De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 3)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicDe laatste tijd ( vanaf 22 dec.) krijg ik mijn "Belgeschiedenis" geen gebelde- en ontvangen nummers meer te zien.
Alles van voor de 23e staat er nog wel.
Ik heb volgens mij ook geen programma's rond die tijd geinstalleerd.
Wat denken jullie, hard reset?
quote:Pamas schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 12:46:
De laatste tijd ( vanaf 22 dec.) krijg ik mijn "Belgeschiedenis" geen gebelde- en ontvangen nummers meer te zien.
Tja, het kan niet aan een geinstalleerde of gedeinstalleerde toepassing gaan, dus waarschijnlijk een Windows bugje...
Hard reset kan geen kwaad, alleen wat minder prettig ivm "loss of data" en zo
quote:Mark-A schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 07:52:
[...]
Heb ik ook wel eens.
Opnieuw opstarten (van de telefoon) helpt dan vaak.
P.S. je moet naar link/recht met de scroll toets om een link te highlighten, niet omhoog/omlaag!.
Tnx het laatste kwam ik vrij snel achter
Toch jammer van opera dan dat je soms moet opnieuw opstarten, but ga het proberen.
@RobinSas waar heeft u dat verloop stekkertje gevonden? Ik wil ook wel zo'n ding
Hoe zijn de ontvangst/signaalsterkte en de geluids(gespreks)kwaliteit van de C500? Heb tot nu toe altijd Motorola's gehad, omdat die als een beest vasthouden aan een signaal en zelfs bij één balkje ontvangst nog prima klinken. De MPx220 is alleen op bepaalde punten nogal sneu uit de verf gekomen, dus ik overweeg een C500/sp3 of een SDA/sp3i.
quote:ruubs schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 14:24:
Hoe zijn de ontvangst/signaalsterkte en de geluids(gespreks)kwaliteit van de C500? Heb tot nu toe altijd Motorola's gehad, omdat die als een beest vasthouden aan een signaal en zelfs bij één balkje ontvangst nog prima klinken.
Ik heb er geen problemen mee, net zo goed als mijn Neukia wat dat betreft (maar qua functionaliteit VEEL beter).
Dekking van Orange wat mij betreft prima in orde ook. Rijdt vaak in de buiten gebieden (zeg maar het platteland)..nooit gehad dat ik geen dekking had. (alleen ergens midden "op de hei" in een boerderij had ik laatst geen bereik)
quote:De MPx220 is alleen op bepaalde punten nogal sneu uit de verf gekomen, dus ik overweeg een C500/sp3 of een SDA/sp3i.
als ik daar dan ook mijn mening over mag ventileren: ik zou gaan voor de C500.
Handzamer formaat , heeft de meest belangrijke functies ook (agenda, email etc etc)...
En, laten we eerlijk zijn, is natuurlijk gewoon een gaaf dingetje
Mark-A wijzigde dit bericht 31-12-2004 14:53 (32%)
Nou ik heb vaak genoeg gehad met orange dat ik geen bereik had. Na maanden zeuren hebben ze eindelijk bij ons in de stad gemeten en bleek inderdaad niet goed te zijn en na maanden erna eindelijk een paal bij geplaatst.
Ik vind ook dat bij orange de signaal sterk lijkt totdat je gaat bellen dan springt het 2 streepjes terug. Nee orange hier is niet al te best maar ook in rest van land vind ik het ook niet altijd geweldig.
Ik vind ook dat bij orange de signaal sterk lijkt totdat je gaat bellen dan springt het 2 streepjes terug. Nee orange hier is niet al te best maar ook in rest van land vind ik het ook niet altijd geweldig.
hehe, ik heb er nog nooit last van gehad hoor. Maar ik woon dan ook in de randstadquote:MEEUW schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 15:18:
Nou ik heb vaak genoeg gehad met orange dat ik geen bereik had. Na maanden zeuren hebben ze eindelijk bij ons in de stad gemeten en bleek inderdaad niet goed te zijn en na maanden erna eindelijk een paal bij geplaatst.
| specs | homepage | V3 (ut clan) |
quote:Mich schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 15:38:
[...]
hehe, ik heb er nog nooit last van gehad hoor. Maar ik woon dan ook in de randstaddaar is het iig in orde
Hier in Groningen ook geen problemen.
Heb nu al 6 jaar Dutchtone/Orange en nog nooit echt problemen gehad.
Nokia N80 & Nokia N95
Hahaha ik woon ook in de randstad.
Hebben jullie ook last van dat de spv af en toe enorm traag is ? of moet ik net als mijn pc blijven opnieuw opstarten =) ?
Hebben jullie ook last van dat de spv af en toe enorm traag is ? of moet ik net als mijn pc blijven opnieuw opstarten =) ?
quote:MEEUW schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 21:59:
Pamas wijzigde dit bericht 01-01-2005 09:07 (255%)
Jeee ben ik de eerste in het nieuwe jaar die wat post 
maar mijn display verlichting bleef dus ook uit vanacht, zal wel door de kou komen, best raar dat ze daar zo gevoelig voor zijn
maar mijn display verlichting bleef dus ook uit vanacht, zal wel door de kou komen, best raar dat ze daar zo gevoelig voor zijn
Kijk is bij taakbeheer hoeveel vrij geheugen er is. Bij is er ongeveer 7 MB vrij als ik alles afsluit nu is at 7.556 kbquote:MEEUW schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 21:59:
Reg. datum: 06 november 2003
Reg. datum: 06 november 2003
Ik heb vorige week mijn C500 bij -9 graden gebruikt en nergens last van gehad. Afgezien van dat hij iets langzamer was, maar dat merk ik bij alle telefoons als het wat kouder is.quote:Mich schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 10:44:
Jeee ben ik de eerste in het nieuwe jaar die wat post
bij - 9 gebruiken is niet hetzelfde als een uur of 3 in de kou staan bij 4 a 5 graden. Of was jij ook langer buiten ?quote:Blom schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 15:07:
[...]
Ik heb vorige week mijn C500 bij -9 graden gebruikt en nergens last van gehad. Afgezien van dat hij iets langzamer was, maar dat merk ik bij alle telefoons als het wat kouder is.
hey, klopt het dat wanneer ik een nieuwe mail account instel (bv mijn planetmail) dat wanneer ik emails ophaaldeze niet worden opgeslagen ? Best lastig aangezien het wel van mijn bundel afgaat 
Being Crazy Ownz
Heb met oud en nieuw langer dan een uur buiten gestaan in de kou. En mn telefoon deed het gewoon perfect, geen last van een scherm dat niet reageerd.quote:Mich schreef op zondag 02 januari 2005 @ 09:01:
[...]
bij - 9 gebruiken is niet hetzelfde als een uur of 3 in de kou staan bij 4 a 5 graden. Of was jij ook langer buiten ?
Ik had het laatst over programmatje die alles afsloot tegelijk.
Ich habe es gefunden
Hier te downloaden : www.grooveit.nl/QuickClose.zip
Have fun
Ich habe es gefunden
Hier te downloaden : www.grooveit.nl/QuickClose.zip
Have fun
Een vraagje. Ik heb alle 3 topics over de c500 doorgenomen, en kwam maar 2 plaatjes tegen van mensen op het forum die er een foto van hadden genomen.
Zou iemand ook foto's van zijn c500 kunnen nemen terwijl ie aanstaat en bv msn ofzo aan heeft?, dan kan ik em wat vergelijken met m'n oude spv... aangezien ze in de orange winkel em niet aan willen/kunnen doen voor me.
Zou iemand ook foto's van zijn c500 kunnen nemen terwijl ie aanstaat en bv msn ofzo aan heeft?, dan kan ik em wat vergelijken met m'n oude spv... aangezien ze in de orange winkel em niet aan willen/kunnen doen voor me.
Ik ben van plan deze smartphone aan te gaan schaffen, maar weet iemand hoe het zit met internet..
Kan ik via bluetooth mijn internet verbinding delen ?
omfg
Lees eerst de 2 eerder verschenen topics over de C500 en dan had je het antwoord tegengekomen. Lees de draad voor je blaat.quote:Svenneh schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:27:
Ik ben van plan deze smartphone aan te gaan schaffen, maar weet iemand hoe het zit met internet..
Nederlands is makkelijker als je denkt!
Reg. datum: 02 oktober 2002
Reg. datum: 02 oktober 2002
als iemand kan vertellen hoe ik nette screenshots kan maken op dat ding maak ik de screens wel.
keep your friends close, keep your enemy's closer
Ik ben opzoek naar een Autolader voor de C500 bestaat deze en zoja waar? Op de orange site en in de orange shop is deze niet verkrijgbaar
en ik ga binnekort op vakantie dus het is wel zo handig.
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Reg. datum: 21 april 2002
Reg. datum: 21 april 2002
Ik heb de volgende vraag al eerder gesteld, maar ik heb nog geen passende oplossing gevonden.
Ik ben een zoek naar een 'today-screen' waar ik alle afspraken van vandaag op kan zien.
Ik heb tot nu toe een aantal home-screens geprobeerd, maar die komen niet verder dan volgende appointment (ook al is dat de volgende dag) en een all-day event.
Weet iemand software hiervoor? Het hoeft geen freeware te zijn, maar dat mag natuurlijk wel :-)
Ik ben een zoek naar een 'today-screen' waar ik alle afspraken van vandaag op kan zien.
Ik heb tot nu toe een aantal home-screens geprobeerd, maar die komen niet verder dan volgende appointment (ook al is dat de volgende dag) en een all-day event.
Weet iemand software hiervoor? Het hoeft geen freeware te zijn, maar dat mag natuurlijk wel :-)
Asus W2V + Acer TravelMate 803Lci + Sony Picturebook + SPV-C500 + MDA-Vario + Nikon D70s / Sigma DC 18-200
Reg. datum: 22 november 2002
Reg. datum: 22 november 2002
quote:cool0 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:44:
Ik ben opzoek naar een Autolader voor de C500 bestaat deze en zoja waar? Op de orange site en in de orange shop is deze niet verkrijgbaaren ik ga binnekort op vakantie dus het is wel zo handig.
Ja ben ook op zoek naar zp'n lader, ben reeds bij de orange shop geweest maar nada.
Is er geen site waar je ze online kan bestellen?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.