Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 3)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Touch
Reg. datum: 01 maart 2003

quote:
Waar heb ik dat eerder gehoord :Y)
quote:
bmwman schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:10:
[...]
Ja ben ook op zoek naar zo'n lader, ben reeds bij de orange shop geweest maar nada.
Is er geen site waar je ze online kan bestellen?
Ik heb hem gewoon bij de Orange-Shop gehaald hoor, voor 14,95 euro.

Pamas wijzigde dit bericht 03-01-2005 17:40 (49%)

GpsPasSion
Reg. datum: 26 november 2004

Erik1 in "De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C..."
quote:
RobinSas schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:45:
Ik heb de volgende vraag al eerder gesteld, maar ik heb nog geen passende oplossing gevonden.

Ik ben een zoek naar een 'today-screen' waar ik alle afspraken van vandaag op kan zien.

Ik heb tot nu toe een aantal home-screens geprobeerd, maar die komen niet verder dan volgende appointment (ook al is dat de volgende dag) en een all-day event.

Weet iemand software hiervoor? Het hoeft geen freeware te zijn, maar dat mag natuurlijk wel :-)

Gebruik Homescreen Designer van ruttensoft http://www.ruttensoft.com/smartphone/homescreendesigner.htm
Je kunt zelf plugins aanpassen oa van je agenda en op je homescreen laten weergeven.
Dit programma is niet freeware. je mag het 6 keer uitproberen.

GpsPasSion

Powered By Orange
Reg. datum: 22 september 2002

quote:
Pamas schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:11:
[...]

Waar heb ik dat eerder gehoord :Y)

[...]

Ik heb hem gewoon bij de Orange-Shop gehaald hoor, voor 14,95 euro.
Ja precies, hij heeft ook online gestaan, maar nu niet meer. Ze hebben nu tot 50% korting op de acces. in de online shop, maar daar is de autolader nu tijdelijk niet te koop zo te zien.

Reg. datum: 03 november 2004

quote:
carlvanloo schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:05:
[...]

Ja precies, hij heeft ook online gestaan, maar nu niet meer. Ze hebben nu tot 50% korting op de acces. in de online shop, maar daar is de autolader nu tijdelijk niet te koop zo te zien.

Beste mensen, in deel 2 van dit topic heb ik al eens gemeld dat ik mijn lader via www.orange.co.uk heb besteld. Later kwam ik er achter dat alleen bestellingen van mensen uit de UK in behandeling worden genomen. Wie schetst mijn verbazing als ik later via de post een mooi pakje thuis krijg bezorgd met daarin een perfecte autolader :-)) Kennelijk stuurt Orange UK de bestelling door naar www.ora.co.uk want zij hebben uiteindelijk aan mij de lader geleverd. Uiteraard zijn jullie benieuwd naar de kosten: ¤ 14,95 (all-in uiteraard): dus net zo duur als in de Orange shop, waar die overigens bijna niet te krijgen is.
Ik zou dus zeggen: kijk eens op www.ora.co.uk of probeer het anders via www.orange.co.uk (net als ik heb gedaan. Suc6!!

Reg. datum: 21 april 2002

quote:

[...]
Gebruik Homescreen Designer van ruttensoft
[...]

Heb ik geprobeerd, alleen geld daarvoor hetzelfde maximum aan informatie als elke ander home-screen.
Dus alleen next appointment en all-day activity

RobinSas wijzigde dit bericht 03-01-2005 22:44 (4%)

Asus W2V + Acer TravelMate 803Lci + Sony Picturebook + SPV-C500 + MDA-Vario + Nikon D70s / Sigma DC 18-200

Reg. datum: 20 december 2003

Kan iemand mij misschien een geschikte carholder aanbevelen voor de C500? Wat ik tot nu toe bij de Halfords/ Kruidvat heb zien liggen viel best tegen. Een online shop misschien met leuk spul?

misschien een hele stomme vraag maar heeft dit ding een trilfunctie???

GA-X38-DS5, 3Gb pc8500 geheugen, E6750 @ stock, Sapphire Radeon HD3870 @ stock, Coolermast Cm690, Samsung 2232BW, EN EEN IPHONE :D

eens per jaar word psv kampioe
Reg. datum: 26 december 2000

quote:
Michieleke schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:28:
misschien een hele stomme vraag maar heeft dit ding een trilfunctie???
ja (ik zal bijna zeggen: duhh)
Reg. datum: 29 oktober 2002

Ok, misschien niet de meest relevante post, maar het is toch niet alleen mij opgevallen dat de aangeboden combinatie c500+tomtom op smartphonestop.nl meer kost (¤559) dan diezelfde twee producten los bestellen (¤548)?

Krijg je iets bij dat combopakket waar ik overheen lees, of wordt je gewoon geflest :?

maar nu even niet

Touch

Dat heb je goed gezien, beetje raar 8)7
edit:
Ik heb een mailtje gestuurd, dit is het antwoord:

Hartelijk dank voor uw e-mail van dinsdag 04 januari met onderwerp 'C500 & tomtom mobile'. Hieronder ga ik graag in op uw vraag.

Dit is helaas een fout op onze website. Wij zijn hard bezig om dit op te lossen zodat het weer het juiste prijsniveau heeft. Wij vragen hiervoor uw begrip en u kunt het morgen weer tegen een voordeligere prijs aanschaffen.

Excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Martijn Fick
smartphoneshop.nl

Pamas wijzigde dit bericht 04-01-2005 17:37 (89%)

Reg. datum: 14 maart 2001

nou heb ik 3 topics doorgenomen (vogelvlucht) maar ik kan nergens vinden hoe en of ik mijn in en uitgaande SMS berichten kan bewaren (en eventueel in en uitgaande gesprekken). Importeren van de sim is wel mogelijk maar exporteren naar de sim? Of is er iets mogelijk via Outlook en ActiveSync?

quote:
Mich schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:51:
[...]

ja (ik zal bijna zeggen: duhh)
ja klopt maar kon het nergens vinden :o

GA-X38-DS5, 3Gb pc8500 geheugen, E6750 @ stock, Sapphire Radeon HD3870 @ stock, Coolermast Cm690, Samsung 2232BW, EN EEN IPHONE :D

met dank aan..................
Reg. datum: 24 januari 2002

Ik zie net dat ik ook stof onder mijn beeldscherm krijg :( Kan ik van orange een nieuwe terugkrijgen als ik hem opstuur ? (mja zal vast wel ergens staan maar heb de tijd niet om alles door te lezen)

Being Crazy Ownz

hier kan ik je (vanuit eigen ervaring) in ieder geval mee helpen: Orange ruilt het toestel om maar het kan zijn dat je een gerecylced exemplaar krijgt (maar verder wel helemaal in orde EN stofvrij!)

Done in 60 seconds

quote:
Fugie schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:36:
(mja zal vast wel ergens staan maar heb de tijd niet om alles door te lezen)
Luiheid is des duivels oorkussen. Waarom zou je zelf op zoek gaan als je andere mensen ook onnodig tot last kunt zijn. :r

Nederlands is makkelijker als je denkt!

Reg. datum: 11 september 2002

quote:
hemiparo schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 09:27:
nou heb ik 3 topics doorgenomen (vogelvlucht) maar ik kan nergens vinden hoe en of ik mijn in en uitgaande SMS berichten kan bewaren (en eventueel in en uitgaande gesprekken). Importeren van de sim is wel mogelijk maar exporteren naar de sim? Of is er iets mogelijk via Outlook en ActiveSync?

Als je in je SMS folder bent. Inbox of wat dan ook.
Ga naar Menu -> Options -> Sending -> Save Copies of sent items.
Heb zelf in Engels vandaar. Maar dat is makkelijk te vertalen imho.

quote:
hemiparo schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:41:
hier kan ik je (vanuit eigen ervaring) in ieder geval mee helpen: Orange ruilt het toestel om maar het kan zijn dat je een gerecylced exemplaar krijgt (maar verder wel helemaal in orde EN stofvrij!)

naja eerst maar eens de stofzuiger erop zetten dan :{

quote:
VisaRider schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:57:
[...]

Luiheid is des duivels oorkussen. Waarom zou je zelf op zoek gaan als je andere mensen ook onnodig tot last kunt zijn. :r
nou nou, geen tijd betekent niet dat ik lui ben, heb meer te doen dan 3 topics doorlezen :)

Being Crazy Ownz

@Bbfreak: dank je... en nu zie ik ook dat ik mijn vraag een beetje te sumier heb gesteld.
Ik bedoel het bewaren van SMS berichten en gesprekken NA een harde reset. Dus bv. alles opslaan op de geheugenkaart. Is dat mogelijk?

quote:
hemiparo schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:31:
@Bbfreak: dank je... en nu zie ik ook dat ik mijn vraag een beetje te sumier heb gesteld.
Ik bedoel het bewaren van SMS berichten en gesprekken NA een harde reset. Dus bv. alles opslaan op de geheugenkaart. Is dat mogelijk?
ik geloof dat je via orange world een backup kan maken, weet niet in hoeverre dan je sms berichten enzo worden bewaard. Anders zijn er vast wel programmatjes voor die dat kunnen.

Being Crazy Ownz

:) geloof het zo alleen kan ik het niet vinden dus dat is de vraag - via Orange backup gaan alleen Contacts, Calendar, My documents en Sim data (misschien mogelijk om alle SMS berichten op Sim op te slaan, alleen heb je dan weer minder ruimte).

Done in 60 seconds

quote:
Fugie schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:29:
[...]
nou nou, geen tijd betekent niet dat ik lui ben, heb meer te doen dan 3 topics doorlezen :)

Dat is toch hetzelfde. Wij hebben hier met z'n allen al meermalen de moeite genomen de meeste vragen te beantwoorden, we zijn geen soort helplijn waar we met z'n 100en zitten te wachten de zoveelste instantie van dezelfde vraag nogmaals te beantwoorden. Het vervuilt ook enorm, als je straks 120 pagina's thread zou lezen en je ziet iedere 2 pagina's dezelfde vragen en antwoorden terugkomen.

Vandaar ons credo: Lees de draad voor je blaat :)

Nederlands is makkelijker als je denkt!

quote:
VisaRider schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:38:
[...]
Dat is toch hetzelfde. Wij hebben hier met z'n allen al meermalen de moeite genomen de meeste vragen te beantwoorden, we zijn geen soort helplijn waar we met z'n 100en zitten te wachten de zoveelste instantie van dezelfde vraag nogmaals te beantwoorden. Het vervuilt ook enorm, als je straks 120 pagina's thread zou lezen en je ziet iedere 2 pagina's dezelfde vragen en antwoorden terugkomen.

Vandaar ons credo: Lees de draad voor je blaat :)
Klopt.... maar is mijn vraag ook in de draad te vinden?

Touch

quote:
hemiparo schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:12:
[...]

Klopt.... maar is mijn vraag ook in de draad te vinden?
Volgens mij sloeg dat niet op jou.

snap ik :) en voelde me ook niet aangesproken hoor maar vraag me alleen af of het antwoord op mijn vraag ook in de thread te vinden is ;)

Touch

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: