Hitman Pro - Ultimate Spyware Removal Tool

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 10.842 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126051

Markloman, op de site staat: " Nieuw - Rapportage toegevoegd. Als Hitman Pro alle gevraagde acties heeft afgerond zal een rapport worden getoond. Dit rapport wordt bewaard in de Hitman Pro\Logs map. "

Ik kan hem nergens vinden ! Waar staat ie?
En, bij mij toont ie hem niet. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-06 21:38

radial

Watch out

Anoniem: 122212 schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:41:
Er zit een bug in de pad detectie. Ik lees in de meuktracker onsportieve berichten van mensen die lopen te klagen dat ik een blunder heb gemaakt en dat ik op school niet heb opgelet etc. maar zo simpel zit het probleem niet.

...
Maar om het verhaal kort te houden, ik plaats straks 1.7.1 online.
Het probleem is helemaal verholpen de installatie + het runnen loopt perfect, ik sta er toch elke keer weer versteld >:) van hoeveel spyware en nog aanwezig is.

En men moet niet zeuren als er een keertje iets niet 100% ineens werkt dat doet XP ook nog steeds niet na een paar jaar.

[ Voor 39% gewijzigd door radial op 17-11-2004 20:33 ]

20xSF170s - ozo

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-06 17:22
hey markloman zou je er ook een MSI file van kunnen maken?
zodat ik hem in mijn unattended CD en mijn RIS installatie kan gebruiken ?

Check dit en help mee!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 16:45

chromeeh

the Gnome

Misschien een wijze tip:

* Ad-Aware wel in Archives laten scannen
* Win 9x versie :?
* Windows System Retore in XP eerst uitzetten voor het scannen ;)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Na het draaien van Hitman Pro heb ik in internet explorer http://default.home als home page, en ik kan deze op geen enkele manier veranderen (heb er hijackthis ook al op losgelaten), komt dit door een van de gebruikte tools en zo ja, welk dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Doe zo verder marcloman! Hitman Pro is echt een goed programma.

Ik heb nog enkele suggesties:
- De interne update-functie van Spybot S&D durft het wel eens te laten afweten op een PC achter een proxy of een PC met veel spyware. Is het niet mogelijk om de update voor alle veiligheid ook eerst met dit bestand te laten doen?
- Is het mogelijk om Hitman Pro vanuit de command-line enkele opties mee te geven. Zo zou ik de taakplanner van mijn PC kunnen instellen om automatisch dagelijks een beperkte scan te laten doen en wekelijks een scan met meerdere opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Mijn probleem is ondertussen al opgelost, er bleek gewoon nog steeds een browser hijacker aanwezig te zijn, maar na nog een rondje hitman pro was het terug in orde. Dit was een van de vunzigste pc's die ik ooit gezien heb, Ad-aware vond 556 rotzakjes, spy sweeper nog eens 80 en 400 traces. Toen ik daarna Kaspersky erop losliet vond deze 67 virussen... Nu is dat bakje "clean as a whistle". Prima programma trouwens, hitman pro, ik zat daar al lang op te wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76161

Gebruik zelf oa. SpySubtract na het draaien van Hitman Pro. Dit programma vind naast Ad-Aware, Spybot S&D & SpySweeper ook nog genoeg andere troep.

Zie dit niet als commentaar op dit programma, maar gewoon als een eventuele aanvulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb AdAware PLUS gekocht. Na het draaien van Hitman is AdAware PLUS vervanngen door de Personal-variant. Ik wil echter dat HItMan de legale PLUS-versie gebruikt.

Kan ik hier iets aan doen?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76161

pven schreef op zondag 21 november 2004 @ 08:47:
Ik heb AdAware PLUS gekocht. Na het draaien van Hitman is AdAware PLUS vervanngen door de Personal-variant. Ik wil echter dat HItMan de legale PLUS-versie gebruikt.

Kan ik hier iets aan doen?
AdAware al eens uitgevinkt bij de opties? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 04-06 14:11
Wat een super programma zeg, echt mijn complimenten! Heel goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Anoniem: 76161 schreef op zondag 21 november 2004 @ 10:11:
[...]

AdAware al eens uitgevinkt bij de opties? ;)
Uiteraard, maar volgens mij gebruikt ie dan AdAware helemaal niet en ik wil juist dat HitMan AdAware wel gebruikt, maar dan de PLUS-versie.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

de installatie ging als een trein! het opstarten van het proggie en het scannen ging naar mijn idee ook goed; hij gebruikte de se pro 1.5 ipv de standaard versie...

ben nu bezig om de scans individueel per programma nogmaals uit te voeren...
hitman pro was te snel om zaken aan te vinken, kreeg dus het idee dat het niks verwijderd heeft... ik zie nu dat ad-aware se 1.5 klaar is en dat het aantal spyware hezelfde is gebleven als wat hitman pro tijdens zijn scan aangaf... dus mijn gevoel is jammergenoeg uitgekomen... nu de andere progs nog...

moet wel toegeven dat het om een systeem gaat dat zwaar bevuild is...

wel vind ik het raar dat hitman het rapport in IE wil genereren; IE is op dit systeem naar het land van de zielige klu-klu-clan verbannen!

had verwacht dat ie dat gewoon in Kladblok zou doen! hopelijk kan je dat nog aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Nope, helaas moet ik concluderen dat hitman alleen via Spybot S&D wat heeft verwijderd... individuele progs. hebben exact het aantal spyware gevonden... misschien iets om wat mee te doen... op zich is het idee GREAT!! denk wel dat het werkt, is alleen wat te snel met het binnenhalen van updates etc... je hebt de tijd niet om het programma toegang te verlenen als de firewall tussenkomt...

beter om alles stapsgewijs te laten uitvoeren en het wel in groepsverband te laten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122212

Topicstarter
Aan taXoudanT. Bij duizenden mensen werkt Hitman Pro goed en worden zwaar besmette systemen schoongemaakt door de externe tools. Dit kun je ook zien aan het log dat Hitman Pro genereert. Dit is op basis van de logs aangemaakt door de externe componenten.
Momenteel wordt Ad-Aware SE Plus niet ondersteund wat wellicht het probleem kan zijn. In versie 1.7.5 zit support voor Ad-Aware SE Plus. Deze versie komt deze week beschikbaar (ik ben nog aan het testen want ik heb nog veel meer verbeteringen toegevoegd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-06 20:09

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Heel net programma moet ik zeggen. Alles gaat lekker autmatisch zn gangetje, en ondertussen kun je een lekker bakkie koffie doen ;) .

2 kleine puntjes;
- ik zou het setup bestand op je website een andere naam geven, gewoon iets van hitmanpro met versienummer erachter.
[mierenneukmodus] ik had m bij iemand gedownload neergeplant, toen andere dingen gedaan en kon m toen niet meer zo snel terugvinden [/mierenneukmodus] ;)

- is het mogelijk om alle geinstalleerde programma's in 1 centrale directory te bundelen, en zowiezo alle programma's bij het 'geinstalleerde software' menu onder bijv. hitmanpro te zetten?
(het maakt t allemaal net iets overzichtelijker, zeker voor minder ervaren gebruikers)

voor de rest geen extra opmerkingen (tot nog toe :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMoUsYs
en markloman Wat denk je van een MSI'tje voor de UWCD ?

Check dit en help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axhind
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-04 12:47
Eerst en vooral: zalig programma! het is nu een pak gemakkelijker om een pc te checken, 1 druk op de knop en alles wordt schoongemaakt, waar ik vroeger alle programma's apart moest installeren en runnen.

Ik ben het echter wel eens met Pendaco, als alle programma's in 1 directory worden geïnstalleerd en de shortcuts ook in 1 mapje wordt alles een pak overzichtelijker.

Keep up the good work :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
Kan je voor de virusscanner ipv Stinger niet werken met de superDAT van MCAfee. Meer uitleg vind je in McAfee command line virusscanner

Deze scant op alle virussen, Stinger enkel op de bekendste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Aan WimB. Ik denk er over Trend Micro Sysclean op te nemen in Hitman Pro. McAfee Stinger gooi ik er dan uit.

Wie overtuigd me om toch voor McAfee SuperDAT te kiezen? Sysclean zag er erg degelijk uit.

BTW, Hitman Pro 1.7.3 heb ik net beschikbaar gesteld. Lots of fixes en de optie om de computer af te sluiten als Hitman Pro klaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGhi
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-05 20:36
Ik wil na een tijdje lezen toch even reageren in deze populaire thread. Buiten al het moois dat het tool biedt (vooral gemak) zijn er ook, meer in het algemeen, wat opmerkingen te maken.

- in ieder programma zitten bugs, dus ook in HitManPro. Dat betekent dus dat er meer bugs te overwinnen zijn dan bij gebruik van de afzonderlijke programma's
- er is geen garantie dat de HitManPro applicatie zelf geen ongewenste acties doet, al dan niet bewust. Voor zover ik gezien heb is het namelijk geen open source. Heeft de auteur al meer programma's uitgebracht zodat zijn reputatie hier een positieve draai aan kan geven? Zo niet, dan is toch enige voorzichtigheid geboden met het gebruik van de software. Voor thuisgebruik misschien nog niet zo ernstig, maar wel voor zakelijk gebruik (ik zie in de thread hier en daar mensen die het zakelijk lijken te gebruiken).

Vat het niet te zwaar op, het is gewoon even een kritische noot in deze verder bijna louter positieve thread.

Programmers don't die. They GOSUB without RETURN

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Omdat de thread zo positief is moet jij gewoon ff negatief doen? Vreemde reden... Heb je het al geprobeerd? Ik zie niet in dat je pc scannen met alle mogelijke freeware tooltjes echt schadelijk kan zijn voor je pc, in tegendeel zelfs...

Anoniem: 90284

Ik vind het een superprogramma en ik beveel het anderen ook aan. Nu kreeg ik de volgende reactie:
"Zo geweldig vind ik dit dus niet:-(((( , hitmanpro. Vanmiddag dit erop gezet, alles gescand en alle bestanden van mijn man en twee kinderen zijn verdwenen...

dus ik baal behoorlijk..."

Kan dit echt door hitman pro gebeurd zijn en hoe komen die bestanden weer terug? Ik weet nog niet wat voor bestanden het precies waren, hopelijk geen belangrijke data.

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Alles wat spyware removal tools vinden is daadwerkelijk ook rotzooi...
Echter het programma SpySweeper verwijdert ook sommige virussen, het kan zijn dat die bestanden besmet met een virus die SpySweeper heeft gevonden....

• BoGhi
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-05 20:36
Ranzy schreef op donderdag 25 november 2004 @ 17:21:
Omdat de thread zo positief is moet jij gewoon ff negatief doen? Vreemde reden... ...
Lees mijn argumenten zou ik zeggen.
Ik zie niet in dat je pc scannen met alle mogelijke freeware tooltjes echt schadelijk kan zijn voor je pc, in tegendeel zelfs...
Ieder programma kan zijn eigen dingen doen, dus niet de standaardtools die gebruikt worden maar de schil er omheen, zo moeilijk is dat niet in te zien lijkt me.

Programmers don't die. They GOSUB without RETURN

chromeeh schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:09:
Echter het programma SpySweeper verwijdert ook sommige virussen, het kan zijn dat die bestanden besmet met een virus die SpySweeper heeft gevonden....
Ja dat heb ik ook gezegd. Maar er zijn 3 accounts waar bestanden van verwijderd zijn, het bureaublad is leeg en de favorieten zijn weg. Ik heb haar om het log gevraagd, ben benieuwd, ik laat het hier nog wel even weten wat er gebeurd is. Markloman: ben jij dit al eerder tegengekomen?

MarkLoman,
Als je nog een beetje tijd over hebt :) zou je dan op de site uiteen kunnen zetten, wat bijvoorbeeld inhoud: HTA's uitschakelen, DSO-exploits, messengerservice.
Waar dient dit dan voor?

Anoniem: 55140

Ranzy schreef op donderdag 25 november 2004 @ 17:21:
Omdat de thread zo positief is moet jij gewoon ff negatief doen?
Men mag toch kritiek leveren, niet waar?
chromeeh schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:09:
Volgens mij zijn de meeste AS meer geneigd tot False Positives dan AVs.
Als je dan hoort dat een bepaalde AS je radmin - of andere RAT - pass verwijderd, dan heb je zelfs met een zeer gevaarlijke FP te maken.

Ik kan me zeker in BoGhi's notes vinden, iets waar meer mensen al eens over hadden mogen nadenken.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:46

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Nog een paar tips:
• Zorg voor in ieder geval ook een Engelstalige versie van de site.
• Als je de downloads aan kan, stuur eens een mailtje aan Wanda Sloan van de Bangkok Post (nadat je de Engelstalige versie klaar hebt).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Anoniem: 96160

@stage gebruiken we dit programma ook wel eens, wat ik persoonlijk onhandig vind:

Situatie: Spybot search and destroy en ad-aware zijn al geïnstalleerd

Ik installeer hitman pro, gebruik het en verwijder het. de reeds geintalleerde antispywarezut wordt dan weer verwijderd, kun je hiervoor een soort controle inbouwen ?

Topicstarter
Aan tuinkaboutertje. Bij uninstall van Hitman Pro wordt Hitman Pro Undo gestart. Hierin staan de externe componenten standaard al aangevinkt ook al had Hitman Pro ze zelf niet geinstalleerd. Als je dan ook op de knop drukt om ze te verwijderen dan haalt ie ze ook weg :)
Ze staan standaard aan omdat ik het handig vindt - mijn poging om een soort van zerofootprint te maken voor bijvoorbeeld kantoor computers. Clean and go. Misschien maak ik er nog detectie in maar een prio is het voor mij niet. Tenzij meerdere mensen er om vragen.

Aan Astrid. Ik zal eens kijken wat de externe componenten van Hitman Pro doen met gebruikersaccounts van andere accounts, als zich daar bestanden in bevinden die onder spyware vallen. Bedankt voor het melden overigens.

Graag gedaan!
Ga lekker door met je werk, het is een ideaal programma, vooral voor mensen die niet zo heel veel verstand hebben van wat spyware is en doet.

Ik wacht nog steeds op de logfile, want ik vind haar reactie veel te ongenuanceerd om er ook maar "iets" uit op te maken. Als jij ook interesse hebt in de logfile dan kun je mij dat laten weten via de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122212 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:22:
Aan Astrid. Ik zal eens kijken wat de externe componenten van Hitman Pro doen met gebruikersaccounts van andere accounts, als zich daar bestanden in bevinden die onder spyware vallen. Bedankt voor het melden overigens.
Ik heb 4 gebruiker accounts. Ik moet bij alle 4 Hitmanpro draaien. bij elk account komt hij verschillende spyware tegen. Ik heb bij de hoofdgebruiker 2 x achter elkaar Hitmanpro gedraaid, de 2 e keer vond hij niets meer en daarna bij een andere gebruiker Hitmanpro gedraaid, hier vond hij nieuwe spyware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-06 20:09

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

^ zit m dat niet gewoon in de troep die binnen wordt gehaald en in de tempery internet files map wordt gedoneerd? (of cookies?)

Ik zou anders niet weten hoe hij nieuwe spyware moet herkennen, aangezien je binnen de hoofdaccount ook de document en settings van de andere gebruikers meeneemt (als ze niet ook admin zijn tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 10:40

TommyGun

Stik er maar in!

Heb laatst gevraagd of 't ook onder W2K3 werkt maar kreeg ik helaas geen antwoord op. Zelf uitvogelen dus :D. Dit heb ik gedaan en ik moet zeggen, de nieuwste versie werkt per-fect op Windows 2003 Server Enterprise. Echt alle progsels die erin zitten gebakken werken perfect. Ik ben er dus zeer tevreden mee en dikke compliment dus van mij. Als ik geld had kreeg je wel wat via je Pay Pall maar aangezien ik maar een arm studentje ben van 15 ;)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Waarom gebeurt er niks meer na het scannen in Spybot? Er is niks gevonden, maar 10 minuten later staat het scherm er nog steeds. En het icon van Hitman toont "engine.exe line sleep(2000)". Vreemd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 19:18
Ik heb net hitman geinstalleerd en laten lopen, alleen hij loopt regelmatig vast. d.w.z. hij pauzeerd het script. Hoe kan dat?
Bij adaware gaat het mis. Hij doet niks meer, en als ik zelf verder ga door op ok te drukken gaat dat script op pauze. Of doe ik iets verkeerd?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 10:30

Strikie

Athletics

Ik heb gisteravond versie 1.7.3 geinstalleerd en hem gister 3 keer en vandaag 2 keer laten scannen.

Totaal geen problemen werkt perfect geen vastlopers of andere rariteiten , alle updates worden gedraait en bij het afsluiten word er een duidelijk post getoond.

Voor mij niets dan hulde _/-\o_

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pendaco schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 22:07:
^ zit m dat niet gewoon in de troep die binnen wordt gehaald en in de tempery internet files map wordt gedoneerd? (of cookies?)

Ik zou anders niet weten hoe hij nieuwe spyware moet herkennen, aangezien je binnen de hoofdaccount ook de document en settings van de andere gebruikers meeneemt (als ze niet ook admin zijn tenminste)
Documents en settings klopt volgens mij maar als een andere gebruiker inlogt, dan wordt er toch een apart gebruikers register geladen waar nog verwijzingen in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 18:28
Zou je alsjeblieft de filename van de exe file hitman_pro.exe of met versienummer in kunnen noemen? Met 15 files die setup.exe noemen in 1 dir schiet dat niet echt op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 07-06 16:39

Wildfire

Joy to the world!

Microkid schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 23:13:
Waarom gebeurt er niks meer na het scannen in Spybot? Er is niks gevonden, maar 10 minuten later staat het scherm er nog steeds. En het icon van Hitman toont "engine.exe line sleep(2000)". Vreemd.
Ik heb eergisteren bij iemand voor het eerst Hitman Pro gebruikt. Ook ik had last van dit probleem... er gebeurde gewoon niets meer. Toen heb ik het programma maar afgesloten en toen besloot Hitman Pro maar weer eens verder te gaan.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Het viel me net op dat Ad-Aware niet meer gewijzigde settings mee krijgt vanuit HitMan :?

Want je ziet de muis cursor netjes springen, alleen waar die heen springt is een loos stukje scherm :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:50
Toppie prog tot nu toe!

Ik zit hier een een bedrijf met 12000 pc's .. regelmatig veel spyware en zoekt dus nog een app. waarmee we ipv afzonderlijk de removers moeten installen alles in 1x kunnen doen zoals hitman. Ik weet het ... et is eigenlijk niet te doen om 12k pc's te onderhouden om alles individueel te installeren. zou eigenlijk remote ofzo moeten gebeuren maar daar zijn we nog niet uit ... :( iemand ideeen?

Kan hitman remote (bv. via novell) gelaunched worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130396

super prog, maar ik heb nog een paar toevoegingen voor je.

- Er is een zeer hardnekkige die heet switch, dat is een programma dat staat in software in het configuratiescherm. die zorgt er voor dat je startpagina veranderd naar een lokaal op de pc geplaatste website (met portal in de url).

- Misschien is het makkelijk om de temp dir leeg te halen, de temp internetfiles enz.

(er is een gratis prog dat heet crapcleaner die dit verwijderd)

ik ben nog aan het testen met je prog, tot nu toe veel lof, als ik meer opmerkingen heb hoor je het

keep up the good work

greetz mcmiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-BAS33
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 10:31
Prog is idd erg handig. _/-\o_
Is het al mogelijk om te updaten met een proxy(dat was ooit het plan, maar toen hoorde ik er niets meer over)?
Piksa schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:51:
Toppie prog tot nu toe!

Ik zit hier een een bedrijf met 12000 pc's .. regelmatig veel spyware en zoekt dus nog een app. waarmee we ipv afzonderlijk de removers moeten installen alles in 1x kunnen doen zoals hitman. Ik weet het ... et is eigenlijk niet te doen om 12k pc's te onderhouden om alles individueel te installeren. zou eigenlijk remote ofzo moeten gebeuren maar daar zijn we nog niet uit ... :( iemand ideeen?

Hebben jullie geen SMS server oid draaien? Dan kan je hem makkelijk uitdelen namelijk.
Anoniem: 130396 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:16:
super prog, maar ik heb nog een paar toevoegingen voor je.

- Er is een zeer hardnekkige die heet switch, dat is een programma dat staat in software in het configuratiescherm. die zorgt er voor dat je startpagina veranderd naar een lokaal op de pc geplaatste website (met portal in de url).

- Misschien is het makkelijk om de temp dir leeg te halen, de temp internetfiles enz.

(er is een gratis prog dat heet crapcleaner die dit verwijderd)
1. Dit is geen tekortkoming aan Hitman pro, maar aan ad-aware en de andere, het is hun taak om zulke dingen weg te halen.
2. Ik denk dat veel mensen niet graag hun cookies zien verdwijnen. En btw, ad-aware scant ze toch al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 21:50
C-BAS33 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:49:
Prog is idd erg handig. _/-\o_
Is het al mogelijk om te updaten met een proxy(dat was ooit het plan, maar toen hoorde ik er niets meer over)?

[...]

Hebben jullie geen SMS server oid draaien? Dan kan je hem makkelijk uitdelen namelijk.

[...]

1. Dit is geen tekortkoming aan Hitman pro, maar aan ad-aware en de andere, het is hun taak om zulke dingen weg te halen.
2. Ik denk dat veel mensen niet graag hun cookies zien verdwijnen. En btw, ad-aware scant ze toch al...
maar hij haalt ze niet weg zover ik kan zien ...

enne, sms?? zegt me niets. (nu zit ik niet op server nivo maar op 2de lijns helpdesk... maar ik ben wel diegene die zich kapot loopt omdat weer een pc spyware bevat en het loopt nu een beetje de spui-gaten uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hitman Pro heeft sinds versie 1.6 (17 oktober 2004) proxyserver-support.

Als in Internet Explorer bij menu Extra / Internet-opties, tabblad Verbindingen, knop LAN-instellingen en dan bij Proxyserver de gegevens zijn opgegeven dan plaatst Internet Explorer deze proxyserver-gegevens hier in het register:

"HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings", "ProxyEnable"
"HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings", "ProxyServer"

Als ProxyEnable op 1 staat dan gebruikt Hitman Pro de waarde bij ProxyServer om bestanden te downloaden van het Internet. Bij mij op de zaak werkt het prima (ISA Server 2004).

Wat niet werkt is als men zich handmatig moet aanmelden op de proxyserver.

Indien iemand suggesties heeft voor verbeteringen betreft proxyserver, stuur mij een e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Ik heb na het runnen van deze tool ineens een vreemd probleem met het inloggen op onze webserver.

Normaal is het zo dat ik inlog en na afsluiten van mijn browser en opnieuw opstarten moet ik wederom opnieuw inloggen, echter nu blijf ik ingelogd!

Dit is alleen met IE het geval. Wijzigt hitman bepaalde instellingen die hiervoor verantwoordelijk kunnen zijn?

--EDIT
na een restart lijkt het niet meer voor te komen B)

[ Voor 9% gewijzigd door marko77 op 01-12-2004 10:44 ]

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-05 22:10
Ik krijg een execpetion error van SPYBOTSD.exe in windows 2003. Iemand enige idee?

Verder een top proggie, behalve dit probleem ben ik onder Windows XP geen enkel probleem tegengekomen.

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104930

Gezien er vaak nieuwe versies van Hitman Pro te downloaden zijn vroeg ik mij het volgende af: moet ik eerst de oude versie uninstallen voordat ik de nieuwste installeer of kan ik de nieuwste gewoon "eroverheen" installeren of nog beter: kan Hitman Pro zichzelf tot de nieuwste versie updaten?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 104930 op 06-12-2004 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Versie 1.7.4 is beschikbaar. Met vele verbeteringen en aantal nieuwe functies.

Op de vraag of je eerst de door jezelf geinstalleerde Ad-Aware en Spybot moet verwijderen: nee. Hitman Pro maakt gebruik van de aanwezig versies. De freeware versies van de ondersteunde externe componenten (Ad-Aware, Spy Sweeper, Spybot, SpywareBlaster) worden door Hitman Pro bijgewerkt. Hitman Pro werkt ook alle definities bij zodat je niet telkens handmatig de updates hoeft te downloaden. Zie ook de website van Hitman Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-06 19:01
feature request.
username en password kunnen ingeven voor proxy server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-05 16:19

Cramthabam

Leef en laat leven

Klein foutje in de laatste versie tegengekomen. Ik dacht ik ga de pc van moeders maar eens nakijken. Beetje onderhoud aan het netwerk kan geen kwaad. Dus ik installeer hitmanpro en laat het draaien. Bij de eerste run miste ik adaware. Toen viel mij op dat er een venster van adaware in beeld was die je met eerste keer opstarten of zo krijgt. Hitmanpro kon hierdoor adaware niet starten maar liep daarna wel gewoon door met spysweeper. Als het een tweede keer draait dan gaat het wel goed want dan komt dat venster van adaware niet meer te voorschijn. Lijkt me toch een hinderlijk bugje ivm. de clean en go gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 16:04
Cramthabam schreef op woensdag 08 december 2004 @ 08:44:
Klein foutje in de laatste versie tegengekomen. Ik dacht ik ga de pc van moeders maar eens nakijken. Beetje onderhoud aan het netwerk kan geen kwaad. Dus ik installeer hitmanpro en laat het draaien. Bij de eerste run miste ik adaware. Toen viel mij op dat er een venster van adaware in beeld was die je met eerste keer opstarten of zo krijgt. Hitmanpro kon hierdoor adaware niet starten maar liep daarna wel gewoon door met spysweeper. Als het een tweede keer draait dan gaat het wel goed want dan komt dat venster van adaware niet meer te voorschijn. Lijkt me toch een hinderlijk bugje ivm. de clean en go gedachte.
Heb hem gister ook gedraaid en had dat probleem niet, wat ik wel had is dat spysweeper bij de 1st run niet up to date was.
Nadat hitmanpro klaar was startte ik spysweeper handmatig op en kon de definitions updaten waarna er nog wat achtergeleven troep werd gedetecteerd.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:06

NoTimeRemains

I know

Anoniem: 122212 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 09:36:
Versie 1.7.4 is beschikbaar. Met vele verbeteringen en aantal nieuwe functies.

Op de vraag of je eerst de door jezelf geinstalleerde Ad-Aware en Spybot moet verwijderen: nee. Hitman Pro maakt gebruik van de aanwezig versies. De freeware versies van de ondersteunde externe componenten (Ad-Aware, Spy Sweeper, Spybot, SpywareBlaster) worden door Hitman Pro bijgewerkt. Hitman Pro werkt ook alle definities bij zodat je niet telkens handmatig de updates hoeft te downloaden. Zie ook de website van Hitman Pro.
dus als ik adaware PRO geinstalleerd heb dan maakt MHP gebruik van de PRO versie.
mss is het handig om een keuze te zetten FREE of PRO versie.

En hoe werkt het nu met updaten van de progjes? Moet je dat handmatig doen of gaat dit (met een klikje) automagisch?

[ Voor 8% gewijzigd door NoTimeRemains op 08-12-2004 10:17 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
HIValicious schreef op woensdag 08 december 2004 @ 10:16:
[...]

dus als ik adaware PRO geinstalleerd heb dan maakt MHP gebruik van de PRO versie.
mss is het handig om een keuze te zetten FREE of PRO versie.

En hoe werkt het nu met updaten van de progjes? Moet je dat handmatig doen of gaat dit (met een klikje) automagisch?
Dat gaat automagisch ,maar nog niet helemaal vlekkeloos want spysweeper is niet up to date merkte ik wel.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

adaware wordt die wel geupdate?
want ik heb nou via download.com een nieuwe ref file er in geknikkerd. die was nieuwer dan die er in stond.

even een requestje: zou dit allemaal ook op de achtergrond kunnen gebeuren? zodat ik niet constant die beelden zie... maar alleen op het eind die samenvatting van het gebeuren

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Ik kreeg dit te zien na het opstarten van hitman pro:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/Ranzyman/Hitmanpro%20error.jpg

Maar toen ik op retry klikte werkte het wel gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
markloman?
Is er een reden waarom er niet op YES wordt geklikt bij het draaien van spysweeper als hij vraagt om de definitions te updaten?
Als ik achteraf na het draaien van een standaard Hitmanpro clean het programma Spysweeper opstart en update zijn er altijd nieuwere definities oftewel hij scant niet met de nieuwste definities onder Hitmanpro.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
Coolwebsearch blijft moeilijk te verwijderen, zelfs met Hitman Pro. Hopelijk is de nieuwe CWShredder 2.1 krachtiger tegen de nieuwe Coolwebsearch-varianten. Ik hoop hem iig snel terug te vinden in Hitman Pro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmace
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07-2022
Toppie prog tot nu toe!

Dumpen op een netwerkshare en starten vanuit een startup-script?

>Select * FROM users WHERE clue > 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Toppie prog tot nu toe!

Pestpatrol Corporate Edition

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104930

En als je Firefox in plaats van IE gebruikt?
Anoniem: 122212 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 00:03:
Hitman Pro heeft sinds versie 1.6 (17 oktober 2004) proxyserver-support.

Als in Internet Explorer bij menu Extra / Internet-opties, tabblad Verbindingen, knop LAN-instellingen en dan bij Proxyserver de gegevens zijn opgegeven dan plaatst Internet Explorer deze proxyserver-gegevens hier in het register:

"HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings", "ProxyEnable"
"HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings", "ProxyServer"

Als ProxyEnable op 1 staat dan gebruikt Hitman Pro de waarde bij ProxyServer om bestanden te downloaden van het Internet. Bij mij op de zaak werkt het prima (ISA Server 2004).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

REQUEST! :P
-een update van alle programma's;
-update van de definities;
-silent install;
-silent uitvoeren;
-schedular;
-cookies, offline bestanden en history, evt de adresbalk history deleten (als extra optie)

verder ben ik tevreden!

Afbeeldingslocatie: http://home.skyaccess.nl/d2tip446/smilie/cheer.gif :* Markloman :* Afbeeldingslocatie: http://home.skyaccess.nl/d2tip446/smilie/cheer.gif

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25556

Allereerst: Mooi progje!

Ten tweede.. als ik 'm start vraagt hij netjes of alle vensters van IE gesloten moeten worden. Ik wilde eerst deze draad aflezen, dus liet de vraag even staan. Na pak-m-beet 5 seconden sloot hij alsnog mijn IE ongevraagd af. Klein bugje, maar niet netjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Aan De Generaal. Dat is geen bug, dat is by design. Overigens doet Hitman Pro dat niet na 5 seconden maar na 30 seconden. Als je niet binnen 30 seconden reageert dan sluit Hitman Pro alle Internet Explorer processen af. Zeg je Annuleren dan wordt Hitman Pro afgebroken.
Deze 30 seconden heb ik ering gebouwd zodat hitmanpro met de schakeloptie /silent kan worden uitgevoerd zodat je het aan Geplande taken kunt toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nofi, maar dat is verkeerd design :P

Hij VRAAGT mij of hij de vensters mag sluiten. Dan moet hij dat niet alsnog doen als ik geen ja antwoord binnen 30 seconden. Stel dan de vraag niet, maar deel het gewoon mede..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMoUsYs
hey markloman ik zit hier gewoon op een @home kabel verbinding en HMP zegt dat hij geen direkte internet verbinding heeft.
Ligt dit aan een spyware/adware of is er iets anders aan de hand ?
ik gebruik versie 1.7.4 de laatste nieuwe dacht ik

Check dit en help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129750

pak hitman deze update automatisch mee http://www.tweakzone.nl/downloads/7672 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49530

Inmiddels staat versie 1.7.5 op de website, maar helaas geen changelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
ff domme opmerking is het niet altijd veel beter hitman de 1e keer in veillige modus te draaien vooral als je zekerweet dat er veel shit op de pc staat ????
of is dat niet echt nodig ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

ff domme opmerking is het niet altijd veel beter hitman de 1e keer in veillige modus te draaien vooral als je zekerweet dat er veel shit op de pc staat ????
of is dat niet echt nodig ???
Ik zou hem wel in veilige modes laten draaien. Hij vind dan namelijk meer dan als je zonder veilige modes hebt.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Coldcat schreef op woensdag 15 december 2004 @ 11:19:
[...]

Ik zou hem wel in veilige modes laten draaien. Hij vind dan namelijk meer dan als je zonder veilige modes hebt.
Klopt omdat sommige spyware standaard programma's zoals Ad-Aware simpelweg killen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Net een nieuwe versie maar helaas niet de nieuwe cwshredder erin die al online staat: meuktracker: CWShredder 2.12 ;(

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-06 16:31
In veilige modus kan hij geen updates draaien.... ook niet echt handig lijkt me.
Als je een beetje handig bent: hijackthis draaien in veilige modus, en op die manier de heftigste dingen verwijderen.
Vervolgens weer 'normaal' opstarten en hitman pro draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04 19:24
BaSsDruM schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:43:
In veilige modus kan hij geen updates draaien.... ook niet echt handig lijkt me.
Als je een beetje handig bent: hijackthis draaien in veilige modus, en op die manier de heftigste dingen verwijderen.
Dat is voor ons leuk, maar voor simpele users is hijackthis een laatste actie lijkt me B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
BaSsDruM schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:43:
Wat dacht je van "Veilige modus met netwerkondersteuning" ? :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04 19:18
ParaNoiMia schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:59:
[...]

Dat is voor ons leuk, maar voor simpele users is hijackthis een laatste actie lijkt me B)
Ik denk wel dat het erg lastig word om met Hijackthis de "goede" regels eruit te halen, aangezien het er zoooo veeel kunnen zijn is het onmogelijk (denk ik) om alles eruit te filteren.

Maar goed werk van Mark Loman

Ik persoonlijk heb net E 3.50 gedoneerd, ik denk dat wel meer mensen zo'n bedrag kunnen missen, en dat er ook wel meer mensen zijn met internet bankieren :-P check site voor rekening nummer www.hitmanpro.nl

Als iedereen nou een kleine bijdrage doet kan dat bedrag aardig oplopen, wat denk ik in het voordeel is van elk spyware slachtoffer en de slachtoffers die de spyware eraf moeten halen ;-)

[ Voor 5% gewijzigd door Maxxi op 17-12-2004 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMoUsYs
Het is een heel mooi programma
maar ik zit nog steeds te kijken naar een manier om hem unattended mee te installeren
hoe doe ik dit Markloman

Check dit en help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Markloman kan in de aankomende dagen ook nog een donatie van mij verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Unattended / silent install van Hitman Pro:
http://www.antispywareoff...orum/showthread.php?t=432

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een aantal serieuze en ervaren mensen die onderdelen voor Hitman Pro 2.0 willen testen. Kijk op www.hitmanpro.nl voor mijn e-mail adres en zet in het bericht onderwerp betatest.

Nieuwe functies in Hitman Pro 2.0 (op dit moment):
  • Rapportage is uitgebreider
  • McAfee VirusScan command line scanner met rapportage (is op basis van sdatxxxx.exe)
  • Schijfopruiming over alle gebruikersaccounts
  • Nieuwe Internet downloader zodat altijd de nieuwste updates worden gedownload (in Windows 2000 loopt de huidige updater op sommige systemen vast)
  • Installatiepakket is excl. updates en setup onderdelen van externe componenten (deze worden nu altijd gedownload van de officiele sites, om copyright claims van de fabrikanten te voorkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat betreft donaties.. ik weet niet of dat wel zo verstandig is, ook voor markloman..

Wat hij doet is namelijk wel illegaal, hij schendt de verschillende licenties van een aantal applicaties. Daarnaast zijn het de makers van _die_ programma's die het daadwerkelijke werk doen.. Markloman maakt er alleen een afstandsbediening voor (wel een verdomd handige, daar niet van _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij stopt HitmanPro bij Webroot Spysweeper. Het scherm blijft staan dat de demo/trial periode over is en dan moet ik zelf Spysweeper afsluiten. HitmanPro gaat dan niet meer verder.
Het icoon blijft wel in de taakbalk staan. Wat kan ik hieraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 03:02
Klopt het dat vage sites onder het tabje privacy van Iexplorer geblocked worden. En bij het tabje beveiliging bij websites met beperkte toegang staat ongeveer het zelfde als privacy.

Maar klopt het dat het programma dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Wat is er nieuw
1.7.5 (15 december 2004)

Verbeterd - Spy Sweeper kan sinds de nieuwe definities met deze melding komen: "Unexpected Spy Category while inserting spyware into treeview". Hitman Pro kan nu overweg met deze melding.
Bijgewerkt - Definities van Ad-aware, Spy Sweeper, SpywareBlaster en Spyware Block List in het installatiepakket. CWShredder is niet bijgewerkt omdat de fabrikant van CWShredder de GUI heeft aangepast en er geen aanknopingspunten zijn om status van het programma uit te lezen.
Om ervoor te zorgen dat je die License Agreement niet te zien krijgt hoef je alleen maar het volgende te importeren in het register voordat je CWShredder gaat draaien:

Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\InterMute]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\InterMute\CWShredder]

Als je dat doet dan kun je wel de nieuwste CWShredder toevoegen in HitmanPro.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55140

Het lijkt mij niet helemaal de bedoeling dat je de EULA niet te zien krijgt?
Daar zal InterMute niet al te blij van worden denk ik zo.

Alsof Hitman Pro qua EULA gebeuren niet al twijfelachtig genoeg is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Anoniem: 55140 schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:45:
Het lijkt mij niet helemaal de bedoeling dat je de EULA niet te zien krijgt?
Daar zal InterMute niet al te blij van worden denk ik zo.

Alsof Hitman Pro qua EULA gebeuren niet al twijfelachtig genoeg is. :X
Mja das misschien waar maar zo kun je tenminste wel de nieuwste versie integreren en zeg nou zelf, 99% van de gebruikers klikt toch gelijk op i accept net als met alle standaard spyware crap :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122212 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 12:36:
Nieuwe functies in Hitman Pro 2.0 (op dit moment):
  • Rapportage is uitgebreider
  • McAfee VirusScan command line scanner met rapportage (is op basis van sdatxxxx.exe)
  • Schijfopruiming over alle gebruikersaccounts
  • Nieuwe Internet downloader zodat altijd de nieuwste updates worden gedownload (in Windows 2000 loopt de huidige updater op sommige systemen vast)
  • Installatiepakket is excl. updates en setup onderdelen van externe componenten (deze worden nu altijd gedownload van de officiele sites, om copyright claims van de fabrikanten te voorkomen)
Zelf heb ik een vroege versie 2.0 beta even mogen testen, en kan vertellen dat 'ie bij mij niet meer zoals eerst vastloopt op Windows 2000. CWshredder 2.12 zit erin. Schijfopruiming onder alle gebruikersaccounts is ook een goede optie die de scantijd ontzettend verkort, alleen helaas werkt deze optie nog niet foutloos. Een mailtje met een andere manier hiervoor is onderweg naar Mark. Ook ben ik zeer tevreden over de uitbreidingen aan het log.

Vraag me niet om deze versie, hij is nog niet geschikt voor verspreiding

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 49530 op 29-12-2004 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Anoniem: 49530 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 17:17:
[...]

Zelf heb ik een vroege versie 2.0 beta even mogen testen, en kan vertellen dat 'ie bij mij niet meer zoals eerst vastloopt op Windows 2000. CWshredder 2.12 zit erin. Schijfopruiming onder alle gebruikersaccounts is ook een goede optie die de scantijd ontzettend verkort, alleen helaas werkt deze optie nog niet foutloos. Een mailtje met een andere manier hiervoor is onderweg naar Mark. Ook ben ik zeer tevreden over de uitbreidingen aan het log.

Vraag me niet om deze versie, hij is nog niet geschikt voor verspreiding
Hmmm, had me ook aangemeld als beta-tester en zou nog van hem te horen krijgen wanneer die versie beschikbaar was maar verder nog geen enkel bericht gehad.
Markloman ?? (teveel aanmeldingen oid)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Occy74 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 20:00:
[...]
Hmmm, had me ook aangemeld als beta-tester en zou nog van hem te horen krijgen wanneer die versie beschikbaar was maar verder nog geen enkel bericht gehad.
Markloman ?? (teveel aanmeldingen oid)
Dat klopt, maar Mark had deze versie in een open directory op z'n site staan. Na mijn aanwijzingen heeft hij dit natuurlijk snel gecorrigeerd. Dit is nog niet de versie die wij als beta-testers te testen krijgen, daar is het nog niet klaar voor. Trouwens Mark is nog tot begin volgend jaar op vakantie, zoals 'ie ook al op z'n site meld. Maar datgene wat ik dus al stiekem heb gezien, wekt hoge verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Anoniem: 49530 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:57:
[...]

Dat klopt, maar Mark had deze versie in een open directory op z'n site staan. Na mijn aanwijzingen heeft hij dit natuurlijk snel gecorrigeerd. Dit is nog niet de versie die wij als beta-testers te testen krijgen, daar is het nog niet klaar voor. Trouwens Mark is nog tot begin volgend jaar op vakantie, zoals 'ie ook al op z'n site meld. Maar datgene wat ik dus al stiekem heb gezien, wekt hoge verwachtingen.
ah zo, stiekem sneupen op open dirs he? :)

Systeem Specs

Anoniem: 127338

Mark op vakantie? Ik kan zijn site niet meer benaderen (krijg de beroemde white page). Mijn laatste versie (1.6.3) kan niet updaten (zegt dat er geen internetverbinding is, maar die is er wel) en er wordt geen logbestand meer aangemaakt.

Probeer deze direct link eens, het klinkt alsof je Hitman Pro hard nodig hebt:
http://members.home.nl/mloman/hitmanpro175.exe

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 49530 op 30-12-2004 17:30 ]

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-06 09:31
Anoniem: 127338 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 16:20:
Mark op vakantie? Ik kan zijn site niet meer benaderen (krijg de beroemde white page). Mijn laatste versie (1.6.3) kan niet updaten (zegt dat er geen internetverbinding is, maar die is er wel) en er wordt geen logbestand meer aangemaakt.
Je ISP? XS4ALL?
Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
komt er nog ondersteuning voor win98 ?

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122403

Goed progje

Ik heb er laatst een hele boekhouding mee kunnen redden bij een klant.
En idd wanneer komt de ondersteuning voor win9X?

Keep up the good work m8.

Butt0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Nee, hoogstwaarschijnlijk géén win9x ondersteuning. Van het forum van hitmanpro.nl:
Orgineel gepost door Mark Loman
Hitman Pro vereist Windows XP of Windows 2000. En een Windows 98 of Windows Me versie is niet gepland. Dit staat ook duidelijk op de website aangegeven.

Een versie bouwen voor de Windows 9x core brengt 1 groot probleem met zich mee: de vele vragen richting mijzelf. Een door spyware overspoeld systeem raakt instabiel tijdens het verwijderen van deze spyware en Hitman Pro zal waarschijnlijk de schuld krijgen. Ik heb er expres voor gekozen om Windows 9x niet te ondersteunen.
Scheelt ook een heleboel programmeerwerk want de Windows 9x core (de opbouw van het besturingssysteem zogezegd) is heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na het draaien van hitman doet het spamprogramma (Spamihilator) het niet meer bij iedereen. Nog tips?

N.B. opgelost door Stinger niet meer te runnen... ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 90284 op 04-01-2005 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117277

Ik zag dat het al eerder genoemd werd..
Maar ik adviseer ook bij hardnekkig spyware problemen Hitman Pro eerst in normale modus te draaien om te updaten en vervolgens in veilige modus te draaien

Mijn ervaring bij een vriend was nl dat in normale modus de zooi niet weg wilde, allemaal foutmeldingen. Na veilige modus waren we er af ( Ging om ' searchmiracle ') :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste