quote:XplodingForce schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:42:
OK, 'k begrijp het (moet zeggen dat die premium ook wel een hele mooie passive cooling heeft)
Als je de rest van je MoBo niet zo warm word zou je natuurlijk een ULTRA stille fan direct op je passive cooler stoppen, dan koelt het wel (papst ofzo...)! Of gewoon 1 stil intake en 1 stil uittake fannetje in je case, dat is nog mooier!
('k denk eigenlijk dat deze post niet eens nodig was geweest met jouw creativiteit![]()
!)
hehe, lol,
Ik ben misschien ietwat onduidelijk geweest in m'n verhaal
Het probleem is niet dat ik nu 2 120mm fans er in heb hangen, deze komen er sowieso in te zitten, maar momenteel heb ik nog niet de mogelijheid de fans te regelen.
Omdat de kast toch open staat wilde ik 1 fan er uit halen tijdelijk om zo voorlopig de herrie wat te drukken, maar dan werd e.e.a. toch te heet.
Ik had een fan controler besteld voor m'n werkstation, namelijk deze:
http://www.sunbeamtech.com/PRODUCTS/Theta/theta_tp101.htm
maar volgens CT-systemen is deze "end of life" en zou dus niet meer geleverd kunnen worden
Momenteel staan er dus 2 AC ryan 120mm fans plankgas naast me te draaien en deze zijn alles behalve still
edit:
op deze foto linksonder hang het rad en dus de intakefan, deze blaast eigenlijk over de chipset etc.
Boven de heatsink van de heatpipe hangt de outtakefan, als ik die weg laat dan wordt de chipset op gevoel gewoon TE warm
floriske.nl wijzigde dit bericht 03-03-2006 13:54 (13%)
[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
Floriske op DeviantArt