Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ja tech2 is haat,

14m voor een inty (insurance maar 4m)
24m voor een AF (ook een lage insurance)

.. amper te doen :(

PSN ID: Pixxa_NL - Astra-Forum.nl

quote:
Pixxa schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:04:
Ja tech2 is haat,

14m voor een inty (insurance maar 4m)
24m voor een AF (ook een lage insurance)

.. amper te doen :(

24 mil voor een AF?!?!

Zelfs in khanid kost een vengeance maar 14 mil :X
Rond amarr kosten AF's ongeveer 10 mil :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Mag jij mij vertelle waar ze onder de 24m op market een harpy verkopen..

Stel er zijn 4 gasten met een BPO van een type dat toevallig een heel goed schip is.
En ze weten van elkaar wie ze zijn en ze gaan samen de prijs bepalen dan is dat heel erg slim.
Gewoon prijsafspraken maken is niet tegen de regels (vooralsnog).
Maar als CCP daarachter komt dan releasen ze nog een paar van die zelfde bpo's en wordt het moeilijker om iedereen op 1 lijn te houden. En als het nog niet werkt dan gooien ze zelf bpc's of bpo's op de markt.

quote:
StarLite schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:04:
[...]

24 mil voor een AF?!?!

Zelfs in khanid kost een vengeance maar 14 mil :X
Rond amarr kosten AF's ongeveer 10 mil :)
ik betaal meestal 15-17mil voor mijn Wolfjes (buiten min space)
Hmm mjah dan is harpy geloof ik belachelijk duur :x

quote:
Pixxa schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:14:
Mag jij mij vertelle waar ze onder de 24m op market een harpy verkopen..
10 mil voor SE members, dus 24 mil is wel overdreven, volgens mij heb ik ze voor 18 mil gezien in khanid van de week :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

quote:
StarLite schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 19:55:
[...]

10 mil voor SE members, dus 24 mil is wel overdreven, volgens mij heb ik ze voor 18 mil gezien in khanid van de week :)
Valt er niet wat te regelen voor buren ;)??

Hmm m'n celes killmail wordt weer eens niet geupload. Ben zelf 2x gedood in een coercer en die stond er binnen 5 minuten op.

Undock ik vanochtend en kill een celes wolf, staat de killmail nog niet op www.celeskills.com

Joinen mensen -> TeamBVD

funny, doorgestoken kaart =) effe op eve-o melden?

quote:
HitmanWVU schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 20:21:
Hmm m'n celes killmail wordt weer eens niet geupload. Ben zelf 2x gedood in een coercer en die stond er binnen 5 minuten op.

Undock ik vanochtend en kill een celes wolf, staat de killmail nog niet op www.celeskills.com

Het heet ook niet voor niks Celeskills.com en niet celesdeaths.com ;) ;)
maar idd wel jammer dat ze lang niet al hun deaths noteren :o

\o/

Gewoon: http://www.eve-kills.com gebruiken. :)

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

quote:
fuse schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 17:37:
Stel er zijn 4 gasten met een BPO van een type dat toevallig een heel goed schip is.
En ze weten van elkaar wie ze zijn en ze gaan samen de prijs bepalen dan is dat heel erg slim.
Gewoon prijsafspraken maken is niet tegen de regels (vooralsnog).
Maar als CCP daarachter komt dan releasen ze nog een paar van die zelfde bpo's en wordt het moeilijker om iedereen op 1 lijn te houden. En als het nog niet werkt dan gooien ze zelf bpc's of bpo's op de markt.
Dat en de prijs van 4bil per BPO

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Heeft iedereen het weekend een beetje overleeft eigelijk ? Sinds vrijdag geen replies meer....dat is best wel rustig mensen!

Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.

quote:
Brainwaste schreef op maandag 14 maart 2005 @ 08:49:
Heeft iedereen het weekend een beetje overleeft eigelijk ? Sinds vrijdag geen replies meer....dat is best wel rustig mensen!
Inmiddels zit ik in WoW, zit erover na te denken om Al mijn mains op al mijn accounts (3) in 1 account te stoppen en dan vervolgens alleen maar skill training te doen... :| Zit er wel over na te denken om mijn ;) vloot ;) (2 ravens, 3 tempest, 4 deimos, 1 munnin, 1 vagabond) te verkopen. Vind wow echt toppie =)

APO verloren omdat ik voor de verandering eens geen WCS had gefit :/
In die gnak trouwens nog wel een Jaguar kunnen ownen [800+ dmg wrecking doet ook op een af zeer ;)]

Maar Celes heeft hun war met SE geretract, dus empire is weer iets veiliger voor ons :)

StarLite wijzigde dit bericht 14-03-2005 13:04 (25%)

\o/

Ik heb et weekend goed overleeft =) Hadde een fleet battle waarbij ik in mn enyo met 5 inty's/frigs/af te maken kreeg.. heb 1 wolf gekilled en flink geholpen met 2 andere kills waark alleen geen final blow van heb, maar das nie erg. dus ben zeer tevreden over mn 1ste vlucht in mn nieuwe enyo!

verder lekker doortrainen :x

quote:
DreamCatchers schreef op maandag 14 maart 2005 @ 09:42:
[...]

Inmiddels zit ik in WoW, zit erover na te denken om Al mijn mains op al mijn accounts (3) in 1 account te stoppen en dan vervolgens alleen maar skill training te doen... :| Zit er wel over na te denken om mijn ;) vloot ;) (2 ravens, 3 tempest, 4 deimos, 1 munnin, 1 vagabond) te verkopen. Vind wow echt toppie =)

Zorg wel dat je voldoende ISK/schepen overhoudt om als je terugkomt goed verder te kunnen spelen. Heb al iets teveel mensen gezien die overgestapt waren naar WoW, maar nu alweer terug zijn omdat het na een tijdje toch saai begint te worden. En als je dan terug komt is het nogal frustrerend om eerst een tijdje bezig te zijn om weer wat scheepjes te krijgen :)

Let er verder ook op dat je maar 1 alt tegelijk kunt trainen. Als je dus je 3 accounts op 1tje overzet kun je er daarvan maar 1tje tegelijk trainen.

Verder ben ik het weekend ook goed doorgekomen. Begin nu eindelijk weer eens wat isk over te houden sinds dat ik naar 0.0 ben verhuisd. Tot nu toe was ik alleen maar bezig met genoeg schippies (miner/hunter etc) en spullen hierheen te brengen. Heb nu ook al een voorraadje mega/zyd liggen zodat ik ook eigen schippies kan gaan bouwen :) Ben nu bezig met wat beter te leren PvP'en, dus ik zal die isk nog wel nodig gaan hebben :+

Dit weekend niet zoveel gedaan, wat getrade, 7M verdiend dit weekend in totaal, en vervolgens alles weer uitgegeven aan nieuwe expanders en nieuwe tradegoods :P Was zaterdag niet thuis, en gister alleen 's middags ff.

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

quote:
redwing schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:10:
[...]

Zorg wel dat je voldoende ISK/schepen overhoudt om als je terugkomt goed verder te kunnen spelen. Heb al iets teveel mensen gezien die overgestapt waren naar WoW, maar nu alweer terug zijn omdat het na een tijdje toch saai begint te worden. En als je dan terug komt is het nogal frustrerend om eerst een tijdje bezig te zijn om weer wat scheepjes te krijgen :)

Let er verder ook op dat je maar 1 alt tegelijk kunt trainen. Als je dus je 3 accounts op 1tje overzet kun je er daarvan maar 1tje tegelijk trainen.

Verder ben ik het weekend ook goed doorgekomen. Begin nu eindelijk weer eens wat isk over te houden sinds dat ik naar 0.0 ben verhuisd. Tot nu toe was ik alleen maar bezig met genoeg schippies (miner/hunter etc) en spullen hierheen te brengen. Heb nu ook al een voorraadje mega/zyd liggen zodat ik ook eigen schippies kan gaan bouwen :) Ben nu bezig met wat beter te leren PvP'en, dus ik zal die isk nog wel nodig gaan hebben :+
Ik wil eigenlijk gewoon alles gaan omzetten in ISK en dit zo houden tot ik ooit besluit terug te gaan, schepen/items kunnen van prijs verschillen... Isk blijft... isk :P Heb ook nog effe gekeken naar de kosten voor overzetten van 2 characters naar 1 account... Vind de kosten het niet waard. Ik laat de accounts gewoon expireren of gewoon verkopen via het forum voor isk.

quote:
DreamCatchers schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 09:11:
[...]

Ik wil eigenlijk gewoon alles gaan omzetten in ISK en dit zo houden tot ik ooit besluit terug te gaan, schepen/items kunnen van prijs verschillen... Isk blijft... isk :P Heb ook nog effe gekeken naar de kosten voor overzetten van 2 characters naar 1 account... Vind de kosten het niet waard. Ik laat de accounts gewoon expireren of gewoon verkopen via het forum voor isk.
Zowiezo blijft je account nadat ie expired is redelijk lang bestaan (min een aantal maanden, maar heb ook al van mensen gehoord die na een jaar nog steeds hun oude account opnieuw konden activeren). Alles in isk bewaren lijkt me wel een goede oplossing, je weet ten slotte nooit of je nog eens terugkomt :)

Meeeh

quote:
DreamCatchers schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 09:11:
[...]

Je kan het natuurlijk ook investeren in wat low-end minerals, die lijken geleidelijk aan toch nog altijd te stijgen. Btw;
* Ponty heeft z'n eerste auction na een week lvl 4 missies gedaan te hebben(+nog wat oude troep)
Linkje: http://myeve.eve-online.c...topic&threadID=160830 O-)

Misschien dat men het hier nog wel herrinert dat ik met 2.5mil sp in een Raven vloog, vlieg er nu nog steeds in, maar met een paar extra mil's sp erin verwerkt :) Knalde al lekker in pvp, maar nu even een tijdje isk verdienen met lvl 4 missies, die er ook zeer goed in te doen zijn.
heheh 2.5 M al in een raven, dat ga ik niet redden :)

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

Iemand de nieuwe patch notes al gelezen: http://www.eve-i.com/home...page_fullnews.php?id=2248

Voor mij komt dit precies op tijd. Was de laaste tijd steeds minder EVE gaan spelen :(

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Jep pix is wel blij met de nieuwe patches die eraan gaan komen ... ben alleen benieuwd wat ze gaan doen met nieuwe gates plaatsen en verwijderen ... time will tell ;) en 'new world order' ... wasdah?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws