Edition draait (met stylus [aanwijspennetje] en dus TomTom Navigator). Het operating system bepaalt natuurlijk het aanbod van applicaties, zoals o.a. dus welke versie van TomTom je nodig hebt.

Zie http://www.microsoft.com/windowsmobile/devices/compare.mspx voor meer verschillen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 19:47 ]

Verwijderd

Ik heb de c500, maar als ik mocht kiezen dan zou ik nu voor de MDA-compact gaan.
Puur voor het grotere scherm met stylus.

• renzo4000
  • Laatst online: 10:09
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 19:16:
Ik heb de c500, maar als ik mocht kiezen dan zou ik nu voor de MDA-compact gaan.
Puur voor het grotere scherm met stylus.
Tja wat wil je precies doen met je telefoon? Wil je meer voor de agendafunctie gaan of heeft telefoneren de hoogste prioriteit? ... Er zijn al veel mensen van hun MDA terug naar de SPV C500 gegaan ivm zijn compactheid en zijn prettigere omgang ivm toetsenbord. Dus tja ...... ik zou maar gewoon voor de C500 gaan ;)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• DaJohn
  • Laatst online: 20-11 16:16
renzo4000 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:47:
[...]

Tja wat wil je precies doen met je telefoon? Wil je meer voor de agendafunctie gaan of heeft telefoneren de hoogste prioriteit? ... Er zijn al veel mensen van hun MDA terug naar de SPV C500 gegaan ivm zijn compactheid en zijn prettigere omgang ivm toetsenbord. Dus tja ...... ik zou maar gewoon voor de C500 gaan ;)
Inderdaad is het handiger de c500 in je broekzak mee te nemen. Als je de MDA meeneemt hangt ie of aan een holster aan je riem of hij zit ongelukkig in je broekzak.

De MDA is alleen uitgebreider in pakketten (word, excel), heeft een beter camera en touchscreen is ook een leuke gadget. Ook denk ik dat de MDA sneller is dan de c500

Mja het is wikken en wegen geblazen... het zijn in mijn ogen beide leuke smartphones... eenmaal een smartphone gehad te hebben, nooit meer een andere... O-)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.