Hoofdcategorieën
Topicacties

[CIP]-XIXIV-[x4] [Project Finished!]

Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 last

Reageer Nieuw Topic
GoT beginner
Reg. datum: 27 juli 2005

quote:
MBV schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:03:
ehm, omdat ik lui ben: wat had jij ook al weer gewonnen, floriske?
Omdat ik dat niet ben:

Voor de beide Nummers 1.

AMD 64 X2 4800+ / 5000+
Thermaltake: Amor VA8000BWS.
Corsair: TWIN2x2048-6400.
MSI: K9N Neo F
MSI: NX7900GS-T2D256EZ
Thermaltake: W00116red 750W cable free psu.
Coolermaster: Aquagate Mini Waterkoeling.
Revoltec Lightwriter - 80 x 80 x 40 mm
2 x Sharkoon Dual Cold Cathode.
Skywest Clanhostingpakket: 12 slots + Domein. (1 jaar)
Ribbi.be: Een tegoedbon van ¤ 10,- Inwisselbaar tijdens Regroup.
Traxdata; cd spindle.
Dit prijzenpakket is goed voor ¤ 1587,24
De onderstaande hardware zit daar nog niet bij.
CPU: Socket AM2 type wordt later bekend gemaakt.
Harddisk: Western Digital Type wordt later bekend gemaakt.

Acties: [view][quote]

Door: TERW_DAN
Moderator Harde waren
Bijna kerstmis
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
Nikolas schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:20:
[...]

Omdat ik dat niet ben:

Voor de beide Nummers 1.

AMD 64 X2 4800+ / 5000+
Corsair: TWIN2x2048-6400.
MSI: K9N Neo F
MSI: NX7900GS-T2D256EZ
Thermaltake: W00116red 750W cable free psu.
Coolermaster: Aquagate Mini Waterkoeling.
Revoltec Lightwriter - 80 x 80 x 40 mm
2 x Sharkoon Dual Cold Cathode.
Skywest Clanhostingpakket: 12 slots + Domein. (1 jaar)
Ribbi.be: Een tegoedbon van ¤ 10,- Inwisselbaar tijdens Regroup.
Traxdata; cd spindle.
Dit prijzenpakket is goed voor ¤ 1587,24
De onderstaande hardware zit daar nog niet bij.
CPU: Socket AM2 type wordt later bekend gemaakt.
Harddisk: Western Digital Type wordt later bekend gemaakt.
Verder natuurlijk een beker.

en als het goed is ook:
heatsink schoonmaak spul
koelprut
Corsair keycord.
Corsair casebatch 20x
Corsair Raam stikker 2x
Be-Quiet pen.
Very Nice Floriske! Ik volg dit topic al wel een tijd, en vindt dat je de eerste plaats toch wel verdiend hebt ;) Heeft even geduurt, maar ziet der super strak uit.

Waneer begin je aan je nieuwe mod? :9 :+

*Just kidding, geniet lekker van je vrije tijd nu in de vakantie ;)*
Wie ik? Echt niet!
Reg. datum: 22 januari 2002

quote:
Ediejo873 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:04:
Mooi (foto) verslag, en op naar volgend jaar. Ik denk dat je dan geen mod hebt, maar als jury lid ben je van harte welkom. dan hoef je er maar 1 dag te zijn. Maar nu eerst tijd voor dinneke. ;)

Bedankt voor de complimenten. :$
Ik heb het nog ietwat aangepast (het bedank gedeelte en Red Rouge in de uitslag), of ik een mod heb is inderdaad maar de vraag, als het zo is dan zal het geen project voor mezelf zijn denk ik, maar het blijft wel kriebelen natuurlijk ;)

YvW, ofwel Your Very Welcome!
quote:
MBV schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:03:
ehm, omdat ik lui ben: wat had jij ook al weer gewonnen, floriske?
lol, :P teveel om op te noemen, mag ik je doorverwijzen naar www.tbcl.nl? Tel daar nog een edimax router setje inclusief WLan kaart bij op uit het rad van regroup en het lijstje is compleet ;)
quote:
CappieL schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:43:
ziet er heeeeel netjes uit Floriske!

gefeliciteerd (ben niet de enige die dit heeft gezegd...)
quote:
Jado schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:24:
Floriske, Floriske, Floriske toch...
Je hebt gewonnen! :D
Al vanaf het begin heb ik dit draadje gevolgt en dit is echt een prachtig einde*.
Geniet er nog van!

*Natuurlijk moet je nog wel wat dingen fiksen zoals de bestikkering en koeling
maar dit is toch al een mooie bekroning op je uitzonderlijk werk :)
Thx, maar dat kan ik voorlopig nog wel even blijven zeggen denk ik ;) en er moet inderdaad nog e.e.a gebeuren aan het geheel, ben momenteel bezig met het bedenken van de relaisschakelingen voor de verlichting en fans.

iemand enig idee waar ze in nl deze dingen verkopen?:

http://www.pccasegear.com/images/4pinmolexs.jpg

[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
Floriske op DeviantArt

Reg. datum: 06 januari 2006

Hmm, ik kan alleen deze zo snel vinden Klik

Maar daar heb je natuurlijk niks aan. |:(

bbbb wijzigde dit bericht 20-12-2006 18:26 (20%)

getfirefox.com
Reg. datum: 02 februari 2002

quote:
floriske.nl schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:18:
lol, :P teveel om op te noemen, mag ik je doorverwijzen naar www.tbcl.nl? Tel daar nog een edimax router setje inclusief WLan kaart bij op uit het rad van regroup en het lijstje is compleet ;)
quote:
Nikolas schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:20:
[...]

Omdat ik dat niet ben:

Voor de beide Nummers 1.

...
...
erg netjes, direct een stukje case-mod-tijd terugverdient, maar hoe ga je dat nou in XIXIV proppen? >:)
quote:
[afbeelding]
Heel flauw: een beetje soldeer, 2 Y-split-kabeltjes, en een slotplaatje :+

Acties: [view][quote]

Door: TERW_DAN
Moderator Harde waren
Bijna kerstmis
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
floriske.nl schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:18:

[afbeelding]
Moet het per se NL? Ik ben ze namelijk wel eens tegengekomen op reichelt.de
Op inkoopacties.net staan ze ook wel eens, maar ik neem aan dat je geen zin hebt om 6 maanden te wachten tot eht binnen is.
Join the Arena!
Reg. datum: 16 september 2004

Deze is hier verkrijgbaar... ¤6,75

maar verschilt wel een beetje van degene op jou plaatje.
(blauwe sleeving ed.)

Misschien kun je beter zelf proberen zon dingetje te maken.
gezien de kwaliteit van de afwerking van jou mod moet dat wel een peuleschil zijn! :)
Gefeliciteerd trouwens!

DFI Lanparty nF4 Ultra-D || AMD A64 3700+ || 2 * Corsair 512TWINX3200LL (v1.1 - BH5) || GeForce 7800GT </br> Cooled by Zalman Reserator V2 -||- The Inglorious Bastards clan page

Wie ik? Echt niet!

quote:
un1ty schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:55:
Deze is hier verkrijgbaar... ¤6,75

maar verschilt wel een beetje van degene op jou plaatje.
(blauwe sleeving ed.)

Misschien kun je beter zelf proberen zon dingetje te maken.
gezien de kwaliteit van de afwerking van jou mod moet dat wel een peuleschil zijn! :)
Gefeliciteerd trouwens!
thx, ik moet toch nog contact opnemen met AC-Ryan, dus zal eens kijken of ik er een paar los kan peuteren ;) dit soort zaken vind ik niet noodzakelijk dat ik ze zelf maak, heb niet zoveel molexen liggen etc. dus dan is kant en klaar net zo makkelijk.

* floriske.nl is nog vergeten te melden dat hij vandaag gebeld is door het Eindhovens Dagblad (hebben in april ook een artikel aan het NKCM gewijd) voor een interview over TBCL :D

floriske.nl wijzigde dit bericht 20-12-2006 19:02 (7%)

Floriske op DeviantArt

quote:
floriske.nl schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:01:
[...]
* floriske.nl is nog vergeten te melden dat hij vandaag gebeld is door het Eindhovens Dagblad (hebben in april ook een artikel aan het NKCM gewijd) voor een interview over TBCL :D
_/-\o_ *O*

Kijk uit na het multi media event 2009!

Reg. datum: 04 april 2005

quote:
floriske.nl schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:01:
Tegen die tijd zien we uiteraard een scan verschijnen zodat wij ook mee kunnen genieten? :)

Reg. datum: 20 januari 2003

Nou, ik ga er haast van uit dat het ook wel op http://www.eindhovensdagblad.nl/ komt te staan ;) If not: dan willen we natuurlijk een scan :P

Luchtkoeling is voor brommers -- Spekjes

Wie ik? Echt niet!

wat betreft het eindhovens dagblad, ze zouden me vandaag terug bellen maar dit hebben ze niet gedaan dus ik vrees dat het niet door gaat :(

verder ben ik aan het brainstormen geweest over mijn realiscircuit om het volgende te realiseren:

-kast 1 aan
-fans en verlichting kast 1 aan op eigen voeding en snelheid
-fans en verlichting overige kasten aan op externe voeding en fans op 5V
-kast 3 ook aan
-fans en verlichting kast 3 terug naar eigen voeding en snelheid

ik heb hiervoor het volgende schema bedacht (voorbeeld voor 2 kasten, maar het rechter deel is voor alle kasten gelijk), maar zoals jullie zien heb ik dan per kast ahw een relais nodig met 4 maak en 3 verbreek contacten, ofwel meerdere relais.

klik voor schema

* floriske.nl gaat toch nog eens brainstormen of het makkelijker kan :X

edit:
de spoelen van de relais worden vanzelfsprekend aangestuurd door de 12V lijn van het bijbehorende systeem

floriske.nl wijzigde dit bericht 21-12-2006 19:35 (6%)

Floriske op DeviantArt

getfirefox.com

waarom moeten het licht van kast 3 terug naar de eigen voeding? Is het niet simpeler om een OR te hebben, en dan altijd die externe voeding te gebruiken? En waarom wil je de fans van kast 3 laten aansturen door kast 4? Lijkt mij nogal zinloos, omdat er niks is wat voor warmte zorgt :)

Reg. datum: 06 december 2005

Er zitten ledjes in die fans ;) Ziet er wel zo mooi uit als die ook oplichten ;)

Maar indd, waarom doe je de ledjes niet gewoon via de externe PSU ?

Of is dit zodat je je cases ook ooit afzonderlijk kan gebruiken, (dus buiten je hele kast om), en toch licht hebt?

XBOX Live Gamertag > NBeat

Wie ik? Echt niet!

quote:
MBV schreef op donderdag 21 december 2006 @ 22:11:
waarom moeten het licht van kast 3 terug naar de eigen voeding? Is het niet simpeler om een OR te hebben, en dan altijd die externe voeding te gebruiken? En waarom wil je de fans van kast 3 laten aansturen door kast 4? Lijkt mij nogal zinloos, omdat er niks is wat voor warmte zorgt :)
quote:
NBeat schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:30:
Er zitten ledjes in die fans ;) Ziet er wel zo mooi uit als die ook oplichten ;)

Maar indd, waarom doe je de ledjes niet gewoon via de externe PSU ?

Of is dit zodat je je cases ook ooit afzonderlijk kan gebruiken, (dus buiten je hele kast om), en toch licht hebt?
Zoals NBeat aangeeft wil ik uiteraard de cases ook los kunnen gebruiken (denk aan lannen etc.) en dan is het wel makkelijk als vooral de fans en verlichting op de interne voeding werken.

Op het moment dat ik de kast mee sjouw wil ik gewoon een verbindingskabel op de achterzijde tussen de uitgaande en inkomende spanning kunnen prikken zodat de fans en verlichting gewoon draaien.

De bedoeling is dus dat er in een pci slot 2 aansluitingen komen te zitten, eentje die naar de relaisschakeling toe loopt en eentje die daarvan terug komt.

Ik wil de fans laten draaien omdat anders het gewenste effect niet bereikt wordt, als de fans van 3 kasten stil staan maar de verlichting wel brand ziet dit er heel vreemd uit en de leds van de fans lichten inderdaad niet op.

* floriske.nl heeft vandaag toch nog het interview met het ED gehad, dus ergens de komende 2 weken staat er een artikel in de krant over mijn 1e plek

Ik heb geprobeerd het interview zoveel mogelijk te sturen richting een algemeen artikel over casemodden om zo de aandacht weer eens op ons volkje te vestigen :D

Floriske op DeviantArt

getfirefox.com

oh, dat zou ik samenvatten in 1 zin: "Deze heer was erg fanatiek over het casemodderswereldje." :+

Voor je fans: daar had ik even niet bij nagedacht ('k ben zelf niet zo'n lanner ;)). Naja, veel succes met relais :P. Misschien gewoon een handmatige schakelaar achterop maken waarmee je je stroom van 'binnen' naar 'binnen' laat gaan?

houd van de zware metalen
Reg. datum: 06 juni 2006

je zou niet true zijn moest je het hele meubel niet meenemen op lans ^^
dat is dan weer wat anders dan zo'n groot scherm...
het is natuurlijk wel handig dat de fans e.d. op de interne voeding draaien... Voor het geval dat je vrouw nu eindelijk eens die storende lichtjes uit het tvscherm weg wilt, zodat ze deftig naar haar film kan kijken :)

nice one... scan je het artikel dan ook ff in als je wilt? dan hebben de belgen onder ons er ook wat aan ^^

Wie ik? Echt niet!

update in de openingspost 16e post op de 1e pagina ;) :*)

floriske.nl wijzigde dit bericht 28-01-2007 23:21 (96%)

Floriske op DeviantArt

Wie ik? Echt niet!

quote:
MBV schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:50:
oh, dat zou ik samenvatten in 1 zin: "Deze heer was erg fanatiek over het casemodderswereldje." :+

Voor je fans: daar had ik even niet bij nagedacht ('k ben zelf niet zo'n lanner ;)). Naja, veel succes met relais :P. Misschien gewoon een handmatige schakelaar achterop maken waarmee je je stroom van 'binnen' naar 'binnen' laat gaan?
Zoiets heb ik ook aan zitten denken met een schakelaar, maar ik denk dat een kort kabeltje makkelijker gaat worden.

Heb overigens wel besloten voorlopig nog even te wachten met deze schakeling.
quote:
Fr!st! schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 18:12:
je zou niet true zijn moest je het hele meubel niet meenemen op lans ^^
dat is dan weer wat anders dan zo'n groot scherm...
het is natuurlijk wel handig dat de fans e.d. op de interne voeding draaien... Voor het geval dat je vrouw nu eindelijk eens die storende lichtjes uit het tvscherm weg wilt, zodat ze deftig naar haar film kan kijken :)

nice one... scan je het artikel dan ook ff in als je wilt? dan hebben de belgen onder ons er ook wat aan ^^
lol, dat zou een heel gesjouw worden idd :D dus een kastje los en bruikbaar mee kunnen nemen is wel een vereiste.

Tuurlijk wordt het ingescand, als het goed is verschijnt het binnen nu en 2 weken in het eindhovens dagblad.

ondertussen hebben jullie iig weer een update om te lezen ;)

Floriske op DeviantArt

Reg. datum: 28 oktober 2003

Brabant doet het goed in de casemodscene ;) Eindhovens Dagblad kan er bijna een vaste rubriek van maken.
Wie ik? Echt niet!

quote:
waterkoud schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 16:28:
Brabant doet het goed in de casemodscene ;) Eindhovens Dagblad kan er bijna een vaste rubriek van maken.
hehe, lol :*)

het stukje omtrent mijn 1e plaats stond vandaag in het e.d. alleen is het stukje een beetje anders dan het verhaal dat ik verteld heb (lees: vrijwel compleet anders :()

Mijn dinneke wordt afgeschilderd als de veroorzaker van dit geheel en die uitspraak doet het haast overkomen alsof het geen hobby is maar noodzaak omdat ik anders ruzie zou krijgen :X

Dit terwijl ik mijn dinneke pas 1,5 jaar ken en ruim 2 jaar geleden begonnen ben en daarnaast ook nog eens pas 1 jaar op mezelf en een half jaar samen woon :X

Ten tweede staat er in dat casemodding zo'n 5 jaar geleden "bedacht" is terwijl ik heb aangegeven er zelf circa 5 jaar mee bezig te zijn

Zinsbouw in de laatste regels is onlogisch

Ik heb een heel verhaal over casemodding uit de doeken gedaan om te proberen het artikel meer over het fenomeen te laten gaan dan mezelf, maar dat deel van het interview is gewoon niet gebruikt :S

etc. etc.

http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/artikel-eindhovens-dagblad-.jpg

online artikel

maar goed, onze hobby heeft weer een klein beetje extra aandacht verworven

floriske.nl wijzigde dit bericht 30-12-2006 19:11 (25%)

Floriske op DeviantArt

Reg. datum: 16 augustus 2006

Raar, dat die reporters niet beter de feiten nakijken.. maar je staat in de krant, en dat is goed genoeg :p

They think, therefore I am. ~ God

Kever Volks

Toch wel jammer als ze de feiten zo verdraaien!

Ga binnenkort ook beginnen met een mod en ik zou graag dezelfde aan/uit knop gebruiken,
floriske kan jij mij vertellen waar je die vandaan hebt? Alvast bedankt.
Reg. datum: 20 januari 2003

quote:
link0007 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 18:41:
Raar, dat die reporters niet beter de feiten nakijken.. maar je staat in de krant, en dat is goed genoeg :p
Je wil niet weten wat er soms in de krant staat wat gewoon niet waar is, of slechts gedeeltelijk waar. Geloof me, het kan nog veel erger dan dit!

Luchtkoeling is voor brommers -- Spekjes

Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: