☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dit is de juiste dus! Thnz PamasCoolHead schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:43:
Zo heb de hele toestel uit elkaar gehad.
En alle stof verwijderd
Helemaal weer als nieuw! ik ben blij.
Zal de handleiding effe zoeken waar ik het mee gedaan heb,
http://www.modaco.com/ind...Attach&type=post&id=11733
Dat is hem! maar wees voorzichtig bij het open maken, en natuurlijk verlies je de garantie!
[ Voor 3% gewijzigd door CoolHead621 op 06-02-2005 14:28 ]
Apple iPhone 16 Pro MAX | Xiaomi 15 Ultra 512GB/16GB | Audi A6 e-tron sportback
Verwijderd
Je kunt ook de route-aanwijzingen gebruiken... dus zonder kaart... werkt wel makkelijk eigenlijk.Dat zal wel kunnen, maar waarom zou je dat willen? Het scherm is veel te klein om iets te kunnen met het plattegrondje van een volledige route.
Verwijderd
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 16:31:
Wat is trouwens een makkelijk programma om je contactpersonen te bewerken op de pc? Ik maak overigens geen gebruik van Outlook en ben ook niet van plan dat te gaan doen
Mensen, jullie weten duidelijk de oplossingen voor jullie problemen. Waarom niet gewoon de software gebruiken die ervoor dient?!?nathalia schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 16:57:
Een collega wil graag zijn ringtones van zijn T-Mobile SDA overzetten naar mijn Orange SPV C500.
We hebben echter geen flauw idee hoe we dit moeten doen? We willen geen extra software gebruiken zoals SmartExplorer.
Wie kan ons helpen?
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Denk dat hier hetzelfde geldt voor zoveel andere dingen: natuurlijk komt er een nieuwer model wat beter, sneller enz. is. Je kunt dus wachten. Aan de andere kant: is deze telefoon goed genoeg voor je... waarom zou je dan wachten? Juist omdat dit model al even op de markt is is er al heel veel van bekend en dat is ook wel handig lijkt me. Gewoon aanschaffen is mijn advies dusVerwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 14:16:
Ik ben heel erg enthousiast geworden van deze telefoon en ik wil hem graag gaan aanschaffen. Maar mijn probleem is dat ik het erg vervelend zou vinden als er straks een nieuw model uitkomt die net weer even beter is (betere camera, wifi?). Deze telefoon is nu toch al weer 5 maanden op de markt.
Weet iemand of er binnenkort een nieuw model gaat uitkomen en/of hoe lang dat meestal duurt? Ik heb op de site www.nieuwemobiel.nl gekeken maar daar kon ik er nog niet echt iets over vinden.
Verwijderd
Dat kan je inderdaad ook als een voordeel beschouwen, dat hij al even op de markt is. Ik vind de spv c500 een geweldig ding. Maar ik vind de video die opgenomen een beetje schokkerig. Bij de Samsung D500 ziet een opgenomen video er beter uit, maar dat is dan ook een 1,3 MPixel camera. Met de camera van de D500 zou de SPV 500C helemaal geweldig zijn. En als er dan ook nog WIFI op zit, dan is hij voor mij helemaal af.hemiparo schreef op zondag 06 februari 2005 @ 16:29:
[...]
Denk dat hier hetzelfde geldt voor zoveel andere dingen: natuurlijk komt er een nieuwer model wat beter, sneller enz. is. Je kunt dus wachten. Aan de andere kant: is deze telefoon goed genoeg voor je... waarom zou je dan wachten? Juist omdat dit model al even op de markt is is er al heel veel van bekend en dat is ook wel handig lijkt me. Gewoon aanschaffen is mijn advies dus
Maar als ik daar een jaar op moet wachten, vind ik dat te lang. Een paar maanden kan ik nog wel uithouden
Stel nu, dat er vandaag aangekondigd wordt dat er een nieuwe versie uitkomt met mijn wensen, hoe lang duurt dat dan meestal voordat hij in de winkels ligt? Een paar maanden , een half jaar?
Verwijderd
uiteraardRebels schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:39:
dat met dat suikerklontje, werkt dat ook goed op een silveren versie?
Verwijderd
Ik heb sinds een paar dagen ook een c500! En hij bevalt met prima! Ik zit alleen met 1 puntje. Ik wilde het e.e.a. aan passen en toen liep ik tegen het probleem aan dat ik hem moest unlocken. Na wat gespeur hier op het forum kwam ik onderstaande link tegen.
http://developer.orangews.com/orgspv/SPV.aspx?L=T
Dat heb ik dus gedaan, alleen ik vond het toch apart! ten eerste werkt het niet, en ten tweede vroeg ik me af waarom ze die code wilde hebben die ik heb ingevoerd (stom!).
Is deze link te vertrouwen?????
Verwijderd
Je hebt op je C500 twee locks: een application lock en een simlock. Voor beide kan je meer uitleg vinden in de openingspost van dit topic.Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 20:12:
Goedeavond medeforummers!
Ik heb sinds een paar dagen ook een c500! En hij bevalt met prima! Ik zit alleen met 1 puntje. Ik wilde het e.e.a. aan passen en toen liep ik tegen het probleem aan dat ik hem moest unlocken. Na wat gespeur hier op het forum kwam ik onderstaande link tegen.
http://developer.orangews.com/orgspv/SPV.aspx?L=T
Dat heb ik dus gedaan, alleen ik vond het toch apart! ten eerste werkt het niet, en ten tweede vroeg ik me af waarom ze die code wilde hebben die ik heb ingevoerd (stom!).
