De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 3)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.158 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Svenneh schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:04:
't streamen lukt nu, ik heb nu met jetcast een eigen locale radio station gemaakt, en daarna stream ik de radio die ik wil :).
[quote]
Ik heb ook Jetcast ik kan ook me zelf horen via internet maar hoe stream je op je mobiel want die site doet het niet bij mij (jetaudio.com)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om telefoon gesprekken op te nemen? Als je aan het bellen bent kun je niet naar spraaknotitie opnemen, maar weet iemand een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17-09 15:40
Enkele foto's gemaakt met de SPV op een vieze grijze dag..

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ghmiddel/got/spv/image_104.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ghmiddel/got/spv/image_106.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ghmiddel/got/spv/image_108.jpg

Als ik IE gebruik (internetverbinding via m'n PC) kan ik websites wel opvragen maar plaatjes laat ie vaak niet zien. Ook links werken niet goed. De Orangje site doet het wel goed. Is deze (en andere sites) aangepast aan smartphones, een JPEGje zou ie toch gewoon moeten downloaden?
Opera doet het helemaal niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:04

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 13:07:
Is het mogelijk om telefoon gesprekken op te nemen? Als je aan het bellen bent kun je niet naar spraaknotitie opnemen, maar weet iemand een andere manier?
Volgens mij kan dat niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-12-2020

souderkeamer

Hobo en Techniek

masterofoboe schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:01:
[...]

ik heb een hele mooie foto gemaakt. ik zal hem als thuis ben vanavond wel even posten.
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~jannie-barwegen/priv%E9%20foto's/image_152.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~jannie-barwegen/priv%E9%20foto's/image_147.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~jannie-barwegen/priv%E9%20foto's/image_247.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~jannie-barwegen/priv%E9%20foto's/image_210.jpg

eerste foto: de boom in onze tuin die nu weg is..
2e foto: op de fiets op een mooie dag
3e foto: met school met hevige wind
4e foto: vanuit de auto...

edit: ik heb ook nog een filmpje ...niet op het gesprek letten.. je kan hem spelen met realplayer.http://home.hetnet.nl/~ja...E9%20foto's/video_027.mp4

[ Voor 14% gewijzigd door souderkeamer op 20-01-2005 22:31 ]

Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MCK schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:12:
BT kan wel door muren hoor.. Maar dan haal je die 10 meter niet meer..

Ik kan volgende week donderdag mijn Free 20 abbo gaan verlengen.. Op internet op de Orange site staat een leuke actie:
"Gratis SPV C500 + TOM TOM MOBILE PAKKET bij een 2 jaar orange free €32,50. "
Echter.. hoe zit het met verlengingen? Want ik kan niets vinden over verlengen op de Orange site..
Of is er misschien een betere mogelijkheid om mijn abbonement te verlengen?

oja: Bij belcompany is de c500 gratis bij 32,50 1 jaar. Maar geld dat wel voor verlengingen? of moet ik dan wel bijbetalen..

Te veel aanbod/keuze tegenwoordig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ging hierboven even mis...

Maar ik ben wel geïnteresserd in een gratis c500 bij een 1 jarig abo van 32,50 Euri p/mnd. Zag dit alleen nergens op de site van de BelCompany. Moet ik hiervoor naar een BC? En is dit een standaard aanbod bij (elke) BC of moet dit onderhandeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegasus81
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-08 19:56

Pegasus81

Group: Infinity

Mich schreef op maandag 27 december 2004 @ 12:19:
[...]

heb je duke nukem 3d al is geprobeerd :P Dat is helemaal knetter

[...]
Ik heb hem nu ook gedownload, maar hoe krijg je hem speelbaar? Ik heb ongeveer 1 frame per minuut, en is er ook een manier om uit het spel te gaan zonder de c500 uit te moeten zetten?

System info: Abit KG7-Raid, AMD Athlon XP 1800+@1900+, 512 Mb DDR ram, Radeon 8500LE, 2x40Gb Maxtor 7.2k + 1x 100Gb Maxtor 5.4k, 24x Plextor CdWiter, 16x Pioneer DVD, 3.5" Floppy, SB Audigy, 10/100 noname network, Iiyama Vision Master 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• techlab22
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 08:07
kan iemand mij een linkje geven van bijvoorbeeld shrek2.avi of een andere leuke film, zodat ik echt is ff mijn spv kan uittesten.

ik hoop dat ik een reactie krijg waar ik iets aan heb.

tanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik wil met PocketDiVXencoder een film re-encoden, maar nu zijn veel films 16:9 (of erger), maar ik wil natuurlijk wel een beetje beeldvullend beeld hebben. Dan kun je de verhoudingen iets laten varen (zie je toch niet echt), maar ik zou het nog mooier vinden als je een stuk van de zijkant buiten het beeld zou kunnen laten vallen, als je aan beide kanten een beetje verliest maakt dat ook niet zoveel uit. Dan kun je volgens mij best goed een film in 22x176 formaat krijgen. Maar hoe doe je dat met PocketDiVXencoder?

Ik heb al gekeken naar dat croppen, maar die instellingen is hij meteen weer kwijt als ik naar de output dimensions ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 23:21
Afbeeldingslocatie: http://www.smartphonethoughts.com/images/C500-SDA%20(4).jpg

op dit plaatje is te zien bij de c500 dat er op op je beginscherm het weerbericht is afgedrukt. Hebben ze hier gewoon met de xml zitten rommelen ofzo, of is er een speciale plugin voor ?

lijkt mij wel kick namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er behalve coolsmartphone.com nog andere sites waar je leuke software kunt krijgen voor je toestel??? zie de linkjes graag tegemoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• techlab22
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 08:07
Ben ik ook naar op zoek

ik hoor het graag. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mich schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 11:11:
[afbeelding]

op dit plaatje is te zien bij de c500 dat er op op je beginscherm het weerbericht is afgedrukt. Hebben ze hier gewoon met de xml zitten rommelen ofzo, of is er een speciale plugin voor ?

lijkt mij wel kick namelijk :P
Is een plugin die automatisch update via je GPRS, kost dus wel geld. Ook voor die plugin moet je dacht ik betalen. Is wel te vinden via Modaco.com of MobileJoe.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 10:50:
Ik wil met PocketDiVXencoder een film re-encoden, maar nu zijn veel films 16:9 (of erger), maar ik wil natuurlijk wel een beetje beeldvullend beeld hebben. Dan kun je de verhoudingen iets laten varen (zie je toch niet echt), maar ik zou het nog mooier vinden als je een stuk van de zijkant buiten het beeld zou kunnen laten vallen, als je aan beide kanten een beetje verliest maakt dat ook niet zoveel uit. Dan kun je volgens mij best goed een film in 22x176 formaat krijgen. Maar hoe doe je dat met PocketDiVXencoder?

Ik heb al gekeken naar dat croppen, maar die instellingen is hij meteen weer kwijt als ik naar de output dimensions ga.
Persoonlijk heb ik liever het hele beeld met zwarte balken, maar ik zal er es naar kijken als ik thuis ben... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie hieronder

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een goede site gevonden, laat me weten wat jullie ervan vinden.
http://members.home.nl/joentje75/smartphone/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 13:51:
ik heb een goede site gevonden, laat me weten wat jullie ervan vinden.
http://members.home.nl/joentje75/smartphone/index.html
warez, lees de FAQ dude :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zie jij warez? :/
voor zover ik kan zien zijn het allemaal gratis programma's, er staan ook wat trials bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nes roms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 21:56

Zillion01

Obey your screen!

weet iemand nog een goede aanbieding voor abbo + spv500?

tx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 11:54:
[...]

Is een plugin die automatisch update via je GPRS, kost dus wel geld. Ook voor die plugin moet je dacht ik betalen. Is wel te vinden via Modaco.com of MobileJoe.de
ja klopt maar als die 1x per dag (via de gratis orange verbinding) kijkt dan zit ik daar niet zo mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:39

Smarron

The bend

techlab22 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 09:46:
kan iemand mij een linkje geven van bijvoorbeeld shrek2.avi of een andere leuke film, zodat ik echt is ff mijn spv kan uittesten.

ik hoop dat ik een reactie krijg waar ik iets aan heb.

tanks _/-\o_
Geen reactie waar je wat aan hebt, maar: Vragen naar illegale zooi is op GoT niet toegestaan. Als je zelf over de film beschikt, kun je hem heel simpel zelf encoden naar passend formaat. Overigens kun je dit met elke film doen. Teken/animatiefilms zien er over het algemeen beter uit dan echte films. Maar ik kan je 1 ding zeggen, indien je goed encode is de kwaliteit super te noemen! Headphones op en een dagje in de trein doorbrengen. Je zult je niet vervelen!
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 10:50:

Met virtualdub kun je dit wel voor elkaar krijgen. Iets meer dingen zelf instellen, maar je kunt de aspect ratio helemaal zelf aanpassen, dus boven en onder croppen, maar ook links en recht.

* Smarron behoudt zelf toch liever de originele aspect ratio zonder vervormingen of beeldverlies.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ik heb even een Betaplayer benchmark gedraaid op een filmpje die naar een res. van 220*172 (220kbit video en 96kbit audio) is omgezet. De benchmark gaf het volgende resultaat:

Average speed: 139.42%
Bench. data rate: 498kbit/s

Dit zou inhouden dat de kwaliteit nog beter kan! In ieder geval met dik 35% hoger. De kwaliteit is nu al erg goed, maar een video-bitrate van 300kbit zou dus ook moeten kunnen! Morgen direct even testen! Dit is zowat al de helft van een ge-encode film die op 1 CD past. Films kijken wordt steeds leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd noob als je niet eens weet wat warez is STFU plz o damn de irritatie........ |:( 8)7 }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een handig iets voor de volgende startpost.
  • Alle Nederlandse instellingen WAP Orange world GPRS e.d. inzake je andere roms installeert
    Zijn hier te jatten, scheelt wat type werk: http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=3083
  • In de kop links naar de vorige delen en andere sites voor bijv. downloads home screens e.d. en ja legale voordat noobs beginnen te bl44444ten
  • Pricewatch tabelltje miniSD's
Zijn er in nederland ergens brando's (=schermprotectors) te verkrijgen zo ja waar en $?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag ook een C500 en had even een vraagje betreffende GPRS activiteit. Ik heb namelijk meteen vandaag GPRS aangevraagt bij Orange (werkt allemaal prima), echter nu weet ik niet of hij nu constant data binnen haalt. Er staat een G helemaal bovenin in het scherm, in het midden van die balk. Als ik iets opzoek op internet komt er echter een G te staan in de buurt van me batterij en bereikmeter etc. Bij welke heb je nou verbinding met het internet? Want het is net een half uur geactiveerd, heb 5 seconden op msn gezeten, en 1 internet pagina bezocht en meteen is er 0.3 MB gebruikt.
Het zou fijn zijn als iemand me kon helpen, of verwijzen naar een antwoord. (heb zelf al in deze 3 delige thread gezocht, en ook al in de Orange World thread maar kon geen concreet antwoord vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 12:38:
[...]

Idd noob als je niet eens weet wat warez is STFU plz o damn de irritatie........ |:( 8)7 }:O
Nes roms (non-PD) zijn geen warez? Da's nieuw dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 16:51:
Ik heb sinds vandaag ook een C500 en had even een vraagje betreffende GPRS activiteit. Ik heb namelijk meteen vandaag GPRS aangevraagt bij Orange (werkt allemaal prima), echter nu weet ik niet of hij nu constant data binnen haalt. Er staat een G helemaal bovenin in het scherm, in het midden van die balk. Als ik iets opzoek op internet komt er echter een G te staan in de buurt van me batterij en bereikmeter etc. Bij welke heb je nou verbinding met het internet? Want het is net een half uur geactiveerd, heb 5 seconden op msn gezeten, en 1 internet pagina bezocht en meteen is er 0.3 MB gebruikt.
Het zou fijn zijn als iemand me kon helpen, of verwijzen naar een antwoord. (heb zelf al in deze 3 delige thread gezocht, en ook al in de Orange World thread maar kon geen concreet antwoord vinden).
De G in het vierkantje (de linker dus) wil alleen zeggen dat er een GPRS-verbinding mogelijk is. Dat is goed dus. Als de kleine G bij je batterij zichtbaar is, ben je daadwerkelijk actief op het GPRS-netwerk en data aan het versturen/binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah bedankt voor je antwoord. Hoef ik me dus nergens druk om te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer

souderkeamer

Hobo en Techniek

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 11:22:
zijn er behalve coolsmartphone.com nog andere sites waar je leuke software kunt krijgen voor je toestel??? zie de linkjes graag tegemoet
airfagev.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

VisaRider schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 13:13:
[...]

Ik heb thuis een hele doos liggen met oude Sony oordopjes, als er mensen interesse hebben, maak mij een offer :)
Ik heb interesse, maar heb nog wel wat vragen: Zijn het dus oordopjes met de "uitstulpingen" en rond? En het rubber is nog niet uitgedroogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds kort een SPV c500, bevalt prima, maar twee probleempjes:

Ik heb nog geen extra software geïnstalleerd, en omdat dit een beetje begint te vervelen dacht ik de boel eens te gaan customizen. Heb op diverse sites programmaatjes gedownload, een mediaplayer, 'skins', thermometer, het standaardverhaal. Alleen de thermometer en een onhandelbaar programma voor het zelf ontwerpen van skins heb ik succesvol kunnen instaleren. Bij de skins zelf, de mediaplayer en andere programmaatjes krijg ik foutmeldingen als "is geen geldige windows CE toepassing" en "Het programma of de instelling kan niet worden geïnstalleerd, omdat deze niet de juiste systeemmachtigingen bevat". Ik kopieër de bestanden vanaf mij PC naar de map '\Storage\windows\Accessories' en open ze daar.
Waarschijnlijk een beginnersvraag, maar ik kom er écht niet meer uit, een klein beetje hulp, of een link naar een pagina die me duidelijk verteld hoe om te gaan met downloads zou geweldig zijn!

Probleemgeval nr. 2, mijn toetsenbordverlichting schijnt niet meer te werken. Enig idee of ik dat per ongeluk uit gezet kan hebben door met profielen te klooien, of is er kans dat 't gewoon kapot is?

Wel genaaid trouwens door de Orange-shop, waar ik een geheugenkaartje van 256Mb voor 60 euro heb gekocht, terwijl die dingen elders véél goedkoper zijn... Ahja, telefoon bevalt verder prima, ideaal voor vervelende ritjes in treinen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 05:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
512 is 60 euro idd.

wat betreft je 1e probleem moet je het progje unlock all (zie startpost) op je telefoon gooien en uitvoeren. zo haal je de application lock van je telefoon af en zul je makkelijker programma's kunnen installeren.

probleem 2 heb ik zelf ook half maar denk dat het zo hoort. bij mij gaat de toetsenbord verlichting redelijk snel uit. als ik op knoppen druk ook. zodra ik de 9 en linksonder indruk tijdens het tikken van een sms springt ie weer aan. dit heb ik dan weer niet bij de 1 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Lubber
Wat het toetsenbordverlichting betreft, die werkt niet altijd omdat er een lichtsensor in het toestel zit.
Mijn gok is dat ie onder de '0' zit ;)

Er zit een optie bij "batterijbeheer" waarmee je dit uit kunt schakelen.
Het is mij alleen niet opgevallen dat de verlichting dan WEL continue brand BUGJE :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
hmmz, dit is wel weer typisch microsoft denk ik met hun onbeveilidgde dingen :P

ik heb men c500 aan de pc hangen en heb het wachtwoord nog niet ingetypt, maar in windows kan ik wel gewoon met deze computer alle bestanden enzo van de telefoon kopieren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:41

SeatRider

Hips don't lie

Oscar Mopperkont schreef op zondag 23 januari 2005 @ 13:32:
[...]

Ik heb interesse, maar heb nog wel wat vragen: Zijn het dus oordopjes met de "uitstulpingen" en rond? En het rubber is nog niet uitgedroogd?
Ik heb de doos inmiddels gelocaliseerd. Ik zal vandaag of morgen even uitzoeken of ze bruikbaar zijn en een foto van het resultaat posten. Dan kan daarna het offeren beginnen :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als nieuwe gebruiker heb ik de zelfde vraag als Lubber.

Het ZIP bestand unlock all.

Is dat een zip bestand dat uitgepakt moet worden op de PC
of moet worden uitgepakt op de telefoon zoals Bv een CAB file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan ........

Hoe instaleer ik dat dan op de telefoon?
met andere woorden hoe haal ik dan die beveiliging weg.

Klinkt misschien stom, maar ik wil niets verpesten,
zodat ik straks met een toestel zit waar ik niets aan heb

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het "unlock" bestand hebt uitgepakt heb je 2 mapjes.
- StartMenu
- Temp

Deze mapjes staan ook op je C500.
Storage\Windows\StartMenu -> zet hier het LNK bestandje in.
En de andere bestanden komen in je TEMP mapje te staan.

Vervolgens klik je op de link die nu in je menu moet staan.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 14:22:
Als je het "unlock" bestand hebt uitgepakt heb je 2 mapjes.
- StartMenu
- Temp

Deze mapjes staan ook op je C500.
Storage\Windows\StartMenu -> zet hier het LNK bestandje in.
En de andere bestanden komen in je TEMP mapje te staan.

Vervolgens klik je op de link die nu in je menu moet staan.
Sorry jongens, maar ik snap er niets van?

Ik heb nu de twee bestanden op de pc
Startmenu en Temp

Wat moet ik ermee doen?
Moet ik de oude bestanden op de c500 vervangen met deze ?

Waar is het LNK bestand?

Help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt 2 mappen op je PC.
De inhoud van deze mappen moeten naar je C500.

Dus de files uit de temp map gooi je in de temp map op je C500.
De files uit de StartMenu map gooi je in je StartMenu map op je C500.

De mapjes bestaan dus al op je GSM!
Hieronder zie je 2 screenshots.. Links is je GSM en rechts je PC.
Je kunt aan het pad zien waar de mapjes staan.

Afbeeldingslocatie: http://www.poam.nl/pics/stap_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.poam.nl/pics/stap_2.jpg

Het lnk bestand zorgt ervoor dat de "Disable Security" link in je menu komt te staan.
Dus in hetzelfde rijtje als "configuratie scherm" etc.

Nu moet het toch lukken lijkt mij ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McCune,

Tof van je, het is gelukt bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 16-09 14:22
Weet iemand welke mini sd kaartjes compatible zijn met de C500? Ik was namelijk benieuwd of de Dane-Elec 512 MB ook werkt op de C500.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renzo4000 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 18:32:
Weet iemand welke mini sd kaartjes compatible zijn met de C500? Ik was namelijk benieuwd of de Dane-Elec 512 MB ook werkt op de C500.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat een Mini SD-kaart van Dane-Elec van 512 Mb goed werkt op een SPV C500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik met iemand bel hoort degene aan de andere kant zichzelf vaak dubbel.
Nu heb ik ontdekt dat wanneer ik het volume zachter zet het probleem minder wordt.

Zijn er meer mensen met dit probleem?
En eventueel een oplossing? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05-2024

vmb

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 19:27:
Nu heb ik ontdekt dat wanneer ik het volume zachter zet het probleem minder wordt.

He, dat heb ik dus ook wel eens...
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Laatst online: 14-08 04:52
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 19:27:

Dat is logisch als je het volume veel te hard hebt staan... maar hoe hard staat 'ie dan?
Gisteren zag ik de SPV C500 trouwens op tv bij hebbedingen... heb er niet naar gekeken wat het niveau van die verdekte reclamespots ligt me veel te laag. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jerome
Logisch??
Lijkt me niet, heb eerder een 6230 gehad.
Dit toestel wil ook hard, maar daar had ik geen last van "echo".
Maar begrijp dat er meer zijn met het probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Laatst online: 14-08 04:52
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 21:47:
@jerome
Logisch??
Lijkt me niet, heb eerder een 6230 gehad.
Dit toestel wil ook hard, maar daar had ik geen last van "echo".
Maar begrijp dat er meer zijn met het probleem...
Ik wil niet zeggen dat dit op een normaal geluidsniveau voor mag komen.... maar zodra de telefoon VEEL te hard staat is het nogal wiedes dat de microfoon ook het geluid oppikt van de luidspreker waardoor de persoon aan de andere kant zichzelf nog een keer in de echo hoort :)

Wat ik wel merk is dat het soms een paar seconden duurt nadat ik op de opneem toets heb gedrukt tot ik kan praten. Voorheen bij mijn oude samsung was dit niet het geval. Het bereik hier thuis is matig, misschien dat het daar aan kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerome! schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 00:05:
[...]

Wat ik wel merk is dat het soms een paar seconden duurt nadat ik op de opneem toets heb gedrukt tot ik kan praten. Voorheen bij mijn oude samsung was dit niet het geval. Het bereik hier thuis is matig, misschien dat het daar aan kan liggen.
Dat zou ook nog wel es aan de ringtone kunnen liggen. Want bij veel mensen heb ik het niet, behalve bij diegene die ik een speciale ringtone heb toegewezen. En dat is een redelijk groot wma bestand (+/- 1 Mb) Kan te maken hebben met de processor die dan de 'ringtone-taak afsluit'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de beltoon geluidssterkte kan instellen? De ringtones komen namelijk constant over de speaker behoorlijk hard.

Heb al gekeken onder begin - 4 - 2 maar hier kun je alleen soort ringtone kiezen.
En de speaker knop heb ik volledig afgezet. helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:30:
Weet iemand hoe je de beltoon geluidssterkte kan instellen? De ringtones komen namelijk constant over de speaker behoorlijk hard.
Bij profielen kun je dat instellen:
begin - 4 - 3 - menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:38:
[...]

Bij profielen kun je dat instellen:
begin - 4 - 3 - menu
Thanqs het is gelukt... :)
Is het trouwens bij elke Orange winkel mogelijk je toestelletje langs te brengen om de stofzuiger erdoorheen te halen?? (scheen dat sommige dit niet deden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je het ook zo zat dat mensen aan je vragen als je je telefoon laat zien...
kun je er ook mee bellen ?
Als je het volgende bestand download:

Razor.wav (Ruim 1MB wavje)

Dan kun je daarop antwoorden dat je jezelf ermee kan scheren... :)

(Meestal krijg je toch vragende gezichten)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook altijd dat ik gebeld wordt (ook al staat ie op stil) dat ik opneem, ik gelijk hey zeg, en dat die ander dan wacht.. zeg ik nog een keer wat en dan pas hoort diegene mij?

Maja ik heb de telefoon nu zo'n 2 maanden, en moet m nu voor de 2e keer een hard reset geven, begin t nu al zat te worden. Hij liep vast bij het multimedia album, en nu kan die nog wel aan, alleen kan ik geen enkel programma starten, kan niet bellen niks, en hij valt steeds uit en gaat weer aan, kan niet opladen etc etc.. rampending met windows :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 18:37:
[...]

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat een Mini SD-kaart van Dane-Elec van 512 Mb goed werkt op een SPV C500.
Idd, heb er ook een voor € 61. koop alleen wel een card reader wanneer je grote bestanden wilt uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:22
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:11:
Ik heb ook altijd dat ik gebeld wordt (ook al staat ie op stil) dat ik opneem, ik gelijk hey zeg, en dat die ander dan wacht.. zeg ik nog een keer wat en dan pas hoort diegene mij?

Maja ik heb de telefoon nu zo'n 2 maanden, en moet m nu voor de 2e keer een hard reset geven, begin t nu al zat te worden. Hij liep vast bij het multimedia album, en nu kan die nog wel aan, alleen kan ik geen enkel programma starten, kan niet bellen niks, en hij valt steeds uit en gaat weer aan, kan niet opladen etc etc.. rampending met windows :(
Tja dat had ik ook met mijn oude Samsung 800, dus daar heb ik eigenlijk geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje; ik vond op me telefoon nog een map van een app die ik had verwijderd (gewoon via instellingen - prog verw). Is dat normaal? En kan ik die nog weg krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phamoen
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 13:56
Misschien al 20 keer gevraagd (heb er wel naar gezocht)
Maar kan je nu ook je contacten van je simkaart naar de telefoon kopieren?
Of moet je al je contacten Handmatig in Outlook invoeren?
(lijkt me erg omslachtig) (ik kan wel gaan gochelen met verschillende telefoons en dan infrarood versturen bla bla, maar zoveel telefoons heb ik niet) :'(

Ook lastig dat de telefoon niet aan kan staan zonder simkaart, anders kon ik alles gewoon versturen naar de SPV (zonder sim) met me oude telefoon.

(contacten op je simkaart worden ook niet gesynchroniseerd met outlook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
phamoen schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:09:
Misschien al 20 keer gevraagd (heb er wel naar gezocht)
Maar kan je nu ook je contacten van je simkaart naar de telefoon kopieren?
Of moet je al je contacten Handmatig in Outlook invoeren?
(lijkt me erg omslachtig) (ik kan wel gaan gochelen met verschillende telefoons en dan infrarood versturen bla bla, maar zoveel telefoons heb ik niet) :'(

Ook lastig dat de telefoon niet aan kan staan zonder simkaart, anders kon ik alles gewoon versturen naar de SPV (zonder sim) met me oude telefoon.

(contacten op je simkaart worden ook niet gesynchroniseerd met outlook)
bureau accesoris, en dan sim manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Laatst online: 17-09 11:26

CoolHead621

Enjoy every moment

Zo heb de hele toestel uit elkaar gehad.
En alle stof verwijderd

Helemaal weer als nieuw! ik ben blij.

Zal de handleiding effe zoeken waar ik het mee gedaan heb,

http://www.modaco.com/ind...Attach&type=post&id=11733

Dat is hem! maar wees voorzichtig bij het open maken, en natuurlijk verlies je de garantie!

[ Voor 34% gewijzigd door CoolHead621 op 25-01-2005 23:47 ]

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phamoen
  • Laatst online: 10-09 13:56
Mich schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:50:
[...]
bureau accesoris, en dan sim manager
Thanx.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip:

Afbeeldingslocatie: http://www.sandisk.com/download/photos/retail/mm-sd-allcards.jpg

Erg handig kaartlezertje, ook geschikt voor MiniSD!
Nu bij de Belcompany verkrijgbaar vanaf 24,99

( kijk in de actiefolder deze week pag 7, of op de website www.belcompany.nl )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds maandag heb ik ook een SPV C500.

Eerste indruk: super! Heb aandachtig de verschillende topics erover doorgelezen, maar ik heb toch geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden..

Ik heb namelijk mijn abo omgezet van Free 20 naar Free 22,50 en volgens mij hebben ze mijn Orange World hierbij niet omgezet. Als ik namelijk kijk bij mijn Orange World verbruik, dan zie ik mijn 2meg bundel niet meer staan, maar ik heb wel 0,75meg verbruikt (staat bij: "te betalen kb's").

Mijn vraag: hoe kan dit? Kan je ook gewoon internetten zonder Orange World? Zo ja, wat kost dit dan?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:15

Vuvuzela

My spire is forming

Vraagje: Morgen kan ik dan eindelijk de C500 ophalen.. Alleen vroeg ik me af wat het verstandigst is om te doen qua accu opladen?
Opladen tot hij vol is? of nog langer?

En kan het kwaad als je hem gebruikt terwijl hij aan het opladen is? Waarschijnlijk zal het heel erg kriebelen en kan ik er niet vanaf blijven O-)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

volgens mij is hij al opgeladen als je hem bij Orange koopt (service).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannick schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:59:
volgens mij is hij al opgeladen als je hem bij Orange koopt (service).
Klopt, in 't boekje staat alleen wel dat je 'm de eerste keer 3 uur aan de stroom moet hangen.. (je kan er dan wel gewoon mee werken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is idd al opgeladen als je hem krijgt. Het is zelfs zo dat ik hem vandaag voor het eerst heb moeten op laden (kreeg hem zaterdag ochtend binnen). :)

Heeft hier btw iemand Worms World Party op zijn C500? Zo ja waar hebben jullie hem vandaan gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
CoolHead schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:43:
Zo heb de hele toestel uit elkaar gehad.
En alle stof verwijderd

Helemaal weer als nieuw! ik ben blij.

Zal de handleiding effe zoeken waar ik het mee gedaan heb,

http://www.modaco.com/ind...Attach&type=post&id=11733

Dat is hem! maar wees voorzichtig bij het open maken, en natuurlijk verlies je de garantie!
Heb net gebeld met Orange klantenservice.
Als er geen slag, stoot of waterschade is nemen ze hem terug en halen ze het stof eruit.
Nu zit er bij mij een HEEL klein deukje in en dat is storend. Zien ze waarschijnlijk.
Dus voor mij heeft het weinig zin.
Ik zie dat uit elkaar halen eigenlijk niet zitten want dan ben ik garantie kwijt :)
Maar aan de andere kant met stoot schade kom ik al nergens :)
Misschien dat ik iemand tegen kom die het vaker gedaan heeft.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Na het volgen van dit topic ben ik inmiddels ook in bezit van de C500. Ik had ergens gelezen dat je ook 3.5mm naar 2.5mm jackplug-adapters hebt voor dit toestel. Ik heb via google het een en ander proberen te zoeken maar ik kan niks vinden?? Zijn er mensen die er een hebben? En zo ja welke?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hier btw iemand Worms World Party op zijn C500? Zo ja waar hebben jullie hem vandaan gehaald?
Demo: http://www.smartphone.net...d%20Party(Smartphone)%201

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

renzo4000 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 20:45:
Na het volgen van dit topic ben ik inmiddels ook in bezit van de C500. Ik had ergens gelezen dat je ook 3.5mm naar 2.5mm jackplug-adapters hebt voor dit toestel. Ik heb via google het een en ander proberen te zoeken maar ik kan niks vinden?? Zijn er mensen die er een hebben? En zo ja welke?
Heb er 1 maar dat werkt niet goed. Als de plug draait dan stoort hij of valt kanaal weg of wordt zachter. Doet hij niet als ik de headset gebruik, dus ligt niet aan toestel. Heb de convertor ook vervangen en die doet het ook, is dus structureel probleem. Is overigens te krijgen in va die electra/auido speciaalzaakjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Laatst online: 17-09 11:26

CoolHead621

Enjoy every moment

Bbfreak schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 19:24:
[...]

Heb net gebeld met Orange klantenservice.
Als er geen slag, stoot of waterschade is nemen ze hem terug en halen ze het stof eruit.
Nu zit er bij mij een HEEL klein deukje in en dat is storend. Zien ze waarschijnlijk.
Dus voor mij heeft het weinig zin.
Ik zie dat uit elkaar halen eigenlijk niet zitten want dan ben ik garantie kwijt :)
Maar aan de andere kant met stoot schade kom ik al nergens :)
Misschien dat ik iemand tegen kom die het vaker gedaan heeft.
Ach het valt wel mee, alleen goed lezen. Heb ik ook gedaan.
Enige wat ik aan schade heb aan het toestel, is een klein krasje die je bijna niet ziet,

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer

souderkeamer

Hobo en Techniek

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 18:34:
Hij is idd al opgeladen als je hem krijgt. Het is zelfs zo dat ik hem vandaag voor het eerst heb moeten op laden (kreeg hem zaterdag ochtend binnen). :)

p2p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de Activesync via de infraroodpoort van mijn laptop niet aan de praat. Hij kan mijn SPV C500 niet vinden. Ik gebruik Activesync 3.8. Bij het zoeken naar apparaten blijft ie steeds hangen. Via de USB-kabel lukt het op mijn gewone computer trouwens we.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:53

XanderDrake

Build the future!

hey all,

ik heb vandaag de C500 binnen, en hij zit nu in de lader.
Ik las dat je hem als je em voor het eerst gebruikt, eerst 3 uur moet opladen.

Dus ik stauw em met de adapter in het lichtnet, hij hangt er al een half uurtje aan, maar het lampje is al groen?
ik heb gelezen dat ze em meestal al opladen (service). Ik heb em however niet bij Orange gehaalt.
kan ik em al gebruiken dan?

[edit]
Nog een vraag,
Ik ben echt zon noob, ik weet niet eens hoe ik draaide programma´s kan uitzetten :+ .
Nu moet ik telkens Taskmanager aanzetten en zo uitzetten.
Triest he :)
Hoe doe je dat zonder de taskmanager?

[ Voor 23% gewijzigd door XanderDrake op 27-01-2005 14:47 ]

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bl33d
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-09 23:46

bl33d

I love the smell of Napalm..

Mensen 2 vraagjes,

Ik heb mijn C500 gesynchroniseerd met Outlook, nu zit dus heel mijn telefoon vol met rotzooi.

Via het programma'tje Space maker heb ik wel al m'n mails in de telefoon kunnen verwijderen, echter de boomstructuur van mijn folders in inbox blijft gewoon nog. Iemand idee hoe ik dit kan verwijderen ? Of waar ik het kan vinden via de file manager ?

Laatste vraag is, hoe kan ik het makkelijkste al mijn contacts van mijn telefoon een backup maken op mijn computer? Orange backup maakt een verbinding met hun server, maar lijkt mij toch dat er een externe tool hiervoor is om eenvoudig vanaf je PC te synchroniseren & te beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bl33d
De makkelijkste manier om een backup te maken IMO is je outlook contacten te exporten/backuppen.
De eerste keer had ik ook problemen met namen die verkeerd om stonden e.d. na de instellingen gecontrolleerd te hebben was dit probleem opgelost.
Sync-en met Outlook werkt nu gewoon super met de C500 :)

Wat je andere probleem betreft, je kunt zelf kiezen bij ActiveSync wat je wilt sync-en.
Persoonlijk doe ik alleen mijn: agenda, taken en contactpersonen.
Er is een programma waarmee je je SMS, e-mail e.d. op je C500 vanaf je PC kunt beheren.
Moet je hier maar even kijken:
http://www.jeyo.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een kleine vraag, kan je met de wekker ook instellen dat je met een mp3 of wma liedje wordt gewekt?

mijn k700i kan dat wel en ik wil de c500 graag kopen maar vind het wel belangrijk dat ik elke dag goed wakker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 12:55:
hey all,

Nog een vraag,
Ik ben echt zon noob, ik weet niet eens hoe ik draaide programma´s kan uitzetten :+ .
Nu moet ik telkens Taskmanager aanzetten en zo uitzetten.
Triest he :)
Hoe doe je dat zonder de taskmanager?
als noob kan je gaan zoeken ;) paar pagina's terug staat quick close als programma.
www.grooveit.nl/quickclose.zip
Close alle programma's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vAr
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-12-2021

vAr

Yannick schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 13:49:
[...]

ik heb op marktplaats voor 15 euro een SE P900 stereo headset gekocht. veel lichter microfoon deel waardoor hij niet zo snel uit je oor schiet.
Is het zo dat alle SE headsets standaard op de C500 passen?

Duron 650 @ 1,01 Ghz, Abit KT7, 320 mb SDRAM pc133. Spire Orb + 1x 80 mm Fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 21:44:
[...]

Heb er 1 maar dat werkt niet goed. Als de plug draait dan stoort hij of valt kanaal weg of wordt zachter. Doet hij niet als ik de headset gebruik, dus ligt niet aan toestel. Heb de convertor ook vervangen en die doet het ook, is dus structureel probleem. Is overigens te krijgen in va die electra/auido speciaalzaakjes.
Ik heb bij de handyman ook een dergelijke adapter gekocht en werkt PERFECT!! geen kraakjes of wegvallende kanalen en dat voor €2,99 :P. Ik heb meteen even getest hoelang de spv non-stop mp3's kan afspelen en dat komt neer op >9uur !!!! ... niet slecht :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
mijn batterij is na iets meer als een dag al leeg... is dit normaal?

als ik m'n telefoon in de usb sync stekker doe. gebeurt er niks. hij staat aan. als ik de phone aan en uitzet begint hij pas met laden en connecten naar de pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al een adresje gevonden waar je een nieuwe cover(s) kunt kopen? Ik heb dat ding al een paar keer laten stuiteren op een grindvloer, maar daar wordt gelakt aluminium niet mooier van, kan ik jullie uit ervaring vertellen.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.geheugen.com/
512 mb mini sd kaartje € 50,- bij vooruitbetaling geen verzendkosten. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:27:
Heeft er iemand al een adresje gevonden waar je een nieuwe cover(s) kunt kopen? Ik heb dat ding al een paar keer laten stuiteren op een grindvloer, maar daar wordt gelakt aluminium niet mooier van, kan ik jullie uit ervaring vertellen.. :r
Mag natuurlijk ook iemand zijn die zijn SPV al kaduuk heeft en derhalve een onbruikbare lege huls over heeft.. :-) maar goed, gezien de lofzangen op dit forum moet ik de kans daarop nihil achten, geloof ik... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:57
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:45:
[...]

als noob kan je gaan zoeken ;) paar pagina's terug staat quick close als programma.
www.grooveit.nl/quickclose.zip
Close alle programma's
Je kunt ook gewoon de "2" een aantal secondes ingedrukt houden. Je krijgt dan te zien welke programma's nog open staan. Als je dan nog een keer de twee (kort) indrukt, dan sluit ie al deze programma's. Dus gewoon twee keer de 2!

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nathalia schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:54:
[...]

Je kunt ook gewoon de "2" een aantal secondes ingedrukt houden. Je krijgt dan te zien welke programma's nog open staan. Als je dan nog een keer de twee (kort) indrukt, dan sluit ie al deze programma's. Dus gewoon twee keer de 2!
Nou Nathalia,

Dat is niet altijd het geval. Bij mij werkt dat iig niet....

Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:56:
[...]

Nou Nathalia,

Dat is niet altijd het geval. Bij mij werkt dat iig niet....

Martin
Dan moet je eerst een shortcut maken naar de taskmanager. Zet die onder je 2 en dan werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:38:
512 mb mini sd kaartje € 50,- bij vooruitbetaling geen verzendkosten. :Y)
De prijs van € 50,- is exclusief BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

512 mb mini sd kaartje € 59,50 inc btw bij vooruitbetaling geen verzendkosten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Heeft iemand al een 1024mb kaartje geprobeerd van dane elec? Ik vraag me af of dat werkt op de C500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:08:
mijn batterij is na iets meer als een dag al leeg... is dit normaal?

als ik m'n telefoon in de usb sync stekker doe. gebeurt er niks. hij staat aan. als ik de phone aan en uitzet begint hij pas met laden en connecten naar de pc...
Dan heb je er zeker een USB hub tussen zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:57:
[...]

Dan moet je eerst een shortcut maken naar de taskmanager. Zet die onder je 2 en dan werkt het wel.
Oow hahah :D.
nou als ik het programmatje onder de 2 zet heb ik het zelfde :P(maar dan heb ik er geen omkijken ernaar zeg maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu vier dagen aan het stoeien met de C500. Heb ook deel 1,2 en 3 doorgeworsteld (een uurtje of drie pff), maar heb nog een paar vragen die ik niet ben tegengekomen (of door de wallen niet meer als zodanig heb herkend):

1. Ik lees helemaal niks over virussen (tis tenslotte wel microsoft ;) ) Is een virusscanner nodig? Heb er een geinstalleerd, maar het updaten lukt niet. (Mobile Security)

2. Klopt het dat Backup bij Orange niet meer wil als je je instellingen hebt aangepast naar 'gratis' internet?

3. Ik krijg Doom niet geinstalleerd. Volg netjes alle tips in dit forum, maar ben bang dat ik iets verkeerd doe (verkeerde map ofzo)

4. Kan ik middels een Bluetooth-dongle ook internetten via mijn desktopcomputer? Hoe weet ik dan dat dat niet via mijn GPRS gaat? Hoe stel je dat in?

5. Als ik de headset in de C500 heb kan ik de telefoon niet horen overgaan als ik die rotdopjes niet in mijn oren heb. Is dit aan te passen (dus geluid op headset en telefoon)?

6. Die Betaplayer krijg ik ook niet aan de praat. DE telefoon zegt dat het geen geldige toepassing is. (uiteraard wel al unlock gedaan)

7. Is de spraakmodule alleen te starten door op de onderste volumeknop te drukken? En hoe laat ik de C500 bij de opdracht Piet Bellen daadwerkelijk naar Piet uit mijn adresboek bellen

Sorry voor de opsomming.....maar er zullen wel meer newbees tegen deze problemen en vragen aanlopen....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infcure
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-08 11:03
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 10:42:

4. Kan ik middels een Bluetooth-dongle ook internetten via mijn desktopcomputer? Hoe weet ik dan dat dat niet via mijn GPRS gaat? Hoe stel je dat in?
http://www.indeknelmetjetoestel.nl/SPVC500/BTIT.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infcure
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-08 11:03
Wat is jullie dataverbruik als je bij je IMAP mailserver checkt voor nieuwe berichten?

Een check van m'n imap inbox (zo'n 280 mailtjes) kost me zo'n 250 kB. En dan heeft ie nog geen inhoud gedownload.

Mijn mailaccount staat op een Cyrus IMAP server. Ik zou denken dat het puur checken op nieuwe e-mail via IMAP niet meer dan een paar kB kost. Wie weet meer?

[ Voor 4% gewijzigd door infcure op 29-01-2005 12:46 . Reden: Leestekensch ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.