Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Magician (i-mate JAM / Qtek S100 / MDA Compact)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 25 september 2004

Lester, waar heb je hem besteld?

Reg. datum: 25 september 2001

quote:
lester schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:34:
de mijne is besteld, nu nog w88 tot hij binnen is :)
Ook bij GSMstunts neem ik aan? :>

Reg. datum: 22 oktober 1999

Mijn excuses als deze posting niet in dit topic thuishoort, maar hier komt ie:

Dit klinkt als een mooie aanbieding. Alleen ik heb even zitten kijken naar de prijzen van het T-mobile abonnementen assortiment. Op zo'n PDA wil je natuurlijk ook kunnen internetten/mailen/msn'en/whatever met internet te maken heeft.

Ik zie dat je hiervoor bij T-mobile data pakketten kan afsluiten, maar dat ze voor 1 mb al zo'n 7,50 durven te rekenen! Ook voor wap/t-mobile zone moet je weer bundels afsluiten. Ligt dit aan mij of is dit ongelovelijk duur in vergelijking met bijvoorbeeld Orange (world).

Volgens mij zie ik door het bomen het bos niet meer. Wat heb je naast bijvoorbeeld het abonnement van T-mobile (relax 150) nog meer nodig om te kunnen mailen/msn'en? Moet je deze data pakketten afnemen of worden ze anders van je belminuten afgetrokken met een onvoordeliger tarief? Wie kan me hier meer informatie over verschaffen?

Tranq maakt meer kapot dan je lief is

Reg. datum: 02 april 2003

quote:
Tranq schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:34:
Volgens mij zie ik door het bomen het bos niet meer. Wat heb je naast bijvoorbeeld het abonnement van T-mobile (relax 150) nog meer nodig om te kunnen mailen/msn'en? Moet je deze data pakketten afnemen of worden ze anders van je belminuten afgetrokken met een onvoordeliger tarief? Wie kan me hier meer informatie over verschaffen?
Naast een abonnement kan je een databundel afsluiten. Zonder databundel kost wappen € 15,36 per MB en internetten € 10,04 per MB! Erg duur inderdaad.

Een wap-databundel van 1 MB kost € 8,50. Een internet-databundel van 1 MB kost € 7,50. Wap en internet zijn gescheiden, je kan geen van beide bundels voor een andere GPRS dienst gebruiken. Daarnaast wordt wap per 10 KB berekend en internet zelfs per 100 KB! Dus even je mail checken (normaal, zonder mail een paar KB) kost je zo even € 0,98 (zonder internet-databundel)! Echt heel duur...

Ik heb gehoord dat wappen bij Orange gratis is als je Orange world hebt of iets dergelijks? Klopt dat? Want in dat geval wacht ik liever tot dit toestel bij Orange beschikbaar is :D

Reg. datum: 02 april 2003

Bij Orange World betaal je € 6 uit je maandelijkse bundel. Daar kan je onbeperkt voor wappen en heb je een 2 MB internet-databundel. Iedere extra MB kost maar € 3.

Bedankt ATB voor je informatie. Ik denk dat ik de aanbieding van T-Mobile dan maar links laat liggen, want ik vind toegang tot mail/web toch wel erg belangrijk. Vooral als je een PDA/MDA als telefoon hebt :D

Hopelijk komt Orange snel met deze telefoon, want hij lijkt me echt super!

Tranq wijzigde dit bericht 15-11-2004 21:50 (10%)

succes ermee

quote:
quote:
The Fittest schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:52:
[...]

Ook bij GSMstunts neem ik aan? :>
nee bij T-mobile met verlenging :P

www.triplepro.nl Het Promotiebedrijf van Nederland

OK, heb 'm ook net besteld vanavond. We wachten af! :9~ :9~ :P

Als ik die simlock er alleen niet af krijg heb ik wel een probleem... :/

Wel bij gsmstunts als los toestel.

The Fittest wijzigde dit bericht 15-11-2004 23:51 (103%)

Reg. datum: 06 november 2004

quote:
The Fittest schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:49:
OK, heb 'm ook net besteld vanavond. We wachten af! :9~ :9~ :P

Als ik die simlock er alleen niet af krijg heb ik wel een probleem... :/

Wel bij gsmstunts als los toestel.

Hey, ik zou er ook ééntje willen kopen maar zit met hetzelfde probleem als jou. De simlock moet eraf.
Wil je me op de hoogte houden dat je de simlock erafkrijgt?? xjohanx22@hotmail.com

Want ik zou dat toestel ook zo vlug mogelijk willen hebben.

Dank u :)

Reg. datum: 15 oktober 2004

Beste Sven,

Helaas is de T-Mobile MDA Compact uitgesteld tot eind november.
Ik breng je op de hoogte zodra ik een exacte leverdatum heb.

Met vriendelijke groet,

Paul
GSMstunts.nl

Dit mailtje krijg ik net :(
Dammit! Waarom kan een releasedatum nooit eens de daadwerkelijke datum dat een telefoon uit komt zijn... Eind november wordt dan weer december, en december weer begin 2005 etc etc.. :(

Hier kan ik echt van balen!

succes ermee

Voor zover ik weet, krijg ik hem gewoon van T-mobiel? :?

www.triplepro.nl Het Promotiebedrijf van Nederland

Reg. datum: 15 oktober 2004

quote:
lester schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:11:

Lijkt me niet, of je moet enorm geluk hebben? Expansys kan hem nog niet leveren (op dat forum daar worden mensen nogal gek dat de release datum elke keer wordt uitgesteld), gsmstunts ook nog niet dus.. Ik denk T-mobile ook nog niet dan, maar misschien heb je geluk?

Gsmstunts zegt eind november en expansys 25 november.. Laten we hopen dat dit voor de verandering correct is..

quote:
Svennis schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:47:
[...]

Lijkt me niet, of je moet enorm geluk hebben? Expansys kan hem nog niet leveren (op dat forum daar worden mensen nogal gek dat de release datum elke keer wordt uitgesteld), gsmstunts ook nog niet dus.. Ik denk T-mobile ook nog niet dan, maar misschien heb je geluk?

Gsmstunts zegt eind november en expansys 25 november.. Laten we hopen dat dit voor de verandering correct is..
Mijn bevestiging van gsmstunts zei inderdaad ook eind november. Ach ja... die twee weekjes. Het is ondertussen al half november joh. ;)

Reg. datum: 01 september 2003

http://www.t-mobile.nl/zakelijk/htdocs/page/diensten/mda.asp

Staat alleen nog niet tussen de telefoons die te koop zijn.

Je meent het!

quote:
lester schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:11:
En hoe is die aanbieding van T-mobile precies? Dus wat voor contract en wat moet je dan bij betalen? Zelf ben ik ook bijna toe aan verlenging dus ben wel benieuwd wat voor aanbieding zij dan hebben.

Rodin
Reg. datum: 30 januari 2000

quote:
Plukkie schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:06:
[...]

En hoe is die aanbieding van T-mobile precies? Dus wat voor contract en wat moet je dan bij betalen? Zelf ben ik ook bijna toe aan verlenging dus ben wel benieuwd wat voor aanbieding zij dan hebben.

Check de post van vayip op de eerste pagina van dit topic:

quote:
vayip schreef op donderdag 04 november 2004 @ 21:40:
Jaja,

hij is er dan.

www.gsmstunts.nl

1-jarige nieuwe abonnementen

Relax 30: € 425,-
Relax 75: € 309,-
Relax 150: € 215,-
Relax 225: € 149,-
Relax 300: € 115,-
Relax 400: € 109,-
Relax 500: € 105,-
Relax 1000: € 95,-

2-jarige nieuwe abonnementen

Relax 30: € 379,-
Relax 75: € 259,-
Relax 150: GRATIS met bonus van € 20,-
Relax 225: GRATIS met bonus van € 20,-
Relax 300: GRATIS met bonus van € 25,-
Relax 400: GRATIS met bonus van € 45,-
Relax 500: GRATIS met bonus van € 50,-
Relax 1000: GRATIS met bonus van € 60,-

icm. t-mobile

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt." -Rami Belson | Specs!

Reg. datum: 04 januari 2001

quote:
lester schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:13:
kan je eigenlijk ook gewoon software voor de ppc erop draaien?

Ja, dat klopt dit in tegenstelling tot de qtek 8010,8020, sda etc. Het is dus gewoon een PPC.

Reg. datum: 11 februari 2000

quote:
Animal_X schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:14:
[...]

Check de post van vayip op de eerste pagina van dit topic:

[...]

Hij vroeg de prijzen van T-mobile en niet van GSM stunts.
Bovendien vroeg hij wat de kosten zouden zijn icm een verlenging, de prijzen die jij noemt zijn gebaseerd op een nieuw abonnement.

prijzen van T-mobile met een verlenging liggen zo tussen de 175 en 125 euro met een 1 jarige verlenging, ligt er een beetje aan of je een grote beller bent.
2 jaar is altijd gratis :) behalve met een 30 of 75 abonnement.

procyon wijzigde dit bericht 16-11-2004 16:56 (23%)

Een lege verzameling is deelverzameling van elke verzameling

Rodin
Reg. datum: 30 januari 2000

quote:
Procyon for life schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:54:
[...]

Hij vroeg de prijzen van T-mobile en niet van GSM stunts.
Bovendien vroeg hij wat de kosten zouden zijn icm een verlenging, de prijzen die jij noemt zijn gebaseerd op een nieuw abonnement.

prijzen van T-mobile met een verlenging liggen zo tussen de 175 en 125 euro met een 1 jarige verlenging, ligt er een beetje aan of je een grote beller bent.

Weet ik, maar dat was ter indicatie. O-) De prijzen van T-Mobile zullen daar nooit ver vanaf liggen.

Edit-> Ok, dat is niet waar. Je hebt gelijk, ik had gewoon niet goed gelezen... :P ;)

Animal_X wijzigde dit bericht 16-11-2004 17:39 (12%)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt." -Rami Belson | Specs!

Je meent het!

quote:
Procyon for life schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:54:
[...]
Ik heb nu een 150 abbo en dat bevalt prima. Kun je dan iets speciefieker zijn qua prijzen? bedankt alvast :)

Reg. datum: 09 september 2004

op HOFO heeft inmand hem al! en hij beantwoord vragen en heeft er foto's en video mee gemaakt

http://www.howardforums.c...;perpage=15&highlight=\+i%20\+mate%20\+jam&pagenumber=2

Reg. datum: 13 november 2004

Hallo allemaal,

Weet iemand of er al mooie beschermhoezen zijn voor de MDA. Hij zal best wel kwetsbaar zijn om zonder in je broekzak mee te nemen.

Ik zag wel dat er al bescherming voor de touchscreen te krijgen is

Krueger

Reg. datum: 18 december 2001

Hee op deze site zie je fotos van de MDA compact die je krijgt bij de Duitse T-Mobile. Ik zie op een van de foto's een 256 MB geheugen kaartje die ook tegelijkertijd een WIFI kaartje is. Aangezien je bij de Nederlandse versie ook een 256 Mb kaartje krijgt is de kans groot dat er ook gelijk WIFI op zit!!

Link naar foto: http://x.msmobiles.com/lh/images/sdamda/sdamda22.jpg

Om meerdere fotos te zien verander het nummer van op einde van de link. Zit trouwens ook al een beschermhoes bij het T-Mobile pakket.

Reg. datum: 13 november 2004

En nu een link naar alle foto' s :9~

http://www.msmobiles.com/news.php/3300.html

De beschermhoes is zo'n ding die je aan je broek hangt. Het liefst zou ik zo'n ding hebben die er SUPERstrak omheen gaat (moet wel klein blijven he)

Accesoires zullen wel van alle kanten opduiken binnenkort

neubauerf wijzigde dit bericht 17-11-2004 11:21 (57%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: