![]() | ||
Vorige Delen | ||
• deel 1 • deel 2 | ||
About | ||
Need For Speed Underground 2 is het 2e underground deel in de succesvolle Need For Speed serie. Iedereen weet wel waar Need For Speed om draait en wat het spel te bieden heeft, dus brand hier maar los als je niet meer verder komt of je hebt problemen met het tunen van je wagen of je wil gewoon pimpen met je ride | ||
Topic Regels | ||
• Post geen technische vragen hier, dit topic gaat aleen over de inhoud van het spel zelf, de meeste vragen zijn al een keer langsgekomen dus gebruik de search, zoek zelf of lees de faq in SPV. • Post geen grote pics, maar resize ze: code:
• Probeer eerst zoveel mogelijk zelf en lees de topics door als je antwoord niet in de startpost staat. • Post geen links naar illegale downloads of site`s met illegaal spul • Koop NFS in de winkel! zoniet: sterft gij dan tesamen met de game industrie | ||
Faq`s | ||
Help, ik kan niks vinden! Ik ben de weg kwijt! Waar is de tuning boer? • Map 2 Mijn beeld is blokkerig of vaag! - installeer de nieuwste drivers voor je videokaart of dit: Wat zijn de systeem eisen? • Windows 98, 98SE, ME, 2000 Pro, XP Pro/Home, • 933 Mhz CPU • 32MB DirectX 9.0c compatible video card • Ati vanaf Radeon 7500 • Nvidia vanaf Gforce 2 • 256 MB RAM • DirectX compatible sound card • 2 GB vrije HD ruimte • 8X CD-ROM Waar vind ik mijn savedgame? - C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2 Kan ik mijn eigen muziek in de game plaatsen? - Nee Waarom zie ik geen schade? - Dit heeft "waarschijnlijk" te maken met het belachelijke feit dat de automerken hun mooie juweeltjes niet beschadigd willen zien, want op die manier kan de consument misschien de gedachte krijgen dat de auto zeer snel kapot kan gaan ![]() Hoeveel auto`s kan ik bezitten? - maximaal 5 slots, zelf unlocken door te racen Ik kan geen auto`s verkopen! - klopt, je kan de geselcteerd auto inruilen voor een nieuwe stock auto, je krijgt nooit geld terug als je een auto verkoopt Kan ik alleen maar stock auto`s kopen? - Ja, je moet ze zelf upgraden. Kan ik de Uniques onderling wisselen? - Nee, je kan niks verwisselen Kan ik mijn onderdelen onderling wisselen? - Nee, ik zei al NIKS Hoe unlock ik meer parts? - Alles racen en alle winkels bezoeken, en zoek ook naar hidden races Waarom staan er geen screenshots in de SP? - Screenshots staan door alle topics heen Zijn er al cheats?? - Jazeker, maar of ze werken ![]() (Sommige cheats werken pas VOORDAT je een nieuwe carreer start; daarna heb je nog kans dat de beginnende CarLot deze auto's dus niet levert). - Voer de code`s in op het startsscherm waar je op enter moet drukken om de game te starten • wannacapone- Capone sponsor car • gimmechingy- Chingy Navigator sponsor car • wintmyd3- D3 sponsor car • davidchoeart- David Choe sponsor car • gottaedge- Edge vinyl in Career mode • ordermybaby- Gives $1,000 to start Career mode, and Unlocks Nissan Skyline and Mazda RX-8 in Quick Race • tunejapantuning- Japantuning sponsor car • shinestreetbright- ShinestStreet sponsor car • yodogg- Snoop Dogg sponsor car • opendoors- The Doors sponsor car • needperformance2- Unlcoks Performance Upgrades Tier 2 • gimmevisual2- Unlcoks Visual Upgrades Tier 2 • needmybestbuy- Unlocks Best Buy Sponsor Vinyl *works in career* • gottahavebk- Unlocks Burger King Sponsor Vinyl *works in career* • gotmycingular- Unlocks Cingular Sponsor Vinyl * works in career* • gottaedge- Unlocks Edge Sponsor Vinyl *works in career* • goforoldspice- Unlocks Old Spice Sponsor Vinyl *works in career* • needperformance1- Unlocks Performance Upgrades Tier 1 • gimmevisual1- Unlocks Visual Upgrades Tier 1 btw. De cheats zijn nog niet getest!! Ow: cheat voor de XBOX/PS2: Up, Down, Up, Down, Down, Up, Right, ook weer in het start-scherm => je krijgt de "BestBuy-car", dus gesponsord door die grote winkelketen die je overal ziet staan in de stad. Zijn er ook al trainers? - Ja Trainers Welke auto`s doen er dit keer mee? • AM General Hummer H2 View • Audi A3 • Audi TT • Acura RSX (US only) • Cadillac Escalade • Honda Civic Si Coupe View (US only) • Ford Focus • '05 Ford Mustang GT • Hyundai Tiburon GT • Infiniti G35 Coupe • Lincoln Navigator • Lexus IS 300 • Mazda RX7 • Mazda RX8 • Mazda Miata MX5 • Mitsubishi 3000GT • Mitsubishi Eclipse GSX • Mitsubishi Lancer • Nissan 240SX • Nissan 350Z • Nissan Sentra SE-R Spec V • Nissan Skyline R34 • Opel/Vauxhall Corsa View (EU only) • Peugeot 106 (EU only) • Peugeot 206 • '04 Pontiac GTO • Subaru Impreza • Toyota Supra • Toyota Celica • Toyota Trueno AE86 (Corolla) • Volkswagen Golf thx 2 maxdevil Kan ik mijn auto ook draaien in de garage? - Ja de middelste muisknop indrukken en dan de muis bewegen Waar kan ik een savegame vinden? - Hier, Let op maak altijd een kopie van de "oude savegame" voor het geval er iets misgaat Kopieer de bestanden uit het .rar bestand naar: C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2, er wordt nu een extra profiel aangemaakt met de naam: "ez" Ik wil die introfilmpjes weg! kan dat? - Ja, download dit en kopieer de bestanden naar: "C:\Program Files\EA GAMES\Need for Speed Underground 2\MOVIES" Hoe maak ik print Screens? 1. via prt scrn: • druk prt scrn • open paint • en druk CTRL+V • Sla het op als .jpg 2. via F12: • druk F12 • open photoshop of ander compatible .tga software • open het nfsu2xxx.tga bestand uit : C:\Program Files\EA GAMES\Need for Speed Underground 2 (de hofdmap dus) • sla het bestand op als .jpg Help ik zit vast! - dat kan, denk aan de volgende punten voordat je vragen gaat stellen: • Staan er nog races op de kaart (gekleurde rondjes met een gat)? • Staan er nog special stages op je kaart (gele sterren)? • Druk op F4 en kijk of je alle races van je stage hebt gereden. • Is je visual rating hoog genoeg? Bumpers, vleugels en alle spullen van car specialties shop, neem ook veel carbon • Heb je alle benodigde DVD/Magazine covers al gehaald .........voor nu weet ik ff niets meer, ik zal het wel updaten als me iets te binnen schiet Hoe maak ik mijn verisie nederlands? - Start/Uitvoeren/Regedit: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2] "Language"="Dutch" "Locale"="nl" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2\1.0] "Language"=dword:00000008 "LanguageName"="Dutch" Ik krijg een sms van Rachel dat ze haar auto terug wilt! - 2 dingen: • Geef haar groene Nissan 350Z terug of...... • .....Als je dit al hebt gedaan, is het een bug en negeer het dan. | ||
Links | ||
• Officiele Site • GameFaqs over NFSU2 • Antwoord op al je "technische" vragen | ||
GOT Visual Competition | ||
Er is wel wat intresse in een visual style competition, er kunnen 49 auto`s meedoen, omdat dit het maximale is wat je kan invoeren in de GoT poll. De deelnemers kunnen mij mailen op nrg@nrg010.demon.nl, en de deelneming moet hieraan voldoen: • Maximaal 2 foto`s per inzending • Mail je foto`s met het merk+ modelnaam van de auto en natuurlijk je gebruikersnaam van GoT. • De foto`s moeten screenshots zijn uit een garage, dus niet bewerkt met photoshop • Maximaal 49 inzendingen • Foto`s moeten .jpg zijn Verder zijn er geen regels: • Alle auto`s mogen • Alle onderdelen mogen • Alle met cheats gebruikte auto`s mogen(i.v.m mensen die het spel later hebben gekocht en dus niet zo ver zijn). Ik neem de foto`s zo snel mogelijk op in de startpost en op woensdag 1 december sluit de competitie of wannneer we een deelnemersaantal van 49 hebben bereikt. vanaf donderdag 2 december kan er begonnen worden met stemmen tot woensdag 15 december. |
De Competitie sluit op 1 December Op woensdag 2 December begint de telling en woensdag 15 december sluit de competitie. |
[ Voor 153% gewijzigd door Anoniem: 111718 op 26-11-2004 16:54 ]