Hitman Pro - Ultimate Spyware Removal Tool

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 10.857 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49530

In geval van een breedband internetverbinding zou je gelijk kunnen kiezen voor veilige modus met netwerkondersteuning, dan kan 'ie ook gelijk z'n updates downloaden.

Let er wel op dat Hitman Pro eigenlijk alleen maar resoluties van 800x600 en hoger ondersteund en dat je dus sommige dingen handmatig moet klikken in lagere resoluties

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 49530 op 06-01-2005 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-06 09:50
Misschien kun je MS antispyware erin zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

DJChristiaan schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 21:31:
Misschien kun je MS antispyware erin zetten :)
tis nog beta he ;)

Hij ziet zelfs kazaa als spyware..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55140

* Anoniem: 55140 heeft wat geruchten gehoord.

De Anti-Spyware vendors hebben hitman pro 'ontdekt' en zijn er niet allemaal even blij mee.

Wat ik daar ook nog over gehoord heb is dat markloman niet reageert op hun mails.

[subtiele hint]
Als markloman zeker wil weten dat hij een serieus probleem gaat krijgen, moet hij vooral doorgaan met niet reageren.
[/subtiele hint]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Vandaag even getest op een aantal verschrikkelijke pcs :)

En het resultaat was echt veel beter dan verwacht.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 14:58
Anoniem: 55140 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 21:02:

De Anti-Spyware vendors hebben hitman pro 'ontdekt' en zijn er niet allemaal even blij mee.

Wat ik daar ook nog over gehoord heb is dat markloman niet reageert op hun mails.

[subtiele hint]
Als markloman zeker wil weten dat hij een serieus probleem gaat krijgen, moet hij vooral doorgaan met niet reageren.
[/subtiele hint]
Hmm da's niet zo mooi..
En mochten de geruchten kloppen dan zou het zeker niet slim zijn om niet te reageren nee..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133279

Weet iemand waneer hitmanpro 2.0 te downloaden is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Anoniem: 133279 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 09:47:
Weet iemand waneer hitmanpro 2.0 te downloaden is??
Heb mezelf opgegeven als beta-tester voor versie 2.0 bij Markloman en heb nog niks van hem gehoord dus zal nog wel ff duren.

En als de geruchten van Schouw kloppen moet ik nog maar eens zien of er ooit wel een 2.0 versie komt..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127338

Inderdaad, XS4All. Maar de site is nu wel bereikbaar. En met dank aan Houz74 voor de andere link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55140 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 21:02:

[subtiele hint]
[/subtiele hint]
Mark is een tijd lang off-line geweest tijdens zijn vakantie, dat verklaart misschien een hoop. Welke problemen hebben de vendors met Hitman Pro ? Versie 2.0 zal zelf geen pakketten meer bevatten, maar deze van de officiele website's downloaden. Het zal nog wel even duren voordat versie 2.0 aan de beta-testers gegeven zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55140

Anoniem: 49530 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 16:00:
[...]

Welke problemen hebben de vendors met Hitman Pro ?
Lijkt je dat niet een kwestie tussen Mark en de betreffende vendors?
Ik zie niet in wat jij daar mee van doen hebt, maar zoals ik al zei, het zijn geruchten.

Als ik bij de betreffende vendors had gezeten, was hitman pro waarschijnlijk al niet meer.
Ik zie weldegelijk de problemen die vendors met hitman pro kunnen hebben,

En let's face it, zodra er juridische stappen ondernomen worden zal Mark waarschijnlijk gedwongen zijn zich bij de eisen van de vendor(s) neer te leggen omdat hij waarschijnlijk de centen voor de rechtzaak(en) niet kan ophoesten.

In dat opzicht zelfs pech voor Mark dat de vendors er pas zo laat bij zijn, inmiddels hebben ze zéker een poot om op te staan.

Maar het lijkt me niet dat dit een 'juridisch speculeer' draadje moet gaan worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122212

Topicstarter
Waarom maken jullie je druk om juridische zaken? Ten eerste heeft niemand nog contact met mij opgenomen dus die geruchten zijn allemaal bullshit. Ten tweede heb IK contact gezocht met de verschillende bedrijven. Zo heb ik van Webroot meer dan toestemming om Spy Sweeper op te nemen in Hitman Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:11
hey markloman wanneer krijgen wij HMP v2.0 beta te zien ?
kan haast niet wachten

Check dit en help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131790

[edit]

fout... antwoord al gevonden

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 131790 op 10-01-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

En weer open. \o/

Ook maar gelijk m'n eigen bevindingen van het programma. :)

Hmm, ik ben het nu aan het testen, maar het gaat me iets te snel om te volgen. :X In het begin worden er wat nieuwe updates gedownload van een paar van de programma's. Daarna wordt CWShredder gedraaid, Spyware Blaster, McAfee Stinger (outdated btw) en vervolgens AdAware met een volledige systemscan (met een paar opties die ik zo niet kan plaatsen).

Vervolgens doet Spy Sweeper nog even een rondje compleet scannen, en SpyBot Search & Destroy doet zichzelf installeren om ook een complete scan te maken. :)

Hoe de nieuwe updates worden geïnstalleerd is me niet echt duidelijk. Bij sommige programma's worden de updates rechtstreeks van het internet afgeplukt, bij andere wordt het via het programma gedaan. Misschien dat Mark hier mij nog wat duidelijk over kan scheppen? :)

[ Voor 97% gewijzigd door pasta op 11-01-2005 21:04 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 18:28
Hmm, die programma's die niet via het programma's geupdated worden zullen wel met losse update files werken op hun site's? Of denk ik nu te simpel? :)
Terwijl die andere gewoon eenvoudig via het programma zelf worden geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Dupje schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 21:06:
Hmm, die programma's die niet via het programma's geupdated worden zullen wel met losse update files werken op hun site's? Of denk ik nu te simpel? :)
Terwijl die andere gewoon eenvoudig via het programma zelf worden geupdate.
Die worden inderdaad gewoon via een losse file ge-update. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134344

Misschien dat het eerder in deze thread al gezegd is, maar om nou die tig pagina's te gaan doorspitten...

Ik gebruik al een poosje Hitman Pro, nu wilde ik het als "geplande taak" opstarten 's nachts, maar kreeg de melding dat dat niet ging zonder wachtwoord. Nu wilde ik mijn gebruikersaccount aanpassen, maar kwam tot de conclusie dat dit niet ging. Ik kreeg alleen een notepad met een foutmelding.

Nu ben ik erachter gekomen dat dat een gevolg is van het HTA vinkje bij Hitman Pro. Ik zag eerder in de thread dat iemand dit ook had, en het heeft opgelost.

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik weer gebruik kan maken van mijn gebruikersaccounts, graag zonder complete reinstall.

Bij voorbaat dank,
mappelboom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk even in je Startmenu, daar staat een mogelijkheid om alle door Hitman Pro geinstalleerde beveiligingen ongedaan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geweldig,

god, dat het zo eenvoudig was |:(

Bedankt!

BTW: Hitman Pro is ideaal!!! Ik heb het ondertussen op mijn beide PC's en 6 p's van een kennis geinstalleerd. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy36NL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-04 14:31
Hoi
Gebruik al een tijdje Hitman Pro en het heeft bij mij al aardig wat spyware opgespoord en opgeruimd. Nou heb ik gisteren een clean install van XP pro gedaan; een firewall en antivirus geinstalleerd en toen mijn modem aangesloten en geinstalleerd. Ik draai 24/7 Azureus en heb van hun site een nieuwe versie van het programma en van Java gedownload.
Gisteren Hitman Pro gedraaid, geen meldingen. Vanmorgen mijn monitor weer aangedaan en mijn comp is zo traag als dikke ..... Opnieuw opgestart, Hitman Pro in gewone modus en daarna in safe modus gedraait; geen meldingen. Draai nu Kaspersky en meteen trojan meldingen en wel de volgende:
- BB.class
- VerifierBug.class
- Exploit.Java.Bytverify
- Dummy.class
- Trojan.Java.ClassLoader.Dum
- Beyond.class
- TrojanDownloader.Java.OpenC

Checken de modules in Hitman Pro Java niet?
Is dit de volgende stap in de torrent oorlog?
Wees gewaarschuwd als je ook Azureus/Java gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Roy36NL schreef op zondag 16 januari 2005 @ 10:52:
Hoi
Gebruik al een tijdje Hitman Pro en het heeft bij mij al aardig wat spyware opgespoord en opgeruimd. Nou heb ik gisteren een clean install van XP pro gedaan; een firewall en antivirus geinstalleerd en toen mijn modem aangesloten en geinstalleerd. Ik draai 24/7 Azureus en heb van hun site een nieuwe versie van het programma en van Java gedownload.
Gisteren Hitman Pro gedraaid, geen meldingen. Vanmorgen mijn monitor weer aangedaan en mijn comp is zo traag als dikke ..... Opnieuw opgestart, Hitman Pro in gewone modus en daarna in safe modus gedraait; geen meldingen. Draai nu Kaspersky en meteen trojan meldingen en wel de volgende:
- BB.class
- VerifierBug.class
- Exploit.Java.Bytverify
- Dummy.class
- Trojan.Java.ClassLoader.Dum
- Beyond.class
- TrojanDownloader.Java.OpenC

Checken de modules in Hitman Pro Java niet?
Is dit de volgende stap in de torrent oorlog?
Wees gewaarschuwd als je ook Azureus/Java gebruikt
toon volledige bericht
Heb jij wel een goede firewall? Want dit vind ik toch straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy36NL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-04 14:31
Ik heb Kerio PF
Tot nu toe geen problemen mee gehad.
Heb die virussen/trojans wel weggekregen gelukkig.
Maar wel raar dat Hitman niks vond :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMoUsYs
Hitman Pro is ook geen trojan of virus killer maar een
ad en spyware killer

Check dit en help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Misschien een tip :-)

Er zijn toch wel een heleboel mensen die niet vertrouwd zijn met computers.
Als je hitmanpro draait verschijnt er op je scherm allerhande screens van desbetreffende programma's (ad-aware, spybot , enz ....)
Kan je deze programma's niet "hidden" maken ? En maak eventueel een eigen schermpje met vb "Bezig met verwijderen spyware -> Taak 3 van 6 bezig ...."
Zo weten onze "newbies" met computers toch iets . Nu gaan ze misschien al eens durven klikken op bepaalde screens (van vb spybot, spysweeper, ....) waar ze beter niet zouden op klikken.

Het is maar een tip :-)

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86536

Vanmorgen in de TC Tubantia:
*KLICK*

Voorpaginanieuws, gefiliciteerd joh :)
ps. plaatje haal ik later wel weg... beetje groot :)

edit:
pasta: Leer eens resizen :/

[ Voor 60% gewijzigd door pasta op 21-01-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:21

Coldcat

HODL

Ja inderdaad netjes.

Hitman heeft dan best veel aandacht. De krant en Computer idee

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:00

chromeeh

the Gnome

Netjes, die ga ik vanavond nog wel ff uitknippen :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-05 16:36
He Mark (mede-Almeloer), gefeliciteerd met het stukje in de krant!
Afbeeldingslocatie: http://www.tctubantia.nl/gfx/gfx_nieuw/kranten/TC/artikelvisuals/2540740-312498-groot.jpg
linkje

[ Voor 23% gewijzigd door Denker op 20-01-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122212

Topicstarter
Haha! Sjonge, vandaag (21 januari 2005) ook in de Telegraaf op pagina T8. Lachen man!
Overigens, de kranten hebben mij gebeld, mocht men denken dat ik de publiciteit zelf heb opgezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Zag ook al een pagina in PCM staan over je proggie.. Gaat de goeie kant op dus :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leuk man dat je de kranten haalt. :)

Maar nu mijn vraag (mischien heb ik er overheen gelezen in dit topic, ik heb wel alles doorgebladerd). Is er een mogelijkheid om te schedulen? Ik zit hier in een bedrijf met 34 werkstations en die zou ik bijv. 1 keer in de 2 weken willen dwingen Hitmanpro te laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:01
Gefeliciteerd! :) Ik las ook in dat stukje dat er over een maand een update uitkwam. Hitman Pro 2, wat kom daar precies in?

[ Voor 61% gewijzigd door ArieR op 21-01-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25556

Wel een beetje naar dat men doet alsof jouw software spyware verwijdert, wat het helemaal niet doet. Je applicatie is goed, niets mis mee, maar ik zou het eerlijker vinden om te vermelden dat het andermans software is die het verwijderen doet. Ik begrijp best dat jij bv. dat artikel in de tubantia niet geschreven hebt, maar ik kreeg er heel erg het 'pronken met andermans veren' gevoel bij..

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 25556 op 21-01-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Anoniem: 131790 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 12:05:
Maar nu mijn vraag (mischien heb ik er overheen gelezen in dit topic, ik heb wel alles doorgebladerd). Is er een mogelijkheid om te schedulen? Ik zit hier in een bedrijf met 34 werkstations en die zou ik bijv. 1 keer in de 2 weken willen dwingen Hitmanpro te laten draaien.
offtopic:
Vraag je wel af of je in een bedrijf software wilt draaien waar de legale status niet heel zeker is. Als prive persoon kan je wellicht er van uit gaan dat markloman het netjes heeft afgedekt en hij dus eventuele advocaten op zijn dak krijgt, maar als bedrijf niet. AFAIK dan als iemand die wel eens een wetboek heeft gezien maar meer ook niet. Lullig als de BSA langs komt en je opeens mag betalen ;)

Ik mis in de artikelen inderdaad ook het feit dat HP een schil is die leuk is voor n00bs, maar helemaal niets doet aan spywareherkenning of verwijdering: dat wordt aan andere mensen / programma's overgelaten. Maar IMHO genoeg over dat het in de krant staat, dit is een techforum ;)

Over naar de techniek: gevonden zaken worden IIRC meteen verwijderd. Iets dat het mij al te eng maakt om te gebruiken, maar voor anderen: is er nog steeds een undo?

[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 21-01-2005 16:45 . Reden: Al - Als ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

F_J_K schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 13:29:
[...]

offtopic:
Vraag je wel af of je in een bedrijf software wilt draaien waar de legale status niet heel zeker is. Al prive persoon kan je wellicht er van uit gaan dat markloman het netjes heeft afgedekt en hij dus eventuele advocaten op zijn dak krijgt, maar als bedrijf niet. AFAIK dan als iemand die wel eens een wetboek heeft gezien maar meer ook niet. Lullig als de BSA langs komt en je opeens mag betalen ;)

Ik mis in de artikelen inderdaad ook het feit dat HP een schil is die leuk is voor n00bs, maar helemaal niets doet aan spywareherkenning of verwijdering: dat wordt aan andere mensen / programma's overgelaten. Maar IMHO genoeg over dat het in de krant staat, dit is een techforum ;)
Hmm, opzich zit daar wel wat in. Maar het is freeware in een huls, vraag me af of dat een probleem is. Ik ben benieuwd wat Marklo hierover te zeggen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132493

Ik vind Hitman Pro een geweldig product! Ga zo door mensen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:21

Coldcat

HODL

Ik kan er al niet zonder meer. Ik draai het 1 of 2 keer per week

In combinatie met FF heb ik bijna geen spyware meer.

Nu nog wachten op versie 2.0

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Telegraaf linkje:
http://www.telegraaf.nl/i..._tegen_computerspion.html

Wat kijkt ie trots he.... 8)
Let ook op het Strukton en het MS (!!!!!!) logo......zou Bill dat wel weten? :o

Mark kan binnenkort een donatie van mij verwachten. Perfect progje. :7

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.hccmagazine.nl...me.showArtikelen&id=46691

Er komt steeds meer aandacht voor Hitman Pro. Mark heeft zelfs al zijn emailadres van de webpage af moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 21:52
http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=42445

kwam ik vandaag tegen

wel leuk om dit topic zo te volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86536

ik weet niet of het al langsgekomen is, maar het zou mooi zijn om de programma'tjes wat meer te intergreren. Niet in de zin van de hele gui te verwijderen, maar een soort 'basisscherm' van Hitman pro, waarin de schermpjes van de losse programmatjes te zien krijgt. Aan de linkerkant van het scherm zou dan een mooi vorderingsscherm kunnen komen, met een overzicht van de programma's en een aanduiding in welk stadium (welk programma) aan het scannen is. Aan de rechterkant dan de programma's gewoon laten zien, dus in hun standaard gui. Daar kun je eventueel ook wat linkjes bij plaatsen van de programma's zodat het wat meer reclame is voor de bedrijven (krijg je mss minder problemen).

verder vind ik het een handig progje, hoewel het wel jammer is dat je niet meer precies ziet wat er allemaal gebeurd en wordt verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135327

Gisteren bij mijn zus pc opnieuw geinstalleerd ook hitmanpro 1.7.5 wel zonder virus scan pc kan ik nu opnieuw installeren ik heb nog nooit zoveel spy en andere bagger op een pc gezien na het installeren van hitmanpro. Het veld in add software is bijna twee pagina's lang en ik gebruik toch een resolutie van 1024 768 das veul mannen. das heul veul.

