Reg. datum: 08 december 2002
Reg. datum: 08 december 2002
reactie krijgen van archos is sience fiction .........quote:Code-X schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 16:08:
Ze mogen wel eens met nieuwe firmware komen, ik zou graag nog de onderstaande opties op mn Gmini willen hebben:
- MPEG 1/2, WMV, ASF, MOV afspelen
- VBR ondersteuning bij video zonder dat het geluid niet meer sync loopt met het beeld
- Meer gratis games
- Een fotoviewer die meer bestandsformaten kan lezen en ook progressive JPEG's leest
- Een .txt viewer
- Langere batterijduur en betere inschatting van batterijduur![]()
Zullen we een handtekeningenactie beginnen en die overhandigen aan Archos als we rond de 1000 handtekeningen hebben?
lazyed wijzigde dit bericht 20-01-2005 23:56 (9%)
Reg. datum: 21 januari 2005
Reg. datum: 21 januari 2005
Kan iemand mij vertellen of de gmini 400 ook de compactflash type 2 kan lezen of heb ik hier een speciale adapter voor nodig? Dit is mij niet helemaal duidelijk. Ik heb deze vraag bij verschillende leveranciers nagevraagd, maar ik krijg ook verschillende antwoorden. 
Hebben sommige van jullie wel eens last van vocht onder het scherm van je gmini400
Bij de Archos AV400 komt dit namelijk wel eens voor.
Reg. datum: 22 december 2004
Reg. datum: 22 december 2004
Ik heb geen last van vocht...
Reactie krijgen is idd sf...
Ik stuur zo'n mail over zelf firmware maken. Auto-reply met dat ze het niet kunnen beantwoorden
Wie o wie maakt er een nieuw topic?
Reactie krijgen is idd sf...
Ik stuur zo'n mail over zelf firmware maken. Auto-reply met dat ze het niet kunnen beantwoorden
Wie o wie maakt er een nieuw topic?
quote:wwillem schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:43:
Hebben sommige van jullie wel eens last van vocht onder het scherm van je gmini400![]()
Nooit last van
Nanax, maak jij een nieuw topic?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Dit topic is gesloten.