Reg. datum: 12 augustus 2003
De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 3)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicBerichten: 121
quote:Carnagy schreef op donderdag 30 december 2004 @ 14:09:
dat rechts klikken op het apparaat bedoel je (de telefoon dus) heeft weinig nut. ik kan alleen instellen of de inbox moet synchroniseren en dats alles.
Nee ik bedoel het knopje Settings dat aan de rechterkant van het venster zit bij je opties. Dus niet rechtermuisknop o.i.d.
Dat kan, er is een RVJ Tweaks te vinden in dit topic (pag 44 van deel 2) waarmee het dacht ik kan.quote:
andere vraag: Ik kan de .wav files alleen op storage/application data/sounds gooien als ik wil dat ze gezien worden door de "ringtone kiezer"
kan ik ze niet op de storage card zetten en dan dus zo mijn vrij geheugen een beetje sparen
Aan de rechterzijkant, ong een 8 cm van de onderkant (dus behoorlijk bovenaan)quote:nathalia schreef op donderdag 30 december 2004 @ 14:37:
Aan welke kant zit de speaker. Aan de linker zijkant of aan de rechter zijkant. En hoeveel centimeter van de onderkant af? Ik heb een SPV c500 besteld en wil NU een houder gaan halen bij Halfords ofzo. Maar dat klemgeval moet natuurlijk niet de speaker afklemmen....
Reg. datum: 07 december 2004
Ik heb het geprobeert met een compressor maar dit heeft geen enkel effect...
Macbook Pro 17" - 2.93Ghz - 4GB DDR3 - Intel X25-M Postville 160 GB SSD
Reg. datum: 26 oktober 2003
Reg. datum: 26 oktober 2003
Reg. datum: 24 november 2004
quote:MistiQue schreef op donderdag 30 december 2004 @ 08:50:
[...]
Dan zijn de attachments van je mailtjes nog niet gesynct. Moet je ff in ActiveSync aangeven dat je ook de bijlages/attachments mee wilt nemen tijdens het synchroniseren
edit:
Tools > Options > Inbox selecteren > rechts klikken op Settings
yesss het werkt, fantastisch. ik kan de attachments openen.
nog een paar vraagjes.
ik heb mooie mp3 ringtones maar hij herkent alleen maar wave als beltone, bestaat er een converter of zoiets?
nog een vraag, ik zit te klooien met de handsfree functie maar krijg dit niet werkend.
je kan dit ding toch gewoon voor je neerleggen en dan gesprek voeren?? of ben ik nu abuis.
je kan dit ding toch gewoon voor je neerleggen en dan gesprek voeren?? of ben ik nu abuis.
Ja gewoon bij een gesprek de bellen knop paar sec. inhouden. Dan moet t lukken!
quote:Yorick81 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:01:
Ik heb het geprobeert met een compressor maar dit heeft geen enkel effect...
Ik bedoelde idd met een compressor. 'compressed air' was de verkeerde term.
Jammer dat dat niet lukt. Nou ik ga binnenkort nog eens naar die kerel in de orange shop die het stof vorige keer wegkreeg. Ik vraag hem wel ff wat de skill is.
404 error: File not found
de bellen dat is de groene knop ?quote:carlvanloo schreef op donderdag 30 december 2004 @ 21:23:
Ja gewoon bij een gesprek de bellen knop paar sec. inhouden. Dan moet t lukken!
toppie werkt ook weer prima. iemand nog goede mp3 player voor dit ding??? liefst freewarequote:
quote:the_bash schreef op donderdag 30 december 2004 @ 21:33:
[...]
Ik bedoelde idd met een compressor. 'compressed air' was de verkeerde term.
Jammer dat dat niet lukt. Nou ik ga binnenkort nog eens naar die kerel in de orange shop die het stof vorige keer wegkreeg. Ik vraag hem wel ff wat de skill is.
Goed plan!
Ben benieuwd of hij z'n geheimpje wil verklappen ;-)
Macbook Pro 17" - 2.93Ghz - 4GB DDR3 - Intel X25-M Postville 160 GB SSD
Betaplayer werkt wel ok, mits je m3u-playlists maakt, anders wordt het nummer elke keer herhaald. Verbruikt in ieder geval minder resources dan WMP.quote:martijn77 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 22:21:
toppie werkt ook weer prima. iemand nog goede mp3 player voor dit ding??? liefst freeware
-=Silent OC PC=- -=E2140 @ 3424Mhz=- -=Asus EEE 1000HE
http://www.microsoft.com/...snmessenger/pocketpc.mspx
via deze link kom je bij een messanger update uit..........is dit interessant voor ons om te gebruiken??? of niet nodig???
via deze link kom je bij een messanger update uit..........is dit interessant voor ons om te gebruiken??? of niet nodig???
Stel ik heb aantal links op een pagina bij opera. Waarom kan ik dan niet naar beneden gaan? iets mis met de navigatie van opera? of doe ik iets fout? heb op alle knoppen gedrukt. try startpaigna.nl en verder dan vrijdag 31 december link kom je niet.en als je erop klikt doettie ook niks.
Het is geen pocketPC he, dus lijkt me niet echt nodig.quote:martijn77 schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 00:39:
http://www.microsoft.com/...snmessenger/pocketpc.mspx
Doet je Messenger het dan niet goed ?
-=Silent OC PC=- -=E2140 @ 3424Mhz=- -=Asus EEE 1000HE
quote:martijn77 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:55:
nog een vraag, ik zit te klooien met de handsfree functie maar krijg dit niet werkend.
Hij heeft een goeie speaker, alleen als dat ding ver van je af ligt pikt de microfoon geen geluid meer op.
Op Tucows is veel te vinden.quote:mp3conversie naar .WAV
Ik gebruik dBpoweramp (freeware)...werkt perfect.
quote:MEEUW schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 03:38:
Stel ik heb aantal links op een pagina bij opera. Waarom kan ik dan niet naar beneden gaan? iets mis met de navigatie van opera? of doe ik iets fout? heb op alle knoppen gedrukt. try startpaigna.nl en verder dan vrijdag 31 december link kom je niet.en als je erop klikt doettie ook niks.
Heb ik ook wel eens.
Opnieuw opstarten (van de telefoon) helpt dan vaak.
P.S. je moet naar link/recht met de scroll toets om een link te highlighten, niet omhoog/omlaag!.
Mark-A wijzigde dit bericht 31-12-2004 08:05 (10%)
Reg. datum: 31 december 2004
Reg. datum: 31 december 2004
Kun je ook (mbv een verloopstekker jackplug 2,5 naar tulp stereo) je SPV aansluiten op bijvoorbeeld de aux aansluiting van je stereoset? Ik las nml. ergens in dit topic dat wanneer je een jackplug in je SPV drukt, het geluid van je mediaspeler via het interne speakertje gaat.
Hellp?
Hellp?
quote:spvrobbert schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 09:27:
Kun je ook (mbv een verloopstekker jackplug 2,5 naar tulp stereo) je SPV aansluiten op bijvoorbeeld de aux aansluiting van je stereoset? Ik las nml. ergens in dit topic dat wanneer je een jackplug in je SPV drukt, het geluid van je mediaspeler via het interne speakertje gaat.
Hellp?
Welkom op het forum.
Op zich zou het moeten lukken, maar zoals je in voorgaande (mn. deel 2) topics hebt kunnen lezen functioneren headsets (behalve de originele) meestal niet goed, of minder goed dan eigenlijk zou moeten. Ze kraken, maken geen goed contact.
Kan me indenken dat dit ook geld voor zo'n verloop stekkertje.
Maar het KAN wel (technisch gezien), en als je zo'n kabel heb liggen: proberen kan geen kwaad.
Als je een jackplug gebruikt gaat het geluid overigens NIET via de speaker, maar dus via de "jack-uitgang"
Mark-A wijzigde dit bericht 31-12-2004 09:37 (9%)
Reg. datum: 14 maart 2001
Reg. datum: 14 maart 2001
al een reactie ontvangen?quote:Mark-A schreef op maandag 27 december 2004 @ 08:17:
Hallo Vellenbestellers
Ik doe vanavond een mailtje de deur uit naar m5000 ivm de verkeerde afmetingen van de folie.
Just so you know.
was een beetje blijven liggen i.v.m. kerst
nejequote:
Reg. datum: 21 april 2002
Reg. datum: 21 april 2002
Ik gebruik in mijn auto een verloopje van 2,5 naar 3,5mm jack en dat werkt bij mij in ieder geval vlekkeloos.quote:spvrobbert schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 09:27:
Hellp?
Asus W2V + Acer TravelMate 803Lci + Sony Picturebook + SPV-C500 + MDA-Vario + Nikon D70s / Sigma DC 18-200
In men telefoonlijst heb je zeg maar 3 standaard groepen: persoonlijk, zakelijk en overig. Kan ik hier ook groepen bij maken ??
Bij men nokia 7650 kon ik ook sms-en sturen naar een hele groep, is dat hier ook mogelijk als ik men contacten in groepen indeel ?
Bij men nokia 7650 kon ik ook sms-en sturen naar een hele groep, is dat hier ook mogelijk als ik men contacten in groepen indeel ?
| specs | homepage | V3 (ut clan) |
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.