De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 3)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.152 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
zit net met mijn telefoon te spelen en zie nog een manier voor een hard reset... en volgens mij een stuk makkelijker (mocht hij al ergens in een van de 3 delen staan, wat ik haast wel verwacht, is een plaatsje in de topic start misschien niet verkeerd?)

Telefoon moet AAN staan
Druk op 'Begin'
Toets 9 9 3 3
(wat staat voor 'Meer...', 'Meer', 'Bureau-accessoires' en 'Opslag wissen')
Toets 1234
Druk op 'Ja'

Op deze manier kun je met 10 toetsaanslagen een harde reset uitvoeren!

[ Voor 11% gewijzigd door hemiparo op 06-01-2005 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hemiparo

Lees jij dit maar eens B)
Mafketel in "De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C..."

[ Voor 140% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
ik dacht al... dit kan gewoon nog niet onbekend zijn :) maar... geen verwijzing in de startpost waard? vindt het makkelijker dan de uit-optie (en volgens mij is bij mij alles wel leeg?)

[ Voor 14% gewijzigd door hemiparo op 06-01-2005 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet wel alles lezen,
dit staat er bij zijn edit:
Mafketel schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:48:
edit
ops is mischien toch niet helemaal hetzelfde...... opslag is nog steeds even vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
deed ik - daarom gaf ik de opmerking: volgens mij is bij mij wel alles leeg: wat wordt er dan precies bedoeld met opslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
Ik denk het opschonen van de map storage.... en niet het wissen & reinstallen van de windows folder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk "Storage"
edit:
telaat :9

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 19:58:
[...]

Sommige mensen hebben ook altijd geluk.
Ik heb er vroeger nog € 14,95 voor moeten betalen. ;)
Klopt ze hebben nu een actie met "tot XX %" korting op acces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 22:27:
Mischien werken Dane Elec kaartjes gewoon niet met de c500? Volgens mij gebruikt iedereen tot nu toe Transcend
Scandisk werkt ook prima in me c500 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 10:29:
[...]

Ik heb sinds paar weken Dane Elec kaartje in mijn c500, werkt vanaf de eerste dag zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 10:29:
[...]

Sandisk lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Iemand enig idee wanneer de 1gb kaartjes in nederland aankomen, in het buitenland zijn ze al te krijgen. Want als ze hier zijn zullen de prijzen van 512mb wel wat dalen...

[ Voor 83% gewijzigd door Speedfight op 07-01-2005 13:34 ]

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 20:48
Zijn er ook andere's accu's tekoop aangezien deze "maar tot 4 dagen meegaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Laatst online: 10:24

SeatRider

Hips don't lie

Svenneh schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:56:
Zijn er ook andere's accu's tekoop aangezien deze "maar tot 4 dagen meegaat"
En jij vindt dat tegenvallen? Je hebt zeker nooit de oude SPV gebruikt?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
Ah, Ik heb in het verleden alleen met GSM's gewerkt, dus veel verstand heb ik niet van die dingen :). Hoe zit het trouwens met de accutijd als je de hele dag films/mp3/plaatjes aan het kijken bent, gaat ie dan minder dan een dag mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Svenneh schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:22:
Ah, Ik heb in het verleden alleen met GSM's gewerkt, dus veel verstand heb ik niet van die dingen :). Hoe zit het trouwens met de accutijd als je de hele dag films/mp3/plaatjes aan het kijken bent, gaat ie dan minder dan een dag mee ?
Nouja, 4 dagen vind ik voor een gewone GSM al heel netjes. Mijn T610 haalde dat al niet hoor. De oude SPV haalde meestal de dag niet zonder bij te moeten laden. Als je natuurlijk de hele dag video's of mp3 gaat spelen (en daarbij je backlit gebruikt, want dat slurpt nog het meeste) denk ik wel dat je in de problemen kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svenneh schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:22:
lees dit en de vorige topics eens door, de vraag is echt al minstens 4 keer gesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-04-2023
ok de vraag is al een keer voorbij gekomen maar daar is toen geen antwoord op gegeven.

mijn vraag is dan ook hoe kan ik dingen via bluetooth ontvangen op mijn c500 versturen lukt nog wel maar ontvangen is een probleem! hij doet gewoon niets en de andere telefoon zegt gewoon zending geannuleerd... snap er niets van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michieleke schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 22:19:
ok de vraag is al een keer voorbij gekomen maar daar is toen geen antwoord op gegeven.

mijn vraag is dan ook hoe kan ik dingen via bluetooth ontvangen op mijn c500 versturen lukt nog wel maar ontvangen is een probleem! hij doet gewoon niets en de andere telefoon zegt gewoon zending geannuleerd... snap er niets van...
is ook al op geantwoord. Zet bij je bluetoothinstellingen je bluetooth op 'discoverable' of 'vindbaar' (ofzoiets, ik heb engelse versie) dus niet op aan of uit, maar op de 3e optie.

Als je smartexplorer gebruikt kun je ook naar de desgewenste map gaan waarin je het bestand wilt ontvangen en kies dan ''ontvang bestand via IR/Bluetooth"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• openbsd
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-04 09:33
heeft iemand met dit telefoon een vodafone gprs verbinding kunnen opzetten?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

openbsd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 09:07:
heeft iemand met dit telefoon een vodafone gprs verbinding kunnen opzetten?.
Ja (Dit had je zelf ook kunnen vinden door even te zoeken.)

ReBr in "De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C..."

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb de T-Mobile MMS instellingen ingevoerd, maar ik kan nog steeds geen MMS versturen of ontvangen. Zou iemand die ook een c500 icm T-Mobile heeft zijn instellingen kunnen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• openbsd
  • Laatst online: 06-04 09:33
Vodafone heeft de messenger software niet geupdate aan de laatste aanpassingen van Microsoft waardoor het niet meer werkt. Na wat verder zoeken heb ik dit programma gevonden: AgileMessenger. Het programma kan naast MSN ook AOL, Yahoo, ICQ, QQ en Wireless Village. MSN werkt perfect. Handig is ook de traffic counter functionaliteit waarmee het gebruikte data verkeer te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Wilde ik net een reset uitvoeren, veranderd mijn SPV in een kleurenverzameling :)

Is dit een of andere test mode (enige oplossing om het weg te krijgen was de batterij eruit halen).
Ik kreeg de volgende tekst te zien: Typhoon IPL 1.00 en Typhoon SPL 1.01.0013

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hemiparo/spv.JPG

(kreeg helaas geen duidelijkere foto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:39

Smarron

The bend

openbsd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 14:58:
Vodafone heeft de messenger software niet geupdate aan de laatste aanpassingen van Microsoft waardoor het niet meer werkt. Na wat verder zoeken heb ik dit programma gevonden: AgileMessenger. Het programma kan naast MSN ook AOL, Yahoo, ICQ, QQ en Wireless Village. MSN werkt perfect. Handig is ook de traffic counter functionaliteit waarmee het gebruikte data verkeer te zien is.
Klopt, werkt prima. Bestond al wel een tijd. ;)
hemiparo schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 17:10:
Wilde ik net een reset uitvoeren, veranderd mijn SPV in een kleurenverzameling :)

Is dit een of andere test mode (enige oplossing om het weg te krijgen was de batterij eruit halen).
Ik kreeg de volgende tekst te zien: Typhoon IPL 1.00 en Typhoon SPL 1.01.0013

[afbeelding]

(kreeg helaas geen duidelijkere foto)
Dat is het scherm wat je moet gaan zien als je een hard reset uit wil voeren. Dus klopt het, alleen moet je nog wel wat knoppen indrukken om de echte reset te gaan doen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
vreemd... heb al diverse resets gedaan maar dit echt nog nooit gezien?!? (krijg altijd het 'Druk op een 0' scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De C500 werkt perfect tot nu toe (je weet het nooit met Windhoos).

Info:

Microsoft Active Sync 3.8 verkrijgbaar!
Klik hier om hem te downloaden bij Bill thuis. O,ja Hij is net uit, dus All you save-siders, keep hold if you don't want that phone to fold..

SIM Unlock services
en dat willen we nou juist niet hier hebben; zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

Carkits
Er zijn nog maar enkele leveranciers op de aardbol die producten presenteren voor de HTC Typhoon (C500, Sp3, MT5600....) Brodit (uit Zweden!) levert een Passive Holder die je krijgt ZONDER mounting kit :( Daar moet je dus wel opletten, maar er zijn meer leveranciers die mounting brackets leveren en Brodit is ook daar een van: Brodit - Carkit Mount brackets. Ik heb er zelf een van Herbert Richter aus Deutschland

Geen echte Carkits nog dus, en dat is jammer (ja Blaauw Tand, maar die mogen even niet meedoen hier)
8)7
Wil je de Passive Holder van Brodit op een speciaal plekkie? B) dan helpen ze je met een ProClip die speciaal voor je auto vervaardigd wordt (op bestelling!) :O

Blaauw Tand Globaal Positioneren

Wil je GPSsen? dan heb je een BTGPS Receiver nodig. raapleeg hiervoor even het TTmobile Forum Topic op GoT

[ Voor 23% gewijzigd door Korakal op 15-01-2005 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
HELLUP :)

m'n SPV gaat niet meer aan. scherm is sindskort wit nadat ik hem aanzette. verder gebeurt er niks en soms brand er een oranje lampje. op de plek waar het lampje voor BT zit enzo. hij start niet meer op etc,

/edit hard reset werkt niet. denk dat display kapot is...

[ Voor 14% gewijzigd door Carnagy op 09-01-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Carnagy schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:36:

m'n SPV gaat niet meer aan. scherm is sindskort wit nadat ik hem aanzette. verder gebeurt er niks en soms brand er een oranje lampje. op de plek waar het lampje voor BT zit enzo. hij start niet meer op etc,

Even voor de zekerheid: het lampje is niet rood, dus je accu is vol?
Wat bedoel je met hard reset werkt niet? Goeie toetscombinatie gebruikt?
Koppel even je batterij los voor 10 minuten en probeer het dan opnieuw,
anders wordt het denk ik een kwestie van zoek de dichtstbijzijnde Orange shop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:36:

Ik heb hetzelfde gehad, dacht eerst mijn c500 kapot was. Na hard rest was alles weer goed.
(hard rest was lastig, moest meerdere keren herhalen totdat de c500 resette).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
lampje is nu rood. hij zit aan de lader. zal zo eens proberen om hem op te starten.
lampje wordt nu net oranje.
en nu groen. binnen 5 seconden dit alles.

edit. het lampje is nu rood en ik heb nog niet aan de telefoon gezeten verder...

/edit 2: hij gaat niet aan. dan maar ff hard reset proberen...

2 softkeys [met de strreepjes] en aan uit knop ingedrukt houden toch?

alsik de lader erin stop is het lampje even oranje en wordt dan rood...

[ Voor 55% gewijzigd door Carnagy op 09-01-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Carnagy schreef op zondag 09 januari 2005 @ 16:57:
lampje is nu rood. hij zit aan de lader. zal zo eens proberen om hem op te starten.

edit. het lampje is nu rood en ik heb nog niet aan de telefoon gezeten verder...

Dit pluk ik van modaco af.... moet lukken denk ik,

1. Press and hold soft1 and soft2 keys.
2. Press and hold power button for around 1 to 1.5 seconds. Release power button. Keep hold soft1 and soft2 keys.
3. Later, screen shoould show instructions to ask user to press '0' key to reset to factory default.
4. Press '0' within the timeout period, which is only several seconds only.
5. If no instruction is shown on the screen, repeat steps 1 to 4.
The timing is sensitive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat ook in de startpost B)
Je telefoon moet wel uitstaan als je met de hard-reset begint.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:27:)
Je telefoon moet wel uitstaan als je met de hard-reset begint.
Hij kreeg 'm juist niet aan... 8)7
Carnagy schreef op zondag 09 januari 2005 @ 16:57:

alsik de lader erin stop is het lampje even oranje en wordt dan rood...
Rood betekent normaal gesproken accu leeg. Dus laat 'm een half uur in de oplader zitten. Als ie dan niet continue oranje blijft, of groen wordt na verloop van nog langere tijd, zou het ook kunnen dat er problemen met de accu zijn.

[ Voor 71% gewijzigd door Jerome! op 09-01-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
scherm is kaput. net ging ie aan, vage kleuren en uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
Kan iemand niet een paar leuke foto's maken en die op dit forum plaatsen :)
heb namelijk wel veel foto's gezien waarop de c500 uitstaat maar nog heel weinig foto's met de telefoon in "actie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svenneh schreef op zondag 09 januari 2005 @ 18:41:
Kan iemand niet een paar leuke foto's maken en die op dit forum plaatsen :)
heb namelijk wel veel foto's gezien waarop de c500 uitstaat maar nog heel weinig foto's met de telefoon in "actie"
ach waarom ook niet... ( O-) heb je geen zoekknop op je toetsenbord dan? O-) )

Cool Smartphone helpt je uit de brand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 07:34:
Dat heb je goed gezien, beetje raar 8)7
edit:
Ik heb een mailtje gestuurd, dit is het antwoord:

Hartelijk dank voor uw e-mail van dinsdag 04 januari met onderwerp 'C500 & tomtom mobile'. Hieronder ga ik graag in op uw vraag.

Dit is helaas een fout op onze website. Wij zijn hard bezig om dit op te lossen zodat het weer het juiste prijsniveau heeft. Wij vragen hiervoor uw begrip en u kunt het morgen weer tegen een voordeligere prijs aanschaffen.

Excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Martijn Fick
smartphoneshop.nl
't Is idd aangepast, pakket kost nu €539,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Heb zojuist mijn sim in mijn oude 3310 geplaatst om een te kijken naar het bereik. In huis heb ik in de SPV 1 puntje (en ook nog regelmatig geen netwerk) en in de 3310 maar liefst 3 streepjes - bijna maximaal dus!
Hoe kan dit? Had altijd het idee dat Orange redelijk slecht was in huis en zeker waar ik woon maar nu blijkt het dus aan de SPV te liggen. Is de antenne in dit toestel echt zoveel slechter en is het op een of andere manier te versterken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
mja dat had ik met me 6610 ook maar als je kijkt hoeveel streepjes die nokia's hebben en dan kijkt dat de spv er maar 4 heeft ist ongeveer wel gelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 23:58:
[...]

is ook al op geantwoord. Zet bij je bluetoothinstellingen je bluetooth op 'discoverable' of 'vindbaar' (ofzoiets, ik heb engelse versie) dus niet op aan of uit, maar op de 3e optie.

Als je smartexplorer gebruikt kun je ook naar de desgewenste map gaan waarin je het bestand wilt ontvangen en kies dan ''ontvang bestand via IR/Bluetooth"
bedankt voor je reactie heb dit dus geprobeerd en het werkt niet... heb het met 2 telefoons geprobeerd SE t610 en een nokia 6230 en ik krijg het niet voor elkaar. kan het zijn dat ik iets fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Michieleke schreef op zondag 09 januari 2005 @ 20:38:
mja dat had ik met me 6610 ook maar als je kijkt hoeveel streepjes die nokia's hebben en dan kijkt dat de spv er maar 4 heeft ist ongeveer wel gelijk....
Volgens mij hebben zowel de SPV als de 3310 4 streepjes... dan is het verschil tussen 1 en 3 wel groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
hemiparo schreef op zondag 09 januari 2005 @ 22:40:
[...]

Volgens mij hebben zowel de SPV als de 3310 4 streepjes... dan is het verschil tussen 1 en 3 wel groot :)
you are correct ;) nog ff nagekeken op de 3310 van me moeder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Volgens mij is dit nog niet eerder langsgekomen... heb niet alle 3 de delen in mijn hoofd geprent ... maar hoe zit het met batterijonderhoud. Ik merk dat mijn batterij minder lang meegaat. Ik moet nu 1 keer in de 3 dagen opladen i.p.v. 1 keer in de 5 dagen :9 .. , maar er is geen optie om de batterij helemaal leeg te zuigen! of wel?

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_bash schreef op maandag 10 januari 2005 @ 00:56:
Volgens mij is dit nog niet eerder langsgekomen... heb niet alle 3 de delen in mijn hoofd geprent ... maar hoe zit het met batterijonderhoud. Ik merk dat mijn batterij minder lang meegaat. Ik moet nu 1 keer in de 3 dagen opladen i.p.v. 1 keer in de 5 dagen :9 .. , maar er is geen optie om de batterij helemaal leeg te zuigen! of wel?
Die is er wel hoor, gewoon een tijdje aan laten staan. En als je wil dat het sneller gaat ondertussen lekker wat mp3's laten spelen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
waar vind ik de PUK code???

m'n simkaart is nu geblokkeerd. Ik krijg af en toe beeld, en zag dus dat de simkaart geblokkeerd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is geleverd met je sim-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:51

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Carnagy schreef op maandag 10 januari 2005 @ 02:24:
waar vind ik de PUK code???

m'n simkaart is nu geblokkeerd. Ik krijg af en toe beeld, en zag dus dat de simkaart geblokkeerd is...
Vodafone bv geeft hem niet mee. Die moet je bellen voor je puk-code

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
ik kwam erachter dat ik de t-mobile simkaart geblokkeerd heb, dus ik moet straks ff die puk code gaan zoeken...

Ik ga straks naar de Orange shop om ff een nieuwe telefoon te regelen of reperatie te regelen. het scherm valt wanneer hij ietswat dimt half uit. scherm wordt wit. daar zitten wat foutjes dus ga straks ff langs de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Weet iemand ook of het mogelijk is om een VPN verbinding op zetten vanaf de telefoon? En of het dan überhaubt mogelijk is je bedrijfsmail te openen? Wellicht door een apart mail programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met de logitech bluetooth headset icm. de C500? Ik kon 2 berichten vinden, maar dit is van een user bij wie het apparaat wel lijkt te werken.

Ik kan de headset niet vinden met mijn c500, andere bluetoothapparaten in de omgeving zie ik wel. De SE van mijn broertje (weet type zo ff niet) kon hem ook niet vinden, de motorola v600 van een collega werkte wel. De bluetooth setting in de c500 staat overigens op 'on' hoewel 'discoverable' ook niet werkt. Heeft iemand enig idee waardoor dit veroorzaakt wordt?

De headset staat trouwens wel aan getuige het blauwe ledje wat vrolijk knippert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:49:
Heeft iemand ervaring met de logitech bluetooth headset icm. de C500? Ik kon 2 berichten vinden, maar dit is van een user bij wie het apparaat wel lijkt te werken.

Ik kan de headset niet vinden met mijn c500, andere bluetoothapparaten in de omgeving zie ik wel. De SE van mijn broertje (weet type zo ff niet) kon hem ook niet vinden, de motorola v600 van een collega werkte wel. De bluetooth setting in de c500 staat overigens op 'on' hoewel 'discoverable' ook niet werkt. Heeft iemand enig idee waardoor dit veroorzaakt wordt?

De headset staat trouwens wel aan getuige het blauwe ledje wat vrolijk knippert :)
Meestal moet je de headset ook nog eens op paining mode zetten door een toetscombinatie, kijk even in de manual van je headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• techlab22
  • Laatst online: 10-09 08:07
kan iemand me vertellen hoe ik dat gratis internet instellen moet?
kheb um nu aantal dagen in bezit maar krijg het niet voor elkaar.
ik weet dat het eerder in dit forum is behandeld maar ik krijg het niet voor elkaar.

En hoe kan ik mijn .vcf bestandje (wat nu op mijn pc staat) uploaden naar mijn c500 zodat ie ze direct in mijn telefoonboek zet?

thanx already.

Robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Laatst online: 08-04 22:30
Help!

Heb net m'n c500 gekocht, wil ik activesync instaleren, blijft ie bij de setup op 92% hangen... al 20 keer geprobeerd, en elke keer loopt ie daar vast :'(

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Of heeft iemand hetzelfde probleem gehad?

Ik had een oude activesync op m'n pc staan van m'n oude spv, maar die heb ik verwijdert, dus daar zou het ook niet aan mogen liggen :X Heb ook nog AvantGo op m'n computer staan die ik er met geen mogelijkheid afkrijg, zou het daar aan kunnen liggen?

Als iemand kan helpen, heel erg bedankt, want zo kan ik niks met m'n nieuwe phone :?

Btw, hij pakt de activesync ook niet als ik em op m'n bureaublad zet en dan probeer te openen, dan wil ie de setup niet eens openen :?

[ Voor 28% gewijzigd door El Gravedigger op 10-01-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

techlab22 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 12:35:
kan iemand me vertellen hoe ik dat gratis internet instellen moet?
kheb um nu aantal dagen in bezit maar krijg het niet voor elkaar.
ik weet dat het eerder in dit forum is behandeld maar ik krijg het niet voor elkaar.

En hoe kan ik mijn .vcf bestandje (wat nu op mijn pc staat) uploaden naar mijn c500 zodat ie ze direct in mijn telefoonboek zet?

thanx already.

Robbert
Het heeft niet in dit forum gestaan, maar in Het Grote Orange World topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Gravedigger schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:53:
Help!

Heb net m'n c500 gekocht, wil ik activesync instaleren, blijft ie bij de setup op 92% hangen... al 20 keer geprobeerd, en elke keer loopt ie daar vast :'(
Download de laatste versie eens, hier te vinden:
http://www.microsoft.com/...wnloads/activesync37.mspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
Heb ik ook al geprobeerd, en bij die komt ie maar tot 91% :X

Naja heb het nu beetje voor elkaar dat ik activesync wel kan gebruiken, ondanks dat ie steeds vast liep in de setup. Maar hij doet het nu tenminste :+

.. 8)7 heb 1 streepje bereik of helemaal niks thuis. Jay! :'( :|

[ Voor 8% gewijzigd door El Gravedigger op 10-01-2005 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
3.8 is ook al uit (alleen Engels, Duits en Chinees)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
El Gravedigger schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:31:
[...]
ik ook :( en mijn 3310 geeft meer streepjes. Zojuist met Orange gebeld en ze geven aan dat 'in-huis' het bereik minder kan zijn en niet gegarandeerd is. Mocht er buiten geen of nauwelijks bereik zijn kan er een onderzoek gestart worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
hemiparo schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:43:
[...]

ik ook :( en mijn 3310 geeft meer streepjes. Zojuist met Orange gebeld en ze geven aan dat 'in-huis' het bereik minder kan zijn en niet gegarandeerd is. Mocht er buiten geen of nauwelijks bereik zijn kan er een onderzoek gestart worden...
Hmm zal zo eens naar buiten dan 8)7 Hoop toch wel dat ik bereik heb |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
was net in de orange shop. zegt die kerel dat je de telefoon nooit helemaal de batterij leeg mag laten lopen want dan kan de telefoon crashen.

een anders iets zou kunnen is dat 1 van de lagen op m'n scherm of in m'n scherm kapot zou kunnen zijn door druk. te hard erop gedrukt ofzo, wat me sterk lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
net een site doorgekregen van iemand en moet hem gewoon met jullie delen mss wel iets leuks voor in de OP

allemaal schitterende thema's voor de smartphone
www.kleinweder.ch

[ Voor 6% gewijzigd door Michieleke op 10-01-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Gravedigger schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:31:
[...]
Heb ik ook al geprobeerd, en bij die komt ie maar tot 91% :X

Naja heb het nu beetje voor elkaar dat ik activesync wel kan gebruiken, ondanks dat ie steeds vast liep in de setup. Maar hij doet het nu tenminste :+

Ik heb toevallig vorige week ActiveSync 3.8 geinstalleerd en inderdaad blijft ie lang hangen op 92%. Maar uiteindelijk gaat/ging de setup wel door. Misschien toch even langer wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michieleke schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:36:
net een site doorgekregen van iemand en moet hem gewoon met jullie delen mss wel iets leuks voor in de OP

allemaal schitterende thema's voor de smartphone
www.kleinweder.ch
Je bent niet de eerste B)
De HTC Typhoon (Orange SPV C500)

De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
Weet iemand zo uit z'n hoofd wat de maten zijn van het scherm van de c500? Ik herriner dat iemand het ergens gepost had hier ergens, wil graag paar custom made achtergronden maken.

Of heeft iemand ergens een kleine tutorial ervan? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

176x220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
Key bedankt :) Is das de resolutie met de bovenste zwarte balk eraf? Want ik bedoel niet de screen size, maar de background size, want die zijn verschillend, aangezien op de phone altijd een zwarte balk bovenin zit.

[ Voor 29% gewijzigd door El Gravedigger op 10-01-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Ik zie in de 3 posts over de C500 nergens ervaringen staan van mensen die hun C500 hebben voorzien van die Amerikaanse update (die uit de openingspost).

Dus bij deze: wie heeft die update gedraaid op de Orange versie van de C500? En wat zijn de ervaringen? (wat werkt er niet meer :)?)

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Gravedigger schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:58:
[...]
Key bedankt :) Is das de resolutie met de bovenste zwarte balk eraf? Want ik bedoel niet de screen size, maar de background size, want die zijn verschillend, aangezien op de phone altijd een zwarte balk bovenin zit.
Ik heb geen zwarte balk :9

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v224/pamas/ss000.bmp
El Gravedigger schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:30:
wil graag paar custom made achtergronden maken.
Of heeft iemand ergens een kleine tutorial ervan? Alvast bedankt :)
Heb je hier iets aan?
http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=2995

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-12-2020

souderkeamer

Hobo en Techniek

TheRitz schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:04:
Ik zie in de 3 posts over de C500 nergens ervaringen staan van mensen die hun C500 hebben voorzien van die Amerikaanse update (die uit de openingspost).

Dus bij deze: wie heeft die update gedraaid op de Orange versie van de C500? En wat zijn de ervaringen? (wat werkt er niet meer :)?)
ik heb hem een tijd gelede geprobeert te instaleren maar hij zij dat de update niet geschikt is voor deze telefoon.
ziet er cool uit. en van welke progjes zijn die icontjes. welke heb je er allemaal opstaan.

[ Voor 24% gewijzigd door souderkeamer op 10-01-2005 22:55 ]

Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn zelfgemaakte of bestaande icoontjes.

Ze verwijzen naar deze programma's:
instellingen- tomtom- Task Manager- IE
Smart Explorer- BetaPlayer- Multimedia album- PocketMusic

Heeft bijna iedereen er wel op staan denk ik. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

De C500 heeft me zojuist 700 euro gekost, slik. Na 3 weken in Mexico en 1 week in New York blijkt dat m'n telefoon elke 1,5 minuut probeert in te bellen via m'n Internet verbinidng (in Mexico was dat een wap verbinding (inbellen, 2 euro per minuut) en in NY een GPRS verbinding (31 kb per keer).
Zojuist met klantenservice gebeld maar die willen gewoon geld zien. Ik snap niet hoe het kan dat m'n telefoon elke 1,5 minuut loopt in te bellen, heb bovendien het automatisch checken van e-mail uit staan. Iemand enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Wil mijn C 500 bestellen bij www.smartphonestunts.nl. Is er iemand die dit ook al gedaan heeft en wat zijn de ervaringen? Kun je voor garantie dan nog steeds naar de Orange Shop?

Groet Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• techlab22
VisaRider schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:07:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• techlab22
VisaRider schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:07:
[...]

waar dan, URL? alvast bedankt.
oh ja, en hoe ik mijn adressbook (.vcf bestand) zo in de c500 kan drukken via bv. active sync?
(zonder gebruik te maken van outlook o.i.d.

greetz. r

(sorry voor hierboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Yannick schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 07:35:
De C500 heeft me zojuist 700 euro gekost, slik. Na 3 weken in Mexico en 1 week in New York blijkt dat m'n telefoon elke 1,5 minuut probeert in te bellen via m'n Internet verbinidng (in Mexico was dat een wap verbinding (inbellen, 2 euro per minuut) en in NY een GPRS verbinding (31 kb per keer).
Zojuist met klantenservice gebeld maar die willen gewoon geld zien. Ik snap niet hoe het kan dat m'n telefoon elke 1,5 minuut loopt in te bellen, heb bovendien het automatisch checken van e-mail uit staan. Iemand enig idee hoe dit kan?
misschien Messenger ingesteld verbinding te maken als dit mogelijk is?

(wel klote voor je)

[ Voor 4% gewijzigd door hemiparo op 11-01-2005 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

techlab22 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 09:07:
[...]
waar dan, URL? alvast bedankt.
Staat in de Topic-Start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
was net in de orange shop. zegt die kerel dat je de telefoon nooit helemaal de batterij leeg mag laten lopen want dan kan de telefoon crashen.

een anders iets zou kunnen is dat 1 van de lagen op m'n scherm of in m'n scherm kapot zou kunnen zijn door druk. te hard erop gedrukt ofzo, wat me sterk lijkt.
iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-12-2020

souderkeamer

Hobo en Techniek

ik ben bij de spv classic van een meter hoog op mijn scherm gevallen. toen was ook één van de lagen in mijn scherm stuk. maar mijn scherm was toen net een regenboog en je zag scherven zitten. toen heb ik mijn c500 gekocht want ze wouden hem niet repareren.

Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Laatst online: 17-09 23:21
Hmm ik heb nu een divx filmpje van net geen 200mb, maar als ik die via windows (usb) wil kopieren dan stopt die telkens rond de 25% en begint overnieuw :S:S

wat kan ik hieraan doen, of ben ik de enige met dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mich schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:46:
Hmm ik heb nu een divx filmpje van net geen 200mb, maar als ik die via windows (usb) wil kopieren dan stopt die telkens rond de 25% en begint overnieuw :S:S

Gewoon laten lopen, hij stopt niet echt.
200mb kan wel een half uurtje duren denk ik.

Je kunt beter een kaartlezertje aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Laatst online: 17-09 23:21
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:56:
[...]

Gewoon laten lopen, hij stopt niet echt.
200mb kan wel een half uurtje duren denk ik.

ok kga wel ff proberen dan je hoor het over 30 min :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 09:02:
Hallo,

Wil mijn C 500 bestellen bij www.smartphonestunts.nl. Is er iemand die dit ook al gedaan heeft en wat zijn de ervaringen? Kun je voor garantie dan nog steeds naar de Orange Shop?

Groet Erik
even klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Laatst online: 09:26

jerry_a

doei

Mich schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:58:
[...]

ok kga wel ff proberen dan je hoor het over 30 min :P
Dat duurt wel erg lang. :?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:56:
[...]
Kan dit ook via een 'normaal' SD kaartlezer? Wat kosten deze kaartlezers anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
'k heb er 1 voor 8 euro bij de aldi gekocht... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 14:34:
[...]
Kan dit ook via een 'normaal' SD kaartlezer? Wat kosten deze kaartlezers anders?
Ja, er zit een adapter bij je SDkaartje.
Kaartlezer kost denk ik zo'n 10 a 15 euro.
Probeer wel usb2 te nemen is wel een stuk sneller. (mits dit op je mobo zit.)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
net gebeld en er zit idd een adapter bij - heb kaartlezer op mijn pc dus geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerome! schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:44:
[...]
Meestal moet je de headset ook nog eens op paining mode zetten door een toetscombinatie, kijk even in de manual van je headset.
Collega gaf net aan dat de aan/uit-knop 10 seconden ingedrukt moet worden, zal het straks thuis eens proberen :)

Terzijde, het viel me net op dat Orange sinds januari de tarieven aangepast heeft. Ik heb een free20, maar blijkbaar is dat nu een free22.50 geworden voor nieuwe abonnees. Er is echter ook een free 12.50 bijgekomen voor de schrapers onder ons (8>. Als het goed is kun je na 6 maanden je abo wijzigen toch? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiNNiT
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-05-2020
Mich schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:46:

Volgens mij is dit in ActiveSync 3.8 opgelost. Transfer loopt wel, alleen heel langzaam en de status stopt idd bij 20% en begint dan overnieuw.

Als je in de explorer systeeminfo opvraagt, dat scherm open laat staan en dan de transfer start, zie je dat je used/available memory omhoog resp. omlaag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:03:
Het zijn zelfgemaakte of bestaande icoontjes.

Ze verwijzen naar deze programma's:
instellingen- tomtom- Task Manager- IE
Smart Explorer- BetaPlayer- Multimedia album- PocketMusic

Heeft bijna iedereen er wel op staan denk ik. :)
..Laat maar... someone edited the mirror site for download. De samrtphone versie linkte naar de PokkePC versie. heb nieuwe download voor Smartphone gegrepen..

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiNNiT
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-05-2020
Hier wat handige shortcuts die ik op een ander forum vond, ik wist er al wel een paar, maar die van het rode hoorntje niet:
  • Rode hoorn lang ingedrukt hoeden: toetsblokkering
  • Lang op huisje drukken: Bluetooth-instellingen / Verbreken GPRS-verbinding
  • Aan/uitknop 1 sec indrukken om je profielen te selecteren.
  • Volumeknop naar beneden lang indrukken voor voicedailing
  • Volumeknop naar boven lang indrukken voor alle notities

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:08:
[...]
Terzijde, het viel me net op dat Orange sinds januari de tarieven aangepast heeft. Ik heb een free20, maar blijkbaar is dat nu een free22.50 geworden voor nieuwe abonnees. Er is echter ook een free 12.50 bijgekomen voor de schrapers onder ons (8>. Als het goed is kun je na 6 maanden je abo wijzigen toch? :Y)
Wijzigingen Orange komen eraan!!

[ Voor 4% gewijzigd door hemiparo op 11-01-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannick schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 07:35:
Dus wat is je totale rekening eigenlijk hierdoor, als ik mag vragen.
Verbreekt hij ook automatische de verbinding dan?
Heb je programma's geinstalleerd ofzo? Wat zijn de laatste programma's die je hebt geinstalleerd?
Als het van orange zelf telefoontje is enzo en je hebt niks veranderd....
in nederland hier ook last van?
Beetje lullen bij die gasten. Probeer meerdere malen te bellen. zeg dat het door hard-reset komt (wat volgens de gebruiks aanwijzing moest ;) )
Vraag of er een deal uit te slepen ofzo.
Ik heb ook al aantal keren mijn maand abbo kosten eruit gesleept O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Totale rekening is 700 euro.

Ja verbinding wordt automatisch verbroken.

In Nederland geen problemen gehad.

Heb heel wat programmas geinstalleerd. Maar als ik taskmanager check dan draaien er standaard geen programma's (kun je ook processen zien?). Er is iig een of ander proces dat probeert te verbinden want als ik geen bereik heb zegt ie ook telkens "Fout, Kan niet kiezen".

Een greep uit de prog's die ik heb geinstalleerd zijn:
Agile Messenger
betaplayer
smart explorer
bluetooth toggler
RJV Sendcontacts
Citytime alarm
PhonTuner
SmartScheme
mapopolis
pocket streets
mobiluck
Orangewinger Media Player
Oxios todo
PocketMusic
RJShortcut
RJTasks
RJTime
Regtweaks

Zodra ik terug ben in Nederland laat ik m'n toestel onderzoeken bij Orange shop en hoop ik dat ze de fout vinden die dan hopelijk bij hun ligt ipv bij mij wegens installeren van stom programma..

Maakt idd best veel uit wie je aan de telefoon hebt maar ze schrijven alles op dus te veel bluffen werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met SP Taskmanager kun je processen zien.
http://www.binarys.com/Do...skMgr/SPTaskMgrEN_2.0.CAB

Afbeeldingslocatie: http://www.binarys.com/images/Screenshots/2.0/TMProcEN.gif

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannick schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 23:57:
Heb heel wat programmas geinstalleerd. Maar als ik taskmanager check dan draaien er standaard geen programma's (kun je ook processen zien?). Er is iig een of ander proces dat probeert te verbinden want als ik geen bereik heb zegt ie ook telkens "Fout, Kan niet kiezen".
Heb je toevallig bij email instellingen niet 'automatisch verbinding maken en controleren of er berichten zijn: met een bepaalde interval'.

Daar staat de mededeling:

'houd er rekening mee dat automatisch verbinden kan leiden tot hogere telefoonkosten'

staat bij Start -> 1 (berichten) -> 3 / ? (outlook email / ander ingesteld account) -> menu -> 8 (opties) -> 5 (account instellen) -> 3 / ? (outlook email / ander ingesteld account) -> volgende -> volgende -> volgende -> volgende -> [ daar staan de instellingen voor automatisch verbinden ] -> volgende -> voltooien.

Controleer dat voor ieder account.

Of bij MSN messenger. Start -> 9 (meer..) -> 3 (MSN messenger) --> opties -> passport account -> Dit programma uitvoeren wanneer verbinding actief is [ uitvinken ] -> Gereed. Zou misschien nog iets traffic kunnen veroorzaken wanneer je verbinding hebt gemaakt.

zou het anders ook zo snel niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:08
Vandaag is één van m'n vrienden jarig. Bij Contactpersonen heb ik dat ook ingevuld. Echter, ik zou graag op m'n homescreen willen zien dat hij vandaag jarig is. Hoe doe ik dat?

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds super blij met me c500 :) heerlijk als iemand blij zijn samsung d500 laat zien en ik daarna me c500 uit me zak tover ;) welke dus veel meer mogelijkheden bied :)

Mapopolis heb ik erbop gezet met een gratis kaart van zuidholland erbij... loopt zeer traag en kennelijk kan je bij een demo niet een straat zoeken in de zoekfunctie. Kortom heb er dus niets aan. :P

En heeft iemand ervaring met PocketDivXencoder? Het zit namelijk zo dat als ik een mpg file converteer a 600mb deze er wel uitkomt, maar als *.avi en alleen geluid geeft op me BetaPlayer en geen beeld. :/ wat is hier aan te doen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:20:

En heeft iemand ervaring met PocketDivXencoder? Het zit namelijk zo dat als ik een mpg file converteer a 600mb deze er wel uitkomt, maar als *.avi en alleen geluid geeft op me BetaPlayer en geen beeld. :/ wat is hier aan te doen? :?
Kijk even bij de instellingen van BetaPlayer
Klik eerst op Options (rechtersoftkey) en ga naar optie 3 (video) 4 (videodriver) en selecteer dan 2 (GDI)

Ga vervolgens weer terug naar het hoofdmenu van je options en kies 9 (settings)
Klik dan op Selectpage (rechtersoftkey) en kies 2 (Player)
stel daar je "Normal Buffer Size" in op 2048 KB en je "Preload at underrun" op 70%

Ga daarna naar pagina 7 (Advanced) en stel daar de volgende waardes in bij de onderste drie boxen: 55 / 700 / -269 (let op die min!)

Bij PocketDivxEncoder wanneer je een filmpje wilt omzetten, ga dan ook naar Geavanceerde instellingen en vink daar de volgende vakjes aan: 2pass encoding / xvid

Zo zou het moeten werken iig, de kwaliteit van de filmpjes zou je gerust op 6(video) en 2(audio) kunnen zetten (en zelfs nog wel hoger, maar veel verschil zou je niet echt merken)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.