Black and white dancing toghether.
[CIP]-XIXIV-[x4] [Project Finished!]
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last
Reageer Nieuw Topichttp://inkoopacties.net/ia/gyjq8t9zquote:waterkoud schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 17:35:
Mag ik vragen waar je die UV LEDs besteld hebt? Ik zoek me gek naar die dingen. LEDS in alle soorten en maten, maar UV nergens. Bij Conrad kon ik ze ook al niet ontdekken.
overigens vandaag mijn nieuwe systeem besteld
nieuw werkstation:
-Athlon 64 X2 Toledo 4400+, Socket 939, Boxed
-Corsair TWINX1024-4400C25PT DDR SDRAM, 1 GB, PC4400 cl 2,5
-2x Maxtor DiamondMax Plus 10 250 GB, 7.200 rpm, 16 MB cache Sata
-Asus A8N-SLI Premium
-NEC ND-3540 16 x, 8 x, 16 x, Zilver, OEM
-Antec True Power 2.0 550 Watt
-Asus EN7800GTX TOP/2DHTV 256 MB, PCI Express x16
tb.v. oude werkstation (wordt MCE systeem)
-Microsoft Media Center Remote Comtrol
-Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS OEM
-Hauppauge WinTV PVR 500 MCE
floriske.nl wijzigde dit bericht 17-08-2005 19:05 (58%)
[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
Floriske op DeviantArt
wanneer krijgen we de volgende update te zien?
Had ik dat maar
Achja, ik hou het nog wel ff voor met me p4 3ghz, 1024 mb ddr en ati 9800 pro
// Intel C2D E8500 @ 3,8 GHz // Asus P5Q-Pro // 4GB DDR2-8500 Dominator // Asus ENGTX295 //
Owja je hoeft niet echt bang te zijn dat je je bios niet kunt flashen naar een DC compatible bios. Lukte mij gewoon met mijn 4400.
@liquid-man Tja als je werkt kan het soms wat makkelijker zijn
* aapenootjes heeft 2 maanden zijn rug verneukt, maar kon wel een nieuwe pc kopen >.<
*bookmarked
www.world-led.comquote:waterkoud schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 17:35:
Mag ik vragen waar je die UV LEDs besteld hebt? Ik zoek me gek naar die dingen. LEDS in alle soorten en maten, maar UV nergens. Bij Conrad kon ik ze ook al niet ontdekken.
quote:shello schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:48:
leuk systeempje
wanneer krijgen we de volgende update te zien?
Daar kan ik nog niks over zeggen, wacht momenteel nog op mijn nieuwe plaat 3mm groen plexi voor het laatste front, eerder kunnen de onderdelen ook niet naar de poedercoater. (en wacht op mijn leds natuurlijk
quote:Liquid-Man schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 02:42:
Hmmz, volgens mij zijn er mensen die echt geld teveel hebben
Had ik dat maar![]()
Achja, ik hou het nog wel ff voor met me p4 3ghz, 1024 mb ddr en ati 9800 pro
Ik zwem ook niet in het geld hoor, heb voor dit systeem moeten sparen vanaf het moment dat ik aan het project begon en een deel van mijn vakantiegeld apart gezet ook nog.
Bovendien wilde ik eigenlijk 4x 512MB geheugen ipv 2x, maar ook dat zal weer even sparen worden. En dan doorsparen voor waterkoeling en heeeel misschien 2e vid kaart, maar dan zijn we in totaal dus ook alweer een half jaar tot een jaar verder.
* floriske.nl zwemt dus niet in het geld
quote:aapenootjes schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 03:32:
Leuke CPU, spreek uit ervaring
Owja je hoeft niet echt bang te zijn dat je je bios niet kunt flashen naar een DC compatible bios. Lukte mij gewoon met mijn 4400.
@liquid-man Tja als je werkt kan het soms wat makkelijker zijn
* aapenootjes heeft 2 maanden zijn rug verneukt, maar kon wel een nieuwe pc kopen >.<
*bookmarked
Ik heb er in ieder geval best hoge verwachtingen van, zeker met 3dmax etc.
De Asus A8N-SLI Premium heeft overigens standaard ondersteuning voor de X2 processoren dus daarover hoef ik me geen zorgen te maken.
nogmaals: http://inkoopacties.net/ia/gyjq8t9zquote:brinkdinges schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 07:57:
[...]
www.world-led.comConrad is veel te duur voor leds, vergelijk maar eens.
floriske.nl wijzigde dit bericht 18-08-2005 18:35 (62%)
Floriske op DeviantArt
Kan ook ja, zeer betaalbaar daarquote:
Hehe, eindelijk begin ik dan het idee te krijgen dat mijn ontwerp voor de front bestikkering ergens op begint te lijken
Het idee van de 2 casebadges moet ik nog verder uitwerken, heb er nu zomaar iets in gezet, maar daar ga ik nog even de invulling van aanpassen, maar vond het zelf wel apart
Het logo dat er bij staat kan/mag ik nog niet zeggen waar dat precies van is, maar geloof me maar als ik aangeef dat het zekers bij me past
floriske.nl wijzigde dit bericht 20-02-2006 20:28 (7%)
Floriske op DeviantArt
clickable
nog even met max zitten spelen om een klein beetje een indruk te krijgen hoe het er straks ongeveer uit gaat zien (geen 3dmax wizz kid, dus echt realistisch is niet voor me weg gelegd
floriske.nl wijzigde dit bericht 20-02-2006 20:29 (8%)
Floriske op DeviantArt
// Intel C2D E8500 @ 3,8 GHz // Asus P5Q-Pro // 4GB DDR2-8500 Dominator // Asus ENGTX295 //
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.
Reg. datum: 29 november 2004
www.hanzesolarteam.nl
quote:Zjosh schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:44:
Wat ga je doen met alle ruimte onder je kasten? ik neem aan van niks trouwens. Misschien kun je er een mooi 19 inch versterkertje in hangen ofzo, heb je ook nog geluid.
daar kan 'ie mooi alle kabels inleggen. De router inleggen ed.
Deurtje aan de voorkant, zodat ie er toch makkelijk bijkan. Zou een hele mooie oplossing zijn lijkt me zo
MickBenjamins.nl - WoW: Illea || Tyridun
- Case
- 3mm groen plexi
- Alu profiel
- 3mm groen plexi
- Case
- etc.
The Undertaker wijzigde dit bericht 22-08-2005 17:57 (19%)
The Reaper of Wayward Souls...
New Project Development...
quote:Liquid-Man schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:25:
Ga je dan die 19" rack ook modden? als je de zijkanten van je case's er doorheen wilt laten zien, neem ik aan van wel...
Dat 19" rack wordt ook volledig zelfbouw, beetje in dezelfde stijl als mijn meubels, maar dan zonder beuken deur.
* floriske.nl werkt als audio visueel technicus en heeft in de 3,5 jaar bij zijn vorige baas ervaring opgedaan met het bouwen van flightcases en racks dus dat zal wel goed komen
quote:
thx
quote:Zjosh schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:44:
Wat ga je doen met alle ruimte onder je kasten? ik neem aan van niks trouwens. Misschien kun je er een mooi 19 inch versterkertje in hangen ofzo, heb je ook nog geluid.
quote:addictive schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:55:
[...]
daar kan 'ie mooi alle kabels inleggen. De router inleggen ed.
Deurtje aan de voorkant, zodat ie er toch makkelijk bijkan. Zou een hele mooie oplossing zijn lijkt me zo
onderin komt direct onder de computer een 3he 19" lade voor mijn gamepad etc. de overig ruimte wordt afgedekt met een blindpaneel zodat ik daar altijd eventueel e.e.a. aan andere 19" zooi of bijvoorbeeld een extra lade kwijt zou kunnen.
En inderdaad zoals addictive al schreef komen mijn router en kvm switch onderin te liggen.
quote:The Undertaker schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:55:
Mooi rack. Ik heb nog een ideetje voor je. De voorzijde lijkt nu erg massief. Misschien een idee om de tussen liggende alu profilen aan de boven en onderzijde te voorzien van groen plexi. Op die manier "breek" je als het ware het massieve deel. Ik bedoel dit:
De zijkanten zien er iig stoer uit.
- Case
- 3mm groen plexi
- Alu profiel
- 3mm groen plexi
- Case
- etc.
dat is dus het nadeel van mijn 1337 3d max skills
het zijn dus geen alu profielen zoals het nu misschien lijkt
edit:
* floriske.nl heeft vandaag een mailtje gehad dat zijn nieuwe 3mm plexi panel eindelijk onderweg is overigens
floriske.nl wijzigde dit bericht 22-08-2005 22:41 (34%)
Floriske op DeviantArt
The Reaper of Wayward Souls...
New Project Development...
Tja, ik heb hier geen ruimte, wel een grote kamer, alleen de vorm is een beetje klote, zodat ik alleen alles wat er nu staat kwijt kan... beetje jammer!
Maarja, ik wacht op de update's
quote:The Undertaker schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:51:
Wat worden eigenlijk de afmetingen van je 19"rack??
hoogte circa 150cm
breedte 52 cm (inbouwbreedtemaat voor 19" glijprofiel is 49cm +2x 15mm hout)
diepte circa 65cm
de exacte bouwtekening etc moet ik nog maken en ook de exacte hoogte en diepte bepalen aan de hand van mijn bestaande meubels
quote:Liquid-Man schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:16:
Enneh, komt die kast dan op je kamer te staan? dat zou wel gaaf zijn
Tja, ik heb hier geen ruimte, wel een grote kamer, alleen de vorm is een beetje klote, zodat ik alleen alles wat er nu staat kwijt kan... beetje jammer!
Maarja, ik wacht op de update's(ik neem aan dat je het maken van de 19" kast ook hier laat zien...)
Het is de bedoeling dat de kast naast mijn bureau komt te staan inderdaad.
* floriske.nl heeft geluk gehad dat hij toen zijn broer het huis uit ging die kamer d'r bij heeft weten te bemachtigen
Ben langzaam maar zeker ook op zoek naar een eigen stekkie waar hij uiteraard in de huiskamer zal moeten pronken, maar eerst maar eens zien dat ik klaar ben
* floriske.nl mod gestaag maar zeker
Ook het maken van de kast zal uiteraard uiteindelijk hier te zien zijn, hoort bij het project dus hoort ook hier op de site die mij het virus bezorgd heeft
Floriske op DeviantArt
Zie Ondertitel
Ik denk niet dat die hele kast meegesleept wordt... of wel ?quote:noksiejus schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:45:
dat is TE geil ... op LANS mag je er een teiltje met een gat naar een lokale rivier voor zetten om het kwijl af te voeren en de kwakjes
Sponsored by: AC.Ryan Sapphire Freezinghardware
quote:noksiejus schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:45:
dat is TE geil ... op LANS mag je er een teiltje met een gat naar een lokale rivier voor zetten om het kwijl af te voeren en de kwakjes
hehe, ben niet zo'n lanparty bezoeker en * floriske.nl gaat iets bekennenquote:xCali schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:45:
[...]
Ik denk niet dat die hele kast meegesleept wordt... of wel ?
Wel zou ik graag tegen de tijd dat het project afgerond is het geheel best een keer op een beurs o.i.d. willen tonen aan het publiek, maar jah daar moet dan ook wel animo voor zijn
quote:waterkoud schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:35:
Deze mod wordt mooier en mooier. Bedankt voor je tip van die leds bij inkoopacties.net, ik heb ze daar ook besteld. Die bestickering laat je die gewoon bij zo´n shop maken waar ze reclamebelettering maken of ga je zelf aan de slag met een mesje.
Thx, doet altijd goed om een dergelijk compliment te horen van iemand die ook flink van aanpakken weet! en ...... ben niet de beroerdste om een collega tweaker vooruit te helpen als ik kan hoor
De spiegelfolie achter het groen plexi snij ik uiteindelijk zel (simpelweg opplakken en langs de randen uitsnijden).
De folie tussen de twee lagen in daar laat ik alleen het "logo" vast uitsnijden en de rest doe ik ook weer zelf.
Gedeeltelijk de stickerboer en gedeeltelijk het mesje dus
* floriske.nl kan zich voorstellen dat sommige mensen zitten te springen om een eindresultaat (ik zelf ook
ook m'n vriendin, vrienden en overige hobbies nemen nog wat vrije tijd weg, maar mijn streven is toch om het geheel inclusief kast etc. voor het einde van het jaar klaar te hebben.
Floriske op DeviantArt
Ik ga deze week een keertje 's avonds aan het knutsellen om ook het 4e front af te maken, dan kunnnen eindelijk de oren naar de poedercoater
Floriske op DeviantArt
Niet echt een update, bovendien zijn alle handelingen voor het maken van de fronts reeds vermeld dus ook geen spannende nieuwtjes.
Het 4e groene front is nu grotendeels klaar en ik verwacht met 1 dezer dagen nog een paar uurtjes knutsellen de fronts alle 4 klaar te hebben en de oren naar de coater te kunnen sturen.
Morgen komt mijn nieuwe sys binnen dus zal er weinig gemod worden
Stay tuned, ook al laten de updates soms wat op zich wachten
Floriske op DeviantArt
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last