De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 3)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.164 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:37

SeatRider

Hips don't lie

Ik heb me altijd geergerd aan het fel knipperende lampje op mijn Ericsson GH768, T18 en de T68 voegde daar nog om en om groen/blauw aan toe. Gelukkig was dat over met de T610. Het lampje is weer terug bij de SPV. Heeft iemand enig idee wat het nut is ervan? Ik kan in mijn display ook zien dat bluetooth aanstaat, en dit weerhoudt mij ervan de telefoon op mijn nachtkastje te laten liggen omdat ik amper in slaap kom van die felle flitsen naast me. Natuurlijk kan ik de lampjes er hardwarematig uit-tweaken, maar veel interessanter is de vraag WAAROM!!

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dan kun je de status zien van je telefoon als het display uitstaat. Bij al die telefoons die je noemt (inc c500) gaat het display op zwart. Als je dan wilt weten of je bereik hebt kun je kijken naar het lampje. Knippert dat niet, dan heb je geen bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSNAKE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik heb sinds kort een vaag probleemje. Als ik via BT probeer te connecten met ActiveSyns probeert de telefoon niet eens meer te connecten. Normaal zou er op de telefoon moeten staan "Verbinding maken..." oid, maar hij blijft nu gewoon continue op Niet Verbonden. Hij reageert dus niet op commando om met BT te verbinden ofzo.

Zelfs een reset heeft niet geholpen :'(

Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 16:44:
[...]

Dan heb je er zeker een USB hub tussen zitten.
geen hub. de kabel gaat direct van m'n phone naar de usb poort in m'n computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 17:27:
Dan kun je de status zien van je telefoon als het display uitstaat. Bij al die telefoons die je noemt (inc c500) gaat het display op zwart. Als je dan wilt weten of je bereik hebt kun je kijken naar het lampje. Knippert dat niet, dan heb je geen bereik.
De GH768 en T18 hadden een monochroom display dat altijd aan stond. De T68 ging wel op zwart, en de T610 ook maar die had dan weer niet dat knipperende lampje. Jouw vergelijk klopt niet, je redenatie wel... Was het maar een setting die je uit kunt zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 23:21
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:14:
http://www.geheugen.com/
512 mb mini sd kaartje € 59,50 inc btw bij vooruitbetaling geen verzendkosten. ;)
kheb deze ook. Werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Shit.. Ik heb 'em nu sinds donderdag (zondag vandaag) en rechtsboven zit er al stof in @ display :(
Zijn er al truukjes om het er uit te halen? Zonder het recht op garantie te verpesten.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 20:48
Ik heb niet zozeer een groot probleem maar behoorlijk irritant is het wel :).
Als ik een smsje krijg en ik heb me geluid aanstaan dan blijft die ringtone maar doorgaan ook nadat ik het berichtje heb gelezen. Hij speelt alsware de hele ringtone af :(. weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
Svenneh schreef op zondag 30 januari 2005 @ 12:33:
Ik heb niet zozeer een groot probleem maar behoorlijk irritant is het wel :).
Als ik een smsje krijg en ik heb me geluid aanstaan dan blijft die ringtone maar doorgaan ook nadat ik het berichtje heb gelezen. Hij speelt alsware de hele ringtone af :(. weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?
Ja dat kan, dan moet je de ringtone inkorten met een audioprog ... Check hier maar eens

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
Mmm, dat is een beetje klote :P.
Maar ik hebbem toch meestal op stil staan dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Svenneh schreef op zondag 30 januari 2005 @ 15:36:
Mmm, dat is een beetje klote :P.
Maar ik hebbem toch meestal op stil staan dus :)
Waarom zou je uberhaupt een langere ringtone willen zetten op een SMSje dan "piep piep"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
Personalisatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vorige mobieltje was een nokia 3310. Ik ben dus een complete noob.

Nu heb ik ook een SPV C500 van orange.
Hij ziet er schitterend uit, werkt perfect, maar toch zit ik met een vraagje.

Ik ging er van uit dat als je bv. foto's maakte of filmpje dat deze op het mini-sd kaartje zou worden gezet. Er zit bij mij nog de standaard 16 MB kaart in. Niet dus. Deze staan dus ook op de flash kaart.
Deze zal dus snel vol zitten. Ik heb dus 2 vragen:
1. Waarvoor dient de mini-sd kaart, want alles wordt op de flash gezet. Bij mij is de kaart nog leeg.
2. Hoe kan ik gemaakte foto's / video's standaard al op de minisd kaart zetten. Als ik er een grotere in zet is de flash kaart tenminste niet zo snel vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
in de startpost staat een progje genaamd rvj tweaks als ik me niet vergis. daarmee kan je de opslagplaats v/d foto's e.d. veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

FireSNAKE schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 21:47:
Ik heb sinds kort een vaag probleemje. Als ik via BT probeer te connecten met ActiveSyns probeert de telefoon niet eens meer te connecten. Normaal zou er op de telefoon moeten staan "Verbinding maken..." oid, maar hij blijft nu gewoon continue op Niet Verbonden. Hij reageert dus niet op commando om met BT te verbinden ofzo.

Zelfs een reset heeft niet geholpen :'(

Iemand hier ook last van?
ik heb ook regelmatig het BT connect probleem. bij mij probeerd hij het wel maar het lukt hem maar niet om een verbinding te maken. Todat ik op mn computer weer al mijn BT instelingen 100x geswitch heb. Helaas ben ik er nog niet achter wat het steeds is. :(

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Laatst online: 03-09 19:15
Mis eigenlijk alleen nog wat foto' die gemaakt zijn met deze telefoon in de startpost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macmouse schreef op maandag 31 januari 2005 @ 01:15:
Mis eigenlijk alleen nog wat foto' die gemaakt zijn met deze telefoon in de startpost..
lees ff vanaf het begin, er staan genoeg foto's in, eerst lezen dan pas vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Carnagy schreef op zondag 30 januari 2005 @ 23:34:
in de startpost staat een progje genaamd rvj tweaks als ik me niet vergis. daarmee kan je de opslagplaats v/d foto's e.d. veranderen
kan volgens mij ook makkelijk zonder dit progje: camera opstarten, menu, opties, algemeen, opslag. Hier aangeven: opslagkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op maandag 31 januari 2005 @ 08:02:
[...]

kan volgens mij ook makkelijk zonder dit progje: camera opstarten, menu, opties, algemeen, opslag. Hier aangeven: opslagkaart.
Kijk, hier heb ik wat aan. Dit is wat ik zocht. Thank You.
Er zijn echter zoveel verschillende menu's dat ik ze nog niet allemaal heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je radio kan streamen via Jetcast, ik kan de site wel bekijken kan ook een station openen. Dan opent hij windows media player en dat connect die niet en komt met een fout melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:20

XanderDrake

Build the future!

Vraagje
wie heeft we PocketQuake draaiende op zn C500? en gaat het een beetje?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 07:55:
[...]

lees ff vanaf het begin, er staan genoeg foto's in, eerst lezen dan pas vragen
Mag jij mij vertellen waar in de startpost de gemaakte foto's met dit toestel staan ? Dus niet van, maar gemaakt met ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:08

Smarron

The bend

macmouse schreef op maandag 31 januari 2005 @ 12:26:
Mag jij mij vertellen waar in de startpost de gemaakte foto's met dit toestel staan ? Dus niet van, maar gemaakt met ?
Ik kan nergens vinden dat martijn77 naar de openingspost verwijst, maar naar de complete inhoud van het topic. Dus zoek zelf aub ff.

Maar ik ben de beroerdste niet: Artz in "De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C..."

Maar steek de volgende keer ook ff wat moeite in je post. Jij wilt blijkbaar de telefoon aanschaffen, dus zul je ook zelf wat onderzoek moeten verrichten.

:Z

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op maandag 31 januari 2005 @ 12:05:
Vraagje
wie heeft we PocketQuake draaiende op zn C500? en gaat het een beetje?
voor zover ik weet kan pocketquake / spvquake draaien ja, 5 fps helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 09:03:
[...]
Kijk, hier heb ik wat aan. Dit is wat ik zocht. Thank You.
Er zijn echter zoveel verschillende menu's dat ik ze nog niet allemaal heb gezien.
Ja en daarbij, waarom zou je zelf iets proberen als je het ook hier kunt vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
Smarron schreef op maandag 31 januari 2005 @ 13:34:
[...]
Ik kan nergens vinden dat martijn77 naar de openingspost verwijst, maar naar de complete inhoud van het topic. Dus zoek zelf aub ff.

Maar ik ben de beroerdste niet: Artz in "De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C..."

Maar steek de volgende keer ook ff wat moeite in je post. Jij wilt blijkbaar de telefoon aanschaffen, dus zul je ook zelf wat onderzoek moeten verrichten.

:Z
Nee hoor, ik wil deze telefoon helemaal niet aanschaffen, alleen vond ik het een mooie aanvulling in de startpost.
Dat was namelijk mijn vraag, waarom deze niet in de startpost stonden.
Maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 15:11:
[...]

voor zover ik weet kan pocketquake / spvquake draaien ja, 5 fps helaas :(
hehe, tja, wat wil je; geen videokaart, 9mb vrije RAM at best, en alles software gerendered vanaf een geheugenkaartje ;)
Ik las dat PocketQuake tot nu toe alleen goed draaide op een opgevoerde Dell pocket pc, op 600mhz :).

toch leuk dat ie werkt

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Bij mij draait de NES emulator nog niet eens soepel met geluid aan, dus laat staan pocketquake 8)7

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
nes emulator draait goed bij mij. enige nadeel is als je het joystickding ingedrukt blijft houden hij dat toetsgeluid maakt en dan traag gaat lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macmouse schreef op maandag 31 januari 2005 @ 16:52:
[...]

Nee hoor, ik wil deze telefoon helemaal niet aanschaffen, alleen vond ik het een mooie aanvulling in de startpost.
Dat was namelijk mijn vraag, waarom deze niet in de startpost stonden.
Maar goed.
ik verwijs ook niet naar een startpost, maar wie leest (vanaf het begin) die weet wat
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-02 15:56
Wellicht is deze vraag al gesteld, maar kan het niet vinden via de zoekfunctie:

Ik ben voor mijn C500 op zoek naar een carkit-oplossing die mijn huidige alles-in-in carkit evenaart, d.i.:
* geen draadjes zichtbaar naar 12volt voeding enzo
* opladen tijdens het rijden
* geluid over de stereo-boxen

Nu ben ik in mijn zoektocht gestuit op de Parrot CK3000/3100/3300 en de Mr Handsfree set.

Iemand ervaring met de carkits? En wordt de telefoon dan ook gelijk opgeladen? Zijn er al beterre alternatieven in in zicht?

Voor Laguna-rijders:
Kan de GPS receiver niet ook op de hoedenplank worden weggewerkt en op de 12-volt lader aldaar worden aangesloten? Dit ivm met het bereik van de bluetooth in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:54:
[...]

ik verwijs ook niet naar een startpost, maar wie leest (vanaf het begin) die weet wat
8)
Haha, jullie lezen niet goed.
Ik bedoel juist dat het mooi in de openingspost zou staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Ze staan nu in de startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
Heel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OmeRobbie schreef op maandag 31 januari 2005 @ 22:01:

Ik ben voor mijn C500 op zoek naar een carkit-oplossing die mijn huidige alles-in-in carkit evenaart, d.i.:

Voor Laguna-rijders:
Kan de GPS receiver niet ook op de hoedenplank worden weggewerkt en op de 12-volt lader aldaar worden aangesloten? Dit ivm met het bereik van de bluetooth in de auto.
Daar ben ik ook heel erg mee bezig.

* geen draadjes zichtbaar naar 12volt voeding enzo.
Geen punt, gewoon je dealer mee laten werken bij het bedenken van een oplossing (is ook in hun voordeel), doe ik dus ook. ik krijg in mijn nieuwe station een 3-tal 12Volts binnen mijn dash op verzoek gemonteerd, die zitten dus waar ik het wil
Nee sorry, opladen van een device als een smartphone moet altijd via de laadmogelijkheden, dus de mini-usb ingang
Ook hier ben ik aan het knutselen, daar mijn advance mute aangesloten zit op de headunit, maar ik wil graag de headphones koppelen. Wordt waarschijnlijk een investerings actie die hopelijk meteen slaagt. convertortje van C500 naar minijack (of is hij al minijack?) die vervolgens naar dan wel tulp (rood/wit) dan wel aangepast wordt op de advance mute kabel.

Nu ben ik in mijn zoektocht gestuit op de Parrot CK3000/3100/3300 en de Mr Handsfree set. Wanneer bovenstaande probeersels niet lukken, dan ga ik maar op zoek naar een carkit, helaas geen vaste sets te verkrijgen, dus uiteindelijk Parrot 3100 (3300 is met GPS) of zo.. Maar mijn aanvaringen met BT headsets waren ook al niet rooskleurig (ervaring = SE-T610/K700 met HBH-35 van SE) koppeling valt op verdraaide lastige momenten weg (als ie overgaat enzo)

Iemand ervaring met de carkits? En wordt de telefoon dan ook gelijk opgeladen? wederom zelfde verhaal, zodra vaste cradle beschikbaar (momenteel allen Brodit Passive holder) dan ook laadfunctionaliteit.

Keep eachother posted zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Nu ben ik in mijn zoektocht gestuit op de Parrot CK3000/3100/3300 en de Mr Handsfree set.

Iemand ervaring met de carkits? En wordt de telefoon dan ook gelijk opgeladen? Zijn er al beterre alternatieven in in zicht?
Dan heb je niet goed gezocht. Ik heb al eens gemeld hier dat de C500 i.c.m. de Parrot CK3000 perfect werkt, zelfs met oude firmware 3.0. Hoe stel je voor dat de telefoon wordt opgeladen i.c.m. de Parrot? Via BlueTooth Power Transfer(tm)? :)

Ikzelf gebruik gewoon de Orange autolader @ EUR 14,95, waarvan de aansluiting in het dashboard is weggewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor Laguna-rijders:
Parrot carkits zijn kwalitatief zeer goed, dus over de geluidskwaliteit hoef je je geen zorgen te maken. Jou probleem ligt echter bij de gps module. De c500 kan maar 1 bleutooth verbinding aan dus je kunt niet en bellen via de carkit en navigeren. Parrot heeft hier een oplossing voor in de vorm van de CK3300 die een ingebouwde gps ontvanger heeft, maar deze kost dan weer meer dan 300 euro... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoe je met de gratis internet instellingen radio kan streamen. Bijvoorbeeld via Jetcast site???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Voor mensen die opzoek zijn naar een autolader. Ik heb er verleden week 1 besteld via orange UK voor 7,49 pond omgerekend 11,09 euro inc verzendkosten naar nederland (in de orange shop kost die volgens mij 14,95 euro) dus ben nog goedkoper uit ook. Heb hem vandaag binnen gehad en op 26 jan besteld snelle service dus :)

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0

cool0

Tevens voor mensen die een andere koptelefoon willen aansluiten op hun C500 bij een goede elektronica boer kan je een plugje halen voor 2,50 die van 3,5 plug (wat elke koptelefoon heeft) naar 2,5 ofzo gaan wat de c500 heeft. het plugje is 1 cm groot dus je hebt er geen last van.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 10:37:
[...]
Parrot carkits zijn kwalitatief zeer goed, dus over de geluidskwaliteit hoef je je geen zorgen te maken. Jou probleem ligt echter bij de gps module. De c500 kan maar 1 bleutooth verbinding aan dus je kunt niet en bellen via de carkit en navigeren. Parrot heeft hier een oplossing voor in de vorm van de CK3300 die een ingebouwde gps ontvanger heeft, maar deze kost dan weer meer dan 300 euro... :)
Dat is niet waar. De C500 kan meerdere BT connecties aan. Mijn BT GPS en navigatie blijft gewoon werken als ik een gesprek volg via de Parrot carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:12:
Wie weet hoe je met de gratis internet instellingen radio kan streamen. Bijvoorbeeld via Jetcast site???
dat kan heel makkelijk ;)
Je download zelf die jetcast plugin en je druk op uitzenden.
dan ga je naar je lan ip en connect je naar je eigen radio die vervolgens weer een andere radio streamt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-02 15:56
@visarider okay dus een parrot3000 kost me zo'n 129euro of 179euro voor de CK3100 (iemand elders goedkoper gezien?)

Een houder kost me zo'n 20 euro en een autolader 15 euro. Moet toch ook zijn te combineren? (volgens ene Visionmaster). Als iemand foto's kan posten hoe het er in zijn/haar uit ziet. Ik ben bang dat het een rommeltje wordt.

Niemand ervaring met Mr Handsfree Genius? Die schijnen losse connectoren te hebben voor alle courante telefoons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OmeRobbie schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:00:
@visarider okay .... Ik ben bang dat het een rommeltje wordt.
Ome Robbie heeft een punt daar...

Ik heb de ParrotCK3100 ter test gemonteerd gekregen en heb daarbij mijn Emtac Trine BTGPS gebruikt, maar de C500 heeft toch echt moeite met 2 devices. Hij schakelt toch echt van de een naar de ander en dat is behoorlijk irri. de GPS signalen worden iedere keer opnieuw gezocht, niet echt bevoordelijk (en dat met een van de beste GPSsen op de markt)

Ik ga het (ook wegens kabel besparing) gooien op een Ck3300, de BT Carkit van Parrot wordt hetkent als EEN device, dat scheelt. (nu maar hopen dat de nauwkeurigheid net zo goed is als die van Emtac (Sirf II)

- Mad-One baalt ook van de super voorraad van Oranje winkels.. die Car charger is nergens leverbaar, dat wordt shop.co.uk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svenneh schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:23:
[...]

dan ga je naar je lan ip en connect je naar je eigen radio die vervolgens weer een andere radio streamt :)
Oke slim & nice. But, stel je hebt isdn enzo. En dan? Oplossing :D?
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svenneh schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:23:
[...]

Ik bedoel wel via de c500 streamen , ik kan wel naar de site op me mobiel, dan druk ik op die
link dan opent ie windows media player maar hij wil niet connecten. Ik heb het dus over me c500 en niet me pc :*) ohja en het is niet een ip probleem die staat goed, ik kan wel op een andere pc luisteren maar nog niet op me mobiel

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:| weet iemand wat de goeie resolutie is om een filmpje met pocketdivxencoder te encoden? en waar moet ik het filmpje dan inplaatsen, ik welke map in de telefoon? en kan ik het met windows media player bekijken of moet ik een ander programma proberen? en zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik een WMA file als ringtone instel? want ik heb al geprobeerd die WMA 56kbps in de map: Storage\Application Data\Sounds maar het lukt me niet om dan de ringtone intestellen!

sinds 2 uurtjes in bezit en heb al het hele forum door gelezen maar zie door de bomen het bos niet meer :/ bij voorbaat dank _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 12:26:
sinds 2 uurtjes in bezit en heb al het hele forum door gelezen maar zie door de bomen het bos niet meer :/ bij voorbaat dank _/-\o_
Daar kan ik je wel bij helpen :)

Als eerste, als je *echt* op fatsoenlijke kwaliteit filmpjes wilt kijken, moet je een extra geheugenkaartje halen. voor 1 film kan ik op zn minst 256mb MiniSD aanraden, en hoe groter hoe beter, ikzelf heb er nu zelf 512mb in zitten, gehaalt bij smartphonestunt.nl voor 55 euro, maar het kan goedkoper.
In welke map je het zet maakt niet echt uit. Bedenk wel dat je telefoon zelf maar iets van 25mb vrije ruimte heeft, en das niet veel. Zodra je er een nieuwe geheugenkaart heb in gestauwd, kan je de filmpjes zetten onder /Storage Card/. /Storage/ is het geheugen van je telefoon zelf.
Wat resolutie betreft, de resolutie van het scherm is 220x176 pixels. Je moet ook vooral op de kwaliteit letten van het beeld, dat staat duidelijk aangegeven in PocketDivxEncoder. Ikzelf gebruik als ik zuinig wil zijn video-kwaliteit 4. Als je hier onder gaat begint het te blokken, en dat willen we niet he ;). video-kwaliteit 6 á 7 is al prachtig op een resolute van 220x176.
Ook kan je de kwaliteit van het muziek aan passen, die staat bij mij standaard op 4. Dan heb je acceptable geluid, in stereo en hoge frequentie, met goede compressie.
Wat ik ook kan aanraden is dat je de Brightness wat opvoert, dan ziet het allemaal wat helderder uit, en ook het geluid wat harder, zodat het wat duidelijker klinkt.
Als je de volgende instelling hebt: 220x176, Kwaliteit video =4 (164kbit/s), Kwaliteit muziek = 4 (64kbit/s), dan heb je voor een film van 1 uur en 45 minuten (in dit geval The Village 8) ) 135mb aan film, dus moet je minstens een 256mb kaartje hebben.
Als je PocketDivxEncoder gebruikt om te coderen, dan kan ik de standaart mediaplayer van Windows niet aanraden. Er is een ronduit geweldig progje dat ik wel kan aanraden: BetaPlayer. Dat ding ondersteunt werkelijk Alles, draait uitstekend en stabiel, is fantastisch in gebruik voor zowel beginner als gevorderd gebruiker.

Wat de ringtonen betreft, om eerlijk te zijn weet ik niet waar ze zouden staan. Daarom gebruik ik een heeeel leuk tweak progje om aan te geven waar IK wil dat de ringtones staan 8) .
het heet RJV RegTweaks SP2003. je moet aangeven waar je wilt dat de Tones staan, dus de "path". Mijn "path" is /Storage Card/Geluiden/, en het werkt zonder problemen :). Wat je in die map zet (als het een .wmv of .wav of. midi is) herkent de telephone als ringtone. Peanuts :)

Zo ik hoop dat ik je goed geholpen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0

cool0

Ringtones ken je gewoon ergens op je minisd kaart of in het interne telefoon geheugen zetten. Als je vervolgens naar begin-> instellingen -> geluiden gaat en dan op site klik (dat is je hoofd beltoon) dan kan je scrollen door alle ondersteunende bestanden die de telefoon vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@xanderdrake

Toppie jonge! bedankt! _/-\o_ ~

@cool0

Klopt dat had ik dus al geprobeert maar hij vind dan alleen maar de standaard beltonen en niet de WMA files. Wat moet de bitrate zijn van de WMA? misschien heb ik dat verkeerd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simpele vraag; kan je de c500 ook opstarten en je agenda checken zonder een simkaart in de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 vraagjes:

1. Ik lees een hoop over een gelockte of unockte spv c500. Ik heb net een abo afgesloten bij orange en zal dus wel een gelockte hebben. Nu hoef ik het nu niet te veranderen, maar hoe kun je zien of hij gelocked is of niet.

2. Het internetten lukt niet. hij zegt steeds: Kan geen verbinding maken. Nu heb ik geen Orange World abo erbij genomen. Moet ik Orange World hebben om te internetten of kan het ook zonder, dus alleen met orange abo.

Verder alles toppie met deze telefoon. Wel wat anders dan mijn oude nokia 3310 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
1. Bedoel je niet de software lock? Als het goed is kun je dit vinden in de startpost.

2. Voor internetten heb je ook Orange World nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 09:43:
simpele vraag; kan je de c500 ook opstarten en je agenda checken zonder een simkaart in de telefoon?
Ik heb het even voor je geprobeerd, maar nee, je kunt niets doen behalve 112 bellen zonder sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:34:
[...]
Ik heb de ParrotCK3100 ter test gemonteerd gekregen en heb daarbij mijn Emtac Trine BTGPS gebruikt, maar de C500 heeft toch echt moeite met 2 devices. Hij schakelt toch echt van de een naar de ander en dat is behoorlijk irri. de GPS signalen worden iedere keer opnieuw gezocht, niet echt bevoordelijk (en dat met een van de beste GPSsen op de markt)
Ik heb het net geprobeerd. Een gesprek van een paar minuten gevoerd terwijl ik naar het TomTom scherm heb gekeken. De GPS ontvangst is geen moment weggevallen, en ook het gesprek kwam luid en duidelijk over bij de tegenpartij (mijn antwoordapparaat :) ).

Ik kan dan ook niet anders concluderen dat de C500 icm een Parrot Ck3000 en mijn Holux GR230 in ieder geval geen problemen vormt en de C500 dus in ieder geval in staat is tot het opzetten en maintainen van 2 BT connecties tegelijk. Dat ie het in jouw geval niet goed doet is raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VisaRider schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 11:19:
[...]

Ik heb het even voor je geprobeerd, maar nee, je kunt niets doen behalve 112 bellen zonder sim.
okay, thnx :)

hmm morgen krijg ik mn c500 binnen, kan niet wachten :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtthw
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 10:43
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:23:
@cool0

Klopt dat had ik dus al geprobeert maar hij vind dan alleen maar de standaard beltonen en niet de WMA files. Wat moet de bitrate zijn van de WMA? misschien heb ik dat verkeerd |:(
Als je WMA files als ringtone wil gebruiken moet je deze plaatsen in de volgende directory: \Storage\Application Data\Sounds.
Nu kun je ze wel selecteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mtthw schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 11:44:
[...]

Als je WMA files als ringtone wil gebruiken moet je deze plaatsen in de volgende directory: \Storage\Application Data\Sounds.
Nu kun je ze wel selecteren :)
Dat heb ik dus geprobeert, maar ik kan ze dan niet selecteren om te gebruiken als beltoon. |:( Ik heb ook ergens gelezen dat de telefoon hoge bitrates niet pakt maar wat moeten dan de instellingen zijn van het WMA filetje???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

QTEK heeft ook een update uitgebracht. Mijn ervaring leert dat de spv dan simlock vrij maakt. Ik heb het al gedownload ik post mijn ervaringen wel even vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 10:42:
Ben nu vier dagen aan het stoeien met de C500. Heb ook deel 1,2 en 3 doorgeworsteld (een uurtje of drie pff), maar heb nog een paar vragen die ik niet ben tegengekomen (of door de wallen niet meer als zodanig heb herkend):

1. Ik lees helemaal niks over virussen (tis tenslotte wel microsoft ;) ) Is een virusscanner nodig? Heb er een geinstalleerd, maar het updaten lukt niet. (Mobile Security)

2. Klopt het dat Backup bij Orange niet meer wil als je je instellingen hebt aangepast naar 'gratis' internet?

3. Ik krijg Doom niet geinstalleerd. Volg netjes alle tips in dit forum, maar ben bang dat ik iets verkeerd doe (verkeerde map ofzo)

4. Kan ik middels een Bluetooth-dongle ook internetten via mijn desktopcomputer? Hoe weet ik dan dat dat niet via mijn GPRS gaat? Hoe stel je dat in?

5. Als ik de headset in de C500 heb kan ik de telefoon niet horen overgaan als ik die rotdopjes niet in mijn oren heb. Is dit aan te passen (dus geluid op headset en telefoon)?

6. Die Betaplayer krijg ik ook niet aan de praat. DE telefoon zegt dat het geen geldige toepassing is. (uiteraard wel al unlock gedaan)

7. Is de spraakmodule alleen te starten door op de onderste volumeknop te drukken? En hoe laat ik de C500 bij de opdracht Piet Bellen daadwerkelijk naar Piet uit mijn adresboek bellen

Sorry voor de opsomming.....maar er zullen wel meer newbees tegen deze problemen en vragen aanlopen....
Ben nu een week verder en hebantwoord op vraag 4. De rest heb ik ondanks uitvoerig speur- en probeerwerk nog niet kunnen oplossen. Wie weet er meer! Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoodlum2000 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 12:32:
QTEK heeft ook een update uitgebracht. Mijn ervaring leert dat de spv dan simlock vrij maakt. Ik heb het al gedownload ik post mijn ervaringen wel even vanavond.
zeer interessant, heb je ook een changelog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 12:39:
[...]

zeer interessant, heb je ook een changelog ?
zeker dit is zeer interessant, heb je de link al voor ons??

en als er mensen zijn die eerder dan vanavond al resultaat hebben dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROM version 1.4.32.11

http://www.qtek.nu/files/...Typ1_1.1.131.155_Ship.zip
Instruktion för uppgradering av Qtek8010

OBS!
Att uppdatera er Qtek 8010 innebär att all information som sparats i enheten kommer att försvinna. Uppdateringen innebär att man installerar om operativsystemet. Att uppdatera medför alltid en risk och kan ibland gå fel, vid sådana tillfällen kan det krävas att enheten måste skickas in till ett serviceombud men den risken är dock minimal.

Utrustning:
· PC med installerad ActivSync version senare än 3.7.1, den allra senaste versionen finns för nedladdning här
· USB kabel

1. Ladda ner uppdateringen ”ROM-mjukvara 1.4.32.11” , den är sparad som .zip fil. och för att öppna den behöver du tex. Winzip.
2. Se till att batteriet är fulladdat, LED indikatorn lyser grönt.
3. Ta ur eventuellt minneskort eller plastkort ur din Qtek 8010.
4. Om kabeln är kopplad via en USB-hubb, koppla ur USB-hubben och anslut kabeln direkt till datorn.
5. Anslut er Qtek 8010 till datorn, starta ActivSync och vänta tills statusen visar ”Connected”
6. Se till att stänga de program ni har öppna i er PC innan ni startar med uppdateringen.
7. Följ noggrant de instruktioner som visas i er PC.
8. Dubbelklicka på programfilen ” RUUv1.00.Inst1.4.32.11_BrightpointTyp1_1.1.131.155_Ship.exe” och följ sedan de instruktioner som visas.

Om du skulle få problem med din uppdatering kontakta Qtek support
van hun website:
ROM 1.4.32.11

Klicka på länkarna nedan för att uppdatera din Qtek 8010. Följ installationsguiden noggrant för att få en korrekt uppdatering.

Uppdateringen är enbart för svensksålda Qtek 8010 med mjukvaruversion 1.2.32.11. För att kontrollera vilken version du har tryck Start>Inställningar>OM, du finner informationen under Telefonist. Om ni du försöker uppdatera med en annan version av mjukvara kan det skada din Qtek 8010.

This update is only for Swedish sold Qtek 8010 with software version 1.2.32.11. To check what version you have press Start>Settings>About, you find the information under Operator. If you try to update with another software version it could damage your Qtek 8010.

ROM 1.4.32.11 innehåller bla. följande uppdateringar:

* SIMManager
* STK (SimToolKit)
* USSD
* Tao Group Java
* Blåtand (stöd för ActiveSync med Svenska som menyspråk)
* GAPI (Standard för spel)
* Drivrutiner för displayljus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Hoodlum2000 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 12:32:
Inderdaad intressant. Ik ben benieuwd.
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 12:39:
[...]

Ben nu een week verder en hebantwoord op vraag 4. De rest heb ik ondanks uitvoerig speur- en probeerwerk nog niet kunnen oplossen. Wie weet er meer! Alvast bedankt!
Virussen? heh, nee daar ben ik niet zo bang voor... Er zullen wel een paar bestaan, in vorm van "Proof of Concept" maar die zie ik mn telefoon nog niet besmetten. Serieus, als je je daar zorgen om gaat maken in deze dagen, dan zijn er nog veeel meer dringende zaken waar je op moet letten ;).

Ik weet niet hoe het zit met die backup nee... Ik hoop dat ie gratis is, anders zijn er een flink aantal mensen met een hoge rekening 8) . Persoonlijk werkt ie niet meer bij mij, dankzij de "Orange World Flat Fee Exploit" kan ie niet meer op internet :).

Doom heb ik nog niet geprobeert. Google anders nog eventjes ;)

Je kan via Bluetooth op internet, ik heb het ergens gelezen in de fora. gebruik anders de search.

Betaplayer niet installeren ?? tja, dat gaat ook boven me hoofd, want zelfs zonder unlock krijg ik em geinstalled. hij werkt altijd...

Ook van de spraak module weet ik het niet... waarchijnlijk werkt het wel zo, maar weten doe ik het niet.

Succes verder nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist even met Orange gebeld waarom de nederlandse update zo lang moet duren.
Antwoord is dat ze een hele goede willen brengen en niet zoals met de oudere spv's met meerdere updates moeten komen, gewoon ineens goed dus.....zijn advies was wachten en hij raadde logischer wijze andere updates af......zou ik ook doen als ik daar werkte.

dat jullie dit ook even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 13:09:
[...]

Ik heb zojuist even met Orange gebeld waarom de nederlandse update zo lang moet duren.
Antwoord is dat ze een hele goede willen brengen en niet zoals met de oudere spv's met meerdere updates moeten komen, gewoon ineens goed dus.....zijn advies was wachten en hij raadde logischer wijze andere updates af......zou ik ook doen als ik daar werkte.

dat jullie dit ook even weten.
Ok dan.

Ik vraag me af, welke bugs gaan ze met de "über-update" eigenlijk verhelpen?
Zit daar ook die "tsss" bug bij :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds anderhalve week heb ik ook een C500 (geweldig! ben er erg blij mee!)
Gistermiddag heb ik Orange World ook maar eens laten activeren. Na een half uurtje en het uit- en aanzetten van de telefoon, verscheen er een mooie G in beeld.... helaas kan ik geen verbinding maken met internet of wat dan ook.....

Ik heb al een keer opnieuw de instellingen gedownload, maar dat werkt ook niet. Ik krijg steeds te zien dat hij gaat proberen te verbinden en dan na een tijd met een foutmelding komt (Kan geen verbinding maken. Controleer of u toegang hebt tot het netwerk en probeer het opnieuw.).

Ik kan niet zo goed plaatsen of dit nou aan de telefoon ligt of aan iets anders. Heeft iemand een idee?

Ik heb trouwens ook regelmatig een rare fluittoon in de telefoon als ik bel. Misschien heb ik wel gewoon een maandagochtendmodel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Het moet wel iets met je instellingen zijn. Mocht je zeker weten dat die overal goed zijn zou ik Orange nog ff bellen misschien is daar iets fout gegaan.

Fluittoon? sta je misschien te dichtbij iets wat stoort?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 14:22:
Ik heb trouwens ook regelmatig een rare fluittoon in de telefoon als ik bel. Misschien heb ik wel gewoon een maandagochtendmodel :(
De mijne fluit ook soms. Het klinkt zachtjes erdoorheen, alsof je een middengolfradio naast een frequentie zet. Hoe klinkt het bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VisaRider schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:38:
[...]

De mijne fluit ook soms. Het klinkt zachtjes erdoorheen, alsof je een middengolfradio naast een frequentie zet. Hoe klinkt het bij jou?
Ook zo ongeveer... de ene keer is het wel iets erger dan de ander en soms is het er helemaal niet. Het is niet locatieafhankelijk, want ik heb het zowel op mijn werk als thuis soms wel en soms niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MCK schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:23:
Het moet wel iets met je instellingen zijn. Mocht je zeker weten dat die overal goed zijn zou ik Orange nog ff bellen misschien is daar iets fout gegaan.
De instellingen staan toch in principe meteen goed? Ik had ook het idee dat het iets in de instellingen moest zijn en heb ze dus opnieuw van de site geplukt gisteravond... maakte niks uit, melding bleef.
Heb nog wat instellingen geprobeerd die ik her en der op internet vond, maar dat mocht ook niet baten.
Zou het misschien aan de gebruikersnaam en wachtwoord liggen? Dat staat standaard op 06280000 ofzo en dat heb ik gewoon zo gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Wij kunnen u niet geven waarop de Nederlandse versie beschikbaar is voor
uw SPV C500. Bij eventuele problemen kunt u ook overleggen met de
medewerkers van de technische afdeling. Belt u naar 1200 en maakt u
tweemaal keuze 3. Door vraag en antwoord kunnen we wellicht een
oplossing aanbieden.
lekker nederlands ook :P
maar goed, Orange NL heeft nog (lang) geen zicht op de Nederlandse Update voor de SPV C500, hoop dus dat iemand zijn ervaringen met de Qtek update hier meldt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VisaRider schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 11:34:
[...]

Ik heb het net geprobeerd. Een gesprek van een paar minuten gevoerd terwijl ik naar het TomTom scherm heb gekeken. De GPS ontvangst is geen moment weggevallen, en ook het gesprek kwam luid en duidelijk over bij de tegenpartij (mijn antwoordapparaat :) ).

Ik kan dan ook niet anders concluderen dat de C500 icm een Parrot Ck3000 en mijn Holux GR230 in ieder geval geen problemen vormt en de C500 dus in ieder geval in staat is tot het opzetten en maintainen van 2 BT connecties tegelijk. Dat ie het in jouw geval niet goed doet is raar.
Hebben volgende probeersels in mijn auto uitgevoerd:
CK3100 met BT GPS op C500 van mijn neefje ging dus zoals je kon lezen niet lekker.
Met die van mij wel, blijkt een software verschil op de CK3100 te helpen, daar wij allebei dezelfde ROMware habben op de C500

CK3300 in de auto gemonteerd.. die is dus niet instaat signaal te beouden als iemand je belt. Hang je op, dan gpst hij vrolijk verder na aantal secondjes.

Nu is de ham-vraag:
Wil je beide altijd, neem dan een losse combo
Wil je een device, neem dan een CK3300 (of andere oplossing die op de markt geworpen wordt)

ik kom er in Sweden net achter dat op de productsheet een optionele accessoire staat die heet "Car Kit w Car Stereo Mute function", dus toch! ik heb een informatie aanvraag gedaan bij de leverancier. ben benieuwd

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wat is trouwens een makkelijk programma om je contactpersonen te bewerken op de pc? Ik maak overigens geen gebruik van Outlook en ben ook niet van plan dat te gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Na meerdere malen proberen is het me niet gelukt de qtek update en de imate sp3 update op de c500 te krijgen.
Zelfs de UK update wil er niet op om een voor mij onduidelijke reden.
Ik krijg steeds, de melding ook met de c500 uk udate, INVALID VENDER ID
Misschien omdat de phone niet simlockvrij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoodlum2000 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 16:50:
Na meerdere malen proberen is het me niet gelukt de qtek update en de imate sp3 update op de c500 te krijgen.
Misschien omdat een VENDOR ID gekoppeld zit aan een PROVIDER? (C500 is dan wel lock-vrij als je de Developer edition hebt, maar het blijft een "Orange toestel" de SP3 idem verhaal..

Eerst Vendor ID aan zien te passen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 17:57
Een collega wil graag zijn ringtones van zijn T-Mobile SDA overzetten naar mijn Orange SPV C500.

We hebben echter geen flauw idee hoe we dit moeten doen? We willen geen extra software gebruiken zoals SmartExplorer.

Wie kan ons helpen?

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nathalia schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 16:57:
Een collega wil graag zijn ringtones van zijn T-Mobile SDA overzetten naar mijn Orange SPV C500.

We hebben echter geen flauw idee hoe we dit moeten doen? We willen geen extra software gebruiken zoals SmartExplorer.

Wie kan ons helpen?
Send files via BlueTooth or InfraRed misschien?
(niet vergeten de "Accept Incomming Beams" te activeren op de C500, Start --> 4 --> 7)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoodlum2000 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 16:50:
Hij moet sim-lock vrij zijn ja.
Kijk hier eens. http://www.pocketpc-club....php?t=47106&highlight=rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 16-09 14:22
Ik heb iets vaags met mijn C500. Elke dag om 12:48 gaat mijn alarm af terwijl deze niet ingesteld staat. Ook in mijn agenda kan ik niks vinden ... iemand een idee waar dit door komt? En hoe krijg ik het weg??

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik wil een dane elac kaartje bestellen 512 MB voor slechts € 49 bij memoryshop.nl.
Gaat dit werken in mijn c500?? Zijn hier al ervaringen mee?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:19:
Hoi ik wil een dane elac kaartje bestellen 512 MB voor slechts € 49 bij memoryshop.nl.
Gaat dit werken in mijn c500?? Zijn hier al ervaringen mee?? :D
Ik heb dane elac kaartje 512 MB een maand of twee, werkt zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de telefoon nu al een half jaar maar er is 1 ding waar ik me mateloos aan iriteer
dat zijn de oordopjes die nooit blijven zitten tijdens het sporten

hebben mensen hier al een oplossing voor gevonden (geen plakband :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 16:28:
[...]
Nu is de ham-vraag:
Wil je beide altijd, neem dan een losse combo
Wil je een device, neem dan een CK3300 (of andere oplossing die op de markt geworpen wordt)
Da's meer een ham-antwoord. Ik vat het even samen: de CK3300, hoewel GPS en carkit in 1, kan maar 1 device tegelijk gebruiken. De C500 zelf is in staat meerdere BT verbindingen tegelijk aan te gaan, behalve als 1 ervan een CK3100 met oude romversie is, in dat geval ligt het alsnog aan de CK en niet aan de C500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 09:58:
ik heb de telefoon nu al een half jaar maar er is 1 ding waar ik me mateloos aan iriteer
dat zijn de oordopjes die nooit blijven zitten tijdens het sporten

hebben mensen hier al een oplossing voor gevonden (geen plakband :P)
Lees de draad voor je blaat. Je kunt de buitenkant van de wat oudere Sony oordopjes er op zetten. Je kunt een eigen koptelefoontje kopen en een verloopje van 2,5mm naar 3,5mm kopen. Je kunt een eigen koptelefoontje kopen en deze solderen aan het kastje van je C500 headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke Betaplayerversie moet ik installeren en hoe gaat dat inz'n werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VisaRider schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 11:19:
[...]

Da's meer een ham-antwoord. Ik vat het even samen: de CK3300, hoewel GPS en carkit in 1, kan maar 1 device tegelijk gebruiken. De C500 zelf is in staat meerdere BT verbindingen tegelijk aan te gaan, behalve als 1 ervan een CK3100 met oude romversie is, in dat geval ligt het alsnog aan de CK en niet aan de C500.
Ik ben er stil van. :D

Klopt inderdaad.

Note: ik zit nog steeds te wachten op een antwoord van de Zweden die iets schijnen te hebben dat heet "Car Kit w Car Stereo Mute function" als je kijkt in de QTek Accessoire lijst die je via de QTek.nu kunt terug vinden onder het kopje Produktblad (wat dan zweeds schijnt te zijn voor Productsheet :P)

WAARNAAR JE HIERONDER EEN KOPPELING VIND

Ik twijfel zelf nu wat te doen.. ik heb pas mijn BT GPS van Emtac en die werkt super, enkel doet hij er erg lang over (soms 11 minuten) om een singaal te vinden via TTM op de C500. Soms oom niet, en dan hebben we 300 meter na het startpunt al verbinding. (dit op plekken waar ik vol bereik heb op GPS niveau als ik op die coordinaten arriveer)

Ik moet nog 7 weken wachten op mijn nieuwe leasebak en tot die tijd kan ik 2 dingen doen;

De Emtac retourneren bij de leverancier en wachten op de auto, zodat de CK3300 ingebouwd kan worden (beetje zonde om hem nu in mijn oude leasefiets te bakken, ik had hem nu ter test "los" genmonteerd liggen) of
de Emtac houden en later een losse (BT) CarKit aanschaffen (wel of geen Parrot, liever een vast systeem, daar ik al ruim 1,5 jaar klote ervaringen heb met mijn BT headset van Sony en dus liever een kabel verbinding heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VisaRider schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 11:21:
[...]

Lees de draad voor je blaat. Je kunt de buitenkant van de wat oudere Sony oordopjes er op zetten. Je kunt een eigen koptelefoontje kopen en een verloopje van 2,5mm naar 3,5mm kopen. Je kunt een eigen koptelefoontje kopen en deze solderen aan het kastje van je C500 headset.
verkoop je ze nog zo ja zou je me willen mailen alwin (at)tdbeheer(punt)nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem. Ik heb een paar dagen geleden een Orange Free abo afgesloten, met als toestel een SPV C500,maar nog geen Orange World erbij genomen. Omdat ik nog nooit met wap heb gewerkt wil ik eerst via een inbelverbinding met wap gaan spelen voordat ik de beslissing neem om een abo Orange World te nemen.

De instellingen die ik gebruikt heb zijn:

* Instellingen
* Gegevensverbindingen
* Menu
* Verbind. bewerken
* Inbelverbinding
Hier heb ik een verbinding toegevoegd met de naam 'inbelwap'. De gegevens zijn:
Maakt verbinding met: WAP-network
Telefoonnummer: +31638541899
Gebruikersnaam: +316<laatste 8 mobielnummer>
Wachtwoord: PASSWORD
Domein: <leeg gelaten>

Hierna heb ik bij
* Instellingen
* Gegevensverbindingen
de WAP-verbinding gezet op: 'inbelwap'.

Internet explorer opgestart. Bij de opties heb ik automatisch detecteren uit staan en netwerk op WAP-netwerk staan. Als ik nu naar de site wap.orange.nl of pda.tweakers.net ga krijg ik de melding: Pagina niet gevonden.

Inloggen lukt dus volgens mij wel. Hij vindt alleen geen pagina's. Waar gaat het dan fout. Wat vergeet ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 10:42:
Ben nu vier dagen aan het stoeien met de C500. Heb ook deel 1,2 en 3 doorgeworsteld (een uurtje of drie pff), maar heb nog een paar vragen die ik niet ben tegengekomen (of door de wallen niet meer als zodanig heb herkend):
)

2. Klopt het dat Backup bij Orange niet meer wil als je je instellingen hebt aangepast naar 'gratis' internet?
Kan dus wel! :9
Alleen was ik ineens mijn 'gratis internet'-instellingen kwijt waardoor ik ongemerkt aan mijn 2MB aan het snoepen was. Bijna op dus. Daarna weer de instellingen aangepast en nu ist weer freeeeeeeeeeee! Opletten dus bij backuppen!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2005 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
is het iemand hier al gelukt stof achter het scherm weg te halen? ik heb 2 schilfers achter m'n scherm en die zijn vrij duidelijk te zien er ik word er GEK van...

kan iemand hier beschrijven hoe het moet etc als het hem gelukt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 11:26

CoolHead621

Enjoy every moment

Carnagy schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 11:10:
is het iemand hier al gelukt stof achter het scherm weg te halen? ik heb 2 schilfers achter m'n scherm en die zijn vrij duidelijk te zien er ik word er GEK van...

kan iemand hier beschrijven hoe het moet etc als het hem gelukt is?
CoolHead schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:43:
Zo heb de hele toestel uit elkaar gehad.
En alle stof verwijderd

Helemaal weer als nieuw! ik ben blij.

Zal de handleiding effe zoeken waar ik het mee gedaan heb,

http://www.modaco.com/ind...mp;type=post&id=11733

Dat is hem! maar wees voorzichtig bij het open maken, en natuurlijk verlies je de garantie!

Ik zie net dat de link dood is, zal hem effe weer opzoeken!

[ Voor 42% gewijzigd door CoolHead621 op 06-02-2005 00:01 ]

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In je originele post werkt de link wel, je had moeten qouten. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2005 17:57 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:33

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 08:43:
In je originele mailtje werkt de link wel, je had moeten qouten. ;)
Zouden jullie hem willen quoten? Ben erg benieuwd!

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 23:21
Is het mogelijk om die tomtom software ook te draaien zonder gps en dat je het dan gebruikt als route planner voor alleen de plattegrond ??

of is er andere routeplanner voor de c500 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels de C500 2 weken in me bezit en jahoor; aan de linker kant komt er stof onder me scherm naar binnen. Helaas ook 2 redelijk irritante echt witte stofdeeltjes dus ik ga zo even kijken of ik met de stofzuiger wat verbetering er in kan brengen. Baal er wel een beetje van. :(

Btw heeft iemand nog tips wat je er nog allemaal mee kunt doen; enige wat ik op het moment er mee doe is een beetje internetten/msnen/worms spelen en veel meer eigenlijk niet. Dus iemand nog toffe sites voor de smartphone; of nog coole progjes/games en andere zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 11:48:

Btw heeft iemand nog tips wat je er nog allemaal mee kunt doen; enige wat ik op het moment er mee doe is een beetje internetten/msnen/worms spelen en veel meer eigenlijk niet. Dus iemand nog toffe sites voor de smartphone; of nog coole progjes/games en andere zaken?
Bellen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:29

jerry_a

doei

Verrek kan dat ook? Ik heb hem al een poos maar zo ontdek je telkens wat nieuws. :*)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heel erg enthousiast geworden van deze telefoon en ik wil hem graag gaan aanschaffen. Maar mijn probleem is dat ik het erg vervelend zou vinden als er straks een nieuw model uitkomt die net weer even beter is (betere camera, wifi?). Deze telefoon is nu toch al weer 5 maanden op de markt.
Weet iemand of er binnenkort een nieuw model gaat uitkomen en/of hoe lang dat meestal duurt? Ik heb op de site www.nieuwemobiel.nl gekeken maar daar kon ik er nog niet echt iets over vinden.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.