Reg. datum: 11 juni 2003
Hitman Pro - Ultimate Spyware Removal Tool
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 11 juni 2003
Hitman heeft dan best veel aandacht. De krant en Computer idee
"Life's not fair," I reply. "But the root password helps."
Reg. datum: 30 augustus 2004
Overigens, de kranten hebben mij gebeld, mocht men denken dat ik de publiciteit zelf heb opgezocht.
http://www.hitmanpro.nl/
Reg. datum: 16 december 2004
Maar nu mijn vraag (mischien heb ik er overheen gelezen in dit topic, ik heb wel alles doorgebladerd). Is er een mogelijkheid om te schedulen? Ik zit hier in een bedrijf met 34 werkstations en die zou ik bijv. 1 keer in de 2 weken willen dwingen Hitmanpro te laten draaien.
ArieR wijzigde dit bericht 21-01-2005 12:17 (61%)
..:: Workstation ::..
hezik wijzigde dit bericht 21-01-2005 12:14 (24%)
Reutel
quote:LasP80 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 12:05:
Maar nu mijn vraag (mischien heb ik er overheen gelezen in dit topic, ik heb wel alles doorgebladerd). Is er een mogelijkheid om te schedulen? Ik zit hier in een bedrijf met 34 werkstations en die zou ik bijv. 1 keer in de 2 weken willen dwingen Hitmanpro te laten draaien.
Vraag je wel af of je in een bedrijf software wilt draaien waar de legale status niet heel zeker is. Als prive persoon kan je wellicht er van uit gaan dat markloman het netjes heeft afgedekt en hij dus eventuele advocaten op zijn dak krijgt, maar als bedrijf niet. AFAIK dan als iemand die wel eens een wetboek heeft gezien maar meer ook niet. Lullig als de BSA langs komt en je opeens mag betalen
Ik mis in de artikelen inderdaad ook het feit dat HP een schil is die leuk is voor n00bs, maar helemaal niets doet aan spywareherkenning of verwijdering: dat wordt aan andere mensen / programma's overgelaten. Maar IMHO genoeg over dat het in de krant staat, dit is een techforum
Over naar de techniek: gevonden zaken worden IIRC meteen verwijderd. Iets dat het mij al te eng maakt om te gebruiken, maar voor anderen: is er nog steeds een undo?
F_J_K wijzigde dit bericht 21-01-2005 16:45 (2%)
Reden: Al - Als
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind'
Reg. datum: 16 december 2004
Hmm, opzich zit daar wel wat in. Maar het is freeware in een huls, vraag me af of dat een probleem is. Ik ben benieuwd wat Marklo hierover te zeggen heeft.quote:F_J_K schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 13:29:
[...]
offtopic:
Vraag je wel af of je in een bedrijf software wilt draaien waar de legale status niet heel zeker is. Al prive persoon kan je wellicht er van uit gaan dat markloman het netjes heeft afgedekt en hij dus eventuele advocaten op zijn dak krijgt, maar als bedrijf niet. AFAIK dan als iemand die wel eens een wetboek heeft gezien maar meer ook niet. Lullig als de BSA langs komt en je opeens mag betalen![]()
Ik mis in de artikelen inderdaad ook het feit dat HP een schil is die leuk is voor n00bs, maar helemaal niets doet aan spywareherkenning of verwijdering: dat wordt aan andere mensen / programma's overgelaten. Maar IMHO genoeg over dat het in de krant staat, dit is een techforum
Reg. datum: 24 december 2004
AMD 2600 xp,Asus A7NX8 E de Luxe, 1024 DDR, 400GB, Nvidia 5900xt, Centrino Mobile 1.4 Ghz, 512 DDR, 30GB
In combinatie met FF heb ik bijna geen spyware meer.
Nu nog wachten op versie 2.0
http://www.telegraaf.nl/i..._tegen_computerspion.html
Wat kijkt ie trots he....
Let ook op het Strukton en het MS (!!!!!!) logo......zou Bill dat wel weten?
Mark kan binnenkort een donatie van mij verwachten. Perfect progje.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Er komt steeds meer aandacht voor Hitman Pro. Mark heeft zelfs al zijn emailadres van de webpage af moeten halen.
LianLi PC-65B, MSI 845E Max2 BLR, P4 1.6A@2.8Ghz 1.7v Alpha 8942, Logitech Cordless Desktop Optical, Wallmounted AG Neovo X-174 TFT
Reg. datum: 07 oktober 2004
Reg. datum: 11 juni 2003
verder vind ik het een handig progje, hoewel het wel jammer is dat je niet meer precies ziet wat er allemaal gebeurd en wordt verwijderd.
Reg. datum: 26 januari 2005
Groetjes sjonnyboy
quote:SjonnyBoy schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 14:31:
Gisteren bij mijn zus pc opnieuw geinstalleerd ook hitmanpro 1.7.5 wel zonder virus scan pc kan ik nu opnieuw installeren ik heb nog nooit zoveel spy en andere bagger op een pc gezien na het installeren van hitmanpro. Het veld in add software is bijna twee pagina's lang en ik gebruik toch een resolutie van 1024 768 das veul mannen. das heul veul.
Groetjes sjonnyboy
Dat stukje dikgedrukt klinkt mij heel vreemd in de oren
Hitmanpro heeft de bedoeling om het juist te verwijderen. Niet om extra binnen te trekken.
En die stinger moet je juist gebruiken als je geen virusscanner hebt, en als je er een wel hebt kan je de stinger uitschakelen
nu maar afwachten of de Telegraaf geen loopse liberale geldteefjes aanspoort, wat een baggerkrant
maar goed, go on Hitman! hopelijk krijg je hiermee voldoende financiele ruimte om je server draaiende te houden. ik heb al een bedrag gedoneerd, wellicht dat er meerdere mensen zijn die dat ook gaan doen!! er moet gewoon één scanner komen met alle anti spyware mogelijkheden erin gebakken... door al die verschillende clients is het nu eenmaal best ingewikkeld voor de mensen die het niet zo goed snappen, gebruikers gaan er vaak uit dat 1 module tegen spyware genoeg is...
go on!
De vlinder is verschroeid, verbrand aan Windows...
De .exe was compleet verdwenen.
Is hier iets over bekend ?
HP DV9055EA Laptop * C2D T5500 * 7600Go 256Mb 450/380@571/460 * 2Gb DDR2 667MHz * 17" WXGA (HDMI --> LG 37"LC25R) *2x80Gb 7200RPM * XPMC ~Dual Boot~ Vista Ultimate * 500Gb Ext HD * Panasonic HDC-SD5EG-K Full HD Cam !!
Da's logisch..quote:Backstage schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 23:49:
Na het draaien van HMP deed FireFox het niet meer![]()
De .exe was compleet verdwenen.
Is hier iets over bekend ?
Door Firefox komt er veel minder tot geen spyware meer op een pc en dan zou HitmanPro niks meer te doen hebben en dat vindt HitmanPro natuurlijk niet zo leuk om overbodig te worden.
Modbreakje: Dit is en blijft een tech forum reageer dus gewoon niet als het grappig noch nuttig is
F_J_K wijzigde dit bericht 01-02-2005 11:10 (13%)
Reg. datum: 23 januari 2004
nadat je ad-aware de gevonden items laat verwijderen en ad-aware afsluit gaat hitman pro wel weer verder.
Heeft iemand anders hier ook last van?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last