De HTC Magician (i-mate JAM / Qtek S100 / MDA Compact)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.858 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124333

Lester, waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fittest
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2016
lester schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:34:
de mijne is besteld, nu nog w88 tot hij binnen is :)
Ook bij GSMstunts neem ik aan? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranq
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-10-2024
Mijn excuses als deze posting niet in dit topic thuishoort, maar hier komt ie:

Dit klinkt als een mooie aanbieding. Alleen ik heb even zitten kijken naar de prijzen van het T-mobile abonnementen assortiment. Op zo'n PDA wil je natuurlijk ook kunnen internetten/mailen/msn'en/whatever met internet te maken heeft.

Ik zie dat je hiervoor bij T-mobile data pakketten kan afsluiten, maar dat ze voor 1 mb al zo'n 7,50 durven te rekenen! Ook voor wap/t-mobile zone moet je weer bundels afsluiten. Ligt dit aan mij of is dit ongelovelijk duur in vergelijking met bijvoorbeeld Orange (world).

Volgens mij zie ik door het bomen het bos niet meer. Wat heb je naast bijvoorbeeld het abonnement van T-mobile (relax 150) nog meer nodig om te kunnen mailen/msn'en? Moet je deze data pakketten afnemen of worden ze anders van je belminuten afgetrokken met een onvoordeliger tarief? Wie kan me hier meer informatie over verschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Tranq schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:34:
Volgens mij zie ik door het bomen het bos niet meer. Wat heb je naast bijvoorbeeld het abonnement van T-mobile (relax 150) nog meer nodig om te kunnen mailen/msn'en? Moet je deze data pakketten afnemen of worden ze anders van je belminuten afgetrokken met een onvoordeliger tarief? Wie kan me hier meer informatie over verschaffen?
Naast een abonnement kan je een databundel afsluiten. Zonder databundel kost wappen € 15,36 per MB en internetten € 10,04 per MB! Erg duur inderdaad.

Een wap-databundel van 1 MB kost € 8,50. Een internet-databundel van 1 MB kost € 7,50. Wap en internet zijn gescheiden, je kan geen van beide bundels voor een andere GPRS dienst gebruiken. Daarnaast wordt wap per 10 KB berekend en internet zelfs per 100 KB! Dus even je mail checken (normaal, zonder mail een paar KB) kost je zo even € 0,98 (zonder internet-databundel)! Echt heel duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranq
Ik heb gehoord dat wappen bij Orange gratis is als je Orange world hebt of iets dergelijks? Klopt dat? Want in dat geval wacht ik liever tot dit toestel bij Orange beschikbaar is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij Orange World betaal je € 6 uit je maandelijkse bundel. Daar kan je onbeperkt voor wappen en heb je een 2 MB internet-databundel. Iedere extra MB kost maar € 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranq
Bedankt ATB voor je informatie. Ik denk dat ik de aanbieding van T-Mobile dan maar links laat liggen, want ik vind toegang tot mail/web toch wel erg belangrijk. Vooral als je een PDA/MDA als telefoon hebt :D

Hopelijk komt Orange snel met deze telefoon, want hij lijkt me echt super!

[ Voor 10% gewijzigd door Tranq op 15-11-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
The Fittest schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:52:
[...]

Ook bij GSMstunts neem ik aan? :>
nee bij T-mobile met verlenging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fittest
OK, heb 'm ook net besteld vanavond. We wachten af! :9~ :9~ :P

Als ik die simlock er alleen niet af krijg heb ik wel een probleem... :/

Wel bij gsmstunts als los toestel.

[ Voor 103% gewijzigd door The Fittest op 15-11-2004 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128198

The Fittest schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:49:
OK, heb 'm ook net besteld vanavond. We wachten af! :9~ :9~ :P

Als ik die simlock er alleen niet af krijg heb ik wel een probleem... :/

Wel bij gsmstunts als los toestel.
Hey, ik zou er ook ééntje willen kopen maar zit met hetzelfde probleem als jou. De simlock moet eraf.
Wil je me op de hoogte houden dat je de simlock erafkrijgt?? xjohanx22@hotmail.com

Want ik zou dat toestel ook zo vlug mogelijk willen hebben.

Dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126181

Beste Sven,

Helaas is de T-Mobile MDA Compact uitgesteld tot eind november.
Ik breng je op de hoogte zodra ik een exacte leverdatum heb.

Met vriendelijke groet,

Paul
GSMstunts.nl

Dit mailtje krijg ik net :(
Dammit! Waarom kan een releasedatum nooit eens de daadwerkelijke datum dat een telefoon uit komt zijn... Eind november wordt dan weer december, en december weer begin 2005 etc etc.. :(

Hier kan ik echt van balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Niet online
Voor zover ik weet, krijg ik hem gewoon van T-mobiel? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lester schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:11:
Lijkt me niet, of je moet enorm geluk hebben? Expansys kan hem nog niet leveren (op dat forum daar worden mensen nogal gek dat de release datum elke keer wordt uitgesteld), gsmstunts ook nog niet dus.. Ik denk T-mobile ook nog niet dan, maar misschien heb je geluk?

Gsmstunts zegt eind november en expansys 25 november.. Laten we hopen dat dit voor de verandering correct is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fittest
Anoniem: 126181 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:47:
[...]

Lijkt me niet, of je moet enorm geluk hebben? Expansys kan hem nog niet leveren (op dat forum daar worden mensen nogal gek dat de release datum elke keer wordt uitgesteld), gsmstunts ook nog niet dus.. Ik denk T-mobile ook nog niet dan, maar misschien heb je geluk?

Gsmstunts zegt eind november en expansys 25 november.. Laten we hopen dat dit voor de verandering correct is..
Mijn bevestiging van gsmstunts zei inderdaad ook eind november. Ach ja... die twee weekjes. Het is ondertussen al half november joh. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
http://www.t-mobile.nl/zakelijk/htdocs/page/diensten/mda.asp

Staat alleen nog niet tussen de telefoons die te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60993

lester schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:11:
En hoe is die aanbieding van T-mobile precies? Dus wat voor contract en wat moet je dan bij betalen? Zelf ben ik ook bijna toe aan verlenging dus ben wel benieuwd wat voor aanbieding zij dan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:01

Animal_X

Rodin

Anoniem: 60993 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:06:
[...]

En hoe is die aanbieding van T-mobile precies? Dus wat voor contract en wat moet je dan bij betalen? Zelf ben ik ook bijna toe aan verlenging dus ben wel benieuwd wat voor aanbieding zij dan hebben.
Check de post van vayip op de eerste pagina van dit topic:
vayip schreef op donderdag 04 november 2004 @ 21:40:
Jaja,

hij is er dan.

www.gsmstunts.nl

1-jarige nieuwe abonnementen

Relax 30: € 425,-
Relax 75: € 309,-
Relax 150: € 215,-
Relax 225: € 149,-
Relax 300: € 115,-
Relax 400: € 109,-
Relax 500: € 105,-
Relax 1000: € 95,-

2-jarige nieuwe abonnementen

Relax 30: € 379,-
Relax 75: € 259,-
Relax 150: GRATIS met bonus van € 20,-
Relax 225: GRATIS met bonus van € 20,-
Relax 300: GRATIS met bonus van € 25,-
Relax 400: GRATIS met bonus van € 45,-
Relax 500: GRATIS met bonus van € 50,-
Relax 1000: GRATIS met bonus van € 60,-

icm. t-mobile

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18899

lester schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:13:
kan je eigenlijk ook gewoon software voor de ppc erop draaien?
Ja, dat klopt dit in tegenstelling tot de qtek 8010,8020, sda etc. Het is dus gewoon een PPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-04 22:51
Animal_X schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:14:
[...]

Check de post van vayip op de eerste pagina van dit topic:

[...]
Hij vroeg de prijzen van T-mobile en niet van GSM stunts.
Bovendien vroeg hij wat de kosten zouden zijn icm een verlenging, de prijzen die jij noemt zijn gebaseerd op een nieuw abonnement.

prijzen van T-mobile met een verlenging liggen zo tussen de 175 en 125 euro met een 1 jarige verlenging, ligt er een beetje aan of je een grote beller bent.
2 jaar is altijd gratis :) behalve met een 30 of 75 abonnement.

[ Voor 23% gewijzigd door procyon op 16-11-2004 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Procyon for life schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:54:
[...]

Hij vroeg de prijzen van T-mobile en niet van GSM stunts.
Bovendien vroeg hij wat de kosten zouden zijn icm een verlenging, de prijzen die jij noemt zijn gebaseerd op een nieuw abonnement.

prijzen van T-mobile met een verlenging liggen zo tussen de 175 en 125 euro met een 1 jarige verlenging, ligt er een beetje aan of je een grote beller bent.
Weet ik, maar dat was ter indicatie. O-) De prijzen van T-Mobile zullen daar nooit ver vanaf liggen.

Edit-> Ok, dat is niet waar. Je hebt gelijk, ik had gewoon niet goed gelezen... :P ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Animal_X op 16-11-2004 17:39 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Procyon for life schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:54:
[...]
Ik heb nu een 150 abbo en dat bevalt prima. Kun je dan iets speciefieker zijn qua prijzen? bedankt alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123030

op HOFO heeft inmand hem al! en hij beantwoord vragen en heeft er foto's en video mee gemaakt

http://www.howardforums.c...306&perpage=15&highlight=\+i%20\+mate%20\+jam&pagenumber=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128744

Hallo allemaal,

Weet iemand of er al mooie beschermhoezen zijn voor de MDA. Hij zal best wel kwetsbaar zijn om zonder in je broekzak mee te nemen.

Ik zag wel dat er al bescherming voor de touchscreen te krijgen is

Krueger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43317

Hee op deze site zie je fotos van de MDA compact die je krijgt bij de Duitse T-Mobile. Ik zie op een van de foto's een 256 MB geheugen kaartje die ook tegelijkertijd een WIFI kaartje is. Aangezien je bij de Nederlandse versie ook een 256 Mb kaartje krijgt is de kans groot dat er ook gelijk WIFI op zit!!

Link naar foto: http://x.msmobiles.com/lh/images/sdamda/sdamda22.jpg

Om meerdere fotos te zien verander het nummer van op einde van de link. Zit trouwens ook al een beschermhoes bij het T-Mobile pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128744

En nu een link naar alle foto' s :9~

http://www.msmobiles.com/news.php/3300.html

De beschermhoes is zo'n ding die je aan je broek hangt. Het liefst zou ik zo'n ding hebben die er SUPERstrak omheen gaat (moet wel klein blijven he)

Accesoires zullen wel van alle kanten opduiken binnenkort

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 128744 op 17-11-2004 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Werkt zo'n touchscreen enkel met een pen, of ook met je handen? Dit lijkt me namelijk een erg mooi telefoontje, maar als ik een nummer wil intoetsen of snel een smsje wil tikken dan heb ik eigenlijk geen zin om steeds met zo'n pen te gaan schrijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14989

ja het werkt ook met je vingers, maar met de pen werk je gewoon wat netter; je drukt niet snel de verkeerde letter in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
wdekreij schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:00:
Werkt zo'n touchscreen enkel met een pen, of ook met je handen? Dit lijkt me namelijk een erg mooi telefoontje, maar als ik een nummer wil intoetsen of snel een smsje wil tikken dan heb ik eigenlijk geen zin om steeds met zo'n pen te gaan schrijven..
Daarvoor heb je een virtueel keyboard. Eigenlijk heb je er zelfs twee: een virtueel toetsenbord met normaal keypad en een in in qwerty layout. De toetsen van het keypad (1abc, 2def, 3ghi, etc) zijn op het scherm groot genoeg om met je vingers te gebruiken. De toetsen van het normale toetsenbord echter niet, daar heb de stylus voor nodig.

Afbeeldingslocatie: http://x.msmobiles.com/lh/images/sdamda/sdamda35.jpg

Afbeeldingslocatie: http://x.msmobiles.com/lh/images/sdamda/sdamda39.jpg

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een paar reviews gelezen en ervaringen van mensen die hem al hebben aan gehoord en ben nog steeds blij dat ik deze phone besteld heb, klinkt echt als een topdingetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Klinkt zeer zeker als een topding.. Maar ik vind het balen dat T-mobile bestaande klanten naait, om hem maar even kort door de bocht te zeggen :( Heb geen zin in een nieuw nummer dus nieuw abbo afsluiten heb ik ook niet veel zin in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82269

Wat bedoel je met naaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Als je je abbo verlengt moet je stuk meer betalen voor de telefoon dan dat je een nieuw abbo afsluit.. Vaak is het juist zo dat providers de bestaande klanten willen houden en hen meer korting geeft op een nieuw toestel als ze hun abbo met 1 of 2 jaar verlengen..

Bij deze phone krijg je 20 euro terug als je een 2 jarig Relax 150 abbo neemt, maar als je 2 jaar je Relax 150 verlengt moet je 229 bijbetalen.. Dat is maarliefst een verschil van 229 - -20 = 249 euro!!..Beide 2 jarig Relax 150.. Dat is verdeeld over 24 maanden nogsteeds ruim 10 euro per maand extra :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-04 22:51
wdekreij schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:02:
[...]

Als je je abbo verlengt moet je stuk meer betalen voor de telefoon dan dat je een nieuw abbo afsluit.. Vaak is het juist zo dat providers de bestaande klanten willen houden en hen meer korting geeft op een nieuw toestel als ze hun abbo met 1 of 2 jaar verlengen..

Bij deze phone krijg je 20 euro terug als je een 2 jarig Relax 150 abbo neemt, maar als je 2 jaar je Relax 150 verlengt moet je 229 bijbetalen.. Dat is maarliefst een verschil van 229 - -20 = 249 euro!!..Beide 2 jarig Relax 150.. Dat is verdeeld over 24 maanden nogsteeds ruim 10 euro per maand extra :/
ALs je via tmobile verlengd krijg je de foon gratis (en gratis thuis gestuurd) bij een 2 jarig contract :Z
scheelt dus max 20 euro op 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 18:57
Procyon for life schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:16:
[...]

ALs je via tmobile verlengd krijg je de foon gratis (en gratis thuis gestuurd) bij een 2 jarig contract :Z
Procyon jullie versturen dus nu al? Dwz als ik morgen bel, heb ik hem volgende week ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Procyon for life schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:16:
[...]

O-)

Sorry T-mobile _/-\o_ :Y)

Hoe duur is dit abbo bij een verlening van een 1 jarig Relax150 abbo? Als dat niet te duur is bestel ik er direct één.. :)

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Klein offtopic vraagje: Weet iemand of je een Debitel/vodavone abonnement ook kan downgraden? Ik kan er niks over op de website vinden...

Mijn abonnement loopt namelijk pas in maart '05 af en ik wil de i-mate NU! :P

Animal_X schreef op donderdag 18 november 2004 @ 00:18:
Klein offtopic vraagje: Weet iemand of je een Debitel/vodavone abonnement ook kan downgraden? Ik kan er niks over op de website vinden...

Mijn abonnement loopt namelijk pas in maart '05 af en ik wil de i-mate NU! :P
Ik had hetzelfde probleem en heb mijn debitel150 ook gedowngrade, naar een debitel 30. Kost 25€, omdat het naar beneden gaat ofzow. En nu betaal ik dan 12,5€ in de maand.

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Anoniem: 126181 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 07:06:
[...]

Ik had hetzelfde probleem en heb mijn debitel150 ook gedowngrade, naar een debitel 30. Kost 25€, omdat het naar beneden gaat ofzow. En nu betaal ik dan 12,5€ in de maand.
Ah kijk eens aan! Dat is ideaal! de Jam staat trouwens nog steeds niet op t-mobile.nl

wdekreij schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:32:
[...]
Hoe duur is dit abbo bij een verlening van een 1 jarig Relax150 abbo? Als dat niet te duur is bestel ik er direct één.. :)
Zojuist aangevraagd, bij een verlenging met een 1 jarig contract 175 euro, bij tweejarig voor niks. Zelf dus maar een 2 jarig contract genomen :)

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-04 18:46

scim

Nani?

En hoe verleng je je contract dan bij T-mobile, mijn contract is 2 weken geleden afgelopen, maar ik heb verder niks over verlenging of wat dan ook gehoord.

Ben nu een beetje aan het twijfelen tussen deze phone met T-mobile en de Nokia 6630 icm met vodafone (eerst geen t-mobile vanwege slechte ontvangst in het dorp waar ik nu woon, maar afgelopen week hebben ze nieuwe mast online gegooid en dus vol bereik :D).
Tis echt moeilijk, maar deze fone is gratis en de 6630 moet ik sowieso 160 euro bij dokken + dat de MMC kaartjes die in de 6630 moeten pas begin 2005 geleverd worden door third party bedrijven en niet alleen door nokia zelf (MMCMobile kaartjes, aka rc mmc met 1.8 volt in plaats van 3 ofzoiets).

Even bellen met t-mobile relatiebeheer (0800-7111). Dan zoeken ze het uit voor je.

Anoniem: 96948

Hoe kan het dat deze telefoon/pda zo goedkoop is in vergelijking met andere pda's die volgens mij hetzelfde of zelfs minder kunnen? Ik bedoel is er iets waarop dan bespaard is of is het iets anders?
Daarnaast zou ik hem ook graag bestellen, maar heb afgelopen september net mijn contract (relax150) verlengt met een jaar. Heeft iemand een idee hoe ik dat het best aan kan pakken? is de enige mogelijkheid los kopen?

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Anoniem: 96948 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:15:
Hoe kan het dat deze telefoon/pda zo goedkoop is in vergelijking met andere pda's die volgens mij hetzelfde of zelfs minder kunnen? Ik bedoel is er iets waarop dan bespaard is of is het iets anders?
Daarnaast zou ik hem ook graag bestellen, maar heb afgelopen september net mijn contract (relax150) verlengt met een jaar. Heeft iemand een idee hoe ik dat het best aan kan pakken? is de enige mogelijkheid los kopen?
Zover ik weet moet je dan idd los kopen, of een dubbel abbo nemen..

Ik weet bijna zeker dat ik deze ga nemen, dit abbo wat ik heb is nu al bijna een half jaar geleden afgelopen (in de zin van: het 1e jaar is afgelopen).

Weet iemand een winkel waar'ie te bezichten is toevallig? Even kijken hoe het werkt is wel fijn, want is toch heel anders zo'n touchscreen denk ik zo..

En als ik een WiFi ding koop en stop die in de port, kan ik dan dus (als er toegankelijke hotspots zijn) gewoon internetten/msn-en ect?

Edit:

Is internet delen via BlueTooth eigenlijk mogelijk? In dat geval zou ik op bed op deze gsm nog even kunnen internetten/msn-en? })

[ Voor 17% gewijzigd door wdekreij op 18-11-2004 16:55 ]

• Entertainment
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-03-2024

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Tuurlijk!

klik!

edit-> nou ja sort of..;)

[ Voor 12% gewijzigd door Animal_X op 18-11-2004 21:18 ]

wdekreij schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:02:
[...]

ooohhhhhh, verleng hem dan via t-mobile, is ie gratis met 2jarige 150.

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Wat nieuwe pics:

foto 1
foto 2
foto 3
foto 4
foto 5
foto 6
foto 7

En een filmpje voor de genen die hem nog niet gezien hadden:

filmpje

_/-\o_

[ Voor 67% gewijzigd door Animal_X op 18-11-2004 23:09 ]

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Anoniem: 82269 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 22:15:
[...]

ooohhhhhh, verleng hem dan via t-mobile, is ie gratis met 2jarige 150.
Als je wat verder had gekeken dan had je gezien dat dat al was gezegt :9 En ik heb inmiddels een 2jarig 150 verlengt :o Levertijd is max. 10 werkdagen werd mij verteld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proggy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik heb hem maadag al besteld via de klantenservice van t-mobile en ik kan gewoon niet wachten totdat ik hem heb. Gisteren bevestiging gehad van mijn verlenging met de MDA compact. Als ik hem binnen heb zal ik het even laten weten hoe hij bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Ik kan ook niet wachten :)

Maar ik heb nogsteeds een vraag: Kan ik op de een of andere manier het internet via bluetooth delen, zodat ik kan msn-en/internetten op de mda compact in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Het kon al met mn Nokia 7650 dus als deze het niet kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-05 22:24

vozzie

Zo beter?

wdekreij schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:20:
Ik kan ook niet wachten :)

Maar ik heb nogsteeds een vraag: Kan ik op de een of andere manier het internet via bluetooth delen, zodat ik kan msn-en/internetten op de mda compact in huis?
Je kan met je PDA inderdaad internetten.
Je moet efvies bleutooth module voor de PC kopen en dan kan je een
draadloos verbinding opstellen. Via google zijn er ook wel
verschillende handleidingen te vinden hoe je dat moet instellen.
Dat is nog best wel een gedoe eigenlijk.
Ik zal vanavond kijken of ik z'n handleiding kan vinden.
Moet nu naar de kapper namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik volg het forum van expansys en het is best vaag; De I-mate Jam schijnt uitgesteld te worden tot eind decmber/begin januari. Terwijl het exact dezelfde apparaat, alleen nu onder de naam MDA Compact eind november released wordt! Snap dat echt niet.. Ik vind het allemaal prima, zolang de MDA Compact maar ook daadwerkelijk eind nov geleverd gaat worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Anoniem: 126181 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:29:
Ik volg het forum van expansys en het is best vaag; De I-mate Jam schijnt uitgesteld te worden tot eind decmber/begin januari. Terwijl het exact dezelfde apparaat, alleen nu onder de naam MDA Compact eind november released wordt! Snap dat echt niet.. Ik vind het allemaal prima, zolang de MDA Compact maar ook daadwerkelijk eind nov geleverd gaat worden!
Waar vind ik dat forum? Ik kan hem op expansys.nl niet vinden..

Edit-> Oh hij staat op expansys.com zie ik.... :+

Maar ik denk dat de verwarring gewoon te wijden is aan het feit dat er nog maar een beperkte hoeveelheid toestellen leverbaar zijn op dit moment. Er is namelijk globaal gezien nogal wat interesse in dit toestel en de vraag zal wel gewoon te groot zijn ben ik bang. Met andere woorden het kan best zijn dat er al een paar honderdduizend toestellen met software pakket A en de opdruk "MDA Compact" klaar liggen, terwijl de toestellen met software pakket B en de opdruk "I-Mate Jam" nog in de maak zijn.

[ Voor 51% gewijzigd door Animal_X op 19-11-2004 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Animal_X schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:51:
[...]

Waar vind ik dat forum? Ik kan hem op expansys.nl niet vinden..
http://www.expansys.nl/forum.asp?code=I-MATE_JAM

Here ya go!

Edit: Ja, dat zou maar zo kunnen ja! Maar waarom tussen de één en de ander dan zoveel verschil in tijd moet zitten, is mij een raadsel? Maargoed, we wachten netjes af tot eind november :)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 126181 op 20-11-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18899

Op het forum staat ook een q&a link met wat extra info:

http://www.expansys.nl/i/drv/jamq&a.pdf

Misschien iets voor de startpage?

Ook wel leuk: speel snes, atari mame etc op je PPC:
http://www.pocketgamer.org/games/emulators/index.shtml
http://www.freewareppc.com/utilities/pocketsnes.shtml:9~
Vraag me wel af of het allemaal vlotjes loopt met de processor die erin zit.....(men zegt van wel..

Andere software:
http://www.pocketpcthoughts.com/
http://www.pocketpccity.com/
http://www.freewareppc.com/
http://www.microsoft.com/...pocketpc/ppc/default.mspx

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 18899 op 21-11-2004 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-04 20:56
ik heb vodafone maar kan je die mda compact van t-mobile ook unlocken en zit er dan geen troep van t-mobile meer op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96948

Is er nu al iemand die de Jam of de Compact heeft? Is hij verder alleen nog bij t-mobile te bestellen of ook al gewoon ergens los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:29

Hero

Duck power!

Anoniem: 96948 schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:55:
Is er nu al iemand die de Jam of de Compact heeft? Is hij verder alleen nog bij t-mobile te bestellen of ook al gewoon ergens los?
Gast, ga even het topic doorlezen. Of ga ergens anders zulke simpele vragen stellen....

De I-mate Jam is als pre order te bestellen by Expansys (nog niet leverbaar) en de eerste mensen die het toestel bij T-Mobile besteld hebben, verwachten binnenkort het toestel op de mat.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Als ik de tijd heb zal ik -zodra ik hem heb- wel even een mini-review schrijven :)

Kan echt niet meer wachten gewoon :P

En ook nog een vraag: Zijn er ook WiFi SD-kaarten die niet uitsteken aan de bovenkant? Want de gebruikelijke kaartjes steken zo'n 1,5 cm bovenaan uit.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Niet online
ik heb hem vorige week zaterdag bestel bij t-mobile. de levertijd zou max 10 dagen zijn dus ik hoop dat hij een dezer dagen binnenkomt :)

ik twijfel alleen nog wat voor gps ik erbij koop, tomtom heb ik nog wel ergens liggen maar ik zoek nog naar een goede bluetooth gps, welke nemen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

zijn wel 10 werkdagen he ;) Maar dan nog zul jij hem (normaliter) deze week ontvangen :)

Ik zat net te kijken, maar die bluetooth toetsenbordjes zijn echt aso duur zeg :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flow
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2024

The Flow

I am the greatest

ik heb hem ook besteld, hoop dat het minder lang duurt dan 10 dagen... ik kan echt niet zolang wachten..... :)

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe duur zijn die dan? En waar kun je die kopen?

:*) Zelfde vragen eigenlijk voor zo'n bluetooth GPS ontvanger

Vind hier niemand het trouwens een nadeel dat er geen UMTS op zit?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 124333 op 22-11-2004 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Anoniem: 18899 schreef op zondag 21 november 2004 @ 11:23:
Op het forum staat ook een q&a link met wat extra info:

http://www.expansys.nl/i/drv/jamq&a.pdf

Misschien iets voor de startpage?

Ook wel leuk: speel snes, atari mame etc op je PPC:
http://www.pocketgamer.org/games/emulators/index.shtml
http://www.freewareppc.com/utilities/pocketsnes.shtml:9~
Vraag me wel af of het allemaal vlotjes loopt met de processor die erin zit.....(men zegt van wel..

Andere software:
http://www.pocketpcthoughts.com/
http://www.pocketpccity.com/
http://www.freewareppc.com/
http://www.microsoft.com/...pocketpc/ppc/default.mspx
Tja, ik was ook al van plan om een faq in de startpost te zetten. Dan moet ik er echter wel een vertalen of zelf een schrijven (op clubimate staat dezelfde faq) wat best wel wat tijd kost.
wdekreij schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:02:
Als ik de tijd heb zal ik -zodra ik hem heb- wel even een mini-review schrijven :)

Kan echt niet meer wachten gewoon :P

En ook nog een vraag: Zijn er ook WiFi SD-kaarten die niet uitsteken aan de bovenkant? Want de gebruikelijke kaartjes steken zo'n 1,5 cm bovenaan uit.. :(
Die zijn er dus niet, is eigenlijk hetzelfde verhaal als bij een laptop. Die netwerk kaarten steken ook uit. Ik neem aan dat het uistekende deel als antenne/antenne behuizing fungeert....

Ik ben atm een beetje inactief trouwens maar ik zal binnenkort wel weer meer tijd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Anoniem: 124333 schreef op maandag 22 november 2004 @ 00:27:
Hoe duur zijn die dan? En waar kun je die kopen?

:*) Zelfde vragen eigenlijk voor zo'n bluetooth GPS ontvanger

Vind hier niemand het trouwens een nadeel dat er geen UMTS op zit?
Het zou natuurlijk leuk zijn maar naar mijn mening niet echt een vereiste. Dit mede door de beperkte dekking op dit moment, ik zie het mezelf ook nog niet echt veel gebruiken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Steken de gewone kaartjes er ook boven uit? Want dat zou wel heel dom zijn om het dan zo te maken }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124333 schreef op maandag 22 november 2004 @ 10:22:
Steken de gewone kaartjes er ook boven uit? Want dat zou wel heel dom zijn om het dan zo te maken }:O
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proggy
Vandaag nog steeds geen postbode aan de deur gehad. Ik vraag me af of T-Mobile ze wel echt heeft liggen want ik begin nu mijn twijfels te krijgen. Is er dan nog niemand die hem al heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beste Sven,

Na de laatste berichten is de uitleverdatum van de MDA Compact 29-11-2004

Met vriendelijke groet,

Paul
GSMstunts.nl

Ik ben echt slecht in wachten! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Anoniem: 126181 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:30:
Beste Sven,

Na de laatste berichten is de uitleverdatum van de MDA Compact 29-11-2004

Met vriendelijke groet,

Paul
GSMstunts.nl

Ik ben echt slecht in wachten! :9
Ik mag toch hopen dat T-mobile hem eerder op de post gooit, ik ben ook ongeduldig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Finwe schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:43:
[...]

Ik mag toch hopen dat T-mobile hem eerder op de post gooit, ik ben ook ongeduldig >:)
Ik hoop dat de i-mate jam ook snel komt, ik koop namelijk liever de i-mate jam dan de MDA Compact... Als het wachten maar niet te lang duurt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eggy schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:08:
[...]

Ik hoop dat de i-mate jam ook snel komt, ik koop namelijk liever de i-mate jam dan de MDA Compact... Als het wachten maar niet te lang duurt :(
Als ik expansys mag geloven, dan kan dat nog wel even duren voordat de I-mate Jam er is. Waarom wil liever de I-mate ipv de MDA Compact? Door het logo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Niet online
ik heb net even gebeld met t-mobile, ze zeggen dat die van mij de 18e is verwerkt (had 14e besteld) en dat hij dus elk moment binnen kan komen aangezien ze hem wel op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129763

Zie www.tfortelecom.nl, daar staat de mda compact ook op. ik ga morgen bellen met t for telecom, kijken of hij op voorraad is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt hem op de site bestellen, maar als je hem los koopt, zit er nog wel een simlock op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Eejeej superdingetje dit! Maar dat is wel duidelijk nu. :*)

Maar weet een van jullie of Orange deze ook zeker weten uit gaat geven en of er dan ook 'nadelige' Orange software opzit. Al zie je die normale telefoontjes van tegenwoordig E800 en SE K700i Orangebranded zijn heel die menu's enzo verpauperd en zitten vol links naar allerlei Orange-shit :'( . Als er gewoon een mooi Orange-logo'tje op de buitekant van het toestel zit en er geen 'nadelige' software op zou zitten lijkt dit dingetje me wel super. (8>

Maar over die software die je erop kan draaien enzo ben ik niet zo clever. Kan je hier gewoon java-games opspelen? En wat zijn die Worms World Party voor bestanden dan? Dit zullen vast geen java games zijn!? ;) Zijn zulke spellen gewoon ergens gratis vandaan te halen of moet je hier altijd voor betalen?

En kun je op dit apparaatje ook gewoon op msn-messenger en dergelijke draaien zodat je gewoon kan chatten met mensjes vanuit je bed? En videofilms enzo? Kan hij dit gewoon fullscreen afspelen (320 x 240 als ik me niet vergis) En om te internetten, dus gewoon naar GOT te gaan met dit apparaatje kan dit gratis (via BT-verbinding ofzo) of is dit nou iets onmogelijks wat ik stel!? B)

Alvast onwijs bedankt voor alle info en sorry dat ik zo lomp ben als een }:O

PS. Nog 1 vraagje over het interne geheugen van dit dingetje. Hoeveel MB is dit nou, want dat begrijp ik ook niet echt! Dit staat op de site nieuwemobiel.nl:
'Dynamisch geheugen
Grootte: 128 MB (gedeeld met RAM)
Grootte ROM: 64 MB'
Maar wat houdt dit nou precies in? Heb ik nou 64 MB om dingen op te slaan of 128 MB of 64 + 128 MB (=192 MB)?

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 23-11-2004 21:27 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Anoniem: 129763 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:45:
Zie www.tfortelecom.nl, daar staat de mda compact ook op. ik ga morgen bellen met t for telecom, kijken of hij op voorraad is!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
   T-Mobile Relax 30   1 jr 30 € 10.50 € 0,35 € 449.95       
   T-Mobile Relax 30   2 jr 30 € 10.50 € 0,35 € 399.95       
   T-Mobile Relax 75   1 jr 75 € 16.50 € 0,22 € 329.95      
   T-Mobile Relax 75   2 jr 75 € 16.50 € 0,22 € 289.95      
   T-Mobile Relax 150  1 jr 150 € 23.50 € 0,16 € 239.95       
   T-Mobile Relax 150  2 jr 150 € 23.50 € 0,16 € 19.95        
   T-Mobile Relax 225  1 jr 225 € 29.50 € 0,13 € 179.95       
   T-Mobile Relax 225  2 jr 225 € 29.95 € 0,13 € 19.95        
   T-Mobile Relax 300  1 jr 300 € 36.50 € 0,12 € 139.95      
   T-Mobile Relax 300  2 jr 300 € 36.50 € 0,12 € 19.95      
   T-Mobile Relax 400  2 jr 400 € 44.50 € 0,11 GRATIS       
   T-Mobile Relax 400  1 jr 400 € 44.50 € 0,11 € 139.95   
   T-Mobile Relax 500  2 jr 500 € 52.50 € 0,11 GRATIS      
   T-Mobile Relax 500  1 jr 500 € 52.50 € 0,11 € 129.95     
   T-Mobile Relax 1000 2 jr 1000 € 97.50 € 0,10 GRATIS      
   T-Mobile Relax 1000 1 jr 1000 € 97.50 € 0,10 € 129.95

Hier de prijzen van T for Telecom. Iets duurder dan gsmstunts dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-04 00:10
Het is een erg mooi en compacte PDA met belfunctie, zit er erg aan te denken om deze aan te schaffen. Ik zat eerst aan de Qtek 2020 te denken maar de grote is wel een min punt, nu deze er is is de keuze een stuk minder moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:22:
Maar weet een van jullie of Orange deze ook zeker weten uit gaat geven en of er dan ook 'nadelige' Orange software opzit. Al zie je die normale telefoontjes van tegenwoordig E800 en SE K700i Orangebranded zijn heel die menu's enzo verpauperd en zitten vol links naar allerlei Orange-shit :'( . Als er gewoon een mooi Orange-logo'tje op de buitekant van het toestel zit en er geen 'nadelige' software op zou zitten lijkt dit dingetje me wel super. (8>
Er komt geen Orange versie. Bij de SPV M1000 heeft Orange niets enorm veranderd, zo zit er alleen een logo en een simlock op. Daarnaast zitten de juiste instellingen er al in en zitten Orange Backup + Orange Update er al in. Met die laatste programma's kan je je gegevens bij Orange op de server backuppen en kleine updates downloaden over GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Anoniem: 126181 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:59:
[...]

Als ik expansys mag geloven, dan kan dat nog wel even duren voordat de I-mate Jam er is. Waarom wil liever de I-mate ipv de MDA Compact? Door het logo?
De MDA heeft aangepaste software en een ander thema (menu layout/kleur) enzo, daar heb ik gewoon geen zin in. Bovendien heb ik een Orange abonnement wat ik graag wil houden o.a. vanwege Orange World.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Anoniem: 82206 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:03:
[...]

Er komt geen Orange versie. Bij de SPV M1000 heeft Orange niets enorm veranderd, zo zit er alleen een logo en een simlock op. Daarnaast zitten de juiste instellingen er al in en zitten Orange Backup + Orange Update er al in. Met die laatste programma's kan je je gegevens bij Orange op de server backuppen en kleine updates downloaden over GPRS.
Dat is dus wel minder, hoe weet je dat eigenlijk (logische vraag :P)? Ik hoorde namelijk van iemand anders (peekie van modaco) dat hij van Orange gehoord had dat hij wel zou komen maar niet binnenkort...

Een Orange versie zou ik trouwens wel kopen als hij al te koop was, ze veranderen namelijk alleen wat instellingen. T-Mobile pleurt hun phones vol met die t-zone crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eggy schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:51:
Dat is dus wel minder, hoe weet je dat eigenlijk (logische vraag :P)? Ik hoorde namelijk van iemand anders (peekie van modaco) dat hij van Orange gehoord had dat hij wel zou komen maar niet binnenkort...

Een Orange versie zou ik trouwens wel kopen als hij al te koop was, ze veranderen namelijk alleen wat instellingen. T-Mobile pleurt hun phones vol met die t-zone crap.
Ik heb het van Orange HQ, maar zij weten ook niet alles. Misschien dat 'ie wel komt in de toekomst, maar zeker niet op korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Afbeeldingslocatie: http://www.mysmartphone.no/bilder/qteks100/s100stor13.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb je wel iets aan T9 als je in Nederland woont, of kan hij alleen maar engelse woorden vormen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eggy schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:43:
[...]

De MDA heeft aangepaste software en een ander thema (menu layout/kleur) enzo, daar heb ik gewoon geen zin in. Bovendien heb ik een Orange abonnement wat ik graag wil houden o.a. vanwege Orange World.
Dat is waar. Als het erg irritant blijkt te zijn, dan kan dat altijd veranderd worden d.m.v. flashen of patches. We will see!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proggy
Anoniem: 124333 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 09:12:
Heb je wel iets aan T9 als je in Nederland woont, of kan hij alleen maar engelse woorden vormen?
Ik ga ervan uit dat T-mobile er gewoon een nederlandse software versie op heeft gezet zoals met alle mobiele telefoons. Ik snap alleen niet waarom je niet gewoon het toetsenbordje kunt gebruiken bij smsen zoals bij Word.

[ Voor 4% gewijzigd door Proggy op 24-11-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63908

Vandaag met Orange gesproken. Orange gaat dit toestel in ieder geval niet op korte termijn uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104550

Proggy schreef op woensdag 24 november 2004 @ 12:18:
[...]

Ik ga ervan uit dat T-mobile er gewoon een nederlandse software versie op heeft gezet zoals met alle mobiele telefoons. Ik snap alleen niet waarom je niet gewoon het toetsenbordje kunt gebruiken bij smsen zoals bij Word.
je kunt er toch ook gewoon een los bt toetsenbordje bij kopen? http://www.expansys.nl/product.asp?code=113674

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Als Orange 'm nou uit gaat geven over: 365 - 92 dagen dus over 273 dagen oftewel 6552 uur ben ik blij. Dan loopt m'n abbo'tje af en dan lijkt deze me een prima opvolger. *hoop* *hoop* *duim* *duim* :+

Wel kut hoor dat alleen T-mobile 'm uit gaat geven. Op zich vind ik 't niet erg om een abbo af te sluiten van 29,50 / maand (2 jaar lang istie gratis) Maar dan moet je ook nog MMS-bundel en bundels om op gprs te kunnen enzo. En dat is zooooooooooooo verrekte duur! Kut T-mobile. Dat Orange-World is tenminste chill voor 6 eurootjes per maand, maar die brengt 'm weer niet uit. Nerden. Als Orange 'm uitbracht dan zouden er gelijk duizenden van worden verkocht, maar ja helaas werk ik niet bij Orange en een emailadres heb ik ook niet van hun? Dus heeft iemand Orange-contact-emailadres ofzoiets?

[ Voor 62% gewijzigd door CLB op 24-11-2004 16:28 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proggy
Anoniem: 104550 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:03:
[...]

je kunt er toch ook gewoon een los bt toetsenbordje bij kopen? http://www.expansys.nl/product.asp?code=113674
Beetje zonde van het geld niet. Er zit op deze telefoon toch wel een virtual keyboard op net als op mijn pda? Dat is juist zo makkelijk aan touchscreen op pda's. Dan heb je geen bluetooth toetsenbord nodig. :D

Als T-mobile mijn toestel nou morgen langs komt brengen dan kan ik het tenminste zelf even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 104550 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:03:
[...]

Koop je een PDA met touchscreen zonder toetsenbord wil jij er weer een echt toetsenbord bij hebben! :? Lekker chill is dat! Ga dan voor die MDA II met uitschuifbaar toetsenbord met echt toetsjes O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb nog 'n vraagje voor degenen die 'm hebben besteld bij T-mobile:

-Wat hebben jullie voor Relax abbo
-Wat hebben jullie voor sms-bundel (hoeduur en hoeveel smsjes/maand)
-Wat hebben jullie voor mms-bundel (hoeduur en hoeveel mmsjes/ maand)

-Als ik dat goedkoopste Relax abbo neem / 2 jaar lang en telefoon gratis
-Ik 75 smsjes per maand stuur
-ik 10 mmsjes per maand stuur
-ik onbeperkt op wap wil kunnen
-ik ongeveer 2 MB per maand wil kunnen downloaden via gprs

Wat zou ik dan kwijt zijn??? Volgens mij klopt m'n rekenvoorbeeldje hieronder wel aardigjes hoewel ik daar maar 500 kb via wap kan downloaden en niet onbeperkt zoals ik zou willen :'( , maar anders werd 't wel heel erg duur :/ Ook heb ik gekozen voor een 1 MB databundel omdat er geen 2 MB bundels bestaan en 5 MB veel te veel en veeeeeel te duur zou zijn.

PS. bij Orange zou ik 't al redden met 30 euro totaal (inclusief bellen/ smsen/ mmsen en emailen) maar bij T-mobile red ik dat denk noooooooit?!!?!?!!?!! :X Ik bel namelijk niet veel maar ik sms en mms vooral. Ook zit ik vaak op wap en email ik veel. En als ik nou al alleen 'n abbo moet nemen van €29,50 per maand voor alleen bellen wat ik toch bijna nooooooit gebruik en niet onbeperkt kan meenemen vind ik dat wel balen.

Ik heb hier mijn gebruikerskosten als ik T-mobile zou hebben
-24 x €29,50 voor alleen het bellen (wat ik nooit gebruik) = €708 (is Relax 225)
-24 x €8,00 voor het kunnen sturen van 80 smsjes per maand = €192
-24 x €4,00 voor het kunnen sturen van 10 mmsjes per maand = €96
-24 x €5,00 voor 500 kb downloaden op T-zones per maand = €120
-24 x €7,50 voor 1 MB downloaden via GPRS per maand = €180

Dit is bij elkaar wel €1296 euro voor 2 jaar!!!!! Allejezus Christus zeg! Wordt je toch gewoon flink genaaid zeg. Ik hoef natuurlijk geen €29,50 per maand te betalen. Ik zou al genoeg hebben aan Relax 75 a €16,50 per maand, maar dan moet je onwijs veeeeeeeel bijbetalen voor de MDA-compact (en dit zal wel meer zijn dan 24 x €13 is €312)

Bij orange €30 zou ik €6 per maand voor Orange World kwijt zijn (onbeperkt wappen en 2 MB data per maand = bij T-mobile minstens €15 voor die 2 MB exclusief wapkosten }) )
dus dan zou ik nog €24 overhebben per maand.
Ik stuur 75 smsjes per maand a 0,22 dus €16,50. €24,00 - €16,50 = €7,50.
En dan nog 10 mmsjes a €0,50 dus €5,00. €7,50 - €5,00 is €2,50 euro over om te bellen.
Nou ik bel natuurlijk ietsjes meer maar dit is meestal maar rond de €7,50 per maand dus die €5,00 betaal ik er altijd extra bij.

Bij Orange zou ik dus uitkomen op 24 x €30,- is maar €720.- voor 2 jaar. Dit scheelt maar liefst €1296,- - €720,- is €576,- 8)7 |:( :X Dit betekend dus dat ik een Orange abbo zou kunnen nemen met de MDA-compact (alleen in Orange vorm natuurlijk) en daarbij nog een losse MDA-Compact (maar dan de I-mate Jam) zonder simlock zou kunnen kopen voor 't zelfde geld.

Dus ik ben benieuwd hoeduur 't zou worden om aan deze voorwaarden te voldoen! Hopelijk hebben jullie nog goede ideeen of zien jullie iets wat ik heb overgeslagen B)

PS. Gewoon k*t k*t k*t dat je niet 1 bundel kan kopen waar je alles vanuit betaald net als bij Orange. :(

[ Voor 73% gewijzigd door CLB op 24-11-2004 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129763

Anoniem: 129763 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:45:
Ook heb ik gister een folder binnen gekregen van T for telecom. Ook daar staad de mda compact in. Ik vanochtend bellen, "sorry we hebben hem niet op vooraad". Erg raar dat je de mda compact in je folder zet en hem niet op vooraad hebt! Dat wordt dus nog even wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-04 00:10
Anoniem: 129763 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:18:
[...]

Ook heb ik gister een folder binnen gekregen van T for telecom. Ook daar staad de mda compact in. Ik vanochtend bellen, "sorry we hebben hem niet op vooraad". Erg raar dat je de mda compact in je folder zet en hem niet op vooraad hebt! Dat wordt dus nog even wachten!
Ik had ook gebeld ja, bij mij dachten ze zelfs dat ze alleen voor de zakelijke gebruiker was :X Na wat navraag bleek het dus ook voor particulieren te zijn 8)7 slimmerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Belcompany heeft dat ook met de D500 van samsung, beetje kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:09:

:(
Ik heb het via gsmstunts, ook T-mobile. En ik heb Relax 150, wat geloof ik 23,50 per maand is! En de MDA Compact krijg ik er ook gratis bij dan. Dat is dus iets goedkoper, maarja.. Het kan me weinig interesseren, ik wil em gewoon hebben!!!!! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 126181 op 24-11-2004 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-05 22:24

vozzie

Zo beter?

Wat zou ik dan kwijt zijn??? Volgens mij klopt m'n rekenvoorbeeldje hieronder wel aardigjes hoewel ik daar maar 500 kb via wap kan downloaden en niet onbeperkt zoals ik zou willen :'( , maar anders werd 't wel heel erg duur :/ Ook heb ik gekozen voor een 1 MB databundel omdat er geen 2 MB bundels bestaan en 5 MB veel te veel en veeeeeel te duur zou zijn.

PS. bij Orange zou ik 't al redden met 30 euro totaal (inclusief bellen/ smsen/ mmsen en emailen) maar bij T-mobile red ik dat denk noooooooit?!!?!?!!?!! :X Ik bel namelijk niet veel maar ik sms en mms vooral. Ook zit ik vaak op wap en email ik veel. En als ik nou al alleen 'n abbo moet nemen van €29,50 per maand voor alleen bellen wat ik toch bijna nooooooit gebruik en niet onbeperkt kan meenemen vind ik dat wel balen.

-24 x €29,50 voor alleen het bellen (wat ik nooit gebruik) = €708 (is Relax 225)

Dit is bij elkaar wel €1296 euro voor 2 jaar!!!!! Allejezus Christus zeg! Wordt je toch gewoon flink genaaid zeg. Ik hoef natuurlijk geen €29,50 per maand te betalen. Ik zou al genoeg hebben aan Relax 75 a €16,50 per maand, maar dan moet je onwijs veeeeeeeel bijbetalen voor de MDA-compact (en dit zal wel meer zijn dan 24 x €13 is €312)

Bij orange €30 zou ik €6 per maand voor Orange World kwijt zijn (onbeperkt wappen en 2 MB data per maand = bij T-mobile minstens €15 voor die 2 MB exclusief wapkosten }) )
En dan nog 10 mmsjes a €0,50 dus €5,00. €7,50 - €5,00 is €2,50 euro over om te bellen.
Nou ik bel natuurlijk ietsjes meer maar dit is meestal maar rond de €7,50 per maand dus die €5,00 betaal ik er altijd extra bij.

Bij Orange zou ik dus uitkomen op 24 x €30,- is maar €720.- voor 2 jaar. Dit scheelt maar liefst €1296,- - €720,- is €576,- 8)7 |:( :X Dit betekend dus dat ik een Orange abbo zou kunnen nemen met de MDA-compact (alleen in Orange vorm natuurlijk) en daarbij nog een losse MDA-Compact (maar dan de I-mate Jam) zonder simlock zou kunnen kopen voor 't zelfde geld.

Dus ik ben benieuwd hoeduur 't zou worden om aan deze voorwaarden te voldoen! Hopelijk hebben jullie nog goede ideeen of zien jullie iets wat ik heb overgeslagen B)

PS. Gewoon k*t k*t k*t dat je niet 1 bundel kan kopen waar je alles vanuit betaald net als bij Orange. :(
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proggy

Bij orange kom je natuurlijk hoger uit dan die 720 euro die je hebt uitgerekend. Daarbij weet je niet wat je voor de I-mate Jam zou moeten betalen als je een 2 jaar FREE 30 abonnement zou nemen. Je gaat er maar vanauit dat hij dan gratis is wat natuurlijk niet helemaal zo hoeft te zijn. Je spreekt jezelf trouwens ook tegen. Je zegt eerst dat je aan een Relax 75 abo genoeg zou hebben omdat je niet zoveel belt en later zeg je ineens dat je wel over je Free 30 abo heen belt? :?

Als je nou slim bent dan doe je het zo:

Je neem een Relax 225 abonnement van € 29,50 per maand met een smsbundel van 80 smsjes. Dan krijg je de volgende berekening

12 x 29,50 = € 354,-
12 x 8,- = € 96,-
1 x 179 = € 149,- (prijs telefoon bij 225 abo bij gsmstunts)

TOTAAL € 599,-

Volgens mij is dit een stuk interessanter voor je! Als je ook nog wil internetten via gprs dan kun je altijd nog een bundel nemen van 5 MB want dat haal je makkelijk op een op windows gebasseerd systeem met msn, email enz. Dan ben je nog € 11,50 per maand extra kwijt, maar dan betaal je ineens nog maar € 2,20 per mb als je over je 5 mb gaat. Je moet trouwens niet vergeten dat je met Orange World een heleboel beperkingen hebt. Je kan namelijk niet msnen, surfen en mailen en je hebt een max aan bestandgrootte.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.