De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 3)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicBerichten: 284
Reg. datum: 07 december 2004
Stof stof stof, ik wordt er knetter gek van....
Ik heb hele forum al afgezocht naar methodes waarmee je het zou kunnen weg krijgen, nu doe ik iets fout of mijn telefoon is apart maar ik krijg het er met een stofzuiger echt niet onderuit (krijg er geen beweging in).
Waar moet ik m'n stofzuiger opzetten? Zou iemand me dit een keer kunnen vertellen (liefst met plaatje)
Stof zit niet alleen aan de linker en rechter zijkant (meer naar onderen) van het scherm maar ook hoe langer hoe meer midden op het scherm.
De telefoon bevalt echt super alleen al dat stof irriteert me vreselijk
Ik heb hele forum al afgezocht naar methodes waarmee je het zou kunnen weg krijgen, nu doe ik iets fout of mijn telefoon is apart maar ik krijg het er met een stofzuiger echt niet onderuit (krijg er geen beweging in).
Waar moet ik m'n stofzuiger opzetten? Zou iemand me dit een keer kunnen vertellen (liefst met plaatje)
Stof zit niet alleen aan de linker en rechter zijkant (meer naar onderen) van het scherm maar ook hoe langer hoe meer midden op het scherm.
Macbook Pro 17" - 2.93Ghz - 4GB DDR3 - Intel X25-M Postville 160 GB SSD
Reg. datum: 02 juli 1999
Orange bellen denk ik toch... Krijg je een andere... Let wel op, dit zijn GEEN nieuwe toestellen, maar refurbished, oftewel gefixte foons... Niet dat die minder zijn hoor...quote:Yorick81 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 11:24:
Stof stof stof, ik wordt er knetter gek van....![]()
![]()
![]()
Tja, daarom heb ik niet zoveel zin om mijn phone in te ruilen. Degene die ik nu heb draait als een trein, geen enkele bug behalve DAT VERDRAAIDE STOF!
Dat stof irriteert mij enorm, ik ging terug naar de winkel en die gozer daar heeft heel veel stof weggekregen met de stofzuiger, zelf krijg ik het ook niet voor elkaar. Ik zal nog eens teruggaan want ik heb inmiddels weer een hoop stof. Wellicht kan hij me de ´skill´ leren.
Ik hoop vandaag mijn Krussel case binnen te krijgen. Wellicht dat het stofprobleem een klein beetje wordt opgelost.
Ik heb trouwens wel 1 bug: Mijn home toets doet het niet altijd goed. Ik moet m hard indrukken anders reageert ie niet. Bij de andere toetsen kan ik normaal drukken, maar die niet.
Dat stof irriteert mij enorm, ik ging terug naar de winkel en die gozer daar heeft heel veel stof weggekregen met de stofzuiger, zelf krijg ik het ook niet voor elkaar. Ik zal nog eens teruggaan want ik heb inmiddels weer een hoop stof. Wellicht kan hij me de ´skill´ leren.
Ik hoop vandaag mijn Krussel case binnen te krijgen. Wellicht dat het stofprobleem een klein beetje wordt opgelost.
Ik heb trouwens wel 1 bug: Mijn home toets doet het niet altijd goed. Ik moet m hard indrukken anders reageert ie niet. Bij de andere toetsen kan ik normaal drukken, maar die niet.
404 error: File not found
Hmmm misschien moet ook maar eens langs bij de Orange winkel want onze 1500Watt stofzuiger krijgt ook geen beweging in het stof.
Hmm, ik heb nu die nieuwe regel ingevoerd, dus met wap erin ipv internet, maar hij pakt nog steeds mijn internet verbinding, want als ik met de google tric test dan krijg ik gewoon file nog found ipv "connect met internet acces "quote:Martijn schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 01:11:
[...]
Hmm, met 'internet' doet het wel iets bij mij. Ik kan ssh enzo, maar op internet niet... Ook mail doet het naar gewoon een site gaat niet... Met wap kan ssh en mail niet meer, en ook sites komen niet door... Kheb precies gedaan wat mich deed...
UPDATE: via de 'internet' instelling werkt het nu wel... gratis met de wap instelling krijg ik geen sites te zien...
| specs | homepage | V3 (ut clan) |
Een nieuw toestel heb ik eigenlijk weinig zin aan, ik heb het toestel los gekocht, dan kost het me iedere keer 30 euro om het ding opnieuw te unlocken.
Maar ik vraag me af hoe die gasten van Orange het dan toch voor mekaar krijgen, zouden ze de boel los schroeven?
Misschien dat iemand die het thuis wel lukt om stof weg te halen hier even een klein "Howto" kan maken, je helpt er een hoop mensen mee!
Maar ik vraag me af hoe die gasten van Orange het dan toch voor mekaar krijgen, zouden ze de boel los schroeven?
Misschien dat iemand die het thuis wel lukt om stof weg te halen hier even een klein "Howto" kan maken, je helpt er een hoop mensen mee!
Macbook Pro 17" - 2.93Ghz - 4GB DDR3 - Intel X25-M Postville 160 GB SSD
quote:Mich schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 12:44:
[...]
Hmm, ik heb nu die nieuwe regel ingevoerd, dus met wap erin ipv internet, maar hij pakt nog steeds mijn internet verbinding, want als ik met de google tric test dan krijg ik gewoon file nog found ipv "connect met internet acces "
Wat bedoel je? Werkt het bij jou wel, of werkt het maar gaat het gewoon van je bundel af...
Effe iets heel anders. Heb nu mijn eerste maand orange erop zitten, maar mijn rekening staat nog niet online, hoe lang duurt dat normaal voordat je hem kunt bekijken?
Zijkant van toestel de 'zachter' volume knop ingedrukt houden...quote:Carnagy schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 14:16:
hoe werkt voicedial???
ik kan het niet in de handleiding vinden. ik heb geen BT set ofzo dus echt gewoon emt de hand?
quote:Martijn schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 14:16:
[...]
Wat bedoel je? Werkt het bij jou wel, of werkt het maar gaat het gewoon van je bundel af...
Effe iets heel anders. Heb nu mijn eerste maand orange erop zitten, maar mijn rekening staat nog niet online, hoe lang duurt dat normaal voordat je hem kunt bekijken?
zowel als ik wap of internet invul gaat het van mijn bundel af.
En van die rekening weet ik niet, wat ook handig is, is dat je ook bij orange de orange site kan zien hoeveel er al van je 2mb bundel af is
| specs | homepage | V3 (ut clan) |
Reg. datum: 24 november 2004
wat is de site van die krussel case dingen, en wat is een mooi exemplaar???
quote:Mich schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 14:59:
[...]
zowel als ik wap of internet invul gaat het van mijn bundel af.
En van die rekening weet ik niet, wat ook handig is, is dat je ook bij orange de orange site kan zien hoeveel er al van je 2mb bundel af is
tip: http://wapkiosk.orange.nl/gprsusage/#Internet
via C500 te benaderen.
Pfff weer alles doorgespit damn wat een werk elke keer weer. Zeker als je isdn hebt is dat niet fijn. But heeft iemand voor mij de modem installatie bestanden vor mij plz??
Mij dank zou heel erg groot zijn
Ben mijn cd-rommeetje kwijt geraakt.Vraag me niet hoe.
Het stof heb ik ff over nagedacht (heel ff hoor
). Ik heb het niet, nog niet.
Maar probeer eens met je mond te zuigen. Lippen op lengte van display zetten en andere op de zijkant. Dan sluit je alles af en dat doet een stofzuiger niet.
Als je je vinger op het speakertje zet dan merk je ook dat je veel meer kracht moet zetten om lucht uit je phone te zuigen. Of klinkt dit vaag ?
Proberen kan geen kwaad hihi
Mij dank zou heel erg groot zijn
Ben mijn cd-rommeetje kwijt geraakt.Vraag me niet hoe.
Het stof heb ik ff over nagedacht (heel ff hoor
Maar probeer eens met je mond te zuigen. Lippen op lengte van display zetten en andere op de zijkant. Dan sluit je alles af en dat doet een stofzuiger niet.
Als je je vinger op het speakertje zet dan merk je ook dat je veel meer kracht moet zetten om lucht uit je phone te zuigen. Of klinkt dit vaag ?
Proberen kan geen kwaad hihi
Reg. datum: 26 maart 2000
Reg. datum: 26 maart 2000
ok......
Nieuw begin.... nieuwe vraag
Heeft iemand nog een andere wekker gevonden dan CityTimeAlarmsSp en jeyomediaalarm
want die voldoen wat mij betreft ook niet....
Ik ben mijn oude siemens telefoon gewend waar je gewoon elke dag van de week een alarm kan zetten met elke ringtone die op je telefoon staat.
Heeft iemand een screensaver met een hele simpele wit op zwart digitale klok gevonden voor de c500... ook hier weer siemens heeft er een en die en ziet er ook zonder verlichting goed uit.
en als laatste als mijn telefoon echt koud is... waarschijnlijk minder dan 5 graden celcius dan gaat de verlichting niet aan voordat de telefoon weer wat opgewarmd is... verder functioneerd de telefoon goed.....
p.s. die ttm is wel erg leuk op je telefoon......vraag me af of ik ergens een 2de hands gps muisje kan scoren.......
Nieuw begin.... nieuwe vraag
Heeft iemand nog een andere wekker gevonden dan CityTimeAlarmsSp en jeyomediaalarm
want die voldoen wat mij betreft ook niet....
Ik ben mijn oude siemens telefoon gewend waar je gewoon elke dag van de week een alarm kan zetten met elke ringtone die op je telefoon staat.
Heeft iemand een screensaver met een hele simpele wit op zwart digitale klok gevonden voor de c500... ook hier weer siemens heeft er een en die en ziet er ook zonder verlichting goed uit.
en als laatste als mijn telefoon echt koud is... waarschijnlijk minder dan 5 graden celcius dan gaat de verlichting niet aan voordat de telefoon weer wat opgewarmd is... verder functioneerd de telefoon goed.....
p.s. die ttm is wel erg leuk op je telefoon......vraag me af of ik ergens een 2de hands gps muisje kan scoren.......
Mijn mobiel is gecrasht. Er zit windows op dus in combinatie met mij kan dat nooit lang goed gaan natuurlijk.
But, opstarten lukt, dan zie je dat vervelende blauwe scherm van windows mobile. Je hoor een aantal keren piepen, wachten weer aantal keren piepen. Dan kan je na 3 min eindelijk wachtwoord intypen. en als je 5 sec wacht, met of zonder wachtwachtwoord intypen reset hij uit zichzelf.
Als ik hardreset doe hoeveel ben ik dan eigenlijk kwijt?
But, opstarten lukt, dan zie je dat vervelende blauwe scherm van windows mobile. Je hoor een aantal keren piepen, wachten weer aantal keren piepen. Dan kan je na 3 min eindelijk wachtwoord intypen. en als je 5 sec wacht, met of zonder wachtwachtwoord intypen reset hij uit zichzelf.
Als ik hardreset doe hoeveel ben ik dan eigenlijk kwijt?
hoi hierbij nog een keer de vraag, ik hoor iedereen over krusselcase praten, lijkt mij ook wel wat, waar kan je die dingen zien met mooie foto's erbij ?quote:martijn77 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 15:25:
wat is de site van die krussel case dingen, en wat is een mooi exemplaar???
In deel 2 is er in ieder geval 1 te zien.quote:martijn77 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 20:22:
[...]
hoi hierbij nog een keer de vraag, ik hoor iedereen over krusselcase praten, lijkt mij ook wel wat, waar kan je die dingen zien met mooie foto's erbij ?
Pamas in "De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C..."
Of je kijkt even op de site van Krussell ,
binnen 2 seconden gevonden met onze grote vriend Google
Pamas wijzigde dit bericht 28-12-2004 21:58 (25%)
Reg. datum: 12 december 2004
Reg. datum: 12 december 2004
het lukt me maar niet om mijn pop mail op te halen.
email versturen via smtp.orange.nl gaat prima
tomtom navigatie gaat ook prima, alleen tomtom traffic lukt weer niet (kan geen connectie maken...)
ik heb eea aangepast naar poort 5080 in de wapproxy, ik kan internetten
waarschijnlijk staan echter mijn internet connectie instellingen toch niet goed.
heb het ook gepropbeerd met de originele settings, helaas geen resultaat
blijf foutmeldingen ontvangen als ik mijn email wil ophalen.
wie kan me een goed overzicht geven van hoe het nu precies zit , ik ben het helemaal kwijt
wat is WAP wat is GPRS? hoe stel ik eea in in mijn c500
welke settings voor GPRS welke voor Wap hoe kies ik voor internet voor GPRS of gaat dat automatisch etc.
kan je in principe alle mail servers benaderen of zijn daar ook weer verschilllen in?
Thanks.
email versturen via smtp.orange.nl gaat prima
tomtom navigatie gaat ook prima, alleen tomtom traffic lukt weer niet (kan geen connectie maken...)
ik heb eea aangepast naar poort 5080 in de wapproxy, ik kan internetten
waarschijnlijk staan echter mijn internet connectie instellingen toch niet goed.
heb het ook gepropbeerd met de originele settings, helaas geen resultaat
blijf foutmeldingen ontvangen als ik mijn email wil ophalen.
wie kan me een goed overzicht geven van hoe het nu precies zit , ik ben het helemaal kwijt
wat is WAP wat is GPRS? hoe stel ik eea in in mijn c500
welke settings voor GPRS welke voor Wap hoe kies ik voor internet voor GPRS of gaat dat automatisch etc.
kan je in principe alle mail servers benaderen of zijn daar ook weer verschilllen in?
Thanks.
Ik heb dus hardreset gedaan omdat ik geen kant op kon.
Damn *** *** ***, alles ALLES kwijt. Zelfs de foto's die je genomen heb. Na nice is dat.
Ik heb hem op marktplaats gezet om te ruilen tegen nokia 3310
Moet geen windows op mijn mobiel hebben die crasht.
Damn *** *** ***, alles ALLES kwijt. Zelfs de foto's die je genomen heb. Na nice is dat.
quote:MEEUW schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:45:
Staat overal beschreven dat je na een hard-reset alles kwijt bent,
moet je later niet over gaan zeuren.
Kun je je pc ook wel verkopenquote:Ik heb hem op marktplaats gezet om te ruilen tegen nokia 3310
Reg. datum: 20 november 2003
Reg. datum: 20 november 2003
Tegen een 3310??? Heb even op marktplaats gekeken.... maar zie hem niet staan. Was het serieus? Anders zou ik graag even de link hebbenquote:MEEUW schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:45:
Ja alles, dan verwacht ik niet ook de foto's van al mijn lieve vriendinnen en mijn nog lievere hond
Sorry Jerome! , hij is al weg
.
Sorry Jerome! , hij is al weg
Ik heb alles geinstalleerd opera en ini file veranderd voor diegene die zo lief was om deze phone te ruilen 
But het werkt niet. Of teneminste denk ik.
Ini file veranderd zoals het stond op De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 2)
Verders staat internet instellingen allebij op orange world, verbinding met http en poort 5080.
en automatische gebeuren bij opties internet ie uit en op wap.
Toch gebruik ik 2 kb elke keer.
Snap niet waarom ik www.google.com/t.pdf moet testen.
Op ie zegtie dat ik internet acces moet proberen om de file te zien en bij opera duurd het eeuwig en krijg ik nog niks.
Ik zie door de bites de bytes niet meer
.
Unt jetzt?
@edit owja en ik heb ook nog wap csd ( ??? ) ertussen staan bij internet verbinding. Wha heb ik weer.
Update : en niets verder gekomen. Zal wel iets over het hoofd zien, hik...
Ini file veranderd zoals het stond op De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 2)
Verders staat internet instellingen allebij op orange world, verbinding met http en poort 5080.
Op ie zegtie dat ik internet acces moet proberen om de file te zien en bij opera duurd het eeuwig en krijg ik nog niks.
Ik zie door de bites de bytes niet meer
Unt jetzt?
@edit owja en ik heb ook nog wap csd ( ??? ) ertussen staan bij internet verbinding. Wha heb ik weer.
MEEUW wijzigde dit bericht 29-12-2004 03:12 (13%)
quote:MEEUW schreef op woensdag 29 december 2004 @ 02:22:
Ik heb alles geinstalleerd opera en ini file veranderd voor diegene die zo lief was om deze phone te ruilen
Ik zie door de bites de bytes niet meer.
Unt jetzt?
had jij je toestel niet geruild voor een neukia 3310??
*brrrrpss*....
sorta like 7/11....not always doing business, but we're always open.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.