Is deze link te vertrouwen?????
Verwijderd
Ik zie trouwens net op nieuwemobiel.nl dat orange de qtek s100 gaat uitbrengen onder de naam orange SPV M500. Die heeft een 1,3 MPixel camera en mogelijkheid tot uitbreiding met WIFI. Ik denk dat ik toch maar even op die ga wachtenVerwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:17:
[...]
Dat kan je inderdaad ook als een voordeel beschouwen, dat hij al even op de markt is. Ik vind de spv c500 een geweldig ding. Maar ik vind de video die opgenomen een beetje schokkerig. Bij de Samsung D500 ziet een opgenomen video er beter uit, maar dat is dan ook een 1,3 MPixel camera. Met de camera van de D500 zou de SPV 500C helemaal geweldig zijn. En als er dan ook nog WIFI op zit, dan is hij voor mij helemaal af.
Maar als ik daar een jaar op moet wachten, vind ik dat te lang. Een paar maanden kan ik nog wel uithouden.
Stel nu, dat er vandaag aangekondigd wordt dat er een nieuwe versie uitkomt met mijn wensen, hoe lang duurt dat dan meestal voordat hij in de winkels ligt? Een paar maanden , een half jaar?
dat stoffen toetsenbordje van me eerste SPV past niet echt meer
vond ik een erg fijn ding!
of kun je via bluetooth op je pc, ook je pc toetsenbord gebruiken, om te smssen etc?
Verwijderd
laten we wel eerlijk blijven dat een M500, geen vergelijking is voor een C500, M500 is alweer een tijdje uit bij T-Mobile als MDA compact, en is alleen interessant als je van touchscreen houd, en iedereen met een C500 heeft hier lijkt mij toch bewust niet gekozen voor touchscreen, want een toetsenbord blijft toch altijd vele malen sneller. Dus als je veel wil weten over de M500 kan je beter alvast even naar de T-mobile site gaan.Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 21:48:
[...]
Ik zie trouwens net op nieuwemobiel.nl dat orange de qtek s100 gaat uitbrengen onder de naam orange SPV M500. Die heeft een 1,3 MPixel camera en mogelijkheid tot uitbreiding met WIFI. Ik denk dat ik toch maar even op die ga wachten.
Hoe heb je dat geregeld ? Op de orange site zie ik alleen maar dat ze alleen maar naar de UK verzenden.cool0 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 13:00:
Voor mensen die opzoek zijn naar een autolader. Ik heb er verleden week 1 besteld via orange UK voor 7,49 pond omgerekend 11,09 euro inc verzendkosten naar nederland (in de orange shop kost die volgens mij 14,95 euro) dus ben nog goedkoper uit ook. Heb hem vandaag binnen gehad en op 26 jan besteld snelle service dus
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Verwijderd
Enige ernstige nadeel vind ik dat er niets mee te beginnen is wanneer de sim er niet inzit
Verwijderd
Opera is stukken beter; maar het probleem wat ik daarmee had was dat mijn internet niet meer gratis was. Het ging dus via Opera gewoon weer van me 2 MB af.Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 18:12:
ik heb nu de instellingen voor orange world ''gratis'' ook ingesteld maar welke browser kan ik het best gebruiken want ik heb het idee dat IE nogal traag is en bepaalde pagina's niet opent zoals http://www.veronicatv.nl!!! ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en nog wat tips kunnen geven over ''gratis'' orange world
Heb btw vanmiddag even met een stofzuigen en me C500 gestoeit; maar het stof veroerde geen vin. Best jammer.
Als je de draad had gelezen, had je gezien dat ze wel gewoon naar NL sturen (hoewel het tegendeel op de site staat).StevenK schreef op maandag 07 februari 2005 @ 14:56:
[...]
Hoe heb je dat geregeld ? Op de orange site zie ik alleen maar dat ze alleen maar naar de UK verzenden.
[ Voor 21% gewijzigd door SeatRider op 07-02-2005 19:30 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt
Als je de draad gelezen had, had je gelezen dat er een manier is om je opera ini bestand zo aan te passen dat ie je proxy gebruikt.Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:18:
[...]
Opera is stukken beter; maar het probleem wat ik daarmee had was dat mijn internet niet meer gratis was. Het ging dus via Opera gewoon weer van me 2 MB af.
Verwijderd
Feliciteerd! en welkom bij de 'gebruikersgroep', maar een nadeel kunnen we dat niet noemen, daar IEDERE telefoon dat euveltje kentepoman schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:14:
Vanmiddag eindelijk maar eens de knoop doorgehakt en een c500 gehaald. Is nog aan 't laden, kan ik tussendoor mooi even alle updates en noodzakelijke progsels bij elkaar sprokkelen.
Enige ernstige nadeel vind ik dat er niets mee te beginnen is wanneer de sim er niet inzit
werkt wel heel stoer! je smartphone bedienen met je pc
heb ik nou iets nieuws gevonden , of loop ik gewoon achter
http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=1442
(omdat link naar ms site daar niet zo lekker loopt, hier de goeie
http://www.microsoft.com/...2b006edfe9&displaylang=en
ik kan weer smsen
Verwijderd
Ja, dat had ik al gelezen; maar aangezien je nergens een 'country' in kunt vullen, is mijn vraag hoe jij aan shop.orange.co.uk hebt duidelijk gemaakt dat 't naar Nederland moest ?VisaRider schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:29:
[...]
Als je de draad had gelezen, had je gezien dat ze wel gewoon naar NL sturen (hoewel het tegendeel op de site staat).
Verwijderd
Is er niet een techneut onder ons die deze of een forum geschikt kan maken voor de C500
of een hele nieuwe speciale c500 forum voor mobiel internet?
het lijkt me wel lollig als ik onderweg ben dat ik dit forum kan bezoeken........
Verwijderd
Ik weet dat er al een tijdje een Engelse update beschikbaar is, maar een Nederlandse volgens mij niet? Kan het veel kwaad als ik de Engelse installeer? Ervaringen?
(Ik heb het namelijk een tijdje geleden geprobeerd, maar toen kreeg ik 3 kleuren in het scherm en moest ik de batterij losmaken op hem vervolgens weer opnieuw aan te kunnen zetten. Resultaat: geen)
Alvast hartelijk dank!!
Verwijderd
Helaas heb ik een Orange (SIM) lock op m'n toestel.
Dit betekent dat je alleen de NL versie kan installeren.
Op zich jammer, want op m'n E200 kon ik wel elke ROM-versie zetten
Goede vraag. Ikzelf heb hem gewoon gehaald bij de Orangeshop in R'dam...StevenK schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 07:21:
[...]
Ja, dat had ik al gelezen; maar aangezien je nergens een 'country' in kunt vullen, is mijn vraag hoe jij aan shop.orange.co.uk hebt duidelijk gemaakt dat 't naar Nederland moest ?
Ik heb zo'n beetje het hele topic doorgelezen, maar kan niet duidelijk een antwoord vinden op 2 vragen :
1. In welke resolutie worden de filmpjes opgenomen die met de camera gemaakt worden ? En met welke framerate is dit ? (15 fps of 25 fps) ?
2. Wordt er bij deze phone een bureaulader geleverd net als bij de E200 ?
Heeft er trouwens iemand ervaring met de Parrot CK3100 BT carkit voor deze phone ?
Kan de daarmee zowel gebeld als genavigeerd worden ?
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
1. 176x144 (Framerate heb ik geen idee van, maar ik denk 15 fps)speedme schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 11:49:
Ik ga deze phone misschien binnenkort aanschaffen met een contractverlenging voor 1 jaar bij Orange.
Ik heb zo'n beetje het hele topic doorgelezen, maar kan niet duidelijk een antwoord vinden op 2 vragen :
1. In welke resolutie worden de filmpjes opgenomen die met de camera gemaakt worden ? En met welke framerate is dit ? (15 fps of 25 fps) ?
2. Wordt er bij deze phone een bureaulader geleverd net als bij de E200 ?
Heeft er trouwens iemand ervaring met de Parrot CK3100 BT carkit voor deze phone ?
Kan de daarmee zowel gebeld als genavigeerd worden ?
2. Geen bureaulader, alleen adapter.
http://myti.sohosted.com/spvc500.zip
[ Voor 13% gewijzigd door MyTi op 08-02-2005 13:24 ]
Het ziet er inderdaad uit als 15 fps.
Ook ik zal deze funktie waarscheinlijk niet veel gebruiken, maar soms is het wel eens handig om ergens een filmpje van te maken.
Mijn digicam heeft ook een film funktie en die is wel goed (kan als het moet de hele SD kaart volgooien met film, dus 1GB SD = 1,5 uur film).
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Er zal binnenkort wel een gepatcte updater komen.Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 11:40:
Heb de FR, UK en de CH ROM-versie al gedownload, puur voor m'n "SPV C500" mapje
En waar moet ik die mappen plaatsen ? ik snap het niet erg
Ja, erg handig dat-ie eerst hélemaal gaat opstarten en daarná pas gaat checken of er überhaupt een sim in zit...VisaRider schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 11:19:
[...]
Ik heb het even voor je geprobeerd, maar nee, je kunt niets doen behalve 112 bellen zonder sim.
MAAR: niet getreurd - er bestaat wel een mogelijkheid om er dan toch in te komen!
- Zet 'Flight Mode' of 'Vliegtuigmodus' aan (toestel zet netwerkfuncties uit)
- Toestel uitzetten
- Sim eruit
- Toestel aanzetten
- Bruikbare agenda (en alle andere apps die geen netwerk nodig hebben)
Heeft Orange c500's uitgegeven met verschillende versies van het OS erin? Als dat zo is, welke versies maken het interessant om de 4.1.1.4-update van Orange UK erin te zetten?Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 11:40:
Heb de FR, UK en de CH ROM-versie al gedownload, puur voor m'n "SPV C500" mapje
Ja ik heb er één gevonden, en ik ga hem waarschijnlijk binnekort kopen van wegen mijn dislextie(of hoe je het ook schrijft) http://www.expansys.nl/pr...e=FREEDOM_KEYBOARD_QWERTYRebels schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:27:
iemand al het perfecte bluetooth toetsenbordje gevonden voor dit ding?
dat stoffen toetsenbordje van me eerste SPV past niet echt meer
vond ik een erg fijn ding!
of kun je via bluetooth op je pc, ook je pc toetsenbord gebruiken, om te smssen etc?
Je kan het forum bekijken met opera, en als je een appart gedeelte voor mobiel wilt moet je dat aan de webmasters van deze site vragen. Anders zouden wij hier namelijk weg moeten.Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 09:40:
de meeste hebben hier nu een mooie C500, en die forum wordt veelvuldig bezocht.
Is er niet een techneut onder ons die deze of een forum geschikt kan maken voor de C500
of een hele nieuwe speciale c500 forum voor mobiel internet?
het lijkt me wel lollig als ik onderweg ben dat ik dit forum kan bezoeken........
Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?
Verwijderd
Hier kwam ik onderweg ook achter (uitverveling in het vliegtuigepoman schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:59:
[...]
Ja, erg handig dat-ie eerst hélemaal gaat opstarten en daarná pas gaat checken of er überhaupt een sim in zit...
MAAR: niet getreurd - er bestaat wel een mogelijkheid om er dan toch in te komen!(blij enzo)
- Zet 'Flight Mode' of 'Vliegtuigmodus' aan (toestel zet netwerkfuncties uit)
- Toestel uitzetten
- Sim eruit
- Toestel aanzetten
- Bruikbare agenda (en alle andere apps die geen netwerk nodig hebben)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 14:52 ]
wat ik niet kon vinden is:
Hoe geef ik alleen de contacten weer die op de telefoon staan.
Bij die foto contact gein van Orange kun je of alleen SIM contacten of alleen tel contacten
of allebei weergeven maar bij de gewone contacten niet of mis ik wat?
Verwijderd
Om je SIM-contacten te verbergen:
Begin -> (4)Instellingen -> (1)Telefoon -> (3)GespreksOpties
Hier het vinkje weghalen dat voor "SIM-contactpersonen weergeven".
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 15:30 ]
Verwijderd
Ik heb alle 3 de draden doorgelezen; en het kan idd zijn dat ik wat heb gemist.VisaRider schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:30:
[...]
Als je de draad gelezen had, had je gelezen dat er een manier is om je opera ini bestand zo aan te passen dat ie je proxy gebruikt.
Verwijderd
Niet helemaal waar wat betreft de bureaulader... Je krijgt namelijk een USB kabel bij je telefoon geleverd. Eenmaal verbonden met je computer laadt hij ook je batterij opMyTi schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:31:
[...]
1. 176x144 (Framerate heb ik geen idee van, maar ik denk 15 fps)
2. Geen bureaulader, alleen adapter.
ik bedoelde zonder m'n garantie te verliezenCoolHead schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 23:59:
[...]
CoolHead schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:43:
Zo heb de hele toestel uit elkaar gehad.
En alle stof verwijderd
Helemaal weer als nieuw! ik ben blij.
Zal de handleiding effe zoeken waar ik het mee gedaan heb,
http://www.modaco.com/ind...mp;type=post&id=11733
Dat is hem! maar wees voorzichtig bij het open maken, en natuurlijk verlies je de garantie!
Ik zie net dat de link dood is, zal hem effe weer opzoeken!
Ik bedoelde eigenlijk of er bij de C500 een cradle geleverd werd, net zoals bij de E200.Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:44:
[...]
Niet helemaal waar wat betreft de bureaulader... Je krijgt namelijk een USB kabel bij je telefoon geleverd. Eenmaal verbonden met je computer laadt hij ook je batterij op
Het antwoord heb ik al hoor, maar gewoon even voor de duidelijkheid
Hoeveel mensen hier hebben die update geïnstalleerd? Kan iemand hier misschien een zinvol antwoord op geven?epoman schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:59:
Mijn standaard 'operator' softwareversie is 4.1.3.0, betekent dat dat ik geen updates voor het OS hoef te installeren? Lijkt me dat ik er op achteruit ga met UK-versie 4.1.1.4
[ Voor 3% gewijzigd door epoman op 09-02-2005 22:05 ]
De enige manier zonder je garantie niet te verliezen is door hem te laten omruilen door Orange,Carnagy schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:23:
[...]
ik bedoelde zonder m'n garantie te verliezen
Heb ik ook 4x gedaan, en ik had er nu geen zin meer in.
Vandaar dat ik hem nu open heb gemaakt en de boel helemaal gereinigd heb van binnen.
Je staat er versteld van waar het stof allemaal gaat zitten.
BTW, erg moeilijk is het niet om hem open te maken,
Succes
idem voor active sync, telefoon moet eerst uit voordat hij gezien wordt.
iemand ervaringen hiermee?
[ Voor 14% gewijzigd door Snack Clip op 10-02-2005 12:25 ]
Verwijderd
Mijn SPV heb ik achter op m'n keyboard aangesloten (USB-hub) het toestel wordt zo niet geladen, tenzij ik het toestel uitzet.
Op dat moment begint bij mij ook het oranje lampje te branden.
Als ik m'n SPV aansluit op een "gewone" USB poort dan laadt ie altijd
En bij mijn lader idem.
Verwijderd
Daar verkopen ze de autolader voor 3,70 engelse ponden. Verzendkosten zijn 4 pond. Als je dus met meerdere mensen tegelijk bestelt dan ben je goedkoop uit. Volgens mij is 1 engelse pond ongeveer EUR 1,45. Oftewel: als je er één bestelt kost het je ongeveer EUR 11,- en als je er meer bestelt kost het je nog minder. (ik heb geen aandelen in dit engelse bedrijf!)
[ Voor 11% gewijzigd door nathalia op 10-02-2005 19:58 ]
Cupra Born Performance 58 kWh
Verwijderd
Heb ik inderdaad ook last van...Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:11:
Ik heb ook altijd dat ik gebeld wordt (ook al staat ie op stil) dat ik opneem, ik gelijk hey zeg, en dat die ander dan wacht.. zeg ik nog een keer wat en dan pas hoort diegene mij?
mja ligt aan me foon dus
Verwijderd
heeft iemand al iets gevonden wat werkt met de c500?
mijne gaat direct via de pc. pffff dan maar alweer terug ermee. zal de 2e x al wordenVerwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:40:
@Carnagy
Mijn SPV heb ik achter op m'n keyboard aangesloten (USB-hub) het toestel wordt zo niet geladen, tenzij ik het toestel uitzet.
Op dat moment begint bij mij ook het oranje lampje te branden.
Als ik m'n SPV aansluit op een "gewone" USB poort dan laadt ie altijd
En bij mijn lader idem.
Verwijderd
Damn Klote ding, dat gooi ik nog zeer soon het raam uit!
Hoe kan dat nou? gewoon fototje maken enzo en ineens....
Alles kwijt mobile numbers enzo foto's. Is er nu niks tegen te doen???!
Zelfs hard reset kan ik niet uitvoeren. (GVD tering windows!)
Ik heb toch wel een flinke bug gemerkt,als je dat ding opstart en je mobile aan je usb poort plakt kan je al voor het wachtwoord intypen al in bestande kijken enzo. mmm vind het een flinke mindering.... toch?
but, het komt er dus op neer dat je elke dag een back-up moet maken van je hele shit ?!?
mvg,
MEEUW
Hmm, heb ik nog nooit gehad. Laat je hem misschien aan staan tot hij vanzelf uitvalt als de batterij leeg raakt? Dan gaat hij bij mij namelijk ook vreemd doen met bestanden die hij niet meer kan vinden enzo, maar een reboot heeft dan tot nu toe nog altijd geholpen.Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 03:17:
Mijn telefoon is gvd weer gecrasht ! ! ! 3de keer in 2 maanden !
Ik heb toch wel een flinke bug gemerkt,als je dat ding opstart en je mobile aan je usb poort plakt kan je al voor het wachtwoord intypen al in bestande kijken enzo. mmm vind het een flinke mindering.... toch?
but, het komt er dus op neer dat je elke dag een back-up moet maken van je hele shit ?!?
mvg,
MEEUW
Ben ik ook nog steeds naar op zoek. Vooral met TomTom in de auto gaat het best snel met de batterij.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 17:27:
Ik ben op zoek naar een auto adapter. Bij Orange zijn ze al weken uitverkocht
Zouden toch te vinden moeten zijn, een kabel voor dat T-Moble toestel zal waarschijnlijk ook wel goed werken. Dat is een bjina identiek toestel.
[ Voor 20% gewijzigd door Marzman op 12-02-2005 07:15 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Lijkt me niet. Die pincode die je moet intikken is de beveiliging van je sim, niet je telefoon. Je kunt er ook een andere sim (zonder pin) indoen en dan kan je ook bij al je bestanden...Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 03:17:
Goed, die bug melde ik in deel 2 al. Het is idd mogelijk om zonder paswoord toegang te krijgen tot alle bestanden. Naja, blijft toch microsoft heVerwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 03:17:
Mijn telefoon is gvd weer gecrasht ! ! ! 3de keer in 2 maanden !
mvg,
MEEUW
Verwijderd
Verwijderd
ik heb op 2-2 in de uk eea besteld, nog niets ontvangen en op emails wordt niet gereageerd
http://www.firstphoneshop.co.uk/mobile-phone-car-chargers/
heb het snel nodig ivm vakantie
Nogmaals, het is geen wachtwoord ter beveiliging van je toestel, maar een pincode ter beveiliging van je SIM kaart, zodat anderen niet op jouw kosten kunnen bellen.Mich schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 18:54:
[...]
Goed, die bug melde ik in deel 2 al. Het is idd mogelijk om zonder paswoord toegang te krijgen tot alle bestanden. Naja, blijft toch microsoft he
Kan ActiveSync 3.8 overweg met meerdere apparaten ?
Ik heb namelijk ook een PDA die gebruik maakt van ActiveSync en straks natuurlijk de C500.
Volgens mij komt dat doordat de toestellen door de jaren heen steeds kleiner worden. Daardoor wordt logischerwijze de afstand tussen luidspreker en microfoon ook steeds kleiner, met als gevolg dat het gevaar van 'rondzingen' (de microfoon pikt het geluid van de luidspreker op en stuurt het weer terug) ook steeds groter wordt. Een oplossing is bijvoorbeeld het inbouwen van een VOX (voice operated switch). Een vox is een electronische schakelaar die gewoon kijkt van welke kant het geluid het hardste is en dan het geluid wat de andere kant opgaat dempt.Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 21:47:
@jerome
Logisch??
Lijkt me niet, heb eerder een 6230 gehad.
Dit toestel wil ook hard, maar daar had ik geen last van "echo".
Maar begrijp dat er meer zijn met het probleem...
Hiervoor had ik een Nokia 6210, een vrij groot toestel en daar had ik er geen last van. Ik heb nu een T610 die aanmerkelijk kleiner is. Bij dit toestel kan ik echt goed merken dat er een tijdje overheen gaat voordat de VOX omschakelt en ik houd daar rekening mee, anders kan het gebeuren dat de andere kant m'n eerste lettergreep mist, als je begrijpt wat ik bedoel.
Voor de mensen die me niet kennen: ik ben hier nieuw, de naam is grun, 52 jaar. Ik heb gisteren een C500 besteld (inclusief TomTom, 2 jaar contract voor 32,50/mnd). Orange heeft nu een actie waarbij je een jaar lang een tientje korting krijgt op ieder contract van 32,50/mnd of hoger en volgens de helpdeskmeneer geldt dat ook voor deze combinatie, al moest hij er wel even over nadenken. In het contract wat ik inmiddels per email ontving staat daarover niets. Iemand die dit kan bevestigen?
Ik ben me nu druk alvast aan het inlezen in dit topic en andere (TTM, Orange World). Voorlopig ben ik nog niet klaar.
Ja, je kunt meer devices gekoppeld hebben.speedme schreef op zondag 13 februari 2005 @ 10:19:
Volgende week heb ik ook dit toestel, maar ik heb er eigenlijk nog 1 vraag over :
Kan ActiveSync 3.8 overweg met meerdere apparaten ?
Ik heb namelijk ook een PDA die gebruik maakt van ActiveSync en straks natuurlijk de C500.
Grun.. grun? Grun wie?grun schreef op zondag 13 februari 2005 @ 10:40:
[...]
Voor de mensen die me niet kennen: ik ben hier nieuw, de naam is grun, 52 jaar.
(uit de oude Grundig TV reclames!) </offtopisch>
Eigenlijk meer grun uut Grunn'n.VisaRider schreef op zondag 13 februari 2005 @ 15:44:
[...]
Grun.. grun? Grun wie?
(uit de oude Grundig TV reclames!) </offtopisch>
Ik ben er al wel achter dat ik komende week, als Orange een beetje meewerkt en me het toestel stuurt, als eerste het stofprobleem aan ga pakken. Dus alvast een Krusell case besteld. Daarnaast lijkt me dat het ook wel mogelijk moet zijn om, heel voorzichtig en onder een microscoop, met een kleine injectiespuit gevuld met transparante siliconenkit de kiertjes dicht te stoppen.
-edit-
Er zit trouwens een gat in de voorkant van die Krusell-case. Hoopt zich daardoor niet onwijs veel stof op in zo'n hoesje?
[ Voor 30% gewijzigd door epoman op 13-02-2005 17:31 ]
Akkoord, uiteraard heb je gelijk, maar uit deze topics begreep ik dat de C500 (of liever gezegd de gebruikers) last hebben van zichtbaar stof onder het display, en dat dat vermoedelijk komt door kleine kiertjes rondom het display. Die bedoel ik dus. Het is niet de bedoeling om luidspreker, microfoon en batterijcover dicht te sealen. Daar komt ook stof door naar binnen, maar ik denk niet dat dat zich onder het display ophoopt.epoman schreef op zondag 13 februari 2005 @ 17:01:
Welke kieren wil je 'dichtkitten' dan? Stof komt de telefoon in door alle gaten en kieren die erin zitten, inclusief die rond knoppen, luidspreker, microfoon en batterijcover.
Verwijderd
het lukt me echter nog niet om verbinding te maken.
als ik mijn c500 naast de pc leg wordt er een infrarood connectie tot stand gebracht
het lukt me echter niet om het modem in c500 aan de praat te krijgen
met standaard ingebouwd modem in notebook naar een vaste telefoonlijn gaat wel
ik heb de orange internet connectie software overigens ook geinstalleerd maar die geeft aan geen telefoon te kunnen vinden...
zijn er speciale acties nodig?
Verwijderd
Ja het blijft microsoft.Mich schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 18:54:
[...]
Goed, die bug melde ik in deel 2 al. Het is idd mogelijk om zonder paswoord toegang te krijgen tot alle bestanden. Naja, blijft toch microsoft he
Helaas. dit is mijn eerste en laatste smartphone die ik heb gekocht. Iemand een goed bod ervoor?
Ding loopt vast, ding crast, opnemen kan je de eerste 3 sec niks zeggen. Camera sucks, ding is traag.
grrrr
Zoals u hoord ben ik niet helemaal kapot van dit phonetje.
Of je moet er mee om kunnen gaanVerwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:26:
[...]
Ja het blijft microsoft.
Helaas. dit is mijn eerste en laatste smartphone die ik heb gekocht. Iemand een goed bod ervoor?
Ding loopt vast, ding crast, opnemen kan je de eerste 3 sec niks zeggen. Camera sucks, ding is traag.
grrrr
Je weet hem wel te verkopen he. Ruilen voor een 3310?Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:26:
[...]
Verwijderd
Ik denk dat er meer mensen zijn die geen last van het stof hebben dan andersom, zelf heb ik hem nu 3 weken en er zit absoluut geen stof onder het scherm. Alleen mensen die last van het stof hebben die posten dit, waardoor het lijkt alsof iedereen hier last van heeftgrun schreef op zondag 13 februari 2005 @ 17:18:
[...]
Akkoord, uiteraard heb je gelijk, maar uit deze topics begreep ik dat de C500 (of liever gezegd de gebruikers) last hebben van zichtbaar stof onder het display, en dat dat vermoedelijk komt door kleine kiertjes rondom het display. Die bedoel ik dus. Het is niet de bedoeling om luidspreker, microfoon en batterijcover dicht te sealen. Daar komt ook stof door naar binnen, maar ik denk niet dat dat zich onder het display ophoopt.
stof komt er namelijk zowiezo wel onder...
Ach ja op het smartphone-club forum zei je dit ook al als loze dreiging. Dan kan ik mijn computer ook wel verkopen want die crasht ook wel eens.Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:26:
[...]
Ja het blijft microsoft.
grrrr
Nou ik heb er ook last van... maar vind het niet de moeite waard om daarvoor mijn telefoon een tijd kwijt te zijn, maar het wordt wel steeds erger. Ik lees op modaco een verhaal:http://www.modaco.com/index.php?showtopic=200716 waar gesproken wordt over een meeting van Orange UK met HTC engineers over het stof probleem. Lijkt me raar, ze zouden toch ook gewoon een sample uit de fabriek kunnen nemen? Maar dat terzijde. Het ziet er naar uit dat ze het toch als serieus probleem gaan zien.Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 09:20:
[...]
Ik denk dat er meer mensen zijn die geen last van het stof hebben dan andersom, zelf heb ik hem nu 3 weken en er zit absoluut geen stof onder het scherm. Alleen mensen die last van het stof hebben die posten dit, waardoor het lijkt alsof iedereen hier last van heeft
Verwijderd
Met siliconenkit inspuiten kan natuurlijk, maar dan ben je je garantie kwijt. Kun je em net zo goed af en toe open maken en schoonmaken (ook je garantie kwijt).
Ben verder redelijk tevreden, maar vind het joystickje priegelwerk (hoewel mijn zoontje van 5 razendsnel kan pacmannen.....
En die koptelefoon is ook een waardeloos ding (qua draagcomfort dan).
Verwijderd
Ik heb mijn c500 sinds nov. vorig jaar; tot nu toe (gelukkig) geen last van stof. Misschien heeft toch te maken met type phone "zilver"uitvoering schijnt minder "stoffig" te zijn.Carnagy schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:29:
dan verw8 ik een post van jou over een weekje of 2
Verwijderd
en toch heb ik een zwarte c500, ook qua software zit ik helemaal goed, heb het
geval helemaal vol gepompt met de meest ranzige software, en nog geen vast
loper gehad alleen het geval met de trillende beelden in spelletjes vind ik iets
minder maar daar zal orange nog wel een leuke patch voor fixen, mijn conclusie
is dus dat dit een top foontje is, kan er geen kwaad woord over zeggen.
Verwijderd
het is sowiesoCarnagy schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:29:
dan verw8 ik een post van jou over een weekje of 2
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ik heb met m'n SPV heel veel last gehad van stof, met de E200 nauwelijks. Van de C500 kan ik dat nu na anderhalve week nog niet echt zeggen.Smarron schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 10:40:
Ik heb sinds de eerste SPV geen last gehad van stof. Ik heb sinds augustus de C500 (zwart) en inmiddels ook een SDA. Hiervoor een SPV Canary en een E200, maar bij geen van alles last van stof onder het scherm. Ik zit een beetje te twijfelen of het gewoon aan de manier van gebruiken ligt. Ik lees dat een aantal mensen wel veel last hebben van stof, anderen weer helemaal niet. Ik weet niet hoe jullie met de telefoon omgaan, maar ik denk toch echt dat daar de oorzaak ligt.(Ik heb overigens ook nog geen enkele kras op beide telefoons, slechts 1 op de oudste SPV (die ongeveer 2 jaar oud is).
Wel is het scherm van m'n E200 zwaar bekrast, erger dan die van m'n SPV, terwijl die altijd meegaat op de ATB
Verwijderd
Het verschilt per telefoon, bij de één zijn de afsluitrubbers wel goed geplaatst, bij een ander net niet. Je hebt dus gewoon mazzel of pech...Smarron schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 10:40:
Ik heb sinds de eerste SPV geen last gehad van stof. Ik heb sinds augustus de C500 (zwart) en inmiddels ook een SDA. Hiervoor een SPV Canary en een E200, maar bij geen van alles last van stof onder het scherm. Ik zit een beetje te twijfelen of het gewoon aan de manier van gebruiken ligt. Ik lees dat een aantal mensen wel veel last hebben van stof, anderen weer helemaal niet. Ik weet niet hoe jullie met de telefoon omgaan, maar ik denk toch echt dat daar de oorzaak ligt.(Ik heb overigens ook nog geen enkele kras op beide telefoons, slechts 1 op de oudste SPV (die ongeveer 2 jaar oud is).
en ik heb pech
Nu vroeg ik me af of daar ooit een oplossing voor gevonden is, kan 'm iig niet vinden. Kan het zijn dat ik 'm gemist heb? Vind 't namelijk een nogal irritante 'begrenzing', begin er behoorlijk flauw van te worden.
MRwimlex schreef op vrijdag 15 oktober 2004 @ 12:35:
Ik heb het probleem met Orange world dat ik op mijn nieuwe Silver SPV C500 geen WAP bestanden meer kan downloaden die groter zijn dan 31 kb.
Ik had vorige week vrijdag nog een p800, maar deze is kapot gegaan. Op deze p800 kon bestanden downloaden tot 250 kb(via orange world). Heeft iemand ook iets gemerkt met Orange dit afgelopen weekend of ligt het aan de SPV C500 telefoon?
Ik heb wat bestanden online gezet om het makkelijk te kunnen testen:
wsp://www.ringoir.nl/testfile/test1.txt
en dan kan test1.txt vervangen worden door bijvoorbeeld test31.txt. (test1.txt tot en met test300.txt staan online)
of doe het vanaf het index bestand: wsp://www.ringoir.nl/testfile/index.html
Huh? Begrenzing? Nog nooit gemerkt. Met Opera knal ik er toch aardig wat meer doorheen dan 31kb, bij mij haakt 'ie af bij 800kbepoman schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 12:11:
Enige tijd geleden is het onderstaande gepost (lang, lang geleden in deel 1).
Nu vroeg ik me af of daar ooit een oplossing voor gevonden is, kan 'm iig niet vinden. Kan het zijn dat ik 'm gemist heb? Vind 't namelijk een nogal irritante 'begrenzing', begin er behoorlijk flauw van te worden.
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door Jerome! op 15-02-2005 12:21 ]
Verwijderd
[...]
Ach ja op het smartphone-club forum zei je dit ook al als loze dreiging. Dan kan ik mijn computer ook wel verkopen want die crasht ook wel eens.
[...]
Ik heb nu een siemens c60 tijdelijk en daarvoor had ik weer ff met mijn e700 gelopen.
Een pc is wat anders. Daar kan verschillende hardware in zitten. Een telefoon spv is en blijft een spv dus dan is het toch niet zo moeilijk om een crashvrije win mobile te maken toch?(ondanks het voor meerde telefoons is )
Ik bel er alleen maar mee en af en toe applicatie openen.
afin ga na mijn wintersport vakantie eens uitzoeken hoe wat en waar en een image na heel de installatie maken.
en een dagelijkse backup systeem fixen. Dat crashen en alles kwijt raken gaat me geen 3de keer gebeuren
Goed punt, tot nu toe alleen IE gebruikt en vreesde even dat het een beperking in het OS kon zijn (leek me sterk, maar goed). Ik had Opera nog niet getest (bij gebrek aan activesync), maar was even vergeten dat dat ook via de miniSD kan worden geïnstalleerd.Jerome! schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 12:20:
[...]
Huh? Begrenzing? Nog nooit gemerkt. Met Opera knal ik er toch aardig wat meer doorheen dan 31kb, bij mij haakt 'ie af bij 800kbPost je exacte instellingen eens, dan kan ik het gaan vergelijken. Gaat dit alleen op voor txt bestanden?
Met Opera idd geen problemen met downloaden
Een SPV waar de applicatie-lock nog op zit, is echt crash-vrij. Daar is die lock trouwens ook voorJerome! schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:58:
[...]
Ach ja op het smartphone-club forum zei je dit ook al als loze dreiging. Dan kan ik mijn computer ook wel verkopen want die crasht ook wel eens.
[...]
Ik heb nu een siemens c60 tijdelijk en daarvoor had ik weer ff met mijn e700 gelopen.
Een pc is wat anders. Daar kan verschillende hardware in zitten. Een telefoon spv is en blijft een spv dus dan is het toch niet zo moeilijk om een crashvrije win mobile te maken toch?(ondanks het voor meerde telefoons is )
Verwijderd
Ik heb donderdag 10 februari een autolader voor de C500 besteld bij www.orange.co.uk in hun Orange Shop voor 9,99 pond incl. verzendkosten (ca. 15 euro) en ik heb deze vandaag 15 februari binnen gekregen. Je moet bij je adresgegevens gewoon "The Netherlands" invullen. De autolader wordt geleverd door www.ora.co.uk.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 17:27:
Ik ben op zoek naar een auto adapter. Bij Orange zijn ze al weken uitverkocht
Oh ja, de autolader doet het! :-)
Goed punt, dat verklaart wellicht waarom ik na 3 maanden nog steeds 0,0 problemen heb met mijn C500.StevenK schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 17:26:
[...]
Een SPV waar de applicatie-lock nog op zit, is echt crash-vrij. Daar is die lock trouwens ook voor
Ik zie niet in waarom "geen verschil in hardware" een crashvrije software-omgeving zou moeten creeeren. Volgens mij gaat je vergelijking hier mank. In de praktijk is het gewoon zo dat het kan crashen, maar ga daarvoor eens kijken op de site van Sprite Backup, dan moet je een heel eind komen!Jerome! schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:58:
[...]
[...]
Ik bel er alleen maar mee en af en toe applicatie openen.
afin ga na mijn wintersport vakantie eens uitzoeken hoe wat en waar en een image na heel de installatie maken.
en een dagelijkse backup systeem fixen. Dat crashen en alles kwijt raken gaat me geen 3de keer gebeuren.
Let er wel op dat je Opera nog een beetje moet tweaken voor de free internet instellingen he?epoman schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:20:
[...]
Goed punt, tot nu toe alleen IE gebruikt en vreesde even dat het een beperking in het OS kon zijn (leek me sterk, maar goed). Ik had Opera nog niet getest (bij gebrek aan activesync), maar was even vergeten dat dat ook via de miniSD kan worden geïnstalleerd.
Met Opera idd geen problemen met downloaden
Verwijderd
85 eurootjes.
http://www.memoryshop.nl/product/15523
ik zie net dat ie binnenkort pas leverbaar is
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 20:19 ]
Heeft het misschien te maken met de invoering van de nieuwe tarieven, waardoor er problemen zijn die prioriteiten hebben?
Misschien is het een idee om een petitie te starten en op smartphone-site's te zetten, negatieve publiciteit kunnen de meeste bedrijven niet gebruiken
Vind ik een zeer nette prijs. Ik wil wel zo'n ding. Denk je dat ie zonder meer in een C500 kan?Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:16:
Voor degene die een miniSD zoekt van 1024 MB.
85 eurootjes.![]()
http://www.memoryshop.nl/product/15523
edit:
ik zie net dat ie binnenkort pas leverbaar is
Verwijderd
en genoeg mp3tje, toppertje nu nog wachten op de 2 maar hier ben ik even wel tevreden mee.
en qua die patch betreft, dat zal nog wel ff duren in nederland zijn ze namelijk niet zo snel,
Verwijderd
't Zal zeker passen, maar of 't ook gaat werken is onduidelijk. Officieel ondersteunt een c500 max. 256MB, dus dat wordt uitproberen...grun schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:54:
[...]
Vind ik een zeer nette prijs. Ik wil wel zo'n ding. Denk je dat ie zonder meer in een C500 kan?
Ik heb de mijne al 4x doen crashen in de eerste week, met lock dus.Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:00:
[...]
Een SPV waar de applicatie-lock nog op zit, is echt crash-vrij. Daar is die lock trouwens ook voor
[ Voor 16% gewijzigd door epoman op 16-02-2005 10:40 ]
Dit topic is gesloten.
![]()