Groetjes sjonnyboy 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:52

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Anoniem: 135327 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 14:31:
Gisteren bij mijn zus pc opnieuw geinstalleerd ook hitmanpro 1.7.5 wel zonder virus scan pc kan ik nu opnieuw installeren ik heb nog nooit zoveel spy en andere bagger op een pc gezien na het installeren van hitmanpro. Het veld in add software is bijna twee pagina's lang en ik gebruik toch een resolutie van 1024 768 das veul mannen. das heul veul.

Groetjes sjonnyboy 8)7
Dat stukje dikgedrukt klinkt mij heel vreemd in de oren 8)7
Hitmanpro heeft de bedoeling om het juist te verwijderen. Niet om extra binnen te trekken.
En die stinger moet je juist gebruiken als je geen virusscanner hebt, en als je er een wel hebt kan je de stinger uitschakelen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

offtopic:
nu maar afwachten of de Telegraaf geen loopse liberale geldteefjes aanspoort, wat een baggerkrant

maar goed, go on Hitman! hopelijk krijg je hiermee voldoende financiele ruimte om je server draaiende te houden. ik heb al een bedrag gedoneerd, wellicht dat er meerdere mensen zijn die dat ook gaan doen!! er moet gewoon één scanner komen met alle anti spyware mogelijkheden erin gebakken... door al die verschillende clients is het nu eenmaal best ingewikkeld voor de mensen die het niet zo goed snappen, gebruikers gaan er vaak uit dat 1 module tegen spyware genoeg is...

go on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Na het draaien van HMP deed FireFox het niet meer :?

De .exe was compleet verdwenen.

Is hier iets over bekend ?

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Backstage schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 23:49:
Na het draaien van HMP deed FireFox het niet meer :?

De .exe was compleet verdwenen.

Is hier iets over bekend ?
Da's logisch..
Door Firefox komt er veel minder tot geen spyware meer op een pc en dan zou HitmanPro niks meer te doen hebben en dat vindt HitmanPro natuurlijk niet zo leuk om overbodig te worden. 8)7 8)7

Modbreakje: Dit is en blijft een tech forum reageer dus gewoon niet als het grappig noch nuttig is ;)

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 01-02-2005 11:10 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMoUsYs
ja zo zou je het inderdaad ook kunnen bekijken maar wat stond er in het logje ?

Check dit en help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-BAS33
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 10:31
versie 1.7.6. staat inmiddels op www.hitmanpro.nl. Installatie ging prima en vroeg bij Spy Sweeper netjes om een serial. Wederom weer een goed product afgeleverd _/-\o_ er staat alleen een foutje op de site: bij de changelog staat hij als 2004 aangegeven :o (ik vergis me ook steeds :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Laatst online: 19:26

mr_petit

opperprutser

in versie 1.7.6 stopt hitman pro bij mij nadat ad-aware heeft gescant. (line 1000 of zoiets)
nadat je ad-aware de gevonden items laat verwijderen en ad-aware afsluit gaat hitman pro wel weer verder.

Heeft iemand anders hier ook last van?

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131394

F_J_K schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 13:29:
[...]

offtopic:
Vraag je wel af of je in een bedrijf software wilt draaien waar de legale status niet heel zeker is. Als prive persoon kan je wellicht er van uit gaan dat markloman het netjes heeft afgedekt en hij dus eventuele advocaten op zijn dak krijgt, maar als bedrijf niet. AFAIK dan als iemand die wel eens een wetboek heeft gezien maar meer ook niet. Lullig als de BSA langs komt en je opeens mag betalen ;)

Over naar de techniek: gevonden zaken worden IIRC meteen verwijderd. Iets dat het mij al te eng maakt om te gebruiken, maar voor anderen: is er nog steeds een undo?
Hmmm, zo had ik er nog niet over gedacht, je hebt gelijk, het is niet mark zijn progje die de rommel opruimt, eigenlijks heeft mark van allemaal losse progjes 1 progje gemaakt.
Zelf gebruik ik het ook niet, ik heb gewoon een paar spyware removers geinstalleerd staan, en die doen hun werk naar behoren, om heel eerlijk te zijn heb ik het 1x geprobeerd maar naar het scannen vond microsoft zijn anti spyware remover tool nog 3 dingen.
En over dat die de dingen gelijk verwijderd zonder je te vragen of het wel verwijderd moet worden, heb je ook een punt, verwijderd die iets belangerijks wat eigenlijks niet verwijderd moest worden, ben je idd de pineut (of zit er nu inmiddels al een back-up systeempje erin).

Wat je dus al zei, het is meer een progje voor de n00bs, maar de echte tweaker doet het denk ik wel anders. :Y)

/edit
daarbij wil ik wel zeggen dat ik het wel waardeer hoor dat iemand voor de reguliere internet gebruiker zo'n progje maakt, en juist voor die mensen is het wel weer reuze handig.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 131394 op 30-01-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

mr_petit schreef op zondag 30 januari 2005 @ 04:45:
in versie 1.7.6 stopt hitman pro bij mij nadat ad-aware heeft gescant. (line 1000 of zoiets)
nadat je ad-aware de gevonden items laat verwijderen en ad-aware afsluit gaat hitman pro wel weer verder.

Heeft iemand anders hier ook last van?
Oudere versies hadden hier ook wel last vast, het is heel computer specifiek als zich dat voordoet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
1.7.6 is nu uit volgens de site, heb net een oude 1.6.1 geupdate en daarna heb ik 1.7.7?
Typefoutje of is er alweer een update uit?

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Occy74 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:08:
1.7.6 is nu uit volgens de site, heb net een oude 1.6.1 geupdate en daarna heb ik 1.7.7?
Typefoutje of is er alweer een update uit?
Via de webupdate komt inderdaad versie 1.7.7 uit, Mark zal nog bezig zijn om de volledige installer ook te updaten naar 1.7.7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

hee is dat jouw tooltje, wist niet dat de devver ervan op GoT zat :D

Op de UPC helpdesk raden we dat tooltje heel vaak aan bij spyware gevallen :)

p.s. op de site staat dat het tooltje alleen met WinXP zou werken, maar het werkt hier ook prima onder 2000, dus misschien dat je dat aan kan passen ;)

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De topicstarter is de maker van deze tool, en inderdaad werkt deze ook ook onder W2k zoals ook al aangegeven op de website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126051

Ligt het aan mij?
Met regelmaat krijg ik te zien dat de databases zijn 'outdated'. De updatefunctie staat wel aangevinkt.
Ik verwijder dan Hitmanpro in z'n geheel en daarna installeer ik opnieuw.
Dan is van alle programma's de nieuwste versie geinstallerd en zijn de databases de laatst nieuwe.
Een beetje omslachtig maar dan werkt het perfect.
Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Anoniem: 126051 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 21:39:
Ligt het aan mij?
Met regelmaat krijg ik te zien dat de databases zijn 'outdated'. De updatefunctie staat wel aangevinkt.
Ik verwijder dan Hitmanpro in z'n geheel en daarna installeer ik opnieuw.
Dan is van alle programma's de nieuwste versie geinstallerd en zijn de databases de laatst nieuwe.
Een beetje omslachtig maar dan werkt het perfect.
Enig idee?
Naar mijn idee doet de allereerste init van het programma wel een volledige update.

Een ander probleem wat al meer mensen zijn tegen gekomen denk ik:
Mijn spysweeper geeft nu de melding dat deze 'Expired' is, en scanned dus ook niet.
Hoe is dit op te lossen :? Want een uninstall van Hitman lost het niet op namelijk......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
chromeeh schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:25:
[...]
Mijn spysweeper geeft nu de melding dat deze 'Expired' is, en scanned dus ook niet.
Hoe is dit op te lossen :? Want een uninstall van Hitman lost het niet op namelijk......
Nu moet je Spysweeper kopen, de trial is voorbij. Of anders niet meer met Spysweeper laten scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134913

1. Geweldig programma, gebruik het veel bij klanten alleen jammer van win98 maarjah doen we dat gewoon op de ouderwetse manier.

2. Is het niet mogelijk om de oude free versie van SpySweeper er terug in te stoppen die niet na 30 dagen er mee ophoud, die maar 1x geupdate kan worden en dan via een omweg alsnog updates installeren ( update files downloaden en overschrijven ).
Als je hem niet meer kan vinden heb ik hem wel voor je.

Modbreak: Nee. We gaan hier geen warez verhandelen. SpySweeper kan je hier kopen.

Een GEWELDIG gratis alternatief !
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Ook mijn complimenten.... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

PS. Al enig idee wanneer de 2.0 versie word gelanceerd ?

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 07-02-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

WimB schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 17:28:
[...]

Nu moet je Spysweeper kopen, de trial is voorbij. Of anders niet meer met Spysweeper laten scannen.
Heb nu wel een officiele full version van SpySweeper (nou ja m'n vader heeft 'm gekocht :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraske
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-06 13:35
Ik ben zeer tevreden over Hitmanpro. Echter een klein probleempje; als ik het laat lopen met CWShredder, dan loopt het vast na CWShredder; bij het icoontje staat dan Line: Winwait(ongeveer). Er gaats niks verder ook niet als ik in Taakbeheer kijk. Misschien nuttig om te vermelden dat ik in CWShredder wel op <next> moet drukken maar nergens anders op. Als ik CWShredder niet aanzet werkt het wel helemaal. Het gaat dus nu wel; eerst CWShredder dan de rest, maaar handiger zou zijn alles tegelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Misschien leuk om te horen: ik heb inmiddels Hitman Pro voor een aantal mensen uit het buitenland (oa. Zweden, Denemarken en Engeland) aangeraden, en ook zij waren erg enthousiast. Ze begrepen uiteraard niet wat er stond bij de Nederlandstalige setup, dus daar heb ik ze even door heen geholpen, maar toen het scannen eenmaal begonnen was heeft het een hoop rotzooi opgeruimd. Je tool begint al internationale bekendheid te krijgen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisPenders
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:26

JorisPenders

Designer & Coder

Ik zie het tooltje ook al op verschillende buitenlandse website's aangeboden staan.
Bij de digitale revolutie was het: Het wapen tegen Spyware komt uit Nederland: HitmanPro

Complimenten...
Ge-wel-dig programma :)

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Hell
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-02 18:59
Is er ook een mogelijkheid om alle 'foute' bestanden "in quarantaine te zetten" of iets dergelijks?
Ik denk namelijk dat 1 van de programma's die door Hitman gerund worden een bestandje heeft weggehaald die niet schadelijk was en die ik nog nodig heb.
Gelukkig heb ik nog wel ergens een backup, maar het is wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
Hitman Pro 2.0 is uit. Dit zijn de wijzigingen:
* Het Hitman Pro SurfRight beschermingssysteem. Lees aandachtig de opmerking die verschijnt als je het wilt activeren. Meer informatie later deze week op de website.
* Nieuw bedienoppervlak / userinterface. Hitman Pro kun je nu nog sneller starten door slechts de Start-knop te bedienen. Verder is er nu een Stop-knop aan boord zodat Hitman Pro kan worden afgebroken. De installer is ook aangepast.
* Uitgebreide (en volledig Nederlandse) rapportage.
* McAfee Stinger is vervangen door McAfee VirusScan op basis van de SuperDAT van McAfee (welbekend bij de experts). De SuperDAT kent 115.000+ virussen terwijl de McAfee Stinger er slechts 50 kent.
* Trend Micro Sysclean virusscanner toegevoegd. Het motto is: 2 virusscanners vangen meer virussen dan 1 virusscanner.
* Verbeterd proxyserver support. Proxyservers waarop je je moet aanmelde (authenticeren) worden nu ook ondersteund.
* Upload van spyware-statistieken naar de centrale Hitman Pro webserver. Deze anonieme gegevens worden per land op de website beschikbaar gemaakt. De statistieken-server is momenteel offline dus er zal ERROR1 verschijnen in het rapport.
* Hitman Pro Setup bevat niet langer de externe onderdelen (Ad-Aware, Spybot, etc.). Deze worden vanaf nu allemaal gedownloadt van het Internet, mocht dat nodig zijn. Bij installatie moet de gebruiker de licentieovereenkomsten van de verschillende externe componenten accepteren. Hitman Pro zal eerst de nodige onderdelen downloaden en installeren zodat je daarna koffie kunt gaan drinken. Voor experts verschijnt op de website een handleiding hoe je met een USB stick of CD een computer offline kunt schoonmaken.
* Je kunt de externe onderdelen (Ad-Aware, Spybot, etc.) nu op een andere doellocatie installeren. Alleen Spy Sweeper is nog een uitzondering hierop.
* Hitman Pro kan nu een Nederlandse Spy Sweeper installeren. Verwijder de oude Spy Sweeper eerst met het onderdeel Software in het Configuratiescherm mocht je dit willen.
toon volledige bericht
Je kan hem hier downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50683

Krijg de volgende error met HitmanPro-2
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/mvanrijnen/files/hitmanproerror.jpg

en hierna gebeurt er niks meer ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 23:02

Eagle Creek

Breathing security

Je kunt je vragen beter op het HitmanForum stellen.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50683

J-P IT schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:48:
Je kunt je vragen beter op het HitmanForum stellen.
ja, sorry, dacht ik ook net aan. Heb dat ook net ff gedaan ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je een oude versie van HitmanPro op je PC hebt staan dan is het aan te raden om deze eerst te verwijderen, ook alle andere onderdelen die door HitmanPro zijn geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

HitmanPro 2 is uit.
Nog niemand dat gezien of geprobeerd?

Nog mooier en handiger.
Veel instellingen mogelijk.
Je moet nu ook per progje de voorwaarden accepteren (I agree).

Hulde.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-06 21:05
Inderdaad, zijn ook al enige kleine updates geweest ondertussen, want inmiddels is het al versie 2.0.5. Ook de website is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Laatst online: 13-06 17:53
thumbs up for Hitman Pro d:)b

gister versie 2.0(.5) gedraaid en het ging weer als vanzelf

Maar toch een vraagje
Misschien heb ik er te snel (door Hitman of door dit topic) doorheen gekeken, maar ik kon nergens de optie vinden om mijn andere schijven/ partities te scannen...

Nu staan alle programma's, installaties ed allemaal bij mij op C.
Alle andere schijven op mijn systemen bevatten voornamelijk alleen data. Toch staan er soms ook wat .exe's tussen die uitgevoerd worden, dus zou ik de andere schijven ook graag van tijd tot tijd controlleren.

Iemand een oplossing?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Je kan toch 'uitgebreide inspectie' aanvinken.
Volgens mij scant HitmanPro dan je hele PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Tijden het opstarten van Hitman Pro 2 krijg ik de volgende error:

Line 0 (File "C:\Programas\Hitman Pro\hitmanpro2.exe");

If $GUIMsg = $btn_SurfRight Then
If $GUIMsg = ^ ERROR

Error: Variable used without being declared.

Daarna sluit wordt hitmanpro automatisch weer afgesloten.
Bij een reinstall krijg ik hetzelfde probleem...
Ik probeer Hitman Pro te draaien op een portugese win xp, misschien dat dat er wat mee te maken heeft?

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Misschien zou het kunnen dat de Portugese versie van Windows XP bepaalde tekens heeft die HMP niet herkent. Sowieso omdat Portugezen ook gebruik maken van de ñ ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-06 23:43

TommyGun

Stik er maar in!

Wat wel lastig is is dat Ad-Aware o.d echt op de voorgrond moet zijn omdat ie anders niet verdergaat inclusief de leuke bijpassende waarschuwing van Hitman-Pro. Zo kun je dus niks anders doen tijdens die scans.

[ Voor 4% gewijzigd door TommyGun op 07-03-2005 21:32 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
tijdens de scan kan je wel wat anders doen :)

want dan hoef je (hoeft Hitman) geen muishandelingen te doen...
het zijn juist de dingen om de scans heen (instellingen enzo) waarvoor hitman op de voorgrond moet staan :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-06 23:43

TommyGun

Stik er maar in!

Nee hoor. Midden in de Spybot of Ad-Aware scan kon ik hem nog niet minimaliseren :\

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Minimaliseren misschien niet,
Maar je kunt er wel een ander programma overheen gooien :)

Het enige wat je dan even krijgt is een melding van Hitman uit je Systray dat hij de focus kwijt is
Maar zolang als er nog gescanned wordt, heeft hij geen focus nodig

En mocht hij die wel nodig hebben en je bent te druk met wat anders, dan gaat hij vanzelf zelf klikken, zodra je 'm zelf weer focus geeft

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-06 20:48

CSB

:D

Hitman Pro is een geweldig idee, welke perfect is uitgewerkt. Als iemand hier credits verdient...

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

CSB schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:29:
Hitman Pro is een geweldig idee, welke perfect is uitgewerkt. Als iemand hier credits verdient...
Al een donatie gedaan?

Rabobank rekeningnummer
38.13.46.684 tnv M. Loman te Almelo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had een oudere versie van Hitman Pro zo ingesteld dat hij elke nacht automatisch draaide...

Nu heb ik mijn versie vernieuwd en wil datzelfde instellen. Nu lijkt de silent optie niet te werken, hij blijft tenminste staan bij het hoofdscherm.

Dit is wat bij mijn instellingen staat:
UITVOEREN: C:\PROGRA~1\HITMAN~1\hitmanpro2.exe \silent
BEGINNEN IN: C:\PROGRA~1\HITMAN~1

heb ook de andere slash (/) gebruikt, maar dat werkt ook niet.

suggesties iemand?

_/-\o_ Daarnaast wordt het alleen maar beter, bedankt Mark _/-\o_

Groetjes Margriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112423

Hallo
als ik de vorige versie van hitmanpro uninstall, ik doe een reboot en ik install de 2.07 versie
krijg ik nadat ik die installed heb en weer een reboot doe een melding zoiets als Memory could not be written cwshredder 0001

w
hoe kan ik dit fixen

dit is de screenshot van die melding

http://members.home.nl/geertr/hitman.jpg

dit probleem heb ik zowel op mijn laptop als mijn desktop en ik ben op beide pcs zeker van dat ze zowel virus als spyware vrij zijn.
Ik heb dit probleem ook gepost op het forum van hitmanpro zelf,maar tot dusver geen oplossing.
misschien dat iemand hier me kan helpen

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Het nadeel van Hitman Pro is: Het veranderd programma instellingen. Bijv ik had ingesteld dat het niet met zo'n irritant flash schermpje begint en dat het skins had, door hitman wordt dit gewijzigd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
HitmanPro 2.09 heeft nu de nieuwe spywareblaster 3.3 erin zitten (naar het schijnt).

Het probleem hier is dat HitmanPro weergeeft dat spywareblaster wordt gedownload en later geinstalleerd wordt maar als je nadat alles klaar is in de packages map van HitmanPro kijkt staat daar geen spywareblastersetup.exe en de map c:\program files\spywareblaster bestaat wel maar is helemaal leeg.

Heb dit nu al 5-6x gehad op meerdere computers.

Meer mensen met ditzelfde probleem?

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Ja, ik heb dit ook....
Er komt in het hoofdvenster te staan dat ie Spywareblaster gaat downloaden, maar hij springt na een seconde al weer op de volgende stap....
Ik heb hem nu maar zelf gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

King_Louie schreef op maandag 07 februari 2005 @ 21:53:
Misschien leuk om te horen: ik heb inmiddels Hitman Pro voor een aantal mensen uit het buitenland (oa. Zweden, Denemarken en Engeland) aangeraden, en ook zij waren erg enthousiast. Ze begrepen uiteraard niet wat er stond bij de Nederlandstalige setup, dus daar heb ik ze even door heen geholpen, maar toen het scannen eenmaal begonnen was heeft het een hoop rotzooi opgeruimd. Je tool begint al internationale bekendheid te krijgen! :D
Nu alleen nog genoeg vertalers vinden en het word echt een dikke hit zeg maar :) Wel tof dat de maker uit Almelo komt ;)

Hitman Pro is dan mischien niet zo geschikt voor die-hard tweakers maar het is HET programma om mensen die niet zo veel van computers af weten aan te raden wanneer ze last hebben van spyware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGhi
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-06 09:59
Anoniem: 55212 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 23:53:
[...]
Hitman Pro is dan mischien niet zo geschikt voor die-hard tweakers maar het is HET programma om mensen die niet zo veel van computers af weten aan te raden wanneer ze last hebben van spyware.
Vooral omdat er zoveel bugs in zitten :?

Verder: ik ben geen voorstander van deze aanpak; je moet niet alles willen automatiseren, en hier wordt het geautomatiseerde nog eens geautomatiseerd. Het nadenken verdwijnt op deze manier helemaal uit het proces van malware-bestrijding. En dat is soms echt nodig. Bij hardnekkige besmetting/maatwerk-vragende afhandeling van een probleem gaat HitMan ongetwijfeld problemen veroorzaken ipv oplossen..

Programmers don't die. They GOSUB without RETURN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
BoGhi schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 01:04:
[...]
Vooral omdat er zoveel bugs in zitten :?

Verder: ik ben geen voorstander van deze aanpak; je moet niet alles willen automatiseren, en hier wordt het geautomatiseerde nog eens geautomatiseerd. Het nadenken verdwijnt op deze manier helemaal uit het proces van malware-bestrijding. En dat is soms echt nodig. Bij hardnekkige besmetting/maatwerk-vragende afhandeling van een probleem gaat HitMan ongetwijfeld problemen veroorzaken ipv oplossen..
Dat klopt. Maar Hitman is niet ontworpen voor de tweaker. Ik denk dat Hitman een zeer goed product is voor zijn doelgroep, namelijk de gemiddelde PC-gebruiker die niets kent van malware-bestreiding.Bij hardnekkige besmetting/maatwerk-vragende afhandeling van een probleem moeten deze mensen toch beroep doen op specialisten. Maar bij standaard kleinere hoeveelheden spyware is Hitman net wat diegenen zoeken. Ik ken ondertussen heel wat mensen met Hitman op hun PC die wekelijks eens op de Start-knop van Hitman drukken. Sindsdien blijft hun PC opmerkelijk veel vlotter en schoner werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83516

Ik ben een pc aan het schoonvegen waar een paar virussen op hebben gezeten. Aangezien Norton niet wil installeren heb ik de Avast virusscanner (4.6.623) erop gezet. Na een aantal scans lijkt de pc virusvrij te zijn.

Vervolgens nog een spywarescan uitgevoerd met HitManPro 2.0.9 waarbij ik de online virusscanfunctie van Trend Micro Sysclean wilde gebruiken. Zodra de virusscan geladen werd kreeg ik de volgende virusmelding van Avast;

Virus/Malware: "VBS: Redlof"

Korte zoektocht op internet leverde het volgende op:
Naam (type): VBS.Redlof.B (vbScript)
Besturing: Microsoft Windows
Datum: 7 februari 2005
Risico: Laag
Payload/Schade:
* Start computer opnieuw op als het 26 September is.
* Verwijderd Windows\Web Folder als het bestaat.

Wat is het meest waarschijnlijk:
- Is Avast te gevoelig ingesteld ?
- Zit er werkelijk een virus in de online-scanprocedure van Sysclean?
- Eventuele andere verklaringen.........

P.S. Helder moment; Ik zal de onlinescan nog eens uitvoeren, maar dan niet via HitmanPro O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:41
Ik heb het niet kunnen vinden in dit topic, maar ik heb een probleem met Hitman Pro welke zich blijft voordoen zelfs na deinstallatie.

De internet beveiligingsinstellingen zijn omgezet naar Hoog "Automagisch" aangezien ik dit nooit zou doen. Daarnaast kan ik deze niet wijzigen naar Normaal of whatever.
Ik kan het wel zover krijgen dat het gewijzigd wordt voor het huidige IE scherm, maar zodra ik weer opnieuw IE open, dan staat de instelling weer op hoog.
Zelfs na herinstallatie van Hitman Pro lukt het me niet om deze instellingen te wijzigen.
Ik weet nagenoeg zeker dat het Hitman Pro is die het probleem geeft aangezien ik het bij 3 andere pc's met Hitman Pro (welke alleen nog bij mijn schoonvader geinstalleerd staat en bij de 2 andere pcs verwijderd zijn vanwege dit probleem) op het moment heb.

Heeft iemand hier de oplossing voor?
Kijk ik over een instelling heen?

[ Voor 6% gewijzigd door Arunia op 05-04-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-06 16:15

sjaak

un giorno credi

Dit heb ik idd ook gehad. Wat ook erg leuk is (not ;)) is dat er wat gebeurd met de map waar o.a. de outlookbestanden staan. Er wordt hier iets aangepast qua rechten waardoor de pst en ost bestanden niet meer te openen zijn, handig als je je collega's adviseert om hitman te draaien. :D Het toeveogen van lokaal admin account aan de map is voldoende om het werkend te krijgen maar netjes is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
NielsOveres schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:51:
Ik heb het niet kunnen vinden in dit topic, maar ik heb een probleem met Hitman Pro welke zich blijft voordoen zelfs na deinstallatie.

De internet beveiligingsinstellingen zijn omgezet naar Hoog "Automagisch" aangezien ik dit nooit zou doen. Daarnaast kan ik deze niet wijzigen naar Normaal of whatever.
Ik kan het wel zover krijgen dat het gewijzigd wordt voor het huidige IE scherm, maar zodra ik weer opnieuw IE open, dan staat de instelling weer op hoog.
Zelfs na herinstallatie van Hitman Pro lukt het me niet om deze instellingen te wijzigen.
Ik weet nagenoeg zeker dat het Hitman Pro is die het probleem geeft aangezien ik het bij 3 andere pc's met Hitman Pro (welke alleen nog bij mijn schoonvader geinstalleerd staat en bij de 2 andere pcs verwijderd zijn vanwege dit probleem) op het moment heb.

Heeft iemand hier de oplossing voor?
Kijk ik over een instelling heen?
Pobeer iefix eens: http://www.hitmanpro.nl/iefix.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:41
iefix heb ik geprobeert, maar dit haald jammergenoeg dus helemaal niets uit.

Het is een raar probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91858

Heb ook onlangs dit programma geinstalled en het heeft al die troep weggehaald waar ik last van had.
Alleen nu heb ik 1 probleem en dat is met Outlook Express.
Als ik mijn mail wil versturen: "The message could not be sent because one of the recipients was rejected by the server. The rejected e-mail address was 'xxxxx@xxxxx.nl'. Subject 'Money', Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: SMTP, Server Response: '551 Mail from your IP is currently blocked based on RBL listing', Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error: 551, Error Number: 0x800CCC79"

Lastig dus want ik kan nu geen mailtjes versturen.

Als iemand dus een oplossing heeft hoor ik het graag! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
Anoniem: 91858 schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 10:41:
Heb ook onlangs dit programma geinstalled en het heeft al die troep weggehaald waar ik last van had.
Alleen nu heb ik 1 probleem en dat is met Outlook Express.
Als ik mijn mail wil versturen: "The message could not be sent because one of the recipients was rejected by the server. The rejected e-mail address was 'xxxxx@xxxxx.nl'. Subject 'Money', Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: SMTP, Server Response: '551 Mail from your IP is currently blocked based on RBL listing', Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error: 551, Error Number: 0x800CCC79"

Lastig dus want ik kan nu geen mailtjes versturen.

Als iemand dus een oplossing heeft hoor ik het graag! :*)
Je account verwijderen en opnieuw aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120725

Je moet even goed naar de foutmelding kijken:
Mail from your IP is currently blocked based on RBL listing'
Je IP adres is geblacklist waarschijnlijk omdat je zonder te weten spam verstuurde. Even met je provider bellen denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141874

ik heb op de pc van mijn vriend hitman pro verwijderd omdat zijn pc te langzaam werd en er te weinig geheugen over was voor andere dingen (photoshop runnen ed)

Het verwijderen is gelukt, maar nu staat Outlook express niet meer op de pc en kan hij dus zijn mailbox niet meer openen.....

HELP!!!!! :? ;(

Ik kan een herstelpunt doen, maar hoe verwijder ik hiyman zonder dat het dingen die niet verwijderd mogen worden meeneemt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07-2024

Roa

Hoewel ik het programma voor normale gebruikers opzich goed vind, ben ik er zelf na 1 keer scannen vanaf gestapt. Als ik hitmanPro in een bepaalde map installeer, kan je ervanuit gaan dat ik al die andere progjes OOK in een specefieke map wil proppen, verder scan ik liever zelf alles, ik heb echt geen idee wat er nu allemaal gebeurde en wat er verwijderd is, goed, het log geeft wat inzicht, maar goed.

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste