Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Magician (i-mate JAM / Qtek S100 / MDA Compact)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Dubbelzinnig

Werkt zo'n touchscreen enkel met een pen, of ook met je handen? Dit lijkt me namelijk een erg mooi telefoontje, maar als ik een nummer wil intoetsen of snel een smsje wil tikken dan heb ik eigenlijk geen zin om steeds met zo'n pen te gaan schrijven..
Huidige mobiel: MDA Vario&
Reg. datum: 07 november 2000

ja het werkt ook met je vingers, maar met de pen werk je gewoon wat netter; je drukt niet snel de verkeerde letter in.

ik had hier wat opschepperigs kunnen neerzetten, maar ik ben niet zo'n opschepper

Goo goo g'joob
Reg. datum: 13 september 2003

quote:
wdekreij schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:00:
Werkt zo'n touchscreen enkel met een pen, of ook met je handen? Dit lijkt me namelijk een erg mooi telefoontje, maar als ik een nummer wil intoetsen of snel een smsje wil tikken dan heb ik eigenlijk geen zin om steeds met zo'n pen te gaan schrijven..

Daarvoor heb je een virtueel keyboard. Eigenlijk heb je er zelfs twee: een virtueel toetsenbord met normaal keypad en een in in qwerty layout. De toetsen van het keypad (1abc, 2def, 3ghi, etc) zijn op het scherm groot genoeg om met je vingers te gebruiken. De toetsen van het normale toetsenbord echter niet, daar heb de stylus voor nodig.

http://x.msmobiles.com/lh/images/sdamda/sdamda35.jpg

http://x.msmobiles.com/lh/images/sdamda/sdamda39.jpg

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Reg. datum: 15 oktober 2004

Ik heb een paar reviews gelezen en ervaringen van mensen die hem al hebben aan gehoord en ben nog steeds blij dat ik deze phone besteld heb, klinkt echt als een topdingetje!

Dubbelzinnig

Klinkt zeer zeker als een topding.. Maar ik vind het balen dat T-mobile bestaande klanten naait, om hem maar even kort door de bocht te zeggen :( Heb geen zin in een nieuw nummer dus nieuw abbo afsluiten heb ik ook niet veel zin in..
Opel Corsa B GSI

Wat bedoel je met naaien?

Dubbelzinnig

quote:

Als je je abbo verlengt moet je stuk meer betalen voor de telefoon dan dat je een nieuw abbo afsluit.. Vaak is het juist zo dat providers de bestaande klanten willen houden en hen meer korting geeft op een nieuw toestel als ze hun abbo met 1 of 2 jaar verlengen..

Bij deze phone krijg je 20 euro terug als je een 2 jarig Relax 150 abbo neemt, maar als je 2 jaar je Relax 150 verlengt moet je 229 bijbetalen.. Dat is maarliefst een verschil van 229 - -20 = 249 euro!!..Beide 2 jarig Relax 150.. Dat is verdeeld over 24 maanden nogsteeds ruim 10 euro per maand extra :/
Reg. datum: 11 februari 2000

quote:
wdekreij schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:02:
[...]

Als je je abbo verlengt moet je stuk meer betalen voor de telefoon dan dat je een nieuw abbo afsluit.. Vaak is het juist zo dat providers de bestaande klanten willen houden en hen meer korting geeft op een nieuw toestel als ze hun abbo met 1 of 2 jaar verlengen..

Bij deze phone krijg je 20 euro terug als je een 2 jarig Relax 150 abbo neemt, maar als je 2 jaar je Relax 150 verlengt moet je 229 bijbetalen.. Dat is maarliefst een verschil van 229 - -20 = 249 euro!!..Beide 2 jarig Relax 150.. Dat is verdeeld over 24 maanden nogsteeds ruim 10 euro per maand extra :/

ALs je via tmobile verlengd krijg je de foon gratis (en gratis thuis gestuurd) bij een 2 jarig contract :Z
scheelt dus max 20 euro op 2 jaar.

Een lege verzameling is deelverzameling van elke verzameling

Reg. datum: 03 juli 2003

quote:
Procyon for life schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:16:
[...]

ALs je via tmobile verlengd krijg je de foon gratis (en gratis thuis gestuurd) bij een 2 jarig contract :Z
Procyon jullie versturen dus nu al? Dwz als ik morgen bel, heb ik hem volgende week ergens?

Dubbelzinnig

quote:
Procyon for life schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:16:
[...]

O-)

Sorry T-mobile _/-\o_ :Y)

Hoe duur is dit abbo bij een verlening van een 1 jarig Relax150 abbo? Als dat niet te duur is bestel ik er direct één.. :)
Rodin
Reg. datum: 30 januari 2000

Klein offtopic vraagje: Weet iemand of je een Debitel/vodavone abonnement ook kan downgraden? Ik kan er niks over op de website vinden...

Mijn abonnement loopt namelijk pas in maart '05 af en ik wil de i-mate NU! :P

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt." -Rami Belson | Specs!

Reg. datum: 15 oktober 2004

quote:
Animal_X schreef op donderdag 18 november 2004 @ 00:18:
Klein offtopic vraagje: Weet iemand of je een Debitel/vodavone abonnement ook kan downgraden? Ik kan er niks over op de website vinden...

Mijn abonnement loopt namelijk pas in maart '05 af en ik wil de i-mate NU! :P
Ik had hetzelfde probleem en heb mijn debitel150 ook gedowngrade, naar een debitel 30. Kost 25¤, omdat het naar beneden gaat ofzow. En nu betaal ik dan 12,5¤ in de maand.

Rodin

quote:
Svennis schreef op donderdag 18 november 2004 @ 07:06:
[...]

Ik had hetzelfde probleem en heb mijn debitel150 ook gedowngrade, naar een debitel 30. Kost 25¤, omdat het naar beneden gaat ofzow. En nu betaal ik dan 12,5¤ in de maand.
Ah kijk eens aan! Dat is ideaal! de Jam staat trouwens nog steeds niet op t-mobile.nl

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt." -Rami Belson | Specs!

Je meent het!

quote:
wdekreij schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:32:
[...]
Hoe duur is dit abbo bij een verlening van een 1 jarig Relax150 abbo? Als dat niet te duur is bestel ik er direct één.. :)
Zojuist aangevraagd, bij een verlenging met een 1 jarig contract 175 euro, bij tweejarig voor niks. Zelf dus maar een 2 jarig contract genomen :)

Nani?

En hoe verleng je je contract dan bij T-mobile, mijn contract is 2 weken geleden afgelopen, maar ik heb verder niks over verlenging of wat dan ook gehoord.

Ben nu een beetje aan het twijfelen tussen deze phone met T-mobile en de Nokia 6630 icm met vodafone (eerst geen t-mobile vanwege slechte ontvangst in het dorp waar ik nu woon, maar afgelopen week hebben ze nieuwe mast online gegooid en dus vol bereik :D).
Tis echt moeilijk, maar deze fone is gratis en de 6630 moet ik sowieso 160 euro bij dokken + dat de MMC kaartjes die in de 6630 moeten pas begin 2005 geleverd worden door third party bedrijven en niet alleen door nokia zelf (MMCMobile kaartjes, aka rc mmc met 1.8 volt in plaats van 3 ofzoiets).

Je meent het!

Even bellen met t-mobile relatiebeheer (0800-7111). Dan zoeken ze het uit voor je.

Reg. datum: 11 november 2003

Hoe kan het dat deze telefoon/pda zo goedkoop is in vergelijking met andere pda's die volgens mij hetzelfde of zelfs minder kunnen? Ik bedoel is er iets waarop dan bespaard is of is het iets anders?
Daarnaast zou ik hem ook graag bestellen, maar heb afgelopen september net mijn contract (relax150) verlengt met een jaar. Heeft iemand een idee hoe ik dat het best aan kan pakken? is de enige mogelijkheid los kopen?

Dubbelzinnig

quote:
VentjeXL schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:15:
Hoe kan het dat deze telefoon/pda zo goedkoop is in vergelijking met andere pda's die volgens mij hetzelfde of zelfs minder kunnen? Ik bedoel is er iets waarop dan bespaard is of is het iets anders?
Daarnaast zou ik hem ook graag bestellen, maar heb afgelopen september net mijn contract (relax150) verlengt met een jaar. Heeft iemand een idee hoe ik dat het best aan kan pakken? is de enige mogelijkheid los kopen?

Zover ik weet moet je dan idd los kopen, of een dubbel abbo nemen..

Ik weet bijna zeker dat ik deze ga nemen, dit abbo wat ik heb is nu al bijna een half jaar geleden afgelopen (in de zin van: het 1e jaar is afgelopen).

Weet iemand een winkel waar'ie te bezichten is toevallig? Even kijken hoe het werkt is wel fijn, want is toch heel anders zo'n touchscreen denk ik zo..

En als ik een WiFi ding koop en stop die in de port, kan ik dan dus (als er toegankelijke hotspots zijn) gewoon internetten/msn-en ect?

Edit:

Is internet delen via BlueTooth eigenlijk mogelijk? In dat geval zou ik op bed op deze gsm nog even kunnen internetten/msn-en? })

wdekreij wijzigde dit bericht 18-11-2004 16:55 (17%)

Rodin

quote:

Tuurlijk!

klik!

edit-> nou ja sort of..;)

Animal_X wijzigde dit bericht 18-11-2004 21:18 (12%)

Opel Corsa B GSI

quote:
wdekreij schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:02:
[...]

ooohhhhhh, verleng hem dan via t-mobile, is ie gratis met 2jarige 150.

Rodin

Wat nieuwe pics:

foto 1
foto 2
foto 3
foto 4
foto 5
foto 6
foto 7

En een filmpje voor de genen die hem nog niet gezien hadden:

filmpje

_/-\o_

Animal_X wijzigde dit bericht 18-11-2004 23:09 (67%)

Dubbelzinnig

quote:
Tha Biatch schreef op donderdag 18 november 2004 @ 22:15:
[...]

ooohhhhhh, verleng hem dan via t-mobile, is ie gratis met 2jarige 150.
Als je wat verder had gekeken dan had je gezien dat dat al was gezegt :9 En ik heb inmiddels een 2jarig 150 verlengt :o Levertijd is max. 10 werkdagen werd mij verteld >:)
NulEuroHosting.nl
Reg. datum: 04 oktober 2001

Ik heb hem maadag al besteld via de klantenservice van t-mobile en ik kan gewoon niet wachten totdat ik hem heb. Gisteren bevestiging gehad van mijn verlenging met de MDA compact. Als ik hem binnen heb zal ik het even laten weten hoe hij bevalt.

http://www.nuleurohosting.nl goedkope hosting

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: