Hoofdcategorieën
Topicacties

[CIP]-XIXIV-[x4] [Project Finished!]

Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 last

Reageer Nieuw Topic
if(!broke) mod();

En wanneer kunnen wij er 1 bestellen? O-) Nee grapje! Zeer mooi resultaat! Hulde! _/-\o_

// Intel C2D E8500 @ 3,8 GHz // Asus P5Q-Pro // 4GB DDR2-8500 Dominator // Asus ENGTX295 //

[Zelf in te vullen]
Reg. datum: 14 februari 2006

Toch leuk dat je al die moeite doet voor zo'n klein detail. En zo hoort het :P Ik blijf em mooi vinden. En in het echt is ie idd. nog veel imposanter. Ik heb zo'n gevoel dat AC ryan was plexiglas moet leveren straks O-) Ben benieuwd wat je er weer van maakt ;)
Wie ik? Echt niet!
Reg. datum: 22 januari 2002

quote:
Deismyna schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:55:
Ziet er echt heeeel netjes uit. _/-\o_

Ik vind het echt zeer mooi afgewerkt, met dat plexiglas, die USB poorten en die LCD schermpjes.

Ik hoop snel een nieuwe casemod van je te zien, maar ik weet zeker dat die wel net zo mooi wordt.
Thx :$ zoals reeds aangegeven zitten er echt nog wel aardig wat puntjes van kritiek voor mezelf in, maar dat hou je toch, ook al ga ik in mijn volgende project zeker meer op bepaalde zaken letten.

Hoe het resultaat wordt, daar valt nu nog weinig over te zeggen, maar ik hoop dat dat wel goed komt ;)
quote:
Godric schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:22:
[...]

:$
Helaas zuigen twee fans op 7 Volt ook nog aardig wat stof naar binnen, een stoffilter zou handig zijn, maar dat ziet er bij deze fans niet uit (ik zit er nog over na te denken om dit onderhouds probleem te verkleinen).
Ook moet ik de cpu fan omdraaien, maar met de alu profielen die er na tBCL op zijn gegaan kan de midlevel plank er minder snel uit. Oftewel, ik moet er even tijd voor maken, en die steek ik dan weer liever in Amplifier :). Binnenkort moet ik maar eens er mee aan de gang, het begint me nu ook dwars te zitten.
Lol, ik dacht even dat je hem in een hoekje geschoven had en dat bedoelde met laten verstoffen ;)
Waarom niet gewoon een stukje afzuigkapfiler achter de fan gebruiken als filter? werkt super, een berg stof dat daar iedere keer weer uit komt ;)
quote:
t1mmy schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:24:
Echt super veel respect voor deze casemod die ik al vanaf het begin volgde toen ik 12 was!
Maar waar heb je eignelijk die 4 pc's voor nodig?
Lol, ik besef me na het lezen van je post pas dat het bijna 3 jaar geleden is dat ik begonnen ben X:

Jij moet dus nu 15 zijn ;) goed om te zien dat je 3 jaar later nog steeds hier aanwezig bent dan, ennuh thx voor de complimenten!

Wat betreft de functie van de vier systemen:

1. Werkstation
2. Mediacenter
3. Game server
4. Toekomstige werkstation van m'n dinneke
quote:
Frenkie123 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:00:
[...]

Wow! Dat heb ik nog niet eens ! :P Zal ik toch beter mijn best moeten gaan doen dus :D
Persoonlijk vind ik dat ook jij die status al ruim verdiend hebt Frenkie en je hoeft dus echt niet beter je best te gaan doen _/-\o_
quote:
waterkoud schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:30:
Denk dat Floriske er wel weer een lang lopend projekt van maakt Frenkie, dus misschien doet ie voorlopig nog niet mee met wedstrijden ;)
Ik geloof niet dat ik verder nog iets hoef toe te voegen aan mijn voorgangers, heb de kast in Rijswijk mogen zien en het is gewoon zeer indrukwekkend qua ontwerp, afwerking en natuurlijk ook qua formaat.
Het zal inderdaad geen project van enkele maanden worden, ik wil er echt mijn tijd voor gaan nemen, maar drie jaar ........ dat hoop ik toch niet ;)

Dit project is achteraf gezien misschien ietwat te uitbundig geweest, als je kijkt dat ik de afgelopen 3 jaar met alles bij elkaar opgeteld een rustpauze van een jaar aan het geheel gewerkt heb, ik ben trots dat zeker, maar ook wel toe aan een nieuwe uitdaging ;)
quote:
k8skaaay schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:45:
Super gaaf eindresultaat Floriske !
quote:
Liquid-Man schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:05:
En wanneer kunnen wij er 1 bestellen? O-) Nee grapje! Zeer mooi resultaat! Hulde! _/-\o_
Thx voor de complimenten, en wanneer je er 1 kan bestellen, dat kan nu al, als je er maar genoeg voor bied :P :X :+
quote:
TEAMIKKE schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:12:
Toch leuk dat je al die moeite doet voor zo'n klein detail. En zo hoort het :P Ik blijf em mooi vinden. En in het echt is ie idd. nog veel imposanter. Ik heb zo'n gevoel dat AC ryan was plexiglas moet leveren straks O-) Ben benieuwd wat je er weer van maakt ;)
Tjah, op 3 jaar modden maak je je niet meer druk over een weekje meer of minder en heb je dus wat sneller de neiging om ergens wat meer tijd in te steken ;)

Dat klopt inderdaad, het pakket is al binnen inmiddels _/-\o_ maar daarover binnenkort meer, wacht nog op wat gereedschappen om te kunnen beginnen!

Ik ben ook erg benieuwd naar jouw vorderingen aangezien je project toch ook steeds dichter bij het eindresultaat komt *O*

[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
Floriske op DeviantArt

9500GT Clocking
Reg. datum: 02 december 2005

OMG ik bedenk me net ook opeens dat ik hier al 3 jaar lees dan :P

Core2Duo Rig: C2D E8500 @ 4.0 | P5B Deluxe | 4GB OCZ | Zotac 8800GT |

Dit is echt ziek mooi, respect man. _/-\o_

Echt alles in gewoon perfect, knap werk. d:)b
quote:
framaster schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:33:
met ^^

klikklik

Ga toch modden!
Reg. datum: 29 augustus 2006

érg mooi geworden Floriske _/-\o_ Ik heb hem (of haar :P ) in het echt gezien en de lichteffecten van die kast + afwerking zijn gewoon super! Nu kun je eindelijk genieten van je kast zonder dat je er weer vanalles aan moet doen. Ik wens je veel succes met je nieuwe project, neem daar ook gerust een jaartje of 3 voor als het resultaat net zo mooi word :Y)

Reg. datum: 04 april 2005

quote:
floriske.nl schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:28:
[...]

Lol, ik dacht even dat je hem in een hoekje geschoven had en dat bedoelde met laten verstoffen ;)
Waarom niet gewoon een stukje afzuigkapfiler achter de fan gebruiken als filter? werkt super, een berg stof dat daar iedere keer weer uit komt ;)
_O- Nee hoor, hij staat gewoon naast me, alleen ligt er wel een berg stof binnenin en daar moet ik dringend mee aan de gang. Afzuigfilters heb ik aan zitten denken, maar dan raak ik dit lichteffect kwijt. Ach, ik zal er mee moet leven en dus wat vaker de stofzuiger aanslingeren:).

Reg. datum: 15 augustus 2005

hoeveel kostie!! :P

Top werk hoor _/-\o_

getfirefox.com
Reg. datum: 02 februari 2002

quote:
Godric schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:09:
[...]

_O- Nee hoor, hij staat gewoon naast me, alleen ligt er wel een berg stof binnenin en daar moet ik dringend mee aan de gang. Afzuigfilters heb ik aan zitten denken, maar dan raak ik dit lichteffect kwijt. Ach, ik zal er mee moet leven en dus wat vaker de stofzuiger aanslingeren:).
Dat zegt hij toch ook: filters aan de binnenkant, ziet geen hond :)

Reg. datum: 04 april 2005

quote:
MBV schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:20:
[...]

offtopic:
Op de foto zie je geen led fans hè. Het licht komt van de CCFL's in de case. Als ik een filter achter de fan doe komt het licht er niet meer doorheen en dat is niet de bedoeling.

getfirefox.com
Reg. datum: 02 februari 2002

oh, zo. Sorry, ik dacht dat er gewoon een spraakverwarring was. Never mind :)

Wie ik? Echt niet!

quote:
framaster schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:33:
quote:
en ik hier al 3 jaar op schrijf ;)
quote:
Joopieboy schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:36:
Dit is echt ziek mooi, respect man. _/-\o_

Echt alles in gewoon perfect, knap werk. d:)b
Thx! maar niet alles is perfect hoor ;) :X
quote:
X-GAMER-X schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:43:
érg mooi geworden Floriske _/-\o_ Ik heb hem (of haar :P ) in het echt gezien en de lichteffecten van die kast + afwerking zijn gewoon super! Nu kun je eindelijk genieten van je kast zonder dat je er weer vanalles aan moet doen. Ik wens je veel succes met je nieuwe project, neem daar ook gerust een jaartje of 3 voor als het resultaat net zo mooi word :Y)
Een jaartje of 3 was niet de bedoeling dit keer hoor, maar ik ga zeker niets overhaasten!
quote:
Godric schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:09:
[...]

quote:
MBV schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:20:
[...]

quote:
Godric schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:12:
[...]

offtopic:
Op de foto zie je geen led fans hè. Het licht komt van de CCFL's in de case. Als ik een filter achter de fan doe komt het licht er niet meer doorheen en dat is niet de bedoeling.
quote:
MBV schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:00:
oh, zo. Sorry, ik dacht dat er gewoon een spraakverwarring was. Never mind :)
Toch lichten in mijn geval bij de cases waar geen rad achter de intakefan zit de filters mooi egaal en fel groen op door de CCFL's, het lijkt me dus wel de moeite waard om te proberen, wie niet waagt die niet wint ;)
quote:
Haha :D dat mag ik hier niet zeggen he, dat zou handelen zijn ;)

THX voor de complimenten allemaal!

Ik hoop snel een begin te maken met mijn nieuwe worklog hier@got etc.
Ik wacht echter nog op wat gereedschap waarna ik eerst nog e.e.a. uit moet proberen alvorens ik definitief kan starten.

Floriske op DeviantArt

Reg. datum: 30 juni 2006

Dit is de casemod die bij mij op nummer 1 staat. Mooi, origineel, goed afgewerkt :)
*bookmarked*

Good news everyone

quote:
ROBJUHPOWER schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:45:
Dit is de casemod die bij mij op nummer 1 staat. Mooi, origineel, goed afgewerkt :)
*bookmarked*
waarom boekmark je iets wat al af is?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
dank aan Just_I voor me kersticoon

Full-HD !!

Héél erg fraai deze mooie kast!!
Ziet d'r zeer futuristisch uit 8)

JVC HD100 - Full-HD D-ILA projector ;-)

Wie ik? Echt niet!

quote:
ROBJUHPOWER schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:45:
*bookmarked*
quote:
Geckoo schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 02:07:
[...]

waarom boekmark je iets wat al af is?
Om zich er af en toe aan te kunnen vergapen misschien ;)
quote:
atmoz schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 16:39:
Héél erg fraai deze mooie kast!!
Ziet d'r zeer futuristisch uit 8)
verder, wederom thx voor de complimenten allen :$

Edit: XIXIV nu ook in Rusland :D http://www.modnews.ru/news/modding/2007/10/30/5131/

floriske.nl wijzigde dit bericht 04-11-2007 18:51 (6%)

Floriske op DeviantArt

Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: