| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Verwijderd
zou je daar een foto'tje van kunnen maken? Ben benieuwd hoe erg dit probleem is, ben namelijk afweging aan het maken tussen die Tmobile SDA en de SPV c500TheRitz schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 12:55:
Hoe zit het inmiddels met het stof onder het scherm? Ik heb daar, net als velen, last van. Ik heb diverse verhalen gelezen in de oude posts over hoe dat weg is te krijgen maar bij mij zonder success. Zijn er nieuwe tips?
Als het stof zo verder gaat ga ik terug met het ding. Kan in daglicht soms amper de startknop nog zien op het scherm vanwege al het stof.....
Verwijderd
De stofzuiger op 1400 watt heb ik geprobeerd.. helpt nietTheRitz schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 12:55:
Hoe zit het inmiddels met het stof onder het scherm? Ik heb daar, net als velen, last van. Ik heb diverse verhalen gelezen in de oude posts over hoe dat weg is te krijgen maar bij mij zonder success. Zijn er nieuwe tips?
Als het stof zo verder gaat ga ik terug met het ding. Kan in daglicht soms amper de startknop nog zien op het scherm vanwege al het stof.....

Hierin zie je meedere plaatjes waarin de c500 uitelkaar wordt gehaald. Mja dit lijkt me wel iets om te doen, maar er staat dus nergens HOE dit uit elkaar is gehaald, alleen plaatjes met steeds een stapje verder. (Hierin komt dus het voorfrontje los van het echte scherm zelf). Dus weet iemand hoe dit te openen is of heeft er ervaring mee?
@ MistiQue thnx voor de tips
Verwijderd
Het stof is behoorlijk annoying en ik heb ook al wat mogelijkheden geprobeert (mond, busje perslucht)TheRitz schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 12:55:
@SiQDiZ: Een vriend van me heeft een SDA, ik zal es kijken of hij er ook al last van heeft, zo niet, dan zou ik een SDA aanraden (hoewel het daarbij schijnt dat de joystick nogal fragiel is)
Ik heb de zwarte C500.... zou dat verschil maken?
helaas niet... de mijne is al voor de 2e maal retour Orange (ook zwart dus!)Canard schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:28:
Eindelijk iemand die ook geen last van stof heeft. Ik heb hem al vanaf half september en ik draag hem altijd zonder bescherming in mijn broekzak. Ik heb totaal geen last van stof. Ik heb de zilvere.Canard schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:28:
Ik heb m'n C500 vanaf begin november maar ik heb gelukkig (nog?) geen last van stof onder het scherm. Ik draag 'm toch regelmatig in m'n broekzak...
Zijn wij dan de enige geluksvogels?
hoi
Hmmm wordt er niet veel wijzer van. Hoop processen die me niet zeggen. Maar hoe nu erachter te komen welk proces probeert te verbinden? Ik heb 1 non system proces lopen en die heet appman.exeVerwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 07:47:
Met SP Taskmanager kun je processen zien.
http://www.binarys.com/Do...skMgr/SPTaskMgrEN_2.0.CAB
Ga wel proberen een voor een de processes te killen en kijken of ie blijft prompten.
Periodiek e-mail checken heb ik uitstaan..
Verwijderd
Ten eerste: kan ik als de telefoon aan de auto-lader hangt de schermverlichting aanhouden ?
En ten tweede: kan er direct een handsfree profiel geselecteerd worden als ik mijn bluetooth carkit aanzet? De telefoon legt pas een verbinding als je gebeld wordt of iemand belt en dan nog na pas 6 seconden.
volgens de laatste berichten hier zou die in december door Orange worden
uitgebracht... of was ik wat optimistisch als ik dacht afgelopen december
je bent niet de enigste. ik heb hem ook iedere dag mee in mijn linker broekzak en ik slaap op zolder, mijn c500 ligt daar meestal snachts om de 2 dagen op het randje naast mijn bed achter de lader waar best wel veel stof kan komen.jerry_a schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:11:
[...]
Eindelijk iemand die ook geen last van stof heeft. Ik heb hem al vanaf half september en ik draag hem altijd zonder bescherming in mijn broekzak. Ik heb totaal geen last van stof. Ik heb de zilvere.
Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?
Heb hem sinds september maar gebruik hem actief sinds december. Ook ik heb nog geen last van stof.masterofoboe schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 23:18:
[...]
je bent niet de enigste. ik heb hem ook iedere dag mee in mijn linker broekzak en ik slaap op zolder, mijn c500 ligt daar meestal snachts om de 2 dagen op het randje naast mijn bed achter de lader waar best wel veel stof kan komen.
A life lived in fear is a life half lived
Hij belandt altijd in m'n broekzak of naast m'n bed op de grond
En dan ook nog een dooie pixel precies middenin het scherm.
Ik kijk het nog even aan maar als het erger wordt ga ik hem omruilen voor een nieuwe....
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
omuilen gebeurd niet meer... je toestel wordt gerepareerd/schoongemaakt en dan krijg je het terug.TheRitz schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 12:55:
Ik kijk het nog even aan maar als het erger wordt ga ik hem omruilen voor een nieuwe....
(bron: Orange klantenservice)
Degene die geen stofproblemen hebben zullen dat ook niet posten... tot nu dus.jerry_a schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:11:
[...]
Eindelijk iemand die ook geen last van stof heeft. Ik heb hem al vanaf half september en ik draag hem altijd zonder bescherming in mijn broekzak. Ik heb totaal geen last van stof. Ik heb de zilvere.
Je hoort mensen alleen als ze problemen hebben
Ik kan bijna alles van m'n instellingen, geluiden en beginscherm etc. niet meer in komen en veranderen
De instellingen kunnen niet worden geopend, zegt die
Iemand anders die dit ook heeft? (gehad)
1: Nee, volgens mij niet, TomTom doet het wel, maar die doet zelf iets waardoor zoland de app draait de backlit niet uitgaat. Zelfs op batterijen!Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 22:10:
Nog 2 vraagjes die volgens mij nog niet besproken zijn:
Ten eerste: kan ik als de telefoon aan de auto-lader hangt de schermverlichting aanhouden ?
En ten tweede: kan er direct een handsfree profiel geselecteerd worden als ik mijn bluetooth carkit aanzet? De telefoon legt pas een verbinding als je gebeld wordt of iemand belt en dan nog na pas 6 seconden.
2: Bij mij doet ie dat wel (Parrot CK3000 carkit)
Nederlands is makkelijker als je denkt
Verwijderd
Ja, dat kan.Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 22:10:
kan ik als de telefoon aan de auto-lader hangt de schermverlichting aanhouden ?
Bij instellingen >batterijbeheer, kun instellen dat je achtergrond verlichting aan blijft staan.
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 18:58 ]
Verwijderd
Dat werkt inderdaad goed, maar helaas behoorlijk omslachtig.Bij instellingen >batterijbeheer, kun instellen dat je achtergrond verlichting aan blijft staan.
Zou er misschien een soort van macro voor te maken zijn ?
En aangezien zoveel mensen er last van hebben zou Orange ons een goede oplossing moeten geven. Het is toch duidelijk een mankement van het apparaat.
Heb daarnet met een heftige stofzuiger... mijn c500 mishandeld. Crisis.. ik moest met alle kracht in mijn vingers de phone vasthouden anders werd ie opgeslokt. Er zat/zit ook een haar onder mijn scherm dus ik dacht.. what the heck.. ik probeer het gewoon. En ja hoor... de haar is mooi verschoven naar boven, uit het zicht.. maar dat stof lijkt wel onderdeel van de phone geworden... het bewoog niet eens. Mijn vingers werden er bijna afgerukt. Ik had alle gaatjes afgeplakt... maar bewegen dat stof... zucht oh euhm.. voor de critici onder ons: Ja ik had 1 gaatje open gelaten en ik heb het met verschillende gaatjes geprobeerd!
Mishandeling van de c500:

Nog heftigere mishandeling van de c500

[ Voor 28% gewijzigd door The_Bash op 13-01-2005 22:52 ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Aangezien zoveel mensen last hebben van het stof onder het scherm van de C500 (ik ken er vele!) is het misschien een idee maar meteen met een online petitie te starten?
Ziet iemand kans die petitie te hosten? Eentje gericht op de nederlandse/belgische markt lijkt me voorlopig voldoende.
Als het stof maar weg is. Alleen ben ik wel zo'n zeikerd die net zo vaak terug blijft komen als nodig is.....omuilen gebeurd niet meer... je toestel wordt gerepareerd/schoongemaakt en dan krijg je het terug.
(bron: Orange klantenservice)
hosten is voor mij niet echt een probleem hoor, als jij het maakt vind ik het goed.TheRitz schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 23:27:
Ik heb een idee maar geen 'plek' om het neer te zetten.
Aangezien zoveel mensen last hebben van het stof onder het scherm van de C500 (ik ken er vele!) is het misschien een idee maar meteen met een online petitie te starten?
Ziet iemand kans die petitie te hosten? Eentje gericht op de nederlandse/belgische markt lijkt me voorlopig voldoende.
[ Voor 24% gewijzigd door epoman op 14-01-2005 00:27 ]
(maar... een opvolger? Al wat meer over bekend?)
[ Voor 18% gewijzigd door hemiparo op 14-01-2005 07:39 ]
Verwijderd
als ik bij orange world, financieel kies en dan naar de abnamro site toe wil gaan meld deze mij dat het niet mogelijk is met deze telefoon. dit lijkt mijn eigenlijk onmogelijk.....maar toch.
ligt dit aan de gratis internet instellingen of ergens anders aan hebben jullie ervaring hiermee of tips??
volgens de abnamro site moet het mogelijk zijn met orange world.
(straks ff proberen, hoop vanmiddag mijn telefoon weer terug te krijgen!)
Als ik in het hoofdscherm zit, maar ook als de telefoon in m'n zak zit, verschijnt iedere keer de kleine G in het vierkantje rechts van de batterij inhoud en boven de signaalsterkte.
Ik doe dan helemaal niks.
Als ik op de ophangen knop druk verdwijnt het G icoontje, maar na 20 seconden staat hij er vrolijk weer.
Dit is op zich niet zo'n probleem, maar de batterij houdt het nu maar een paar dagen vol.
Ik heb bij instellingen de gegevensverbinding op Orange World staan en bij de verbindingsopties kiespogingen op geen gezet. Ik gebruik verder geen programma's die verbinding maken met internet o.i.d. Mijn Task Manager is dan ook leeg.
Ik zou misschien mijn telefoon wel willen hard-resetten, maar ik kan nergens vinden hoe ik een backup kan maken van mijn ontvangen SMS berichten. Ik kan ook op de telefoon geen bestandje vinden waar ze in zitten.
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn telefoon niet telkens verbinding maakt met GPRS en/of hoe ik een backup kan maken van de SMSjes?
Dat [G] icoontje is normaal. Je hebt namelijk altijd GPRS verbinding met het netwerk, en je gaat pas betalen als er kilobytes overheen gaan. Net als dat je altijd GSM verbinding hebt, en je pas betaalt voor de gebruikte minuten.Joozt schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 11:56:
Mijn C500 maakt telkens verbinding met GPRS. Ik kan nergens vinden waar ik dit uit kan schakelen.
Als ik in het hoofdscherm zit, maar ook als de telefoon in m'n zak zit, verschijnt iedere keer de kleine G in het vierkantje rechts van de batterij inhoud en boven de signaalsterkte.
Dit is op zich niet zo'n probleem, maar de batterij houdt het nu maar een paar dagen vol.
En dat je accu maar een paar dagen meegaat is ook normaal. Wees blij dat je niet de eerste SPV serie had, die hield het nog niet eens de dag uit

Eerst kwam dit er alleen te staan als ik ging internetten of msnnen, nu staat het er telkens zonder reden. De grote [G] betekent alleen dat een GPRS verbinding mogelijk is.
Maar liever wil ik weten hoe je de SMSjes kunt backuppen, zodat ik mijn telefoon kan resetten.
Met Jeyo Extender for Outlook heb ik een backup van de SMSjes in Outlook gekregen. Terugzetten is alleen niet mogelijk maar misschien kun je er iets mee?Joozt schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 11:56:
...hoe ik een backup kan maken van de SMSjes?
'Opvolger' is misschien wat overdreven, maar ik doelde op de 8020.hemiparo schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 07:39:
Zou denk ik ook pas eerlijk zijn als Orange niks doet aan het probleem. Tot nu gaat Orange volgens mij correct met de klachten om.
(maar... een opvolger? Al wat meer over bekend?)
"Maak verbinding met een ander bluetooth apparaat dat een seriele poort of een active sync profiel ondersteund voor gebruik als active syns partner"
Weet iemand wat ik moet doen
[ Voor 62% gewijzigd door Svenneh op 14-01-2005 20:14 ]
Verwijderd
De eerste g(metzwarte letter, wit blokje) betekend gprs mogelijk. Een gtje boven het bereikmetertje is dat je gprs verbinding maakt. (ff voor de duidelijkheid
Huisje lang indrukken en dan gprs verbreken zie je dat het gprs gtje weg gaat.
Verwijderd
fantastisch nu werkt het wel, eindelijk iets nuttigs qua internet op dit dingVerwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 09:55:
Ga eens hierheen: https://mmm.abnamro.nl dan werkt het wel.
tnx
Verwijderd
BT op identificeerbaar zetten, als het al niet zo staat, dan:Svenneh schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:30:
Ik krijg de melding
"Maak verbinding met een ander bluetooth apparaat dat een seriele poort of een active sync profiel ondersteund voor gebruik als active syns partner"
Weet iemand wat ik moet doen
menu->1apparaten->menu->1nieuw->je pc selecteren (zou in het lijstje moeten komen)
en dan op gereed blijven duwen tot je terig bent bij activesync en daar 'connect via BT' kiezen.
Hij probeert wel te connecten maar dat lukt niet...
Als ik die Active Sync setup probeer te runnen geeft ie die ene fout
"Maak verbinding met een ander bluetooth apparaat dat een seriele poort of een active sync profiel ondersteund voor gebruik als active sync partner"
Verwijderd
http://www.modaco.com/index.php?showtopic=119341
heb je een sitecom moet je de laatste drivers van sitecom halen alleen de .sys en .inf gebruiken. Dus update driver gebruiken. En dan zonder de wizard van die kut applicatie van sitecom het document doorlopen.
Als ik via bluetooth op internet ga, dan hoort het zeker niet dat er bij het bereik metertje een G komt te staan ofwel ?
[ Voor 79% gewijzigd door Svenneh op 15-01-2005 13:42 ]
Verwijderd
Volgens mij maak je dan toch verbinding via GRPS, als je de pass-thru via je pc wilt gebruiken moet je dat instellen in activesync (op je pc) en je internet/wap verbinding op de telefoon op automatisch zetten.Svenneh schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 12:57:
Bedankt, het werkt.
Als ik via bluetooth op internet ga, dan hoort het zeker niet dat er bij het bereik metertje een G komt te staan ofwel ?
zie ook: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/21760914
Bij mij verbindt ie ook via GRPS als ik surf, maar niet als ik messenger, mail of irc gebruik op mijn telefoon. Ik denk dat dit te maken heeft met het instellen van de orange http proxy.
Hoe zit het trouwens met dat agile messenger, want ik kan niet meer connecten
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb ff zitten spelen (stap voor stap anders heb ik straks ook een 700 euro plrobleemJoozt schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 12:35:
Voor de duidelijkheid, ik bedoel dus dit [G] icoontje:
[afbeelding]
Eerst kwam dit er alleen te staan als ik ging internetten of msnnen, nu staat het er telkens zonder reden. De grote [G] betekent alleen dat een GPRS verbinding mogelijk is.
Maar liever wil ik weten hoe je de SMSjes kunt backuppen, zodat ik mijn telefoon kan resetten.
Heeft een van jullie al gedacht aan de Basic Orange Solution? -->
Orange biedt de mogelijkheid een backup te maken, die je ook kunt schedulen... ook als je dit configureerd komt dat gekke G-tje boven je zendbereik meter te staan.... mijn backup schedule staat nu dus weer uit
zo lang jij vrij geheugen hebt is er geen limiet denk ikVerwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 20:08:
Gasten, ik heb een vraag. Is er een limiet op het aantal SMSjes dat je kan bewaren op je phone? Thanks.
Verwijderd
Dat zou je denken ja. Op m'n Nokia 6230 heb ik genoeg geheugen, maar kan 'slechts' 150 smsjes op de phone bewaren.Mich schreef op zondag 16 januari 2005 @ 09:12:
[...]
zo lang jij vrij geheugen hebt is er geen limiet denk ik
ik lees net ergens dat er een ROM update is voor de Qtek 8010. Ik ga em maandag halen, dus ik vraag me af of dit de "real deal" is of alleen voor gebruikers in andere landen?
http://www.modaco.com/ind...34c7c237&showtopic=199011
[edit]
Ik ga dus de SPV C500 halen. Werkt deze daar op?
[ Voor 13% gewijzigd door XanderDrake op 16-01-2005 15:32 ]
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
hoe kan ik de software versie checken. zou toch best kunnen dat ik de NL versie update heb?
Verwijderd
Ga naar begin ----> 4 instellingen -----> 5 info.Carnagy schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:56:
ik heb sinds vrijdag een nieuwe telefoon gekregen en het scherm knippert niet als ik spellen speel. Doom, Rat speergooien.
hoe kan ik de software versie checken. zou toch best kunnen dat ik de NL versie update heb?
Ik heb:Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 17:36:
[...]
Ga naar begin ----> 4 instellingen -----> 5 info.
Windows Mobile 2003 2e editie Versie 4.21.1088 build 14132
Radioversie: 1337.0.27_0.03.12
Rom Updateversies:
4.1.3.0.
1.1.3.13
4.21.14132.0
1.1.3.13
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Kijk hier eens:Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 20:34:
Ik heb een spv c500 met tomtom software erop. nu wil ik een gps ontvanger kopen, alleen vraag ik me af welke ik het beste kan kopen wie heeft hier ervaring mee?
Het grote TomTom Mobile topic deel 1
en daarna hier:
Het grote TomTom Mobile topic deel 2
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 21:50 ]
Wat denk je zelf?Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 10:55:
Weten jullie of Route66 Mobile 2005 v1.04 (S60Symbian) ook gaat werken op de SPV C500?
http://www.xbmcfreak.nl/
Verwijderd
Ik heb geen idee! ben newbee en ik lees er niets over hier in deze topic!
Dus als jij het weet! vertel het dan gewoon?
Anders moet ik toch echt op zoek gaan naar Tom Tom!
Je zegt het zelf alVerwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 10:55:
Weten jullie of Route66 Mobile 2005 v1.04 (S60Symbian) ook gaat werken op de SPV C500?
Verwijderd
Als je nou een klein beetje kan solderen dan koop je mooie dopjes bij de audiozaak en soldeert deze aan het blokje van de C500. Oefen anders even met een ongebruikt stuk, litzedraad soldeert namelijk net iets lastiger als gewoon draad.Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:26:
heeft iemand al een gouden tip voor een mooie stereoheadset met microfoon, die ook nog eens in je oren blijft hangen, en er dus niet uit donderd zoals het geval is met de originele?
Verwijderd
Heb van mijn oude sonydoppen de rubberen "neusjes" eraf gehaald en op de headsetdoppen gezet, past perfect en blijft nu veel beter zitten in mijn oren.Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:26:
heeft iemand al een gouden tip voor een mooie stereoheadset met microfoon, die ook nog eens in je oren blijft hangen, en er dus niet uit donderd zoals het geval is met de originele?
OH en iemand vroeg nog naar hoeveel sms-jes?
Die nemen verdraaid weinig ruimte in en ik heb er nu zo'n 260 in de inbox staan en 140 in de outbox en er is nog ruimte zat in het geheugen
niet zo moeilijk, je kan zelfs video streamen. op sommige site's wordt windows media vanzelf geopent als je op een link naar radio of tv klikt. anders ga je naar je pc en zorg je dat je het gene dat je wilt zien/horen hebt geopent in windows media player. klik met je rechter muisknop op de bestandsnaam en klik je op eigenschappen. daar staat een url.dan open je media player op je mobiel en select menu/url openen. daar vul je de url van de computer in en klik je op afspelen. en kijk aan je bent een audio aan het streamen.Svenneh schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:24:
Iemand enig idee hoe je audio kan streamen ?
Verwijderd
Lijkt me ideaal, kun je nog achterhalen welke oordopjes het precies waren (waar je de "neusjes" vanaf hebt gehaald)?Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:19:
Heb van mijn oude sonydoppen de rubberen "neusjes" eraf gehaald en op de headsetdoppen gezet, past perfect en blijft nu veel beter zitten in mijn oren.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 08:28 ]
Lukt dat ook met shoutcast radio's ?masterofoboe schreef op maandag 17 januari 2005 @ 23:04:
[...]
niet zo moeilijk, je kan zelfs video streamen. op sommige site's wordt windows media vanzelf geopent als je op een link naar radio of tv klikt. anders ga je naar je pc en zorg je dat je het gene dat je wilt zien/horen hebt geopent in windows media player. klik met je rechter muisknop op de bestandsnaam en klik je op eigenschappen. daar staat een url.dan open je media player op je mobiel en select menu/url openen. daar vul je de url van de computer in en klik je op afspelen. en kijk aan je bent een audio aan het streamen.
Verwijderd
Dat waren al hele oude doppen die ik bij een sony walkman ooit had gekregen. Maar ze lijken me vrij standaard.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 08:26:
[...]
Lijkt me ideaal, kun je nog achterhalen welke oordopjes het precies waren (waar je de "neusjes" vanaf hebt gehaald)?
Deze hieronder passen waarschijnlijk niet omdat de het plastic gedeelte niet rond is, en het rubber dus ook niet. Die van mij waren dus gewoon rond.

geen idee? zolang het niet te veel van je internet vraagt moet het kunnen!
Ik heb idd hetzelfde gedaan, oude Sony oordopjes gepakt en die rubberdingen geswitched. Nu blijven ze normaal in je oor zitten en merk je dat de dopjes nog van goede kwaliteit zijn ook, wat een stukje rubber al niet kan doen om kwaliteit te verbeteren.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:18:
Dat waren al hele oude doppen die ik bij een sony walkman ooit had gekregen. Maar ze lijken me vrij standaard.
Deze hieronder passen waarschijnlijk niet omdat de het plastic gedeelte niet rond is, en het rubber dus ook niet. Die van mij waren dus gewoon rond.
[afbeelding]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ik heb thuis een hele doos liggen met oude Sony oordopjes, als er mensen interesse hebben, maak mij een offerSmarron schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 13:07:
[...]
Ik heb idd hetzelfde gedaan, oude Sony oordopjes gepakt en die rubberdingen geswitched. Nu blijven ze normaal in je oor zitten en merk je dat de dopjes nog van goede kwaliteit zijn ook, wat een stukje rubber al niet kan doen om kwaliteit te verbeteren.
[ Voor 41% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 18-01-2005 13:14 ]
ik heb op marktplaats voor 15 euro een SE P900 stereo headset gekocht. veel lichter microfoon deel waardoor hij niet zo snel uit je oor schiet.Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:26:
Moet je deze headset nog modden, of past deze direct op je SPV?Yannick schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 13:49:
[...]
ik heb op marktplaats voor 15 euro een SE P900 stereo headset gekocht. veel lichter microfoon deel waardoor hij niet zo snel uit je oor schiet.
wat is de maat die een plaatje moet hebben om als achtergrond te doen, en dan dus zonder die balk bovenaan.
en is het mogelijk om, als je bij indeling begin scherm een van de windows schermen hebt, om die balk die je dan hebt waar je profiel, afspraken en sms-en mee kan selecteren, om die voor 50% transparant te maken, dat lijkt me wel mooi eigenlijk
Pas maar op dat je niet hetzelfde probleem krijgt als ik (rekening van 700 Euro). Dit moeten we ff tot op de bodem uitzoeken waarom dat gebeurt zonder reden.Joozt schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 12:35:
Voor de duidelijkheid, ik bedoel dus dit [G] icoontje:
[afbeelding]
Vandaag langs geweest bij Orange shop maar die konden (ook na veel bellen met TD) niet achterhalen waarom m'n telefoon blijft inbellen met de standaar internetverbinding. Enige wat ze eigenlijk gecheckt hebben is of ik geen periodiek e-mail checken aan had staan en of orange backup scheduling uitstond. Verder bleek het kleine Gtje niet te verschijnen wanneer mijn sim in een nieuwe C500 werd gestopt dus het lijkt iets met mijn phone van doen te hebben. Ze hebben me nu gevraagd alle programma's te de-installeren om te kijken waar het aan ligt. Ik wil echter ook ff checken of er wellicht een vreemd proces is dat ik wel heb en jullie niet. Dus als iemand dat TaskMgr Programma ook wil / heeft geinstalleerd graag ff phone rebooten checken of je andere processen hebt draaien dan ik:Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 07:47:
Met SP Taskmanager kun je processen zien.
http://www.binarys.com/Do...skMgr/SPTaskMgrEN_2.0.CAB
[afbeelding]
- NK.EXE
- filesys.exe
- device.exe
- srvtrust.exe
- gwes.exe
- telshell.exe
- connmgr.exe
- SPTaskMgr
- SmsClassZe..
- services.exe
- home.exe
- STK.exe
- appman.exe
- ussd.exe
- cdial.exe
- AELock.exe
- cprog.exe
- RemoteNoti..
- BTHIcon.exe
- IA_Caller_I..
bedankt voor je hulp.
dit is mijn lijst na een reboot, die 4 die er extra bij staan komt doordat die aan de pc hangt.
Gratis SPV C500 + TOM TOM MOBILE PAKKET bij een 2 jaar orange free €32,50.
Is dit idd een goede deal of heeft iemand anders een goedkoper vergelijkbaar pakket kunnen krijgen?
[ Voor 3% gewijzigd door renzo4000 op 18-01-2005 23:31 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
weet ik niet, niet naar gezocht. komt denk ik omdat windows media player het voor mij goed genoeg streamt.Svenneh schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 16:45:
Zijn erook andere programma's om audio mee te streamen ?
Ikke net even in Gegevensverbindgen beetje rondbrowsen, instellingen bekijken (niks gewijzigd). Paar x op gereed geklikt. Is het probleem opeens verholpen!?! Ene kant mooi natuurlijk maar aan de andere kant, hoe ga ik dit uitleggen aan Orange. Ik snap echt voor geen hout waarom hij nu niet meer automatisch inbelt en kan het ook niet meer reproduceren. Toch maar zielig onnozel gezicht trekken dan om m'n 700 Euro terug te krijgen.
Na een reboot is het probleem weer terug. Na nog een reboot is het probleem weer weg

[ Voor 26% gewijzigd door Yannick op 19-01-2005 04:05 ]
hmm dat is wel vreemd ja. Zal zodra je het probleem weer hebt maar gelijk terug gaan naar orange, eerst die 700 terug innen en dan kijken hoe je het nou oplosteYannick schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 03:35:
Bedankt Mich!
Ikke net even in Gegevensverbindgen beetje rondbrowsen, instellingen bekijken (niks gewijzigd). Paar x op gereed geklikt. Is het probleem opeens verholpen!?! Ene kant mooi natuurlijk maar aan de andere kant, hoe ga ik dit uitleggen aan Orange. Ik snap echt voor geen hout waarom hij nu niet meer automatisch inbelt en kan het ook niet meer reproduceren. Toch maar zielig onnozel gezicht trekken dan om m'n 700 Euro terug te krijgen.
edit:
Na een reboot is het probleem weer terug. Na nog een reboot is het probleem weer weg
klopt dit?
andere vraag. Unlocken van de app. lock, AEconfig.exe lijkt niks te doen. Hoe doen jullie dit precies?
Verwijderd
Nee gewoon in een mapje plaatsen in je smartphone en dan met file explorer het bestandje opzoeken en openen. Dan pakt ie em vanzelf uit en installeert ie emCarnagy schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 11:11:
als je thema's download [dat zijn als ik het goed heb .cab files] kan je deze niet uitvoeren maar moet je een theme changer ofzo installeren?
klopt dit?
Maar hoe zit het met bluetooth, die wil niet echt ver of wel ?..
Meestal is het 10 meter maar kan bt niet door muren etc ?
[ Voor 87% gewijzigd door Svenneh op 19-01-2005 18:05 . Reden: NO REASON ! ]
Ik kan volgende week donderdag mijn Free 20 abbo gaan verlengen.. Op internet op de Orange site staat een leuke actie:
"Gratis SPV C500 + TOM TOM MOBILE PAKKET bij een 2 jaar orange free €32,50. "
Echter.. hoe zit het met verlengingen? Want ik kan niets vinden over verlengen op de Orange site..
Of is er misschien een betere mogelijkheid om mijn abbonement te verlengen?
oja: Bij belcompany is de c500 gratis bij 32,50 1 jaar. Maar geld dat wel voor verlengingen? of moet ik dan wel bijbetalen..
Te veel aanbod/keuze tegenwoordig

I served in a company of heroes.
Als ik heb bij BC gratis kan krijgen voor 32,50 + 1 jaar. Dan doe ik dat meteen ik kan niet wachten op dit toestel.
[wat meer ONtopic] Kan iemand misschien wat foto's posten die hij gemaakt heeft met de C500? Is al vaker in dit topic gevraagt maar tot nu toe nog niets gezien.
I served in a company of heroes.
ik heb een hele mooie foto gemaakt. ik zal hem als thuis ben vanavond wel even posten.MCK schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:27:
[wat meer ONtopic] Kan iemand misschien wat foto's posten die hij gemaakt heeft met de C500? Is al vaker in dit topic gevraagt maar tot nu toe nog niets gezien.
Verwijderd
Eindje terug in dit topic stond een link naar mijn blogMCK schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:27:
http://www.martinjanssen.blogspot.com/
staan een aantal foto's op gemaakt met de C500
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 11:29 ]
Dit topic is gesloten.