Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 5

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
Rafe schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:43:
Edit: er zit een 4/10 Mul-Azath Monestrary in Cleyd en die is best nasty. Was een beetje te triggerhappy en even later ging mijn uninsured Brutix boem doen. ;(

Ik heb gister een 4/10 Mul-Azath complex gedaan en prima overleefd, 2 thermal + 1 EM harnder, T2 medium repper en 6 heavy pulse II's. [82% Themal & EM resistance]
In totaal zo'n 6-7 mil verdient aan bounties en loot [voor 2 mil aan overseer effects gevonden], best ok voor een cruiser denk ik :)
Begon op een gegeven moment op de main building te schieten, en opeens gingen ALLE 20-25 npc's achter mij aan :+ Ze deden maar 13.7dmg wreckings, maar als het 25 schepen zijn word je toch wel wat onzeker over je tank :P Gelukkig kon ik het best makkelijk hebben. Mijn cap hield het NET niet vol tho, moest af en toe even 10 seconden niet schieten [of de repairer 1 cycle uitzetten] om cap terug te laten komen naar 40%, daarna kon ik weer 5 minuten doorknallen :)
Op de overseer effects na geen zinnige loot gevonden [paar brakke named heavy guns als beste loot]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Reg. datum: 23 oktober 2000

quote:
CRiMiNaL schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:54:
En ik nog een die Smacktalking op Lvl 5 heeft. :>

Wat dacht je van Advance Smacktalking Lvl 5? ;)

WoW zuigt tov Eve btw.

Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

arghjes, heb net de startpost verneukt...

naja, goed, toch nog maar 50 posts tot nieuw topic.

kzal der volgende week wel ff naar kijken...

als iemand ideeen heeft, mail meh (of convo :P )

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Reg. datum: 03 november 2003

Wow heeft niet de complexity van Eve, maar 'tis wel een stuk leuker op dit moment. Eve werd na Castor een 2e baan ipv een spel, erg jammer. Het schijnt alleen nog maar erger geworden te zijn met de player owned structures (ik speel al een jaar nie meer, maar wil wel weer eens resubben om te zien hoe 't er nu uitziet). Wel cool dat het nog steeds een aardig groot succes is (voor een scifi game dan).

Iedereen die zegt dat Eve veel beter is dan WoW heeft in bepaalde opzichten zeker gelijk, maar heeft ook genoeg ISK om Eve te spelen zoals 't kan. Full-on PvP in een alliance, zonder je druk te hoeven maken als je es een keer een foutje maakt en je 100mil ship verliest.

'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
_Tripps_ schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 22:26:
Iedereen die zegt dat Eve veel beter is dan WoW heeft in bepaalde opzichten zeker gelijk, maar heeft ook genoeg ISK om Eve te spelen zoals 't kan. Full-on PvP in een alliance, zonder je druk te hoeven maken als je es een keer een foutje maakt en je 100mil ship verliest.

PvP Hoeft niet duur te zijn hoor :)
Frigs kosten 3 keer niks en ceptors/assault frigs zijn best goedkoop :)
Heavy Asault ships zijn inderdaad wel ERG kostbaar om te verliezen, stuk kostbaarder dan een BS verliezen iig :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

iPhone 3G

Ik vind de ceptors/assault frigates anders niet zo goedkoop hoor :)

Maar tis te doen met een beetje isk in je wallet
Heb gister een nieuwe enyo gekocht en harpy komt er weer aan

PSN ID: Pixxa_NL

Witlof ^^

quote:
StarLite schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 22:29:
[...]

PvP Hoeft niet duur te zijn hoor :)
Frigs kosten 3 keer niks en ceptors/assault frigs zijn best goedkoop :)
Heavy Asault ships zijn inderdaad wel ERG kostbaar om te verliezen, stuk kostbaarder dan een BS verliezen iig :)
Ceptors/Assault zijn duur hoor, als je insurance vergelijkt met inkoop. Een assault verliezen is gewoon - 20 mil ... Das zelfde als een volledig geinsured scorp verliest.

... MMORPG Addict.

Ben nog nooit een schip verloren. Ik PvP ook niet, maar ben zeker geen carebear. Blockades runnen is ook leuk. ;) Er zitten meer dimensies aan Eve dan alleen maar PvP'en.
Ja kan trouwens ook PvP'en met een 2nd account als je perse zoiets wilt.

In WoW kun je eigenlijk alleen maar snel advancen als je gaat party'en. Dat hoeft bij Eve ook niet. En om de een of reden vind ik de support van WoW iets kinderachtiger, maar wel beter dan die van Eve.
Maar goed, feit is dat WoW veel Eve leden wegtrekt. Dat kan negatief zijn als daardoor CCP te weinig inkomsten heeft.

'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
CRiMiNaL schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:10:
[...]

Ceptors/Assault zijn duur hoor, als je insurance vergelijkt met inkoop. Een assault verliezen is gewoon - 20 mil ... Das zelfde als een volledig geinsured scorp verliest.
Het ligt aan je setup, met al dat T2 spul word het al snel duur om elk schip te verliezen :)

\o/

[TeamBVD]

Vandaag een arma verloren. 46,5 mill winst heeft me dat opgeleverd ;)

Joinen mensen -> TeamBVD

Invader

vanochtend nog een badger II verloren door een pirate :P zaten 24% expanders op. Lading zelf was niet zoveel waard, 1M :P

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

'ON ERROR RESUME NEXT

Jumpte ik net een system binnen, m0o crsauder + 2 crows. Ze vielen me direct aan. Resultaaat:
quote:

Victim: Xziled
Corporation: m0o Corp
Destroyed Type: Crusader
Solar System: HED-GP
System Security Level: 0.0

Involved parties:

Name: StarLite (laid the final blow)
Security Status: 5.0
Corporation: Solarflare Heavy Industries
Ship Type: Vengeance
De 2 crows renden direct weg toen de crusader ontplofte, vlak voordat ik ze kon scramblen :(

\o/

iPhone 3G

soon im flying enyo, iemand nog toevoegende setup ideeen?

Reg. datum: 23 juni 2003

4x 125mm II
1x rocket launcher of standard launcher
1x scrambler
1x webber
1x small armor repper II
1x explosive hardner
2x cap relay of 1x cap relay en 1x adaptive nano membrane
iPhone 3G

Volgens kan ik beter die extra hardener eraf laten. heeft weinig meerwaarde. 10% of 35% ... maakt dan ook niet uit (uitgaande van passive, want active vraagt teveel cap zowiesow)

.. maar idd 4x 125mmt2, arba std/rocket launcher.
MWD / AB twijfel ik nog over maar et kan soms handig zijn om in range te komen.

Iemand anders?

Reg. datum: 19 juni 2001

voor PvP zou ik er geen MWD of AB opzetten
je bent dan toch nog te traag om van missiles weg te komen.

zelf equip in mijn Wolf altijd een tracking comp II en een webber zodat ik targets die te dichbij komen ook nog kan raken. Maar eigenlijk is het de bedoeling dat ze dood zijn voordat ze in range kunnen komen :P

Skuzz wijzigde dit bericht 07-03-2005 12:31 (17%)

HAHA net ff heinky van burn eden gekilled in mijn taranis :P hij zat op 140KM van de gate te campen en ik maar naar hem toe orbitten. Na 3 minuten ofzo zat ik binnen de 20KM en ging ik op een wat kortere orbit over en ging hem ff heerlijk wat klappen geven met mijn blasters. :) Na 4 minuten zat hij op half armor en warpt er een crow in. Ik wist dat ik neer ging maar wilde die arma perse hebben en dat lukte uiteindelijk ook nog want die crow kwam binnen webrange :P

Taranis 4tw
^_^;
Reg. datum: 29 augustus 2003

quote:
Donny schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:44:
HAHA net ff heinky van burn eden gekilled in mijn taranis :P hij zat op 140KM van de gate te campen en ik maar naar hem toe orbitten. Na 3 minuten ofzo zat ik binnen de 20KM en ging ik op een wat kortere orbit over en ging hem ff heerlijk wat klappen geven met mijn blasters. :) Na 4 minuten zat hij op half armor en warpt er een crow in. Ik wist dat ik neer ging maar wilde die arma perse hebben en dat lukte uiteindelijk ook nog want die crow kwam binnen webrange :P

Taranis 4tw

lol gank setups zijn geweldig als je ver weg bent, maar dichtbij.. @_@

Ik denk altijd: WAAR ZIJN JE DRONES, WAAR ZIJN ZE?! voordat iemand neergaat. Ze werken echt, hoe vaak ik wel niet gered ben door drones (in totaal 2 battleships verloren in 1 jaar fulltime pvp), maar ze worden ozo vaak vergeten. Moment dat ik gewarpscram word gaat het achter mijn computer zo:

-warpscrambled- Godver... WTF?! *pop drones* AAAAAAA, MOFO!!! -zweet- AAAAAA!!! LOS LOS LOS! -wegwarped- *hijg-hijg* Dat is wat ik wel aan EVE zal gaan missen, soms zo'n adreline door maar een spelletje :D

Ondertussen zit ik nogsteeds op mijn WOW box te wachten, dus ik zit er over te denken om een niet allied corp te wardeclaren om wat te vechten. :P

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Mja ik zat idd ook best wel op zijn drones tew achten maar ze kwamen niet eens en ik heb er ook geen op de killmail dus ik gok dat tie dan niet zo in zijn droneskills vertrouwd ofzo, zou het anders ook niet weten.
ondertitel? wa'sdat?
Reg. datum: 29 september 2000

hee fuse, verkoop jij ook deimos bpc's?

voor een lieve mede gotter :P

traktor scratch!

^_^;

quote:
Erikie schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 10:08:
hee fuse, verkoop jij ook deimos bpc's?

voor een lieve mede gotter :P
Ik ken een gast met een deimos bpo, de tijd voor een bpc is gelijk aan vele, vele producties... Het zou erg aardig zijn van Fuse om dat te doen... Maar een BYOC deal is voordeliger, dat is ook de deal die ik met mijn leverancieren heb. :) Snap niet waarom niet alle t2 leveranciers dit doen, spaart super veel tijd. :) (voor hun)

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Wij maken ze zelf en verkopen ze voor schandalig veel.
Zoals het hoort. ;)
Ik doe in ieder geval niet aan GoT korting.

Zijn leuke scheepjes btw.
Vandaag nog een 6 stage gurista's level 3 mission mee gedaan, schijnt de moeilijkste level 3 te zijn.
Laatste stage met een Raven was wel grappig. Dat red je niet zonder veel tactiek en geduld. Maar goed voor een bonus stage met kans op een +4 implant (van 100M+).

ondertitel? wa'sdat?
Reg. datum: 29 september 2000

u mofo's .. :) t schiet echt niet op met die tech II handel. 90 mill voor een heavy assault ship.. leuk is dat :(.. anyway, voor hoeveel verkopen jullie die bpc's ? :P en anders, voor hoeveel verkopen jullie die deimos?

traktor scratch!

Nogmaals we verkopen geen bpc's. Zou ook dom zijn als je ze zelf ook maakt. En wat Dream zegt van dat kopieeren klopt ook wel. Bouwen zowel als kopieeren kost gruwlijk veel tijd. Maar goed een tech II ship is ook een gruwelijk getweakte bak. ;)

Maar als je zo'n ding wilt scoren dan moet je channel 'Ever' proberen. De prijs weet ik niet precies maar we gaan ook gewoon met de marktprijzen mee. En het heeft ook zin om dan iets anders dan met ISK te betalen. Anders zal ik ik me er zelf mee gaan bemoeien, kijken of ik wat handel kan creeren.

^_^;

quote:
Erikie schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 04:16:
u mofo's .. :) t schiet echt niet op met die tech II handel. 90 mill voor een heavy assault ship.. leuk is dat :(.. anyway, voor hoeveel verkopen jullie die bpc's ? :P en anders, voor hoeveel verkopen jullie die deimos?
Naga doet ze voor 75mil, ik had er 5 besteld maar mocht er maar eentje bestellen :( :P

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: