Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Magician (i-mate JAM / Qtek S100 / MDA Compact)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 25 september 2004

quote:
vayip schreef op 05 november 2004 @ 20:07:
[...]

Zoals elk toestel zal hij ook wel simlock vrij te verkrijgen zijn.
Prijs ligt rond de ¤ 500 las ik hier en daar.

http://www.expansys.nl/

Daar is hij al te bestellen, maar raad je nog aan om efvies te wachten omdat hij nog erg beperkt te verkrijgen is. Daarom is hij nog aan de hoge kant.
Ik moet hem bij Belcompany bestellen (verzekering), zouden ze hem voor 20 november daar hebben? Simlock-vrij?

Reg. datum: 09 september 2004

weeral een stome vraag van mij maar heb nog nooit met een PDA gewerkt dus! kan je de taal eigenlijk omzetten naar het nederlands op zo een PDA of is het enkel engels???

bedankt alvast

Huidige mobiel: MDA Vario&
Reg. datum: 07 november 2000

besturingssysteem is engels.
het is net als met Windows, voor nederlands heb je nederlandse versie nodig

ik had hier wat opschepperigs kunnen neerzetten, maar ik ben niet zo'n opschepper

Reg. datum: 11 februari 2000

Ik las vandaag op mijn werk dat wij hem aan gaan bieden met een extra 256 MB geheugenkaart. (T-mobile)

toch leuk!

procyon wijzigde dit bericht 06-11-2004 16:57 (3%)

Een lege verzameling is deelverzameling van elke verzameling

Reg. datum: 06 november 2004

quote:
Procyon for life schreef op 06 november 2004 @ 16:56:
Ik las vandaag op mijn werk dat wij hem aan gaan bieden met een extra 256 MB geheugenkaart. (T-mobile)

toch leuk!

In welke is dat dan, en welk zou de prijs worden??
En wanneer wordt hij verwacht in de winkel???

Thanx 8)

Reg. datum: 01 september 2003

quote:
vayip schreef op 05 november 2004 @ 20:16:
Ik zou dan voor de Relax 225 gaan en er ¤ 150 bijbetalen.
Wat je dan kan doen is na een aantal maanden je abbo downgraden naar Relax 150 en betaal je nog maar ¤ 22.50 in de maand.

Betaal je wel ¤ 35 meer voor het toestel, maar dat haal je er wel uit en heb je lagere maandlasten.
Tenzij je echt veel belt en het dan niet zo uitmaakt.
Hehehe, ik weet dat dat kan, maar daar begin ik toch echt niet aan. Ik moet dan met 2 telefoons rondlopen of de hele tijd van simkaart wisselen, want mn huidige nummer is ook mn zakelijke nummer dus daar moet ik altijd op bereikbaar zijn. Eigenlijk heb ik een duurder abbonnement nodig dan Relax 300m maar ja, ik zal gewoon nog 3,5 maand moeten wachten helaas en in de tussentijd met de MDA Compact van mn vrienden spelen.

Goo goo g'joob
Reg. datum: 13 september 2003

quote:
deuxani schreef op 07 november 2004 @ 13:31:
[...]

Hehehe, ik weet dat dat kan, maar daar begin ik toch echt niet aan. Ik moet dan met 2 telefoons rondlopen of de hele tijd van simkaart wisselen, want mn huidige nummer is ook mn zakelijke nummer dus daar moet ik altijd op bereikbaar zijn. Eigenlijk heb ik een duurder abbonnement nodig dan Relax 300m maar ja, ik zal gewoon nog 3,5 maand moeten wachten helaas en in de tussentijd met de MDA Compact van mn vrienden spelen.
Tja, als orange niet snel met hun versie komt bestel ik de i-mate JAM ergens en verleng ik m'n orange abonn met een cash deal :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Goo goo g'joob

De meeting is dus eindelijk voorbij. Ik sprak net nog met Peekie die al eerder een prototype in zijn handen gehad had (waarvan hij zei dat hij goedkoop aanvoelde) en nu een beetje had kunnen spelen met de definitieve versie. Hij zei dat hij hem echt geweldig vond en er zelfs bijna een gekocht had.

Een quote van wat hij zei over de build quality van de telefoon:
quote:
Rabbit Rocks says:
Very nice feel and quality was great

Ik weet gewoon 100% zeker dat dit mijn volgende telefoon zal worden. Ik had overigens al eerder geruchten gehoord en nu in die preview die ik (en later nog iemand) gepost had, werd er ook nog gemeld dat er ook een versie uitkomt met 128 MB RAM. Tja, ik vraag me wel af wanneer die dan komt....

Ik had trouwens ook nog van andere mensen gehoord dat ze hem super vonden. Deze hadden echter niet een eerder prototype in hun handen gehad vandaar daar niet dieper op in ga.

Reg. datum: 15 oktober 2004

Ik ga hem ook zeker aanschaffen! Lijkt me echt een topapparaat en het lijkt me sterk dat het een teleurstelling wordt! Ik ga hem denk ik bij een T-mobile abonnement bestellen, die kan midden november geleverd worden las ik. Ik ga echt niet wachten tot er een versie met 128mb uitkomt, als ik meer mb wil koop ik die er wel los bij! No worries :9

Een koe zegt geen blaat
Reg. datum: 18 juni 2003

Hmm,
dit is raar.

Hieronder kun je een bestelling plaatsen voor de T-Mobile MDA Compact. Alleen in november hanteren we de speciale
actieprijs van EUR 295,- inclusief BTW en verzending. Profiteer dus snel van dit aanbod en binnen enkele dagen loop jij
al rond met de populairste telefoon van dit moment!
Om te bestellen dien je de onderstaande velden allemaal correct in te vullen en de bestelling aan ons te verzenden. Vervolgens ontvang je van ons een mail terug met je bestelnummer en verdere informatie over de betaling en verzending van je C500. De prijs van EUR 295,- is alleen geldig bij een vooruitbetaling. Indien je onder rembours wenst te bestellen dan komt er per bestelling een bedrag bij van EUR 10,-

Let op! De T-Mobile MDA Compact bevat een simlock van T-Mobile

http://www.gsmstunts.nl/mdacompact.html

Dit is wel erg cheap.

Reg. datum: 21 maart 2004

quote:
vayip schreef op 08 november 2004 @ 16:18:
Hmm,
dit is raar.

Hieronder kun je een bestelling plaatsen voor de T-Mobile MDA Compact. Alleen in november hanteren we de speciale
actieprijs van EUR 295,- inclusief BTW en verzending. Profiteer dus snel van dit aanbod en binnen enkele dagen loop jij
Om te bestellen dien je de onderstaande velden allemaal correct in te vullen en de bestelling aan ons te verzenden. Vervolgens ontvang je van ons een mail terug met je bestelnummer en verdere informatie over de betaling en verzending van je C500. De prijs van EUR 295,- is alleen geldig bij een vooruitbetaling. Indien je onder rembours wenst te bestellen dan komt er per bestelling een bedrag bij van EUR 10,-

Dit is wel erg cheap.
Ze hebben gewoon de tekst gekopieert die bij de c500 staat. Dat zal nog wel veranderd worden. Die foon kost echt wel meer.

quote:
vayip schreef op 08 november 2004 @ 16:18:
Hmm,
dit is raar.

Dit is wel erg cheap.
Het is al veranderd naar 479, wat wel goedkoper is dan op de site van expansys. Het nadeel bij gsmstunts is alleen dat er een simlock voor t-mobile opzit.

succes ermee

iemand nog nieuws? :)

www.triplepro.nl Het Promotiebedrijf van Nederland

Goo goo g'joob

Niet echt, nog maar wat pictures dan, ook al zijn ze niet nieuw :)

Ze zijn klikbaar :)

http://www.phonescoop.com/articles/ctia_2004_fall/img_5260/imate/img_9345_120.jpg http://www.phonescoop.com/articles/ctia_2004_fall/img_5260/imate/img_9346_120.jpg

http://www.phonescoop.com/articles/ctia_2004_fall/img_5260/jam/img_9338_120.jpg http://www.phonescoop.com/articles/ctia_2004_fall/img_5260/jam/img_9343_120.jpg http://www.phonescoop.com/articles/ctia_2004_fall/img_5260/jam/img_9341_120.jpg

http://www.phonescoop.com/articles/ctia_2004_fall/img_5260/jam/img_9342_120.jpg http://www.phonescoop.com/articles/ctia_2004_fall/img_5260/jam/img_9333_120.jpg http://www.phonescoop.com/articles/ctia_2004_fall/img_5260/jam/img_9344_120.jpg

De foto's zijn nice! Ik heb em besteld vandaag bij gsmstunts.nl . Had gister iemand daarvan aan de telefoon en die had over 18 november. Als het goed is wordt hij dan verstuurd, dus moet ik hem toch wel rond die periode in handen hebben!

De foto's zijn nice! Ik heb em besteld vandaag bij gsmstunts.nl . Had gister iemand daarvan aan de telefoon en die had over 18 november. Als het goed is wordt hij dan verstuurd, dus moet ik hem toch wel rond die periode in handen hebben!

Edit:
Sorry voor t dubbele berichtje; ging iets mis!

Svennis wijzigde dit bericht 09-11-2004 19:51 (46%)

Reg. datum: 09 september 2004

mooie foto's! vraagje, heeft iemand al een gebruikshandleiging te pakken gekregen???

Titel edit :) (Deze past wel denk ik, de vorige pastte net niet ;) )

Goo goo g'joob

quote:
Xandrios schreef op 09 november 2004 @ 20:26:
Titel edit :) (Deze past wel denk ik, de vorige pastte net niet ;) )

Ok, thanks.. hehe

Nouja, de O2 versie komt hier toch niet uit dus die hoeft dan ook niet in het rijtje te staan.

En nu maar afwachten he, tot hij geleverd wordt! Zijn er al mensen die hem ook besteld hebben? Of die em misschien al in het bezit hebben?

Reg. datum: 31 december 2003

Ik heb hem besteld... nu nog maar kijken wanneer hij geleverd wordt... de gast van gsmstunts dacht dat ze de 18e konden gaan leveren

Dat heb ik ook begrepen ja! Hoop dat het niet veel langer gaat duren! Ik ben ongeduldig! :P

Reg. datum: 11 februari 2000

Ik bied deze telefoon nu aan aan bestaande klanten, het leuke is dat je er gratis een SD geheugenkaart bij krijgt van 256MB.

Dus loopt je abonnement binnenkort af bel T-mobile op en je krijgt hem binnen.

Ik noem geen prijzen want dat verschilt per klant (belgedrag) maar we zijn erg goedkoop kan ik toch wel zeggen :P

Klantenservice # is 1200 voor klanten.
Wil je meer info mail me.
(per direct beschikbaar dus)

procyon wijzigde dit bericht 12-11-2004 20:18 (5%)

Een lege verzameling is deelverzameling van elke verzameling

quote:
Procyon for life schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:17:
Ik bied deze telefoon nu aan aan bestaande klanten, het leuke is dat je er gratis een SD geheugenkaart bij krijgt van 256MB.

Dus loopt je abonnement binnenkort af bel T-mobile op en je krijgt hem binnen.

Ik noem geen prijzen want dat verschilt per klant (belgedrag) maar we zijn erg goedkoop kan ik toch wel zeggen :P

Klantenservice # is 1200 voor klanten.
Wil je meer info mail me.
(per direct beschikbaar dus)
Oké? Ik heb hem besteld bij gsmstunts.nl icm een T-mobile abonnement. Krijg ik dan dus ook een 265mb kaartje erbij? Dat zou wel heel erg fijn zijn!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: