Heb sinds kort een SPV c500, bevalt prima, maar twee probleempjes:
Ik heb nog geen extra software geïnstalleerd, en omdat dit een beetje begint te vervelen dacht ik de boel eens te gaan customizen. Heb op diverse sites programmaatjes gedownload, een mediaplayer, 'skins', thermometer, het standaardverhaal. Alleen de thermometer en een onhandelbaar programma voor het zelf ontwerpen van skins heb ik succesvol kunnen instaleren. Bij de skins zelf, de mediaplayer en andere programmaatjes krijg ik foutmeldingen als "is geen geldige windows CE toepassing" en "Het programma of de instelling kan niet worden geïnstalleerd, omdat deze niet de juiste systeemmachtigingen bevat". Ik kopieër de bestanden vanaf mij PC naar de map '\Storage\windows\Accessories' en open ze daar.
Waarschijnlijk een beginnersvraag, maar ik kom er écht niet meer uit, een klein beetje hulp, of een link naar een pagina die me duidelijk verteld hoe om te gaan met downloads zou geweldig zijn!
Probleemgeval nr. 2, mijn toetsenbordverlichting schijnt niet meer te werken. Enig idee of ik dat per ongeluk uit gezet kan hebben door met profielen te klooien, of is er kans dat 't gewoon kapot is?
Wel genaaid trouwens door de Orange-shop, waar ik een geheugenkaartje van 256Mb voor 60 euro heb gekocht, terwijl die dingen elders véél goedkoper zijn... Ahja, telefoon bevalt verder prima, ideaal voor vervelende ritjes in treinen.
[
Voor 14% gewijzigd door
Verwijderd op 24-01-2005 05:22
]