Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 3)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 30 januari 2004

quote:
olanjouw schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:55:
het lukt me maar niet om mijn pop mail op te halen.
email versturen via smtp.orange.nl gaat prima

tomtom navigatie gaat ook prima, alleen tomtom traffic lukt weer niet (kan geen connectie maken...)
ik heb eea aangepast naar poort 5080 in de wapproxy, ik kan internetten
waarschijnlijk staan echter mijn internet connectie instellingen toch niet goed.
heb het ook gepropbeerd met de originele settings, helaas geen resultaat
blijf foutmeldingen ontvangen als ik mijn email wil ophalen.
je wachtwoord moet (waarschijnlijk) in hoofdletters!!!. (ook al heb je dat bij het kiezen van een wachtwoord niet gedaan)
quote:

wie kan me een goed overzicht geven van hoe het nu precies zit , ik ben het helemaal kwijt
wat is WAP wat is GPRS? hoe stel ik eea in in mijn c500
welke settings voor GPRS welke voor Wap hoe kies ik voor internet voor GPRS of gaat dat automatisch etc.

Het zal technisch niet helemaal kloppen, maar WAP is mobiel browsen, wat dus via GPRS gaat (er zijn ook andere mogelijkheden, zoals "inbellen")..
WAP is dus zeg maar "internet op je telefoon" en GPRS is de dataverbinding waarover je dat doet...

Mark-A wijzigde dit bericht 29-12-2004 08:39 (23%)

Done in 60 seconds

quote:
MEEUW schreef op woensdag 29 december 2004 @ 02:22:
But, teneminste, Verders, zegtie, duurd, Unt, owja, Wha.

<offtopic>
Waar heb jij Nederlands geleerd?
</offtopic>

Nederlands is makkelijker als je denkt!

Reg. datum: 23 maart 2004

quote:
MEEUW schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 16:03:
Het stof heb ik ff over nagedacht (heel ff hoor ;) ). Ik heb het niet, nog niet.
Maar probeer eens met je mond te zuigen. Lippen op lengte van display zetten en andere op de zijkant. Dan sluit je alles af en dat doet een stofzuiger niet.
Als je je vinger op het speakertje zet dan merk je ook dat je veel meer kracht moet zetten om lucht uit je phone te zuigen. Of klinkt dit vaag ?
Proberen kan geen kwaad hihi B)

Hallooo :P of je met je mond harder kan zuige als 1400 Watt 8)7
Mja.. vraag wel aan me vriendin die kan ook goed zuigen.. :9~ euh bedoel stofzuigen :X

Maar ik vraag me af wat die dudes van de Orangeshop doen dan om stof te verwijderen. Zoals namelijk in de pdf te zien in dit vorige topic, is het niet echt makkelijk het voorfrontje te verwijderen. :/

AMD 64 4000+ | Asus A8N32-SLI Deluxe | Kingston 2GB | Asus EN7900GT | BeQueit P6-600W

quote:
toetje85 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 12:30:
[...]

Hallooo :P of je met je mond harder kan zuige als 1400 Watt 8)7
Met je mond kun je (zoals al terecht is opgemerkt) wel een luchtdichte afsluiting maken rond de telefoon, waardoor je dus effectiever gebruik maakt van de zuigkracht..

quote:
Mark-A schreef op woensdag 29 december 2004 @ 12:55:
[...]

Met je mond kun je (zoals al terecht is opgemerkt) wel een luchtdichte afsluiting maken rond de telefoon, waardoor je dus effectiever gebruik maakt van de zuigkracht..
maar even hoor :P lijkt me vrij stom eruit zien.. komt er iemand langs lopen en sta je daar beetje op je telefoon te zuigen :*) : huh waarom doe je dat nu?.... euh om stof uit me telefoon te halen :+

AMD 64 4000+ | Asus A8N32-SLI Deluxe | Kingston 2GB | Asus EN7900GT | BeQueit P6-600W

quote:
toetje85 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 13:29:
[...]

maar even hoor :P lijkt me vrij stom eruit zien.. komt er iemand langs lopen en sta je daar beetje op je telefoon te zuigen :*) : huh waarom doe je dat nu?.... euh om stof uit me telefoon te halen :+

Aan de andere kant, je gaat ook niet met een stofzuiger over straat toch :D

UND JETZT: weer ontopic!! ;)

Lol ontdek net 2 sleufjes in me c500. helaas kan ik er geen foto van maken.. Dit zijn duidelijk de ingangen waardoor stof achter me glas zit. aangezien de stof alleen maar rechts zit.

Maar ik zal even uitleggen waar het zit.. (kheb een zwart c500) aan de rechterzijkant van je toestel, tussen het voor frontje en het zilvere stukje zit een heel dun naadje ;)
Als je goed kijkt zie je daartussen net boven de camera-toets een ruimte zitten ter grote van ong. 1 cm en dan ongeveer een halve centimeter naar links nog 1tje die is iets kleiner ;)
En de rest van dat gehele naadje langs de zijkant van het toestel is wel alles dicht :/
Dit zijn bij mij waarschijnlijk de gaatjes waar het stof vandaan komt aangezien het alleen in de rechterbovenhoek zit. En ja ik weet dat dit misschien niets helpt om preventie te voorkomen maar dit zijn naar mijn weten de boosdoeners. En om nou me toestel te lijf te gaan met een kit-spuit lijkt me een beetje overdreven :P

het Hardware-Hondje :]

http://www.xbmcfreak.nl/

sky diver
Reg. datum: 26 november 2001

quote]MEEUW schreef op woensdag 29 december 2004 @ 02:22:
Ik heb alles geinstalleerd opera en ini file veranderd voor diegene die zo lief was om deze phone te ruilen ;)
[/quote]
quote:
owenmeany schreef op woensdag 29 december 2004 @ 04:10:
[...]had jij je toestel niet geruild voor een neukia 3310??
*brrrrpss*....

ja.... :)

Ja het klinkt misschien gek van dat op de telefoon zuigen en vrouwen zullen dat ongetwijfeld beter kunnen misschien ( ;) ) But gelukkig snapt Mark-A het wel mijn punt :D.
Maar als je het nu eerst geprobeerd had inplaats dat gelul dan wisten we het of het effect heeft hihi :P. Je was het stof toch zat ?

offtopic.
owja Door: VisaRider ik he eigenlijk nooit op school gezeten ;) Maar mijn nederlands is moet ik toegeven bar en bar slecht. Zeker 's nacht en lees ook veel op engelse en duitse sites enzo dus het sluipt er wel eens het 1 en ander af en toe in.
En daarbij wil ik graag de jonge jeugd bijhouden met hun chattaaltje :P. alleen lukt niet echt B)

ontopic : heeft iemand alles op een rijtje over dat opera ?? (zie mijn vorige post)

Matthijs
Reg. datum: 23 december 2004

Ik ga zekers niet als eerste proberen het stof oraal te verwijderen. Als iemand kan bevestigen dat het stof daardoor weggaat ok, maar mijn trots staat nu nog in de weg.

Oh en wat betreft dat sleufje naast het scherm, dat staat al in een ander deel aangegeven. Maarja, hoe gaan we dat dichtkrijgen.

Heeft iemand het als eens geprobeerd met 'compressed air'? Dat moet toch iig het stof in beweging brengen.

Ik moet zeggen dat nu ik de krusselcase heb, ik het stof niet echt heel duidelijk meer zie en daarmee is er ook een grote brok frustratie verdwenen als ik naar de phone kijk. De case helpt BTW geen zier tegen stof, het lijkt wel alsof die case stof AANtrekt. Na 1 dag zit alles er al onder. Ik heb toch geen stoffig beroep... dacht ik.... kantoornerd... B)

404 error: File not found

Reg. datum: 27 december 2004

heeft er al iemand ervaring met een BT toetsenbord aan de SPV C500?

bob

Reg. datum: 12 december 2004

email probleem is helaas niet opgelost door gebruik van hoofdletters
wel kreeg ik bij connectie maken opnieuw de vraag om password in te geven. mail server herkende dus dat het een fout password was
bij invoer van het juiste kreeg ik gelijk weer de foutmelding dat downloaden van berichten niet gelukt is, controleer account settings of netwerk coverage
er wordt dus wel ingelogd. het lijkt wel of de pop server niet helemaal juist werkt
Ik heb verder geen problemen met email

is ergens na te gaan of pop server juist is voor gebruik met gprs/smartphone etc. ?

Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

quote:
the_bash schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:44:
Heeft iemand het als eens geprobeerd met 'compressed air'? Dat moet toch iig het stof in beweging brengen.
Ik vraag me af of dat slim is om te doen. Die lucht is ijskoud en ik weet niet of dat bevordelijk is om over dat TFT schermpje heen te jagen.

Carpe Aptenodytes!
Reg. datum: 10 juni 2001

Als je bedoelt om er gewoon met een compressor op te blazen dan is die lucht niet ijskoud hoor, er staat alleen veel druk achter.

Als je zo'n gaar spuitbusje bedoelt die worden geloof ik koud als je ze andersom houd ja :P

Desktop: AMD X2 5000+ - 780G - 6GB RAM - 2x 640GB raid0 + 1TB - 20" Samsung 206BW
Laptop: IBM ThinkPad T41 - P-M 1600 - 2GB RAM - 60GB 7200rpm - 14" SXGA+

Reg. datum: 24 november 2004

he dit is gek, weet niet of hier meer mensen last van hebben, of dat ik nog iets moet instellen.

ik kon eerst de bijlages (filmpjes en foto's) openen die bij outlookemail waren bijgevoegd.

laatst heb ik harde reset gedaan (kreeg caller id niet werkend) en nu kan ik ineens niet meer de bijlages in de email openen ik kan het wel aanvinken zeg maar dan verschijnt er een pijlje boven.

ik snap er niets van en voel weinig voor opnieuw een harde reset. weet iemand hoe dit kan of doe ik iets fout? ;(

| Love All - Serve All |
Reg. datum: 26 november 2002

quote:
martijn77 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 08:32:
he dit is gek, weet niet of hier meer mensen last van hebben, of dat ik nog iets moet instellen.

ik kon eerst de bijlages (filmpjes en foto's) openen die bij outlookemail waren bijgevoegd.

laatst heb ik harde reset gedaan (kreeg caller id niet werkend) en nu kan ik ineens niet meer de bijlages in de email openen ik kan het wel aanvinken zeg maar dan verschijnt er een pijlje boven.

ik snap er niets van en voel weinig voor opnieuw een harde reset. weet iemand hoe dit kan of doe ik iets fout? ;(

Dan zijn de attachments van je mailtjes nog niet gesynct. Moet je ff in ActiveSync aangeven dat je ook de bijlages/attachments mee wilt nemen tijdens het synchroniseren :)

edit:
Tools > Options > Inbox selecteren > rechts klikken op Settings

MistiQue wijzigde dit bericht 30-12-2004 08:54 (7%)

Reg. datum: 24 november 2004

hey super, ik ga gelijk proberen thuis, ik laat weten of het gelukt is. bedankt. _/-\o_

quote:
olanjouw schreef op woensdag 29 december 2004 @ 22:54:
email probleem is helaas niet opgelost door gebruik van hoofdletters
wel kreeg ik bij connectie maken opnieuw de vraag om password in te geven. mail server herkende dus dat het een fout password was
bij invoer van het juiste kreeg ik gelijk weer de foutmelding dat downloaden van berichten niet gelukt is, controleer account settings of netwerk coverage
er wordt dus wel ingelogd. het lijkt wel of de pop server niet helemaal juist werkt
Ik heb verder geen problemen met email

is ergens na te gaan of pop server juist is voor gebruik met gprs/smartphone etc. ?
Ik had gisteren avond ook problemen met mijn mail..kan dus bij orange liggen

Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

quote:
Erik1 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:57:
Als je bedoelt om er gewoon met een compressor op te blazen dan is die lucht niet ijskoud hoor, er staat alleen veel druk achter.

Dat is waar, maar ik zat inderdaad te denken aan die spuitbusjes.

quote:
Als je zo'n gaar spuitbusje bedoelt die worden geloof ik koud als je ze andersom houd ja :P
Ook niet gare bussen hebben daar "last" van, doordat de lucht van vloeibaar naar gas gaat (het verdampt dus in no-time) ontrekt het heel veel energie aan de omgeving en wordt hetgeen waarp je blaast dus ijkoud.

is er niet iets als doorzichtige kit ofzo :) die met behulp van een heel klein spuitstukje aangebracht kan worden? ;) (restjes kun je dan toch wegwerken met de 'suikerklontjes-techniek' dit men ook gebruikt om het logo te verwijderen :))

Reg. datum: 22 november 2001

ok toch maar ff een vraag nog, ik heb active sync gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd. Nu had ik dus 2 taken in m'n telefoon staan en die staan nu in mijn outlook!!! dus dat gaat goed op die manier!!!

alleeen nog een vraag. Taken doet het goed, nu nog inbox agenda enzo. daarbij krijg ik dus de volgende melding.

http://home.wanadoo.nl/tdekorte/sync_pc.JPG

iemand een idee of iemand die zijn instellingen voor bijv agenda ff kan neerzetten.

ik klik dus niks op de pc of telefoon. Synchroniseren werkte toen as opstartte en toen werden de taken bijgewerkt.

Main - Carnagy Alts - Enigmatius 70 Warlock | Churod 80 Shaman

| Love All - Serve All |
Reg. datum: 26 november 2002

quote:
Carnagy schreef op donderdag 30 december 2004 @ 12:39:
ok toch maar ff een vraag nog, ik heb active sync gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd. Nu had ik dus 2 taken in m'n telefoon staan en die staan nu in mijn outlook!!! dus dat gaat goed op die manier!!!

alleeen nog een vraag. Taken doet het goed, nu nog inbox agenda enzo. daarbij krijg ik dus de volgende melding.

[afbeelding]

iemand een idee of iemand die zijn instellingen voor bijv agenda ff kan neerzetten.

ik klik dus niks op de pc of telefoon. Synchroniseren werkte toen as opstartte en toen werden de taken bijgewerkt.

Tools > Options > Inbox selecteren > rechts klikken op Settings
en herhaal dat ook voor de andere zaken. Moet daar wle in te stellen zijn dacht ik...
Reg. datum: 22 november 2001

dat rechts klikken op het apparaat bedoel je (de telefoon dus) heeft weinig nut. ik kan alleen instellen of de inbox moet synchroniseren en dats alles.

andere vraag: Ik kan de .wav files alleen op storage/application data/sounds gooien als ik wil dat ze gezien worden door de "ringtone kiezer"

kan ik ze niet op de storage card zetten en dan dus zo mijn vrij geheugen een beetje sparen :)

Main - Carnagy Alts - Enigmatius 70 Warlock | Churod 80 Shaman

Reg. datum: 21 april 2002

Op je geheugenkaart kan ook.... zet ze dan in je 'my documents' folder.

Asus W2V + Acer TravelMate 803Lci + Sony Picturebook + SPV-C500 + MDA-Vario + Nikon D70s / Sigma DC 18-200

Las in het vorige topic iets over een gratis programma met de Nederlandsekaart, dus waarvoor je geen GPS voor nodig hebt. :*)
Geloof mapopolis ofiets, kan dat kloppen? is dat freeware?
Maar ik heb gezocht op die site van hun maar zie wel wat kaarten maar nergens de nederlandse kaart? heeft iemand die voor mij? :)

Maar als ik wil dattie dus ziet waar ik me bevind.. dat kost toch extra geld ofniet?

toetje85 wijzigde dit bericht 30-12-2004 14:31 (13%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2009