De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 3)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.151 views sinds 30-01-2008

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:08
Aan welke kant zit de speaker. Aan de linker zijkant of aan de rechter zijkant. En hoeveel centimeter van de onderkant af? Ik heb een SPV c500 besteld en wil NU een houder gaan halen bij Halfords ofzo. Maar dat klemgeval moet natuurlijk niet de speaker afklemmen....

Mazda MX-30

Verwijderd

Carnagy schreef op donderdag 30 december 2004 @ 14:09:
dat rechts klikken op het apparaat bedoel je (de telefoon dus) heeft weinig nut. ik kan alleen instellen of de inbox moet synchroniseren en dats alles.
Nee ik bedoel het knopje Settings dat aan de rechterkant van het venster zit bij je opties. Dus niet rechtermuisknop o.i.d.
andere vraag: Ik kan de .wav files alleen op storage/application data/sounds gooien als ik wil dat ze gezien worden door de "ringtone kiezer"
kan ik ze niet op de storage card zetten en dan dus zo mijn vrij geheugen een beetje sparen :)
Dat kan, er is een RVJ Tweaks te vinden in dit topic (pag 44 van deel 2) waarmee het dacht ik kan.

Verwijderd

nathalia schreef op donderdag 30 december 2004 @ 14:37:
Aan welke kant zit de speaker. Aan de linker zijkant of aan de rechter zijkant. En hoeveel centimeter van de onderkant af? Ik heb een SPV c500 besteld en wil NU een houder gaan halen bij Halfords ofzo. Maar dat klemgeval moet natuurlijk niet de speaker afklemmen....
Aan de rechterzijkant, ong een 8 cm van de onderkant (dus behoorlijk bovenaan)

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Ik heb het geprobeert met een compressor maar dit heeft geen enkel effect...

• MyTi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 22:31

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 08:50:
[...]

Dan zijn de attachments van je mailtjes nog niet gesynct. Moet je ff in ActiveSync aangeven dat je ook de bijlages/attachments mee wilt nemen tijdens het synchroniseren :)

edit:
Tools > Options > Inbox selecteren > rechts klikken op Settings
yesss het werkt, fantastisch. ik kan de attachments openen.

nog een paar vraagjes.
ik heb mooie mp3 ringtones maar hij herkent alleen maar wave als beltone, bestaat er een converter of zoiets?

Verwijderd

nog een vraag, ik zit te klooien met de handsfree functie maar krijg dit niet werkend.
je kan dit ding toch gewoon voor je neerleggen en dan gesprek voeren?? of ben ik nu abuis.

Verwijderd

Ja gewoon bij een gesprek de bellen knop paar sec. inhouden. Dan moet t lukken!

• The_Bash
  • Laatst online: 21-09-2024
Yorick81 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:01:
Ik heb het geprobeert met een compressor maar dit heeft geen enkel effect...
Ik bedoelde idd met een compressor. 'compressed air' was de verkeerde term. 8)7
Jammer dat dat niet lukt. Nou ik ga binnenkort nog eens naar die kerel in de orange shop die het stof vorige keer wegkreeg. Ik vraag hem wel ff wat de skill is. _/-\o_

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 21:23:
Ja gewoon bij een gesprek de bellen knop paar sec. inhouden. Dan moet t lukken!
de bellen dat is de groene knop ?

Verwijderd

correct :)

Verwijderd

toppie werkt ook weer prima. iemand nog goede mp3 player voor dit ding??? liefst freeware

• Yorick81
  • Laatst online: 22-11-2024
the_bash schreef op donderdag 30 december 2004 @ 21:33:
[...]

Ik bedoelde idd met een compressor. 'compressed air' was de verkeerde term. 8)7
Jammer dat dat niet lukt. Nou ik ga binnenkort nog eens naar die kerel in de orange shop die het stof vorige keer wegkreeg. Ik vraag hem wel ff wat de skill is. _/-\o_
Goed plan!

Ben benieuwd of hij z'n geheimpje wil verklappen ;-)

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:39

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 22:21:
toppie werkt ook weer prima. iemand nog goede mp3 player voor dit ding??? liefst freeware
Betaplayer werkt wel ok, mits je m3u-playlists maakt, anders wordt het nummer elke keer herhaald. Verbruikt in ieder geval minder resources dan WMP.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.microsoft.com/...snmessenger/pocketpc.mspx

via deze link kom je bij een messanger update uit..........is dit interessant voor ons om te gebruiken??? of niet nodig???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel ik heb aantal links op een pagina bij opera. Waarom kan ik dan niet naar beneden gaan? iets mis met de navigatie van opera? of doe ik iets fout? heb op alle knoppen gedrukt. try startpaigna.nl en verder dan vrijdag 31 december link kom je niet.en als je erop klikt doettie ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 00:39:
http://www.microsoft.com/...snmessenger/pocketpc.mspx

via deze link kom je bij een messanger update uit..........is dit interessant voor ons om te gebruiken??? of niet nodig???
Het is geen pocketPC he, dus lijkt me niet echt nodig.

Doet je Messenger het dan niet goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:55:
nog een vraag, ik zit te klooien met de handsfree functie maar krijg dit niet werkend.
je kan dit ding toch gewoon voor je neerleggen en dan gesprek voeren?? of ben ik nu abuis.
Hij heeft een goeie speaker, alleen als dat ding ver van je af ligt pikt de microfoon geen geluid meer op.
mp3conversie naar .WAV
Op Tucows is veel te vinden.
Ik gebruik dBpoweramp (freeware)...werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 03:38:
Stel ik heb aantal links op een pagina bij opera. Waarom kan ik dan niet naar beneden gaan? iets mis met de navigatie van opera? of doe ik iets fout? heb op alle knoppen gedrukt. try startpaigna.nl en verder dan vrijdag 31 december link kom je niet.en als je erop klikt doettie ook niks.
Heb ik ook wel eens.
Opnieuw opstarten (van de telefoon) helpt dan vaak.

P.S. je moet naar link/recht met de scroll toets om een link te highlighten, niet omhoog/omlaag!.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• techlab22
  • Laatst online: 10-09 08:07
Kun je ook (mbv een verloopstekker jackplug 2,5 naar tulp stereo) je SPV aansluiten op bijvoorbeeld de aux aansluiting van je stereoset? Ik las nml. ergens in dit topic dat wanneer je een jackplug in je SPV drukt, het geluid van je mediaspeler via het interne speakertje gaat.

Hellp? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

techlab22 schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 09:27:
Kun je ook (mbv een verloopstekker jackplug 2,5 naar tulp stereo) je SPV aansluiten op bijvoorbeeld de aux aansluiting van je stereoset? Ik las nml. ergens in dit topic dat wanneer je een jackplug in je SPV drukt, het geluid van je mediaspeler via het interne speakertje gaat.

Welkom op het forum.

Op zich zou het moeten lukken, maar zoals je in voorgaande (mn. deel 2) topics hebt kunnen lezen functioneren headsets (behalve de originele) meestal niet goed, of minder goed dan eigenlijk zou moeten. Ze kraken, maken geen goed contact.
Kan me indenken dat dit ook geld voor zo'n verloop stekkertje.

Maar het KAN wel (technisch gezien), en als je zo'n kabel heb liggen: proberen kan geen kwaad.

Als je een jackplug gebruikt gaat het geluid overigens NIET via de speaker, maar dus via de "jack-uitgang"

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 08:17:
Hallo Vellenbestellers

Ik doe vanavond een mailtje de deur uit naar m5000 ivm de verkeerde afmetingen van de folie.
Just so you know.
was een beetje blijven liggen i.v.m. kerst
al een reactie ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

techlab22 schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 09:27:

Ik gebruik in mijn auto een verloopje van 2,5 naar 3,5mm jack en dat werkt bij mij in ieder geval vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 23:21
In men telefoonlijst heb je zeg maar 3 standaard groepen: persoonlijk, zakelijk en overig. Kan ik hier ook groepen bij maken ??

Bij men nokia 7650 kon ik ook sms-en sturen naar een hele groep, is dat hier ook mogelijk als ik men contacten in groepen indeel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mich schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 12:25:
In men telefoonlijst heb je zeg maar 3 standaard groepen: persoonlijk, zakelijk en overig. Kan ik hier ook groepen bij maken ??
Vio Outlook nieuwe groepen aanmaken, syncen, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste tijd ( vanaf 22 dec.) krijg ik mijn "Belgeschiedenis" geen gebelde- en ontvangen nummers meer te zien.
Alles van voor de 23e staat er nog wel.

Ik heb volgens mij ook geen programma's rond die tijd geinstalleerd.

Wat denken jullie, hard reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 12:46:
De laatste tijd ( vanaf 22 dec.) krijg ik mijn "Belgeschiedenis" geen gebelde- en ontvangen nummers meer te zien.
Alles van voor de 23e staat er nog wel.

Ik heb volgens mij ook geen programma's rond die tijd geinstalleerd.

Wat denken jullie, hard reset?
Tja, het kan niet aan een geinstalleerde of gedeinstalleerde toepassing gaan, dus waarschijnlijk een Windows bugje...

Hard reset kan geen kwaad, alleen wat minder prettig ivm "loss of data" en zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 07:52:
[...]

Heb ik ook wel eens.
Opnieuw opstarten (van de telefoon) helpt dan vaak.

P.S. je moet naar link/recht met de scroll toets om een link te highlighten, niet omhoog/omlaag!.
Tnx het laatste kwam ik vrij snel achter :D. ben niet zo moeilijk en druk dan overal waar ik op kan drukken en dan kom je er al vrij snel achter :P :D.
Toch jammer van opera dan dat je soms moet opnieuw opstarten, but ga het proberen.

@RobinSas waar heeft u dat verloop stekkertje gevonden? Ik wil ook wel zo'n ding :). tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zijn de ontvangst/signaalsterkte en de geluids(gespreks)kwaliteit van de C500? Heb tot nu toe altijd Motorola's gehad, omdat die als een beest vasthouden aan een signaal en zelfs bij één balkje ontvangst nog prima klinken. De MPx220 is alleen op bepaalde punten nogal sneu uit de verf gekomen, dus ik overweeg een C500/sp3 of een SDA/sp3i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 14:24:
Hoe zijn de ontvangst/signaalsterkte en de geluids(gespreks)kwaliteit van de C500? Heb tot nu toe altijd Motorola's gehad, omdat die als een beest vasthouden aan een signaal en zelfs bij één balkje ontvangst nog prima klinken.
Ik heb er geen problemen mee, net zo goed als mijn Neukia wat dat betreft (maar qua functionaliteit VEEL beter).

Dekking van Orange wat mij betreft prima in orde ook. Rijdt vaak in de buiten gebieden (zeg maar het platteland)..nooit gehad dat ik geen dekking had. (alleen ergens midden "op de hei" in een boerderij had ik laatst geen bereik)
De MPx220 is alleen op bepaalde punten nogal sneu uit de verf gekomen, dus ik overweeg een C500/sp3 of een SDA/sp3i.
als ik daar dan ook mijn mening over mag ventileren: ik zou gaan voor de C500.
Handzamer formaat , heeft de meest belangrijke functies ook (agenda, email etc etc)...
En, laten we eerlijk zijn, is natuurlijk gewoon een gaaf dingetje :D

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb vaak genoeg gehad met orange dat ik geen bereik had. Na maanden zeuren hebben ze eindelijk bij ons in de stad gemeten en bleek inderdaad niet goed te zijn en na maanden erna eindelijk een paal bij geplaatst.
Ik vind ook dat bij orange de signaal sterk lijkt totdat je gaat bellen dan springt het 2 streepjes terug. Nee orange hier is niet al te best maar ook in rest van land vind ik het ook niet altijd geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 15:18:
Nou ik heb vaak genoeg gehad met orange dat ik geen bereik had. Na maanden zeuren hebben ze eindelijk bij ons in de stad gemeten en bleek inderdaad niet goed te zijn en na maanden erna eindelijk een paal bij geplaatst.
Ik vind ook dat bij orange de signaal sterk lijkt totdat je gaat bellen dan springt het 2 streepjes terug. Nee orange hier is niet al te best maar ook in rest van land vind ik het ook niet altijd geweldig.
hehe, ik heb er nog nooit last van gehad hoor. Maar ik woon dan ook in de randstad :) daar is het iig in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 11:26

CoolHead621

Enjoy every moment

Mich schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 15:38:
[...]

hehe, ik heb er nog nooit last van gehad hoor. Maar ik woon dan ook in de randstad :) daar is het iig in orde
Hier in Groningen ook geen problemen.
Heb nu al 6 jaar Dutchtone/Orange en nog nooit echt problemen gehad.

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha ik woon ook in de randstad.

Hebben jullie ook last van dat de spv af en toe enorm traag is ? of moet ik net als mijn pc blijven opnieuw opstarten =) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 21:59:
Hebben jullie ook last van dat de spv af en toe enorm traag is ? of moet ik net als mijn pc blijven opnieuw opstarten =) ?
>:) Jij hebt toch geen spv meer

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Jeee ben ik de eerste in het nieuwe jaar die wat post :P

maar mijn display verlichting bleef dus ook uit vanacht, zal wel door de kou komen, best raar dat ze daar zo gevoelig voor zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 21:59:

Kijk is bij taakbeheer hoeveel vrij geheugen er is. Bij is er ongeveer 7 MB vrij als ik alles afsluit nu is at 7.556 kb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mich schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 10:44:
Jeee ben ik de eerste in het nieuwe jaar die wat post :P

maar mijn display verlichting bleef dus ook uit vanacht, zal wel door de kou komen, best raar dat ze daar zo gevoelig voor zijn :?
Ik heb vorige week mijn C500 bij -9 graden gebruikt en nergens last van gehad. Afgezien van dat hij iets langzamer was, maar dat merk ik bij alle telefoons als het wat kouder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 15:07:
[...]

Ik heb vorige week mijn C500 bij -9 graden gebruikt en nergens last van gehad. Afgezien van dat hij iets langzamer was, maar dat merk ik bij alle telefoons als het wat kouder is.
bij - 9 gebruiken is niet hetzelfde als een uur of 3 in de kou staan bij 4 a 5 graden. Of was jij ook langer buiten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugie|IA
  • Laatst online: 06-07-2012

Fugie|IA

met dank aan..................

hey, klopt het dat wanneer ik een nieuwe mail account instel (bv mijn planetmail) dat wanneer ik emails ophaaldeze niet worden opgeslagen ? Best lastig aangezien het wel van mijn bundel afgaat :(

Being Crazy Ownz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinodambini
  • Laatst online: 03-09 19:51

pinodambini

Dr. Z. Vago

Mich schreef op zondag 02 januari 2005 @ 09:01:
[...]

bij - 9 gebruiken is niet hetzelfde als een uur of 3 in de kou staan bij 4 a 5 graden. Of was jij ook langer buiten ?
Heb met oud en nieuw langer dan een uur buiten gestaan in de kou. En mn telefoon deed het gewoon perfect, geen last van een scherm dat niet reageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het laatst over programmatje die alles afsloot tegelijk.
Ich habe es gefunden
Hier te downloaden : www.grooveit.nl/QuickClose.zip
Have fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Een vraagje. Ik heb alle 3 topics over de c500 doorgenomen, en kwam maar 2 plaatjes tegen van mensen op het forum die er een foto van hadden genomen.
Zou iemand ook foto's van zijn c500 kunnen nemen terwijl ie aanstaat en bv msn ofzo aan heeft?, dan kan ik em wat vergelijken met m'n oude spv... aangezien ze in de orange winkel em niet aan willen/kunnen doen voor me. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 20:48
Ik ben van plan deze smartphone aan te gaan schaffen, maar weet iemand hoe het zit met internet..
Kan ik via bluetooth mijn internet verbinding delen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:24

SeatRider

Hips don't lie

Svenneh schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:27:
Ik ben van plan deze smartphone aan te gaan schaffen, maar weet iemand hoe het zit met internet..
Kan ik via bluetooth mijn internet verbinding delen ?
Lees eerst de 2 eerder verschenen topics over de C500 en dan had je het antwoord tegengekomen. Lees de draad voor je blaat.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als iemand kan vertellen hoe ik nette screenshots kan maken op dat ding maak ik de screens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Ik ben opzoek naar een Autolader voor de C500 bestaat deze en zoja waar? Op de orange site en in de orange shop is deze niet verkrijgbaar :( en ik ga binnekort op vakantie dus het is wel zo handig.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de volgende vraag al eerder gesteld, maar ik heb nog geen passende oplossing gevonden.

Ik ben een zoek naar een 'today-screen' waar ik alle afspraken van vandaag op kan zien.

Ik heb tot nu toe een aantal home-screens geprobeerd, maar die komen niet verder dan volgende appointment (ook al is dat de volgende dag) en een all-day event.

Weet iemand software hiervoor? Het hoeft geen freeware te zijn, maar dat mag natuurlijk wel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmwman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-07 11:40
cool0 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:44:
Ik ben opzoek naar een Autolader voor de C500 bestaat deze en zoja waar? Op de orange site en in de orange shop is deze niet verkrijgbaar :( en ik ga binnekort op vakantie dus het is wel zo handig.
Ja ben ook op zoek naar zp'n lader, ben reeds bij de orange shop geweest maar nada.
Is er geen site waar je ze online kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb ik dat eerder gehoord :Y)
bmwman schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:10:
[...]
Ja ben ook op zoek naar zo'n lader, ben reeds bij de orange shop geweest maar nada.
Is er geen site waar je ze online kan bestellen?
Ik heb hem gewoon bij de Orange-Shop gehaald hoor, voor 14,95 euro.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik1 in "De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C..."
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:45:
Ik heb de volgende vraag al eerder gesteld, maar ik heb nog geen passende oplossing gevonden.

Ik ben een zoek naar een 'today-screen' waar ik alle afspraken van vandaag op kan zien.

Ik heb tot nu toe een aantal home-screens geprobeerd, maar die komen niet verder dan volgende appointment (ook al is dat de volgende dag) en een all-day event.

Weet iemand software hiervoor? Het hoeft geen freeware te zijn, maar dat mag natuurlijk wel :-)
Gebruik Homescreen Designer van ruttensoft http://www.ruttensoft.com/smartphone/homescreendesigner.htm
Je kunt zelf plugins aanpassen oa van je agenda en op je homescreen laten weergeven.
Dit programma is niet freeware. je mag het 6 keer uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:11:
[...]

Waar heb ik dat eerder gehoord :Y)

[...]

Ik heb hem gewoon bij de Orange-Shop gehaald hoor, voor 14,95 euro.
Ja precies, hij heeft ook online gestaan, maar nu niet meer. Ze hebben nu tot 50% korting op de acces. in de online shop, maar daar is de autolader nu tijdelijk niet te koop zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05-2024

vmb

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:05:
[...]

Ja precies, hij heeft ook online gestaan, maar nu niet meer. Ze hebben nu tot 50% korting op de acces. in de online shop, maar daar is de autolader nu tijdelijk niet te koop zo te zien.
Beste mensen, in deel 2 van dit topic heb ik al eens gemeld dat ik mijn lader via www.orange.co.uk heb besteld. Later kwam ik er achter dat alleen bestellingen van mensen uit de UK in behandeling worden genomen. Wie schetst mijn verbazing als ik later via de post een mooi pakje thuis krijg bezorgd met daarin een perfecte autolader :-)) Kennelijk stuurt Orange UK de bestelling door naar www.ora.co.uk want zij hebben uiteindelijk aan mij de lader geleverd. Uiteraard zijn jullie benieuwd naar de kosten: € 14,95 (all-in uiteraard): dus net zo duur als in de Orange shop, waar die overigens bijna niet te krijgen is.
Ik zou dus zeggen: kijk eens op www.ora.co.uk of probeer het anders via www.orange.co.uk (net als ik heb gedaan. Suc6!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Gebruik Homescreen Designer van ruttensoft
[...]
Heb ik geprobeerd, alleen geld daarvoor hetzelfde maximum aan informatie als elke ander home-screen.
Dus alleen next appointment en all-day activity

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien een geschikte carholder aanbevelen voor de C500? Wat ik tot nu toe bij de Halfords/ Kruidvat heb zien liggen viel best tegen. Een online shop misschien met leuk spul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
  • Laatst online: 29-04-2023
misschien een hele stomme vraag maar heeft dit ding een trilfunctie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Michieleke schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:28:
misschien een hele stomme vraag maar heeft dit ding een trilfunctie???
ja (ik zal bijna zeggen: duhh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ok, misschien niet de meest relevante post, maar het is toch niet alleen mij opgevallen dat de aangeboden combinatie c500+tomtom op smartphonestop.nl meer kost (€559) dan diezelfde twee producten los bestellen (€548)?

Krijg je iets bij dat combopakket waar ik overheen lees, of wordt je gewoon geflest :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb je goed gezien, beetje raar 8)7
edit:
Ik heb een mailtje gestuurd, dit is het antwoord:

Hartelijk dank voor uw e-mail van dinsdag 04 januari met onderwerp 'C500 & tomtom mobile'. Hieronder ga ik graag in op uw vraag.

Dit is helaas een fout op onze website. Wij zijn hard bezig om dit op te lossen zodat het weer het juiste prijsniveau heeft. Wij vragen hiervoor uw begrip en u kunt het morgen weer tegen een voordeligere prijs aanschaffen.

Excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Martijn Fick
smartphoneshop.nl

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
nou heb ik 3 topics doorgenomen (vogelvlucht) maar ik kan nergens vinden hoe en of ik mijn in en uitgaande SMS berichten kan bewaren (en eventueel in en uitgaande gesprekken). Importeren van de sim is wel mogelijk maar exporteren naar de sim? Of is er iets mogelijk via Outlook en ActiveSync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
  • Laatst online: 29-04-2023
Mich schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:51:
[...]

ja (ik zal bijna zeggen: duhh)
ja klopt maar kon het nergens vinden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugie|IA

Fugie|IA

Ik zie net dat ik ook stof onder mijn beeldscherm krijg :( Kan ik van orange een nieuwe terugkrijgen als ik hem opstuur ? (mja zal vast wel ergens staan maar heb de tijd niet om alles door te lezen)

Being Crazy Ownz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
hier kan ik je (vanuit eigen ervaring) in ieder geval mee helpen: Orange ruilt het toestel om maar het kan zijn dat je een gerecylced exemplaar krijgt (maar verder wel helemaal in orde EN stofvrij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Fugie|IA schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:36:
(mja zal vast wel ergens staan maar heb de tijd niet om alles door te lezen)
Luiheid is des duivels oorkussen. Waarom zou je zelf op zoek gaan als je andere mensen ook onnodig tot last kunt zijn. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Laatst online: 18-07 10:58
hemiparo schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 09:27:
nou heb ik 3 topics doorgenomen (vogelvlucht) maar ik kan nergens vinden hoe en of ik mijn in en uitgaande SMS berichten kan bewaren (en eventueel in en uitgaande gesprekken). Importeren van de sim is wel mogelijk maar exporteren naar de sim? Of is er iets mogelijk via Outlook en ActiveSync?
Als je in je SMS folder bent. Inbox of wat dan ook.
Ga naar Menu -> Options -> Sending -> Save Copies of sent items.
Heb zelf in Engels vandaar. Maar dat is makkelijk te vertalen imho.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugie|IA

Fugie|IA

hemiparo schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:41:
hier kan ik je (vanuit eigen ervaring) in ieder geval mee helpen: Orange ruilt het toestel om maar het kan zijn dat je een gerecylced exemplaar krijgt (maar verder wel helemaal in orde EN stofvrij!)
naja eerst maar eens de stofzuiger erop zetten dan :{
VisaRider schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:57:
[...]

Luiheid is des duivels oorkussen. Waarom zou je zelf op zoek gaan als je andere mensen ook onnodig tot last kunt zijn. :r
nou nou, geen tijd betekent niet dat ik lui ben, heb meer te doen dan 3 topics doorlezen :)

Being Crazy Ownz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
@Bbfreak: dank je... en nu zie ik ook dat ik mijn vraag een beetje te sumier heb gesteld.
Ik bedoel het bewaren van SMS berichten en gesprekken NA een harde reset. Dus bv. alles opslaan op de geheugenkaart. Is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugie|IA

Fugie|IA

hemiparo schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:31:
@Bbfreak: dank je... en nu zie ik ook dat ik mijn vraag een beetje te sumier heb gesteld.
Ik bedoel het bewaren van SMS berichten en gesprekken NA een harde reset. Dus bv. alles opslaan op de geheugenkaart. Is dat mogelijk?
ik geloof dat je via orange world een backup kan maken, weet niet in hoeverre dan je sms berichten enzo worden bewaard. Anders zijn er vast wel programmatjes voor die dat kunnen.

Being Crazy Ownz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
:) geloof het zo alleen kan ik het niet vinden dus dat is de vraag - via Orange backup gaan alleen Contacts, Calendar, My documents en Sim data (misschien mogelijk om alle SMS berichten op Sim op te slaan, alleen heb je dan weer minder ruimte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Fugie|IA schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:29:
[...]
nou nou, geen tijd betekent niet dat ik lui ben, heb meer te doen dan 3 topics doorlezen :)
Dat is toch hetzelfde. Wij hebben hier met z'n allen al meermalen de moeite genomen de meeste vragen te beantwoorden, we zijn geen soort helplijn waar we met z'n 100en zitten te wachten de zoveelste instantie van dezelfde vraag nogmaals te beantwoorden. Het vervuilt ook enorm, als je straks 120 pagina's thread zou lezen en je ziet iedere 2 pagina's dezelfde vragen en antwoorden terugkomen.

Vandaar ons credo: Lees de draad voor je blaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
VisaRider schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:38:
[...]
Dat is toch hetzelfde. Wij hebben hier met z'n allen al meermalen de moeite genomen de meeste vragen te beantwoorden, we zijn geen soort helplijn waar we met z'n 100en zitten te wachten de zoveelste instantie van dezelfde vraag nogmaals te beantwoorden. Het vervuilt ook enorm, als je straks 120 pagina's thread zou lezen en je ziet iedere 2 pagina's dezelfde vragen en antwoorden terugkomen.

Vandaar ons credo: Lees de draad voor je blaat :)
Klopt.... maar is mijn vraag ook in de draad te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:12:
[...]

Klopt.... maar is mijn vraag ook in de draad te vinden?
Volgens mij sloeg dat niet op jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
snap ik :) en voelde me ook niet aangesproken hoor maar vraag me alleen af of het antwoord op mijn vraag ook in de thread te vinden is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:08
Ik heb op 24 december de SPV-c500 besteld bij gsm.nl en ik krijg nu te horen dat het nog wel 2 weken kan duren voordat deze binnen is. Waar kan het toestel nog meer los worden besteld voor een prijs onder de € 300,-? Ik wil geen abonnement want ik heb nog € 200,- beltegoed op m'n prepaid kaart.

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Laatst online: 14-08 04:52
Op smartphonestunts.nl is 'ie nu 279
smartphoneshop.nl heeft m voor dezelfde prijs en op voorraad

[ Voor 50% gewijzigd door Jerome! op 05-01-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 11:37
In de C500 kan je een standaard telefoonnummer per contact persoon zetten. Maar volgens mij is deze optie nergens in Outlook te vinden en wordt deze instelling ook niet mee gesynct. Als ik nl. m'n contacten sync met Outlook en ik gooi daarna al mijn contacten in m'n C500 weg en ik ga daarna m'n contacten weer uit Outlook halen, zijn de standaard nummers weer allemaal door elkaar.
Maar er wordt wel wat gesynct zodra je het standaard nummer wijzig (en hij hangt aan de usbkabel). Dan zie je nl dat er items niet gesynchroniseerd zijn.

Nog een vraagje:
Ik heb hiervoor een Siemens SX1 en een N6600 gehad. Hiermee kon je tekst selecteren en later weer ergens plakken. Kan dit ook met de C500? Dit is nl wel handig om een telefoonnummer te SMS-en. Want een contactpersoon versturen kan ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10-2023
waaròm heeft iedereen het over de moeilijke methode om de telefoon een harde reset te geven?
in de bureau-accessoires opslag wissen doet het zelfde.
is een stuk makkelijker.....

edit
ops is mischien toch niet helemaal hetzelfde...... opslag is nog steeds even vol

[ Voor 22% gewijzigd door Mafketel op 05-01-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiTsEr schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:29:
In de C500 kan je een standaard telefoonnummer per contact persoon zetten. Maar volgens mij is deze optie nergens in Outlook te vinden en wordt deze instelling ook niet mee gesynct. Als ik nl. m'n contacten sync met Outlook en ik gooi daarna al mijn contacten in m'n C500 weg en ik ga daarna m'n contacten weer uit Outlook halen, zijn de standaard nummers weer allemaal door elkaar.
Maar er wordt wel wat gesynct zodra je het standaard nummer wijzig (en hij hangt aan de usbkabel). Dan zie je nl dat er items niet gesynchroniseerd zijn.

Nog een vraagje:
Ik heb hiervoor een Siemens SX1 en een N6600 gehad. Hiermee kon je tekst selecteren en later weer ergens plakken. Kan dit ook met de C500? Dit is nl wel handig om een telefoonnummer te SMS-en. Want een contactpersoon versturen kan ook niet :(
Er is een programmaatje gratis te vinden op de site www.coolsmartphone.com dat heet RJV SendContact. Daarmee kun je wel contacts per sms versturen. :)

En copy/pasten kan met het progje Xbar 2 (kost 6 dollar vanaf versie 2 meen ik) maar misschien kan het ook met een gratis oudere versie... succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mafketel schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:48:
waaròm heeft iedereen het over de moeilijke methode om de telefoon een harde reset te geven?
in de bureau-accessoires opslag wissen doet het zelfde.
is een stuk makkelijker.....

edit
ops is mischien toch niet helemaal hetzelfde...... opslag is nog steeds even vol
Je ROM is beschermd en kan dus niet zomaar gewist worden door files te deleten B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
als ik in een sms 12.30 wil schrijven en dan bij de 12. de 3 en de 0 wil schrijven krijg ik een hele zooi +++----++++ te zien en geen 3. T9 editor maak ik dus gebruik van...

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:44:
als ik in een sms 12.30 wil schrijven en dan bij de 12. de 3 en de 0 wil schrijven krijg ik een hele zooi +++----++++ te zien en geen 3. T9 editor maak ik dus gebruik van...

iemand een idee?
voor cijfers kun je de toetsen toch langer ingedrukt houden? Dan krijg je geen letters maar cijfers te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
get ging me er meer omdat zoiets niet hoort. als je 3 en dan 0 tikt dat ej dan een hele regel aan +jes en minnetjes krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:56:
[...]

Je ROM is beschermd en kan dus niet zomaar gewist worden door files te deleten B)
...... maar om de een of andere reden is de /windows dir van mijn nu zo vol? ik heb daar niks geinstaleerd.. alles meteen op de storagecard gezet, dat ik nu niets meer kan instaleren....

dus dacht ik fabrieksinstellingen, alles weg..... dat moet ik hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiNNiT
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-05-2020
Vraagje en wellicht een domme;)

Ik heb vandaag m'n 512mb kaartje (Dane Elec) binnengekregen. Vol enthousiast in m'n telefoon gepropt en vervolgens geprobeert wat mp3'tje er op te gooien. Dat lukte dus niet, want na een paar nummers werd al de melding gegeven dat er onvoldoende geheugen beschikbaar is.
Op de één of andere manier wordt de kaart niet herkent, zowel in 'Ruimte maker' en bij 'Instellingen/info' is geen spoor terug te vinden van extra geheugen.

Moet ik nog iets speciaals doen, kaar formatteren o.i.d?

Voorbaat dank!

[edit1]kleine aanvulling: als ik via explorer 'Systeem info' opvraag staat er bij Opslagkaart 489.13 MB. Dus ergens wordttie toch herkent, maar kan er nog steeds niets oppompen[/edit1]

[edit2]duh, moet ik natuurlijk wel de bestanden naar de storage card pompen. Probleem opgelost:)[/edit2]

[ Voor 34% gewijzigd door TiNNiT op 05-01-2005 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Mischien werken Dane Elec kaartjes gewoon niet met de c500? Volgens mij gebruikt iedereen tot nu toe Transcend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 07:34:
Dat heb je goed gezien, beetje raar 8)7
edit:
Ik heb een mailtje gestuurd, dit is het antwoord:

Hartelijk dank voor uw e-mail van dinsdag 04 januari met onderwerp 'C500 & tomtom mobile'. Hieronder ga ik graag in op uw vraag.

Dit is helaas een fout op onze website. Wij zijn hard bezig om dit op te lossen zodat het weer het juiste prijsniveau heeft. Wij vragen hiervoor uw begrip en u kunt het morgen weer tegen een voordeligere prijs aanschaffen.

Excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Martijn Fick
smartphoneshop.nl
Foutje, jaja :+

Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinus-Roro
  • Laatst online: 30-07 09:39
Even een andere vraag.
Met deze phone kun je via je datakabel muziekbestanden overzetten naar je geheugenkaartje.
Maar ik kan alleen maar mid-file's gebruiken als beltoon.
Maar dat klinkt voor geen meter natuurlijk.
Hoe krijg ik het voor elkaar om een file met een betere geluidsqualiteit als ringtone te
gebruiken???

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Marinus-Roro schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 10:25:
Even een andere vraag.
Met deze phone kun je via je datakabel muziekbestanden overzetten naar je geheugenkaartje.
Maar ik kan alleen maar mid-file's gebruiken als beltoon.
Maar dat klinkt voor geen meter natuurlijk.
Hoe krijg ik het voor elkaar om een file met een betere geluidsqualiteit als ringtone te
gebruiken???
je kan ook mp3, maar hoe weet ik niet, maar tis wel is eerder voorbijgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinus-Roro
  • Laatst online: 30-07 09:39
Mich schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 10:28:
[...] je kan ook mp3, maar hoe weet ik niet, maar tis wel is eerder voorbijgekomen
Ja ik kan wel MP3 afspelen, maar je kunt deze dus niet gebruiken al beltoon.
Had ook al gezocht in de gebruikershandleiding maar die zegt daar verder niets over
Dus maar weer even verder gezocht dan m'n neusje lang was - en inderdaad je kunt
naast midi file's ook WAV file's gebruiken als ringtone. :+
Dus bij deze is mijn probleem gelukkig ook weer opgelost.
Zag in een van de voorgaande reactie's ook nog deze onbeantwoorde vraag staan:
Hoe je MP3 - bestanden moet wijzigen in een andere mediaformaat:
MP3 kun je zeer eenvoudig omzetten in wav (of andere type) met o.a. het programma
Goldwave 5.08 - even googelen op Gwave508 - en dan kom je vanzelf wel een
download linkje tegen waar je het programma kunt downen. Ssex. :9

[ Voor 53% gewijzigd door Marinus-Roro op 06-01-2005 11:03 . Reden: ff iets beter geformuleerd. ]

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lmno31
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 22:39
In plaats van .WAV bestandjes kan je er beter .WMA bestandjes van maken. dit scheelt nogal in ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bestaat er een proggie die mp3 naar wma converteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiNNiT
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-05-2020
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 12:47:
bestaat er een proggie die mp3 naar wma converteerd?
Met Windowsmedia-player 10, kun je MP3 omzetten naar WMA. Daarvoor heb je de bonus-pack voor nodig. Downloaden doe je hier:
BonusPack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

top bedankt, ga gelijk aan de slag, had mooie airwolf mp3 en die werd ruim 10 mb groot zat gelijk me kaartje vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee wat het bereik is van bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Laatst online: 18-07 10:58
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:36:
iemand een idee wat het bereik is van bluetooth?
10 m.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Zo, ff een autolader gehaald bij een Orangeshop voor € 11.95. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 18:30:
Zo, ff een autolader gehaald bij een Orangeshop voor € 11.95. :z
Sommige mensen hebben ook altijd geluk.
Ik heb er vroeger nog € 14,95 voor moeten betalen. ;)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.