|| [CCIP] Demission || Specs! ||
[CIP]-XIXIV-[x4] [Project Finished!]
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last
Reageer Nieuw Topicquote:MOSHterd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:04:
Ziet er erg vet uit man.
Maaruh die zijkanten zijn die open? of heb je daar plexi achter gedaan?(of heb ik iets gemist)
aangezien de kasten vrij "klein zijn" en alles dus behoorlijk dicht op elkaar gepakt zit en daarnaast alles ook nog eens in een meubel komt te hangen is voldoende warmte-afvoer/koeling erg belangrijk/
De zijkanten (oren) zijn nu nog open inderdaad, maar er komt gaas achter te zitten, waarschijnlijk gewoon racegaas, maar heeeeel misschien ga ik er nog iets anders mee doen, maar ze blijven dus in ieder geval geventileerd.
Ik zal mijn kasten dan iets vaker van binnen met de compressor onder handen moeten nemen, maar ik weet zeker dat het de temperaturen bevorderd
quote:TEAMIKKE schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 18:05:
Zeeeeeer mooie case dit! Ik heb dit topic vandaag (alle 10 ja) doorgelezen en vooral foto's bekeken,
en moet zeggen dat het echt 1 van de beter is die ik tot nu toe gezien heb! Ja, ik sta pas net geregistreed maar ik kijk al een paar maand hierIk wacht vol verlangen (geduldig) op updates.
en ik ben blij dat je/jullie geduld op kan/kunnen brengen want ik weet het, ik ben eigenlijk te traag bezig
[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
Floriske op DeviantArt
quote:noksiejus schreef op maandag 13 februari 2006 @ 23:25:
die andere case is tekenen, en vervolgens als een Ikea pakketje in elkaar zetten
Heb je enig idee hoeveel werk het is om alle hardware nauwkeurig op te meten, zodat het allemaal past nadat je de onderdelen hebt bewerkt? Bij handwerk kun je altijd nog een beetje dremelen of schuren, bij CNC moeten alle bewerkingen in 1 keer op de juiste plaats, anders past de hardware niet goed en kun je helemaal opnieuw beginnen. Naderhand nog even dremelen of schuren zie je direkt. En daar komt nog bij, als een onderdeel niet naar wens is kun je het 9 van de 10 keer niet eens aanpassen, maar moet je een nieuwe maken.
Anyway, floriske, zeer mooie case(s).
Asus M2N-SLi Deluxe - AMD X2 6000 - 2X 2Gig - 2X MSI 9600GT - 500Gig Maxtor Diamond MAX - Theatron Agrippa 7.1 DTS // Samsung LE37M68B Full HD // PS3 // XBOX360 // Dreambox 7020Si // Denon AVR2808 // 2X Denon POA 4400A // 5X Vifa Carat
Ik heb ook al je foto's op mn hd staan, inmiddels 211quote:floriske.nl schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:21:
[...]
ik ben blij dat ik mensen op deze manier kan inspireren en bezig kan houden met m'n (inmiddels ruim 200) foto's
![]()
Zal 's kijken of ik het vanavond gefixed krijg
edit:
helaas:
quote:Beste Tripod Member,
Om de kwaliteit van de Tripod service te kunnen garanderen, hebben we
besloten om de toegang tot je website http://members.lycos.nl/xixiv/ te
sluiten vanwege de volgende reden: Remote loading .
Je hebt de komende 3 maanden toegang tot je site via WebFTP of andere
FTP software, om belangrijke bestanden op te slaan. Na deze periode heb
je geen toegang meer tot je site, noch via browser, noch via FTP.
Het Lycos Tripod team
nieuwe ruimte zoeken om de pics op te knallen dus
ben ze nu op chello aant knallen, maar jah, maar 50Mb he
edit:
zow, de pics werken weer en nu vanaf mijn chello account, nu maar hopen dat ze silvertec niet ook plat gooien anders moet ik die er bij gaan zetten en dan wordt het krap
floriske.nl wijzigde dit bericht 16-02-2006 19:28 (95%)
Floriske op DeviantArt
Reg. datum: 18 mei 2005
quote:floriske.nl schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:21:
aangezien de kasten vrij "klein zijn" en alles dus behoorlijk dicht op elkaar gepakt zit en daarnaast alles ook nog eens in een meubel komt te hangen is voldoende warmte-afvoer/koeling erg belangrijk/
De zijkanten (oren) zijn nu nog open inderdaad, maar er komt gaas achter te zitten, waarschijnlijk gewoon racegaas, maar heeeeel misschien ga ik er nog iets anders mee doen, maar ze blijven dus in ieder geval geventileerd.
Ik zal mijn kasten dan iets vaker van binnen met de compressor onder handen moeten nemen, maar ik weet zeker dat het de temperaturen bevorderd
Zoiets als in een CoolerMaster Ammo (van dat gaas?) als je er dan net zoals bij de voorkant van de Coolermaster Ammo een stof-guard doet dan heb je toch nog een redelijke lucht doorlating en er komt geen stof in.
offtopic. Jah ik heb een CoolerMaster Ammo.
quote:MOSHterd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:54:
[...]
Zoiets als in een CoolerMaster Ammo (van dat gaas?) als je er dan net zoals bij de voorkant van de Coolermaster Ammo een stof-guard doet dan heb je toch nog een redelijke lucht doorlating en er komt geen stof in.
offtopic. Jah ik heb een CoolerMaster Ammo.
Nope, je moet meer denken aan dit soort gaas (iets meer industriële look) maar ik moet eerst kijken of irl de look me daadwerkelijk aan staat, anders ga ik naar iets anders zoeken

Floriske op DeviantArt
nu niet gaan denken dat ik in deze hoeveelheid updates bezig blijf he
floriske.nl wijzigde dit bericht 20-02-2006 20:39 (12%)
Floriske op DeviantArt
Reg. datum: 20 februari 2006
Ik heb begrepen dat de kasten in een meubel te komen hangen.
Vertel eens meer over die " meubel ".
Hoe komen ze in de meubel te hangen?
Ga je die meubel zelf maken?
Iets intressants te melden over die meubel?
een andere vraag: hoe zwaar is 1 kast met alle hardware erin?
ben erg benieuwd naar aangezien ik een rack aan het bouwen ben met bouwmarkt-spullen en wil kasten gebruiken die ik al heb liggen welk zwaar zijn (staal) en voor de gebruiksgemak sliding-rails wil gebruiken. Echter die dingen kunnen meestal niet meer dragen dan 20KG.
Uiteraard ga ik de kasten "choppen" zoals jij hebt gedaan met de oren.
<toekomst_muziek>
ben weer gemotiveerd om mijn eigen rack cases, die ik wil gaan bouwen,
iets mooier te maken dan ik wou.
</toekomst_muziek>
Ik hoop dat ik een paar ideetjes mag jatten
Specs (last update: May 27, 2007)
Maaruh 4 pc's niet een beetje overdreven? Met 1 Game/Design ding en 1 voor filestorage en je ut2004 server kan je ook wel uit
Koffie?
Ja! Lekker
Leven en laten leven
Heb je wel eens last van je lul?
@Catch22: hij heeft toch al aangegeven de systemen gewoon tot zijn beschikking te hebben?
Wat maakt het dan nog uit of het overdreven is of niet.
Black and white dancing toghether.
Voor mensen die het hele verhaal liever aan 1 stuk lezen: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv maar ik garandeer niet dat deze altijd volledig up tot date is!!
quote:47th_Ronin schreef op maandag 20 februari 2006 @ 05:47:
Keep on going...![]()
Ik heb begrepen dat de kasten in een meubel te komen hangen.
Vertel eens meer over die " meubel ".
Hoe komen ze in de meubel te hangen?
Ga je die meubel zelf maken?
Iets intressants te melden over die meubel?
een andere vraag: hoe zwaar is 1 kast met alle hardware erin?
ben erg benieuwd naar aangezien ik een rack aan het bouwen ben met bouwmarkt-spullen en wil kasten gebruiken die ik al heb liggen welk zwaar zijn (staal) en voor de gebruiksgemak sliding-rails wil gebruiken. Echter die dingen kunnen meestal niet meer dragen dan 20KG.
Uiteraard ga ik de kasten "choppen" zoals jij hebt gedaan met de oren.
<toekomst_muziek>
ben weer gemotiveerd om mijn eigen rack cases, die ik wil gaan bouwen,
iets mooier te maken dan ik wou.
</toekomst_muziek>
Ik hoop dat ik een paar ideetjes mag jatten
Het meubel wordt eigenlijk meer een kast met gedeeltelijk open zijkanten
quote:
de kasten worden hier als het ware ingeschoven, in het hout dat tussen de kasten zit aan de zijkant frees ik een sleuf (met aluminium hoeklijn indien nodig) waar de kast in zal glijden, beetje lastig uit te leggen, maar het komt goed
De kast komt als het waren boven en onder klem te zitten waardoor deze naar voren te halen is zonder dat hij er uit valt (behalve als je hem er té ver uit trekt uiteraard
geen idee wat de kasten wegen en ik heb ook geen weegschaal in huis
quote:Catch22 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 05:51:
Mooie mod hoor!
Maaruh 4 pc's niet een beetje overdreven? Met 1 Game/Design ding en 1 voor filestorage en je ut2004 server kan je ook wel uit
thx!
Ik heb de systemen toch en het lijkt voor sommigen misschien overdreven, maar ik vind het prettig om voor iedere toepassing een apart systeem te hebben
-game/werkstation
-mediacenter (mediacenter edition draait grafische toepassingen namelijk zwaar bagger
-UT server (lekker automatisch laten draaien en niks meer aan doen)
-linux bakje om te proberen linux onder de knie te krijgen
quote:_Gucci_ schreef op maandag 20 februari 2006 @ 09:34:
Manmanblijft een enorm mooi stukje werk.
@Catch22: hij heeft toch al aangegeven de systemen gewoon tot zijn beschikking te hebben?
Wat maakt het dan nog uit of het overdreven is of niet.
thx again, complimenten houden het mede de moeite waard om met m'n project bezig te zijn
en inderdaad, je hebt de spreekwoordelijke koe exact bij de horens
floriske.nl wijzigde dit bericht 12-03-2006 15:18 (11%)
Floriske op DeviantArt
quote:floriske.nl schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 16:54:
aaarghhhhhhhhh, volgens mij heeft lycos doorgekregen dt ik m'n ruimte daar enkel gebruik voor plaatjes opslag
Zal 's kijken of ik het vanavond gefixed krijg
edit:
helaas:
[...]
nieuwe ruimte zoeken om de pics op te knallen dusen lycos was nog wel redelijk rap
ben ze nu op chello aant knallen, maar jah, maar 50Mb hewas lycos overigens ook, maar daar had ik gewoon meerdere accounts voor diverse zaken waaronder 1 apparte voor deze mod en eentje voor de silvertec, maar de vraag hoe lang ze die nog online laten
edit:
zow, de pics werken weer en nu vanaf mijn chello account, nu maar hopen dat ze silvertec niet ook plat gooien anders moet ik die er bij gaan zetten en dan wordt het krap
Hey, ik heb net ff je mod doorgelezen en ik moet zeggen: Dit is echt een supermooie mod!!! (eigenlijk de mooiste die ik ooit gezien heb (ik ben net zoals TeamIkke nog niet zolang geregistreerd, maar heb al wel een stuk of 20 (bekende) mods gelezen)).
p.s.: Als je veel ruimte zoekt: www.0moola.com . 5GB!!! aan storage ruimte (wel maximale file-size van 20MB ). Ze klagen eigenlijk nergens over, hooguit als je een *** site begint
Edit:
hoe kom jij aan die teken skills en met welk programma die je dat? (3DS max toch?)
XplodingForce wijzigde dit bericht 21-02-2006 00:32 (7%)
Everybody lies
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
dank aan Just_I voor me kersticoon
Reg. datum: 20 februari 2006
Inderdaad dat er mensen zijn die met meerdere systemen alle kanten op kunnen...
zo spreek ik uit ervaring.
Ik heb momenteel 2 systemen draaien... 3e is bijna klaar.
- Workstation
- Web/FTPserver
- Router (bijna klaar)
Eerst had ik voor de 2 aparte KVM, maar sinds ik een KVM switch heb aangeschaft is het een geweldige ervaring. (8ports KVMswitch)
Het is fantastish dat ik niet meer afhankelijk ben van 1 systeem om dingen uit te proberen. In het verleden zat ik weleens paar dagen en 1 keer 6 maanden zonder computer
Maar nu weet ik dat er altijd een computer aanwezig is en als 1 raar doet tijdens testen dan is het niet erg.
Hardware in de loop van tijd verzameld heb ik altijd bewaard. en dat is niet nutteloos gebleken. Ik heb zoveel mensen met kleine hardware problemen geholpen.
En nu, aantal maanden als Linux gebruiker komen hardwares van te pas, wat me een hoop scheelt in de portomonee en het stimuleert mijn creativiteit en tevens aanzet tot vergaren van meer kennis. (Router)
Dus mensen die denken dat ze het met minder kunnen doen, fijn voor ze. Maar mij niet gezien. Ik wil nog meer computers
PS. 2x19" is ook niet raar... Ik heb 3 TFT monitors naast elkaar op mijn bureau... 2x 15" en 1x 17" allen Prophetview van Hercules. Geeft echt een kick om mooie monitors voor weinig op de kop te tikken... Die 17" was net 1 maand over de garantie van 3 jaar heen. Destijds kostte dat ding 1600 euro!! en ik heb het voor 1/10 gekocht
Zo, ik denk dat ik je genoeg complimenten heb gegeven om vooral door te blijven aan...
47th_Ronin wijzigde dit bericht 21-02-2006 13:32 (22%)
Specs (last update: May 27, 2007)
Edit: sorry, het stond al hierboven zie ik net.
XplodingForce wijzigde dit bericht 21-02-2006 19:06 (34%)
Everybody lies
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates”
even geen tijd voor de replies, maar dit komt nog wel
Hopelijk zijn er meer mensen hier op GOT die de ACryan backfire 4 120mm fans gebruiken.
ik kom er net namelijk pas achter dat ik totaal geen rpm readout krijg van deze fans op mijn a8n-sli premium, geen idee of het aan de fans of het mobo ligt dus hopelijk zijn er mensen die deze fans gebruiken en hetzelfde probleem hebben of juist niet zodat ik e.e.a uit kan sluiten
Floriske op DeviantArt
reeds gedaan, geen reactie op gehadquote:Dennist4 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:08:
ik zou zeggen, stuur een emailtje naar AC-Ryan
Floriske op DeviantArt
Reg. datum: 24 januari 2006
Suc6 met je mod verder!
RuudRocks wijzigde dit bericht 26-02-2006 12:16 (56%)
Voorzien van luchtgekoelde auto en watergekoelde PC....
Everybody lies
haha lol, thx 4 noticing, maar heb tot nu toe nog geen zin gehad het te veranderenquote:Geckoo schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 10:29:
Ziet er belovend uit kleine note, de update is 22-2-2006 gedateerd, en dat is morgen pas
quote:47th_Ronin schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:23:
.......
Zo, ik denk dat ik je genoeg complimenten heb gegeven om vooral door te blijven aan...
ik kan tijdrijzen met al die CPU kracht naast me, wisten jullie dat nog niet?quote:XplodingForce schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:04:
hahaha, het is vandaag de 21ste en gisteren stond je laatste update van 22/02/2006 er al! (Bekend van DVD, TIMESHIFTING)
Edit: sorry, het stond al hierboven zie ik net.
thx, maar bookmarken is niet echt nodig hoor, zodra ik weer wat interessants te melden heb schop ik het topic vanzelf weer omhoogquote:TommyGun schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:23:
Ziet er erg gaaf uit met dat plexie voor die bays. Nice job*Bookmarked
quote:RuudRocks schreef op zondag 26 februari 2006 @ 12:14:
He vette mod man! Ik heb zelf ook 2 van die AC-Ryan fans in 80mm, de een werkt perfect in de psu en de andere heeft een los contactje in de led en het stekkertje![]()
Suc6 met je mod verder!
quote:_ferry_ schreef op zondag 26 februari 2006 @ 12:19:
Ik heb een heel stel 80mm ac ryan fan's, maar momenteel even geen PC bij de hand waarop ik ze kan testen qua readout, ik heb 2x epox en 1x asus mobo waar ik ze IIG op kan testenZl het proberen later op de dag even vor je te doen
ik wacht ondertussen nog steeds op een reactie van AC ryan
ennuh, ferry, je hoeft niet speciaal voor mij de moeite te doen hoor, maar als je de mogelijkheid hebt zonder al teveel moeite dan zou ik het wel op prijs stellen natuurlijk
quote:XplodingForce schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:33:
(Over die Chipset, is het niet een idee om de passive koeling van Asus eraf te slopen, en dan gewoon die ook te watercoolen???)
nope, dat is nu net de reden waaron ik het premium bord en niet de deluxe gekocht heb, bij de meeste SLI borden is het alleen met een low profile blok (lees: FlowKiller!) mogelijk je chipset te koelen omdat deze net onder de 2 PCI X16 sloten valt, ik heb nog maar 1 Video kaart, maar zelfs nu past er al geen gewoon waterblok meer op, laat staan als ik uit wil breiden naar 2.
* floriske.nl gaat nog heel even kort over de volgende update kletsen:
helaas zijn mijn zijpanelen volgende week pas weer retour van de coater, vandaar dat het weer even stil licht, bovendien heb ik deze week lekker een weekje vakantie en mijn meisje ook, vandaar dat er deze week ook niet veel van komt om nog iets te doen
floriske.nl wijzigde dit bericht 02-03-2006 14:20 (35%)
Floriske op DeviantArt
Als je de rest van je MoBo niet zo warm word zou je natuurlijk een ULTRA stille fan direct op je passive cooler stoppen, dan koelt het wel (papst ofzo...)! Of gewoon 1 stil intake en 1 stil uittake fannetje in je case, dat is nog mooier!
('k denk eigenlijk dat deze post niet eens nodig was geweest met jouw creativiteit
Everybody lies
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last