Hoofdcategorieën
Topicacties

[CIP]-XIXIV-[x4] [Project Finished!]

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 25 26 27 28 last

Reageer Nieuw Topic
Wie ik? Echt niet!
Reg. datum: 22 januari 2002

quote:
XplodingForce schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:42:
OK, 'k begrijp het (moet zeggen dat die premium ook wel een hele mooie passive cooling heeft :9~ )
Als je de rest van je MoBo niet zo warm word zou je natuurlijk een ULTRA stille fan direct op je passive cooler stoppen, dan koelt het wel (papst ofzo...)! Of gewoon 1 stil intake en 1 stil uittake fannetje in je case, dat is nog mooier!

('k denk eigenlijk dat deze post niet eens nodig was geweest met jouw creativiteit }:O ;) !)

hehe, lol,

Ik ben misschien ietwat onduidelijk geweest in m'n verhaal ;)

Het probleem is niet dat ik nu 2 120mm fans er in heb hangen, deze komen er sowieso in te zitten, maar momenteel heb ik nog niet de mogelijheid de fans te regelen.

Omdat de kast toch open staat wilde ik 1 fan er uit halen tijdelijk om zo voorlopig de herrie wat te drukken, maar dan werd e.e.a. toch te heet.

Ik had een fan controler besteld voor m'n werkstation, namelijk deze:

http://www.sunbeamtech.com/PRODUCTS/Theta/theta_tp101.htm

maar volgens CT-systemen is deze "end of life" en zou dus niet meer geleverd kunnen worden :'( maar ik heb 2 andere online shops die de kaart zouden kunnen leveren voor de zekerheid toch even een mailtje gestuurd, maar helaas (net als op mijn ac ryan RPM probleem :( nog geen reactie hierop gehad.

Momenteel staan er dus 2 AC ryan 120mm fans plankgas naast me te draaien en deze zijn alles behalve still :X

edit:

http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/240wc.jpg

op deze foto linksonder hang het rad en dus de intakefan, deze blaast eigenlijk over de chipset etc.

Boven de heatsink van de heatpipe hangt de outtakefan, als ik die weg laat dan wordt de chipset op gevoel gewoon TE warm

floriske.nl wijzigde dit bericht 03-03-2006 13:54 (13%)

[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
Floriske op DeviantArt

[Zelf in te vullen]
Reg. datum: 14 februari 2006

Als je ze tijdelijk even op 5 of 7 volt laat draaien? Totdat je een (nieuwe) fancontroller gevonden/hebt. Met het geluid maakt het een hoop uit en je hebt toch nog een redelijk flow.
Reg. datum: 17 september 2005

8)7 jah, ik had niet goed gelezen 8)7
quote:
TEAMIKKE schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:25:
Als je ze tijdelijk even op 5 of 7 volt laat draaien? Totdat je een (nieuwe) fancontroller gevonden/hebt. Met het geluid maakt het een hoop uit en je hebt toch nog een redelijk flow.
Hier sluit ik me helemaal bij aan!

Everybody lies

Wie ik? Echt niet!

moet eigenlijk weg en heb geen tijd, maar omdat ik het niet kan laten hier alvast de foto's van de volgende update, type de update zelf morgen even

floriske.nl wijzigde dit bericht 12-03-2006 15:23 (88%)

Floriske op DeviantArt

Reg. datum: 11 augustus 2004

wat moet je met 2 van die powerballs? 8)7

K to the KillaZ

Reg. datum: 06 december 2005

hey man dat is een mooie update, kun je ook een foto maken dat de front en de side panelen eropzitten :9~

Zie Signature
Reg. datum: 22 maart 2004

quote:
KillaZ schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 21:00:
offtopic:
ik heb me wel eens afgevraagd of een vrouw het lekker zal vinden als je die dingen opspint en met 20k rpm naar binnen brengt. wel ff een rubbertje eromheen zien te krijgen oid dat dat balletje binnenin niet ergens tegenaan komt

Ziet er nice uit!! nice stapeltje :)

Zie Ondertitel

^ Of Barend
Reg. datum: 05 april 2004

quote:
noksiejus schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:34:
[...]

offtopic:
ik heb me wel eens afgevraagd of een vrouw het lekker zal vinden als je die dingen opspint en met 20k rpm naar binnen brengt. wel ff een rubbertje eromheen zien te krijgen oid dat dat balletje binnenin niet ergens tegenaan komt

Ziet er nice uit!! nice stapeltje :)
Moet je dat op deze manier openbaren? :P Zoek een vriendin zou ik zeggen en post de resultaten in de HK.

URL korter maken?
Playstation® 1, Playstation® 2, Playstation® 3, Playstation® Portable, NES, SNES, Nintendo Wii, Nintendo DS Lite

Mooie plaatjes! Maarre, je hebt nu nog precies 20 min. om die update te plaatsen ;)

* XplodingForce heeft het gevoel jij daar niet meer aan toe gaan komen...

Everybody lies

Reg. datum: 11 augustus 2004

lol @ noksiejus :+

K to the KillaZ

Wie ik? Echt niet!

quote:
XplodingForce schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 23:40:
Mooie plaatjes! Maarre, je hebt nu nog precies 20 min. om die update te plaatsen ;)

* XplodingForce heeft het gevoel jij daar niet meer aan toe gaan komen...
haha, en het gaat zelfs nog morgen worden ook :X

Floriske op DeviantArt

Ja, dat denk ik ook. Je stelt ons ernstig teleur ;)

Enne, nu weer ontopic he B)

XplodingForce wijzigde dit bericht 11-03-2006 23:51 (25%)

Everybody lies

Zie Signature
Reg. datum: 22 maart 2004

quote:
endless schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 13:32:
[...]

Moet je dat op deze manier openbaren? :P Zoek een vriendin zou ik zeggen en post de resultaten in de HK.
Ik heb geen vriendin, en zoek er ook niet haastig naar 1. vind het wel lekker zo. heb jij geen vriendin ? :P

Wanneer wil je aan je meubel beginnen ? :D

NoxiuZ wijzigde dit bericht 12-03-2006 14:15 (7%)

Zie Ondertitel

Wie ik? Echt niet!

update in de openingspost 8e post op de 1e pagina ;) 12-03-2006 :*)

Voor mensen die het hele verhaal liever aan 1 stuk lezen: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv maar ik garandeer niet dat deze altijd volledig up tot date is!!

quote:
TEAMIKKE schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:25:
quote:
XplodingForce schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 18:46:
8)7 jah, ik had niet goed gelezen 8)7

[...]

Hier sluit ik me helemaal bij aan!

haha, soms lijkt het leven zo simpel he ;) maar ik ben niet zo'n fan van 7 volt, 5 volt is nog een optie, maar dan moet ik ff een paar verloopjes in elkaar bakken, maar stom dat ik er zelf niet aan gedacht heb en dat noemt zichzelf dan een tweaker |:( :X

quote:
KillaZ schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 21:00:
quote:
..... en alle reacties op bovenstaande :P ......

in de tijd dat ik die dingen nog fanatiek gebruikte was eentje als het ware mijn oefenbal en de andere enkel voor pogingen mij record te verbreken

quote:
__Deathscythe__ schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:02:
hey man dat is een mooie update, kun je ook een foto maken dat de front en de side panelen eropzitten :9~

Nope dat gaat nog niet lukken, de fronts kunnen er wel op, maar niet zoals de kasten nu staan, de fronts zijn namelijk hoger dan de kasten en dan zou ik eerst even iets tussen de kasten moeten leggen.

Puur voor een foto ga ik dit momenteel ff niet doen dus jullie zullen een beetje geduld moeten hebben, maar dat zijn jullie inmiddels wel gewend van me ;)

verder thx voor de complimenten maar weer en tot de volgende update (wanneer die ook moge zijn :X ;) )

@noksiejus: het meubel begin ik pas aan als de kasten klaar zijn ennuh, FOEI!! :+

:'( :'(

quote:
floriske.nl schreef op zondag 12 maart 2006 @ 18:02:
geen oc resultaat maar wel een prangende vraag:

Mijn X2 4400+ liep al maanden als een zonnetje op 2650 MHz, maar met de nadruk op "LIEP" dus

Heb niks veranderd of toegevoegd aan de config en nu kapt prime95 bij de eerste berekening al, pas als ik de proc terug schroef naar 2400 MHz lijkt het systeem weer stabiel te worden.

Nu heb ik terwijl het systeem aan stond per ongeluk een fan connector losgetrokken en is het systeem direct uitgevallen (niet thermisch dus!), nadien is bovenstaand probleem ontstaan.

Nu vraag ik me dus af, heb ik m'n mobo gesloopt of m'n proc of... of.... of ligt het misschien aan prime

Voedingsspanningen zijn stabiel en normaal, temps ook

iemand een idee?

floriske.nl wijzigde dit bericht 26-03-2006 12:26 (91%)

Floriske op DeviantArt

Jamoi!
Reg. datum: 01 februari 2006

@ hierboven + prime: gezichtsbedrog :P

en verder: keep on going!!!

Wie ik? Echt niet!

quote:
nelis91 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:25:
@ hierboven + prime: gezichtsbedrog :P

en verder: keep on going!!!

hmm, ik had prime al opnieuw geinstalleerd, maar ook op de CPU test van 3dmark 06 liep hij direct vast.

Maar schiet mij maar lek, ik heb mijn biosinstellingen op standaard instellingen gezet en ben opnieuw per 50 MHz gaan overclocken en nu blijft m'n systeem weer gewoon retestabiel 8)7

Floriske op DeviantArt

Ziet er netjes uit :D.

Ik vroeg me alleen af hoe je het met je kvm switch hebt gedaan en je dual monitor ? Gewoon 1 monitor standaard achter je main rig en de andere kun je mee switchen ?

Je probleem met je overclock zou ik zo niet weten.
[Zelf in te vullen]
Reg. datum: 14 februari 2006

Tjonge, hij is toch wel heeel gaaf hoor :>

Over dat 5 volt : ik zou gewoon de draadjes ff anders in de connector doen, kleine moeite en hoef je ook geen verloopstukjes te ''bakken'' :P
getfirefox.com
Reg. datum: 02 februari 2002

offtopic:
wil je in je startpost even op 'check images' drukken, dan verspringt de pagina niet zo veel tijdens het laden van de plaatjes :)

Ziet er gaaf uit. Maar zou je niet eens door gaan werken? Je bent nu al 1,5 jaar bezig ofzo :X
Oh ja, 5 of 7 volt is een kwestie van die pennetjes eruit werken met paperclips ofzo, 'verkeerd' terug prikken (nadat je de weerhaakjes hebt teruggebogen) en je bent klaar.

MBV wijzigde dit bericht 13-03-2006 21:09 (30%)

Reg. datum: 21 november 2003

quote:
MBV schreef op maandag 13 maart 2006 @ 21:08:
Ziet er gaaf uit. Maar zou je niet eens door gaan werken? Je bent nu al 1,5 jaar bezig ofzo :X
Oh ja, 5 of 7 volt is een kwestie van die pennetjes eruit werken met paperclips ofzo, 'verkeerd' terug prikken (nadat je de weerhaakjes hebt teruggebogen) en je bent klaar.

Hij neemt er gewoon de tijd voor en dat zie je wel in het resultaat. Niet iedereen heeft ook veel tijd, laat hem lekker z'n gang gaan :)
En over die pinnetjes, wel de conector van de fan veranderen he. Ik heb al meerdere keren gelezen over mensen die de connector van hun voeding op zo'n manier veranderden, om hem later in een HD te steken en deze op te blazen :X

Wie ik? Echt niet!

quote:
R3CoN schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:14:
Ziet er netjes uit :D.

Ik vroeg me alleen af hoe je het met je kvm switch hebt gedaan en je dual monitor ? Gewoon 1 monitor standaard achter je main rig en de andere kun je mee switchen ?

Je probleem met je overclock zou ik zo niet weten.

inderdaad de linker monitor aan mijn werkstation en de rechter aan de kvm switch, alleen het werkstation heeft dus dual monitor.

quote:
TEAMIKKE schreef op maandag 13 maart 2006 @ 20:28:
Tjonge, hij is toch wel heeel gaaf hoor :>

Over dat 5 volt : ik zou gewoon de draadjes ff anders in de connector doen, kleine moeite en hoef je ook geen verloopstukjes te ''bakken'' :P

haha, dan moet je wel 3 pin molex naar 4 pin hebben, maar even speuren en ik vond de verdwaalde verloopjes van mijn ac ryan fans, dus dat wordt geregeld ;)

quote:
MBV schreef op maandag 13 maart 2006 @ 21:08:
offtopic:
wil je in je startpost even op 'check images' drukken, dan verspringt de pagina niet zo veel tijdens het laden van de plaatjes :)

check images: done

qua verloopjes, zie boven, qua doorwerken:

ik werk fulltime, woon alleen op mezelf (meisje woont er nog niet bij), werk in mijn vrije tijd als grafisch vormgevere, heb een vriendin, rijd motor, drink graag een biertje met m'n vrienden .............. etc.

Dus sorry, maar ik spendeer niet elke vrije minuut (en overgebleven cent, want het is ook geen goedkoop project!) aan mijn pc's maar heb ook nog andere zaken en bovenal geen haast.

quote:
brinkdinges schreef op maandag 13 maart 2006 @ 21:34:
[...]

Hij neemt er gewoon de tijd voor en dat zie je wel in het resultaat. Niet iedereen heeft ook veel tijd, laat hem lekker z'n gang gaan :)
En over die pinnetjes, wel de conector van de fan veranderen he. Ik heb al meerdere keren gelezen over mensen die de connector van hun voeding op zo'n manier veranderden, om hem later in een HD te steken en deze op te blazen :X

zie boven ;)

en verder, allen thx voor alle complimenten _/-\o_ ik ga gewoon gestaag door ook al zouden sommigen me liever net zoveel tijd in het project zien steken als ediejo, maar zo zit deze jongen nu eenmaal niet in elkaar 8)

floriske.nl wijzigde dit bericht 15-03-2006 11:57 (5%)

Floriske op DeviantArt

Semi-Langharig Werkschuw Tuig

Ediejo had ook n deadline>CeBit

"Democratic societies are unfit for the publication of such thunderous revelations as I am in the habit of making." - Salvador Dalí -*- Nu ook bloggende @ Tweakblogs

Reg. datum: 20 februari 2006

vraagje over de gaas die je eventueel gaat gebruiken om achter logo in oortjes te plaatsen...

waar kan je die kopen? of heeft een naam?

Ik heb de bouwmarkt afgezocht, maar de afstand tussen de vierkantjes zijn te groot... Ik zat al te denken aan racegaas, maar die is weer te duur...

Specs (last update: May 27, 2007)

Reg. datum: 16 oktober 2003

gaas -> modders mesh -> AC Ryan MeshX -> search in de pricewatch
of om je vraag direct te beantwoorden: gaas is oa te koop bij Informatique en Salland Automatisering

-ohcyt
specs

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 25 26 27 28 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: