De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 3)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.167 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:23
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 23:55:
Voor mensen die nog op zoek zijn naar een hoesje voor hun C500, ik kan www.pdashop.nl van harte aanbevelen.
Waarom? Het blijkt dat een Krusell case daar 29 euro kost. Precies dezelfde tas kun je elders voor 19,95 euro kopen (afgeprijsd bij mobileplaza.nl).

Ik heb de mijne daar zondag besteld en dinsdag al ontvangen. Mooie tas, nu de telefoon zelf nog. Orange heeft C500's genoeg, maar TomTom levert maar druppelsgewijs aan. En aangezien ik een bundel heb besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hmmm, gister was ineens mijn telefoon uitgevallen omdat de batterij op was, terwijl ik hem zondagnacht had opgeladen en hij dus al na ongeveer 36uur helemaal leeg was, terwijl ik niks gks met de telefoon heb gedaan. Nu maar hopen dat de batterij niet naar de klote is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17-09 15:40
epoman schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 10:37:
[...]

't Zal zeker passen, maar of 't ook gaat werken is onduidelijk. Officieel ondersteunt een c500 max. 256MB, dus dat wordt uitproberen...
Maar 512MB werkt ook al dus waarschijnlijk 1024 ook.. Net even handiger, kan je Duitsland én Frankrijk en Benelux er helemaal op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
grun schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 11:40:
[...]

Waarom? Het blijkt dat een Krusell case daar 29 euro kost. Precies dezelfde tas kun je elders voor 19,95 euro kopen (afgeprijsd bij mobileplaza.nl).

Ik heb de mijne daar zondag besteld en dinsdag al ontvangen. Mooie tas, nu de telefoon zelf nog. Orange heeft C500's genoeg, maar TomTom levert maar druppelsgewijs aan. En aangezien ik een bundel heb besteld...
De Krusell Horizontic XS-Long Case kan ik er echter niet vinden... of kijk ik er overheen? De case die jij bedoeld is niet echt handig als je gebruikt maakt van een auto-houder waar de C500 niet inpast met case...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 11:40:
[...]

Eh sorry mensen, ik had per ongeluk de verkeerde link. Het moest dus www.pdaplus.nl zijn. Daar kost het Krusell hoesje 14,95, dat scheelt dus redelijk wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 15:08
Artz schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 12:08:
[...]

Maar 512MB werkt ook al dus waarschijnlijk 1024 ook.. Net even handiger, kan je Duitsland én Frankrijk en Benelux er helemaal op zetten.
...dat past toch ook makkelijk op een 512mb? (tenzij je dat bedoelde). Overigens schijnt de 1024 idd te werken, maar alles wordt net even iets trager omdat de kaart niet sneller is dan een 256-512mb versie. Maar dat is van "hear-say".

Alleen leuk en wel zo'n 1 gb kaartje en mooi dat ze hem op het net zetten als te koop, maar nergens is ie op voorraad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Jerome! schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:11:
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:00:
[...]

Ik zie niet in waarom "geen verschil in hardware" een crashvrije software-omgeving zou moeten creeeren. Volgens mij gaat je vergelijking hier mank. In de praktijk is het gewoon zo dat het kan crashen, maar ga daarvoor eens kijken op de site van Sprite Backup, dan moet je een heel eind komen!
Nou de mogelijkheiden bij een pc zijn zo veel malen groter. Er zijn dus meer mogelijkheden en dus moet je een windows voor meer mogelijkheden programmeren, en heeft dus omdat het meerdere facoren heeft meer kans op crashen. Een mobile versie is voor x aantal mobile telefoons gemaakt, een c500 hebben allemaal de zelfde hardware dus is het niet moeilijk lijk mij om gewoon crashvrije software ervoor te maken lijk me.
anyway, tnx voor je tip zal zo ff kijken.
anders programmer ik zelf wel wat in elkaar ofzo.grrr :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
hemiparo schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 12:10:
[...]

De Krusell Horizontic XS-Long Case kan ik er echter niet vinden... of kijk ik er overheen? De case die jij bedoeld is niet echt handig als je gebruikt maakt van een auto-houder waar de C500 niet inpast met case...
Over bovenstaande case kan ik niks zeggen, daar heb ik ook niet naar gezocht. Best mogelijk dat ie er helemaal niet bij staat.
Een autohouder dacht ik te halen bij Halfords, zo'n in breedte verstelbaar universeel ding voor in het ventilatierooster. Ik meen begrepen te hebben dat Pamas daar redelijk tevreden over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Ik heb afgelopen maandag bij http://www.smartphonestunts.nl een C500 mijn contractverlenging gestuurd, dinsdag de bevestiging gekregen via email dat ze de papieren ontvangen hebben en net een telefoontje dat ze de C500 gaan versturen.....TOPPIE service !!

(en ik weet er alles van, ik werk op een service-afdeling.....!)

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedme schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:00:
Ik heb afgelopen maandag bij http://www.smartphonestunts.nl een C500 mijn contractverlenging gestuurd, dinsdag de bevestiging gekregen via email dat ze de papieren ontvangen hebben en net een telefoontje dat ze de C500 gaan versturen.....TOPPIE service !!

(en ik weet er alles van, ik werk op een service-afdeling.....!)
Ja bij mij zelfde verhaal. Super daaro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ik was eindelijk aan de beurt bij shop.orange. Toen ik mijn nummertje trok uit de automaat had ik er geen idee van hoeveel peopletjes er bij de shop op de wachtbank zaten. :'(
Kreeg ik daar toch bericht dat de C500 carchargers er weer waren!, klik klik klik BESTELD O-)
Ik dacht nog, lijkt hiero wel het postkantoor op zaterdagochtend tegen elleven :X
Order bevestiging net binnen, *ploP*.. levering binnen 2 dagen aan huis, contact betalen aan de Postmanpet :O (hebben die nu steeds geen PIN/Chipper automaatje aan de broekriem?)

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Artz schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 12:08:
[...]

Ik meende berichten te hebben opgevangen dat van de 512MB-kaartjes niet alle merken worden geaccepteerd? Kan even niet vinden welke, maar heb 't toch echt ergens gelezen (als ik 't mis heb hoor ik dat natuurlijk ook graag).

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

* mindcre8r is nu ook een eigenaar van een C500

na een SPV classic gehad te hebben nu een C500 en wat een snelheid zeg! lekker hoor en dat scherm zo mooi scherp... alleen een smartphone is geen smartphone als je er geen problemen mee hebt :(

ik kan niet MMS'en, dit kon ik wel met mn Classic (e100?) dus aangevraagd is het wel.
Ik heb de MMS settings opgezocht voor orange en die zijn bij mij ingesteld als onder.

Stap 1:
Druk op begin -> instellingen -> Data Verbindingen

Druk op Menu -> Verbinding bewerken -> 4: GPRS-Verbindingen

Ga op Orange MMS staan en druk op Menu -> 2: Bewerken

Maakt verbinding met: MMS-Netwerk

Toegangspunt: mms

Verder niks invullen

Druk op gereed

Stap 2:

Open de inbox -> Druk op Menu -> 8: opties -> 5: Account instellen

Als je op MMS staat druk dan op Menu -> 2: Bewerken

Bij server staat nu Orange MMS, druk dan op Menu -> 1: Verbinding bewerken

Er staat weer Orange MMS -> Druk op Menu -> 2: Bewerken

Hier moet je een aantal dingen veranderen.

Omschrijving mag gewoon Orange MMS blijven.

MMSC-adres: http://mms.orange.nl:8002

Gegevensverbinding: MMS-netwerk

Gateway: WAP 1.0-gateway

IP-adres: 10.250.255.183

Poort: 9201

Leuk allemaal maar het werkt nog niet, als ik een mms verstuur dan krijg ik een berricht terug:
Systeembeheerder Berrichtstatus met een foutmelding teken (rood rondje met wit kruis) het berricht kan ik niet openen en floept terug naar t hoofdscherm :(

ik heb ook al met de klanten service gebeld en die zei t volgende: ja doe maar een reset naar fabrieks instellingen :| uhuh, alles staat goed dat zal zin hebben.

iemand nog suggesties?

Haha ik heb t gevonden!!!1 bij de import van mn contact personen via active sync is overal het + voor de 31 verwijderd :| toegevoegd en het werkt weer!

[ Voor 7% gewijzigd door mindcre8r op 17-02-2005 09:00 ]

Bears and Bulls

Verwijderd

epoman schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 01:18:
[...]

Ik meende berichten te hebben opgevangen dat van de 512MB-kaartjes niet alle merken worden geaccepteerd? Kan even niet vinden welke, maar heb 't toch echt ergens gelezen (als ik 't mis heb hoor ik dat natuurlijk ook graag).
ik heb danelec kaartje van 512, € 49 bij memoryshop.nl

Verwijderd

Kent iemand een programma om tmc gegevens uit een gps te lezen ?

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
Aangezien ik toch een paar tussenuren had maar even het centrum van Tilburg in geweest.
Bij de Orange shop lag naast een autolader van 14.95 ook een horizontal cover voor de C500 ook voor 14.95, heb 'm meteen gekocht. Goeie kwaliteit geen klittenband maar sluit met een magneetje.

Ze deden daar niet moeilijk toen ik over het stof begon... maar ik moest er wel rekening mee houden dat ik mijn telefoon ongeveer een week kwijt zou zijn. Als het nog veel erger wordt laat ik het wel weghalen, maar voorlopig laat ik het zo.

• hemiparo
  • Niet online
Jerome! schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:14:
Aangezien ik toch een paar tussenuren had maar even het centrum van Tilburg in geweest.
Bij de Orange shop lag naast een autolader van 14.95 ook een horizontal cover voor de C500 ook voor 14.95, heb 'm meteen gekocht. Goeie kwaliteit geen klittenband maar sluit met een magneetje.

Ze deden daar niet moeilijk toen ik over het stof begon... maar ik moest er wel rekening mee houden dat ik mijn telefoon ongeveer een week kwijt zou zijn. Als het nog veel erger wordt laat ik het wel weghalen, maar voorlopig laat ik het zo.
Hopelijk ook in Den Bosch, heb je misschien een plaatje? Iemand intresse om mijn Russel Case te kopen (verticale cover).

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 23:57:
heeft niemand een beter adres voor een car adapter.
ik heb op 2-2 in de uk eea besteld, nog niets ontvangen en op emails wordt niet gereageerd
http://www.firstphoneshop.co.uk/mobile-phone-car-chargers/
heb het snel nodig ivm vakantie
Shop.orange punt nl... gister besteld (nieuwe voorraad) morgen in huis, met zekerheid. Kosten totaal 22,-

• SeatRider
  • Laatst online: 13:37

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:05:
Kent iemand een programma om tmc gegevens uit een gps te lezen ?
Er komen geen tmc gegevens uit gps. Er zijn GPS ontvangers te koop die naast GPS ook TMC ontvangen (TMC signalen gaan via FM mee namelijk) maar dat zijn dus in principe twee apparaten in 1, lijkt me ook niet dat dat via 1 bluetooth poort kan. De GPS die bij Engin voor de pocket pc hoort (ANWB pakket) kan dat bijvoorbeeld...

Linkjes:
Wat is TMC
GPS met TMC

[ Voor 15% gewijzigd door SeatRider op 17-02-2005 20:47 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 16:57
Kent er iemand misschien een programma die je gps posities van je gps-ontvanger op kan slaan? Hiermee zou je heel wat leuke dingen kunnen doen uiteraard.

[ Voor 32% gewijzigd door Oesie op 17-02-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VisaRider schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 16:15:
[...]

Er komen geen tmc gegevens uit gps.
Zo bedoelde ik het eigenlijk niet.
Mijn Leadtek ontvangt TMC. Ik gebruik TomTom voor navigatie welke de TMC gegevens niet gebruikt omdat je een abbo af moet sluiten voor TomTom Traffic. (Destinator SP gebruikt wel TMC, maar ik heb net TomTom gekocht dus dat zou een beetje zonde zijn.)
De Leadtek stuurt de TMC gewoon over de zelfde BT verbinding als de GPS gegevens.
(zie je eigen 2de link:)
TMC informatie kan alleen met het NMEA-protocol samenwerken.
Nou vraag ik me af of er software te verkrijgen is die de BT compoort gebruikt om de TMC gegevend te ontvangen en te gebruiken.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2005 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik heb inmiddels een maandje of 3 een _/-\o_ C500 _/-\o_ en vind het ondanks een aantal kleine onhebbelijkheidjes de fijnste telefoon tot op heden ! (hiervoor een mitsubishi MT-35, Ericsson T10, Ericsson GH686, Sony CMD-Z5, Siemens C35, Nokia 8210, Nokia 6210, Nokia 8310, Nokia 6310i)

Mij irriteert (net als iemand die eerder postte) dat de LED niet uit te schakelen is 's nachts. Dit betekent dus dat mijn GSM elke avond in Flight-mode of uit staat :) Mijn 6310i had ik altijd aanstaan daarentegen.
Een ander punt van kritiek is dat hij af en toe compleet vast loopt (als in de batterij moet er in en uit tbv reset) op het moment dat ik afsluit en per ongeluk op het camera-knopje druk. Het beeld van de camera wordt dan over het 'afsluitscherm' heen getekend en de foon zet zichzelf niet meer uit... Sterker nog; hierna weigert de telefoon überhaupt uit te gaan als ik niet eerst een keer naar flight-mode ga. (waarna hij wel weer normaal werkt)
Tenslotte is het spelen van games door het GAPI probleem en de 'joystick' die maar 1 commando doorgeeft redelijk irritant.... Orange geeft via de helpdesk (a 16 ct/min GRRR) aan dat er wel een update aankomt maar wanneer ? En de joystick blijft natuurlijk problematisch omdat dit een hardwarematige oorzaak heeft.

Ik zit overigens nog met 3 vragen:
1. Hoe krijg ik een / in Iexplore ? Ik heb volgens mij werkelijk alle toetsen wel 100x ingedrukt maar krijg geen / te zien :(
2. Iemand vroeg dit al eerder; ik heb de 'onbeperkt internet' instellingen op mijn telefoon gezet voor Orange World en kan nu dus geen gebruik meer maken van de Orange Backup en de Orange Updates (menu 5-1 en 5-2) Iemand anders zei dat het bij hem wel werkte; wat doe ik fout ?
3. Opera; ik lees dat een aantal mensen deze aan de gang hebben, mij lukt het echter niet om ermee te internetten (page not found) en ondanks dat ik dit hele topique doorgespit heb kom ik de oplossing hiervoor niet tegen; begrijp dat ik een ini moet aanpassen ?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Vraag 1 kan ik je zo beantwoorden, rest weet ik niet direct. Houd * ingedrukt en kies dan voor symbolen dan krijg je een overzicht van symbolen waar de / ook tussenstaat. Andere manier is iets korter # indrukken dan kom je ook in het symbolen menu.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Speedfight schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 10:50:
Vraag 1 kan ik je zo beantwoorden, rest weet ik niet direct. Houd * ingedrukt en kies dan voor symbolen dan krijg je een overzicht van symbolen waar de / ook tussenstaat. Andere manier is iets korter # indrukken dan kom je ook in het symbolen menu.
_/-\o_ You da man ;) Wel een irri manier, waarom niet gewoon onder '1' ?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:24

XanderDrake

Build the future!

Tomba schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 10:31:

3. Opera; ik lees dat een aantal mensen deze aan de gang hebben, mij lukt het echter niet om ermee te internetten (page not found) en ondanks dat ik dit hele topique doorgespit heb kom ik de oplossing hiervoor niet tegen; begrijp dat ik een ini moet aanpassen ?
Hier heb ik nou ook last van...
Ik heb dit ook al gepost bij het "Orange World" topic, een paar dagen geleden, zonder respons.
Hoe krijg ik (wij) dat ding aan de praat?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Heb ik net 2 dagen mijn spv c-500 met tomtom mobile binnen, kom tomtom met een opvolger.

TomTom introduceert de eerste ècht persoonlijke navigatie-oplossing

TomTom MOBILE 5 zorgt ervoor dat consumenten snel en veilig op hun bestemming aankomen, met de auto, op de fiets of te voet

Amsterdam, 14 februari 2005 – TomTom BV, leverancier van persoonlijke navigatiesystemen, komt met het allereerste ècht persoonlijke navigatiesysteem voor geavanceerde mobiele telefoons: TomTom MOBILE 5.
TomTom MOBILE 5 een gemakkelijk te gebruiken, intelligente navigatie-oplossing met een nieuwe TomTom GPS-ontvanger die is uitgerust met een zeer gevoelige ontvanger. Hiermee kunnen consumenten feilloos de weg vinden met behulp van hun mobiele telefoon. TomTom MOBILE 5 staat garant voor trefzekere navigatie van deur tot deur, overal in Nederland en in stedencentra. Te voet, op de fiets of met de auto.
“TomTom MOBILE 5 is een belangrijke stap vooruit op het gebied van persoonlijke navigatie en sluit precies aan op de groeiende marktkansen voor smartphones,” zegt Harold Goddijn, chief executive officer van TomTom. “We hebben hiermee voor het eerst een satelliet-navigatiesysteem dat niet alleen in de auto gebruikt kan worden, maar overal waar consumenten de weg willen vinden van A naar B. Dit is een geweldige ontwikkeling voor TomTom en maakt het leven van consumenten gemakkelijker.”
Nieuw
De nieuwe versie biedt onder andere de volgende functies:
· De snelste route zoeken met een geschatte aankomsttijd;
· Routeplanning: de snelste of de kortste route voor voetgangers, fietsers en bromfietsers1;
· Routes plannen aan de hand van de postcode;
· Volledige integratie met het menu van de mobiele telefoon, zodat een bestemming gekozen kan worden uit de aanwezige contactlijst;
· Ondersteuning voor real-time verkeersinformatie² en actuele weerberichten;
· Ondersteuning voor een complete routeplanning, bijvoorbeeld om routes te plannen naar verschillende bestemmingen, inclusief stops.
· Indien nodig kunnen extra kaarten gedownload worden.

Nu vraag ik mij af of deze nieuwe software ook werkt met de "oude" gps ontvanger. Er zit nl een nieuwe "nauwkeurigere?" gps ontvanger bij die de hele dag gebruikt kan worden zonder bij te laden.

Iemand een idee of versie 5 ook via de oude zal werken? (weet dat hij nog niet uit is, maar misschien zijn er mensen met meer info)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintmeister
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 20:29

Bintmeister

In boerenkool nederlands graag

Hoe gebruik ik eigenlijk die software unlock tool uit de startpost (en waar moet ik hem naartoe kopiieren op de telefoon, maakt dat ook nog uit)? Ik heb sinds gisteren die c500 dus ben nog niet echt een ster in het gebruik van de telefoon...

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintmeister

Bintmeister

Gewoon het progje en de xml op de telefoon zetten en draaien werkt niet? als ik het progje op de telefon selecteer en wil draaien gebeurt er niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomba schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 11:08:
[...]
Wel een irri manier, waarom niet gewoon onder '1' ?
daar's ook een duidelijk antwoord op, omdat je vorige reeks telefoons Nokia waren.. niet ieder merk heeft dezelfde standaard (daarom noemen we dit soort dingen altijd een "Universal Standard" en daar komen fabrikanten altijd mee weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
hemiparo schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:33:
[...]

Hopelijk ook in Den Bosch, heb je misschien een plaatje? Iemand intresse om mijn Russel Case te kopen (verticale cover).
Kzal van het weekend wel even een plaatje schieten...
Tomba schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 10:31:
I
2. Iemand vroeg dit al eerder; ik heb de 'onbeperkt internet' instellingen op mijn telefoon gezet voor Orange World en kan nu dus geen gebruik meer maken van de Orange Backup en de Orange Updates (menu 5-1 en 5-2) Iemand anders zei dat het bij hem wel werkte; wat doe ik fout ?
Die backup werkt bij mij ook niet... dat is eigenlijk het enige waar ik de 2mb voor gebruik ;) .
Wat betreft Opera kijk hier eens: http://gathering.tweakers...message/22418228#22418228
Bintmeister schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:59:
Hoe gebruik ik eigenlijk die software unlock tool uit de startpost (en waar moet ik hem naartoe kopiieren op de telefoon, maakt dat ook nog uit)? Ik heb sinds gisteren die c500 dus ben nog niet echt een ster in het gebruik van de telefoon...

Alvast bedankt
Probeer deze eens:
http://developer.orangews.com/orgspv/comdefq.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreeMen schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:30:
Heb ik net 2 dagen mijn spv c-500 met tomtom mobile binnen, kom tomtom met een opvolger.

...

Nu vraag ik mij af of deze nieuwe software ook werkt met de "oude" gps ontvanger. Er zit nl een nieuwe "nauwkeurigere?" gps ontvanger bij die de hele dag gebruikt kan worden zonder bij te laden.

Iemand een idee of versie 5 ook via de oude zal werken? (weet dat hij nog niet uit is, maar misschien zijn er mensen met meer info)
TomTom zal ongetwijfeld werken op oudere toestellen, waarvoor een release van TTM4 beschikbaar is (die was er pas, omdat de MiniSD installatie nog niet courant genoeg was voor ze). Ook zijn er weinig tot geen devices beschikbaar die sneller zijn dan de huidige generatie Smartphones/PDA's. TT kan dus enkel op bestaande hardware testen op performance. De niewue generatie Smarties zullen zo'n 500Mhz gaan draaien, net als de huidge PDA's doen. Bouwt TT een softwarepakket met hoge hardware eisen, dan hebben ze een mes in hun vingers gestoken
De GPS zal ook werken, daar deze gebaseerd is op een reeds ondersteunde chipset. Wanneer een fabrikant gaat rommmelen met dit soort mogelijkheden en probeert het beestje te temmen, snijden ze met dat in hun vingers stekende mes zichzelf in de vingers compleet door, want dan zijn ze immers de only-software-sale klanten kwijt die een upgrade willen doen van TTM4 naar TTM5. De nieuwe GPS zal op basis van een SiRF Star III chipset gebaseerd zijn, omdat die chip zuiniger is dan de huidige generatie chipsets. TT heeft zich gewoon meer gericht op het mobiel zijn van de gebruikers, want de huidige versie is Auto-georienteerd opgezet

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 16:19

404error

Page Not Found

FreeMen schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:30:
...

...

Er komt een softwareupdate waarmee je 4 naar 5 kunt updaten. Geen probleem dus.Dit werkt gewoon met je huidige GPS

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-02 15:56
Deze vraag is vast eerder gesteld, maar kan het nergens vinden:
Kun je de menu's/programma's onder Begin wijzigen zodat je de meest gebruikte progs als eerste kunt zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
Ben nog steeds op zoek naar een geintegreerde carkit voor de C500:-(

Kent iemand de Seidio G2500M Car Kit?
http://www.seidioonline.c...p?ProductCode=CK8BG25MSP3
Kan alleen niet op de stereo worden aangesloten, maar verder lijkt me dit OK. Als er meer geinteresseerden zijn kunnen we het mischien met een paar uit de states laten overkomen voor 110 USD.

Parrot 3000/3100 + houder en stroomaansluiting is ook nog een optie.
Echt niemand verder ervaring met Mrhandsfree setjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintmeister

Bintmeister

Thanx, nu werkt het inderdaad wel :)

Dan had ik nog een vraagje. De 'windows-standaard' weergave vind ik wel praktisch, alleen zijn de letters in het menu zo fokking groot, kan je die ook veranderen in een kleiner lettertype? Ik heb het zelf nergens kunnen vinden.

Wederom alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
OmeRobbie schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 21:18:
Deze vraag is vast eerder gesteld, maar kan het nergens vinden:
Kun je de menu's/programma's onder Begin wijzigen zodat je de meest gebruikte progs als eerste kunt zien?
Ik heb zojuist een programma gevonden die me hieruit helpt: Jeyopersonalizer
http://www.jeyo.com/products/JeyoPersonalizer.asp

Lijkt me wel een basaal programma om lekker en snel toegang te hebben tot al het moois op je smartfoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:12
Kan iemand mij vertellen waar ik polyfonische beltonen moet plaatsen van het type amr? Als ik deze indezelfde map plaats als waar ik de .wav files plaats, dan ziet mijn telefoon ze niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een handig programma

Afbeeldingslocatie: http://www.omegaone.com/images/bpp/BppS_Ani.gif

Hier te vinden

http://www.omegaone.com/batterypack/SP/default.htm

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2005 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
OmeRobbie schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 14:03:
[...]

Ik heb zojuist een programma gevonden die me hieruit helpt: Jeyopersonalizer
http://www.jeyo.com/products/JeyoPersonalizer.asp

Lijkt me wel een basaal programma om lekker en snel toegang te hebben tot al het moois op je smartfoon!
Gebruik zelf Jeyo Mobile companion, en de plugin voor outlook. SMSjes tikken als je C500 aan de PC hangt, check van sys resources, snel editten van telefoonnummers van contacts.
Dat personalizer werkt ook als een trein! Vooral met installen van progjes en themes is het lekker om niet te priegelen met de telefoon maar gewoon vanaf je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Zoals beloofd hier wat foto's van het hoesje:
Afbeeldingslocatie: http://www25.brinkster.com/straalinternet/images/Smartphone/S2500029.JPG
Meer foto's van hoesje en C500:
http://www25.brinkster.co...s/Smartphone/S2500028.JPG
http://www25.brinkster.co...s/Smartphone/S2500030.JPG
http://www25.brinkster.co...s/Smartphone/S2500031.JPG
http://www25.brinkster.co...s/Smartphone/S2500032.JPG
http://www25.brinkster.co...s/Smartphone/S2500033.JPG

En dan nog wat leuk nieuws op het gebied van software... gister kreeg ik de volgende mail van de mensen van Mobiluck (bluejacking proggie)

Hello,

We are pleased to announce that MobiLuck 1.5 is now available for Windows Mobile Smartphone!

The main new feature is the profile support!

Other main improvements are:

- Automatic profile exchange
- Messages are received in MobiLuck
- File explorer improvement
- Settings of alerts
- Improved filters

In order to install this new version of MobiLuck:

1. Download MobiLuck here: http://click.be3a.com/cli...=152573.113639.1.0282011.
2. Connect your Smartphone to your computer and double-click the mobiluck.msi file to install it with ActiveSync.
OR
Download MobiLuck directly on your Smartphone using Wap: wap.mobiluck.com
3. Install MobiLuck
4. Activate Bluetooth on your device
5. Run MobiLuck!

Your feedback is welcome in the MobiLuck Forum

Good MobiLuck!!!

The MobiLuck Team
www.MobiLuck.com

Veel plezier ermee 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Jerome! op 20-02-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintmeister

Bintmeister

Hebben er meer mensen problemen met bestanden versturen via infrarood?
Via de filemanager schijn je bestanden over te kunnen sturen via infrarood (die optie heb ik inderdaad gevonden), maar het werkt niet echt... Het schermpje van het versturen komt wel, maar op het moment dat hij het andere apparaat (nokia 6100 in dit geval) heeft gevonden, verdwijnt het schermpje (nog voor je op beam kan drukken)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij kan je beter smartexplorer gebruiken voor het versturen van bestanden, minder problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:36:
volgens mij kan je beter smartexplorer gebruiken voor het versturen van bestanden, minder problemen :)
Idd, met de smartexplorer kun je ook via bluetooth versturen wat niet lukt met de normale explorer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
FreeMen schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:42:
[...]

Idd, met de smartexplorer kun je ook via bluetooth versturen wat niet lukt met de normale explorer. ;)
Met smartexplorer werkt idd het beste. Maar met de gewone explorer kan het ook, je kiest dan wel voor verzenden via infrarood als hij dan geen infrarood device vindt zoekt ie automatisch naar bluetooth devices...

offtopic:
Weet iemand of bij mobiluck als ik iemand een "bericht" stuur bij diegene de telefoon gaat trillen of geluid gaat maken, want anders heeft diegene natuurlijk niets in de gaten.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Speedfight schreef op maandag 21 februari 2005 @ 17:39:
[...]

offtopic:
Weet iemand of bij mobiluck als ik iemand een "bericht" stuur bij diegene de telefoon gaat trillen of geluid gaat maken, want anders heeft diegene natuurlijk niets in de gaten.
Zo heel erg offtopic vind ik 'm niet. Maar dit is per telefoon verschillend, en ook afhankelijk van het profiel waarin 'ie in staat. T610 en 6310's doen het erg goed. Bij deze toestellen lijkt het net alsof je een sms krijgt. Bij nieuwere modellen komt het toestel meestal met de vraag: "Wilt u een contact ontvangen van XXXX?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben mischien ook van plan om deze telefoon te gaan kopen maar kan iemand mij vertellen of de nokia 6670 het zelfde kan als de spv c500??

wat raden jullie mij aan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 21:22:
ik ben mischien ook van plan om deze telefoon te gaan kopen maar kan iemand mij vertellen of de nokia 6670 het zelfde kan als de spv c500??

De SPV C500! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Ik ga morgen dat Orange-logo eraf schuren een suikerklontje,
moet ik nog ergens op letten? gewoon er overheen schuren met het klontje :? niks afplakken oid?(lak naast het logo)

geen risico's verder? :P (lees er verder ook nergens over hoe het moet)

heb zilveren versie btw.

[ Voor 12% gewijzigd door Rebels op 22-02-2005 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 16:57
Rebels schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 00:10:
Ik ga morgen dat Orange-logo eraf schuren een suikerklontje,
moet ik nog ergens op letten? gewoon er overheen schuren met het klontje :? niks afplakken oid?(lak naast het logo)

geen risico's verder? :P (lees er verder ook nergens over hoe het moet)

heb zilveren versie btw.
Ik heb de zwarte versie en de eerste dag meteen geprobeerd.. het is/lijkt heel erg eng om te doen maar je ziet er niks van. Zelf heb ik niks afgeplakt, maar heb dan ook lekker de tijd genomen ervoor. Als je er zeker van wil zijn dat er niks in je speakertje terecht komt moet je deze gewoon even afplakken. En veeg tussendoor even wat van je suiker weg dan weet je waar je nog moet 'schuren'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

^^ ok dan :P
morgen haalt me ma een doos klontjes :P

ff ander vraagje, heeft iemand ooit die thermo op deze spv werkend gekregen?, lukt mij niet namelijk

Afbeeldingslocatie: http://xetranet.free.fr/spv/thermo/-5.jpg

http://xetranet.free.fr/spv/thermo/

iemand die dit kan vertalen? :+
Utilisation:
La fenêtre s'actualise toutes les 10 secondes ou via le menu Refresh
En charge la batterie chauffe, donc la température affichée ne correspond pas vraiment à la température ambiante.

Mais une fois la batterie hors charge et en usage normal,
la température de la batterie se rapproche de la température ambiante.
snap het wel half, kan er niet uit opmaken dat het verder iets met de installatie te maken heeft,
ik krijg 1 rode thermometer die 0graden aangeeft en verder niets doet :(

[ Voor 58% gewijzigd door Rebels op 22-02-2005 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas helaas, shareware..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Rebels schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 02:25:
^^ ok dan :P
morgen haalt me ma een doos klontjes :P

ff ander vraagje, heeft iemand ooit die thermo op deze spv werkend gekregen?, lukt mij niet namelijk

[afbeelding]

http://xetranet.free.fr/spv/thermo/

[...]

snap het wel half, kan er niet uit opmaken dat het verder iets met de installatie te maken heeft,
Het worden goeie tijden voor de suiker toko's :+
Maar om terug te komen op je temperatuur verhaal... weet je zeker dat de versie die je hebt geschikt is voor Win Mobile SE?? Overigens 0 graden kan op dit moment buiten wel kloppen.

Vrije vertaling:
Gebruik:
Het scherm ververst zich elke 10 seconden, dit kan ook handmatig via het menu Refresh
Wanneer de batterij aan de oplader hangt, wordt deze warmer dan normaal, dus dan kan de temperatuur niet helemaal overeenkomen met de temperatuur van de omgeving.
Maar wanneer de batterij eenmaal opgeladen is, en normaal gebruikt wordt, dan komt de temperatuur van de batterij een aardig eind in de buurt van de temperatuur van de omgeving.
marsian schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 14:58:
Kan iemand mij vertellen waar ik polyfonische beltonen moet plaatsen van het type amr? Als ik deze indezelfde map plaats als waar ik de .wav files plaats, dan ziet mijn telefoon ze niet!
Dit feest gaat volgens mij niet door. Je zult even moeten zoeken naar een convertor. Of gewoon meteen wav of wma's gebruiken, dat klinkt toch veel beter ;)
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 21:22:

Natuurlijk een C500 :9 Maar om iets genuanceerder een mening te kunnen vormen kun je eens een kijkje nemen op www.nieuwemobiel.nldaar kun je de specs overzichtelijk naast elkaar zetten. Wat ik zelf het handigste vind is de intercompatibiliteit met Outlook.

edit:
als we toch goed bezig zijn dan maar ook wat reply's op marsian en viper

[ Voor 31% gewijzigd door Jerome! op 22-02-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Ik heb een search gedaan maar kon het niet exact vinden.

Hoe kan ik plaatjes vanuit een MMS opslaan? met de SPV classic was dat gewoon bewaar objecten, dit werkt al1 niet lekker op de C500. hij laat dan al1 een shortcut zien van 0.37 kb.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

woei, dat gaat makkelijk man! :9~
had ik niet echt verwacht dat dat zo krasloos ging :P

Afbeeldingslocatie: http://www.stefkes.net/rebels/spv/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.stefkes.net/rebels/spv/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.stefkes.net/rebels/spv/3.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Rebels op 23-02-2005 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 16:28
Omdat mijn abbo weer op zijn eind loopt wil ik deze gaan verlengen met de C500.
Het pakket met TomTom Mobile klinkt erg interessant, aangezien ik een auto heb.

Ik heb echter ook een bluetooth carkit in de auto zitten. Hoe werkt dit?
Kan ik bluetooth de GPS aanspreken voor navigatie en tegelijk gepaired zijn met de carkit om binnenkomende en uitgaande gesprekken te voeren tijdens het navigeren?

Iemand ervaring met bovenstaande?

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebels schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 18:23:
Hey, zou je hem niet eens bij je lijst CASEMODS zetten ? :7 Icy Cold Mod dude! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
  • Laatst online: 18-09 21:50
Omega One Battery Pack Pro, das nog eens een mooi programma, zeker de volledige versie. :P

[ Voor 55% gewijzigd door MyTi op 23-02-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Laatst online: 13:37

SeatRider

Hips don't lie

DaLass schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 19:00:
Omdat mijn abbo weer op zijn eind loopt wil ik deze gaan verlengen met de C500.
Het pakket met TomTom Mobile klinkt erg interessant, aangezien ik een auto heb.

Ik heb echter ook een bluetooth carkit in de auto zitten. Hoe werkt dit?
Kan ik bluetooth de GPS aanspreken voor navigatie en tegelijk gepaired zijn met de carkit om binnenkomende en uitgaande gesprekken te voeren tijdens het navigeren?

Iemand ervaring met bovenstaande?
Ja, mensen hebben ervaring met bovenstaande. Doe eens de moeite om wat pagina's terug te lezen.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 16:28
VisaRider schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 20:57:
[...]

Ja, mensen hebben ervaring met bovenstaande. Doe eens de moeite om wat pagina's terug te lezen.
Hmm... volgende keer toch meer secuur de draad lezen voor ik blaat. ;) Tnx.
Is voor mij al weer een extra puntje om mee te nemen in de aanschaf van de C500 + TomTom.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiSaE
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:38
Ik heb gezocht maar niet kunnen vinden.... Een simpele stappenplan om een telefoon te unlocken (software matig) alleen. Dat zip bestandje downloaden, ok dat lukt wel maar wat moet ik dan met die bestanden doen?? Die website van orange die werkt niet, ik krijg een time out.......

Iemand een simpele stappenplan hiervoor??

Heeft iemand al geprobeerd om 1 GIG in de SPV C500 te doen? Zit erover te denken om er een aan te schaffen, maar als het niet werkt is het zonde.....

Alvast bedankt

[ Voor 19% gewijzigd door TiSaE op 22-02-2005 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
Rebels schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 02:25:

[...]

Hij refresht om de 10 seconden. Als de batterij wordt opgeladen is ie niet betrouwbaar aangezien die batterij warm wordt. Bij normaal gebruik wordt de omgevingstemperatuur gemeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

Artz schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 22:30:
[...]

Hij refresht om de 10 seconden. Als de batterij wordt opgeladen is ie niet betrouwbaar aangezien die batterij warm wordt. Bij normaal gebruik wordt de omgevingstemperatuur gemeten.
niks temaken met de installatie dus,
werkt gewoon niet op 2003 editie oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Artz schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 22:30:
[...]

Was mijn vertaling niet goed genoeg? Uitslover :+
Jerome! schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 12:05:
[...]

Maar om terug te komen op je temperatuur verhaal... weet je zeker dat de versie die je hebt geschikt is voor Win Mobile SE?? Overigens 0 graden kan op dit moment buiten wel kloppen.

Vrije vertaling:
Gebruik:
Het scherm ververst zich elke 10 seconden, dit kan ook handmatig via het menu Refresh
Wanneer de batterij aan de oplader hangt, wordt deze warmer dan normaal, dus dan kan de temperatuur niet helemaal overeenkomen met de temperatuur van de omgeving.
Maar wanneer de batterij eenmaal opgeladen is, en normaal gebruikt wordt, dan komt de temperatuur van de batterij een aardig eind in de buurt van de temperatuur van de omgeving.
TiSaE schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 22:28:
Ik heb gezocht maar niet kunnen vinden.... Een simpele stappenplan om een telefoon te unlocken (software matig) alleen. Dat zip bestandje downloaden, ok dat lukt wel maar wat moet ik dan met die bestanden doen?? Die website van orange die werkt niet, ik krijg een time out.......

Iemand een simpele stappenplan hiervoor??

Heeft iemand al geprobeerd om 1 GIG in de SPV C500 te doen? Zit erover te denken om er een aan te schaffen, maar als het niet werkt is het zonde.....

Alvast bedankt
Check dit eens:
http://www.coolsmartphone...article&artid=27&Itemid=3

[ Voor 25% gewijzigd door Jerome! op 23-02-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik las dat sommige mensen een crussel kopen om het stof tegen te gaan. Ik heb ook zon case maar het trekt alleen maar meer stof aan. Niet doen dus. Voor mij is de enige oplossing ook openmaken. Dat lijkt me de beste oplossing. Geen garantie meer, maargoed, heb toch nog geen andere problemen gehad.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiSaE
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:38
Jerome! schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 10:41:
[...]

Was mijn vertaling niet goed genoeg? Uitslover :+
[...]

[...]

Check dit eens:
http://www.coolsmartphone...article&artid=27&Itemid=3
Super mijn unlock verhaal is helemaal duidelijk, nu alleen nog mijn memory vraag:

Is het mogelijk om een 1 gig kaartje in de SPV c500 te doen? Of is 512 mb max wat de spv c500 aan kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:31

DRK

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Je fotos doen het niet meer, ik was te laat. Ik wil het wel eens met mij eigen ogen zien voordat ik het zelf probeer. :) Kan je ze mailen?

dreack at gmail punt com

Dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

^^fixed

[ Voor 86% gewijzigd door Rebels op 23-02-2005 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRK
  • Laatst online: 14:31

DRK

Ziet er goed uit.

*DRK zet suikerklontjes (groot) op boodschappenlijstje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Zo te zien (aan de tijd) ben je er wel lang mee bezig geweest :+

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Verwijderd

Ik heb van de actie van Orange Online Shop gebruik gemaakt en heb als het goed is volgende week de zwarte SPV C500 + TomTom Mobile binnen _/-\o_ Eindelijk van dat kutKPJEN af en goede service bij Orange genieten!

Weet iemand toevallig welke versie van ome Tom je erbij krijgt? Zou het wel waarderen als dat versie 5 zou zijn!?

• jerry_a
  • Laatst online: 09:57

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:10:
Weet iemand toevallig welke versie van ome Tom je erbij krijgt? Zou het wel waarderen als dat versie 5 zou zijn!?
Had je een poosje moeten wachten. Volgens mij is TT5 nog niet in de verkoop.

hoi

Verwijderd

Ja klopt, heb net een mail ontvangen van de super-klantenservice (en ja, dat is serieus bedoeld) van Orange. Maar misschien kan je upgraden naar 5?

• grun93
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:10:
Ik heb van de actie van Orange Online Shop gebruik gemaakt en heb als het goed is volgende week de zwarte SPV C500 + TomTom Mobile binnen _/-\o_ Eindelijk van dat kutKPJEN af en goede service bij Orange genieten!

Nee, geen versie 5, maar die kun je straks vast wel upgraden als je wilt.

Ik weet niet wat voor contract je hebt gekozen, maar als dat het tweejarige is heb je wel recht op een tientje korting per maand gedurende de eerste twaalf maanden. Ik heb hetzelfde setje afgelopen week gekregen en het bevalt prima. Mooi toestel, TomTom werkt meteen zonder ook maar iets te hoeven configureren, batterijen zijn al helemaal opgeladen en na een paar dagen bellen ze je om te vragen of alles naar wens is. Prima service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed Grun!
Idd tientje korting, wel lekker zeg :)

Ik ben ook nog op zoek naar een goede carkit vor mijn spv, iemand die me daarbij een tip kan geven?
Wil dat ie ook kan laden als ik aan t rijden ben.
Ik las ook nog iets over dat als je aan het navigeren bent dat je dan niet kunt bellen of gebeld kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 17:57
Hebben jullie de Orange SPV c550 al gezien? Lijkt op de T-Mobile SDA Music, maar dan in het zwart! Kijk eens op http://www.coolsmartphone.com/index.php?Itemid=55

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
  • Laatst online: 18-09 10:23
Hey allemaal ben een nieuwe SPV C500 gebruiker (3 daagjes in gebruik) ... F A N T A S T I S C H ding ben er echt lyrisch over, maar ik heb een klein probleempje ... als ik bel en gebeld wordt is het gespreksgeluid ongelooflijk zacht, terwijl het Volume Koptelefoon (m.b.v. het volumeknopje links) op zijn hardst staat ... mijn geluid komt heel goed over maar ik moet echt mijn best doen om wat te horen :(... heb ik was gemist in een menu ofzo of moet ik me echt zorgen gaan maken ? Alvast bedankt mensen :( wat hebben we toch een pracht dingetje allemaal op zak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
Hey mensen nog een vraagje: Gebruikt er iemand al het proggie GenieTexter, waarmee je gratis smsjes kan versturen ?? ik heb het gedownload maar krijg al gelijk de mededeling dat dit een ongeldig Java applicatie is, terwijl ik alle stappen bij Modaco netjes heb gevolgd ?? Linkje voor het proggie : http://www.modaco.com/index.php?download=235

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb effe een vraagje. En voor iedereen gaat roepen dat het illegaal zou zijn: dat is het niet!

Ik zit nu nog bij KPN en misschien wil ik dit wel zo houden en ga ik de spv c500 los kopen voor 265 euro. Dan laat ik hem unlocken en ga ik met mijn huidige abo (met gprs) verder. Gaat dit problemen opleveren ivm connecties en Orange links en dergelijke? Oftewel, kan ik dan gewoon internet op en doen wat jullie ook doen (maar dan met KPN dus)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 17:19:
Ik heb effe een vraagje. En voor iedereen gaat roepen dat het illegaal zou zijn: dat is het niet!

Ik zit nu nog bij KPN en misschien wil ik dit wel zo houden en ga ik de spv c500 los kopen voor 265 euro. Dan laat ik hem unlocken en ga ik met mijn huidige abo (met gprs) verder. Gaat dit problemen opleveren ivm connecties en Orange links en dergelijke? Oftewel, kan ik dan gewoon internet op en doen wat jullie ook doen (maar dan met KPN dus)??
Ik zie even niet waar staat dat je iets verkeerd gaat doen. Als je hem kunt unlocken, waarom niet?
Het is en blijft een HTC Typhoon _/-\o_ en die wordt aan meerdere providers verkocht, dus is hij provider-vrij geweest en kan dat dus weer zijn. Mijn andere abbo is van Voda en die deed ook gewoon alles in een unlocked C500 ( }) dev. edition from the UK }) ) van mijn neef.

Ik hoef zelf geen unlock kosten te maken, want ben toch naar Orange overgestapt, beetje nutteloss voor mij dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

nathalia schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:43:
Hebben jullie de Orange SPV c550 al gezien? Lijkt op de T-Mobile SDA Music, maar dan in het zwart! Kijk eens op http://www.coolsmartphone.com/index.php?Itemid=55
Ziet er meer uit als een soep om eerlijk te zijn. Mocht het echt zijn, dan is het zeker vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:28:
Klinkt goed Grun!

Ik ben ook nog op zoek naar een goede carkit vor mijn spv, iemand die me daarbij een tip kan geven?
Ik las ook nog iets over dat als je aan het navigeren bent dat je dan niet kunt bellen of gebeld kan worden?
1. Ik heb geen idee.
2. Kan, heb je een autolader voor nodig (14,95 bij Orange). Als je ook gelijktijdig de gps muis wilt voeden heb je ook nog een soort verdeelstekker van de Halfords nodig (aannemende dat je maar 1 sigarettenaansteker in je auto hebt).
3. Nee, je kunt gelijktijdig navigeren en bellen, ook beide via bluetooth. Dat kunnen niet alle gsm's maar de onze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 17:19:

Als ik goed begrijp wat je bedoelt wil je met een KPN sim gratis internetten via Orange? Ik denk niet dat dat gaat werken. Orange is wel goed maar niet gek natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:34:
[...]

Als ik goed begrijp wat je bedoelt wil je met een KPN sim gratis internetten via Orange? Ik denk niet dat dat gaat werken. Orange is wel goed maar niet gek natuurlijk.
Nee, dat niet natuurlijk, bedoelde ik ook niet :)

Wat ik bedoel is dat de telefoon eigenlijk voor het Orange netwerk bedoeld is. Ik kan dus wel gewoon mms en gprs van KPN gebruiken toch? En alle applicaties gebruiken die de telefoon kan?

Dus in het kort: ik kan dan met KPN alles wat jullie met Orange kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:12:
[...]

Nee, dat niet natuurlijk, bedoelde ik ook niet :)

Wat ik bedoel is dat de telefoon eigenlijk voor het Orange netwerk bedoeld is. Ik kan dus wel gewoon mms en gprs van KPN gebruiken toch? En alle applicaties gebruiken die de telefoon kan?

Dus in het kort: ik kan dan met KPN alles wat jullie met Orange kunnen?
Oke, ik begrijp het nu. Als je hem unlocked is hij niet meer aan een netwerkprovider gebonden, dus kun je hem voor welk willekeurig netwerk dan ook gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:28:
Klinkt goed Grun!

Ik ben ook aan het rondzoeken, maar er schijnen weinig carkitters onder de C500 te zijn...

* Ik ben gekomen op de Parrot Ck3000/CK3100 of + houder (bijv. Brodit) + voedingskabeltje (bijv naar je 12V-punt)
* Mr Handsfree Genius + voedingkabeltje --> alleen kan geluid niet over de speakers
* Carkit 91 + Lintech???? --> deze zit nu in de auto en een covertertje erbij zou fantastisch zijn

Andere ideeen zijn meer dan welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
grun schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:17:
[...]

Oke, ik begrijp het nu. Als je hem unlocked is hij niet meer aan een netwerkprovider gebonden, dus kun je hem voor welk willekeurig netwerk dan ook gebruiken.
Ik heb begrippen dat als je sim unlockt dat je geen internetmogelijkheden meer hebt? Kan het alleen zo gauw nergens terugvinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:53
wat kan ik hier voor krijgen 2e hands?

Ik wil er vanaf omdat ik een apple heb inmiddels.. en syncen daarmee dus waardeloos is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn homescreen met gebruik maken van Battery Pack Pro 8)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v236/majB/c500.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Low-Fi schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 23:32:
wat kan ik hier voor krijgen 2e hands?

Ik wil er vanaf omdat ik een apple heb inmiddels.. en syncen daarmee dus waardeloos is :P
Wil je ervoor hebben? Mail me!! andre_dewaal apending hotmail.com......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
OmeRobbie schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:25:
Ik heb begrippen dat als je sim unlockt dat je geen internetmogelijkheden meer hebt? Kan het alleen zo gauw nergens terugvinden..
Dat weet ik niet. Ik zie niet waarom je functionaliteit zou verliezen, integendeel. Als je voor die tijd kon internetten, waarom zou het daarna niet meer kunnen? Stop je er een sim van een andere provider in, dan ben je wel gebonden aan de mogelijkheden die die andere provider biedt natuurlijk. En je zult je phone waarschijnlijk opnieuw moeten instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 23:46:
Mijn homescreen met gebruik maken van Battery Pack Pro 8)

[afbeelding]
Waarom krijg ik met een volle accu niet meer dan 4h 00m r op mijn scherm? (terwijl de SPV echt wel langer dan deze 4 uur meegaat met een volle accu... gelukkig maar ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OmeRobbie schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:23:
[...]

Ik ben ook aan het rondzoeken, maar er schijnen weinig carkitters onder de C500 te zijn...

* Ik ben gekomen op de Parrot Ck3000/CK3100 of + houder (bijv. Brodit) + voedingskabeltje (bijv naar je 12V-punt)
* Mr Handsfree Genius + voedingkabeltje --> alleen kan geluid niet over de speakers
* Carkit 91 + Lintech???? --> deze zit nu in de auto en een covertertje erbij zou fantastisch zijn

Andere ideeen zijn meer dan welkom!
Mijn zaterdagochtend helder moment:
Afbeeldingslocatie: http://www.seidioonline.com/photos/CK8BG21MSP3-4.jpg
Link 2 Manufacturer: http://www.seidioonline.com/SearchResults.asp?Cat=434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
[/quote]
Hey allemaal ben een nieuwe SPV C500 gebruiker (3 daagjes in gebruik) ... F A N T A S T I S C H ding ben er echt lyrisch over, maar ik heb een klein probleempje ... als ik bel en gebeld wordt is het gespreksgeluid ongelooflijk zacht, terwijl het Volume Koptelefoon (m.b.v. het volumeknopje links) op zijn hardst staat ... mijn geluid komt heel goed over maar ik moet echt mijn best doen om wat te horen ... heb ik was gemist in een menu ofzo of moet ik me echt zorgen gaan maken ? Alvast bedankt mensen wat hebben we toch een pracht dingetje allemaal op zak
[quote]

Nog geen reacties gekregen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Nog geen reacties gekregen :'(
Loop voor de zekerheid ff langs bij Orange Shop (neem je complete doos mee), misschien is het niet goed en kunnen ze hem omruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
hemiparo schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 07:51:
[...]

Waarom krijg ik met een volle accu niet meer dan 4h 00m r op mijn scherm? (terwijl de SPV echt wel langer dan deze 4 uur meegaat met een volle accu... gelukkig maar ;) )
Ik snap er ook niks van :? :? ... ik heb ook allemaal rare tijden staan die absoluut niet overeenkomen met de werkelijkheid. Het enige wat klopt is de tijd die verstreken is sinds dat laatste oplaadbeurt.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 07:51:
[...]

renzo4000 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:42:
[...]

Ik snap er ook niks van :? :? ... ik heb ook allemaal rare tijden staan die absoluut niet overeenkomen met de werkelijkheid. Het enige wat klopt is de tijd die verstreken is sinds dat laatste oplaadbeurt.
Probeer eens nadat je accu volledig oplaadt de resternde tijd te resetten. moet je dat paar keer doen. het programma gaat steeds leren om de juiste tijd te geven. soms duurt het dagen tot het de juiste tijd geeft. bij sommige phones (en PDA's) lukt het wel bij de andere niet (heel vreemd). :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk Progje Battery Back Pro. Krijg hem alleen niet geïnstalleerd. Een paar weken geleden de trial wel, geen enkel probleem. Herkend iemand dit probleem. Gekocht bij Handango. gedownload en vervolgens ergens op de C-neergezet, progje pakt zich zelf uit, overdracht gaat goed, staat keurig in de rij tussen de andere programma's, maar als ik de opties van PPB aanklikt krijg ik een melding dat er niks te vinden is. Ook als in Smartexplorer het exe bestandje geactiveerd. De voorwaarden geaccepteerd en vervolgens weer niks. Programma wordt wel genoemd bij indeling beginscherm. Daar ook aangevinkt maar krijg hem niet in beeld. Ook geprobeerd om het programma via PC uit te pakken en alleen de cab.file naar b.v. mapje install te slepen, ook zonder resultaat (dit werkte bij task manager en smart explorer wel). Zie ik nog iets over het hoofd. Moet misschien de software lock er af?? Lijkt me overigens ook raar want de trial werkte wel.
Alle versies overigens weer verwijderd voordat ik de nw. ging installeren..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
Prachtig zaterdagochtend moment!
Ziet er geweldig uit... maar eeh kunnen we die al in NL kopen en zit er ook voeding voor de C500 op? Ben ook benieuwd naar de ervaringen, want het lijkt een beetje op een MrHandsfree + extra voeding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-08 13:25

BYM

In memoriam : De Gulden

Jaja, prachtig zo'n mooie "nieuwe" telefoon van Orange, de SPV C500 .....

Helaas ging echter na een maand of twee mijn joystick al kapot, en moest het toestel gerepareerd worden.

Hoe ik het ook draaide, wendde of keerde, mijn telefoon komt niet goed gerepareerd retour.
De eerste keer kwam hij zelfs met hele andere kwalen retour, grrrrrrr
Om een lang verhaal kort te maken, in totaal is hij 6 keer weggeweest, is zelfs mijn simkaart vervangen en heb ik inmiddels een ruil-toestel gekregen wat ook geen nieuw maar gebruikt toestel is, echter ook nog steeds met een gebrek.

Ik heb gedowngrade naar het goedkoopste abbo van orange, de telefoon opgeborgen op de kast en bij Tmobile een nieuw abbo afgesloten, in combi met de SDA.
Zoeken het maar uit daarzo :r

[ Voor 4% gewijzigd door BYM op 27-02-2005 03:23 ]

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
OmeRobbie schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 22:09:
Prachtig zaterdagochtend moment!
Ziet er geweldig uit... maar eeh kunnen we die al in NL kopen en zit er ook voeding voor de C500 op? Ben ook benieuwd naar de ervaringen, want het lijkt een beetje op een MrHandsfree + extra voeding is.
Ziet er inderdaad zeer mooi uit. M'n eerste indruk was dan ook: dat ding wil ik hebben! Maar bij wat verder Googlelen blijkt dat dit model, de 2100, geen ingebouwde speaker heeft, daar heb je de 2500 voor nodig. Ik kijk toch nog maar even verder.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.