[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel V
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 16 oktober 2003
heb de cookie geaccepteerd. Inloggen lukt nu wel, alleen het menu werkt nog steeds niet... althans niet helemaal goed.
"There's no abiding success without commitment"
quote:gastman schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:37:
hmm... met dat contextmenu begrijp ik niet helemaal...
Klik met je rechtermuisknop in de map die je wilt sorteren en kies voor Sort by Name (of in het NL Op naam sorteren). De map waar je die optie dan in hebt uitgevoerd zal op naam gesorteerd zijn.
quote:heb de cookie geaccepteerd. Inloggen lukt nu wel, alleen het menu werkt nog steeds niet... althans niet helemaal goed.
Ik heb het eventjes op iex.nl geprobeerd en bij mij werkt het menu ook niet goed. Ik zou de makers dus een mailen en de site aanmelden op promozilla.nl. Hopelijk kunnen ze daar bij iex.nl wat aan doen.
Ik zal er zometeen eventjes naar kijkenquote:ucchan schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:40:
Kun je ook een linkje naar de xpi in dat artikel zetten? Vind ik zelf wel prettig en maakt het even compleet
.
quote:gastman schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:12:
bij IE had ik mijn favorieten altijd ingedeeld als: eerst alle mappen( op volgorde die ik zelf wil, dus geen alfabet..) en dan nog wat losse favorieten... Ik zie niet hoe je dat met firefox kan instellen, iemand wel??
Gewoon je bookmarks openen en de items een beetje heen en weer slepen tot het in jouw voorkeursvolgorde staat.
Dit kan zowel in de BookmarkManager als in het menu dat je opent.
Heb ik me begrepen?
Reg. datum: 10 november 2004
Ik vind het veel stabieler dan IE, en die extensions zijn héél erg goed bedacht, ze zijn vooral goed omdat ze zo makkelijk en snel te installeren zijn.
Het enige wat nog mag worden verbeterd is dat 1 op de 50 keren dat je op een link klikt je een "The document contains no data" message krijgt, en dan nog eens klikt en gewoon naar de pagina gaat. Dan is Firefox helemaal perfect voor mij.
Reg. datum: 24 januari 2004
Dan wordt het toch tijd voor de Extentie Bookmark Backupquote:St0n3d B0b schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:47:
WTF net is me pc gecrashed door hjl2 en nu zijn opeens ALL mijn gvd BOOKMARKS WEG !!!?!! en profile manager zegt maar 1 profile en das default die geburikt ie GRRR
Br@m wijzigde dit bericht 03-12-2004 17:54 (13%)
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
quote:Harm schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:26:
Tools > Options... > Web Features > Exceptions
En dan kun je daar spelen met de instellingen voor het blocken van images.
Zoiets zoek ik dus ook voor flash/plugins/javascripts etc ...
Er bestaat nu zo een optie om dit in je huidige Tab aan of uit te vinken, maar ik wil het algemener kunnen disablen/enablen
Met Ctrl + Alt + Del even Firefox afsluiten daarna opnieuw proberen. Kijk verder ook eens naar bookmarks.bak in je profielmap. Dat is de backup van je bookmarks, misschien dat dat nog wel een goede versie is.quote:St0n3d B0b schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:47:
WTF net is me pc gecrashed door hjl2 en nu zijn opeens ALL mijn gvd BOOKMARKS WEG !!!?!! en profile manager zegt maar 1 profile en das default die geburikt ie GRRR
Reg. datum: 24 januari 2004
quote:Gert-Paul schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 18:44:
[...]
Met Ctrl + Alt + Del even Firefox afsluiten daarna opnieuw proberen. Kijk verder ook eens naar bookmarks.bak in je profielmap. Dat is de backup van je bookmarks, misschien dat dat nog wel een goede versie is.
nope dat had ik al geprobeer en bookmarks.bak is overschreven denk ik
is er niet een manier zdat ie gewoon windows bookmarks maakt(net als IE) zodat elke link een eigen bestand is, hij kan toch ook IE bookmarks lezen
Alvast bedankt,
Scott
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan
Weblog voor m'n trip naar de States: My Destiny
quote:ScottB schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 19:27:
Ik heb ook FF en ben er erg tevreden over. Heb er alleen een vraagje over (mag wel hier toch ?). Ik heb dus gezocht naar Session Saver, ik kon geen extensie vinden voor 1.0, wel voor 0.8. Dacht dat dat ook wel kon.. Nou doet-ie het ook wel, maar hij staat niet bij het lijstje van extensies.. Ik kan ook niets in de firefox map op C: (FF is geinstalleerd op D:) vinden.. Is er een mogelijkheid Session Saver toch te verwijderen ?
Alvast bedankt,
Scott
Wellicht dat je hier wat aan hebt?
http://www.extensionsmirr...topic=998&hl=show+old
Er is overigens wel een versie die op 1.0 zou moeten werken (niet getest gebruik het zelf niet)
http://www.extensionsmirr...=166&hl=session+saver
Erg goed, goed bookmark systeem, handige extensions, snelle laadtijd, ben dik tevreden
I wish my life was a non-stop Hollywood movie show...
quote:k7of9 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 22:27:
[...]
Wellicht dat je hier wat aan hebt?
http://www.extensionsmirr...topic=998&hl=show+old
Er is overigens wel een versie die op 1.0 zou moeten werken (niet getest gebruik het zelf niet)
http://www.extensionsmirr...=166&hl=session+saver
Dank je wel! Ik heb eerst de eerste extensie geinstalleerd (Show Old Extensions), maar die kon hem niet deinstalleren. Daarna had ik die nieuwere geinstalleerd, die toen verwijderd, en toen werkte het wel.
Waar kan ik eigenlijk een nieuw profiel maken ? Gewoon een nieuwe map maken, of kan het ook in FF zelf ?
quote:ScottB schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 23:23:
[...]
Waar kan ik eigenlijk een nieuw profiel maken ? Gewoon een nieuwe map maken, of kan het ook in FF zelf ?
Je kan een nieuw profiel maken door eerst de oude te verwijderen. Dit doe je door de inhoud van
X:\Documents and Settings\*username*\Application Data\Mozilla\Firefox
te verwijderen. Vervolgens start je Firefox opnieuw op, dan wordt er automatisch een nieuw profiel aangemaakt. Je bent dan natuurlijk wel je bookmarks, instellingen, extensies, etc kwijt.
Het kan ook door achter het doel in je shortcut naar firefox de parameter "-p" mee te geven, dan krijg je de profilemanager. Als je het op deze manier doet kan je een profiel toevoegen waardoor je de oude nog steeds kan gebruiken.
Ik gebruik de "sort bookmark plugin"quote:bartware schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:57:
[...]
Gewoon je bookmarks openen en de items een beetje heen en weer slepen tot het in jouw voorkeursvolgorde staat.
Dit kan zowel in de BookmarkManager als in het menu dat je opent.
action is reaction is reaction
Dan nog een klein vraagje: is het mogelijk om een neiuwe toolbar te maken, waarop ik dan alle RSS Feeds zet ? Zodat ik mn bookmarks en RSS feeds gescheiden houd.
Kan de W&G FAQ Beter? Klik dan hier!
Tweelingpapa: Vader van twee dochters!!
ScottB wijzigde dit bericht 04-12-2004 09:56 (3%)
1) Als de site van Girotel Online geladen wordt, sluit FF zichzelf af. Eerder in dit topic had iemand het over Java instaleren, dat heb ik gedaan, maar het probleem blijft nog steeds
2) Als je (bijvoorbeeld op een forum) een stukje naar beneden scrollt, een linkje aanklikt en daarna weer teruggaat naar de eerste pagina, dan begin je weer helemaal bovenaan. Erg vervelend dat je dan weer eerst naar beneden moet scrollen. Kan FF de positie niet op een of andere manier onthouden?
Iemand een oplossing voor mijn issues?
Nu alcoholvrij!
ScottB wijzigde dit bericht 04-12-2004 10:33 (3%)
Ik heb dit "opgelost" door [Tabbrowser preferences] te gebruiken. Die opent dan ieder link in een nieuwe TAB. Dus TAB sluiten en je bent weer terug waar je was. Geen elegante oplossing misschien maar werkt wel afdoende voorlopig.quote:the_bbk schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 10:31:
2) Als je (bijvoorbeeld op een forum) een stukje naar beneden scrollt, een linkje aanklikt en daarna weer teruggaat naar de eerste pagina, dan begin je weer helemaal bovenaan. Erg vervelend dat je dan weer eerst naar beneden moet scrollen. Kan FF de positie niet op een of andere manier onthouden?
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Inderdaad niet echt elegant, maar het voldoet... Toch wel vervelend zo...quote:Br@m schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 10:37:
[...]
Ik heb dit "opgelost" door [Tabbrowser preferences] te gebruiken. Die opent dan ieder link in een nieuwe TAB. Dus TAB sluiten en je bent weer terug waar je was. Geen elegante oplossing misschien maar werkt wel afdoende voorlopig.
Nu alcoholvrij!
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.