Ik heb even de hulp nodig van iemand die wat meer ervaring heeft met het plaatsen van leds in plexiglas dan mij.
Het zit namelijk als volgt, in bovenstaande afbeelding (clickable) zie je allereerst het ontwerp dat ik gemaakt heb voor de bestickering tussen de twee plexilagen.
In het groene deel ga ik uiteindelijk een 12tal leds verwerken om het geheel aan de randen en op de plaatsen waar het groene plexi zichtbaar blijft mooi op te laten lichten.
Zelf heb ik niet zoveel ervaring met het gebruik van leds in plexiglas en ik hoop dan ook dat iemand me een klein beetje op weg kan helpen.
De onderste tekening is ruwweg een opzet van de opbouw van de fronts, maar dan gebaseerd op "waar kan ik leds kwijt" ik heb hierin reeds aangegeven waar ik denk dat de leds zouden moeten komen, maar misschien zijn er mensen met wat meer ervaring die denken dat ik het beter anders kan doen.
Ik hoop dat het geheel een beetje duidelijk is, maar als kleine aanvulling op de legenda nog even het volgende:
-bij de zwarte delen zit er enkel en alleen een obstakel achter het front, hier loopt het groene plexiglas dus ook gewoon door, maar omdat er iets achter gemonteerd zit kan ik op deze plaatsen geen leds kwijt.
Het gaat dus in totaal om 12 leds per front!
-donkergroen zijn openingen in alle lagen van het front
-ik kan alleen in geel leds monteren omdat hier zowel het stalen deel als het groene deel vanaf de achterzijde toegankelijk zijn, wil persé geen leds in alleen de groene laag (boven en onder) maar door het staal heen de groene laag in.
[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
Floriske op DeviantArt