Hitman Pro - Ultimate Spyware Removal Tool

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 10.832 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122212

Topicstarter
Ik ben al enige tijd bezig met een alles in één spyware/adware killer. Ik heb het programma Hitman Pro genoemd en het is door iedereen te gebruiken.
De download is bijna 16MB en bevat de nieuwste versies van deze programma's (freeware versies):

- Merijn CWShredder
- Ad-Aware SE Personal
- SpySweeper 3 Free
- SpyBot Search & Destroy
- McAfee AVERT Stinger
- Spyware Block List
- SpywareBlaster

De volgende componenten komen niet van derden:
- DSO Exploit immunize
- HTA Exploit immunize
- Messenger service disabler
- Disable Internet Explorer Install on Demand (JIT)
- Disable Internet Explorer Third Part Extensions (Toolbars, etc)
- Reset Internet Explorer Internet Zone to at least Medium
- Reset Internet Protocol

Hitman Pro installeert deze programma's vanzelf en bediend ze ook vanzelf. De gebruiker hoeft alleen maar te selecteren welke componenten uitgevoerd moeten worden.
De nieuwste versies en definities worden automatisch gedownload van het Internet.

Je kunt de installer (16MB) op de nog zeer beknopte website downloaden:
http://www.hitmanpro.nl

Wie suggesties of bugs heeft, let me know. Thanks!
Mark

Update: Website aangepast.
Update: Deze thread is hier geopend om input te krijgen voor verbeteringen om van Hitman Pro de ultieme tool te maken.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 122212 op 02-09-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 20:07
Al wel vast een tip. Zet op je website welke programma's in het pakket zitten en welke versies het zijn. Zet ook de datum van release bij, dat lijkt me wel erg handig.

'k Zal vanmiddag eens kijken of het pakket 'in orde' is :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 20:17

Nik

Hmm, ziet er goed uit, maar (het klinkt dom) ik vertrouw het niet. Waarom? Je hebt geen posthistory, dus ja, wie weet is het een virus ofzo (ja ik ben heel snel achterdochtig).

Kun je eens wat meer info posten, wat screenshots misschien? En nog de vraag, HITMAN is dus al die programma's onder één shell. Is het dan ook zo, dat je ze apart kunt updaten? Of zijn het gewoon losse programma's die via een simpel menu individueel opgestart kunnen worden?

Vanavond gooi ik het programma eens door mijn testbak heen, eens even kijken of het wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik weet niet of jij de ontwikkelaar van Hitman Pro bent, maar ik raad deze aan om BugOff bij in het pakket te steken op het tabblad "Immunize". Dit pakket kan heel wat spyware-infecties voorkomen door componeneten in Windows uit te schakelen die nog niet gepatched zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:41

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik ben het eigenlijk wel met Proller eens. Daarnaast is het niet toegestaan veel van de programma's die jij gebruikt mee te leveren als onderdeel van een "eigen" pakket.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Post history toegevoegd. Website aangepast.

Het is inderdaad waarschijnlijk niet toegestaan om de freeware versies toe te voegen in de installer. Echter, aangezien de freeware versies vrij zijn te downloaden en anders een super handige unieke feature wegvalt (het standalone opschonen) heb ik besloten de externe software in de installer op te nemen. Mocht een ontwikkelaar het er niet mee eens zijn dan moeten ze het me maar laten weten en dan verzin ik wel een andere manier. Er wordt geen geld aan Hitman Pro verdiend, alleen enorm gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Lol Met Posthistory bedoelt ie:
Posts per dag: 2
Aantal posts: 2
Je hebt je speciaal hier geregistreerd om deze tool te spammen ;)

Overigens ziet het er wel netjes uit. Is er ook een uninstall mogelijkheid voor de "beschermingen"?

[ Voor 26% gewijzigd door Bor op 30-08-2004 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:12
Moet wel zeggen dat je in een korte tijd er heel veel aan doet, netjes! Zolang jou software niet populair wordt kun je dit blijven uitgeven.
Ps. in bart's PE cd zitten ook standaard plug-ins van ad-aware, mcafee en andere progs enige is wel dat je zelf de exe bestanden in de cd moet frotten. Misschien iets voor later als het zover mocht komen..
In iedergeval heet ik jou van harte welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:44
Zo! Deze tool is echt handig. Nu ik hoef tenminste niet alle tools los te starten en te updaten etc. Echt super, ga zo door _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27195

Hoe spreek je de ander proggies aan? Via console versies van de proggies of via parameters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hitman Pro is met AutoIt gebouwd. Hitman Pro valt je dus iets lastig als je met Windows bezig bent en Hitman Pro actief is, zoals in SpywareBlaster. Hitman Pro neemt de controle van de externe programma's over zodra hun schermen actief worden en wachten op input.

In Ad-Aware worden de instellingen uitgelezen door de schermpjes langs te lopen en de kleuren van de opties uit te lezen (omdat de prefs in Ad-Aware SE encrypted zijn). Stinger wordt gestart met schakeloptie /go. Spybot wordt geconfigureerd door het configuratiebestand aan te passen. SpySweeper wordt alleen geconfigureerd als deze door Hitman Pro geinstalleerd wordt - registry settings van Spy Sweeper worden aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Is er ook een uninstall mogelijkheid voor de "beschermingen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
Tips:

- Het configuratiebestand van Ad-aware kan je overschrijven met een bestand dat de juiste instellingen bevat. Dan hoef je de muis niet meer in de instellingen laten rondklikken.
- Je kan als virusscanner de superdat van McAfee gebruiken. Zo heb je steeds de laatste versie en Stinger kent ook bijlange niet alle virussen.
- Zoals eerder gepost kan je BugOff nog implementeren.
- Als eerste programma CWShredder laten runnen is misschien ook niet slecht. Alleen jammer dat er al zolang geen updates meer van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
CWShredder toegevoegd in 1.5 RC6.
Je moet wel de nieuwe setup downloaden uitvoeren omdat dan pas CWShredder op je computer wordt geplaatst (Internet-updater haalt alleen het nieuwe hoofdprogramma op en niet CWShredder). Voeg later nog wel een melding toe aan het hoofdprogramma, zodat Internet-updaters ingelicht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegjong
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2017

vliegjong

Bump!

Werkt super... bedankt voor deze super tool :)

Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 16:04
Werkt heel mooi ja maar als uninstall optie zou het mooi zijn om te kunnen kiezen wat te verwijderen.
Nu verwijdert ie alleen hitman en blijven alle programma's etc. geinstalleerd staan, zou persoonlijk mooier zijn als je aan kan vinken wat ie verwijdert.
Dus ook alle geinstalleerde programma's.

ps. Ik weet dat op je site staat dat Windows XP vereist is maar kan het ook zo gemaakt worden dat het ook werkt op Windows 2000?

[ Voor 56% gewijzigd door Occy74 op 02-09-2004 11:20 ]

Systeem Specs

Topicstarter
Ik heb de uninstall optie er gisteravond (1-09-2004) toegevoegd. Versie RC7 heeft dus een Uninstaller aan boord (voor zowel de externe software als de beschermingen). RC7 zet ik vrijdag 2-09-2004 online.

RC8 krijgt support voor Windows 2000.

Bedankt voor de reacties en tips! :)

Edit: Versie 1.6 krijgt support voor Windows 2000. Er komt geen 1.5 RC8.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 122212 op 09-09-2004 22:29 ]

• Occy74
Anoniem: 122212 schreef op 02 september 2004 @ 18:17:
Ik heb de uninstall optie er gisteravond (1-09-2004) toegevoegd. Versie RC7 heeft dus een Uninstaller aan boord (voor zowel de externe software als de beschermingen). RC7 zet ik vrijdag 2-09-2004 online.

RC8 krijgt support voor Windows 2000.

Bedankt voor de reacties en tips! :)
En leuk om te horen dat mn tips gebruikt worden :)
Voor de rest een toppie programma..

Ohja nog een tipje, voeg een mouseover eraan toe oid dat zodra je de HTA exploit wil aanvinken dat je dan te lezen krijgt dat daarna je gebruikersaccounts het niet meer doen in XP.

Heb het wel weer goed gekregen maar stond toch wel even raar te kijken toen notepad opende terwijl ik gebruiksersaccounts aanklikte :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RallyPatrick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-01-2021
Misschien nog handig om Hijack This toe te voegen :?

* RallyPatrick gaat het programma ook eens testen...

[ Voor 7% gewijzigd door RallyPatrick op 03-09-2004 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
Mag ik vragen waarom BugOff niet wordt opgenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
HijackThis is een tool voor experts. Je kunt die tool eigenlijk slecht automatiseren omdat het te specifiek is welke items slecht zijn (spyware) en welke niet. Is een echt handmatige tool.

BugOff is een leuke tool maar ik beoordeel nog welke onderdelen ik ga opnemen en of ik BugOff niet zelf kan maken. Wellicht bouw ik het er de komende week erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Indien het kan graag ook de mogelijkheid voor een silent install..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFearLess
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik heb het nu op 3 verschillende pc's geinstaleerd maar iedere keer als ik in explorer met mijn rechter muis knop op een folder klikt loop explorer vast.

dit moet dan volgens mijn door hitman komen ?

is dit bekend?

specs : http://specs.tweak.to/7435

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
dafearless schreef op 21 september 2004 @ 17:56:
ik heb het nu op 3 verschillende pc's geinstaleerd maar iedere keer als ik in explorer met mijn rechter muis knop op een folder klikt loop explorer vast.

dit moet dan volgens mijn door hitman komen ?

is dit bekend?
Nergens last van hiero, gebruik het nu altijd en werkt perfect zolang je maar niks tussendoor gaat doen want dan wil het script nog wel eens stoppen en in pause-mode gaan waarna ik er niet meer uit kom.

Maar als ik niks doe en het programma zn gang laat gaan doet ie perfect zn werk.

Gebruik hem nu al constant bij klantenpc's die vervuild zijn.

Systeem Specs

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:32

chromeeh

the Gnome

Opzich leuk 'programma'....
Echter vind ik het wel vreemd dat ik op de site niet meer informatie kan terug vinden over de maker(s) en over het programma zelf.
Dus wat support / documentatie.... Een contact link etc.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104229

Kan het zijn dat hitman pro sinds vorige week totaal vastloopt op spysweeper ?
Een paar weken geleden vond ik het een heerlijk programma , maar ik heb het gevoel dat het buggy begint te worden. Het is een prachtig initiatief , dus ik hoop dat het snel opgelost geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb zelf ook problemen met de SpySweeper in 1.5.1 gehad. Ook dat Explorer.exe crashed als je rechterknop indrukte. Dit heeft volgens verschillende forums ook met SpySweeper te maken.
Er is gelukkig een nieuwe free versie van SpySweeper uitgekomen (3.2.0.146) en die heb ik opgenomen in 1.5.2 (nu op http://www.hitmanpro.nl). Je moet de nieuwe setup.exe downloaden en de oude SpySweeper deinstalleren om de nieuwe te kunnen installeren!

Ik kan het probleem niet reproduceren maar als iemand nog een probleem heeft, let me know.
Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Je site gaat nog maar tot 1.51 en niet 1.5.2, of ben ik gewoon te voorbarig en moet je die nog aanpassen?

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jij bent er snel bij snelle jelle ;) Maar hij is ondertussen aangepast. Als je de setup had gedownload kreeg je wel 1.5.2 overigens (ik update altijd eerst de installer en dan de webpagina's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-04 20:38
programma werkt goed, alleen nog beetje buggy.
ik zou graag proxy support zien.

bij de laatste versie gaat het bij mij met ad-aware ergens fout :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Komt er ook nog support voor Windows2000 en eventueel zelfs win98-ME of is dat plan van de baan?

[ Voor 14% gewijzigd door Occy74 op 15-10-2004 14:17 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Niet online
Een suggestie: Vervang Mcafee Stinger door de gratis te downloaden SDAT's. Die scant in tegenstelling tot Stinger gewoon op alle virussen. Bijvoorbeeld BartPE maakt hier ook gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:39

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Is het ook een id om aan te kunnen geven waar je hitman pro op je harde schijf wilt hebben?
Ik heb namelijk mijn programma zooi op een andere partitie dan windows.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb Hitman Pro bijgewerkt naar 1.6 RC3. Je kunt de tool nu ook op Windows 2000 loslaten, zoals eerder aangekondigd. Er komt GEEN Windows 98 / Me support.

Zoals gevraagd door Xsion heb ik proxy server support toegevoegd (de proxy server instellingen van Internet Explorer worden gebruikt) en kun je nu het pad veranderen waar Hitman Pro geinstalleerd wordt (zoals gevraagd door darkrain).

De nieuwste versies van de gebruikte externe tools en definities zijn opgenomen in de nieuwe setup.
Als er problemen zijn met de nieuwe versie, let me know.
Mark

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 122212 op 17-10-2004 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik ga 'm even installeren. Als ik een bug(je) tegen kom, dan meld ik het wel.
Vorige versies van je mooie stukje software vond ik al prima werken. Gebruik het vaak om een PC van 'klanten' snel spywarevrij te maken :)

Bedankt dus! ;)

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83846

Anoniem: 122212 schreef op 17 oktober 2004 @ 14:33:
Ik heb Hitman Pro bijgewerkt naar 1.6 RC3. Je kunt de tool nu ook op Windows 2000 loslaten, zoals eerder aangekondigd. Er komt GEEN Windows 98 / Me support.

Zoals gevraagd door Xsion heb ik proxy server support toegevoegd (de proxy server instellingen van Internet Explorer worden gebruikt) en kun je nu het pad veranderen waar Hitman Pro geinstalleerd wordt (zoals gevraagd door darkrain).

De nieuwste versies van de gebruikte externe tools en definities zijn opgenomen in de nieuwe setup.
Als er problemen zijn met de nieuwe versie, let me know.
Mark
Bij mij verliep de installatie/uitvoering vlekkeloos. Toch nog een aantal vraagjes/opmerkingen: Het lijkt erop dat een aantal programma's afzonderlijk geinstalleerd worden (bv adaware-SE). Is het niet mogelijk om in het start menu en dan in de folder van hitmanpro de aparte links naar deze programma's te krijgen??

Als ik mijn pc weer compleet wil controleren, kan ik dan gewoon hitmanpro.exe weer starten?

Voor de rest: een heel goed programma als ik het zo zie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Je kunt Hitman Pro gewoon weer uitvoeren. Je hoeft de externe componenten niet los te starten, gewoon Hitman Pro uitvoeren. Aparte links naar o.a. Ad-Aware SE en SpySweeper zijn dus niet nodig - kies in Hitman Pro welke programma's je wilt uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:21

Wub

Perfect programma. Mijn complimenten, ik ga dit zeker vaker gebruiken.

Paar kleine puntjes:

Schoonheidsfoutje #1: Na de un-instalatie haald hij het desktop icoontje niet weg.
Schoonheidsfoutje #2: Er staat in de lijst geinstalleerde software geen icoontje voor het programma.
Bugje: Nadat Ad-aware gescand had en een aantal dingen had gevonden kon hijzelf niet het aanvinken om verder te gaan. Hij gaf dit netjes aan dat ik het zelf moest doen.

Voor de rest een superfijn programma! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
In uitzonderlijke gevallen kan Hitman Pro een knop niet vinden. In dat geval meld Hitman Pro dat de gebruiker zelf de knop even moet bedienen. Het probleem zit hem waarschijnlijk in de instellingen van de grafische kaart waar Hitman Pro niet mee overweg kan. Ik heb het probleem bij iemand eerder gezien maar kan het zo niet reproduceren.

Met de Hitman Pro Uninstaller in het Start Menu kun je alleen de acties van Hitman Pro ongedaan maken. Je verwijderd Hitman Pro zelf niet (dus ikoon blijft ook op de desktop staan). Wil je Hitman Pro verwijderen, dan moet je dit doen middels Start / Instellingen / Configuratiescherm / Software.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 122212 op 18-10-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:18

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Volgens mij gaat er in de laatste versie iets fout bij het uitvoeren van AdAware SE. Bij mij komt alleen het helpscherm tevoorschijn en wordt er verder helemaal niet gescand. Alle andere programma's werken wel zonder problemen.

Ik krijg dus het AdAware helpscherm en daarna zegt Hitman-pro dat alle acties zijn uitgevoerd waarna het zichzelf weer netjes afsluit. (Indien ik alleen Adaware kies uit de lijst)

[ Voor 41% gewijzigd door Chrasher op 18-10-2004 17:45 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Chrasher schreef op 18 oktober 2004 @ 17:43:
Volgens mij gaat er in de laatste versie iets fout bij het uitvoeren van AdAware SE. Bij mij komt alleen het helpscherm tevoorschijn en wordt er verder helemaal niet gescand. Alle andere programma's werken wel zonder problemen.

Ik krijg dus het AdAware helpscherm en daarna zegt Hitman-pro dat alle acties zijn uitgevoerd waarna het zichzelf weer netjes afsluit. (Indien ik alleen Adaware kies uit de lijst)
Geen probleem hier, fout moet dus ergens bij jou zitten (niet lullig bedoeld)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Anoniem: 122212 schreef op 18 oktober 2004 @ 16:46:
In uitzonderlijke gevallen kan Hitman Pro een knop niet vinden. In dat geval meld Hitman Pro dat de gebruiker zelf de knop even moet bedienen. Het probleem zit hem waarschijnlijk in de instellingen van de grafische kaart waar Hitman Pro niet mee overweg kan. Ik heb het probleem bij iemand eerder gezien maar kan het zo niet reproduceren.
Een collega van mij had dit ook en dat bleek aan zijn WindowsBlinds te liggen met een bepaald theme, toen ik de default xp theme koos werkte HitmanPro wel.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xsion
  • Laatst online: 25-04 20:38
een aantal features die ik nog zou willen zien:
support om te starten vanaf netwerk of silent te draaien via scheduler ofzo.
tevens mogelijkheid om de updates vanaf een netwerk share te benaderen zodat er geen internet verbinding nodig is.

verder zit er een bug in ad-aware onder windows 2000. waardoor deze zegt checkbox not found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrazi
  • Laatst online: 15-05 19:06
hmmmz, zal deze tool ook eens gaan testen. kom op mijn werk nogal veel in aanraking met spyware, en ben dus al wel bekend met de gebruikte tools...

feedfack krijg je natuurlijk ook... :)

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 19:30

radial

Watch out

Ben hier zeer over te spreken lekker alles in 1 tool, alleen toch een paar kleine opmerkingen:

- Zou het niet beter zijn alle software die geinstalleerd wordt onder de directory Hitman onder te brengen, dit te verduidelijking wat er allemaal geinstalleerd wordt.
- Logmogelijkheid, zodat later altijd nog even het log nagekeken kan worden wat er eventueel fout is gegaan.

Verder ga lekker door, goed en makkelijk stukje software. 8)

20xSF170s - ozo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-05 22:30

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

radial schreef op 20 oktober 2004 @ 21:37:
Ben hier zeer over te spreken lekker alles in 1 tool, alleen toch een paar kleine opmerkingen:

- Zou het niet beter zijn alle software die geinstalleerd wordt onder de directory Hitman onder te brengen, dit te verduidelijking wat er allemaal geinstalleerd wordt.
Hier ben ik ook wel voor, staat ook wat netter eigenlijk he ;) .
En je moet t wel een beetje 1 geheel laten he, t is jouw programma :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105774

Wub schreef op 18 oktober 2004 @ 14:58:

Bugje: Nadat Ad-aware gescand had en een aantal dingen had gevonden kon hijzelf niet het aanvinken om verder te gaan. Hij gaf dit netjes aan dat ik het zelf moest doen.
Dit is standaard bij de gratis versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Is een bug. Wat de Ad-Aware Pro versie kan, doet Hitman Pro met de freeware versie. In sommige situatie heb ik (bij enkele anderen) gezien dat Hitman Pro niet de juiste coordinaten kan vinden waar geklikt moet worden (Hitman Pro meldt dit dan). Maar ik zal eens kijken of dat kan fixen (moet ik het wel eerst kunnen reproduceren). Thanks for reporting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-05 20:19
mooie tool/initiatief :)

Ik heb recent met het programma The Cleaner buiten enkele trojans ook wat spyware kunnen verwijderen (als ik het me goed herinner). Is dat een optie om er ook in te verwerken? Omdat er ook een versie van McAffee Stinger inzit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

Misschien ben ik gewoon een goeie internetter :*)

Maar heb al een jaar geen last gehad van wat voor spam dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
HitManPro in Planet Download :)
Denk dat de bandbreedte nu snel op is :D

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127338

Het staat al op de To do-list, maar inderdaad mis ik een logfile. Je weet eigenlijk niet, wat Hitman heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Misschien dat er nog een optie bij kan dat Hitman Pro de pc herstart naar veilige modus en daar aan de gang gaat?

Of dat aan het begin wordt aangeraden om de pc opnieuw op te starten naar veilige modus en dan pas Hitman Pro te draaien?

Overigens:
Wat zijn je toekomstplannen met Hitman Pro? Ik zie nu een Paypal donatie geval, wat ik begrijpelijk vind, maar wil je er later ook echt geld aan verdienen? Juridisch gezien valt dat wat moeilijk, omdat je een schil rondom een aantal programma's hebt gemaakt enz enz.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het programma gedraaid, maar ik moet zeggen, dat er sprake is van een valse start (hoop ik). Ik heb na Hitman een gewone Adaware gedraaid en dat leverde 21 componenten op; die had Hitman dus laten zitten. Wat kan er aan de hand zijn geweest? Ook opmerkelijk was, dat Adaware meldde, dat de spywaredefinities, die op mijn HD stonden, van 13/9/2004 waren, terwijl ik vorige week nog een update had gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Idd, daar liep ik ook net tegenaan dat de normale Ad aware verklaarde dat de definities minstens 45 dagen oud waren, maar dat was duidelijk niet.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hitman Pro behoort de nieuwste update voor Ad-Aware automatisch te downloaden (indien dat was aangegeven in de GUI) en ook te gebruiken.
Maar wederom mensen met problemen met Ad-Aware via Hitman Pro.
Ik zal me er eens in verdiepen. Welke versie van Ad-Aware gebruiken jullie overigens? De versie in Hitman Pro of een eigen aangeschafte Professional (al moet dat ook gewoon werken).

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 122212 op 29-10-2004 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48468

Toppie ding hoor, nog even wel een opmerking:

- Een optie voor het verwijderen van history bestanden zoals de TEMP files en Temporary internet files zou wel leuk zijn.

Scheelt weer wat tijd tijdens het scannen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122212 schreef op 29 oktober 2004 @ 09:03:
Hitman Pro behoort de nieuwste update voor Ad-Aware automatisch te downloaden (indien dat was aangegeven in de GUI) en ook te gebruiken.
Maar wederom mensen met problemen met Ad-Aware via Hitman Pro.
Ik zal me er eens in verdiepen. Welke versie van Ad-Aware gebruiken jullie overigens? De versie in Hitman Pro of een eigen aangeschafte Professional (al moet dat ook gewoon werken).
Ter informatie doet het tooltje dat bij mij ook gewoon, gebruik gewoon de Adaware die met Hitman Pro gebundeld komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Aan novalue, gebruik je Windows 2000 of Windows XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122212 schreef op 29 oktober 2004 @ 10:01:
Aan novalue, gebruik je Windows 2000 of Windows XP?
Beide, heb meer dan 1 doos.

Mijn REF# van Adware: Reference Number : SE1R16 28.10.2004

Die heeft HMP(even afkorten hoor) gewoon netjes gedownload en gebruikt tijdens de eerste scan.

- Net getest, same deal voor de WIN2k doos.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 48468 op 29-10-2004 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt novalue.
Aan motrax en koolmees. Jullie hebben problemen Ad-Aware via Hitman Pro. Welk besturingssysteem gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111661

Zier er netjes uit, ik ben hem nu aan het draaien, dit bespaart zeker veel tijd.

Ideen:

- Zet een optie erin om toch hijackthis te draaien als hij de rest af heeft.
- Zet een optie erin om in veilige modes op te starten, en dan automatisch (indien mogenlijk) het programma erin op te starten (ook met hijackthis optie)
- Een waarschuwing linksboven in je scherm (ofzo) met dat je het beste ondertussen nix kan doen
- Een optie/tab die een lijst weergeeft met de processen die op dit moment draaien, waar je automatisch de 'standard winxp/2k' processen uithaald, zodat je all1 de 'onbekende' processen overhoud
- Een optie die hem automatisch in je opstarten zet
- Indien hij er nog niet in zit, mischien een idee om het programma automatisch naar een nieuwere versie te laten updaten, zonder opnieuw via de website te laten downloaden?

als sommige van updates erin zitten zal het zeker handig zijn voor kleine/middelgrote bedrijven, (iig hier :) ) het na een 1 malige install allemaal automatisch kan bij bijv het opstarten van de pc.

Ga zo door :)

Gigre

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 111661 op 29-10-2004 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 09:32
Goed bezig / initiatief :)

Gewoon ter informatie: ik heb het programma gisteren gedraait in Veilige Modus, het lekker zn gang laten gaan en alles werkte naar behoren :)

Hmm ik had daarna wel 1 rundll file error, maar dat heb ik altijd als ik adaware gedraaid heb. Ligt aan mezelf, iets met Wild Tangent ofsow. Hoor nu trouwens helemaal weer in orde te zijn, dmv Hijack This ;)

Ga zo door, hopelijk worden er wat tips van dit topic in de volgende versie(s) verwerkt :)

[ Voor 13% gewijzigd door Joster op 29-10-2004 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48468 schreef op 29 oktober 2004 @ 10:00:
[...]

Ter informatie doet het tooltje dat bij mij ook gewoon, gebruik gewoon de Adaware die met Hitman Pro gebundeld komt.
Dat advies is niet slecht, maar overeind blijft staan, dat er na de scan door een andere versie van Adaware nog 21 spywarecomponenten gevonden zijn.
Anoniem: 122212 schreef op 29 oktober 2004 @ 10:47:
Bedankt novalue.
Aan motrax en koolmees. Jullie hebben problemen Ad-Aware via Hitman Pro. Welk besturingssysteem gebruiken jullie?
Ik gebruik Windows XP Pro met SP2 en ik gebruik Adaware SE Professional versie 1.05.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Motrax schreef op 28 oktober 2004 @ 15:29:
Idd, daar liep ik ook net tegenaan dat de normale Ad aware verklaarde dat de definities minstens 45 dagen oud waren, maar dat was duidelijk niet.
13 september (zoals ik meldde) + 45 dagen = 28 oktober (gisteren dus). Erg opvallend. Dus Hitman heeft invloed op de bestaande installatie. Kan ook nergens een Adawaremap vinden, die door Hitman is aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127338 schreef op 29 oktober 2004 @ 13:43:
[...]

13 september (zoals ik meldde) + 45 dagen = 28 oktober (gisteren dus). Erg opvallend. Dus Hitman heeft invloed op de bestaande installatie. Kan ook nergens een Adawaremap vinden, die door Hitman is aangemaakt.
En nu weet ik het zeker. Ik heb eerst Adaware gedraaid met een update van de definities naar 28 oktober 2004. Daarna draaide ik Hitman en die geeft op een gegeven moment aan, dat die Adaware heeft uitgevoerd. Terwijl Hitman nog met andere zaken bezig is heb ik Adaware weer gestart en ja hoor: "uw definities zijn 46 dagen oud" = 13 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En toch nog een verzoek: is het mogelijk, dat Hitman de instellingen na afsluiten van het programma vast houdt? Als ik iets heb weggevinkt, moet ik dat de volgende keer weer doen. Zo staat standaard aangevinkt, dat de werkbalken van derden weggehaald worden. Als ik dat dus vergeet, ben ik mijn Googlebar en Gouden Gidsbar kwijt en die twee vind ik reuze handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Anoniem: 122212 schreef op 29 oktober 2004 @ 10:47:
Bedankt novalue.
XP SP2 met alle updates aan boord die verkrijgbaar zijn.

- Eerder had ik Ad-Aware geinstalleerd, Personal SE 1.05, datum definities weet ik niet, maar zeker niet 45 dagen oud.
- Vervolgens later Hitman Pro 1.6.3 (22 oktober 2004) geinstalleerd en gebruikt, nieuwe definities van Ad-Aware werden gedownload.
- Vervolgens later weer de 'losse' Ad-Aware gebruikt en de melding gekregen dat de definities oud waren.

In principe is het niet zo'n groot probleem, zover ik zie blijft alles wel werken (Hitman Pro en Ad-Aware los).

Is precies hetzelfde zoals Koolmees beschrijft.

Ik zie nu overigens ook op de website het volgende:
'Detectie voor oude versie van Ad-Aware toegevoegd - bij starten van Hitman Pro verschijnt een melding als er een setup met nieuwe basisbestanden beschikbaar is.'
Anoniem: 127338 schreef op 29 oktober 2004 @ 13:33:
Dat advies is niet slecht, maar overeind blijft staan, dat er na de scan door een andere versie van Adaware nog 21 spywarecomponenten gevonden zijn.
Bij mij zijn dat een stel cookies, meer niet. Dus geen ocx, dll, html bestanden enz.

edit:
@markloman:
Ik zal het morgen met de nieuwe versie proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door Motrax op 29-10-2004 23:07 ]

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-05 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

Mooi programma.

Ziet dit draadje nu pas en heb het echter nog niet geprobeerd omdat ik een bak met W2K3 heb. Imo word dat niet ondersteund of wel? Aangezien SpySweeper etc hier zoiezo al niet werkt....

Maar ga zo door !!! Echt gaaf :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Motrax en koolmees. Ik wil jullie probleem graag nabootsen om een potentieel probleem te repareren maar ik krijg jullie situatie niet geproduceerd. Zouden jullie Ad-Aware eens kunnen deinstalleren middels de Software applet in het Configuratie scherm. En kijk eens in jullie C:\Program Files\Lavasoft folder. Staan daar meerdere folders? Verwijder de inhoud van die map na uninstall van Ad-Aware en download de nieuwste Hitman Pro en start Hitman Pro dan eens. Nog steeds hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ik heb de handmatige installatie van Ad-Aware SE Personal 1.05 in de volgende directory staan:
C:\Program Files\Ad-Aware SE Personal
In deze directory valt het me op dat er defs.ref is en een defs.ref.old (kijk maar eens naar de datum):
Afbeeldingslocatie: http://www.student.hro.nl/0550449/plaatjes/installatie_ad-aware.jpg

Een andere installatie heb ik niet gevonden.

Ik ga nu even de boel deinstalleren en installeren enz.

- Er ging wat fout met een andere versie van Ad-Aware, dus nu gebruik ik alleen aawse.exe die met Hitman Pro meekomt (geen versie verschil dus).
- Handmatig Ad-Aware geinstalleerd in de de directory C:\Program Files\Ad-Aware SE Personal
- Geupdate naar nieuwste reference
- Vervolgens Hitman Pro Ad-Aware laten uitvoeren
- Er komt een icoontje naar Ad-Aware op het bureaublad bij (er stond er al 1) en beiden worden verwijderd
- Er wordt geen scan uitgevoerd van Ad-Aware (??)
- In de installatiemap staat het zelfde als het eerdere plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.student.hro.nl/0550449/plaatjes/pogin_2.jpg

- Ad-Aware klaagt dat de refs te oud zijn.
- Het lijkt wel of Hitman Pro alleen een installatie van Ad-Aware doorloopt (helpfile flitst voorbij en het icoontje op het bureaublad) en zeker geen scan.
- Defs.ref uit dir van Hitman Pro naar Ad-Aware gekopieerd.
- Ad-Aware werkt.
- Hitman Pro vervangt de nieuwe defs.ref (of alle bestanden) weer door wat er op het laatste plaatje staat en gaat niet scannen.

- Deinstallatie Ad-Aware
- Installatie Ad-Aware, maar nu default dir
- Ad-Aware klaagt dat refs te oud zijn
- Updaten, er is nu een nieuwe defs.ref en een oude defs.ref.old
- Hitman Pro laat Ad-Aware nu wel goed lopen en installeert niet eerst
- Defs.ref zijn wel van de Hitman Pro dir gekomen en zijn niet de oorspronkelijke

Het zit 'm dus in de installatie dir van Ad-Aware en hoe Hitman Pro hiermee omgaat, het lijkt erop dat Ad-Aware alleen maar opnieuw wordt geinstalleerd in de niet default dir, maar wordt niet opgestart en wordt ook niet nieuwe defs.ref gekopieerd.

[ Voor 84% gewijzigd door Motrax op 30-10-2004 13:07 ]

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb erg weinig toe te voegen aan hetgeen Motrax schrijft. Het verschil is, dat ik Adaware op een andere partitie heb staan, maar verder is het verhaal identiek: er wordt door Hitman niet gescand, wel wordt er een bestand aangemaakt met de extensie old. De zaak is wat mij betreft opgelost door domweg de Adawareversie van Hitman te gebruiken en geen andere.

Er zijn twee "hot" items, die ik al eerder heb genoemd: het logboek met gevonden spyware en andere ongein en het vast houden van de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb Hitman Pro bijgewerkt naar versie 1.6.5. Hitman Pro kijkt nu in de registry (Uninstall gegevens) waar Ad-Aware SE is geinstalleerd. De gemelde problemen zouden nu moeten zijn opgelost. Verder zijn nog een aantal andere verbeteringen opgenomen.
Op naar de volgende versie met nieuwe verbeteringen. En iedereen bedankt voor de input tot zover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mark, wil je nog ingaan op het vasthouden van die instellingen? Is dat een haalbare kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ga er zeker naar kijken. Het zat er ook ooit in toen ik de GUI helemaal zelf had geschreven in plaats van de huidige op basis van Inno Setup. Je kunt in ieder geval verwachten dat de optie er in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117277

Ik vind het een top programma.( zoals velen)
dat allereerst.
Toch zie ik tijdens de voortgang iets waar ik al mijn twijfels over had: wordt elk programma wel correct ge-update?

Ik zie in een vlaag bij Ad-aware 'Definitions file ': 15-10-2004
Terwijl toch echt de nieuwste van 05-11-2004 is.

Of mis ik ik nét het update scherm , wat daarna plaatsvindt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50426

Ad aware pro heeft volgens al tijden een probleem met updaten (die van mij haalt altijd een oude reflijst op).
Ik haal nu steeds handmatig de nieuwste reflist op.

Na het draaien van Hitman zag ik tot m'n schrik dat er 6000 regkeys bijgekomen waren.
Het blijkt om de IE protectie van SpywareBlaster te gaan die voor elke spywaresoort een aparte regkey installeert.
Je register groeit op die manier wel erg snel aan!
Een aparte mode voor wel verwijderen maar niets toevoegen zou wel handig zijn.

De uninstal laat nogal wat dingen staan, ligt waarschijnlijk aan de onderliggende programma's, maar Hitman Pro zou het eigenlijk wel moeten opruimen.

Toch petje af voor dit programma.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 50426 op 07-11-2004 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50426 schreef op 07 november 2004 @ 21:46:
Ad aware pro heeft volgens al tijden een probleem met updaten (die van mij haalt altijd een oude reflijst op).
Ik haal nu steeds handmatig de nieuwste reflist op..
Als ik Ad-aware handmatig start en update, haalt ie netjes de reference file van 05-11-2004 op.
Echter in de batch van Hitman pro zie ik 28-10-2004 staan...

Ben benieuwd wat de maker MArkloman er van denkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-05 23:15
Lijkt me een kei fijn programma
ga het thuis gelijk installeren
goed werk

Check dit en help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-05 22:30

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Anoniem: 117277 schreef op 08 november 2004 @ 11:49:
[...]

Als ik Ad-aware handmatig start en update, haalt ie netjes de reference file van 05-11-2004 op.
Echter in de batch van Hitman pro zie ik 28-10-2004 staan...

Ben benieuwd wat de maker MArkloman er van denkt..
zie vorige pagina (bijna onderaan) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm, het lijkt nu goed te gaan, 8-11-2004 als reference file.

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 117277 op 09-11-2004 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126051

x

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 126051 op 15-05-2011 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Betreft het updaten van Ad-Aware. De huidige versie Hitman Pro gebruikt ALTIJD de definities in zijn eigen folder. Dus als Ad-Aware SE nieuwere definities heeft dan Hitman Pro, dan overschrijft Hitman Pro altijd de nieuwere definities. In de nieuwe versie van Hitman Pro zit een extra check zodat gekeken wordt of de versie in de Ad-Aware SE folder groter zijn dan die van Hitman Pro zodat altijd het definitiesbestand met de grootste afmeting wordt gebruikt. De nieuwe versie van Hitman Pro met rapportage is versie 1.7.0 en zal voor het einde van dit weekend beschikbaar zijn.

Betreft de vraag waar Hitman Pro je nu tegen beschermd is simpel. Zoals in de GUI is te zien beschermd het je tegen bekende spyware installers. Dit wordt gerealiseerd door SpywareBlaster, Spyware Block List File en Spybot S&D. Hitman Pro zelf zorgt dat de DSO-exploit niet mogelijk is, kun je Install On Demand en browser-extensies van derden uitschakelen (werkbalken zoals Hotbar en MySearch) en HTML applicaties uitschakelen. Dit zijn allemaal passieve beschermingen - eenmaal ingesteld dan ben je beschermd. in Hitman Pro zitten geen actieve bescherming - er lopen geen extra taken die je helpt cookies en pop-ups te blokkeren (wat naar mijn mening ook niet echt noodzakelijk is omdat Windows XP SP2 een pop-up blokkering heeft en cookies niet een irritant karakter hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

x

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 126051 op 15-05-2011 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

x

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 126051 op 15-05-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Een aantal externe tools (o.a. Spybot) scanned in alle gebruikeraccounts (in ieder geval de bestanden). Ik zal eens kijken hoe het precies zit met alle tools.

En je kunt McAfee Stinger (en ook de andere tools) stoppen door de beschikbare Stop-knop van de betreffende tool te bedienen. Bedien daarna geen andere knoppen - Hitman Pro regelt de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij elke gebruiker vond ad-aware nieuwe spyware.
Ook vreemd is dat er na het inloggen bij 3 van de 4 gebruikers, een scherm van spysweeper opkomt met de mededeling om hem te kopen. Dit moet dan handmatig worden afgesloten. Hij was genesteld in de startup lijst. Na deze te hebben verwijderd bleef het scherm uiteraard weg,
Dit is toch niet de bedoeling, lijkt me.

Het enige wat ik had uitgeschakeld was Mcafee stinger en HTML applicaties.
Bij de eerste volledige scan was de stinger reeds een keer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:13

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Markloman ik heb een vraag. Eerst even een compliment geven voor je programma! .. Helemaal top!

Maar ik kom nu het volgende probleem tegen. Ik heb een computer met 3 verschillende partities . Windows XP is geinstalleerd op de f: partitie. Er staat nog een oude windows 2000 server versie op partitie c:. Op d: staat data.

Ik wil onder windows XP hitman pro installeren (op C: of op D: .. dit omdat F: alleen het systeem is) dit gaat goed alleen. Maar als ik hem start krijg ik eerst wel het scherm waar je aan moet geven wat je wilt (alleen beschermen of gewoon alles scannen) en daarna krijg ik de melding dat het pad niet is goed naar hitman pro en dat ik hem opnieuw moet installeren

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik heb het bovenstaande probleem nu eerst opgelost door het op F: installereen, maar het zou fijn zijn als hij het ook op een ander partitie kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 19:30

radial

Watch out

Na tot nu toe goed met Hitman Pro te hebben gewerkt, de nieuwste versie 1.7.0 geinstalleerd, dit gaat verder zonder problemen, maar het starten van Hitman Pro geeft op 1 vd 3 computers de volgende foutmelding:

Hitman Pro pad ongeldig. Verwijder Hitman Pro van uw computer en installeer het opnieuw.

Na dit verschillende keren geprobeerd te hebben blijkt het toch niet helemaal goed te werken. Op alle pc`s staat het op D geinstalleerd.

20xSF170s - ozo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Er zit een bug in de pad detectie. Ik lees in de meuktracker onsportieve berichten van mensen die lopen te klagen dat ik een blunder heb gemaakt en dat ik op school niet heb opgelet etc. maar zo simpel zit het probleem niet.
InnoSetup vult een entry niet in de Uninstall string. Daaruit haalt Hitman Pro het pad - al zet de gebruiker het bij wijze van op de maan dan zou mijn programma het nog moeten vinden. Maar omdat die entry niet is gevuld valt Hitman Pro terug op ee variabele ProgramFilesDir. Als daar Hitman Pro ook niet in staat dan verschijnt de melding dat Hitman Pro niet goed is geinstalleerd.
Vreemd genoeg heb ik deze code sinds de invoering van het variabele pad niet veranderd en zou het dus moeten werken. Persoonlijk hou ik van standaarden en heb ik verzuimd iets te testen wat eerder wel werkte. Maar om het verhaal kort te houden, ik plaats straks 1.7.1 online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49239

Markloman, goed werk.
Ik ben stagaire bij Multi IP in Hengelo, een automatiseringsbedrijf.
Hier hadden we een belangrijke computer van een bedrijf binnen die verschillende kuren had.
Een format was niet mogelijk. Ik had zonet je programma uitgeprobeerd en dus ook bij die machine.
Na het draaien van jou programma werkte alles weer uitstekend.

Bij deze dus onze complimenten, we zullen je programma vaker gaan gebruiken.

Mvg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Anoniem: 122212 schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:41:
Er zit een bug in de pad detectie. Ik lees in de meuktracker onsportieve berichten van mensen die lopen te klagen dat ik een blunder heb gemaakt en dat ik op school niet heb opgelet etc. maar zo simpel zit het probleem niet.
Dat is gewoon sneu. Ik vind het in ieder geval een top programma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Anoniem: 122212 schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:41:
InnoSetup vult een entry niet in de Uninstall string. Daaruit haalt Hitman Pro het pad - al zet de gebruiker het bij wijze van op de maan dan zou mijn programma het nog moeten vinden. Maar omdat die entry niet is gevuld valt Hitman Pro terug op ee variabele ProgramFilesDir. Als daar Hitman Pro ook niet in staat dan verschijnt de melding dat Hitman Pro niet goed is geinstalleerd.
Vreemd genoeg heb ik deze code sinds de invoering van het variabele pad niet veranderd en zou het dus moeten werken. Persoonlijk hou ik van standaarden en heb ik verzuimd iets te testen wat eerder wel werkte. Maar om het verhaal kort te houden, ik plaats straks 1.7.1 online.
Markloman je voor al niks van zulke lui aantrekken want die zijn het jouw programma niet waard :) Hey maar bedankt voor de update en ik laat je weten of ik nog iets tegen kom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 08:00
Heel goed initiatief! Ik ga 'm voortaan gebruiken bij al die geinfecteerde PC's van klanten. Mocht ik zaken tegenkomen, laat ik het weten.

Keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108689

Kon het zo snel niet vinden, maar moet ik bij een hele nieuwe release het programma opnieuw downloaden en installen of pikt een eerdere versie ook de laatste updates van het programma zelf (i.e. log) mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De Download updates functie werkt alleen de volgende onderdelen bij:
- Hitman Pro hoofdprogramma (ding wat alles voor je bediend)
- McAfee Stinger, Spyware Block List file, Ad-Aware en Spy Sweeper definities
- Hitman Pro Undo

Dus als je Download updates gebruikt ben je ook bij. Maar als er een nieuwe versie van een extern component uit is (bijvoorbeeld als een nieuwe Ad-Aware is verschenen) dan wordt het Ad-Aware programma niet automatisch bijgewerkt.
Echter, als de vereiste installer aanwezig is dan werkt Hitman Pro bijvoorbeeld Ad-Aware weer wel bij. Is de installer hiervoor NIET aanwezig dan wordt de gebruiker gewaarschuwd dat er een nieuwe Hitman Pro setup.exe beschikbaar is met de nieuwste installer.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste