Hoofdcategorieën
Topicacties

Hitman Pro - Ultimate Spyware Removal Tool

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 25 februari 2002

In geval van een breedband internetverbinding zou je gelijk kunnen kiezen voor veilige modus met netwerkondersteuning, dan kan 'ie ook gelijk z'n updates downloaden.

Let er wel op dat Hitman Pro eigenlijk alleen maar resoluties van 800x600 en hoger ondersteund en dat je dus sommige dingen handmatig moet klikken in lagere resoluties

Houz74 wijzigde dit bericht 06-01-2005 22:15 (37%)

LianLi PC-65B, MSI 845E Max2 BLR, P4 1.6A@2.8Ghz 1.7v Alpha 8942, Logitech Cordless Desktop Optical, Wallmounted AG Neovo X-174 TFT

Ik rem NIET voor admins...
Reg. datum: 31 augustus 2003

Misschien kun je MS antispyware erin zetten :)

[url=http://specs.tweak.to/13146][b]Specs[/b][/url]

It's a Henry!
Reg. datum: 10 mei 2002

quote:
DJChristiaan schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 21:31:
Misschien kun je MS antispyware erin zetten :)

tis nog beta he ;)

Hij ziet zelfs kazaa als spyware..

3210 | J5 | 3330 | T200 | T68i | 6610 | 6230 | 6170 | 6230i | 3120 | S200 | 6233 | 6300 | E51

AV researcher

* Schouw heeft wat geruchten gehoord.

De Anti-Spyware vendors hebben hitman pro 'ontdekt' en zijn er niet allemaal even blij mee.

Wat ik daar ook nog over gehoord heb is dat markloman niet reageert op hun mails.

[subtiele hint]
Als markloman zeker wil weten dat hij een serieus probleem gaat krijgen, moet hij vooral doorgaan met niet reageren.
[/subtiele hint]

Loudness overcomes reason

officieel ele fan :*

Vandaag even getest op een aantal verschrikkelijke pcs :)

En het resultaat was echt veel beter dan verwacht.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Reg. datum: 05 september 2000

quote:
Schouw schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 21:02:

De Anti-Spyware vendors hebben hitman pro 'ontdekt' en zijn er niet allemaal even blij mee.

Wat ik daar ook nog over gehoord heb is dat markloman niet reageert op hun mails.

[subtiele hint]
Als markloman zeker wil weten dat hij een serieus probleem gaat krijgen, moet hij vooral doorgaan met niet reageren.
[/subtiele hint]
Hmm da's niet zo mooi..
En mochten de geruchten kloppen dan zou het zeker niet slim zijn om niet te reageren nee..

Reg. datum: 03 januari 2005

Weet iemand waneer hitmanpro 2.0 te downloaden is??

Xylomedia.nl

Reg. datum: 05 september 2000

quote:
Xylo schreef op zondag 09 januari 2005 @ 09:47:
Weet iemand waneer hitmanpro 2.0 te downloaden is??
Heb mezelf opgegeven als beta-tester voor versie 2.0 bij Markloman en heb nog niks van hem gehoord dus zal nog wel ff duren.

En als de geruchten van Schouw kloppen moet ik nog maar eens zien of er ooit wel een 2.0 versie komt..

Reg. datum: 28 oktober 2004

quote:
Inderdaad, XS4All. Maar de site is nu wel bereikbaar. En met dank aan Houz74 voor de andere link.

quote:
Schouw schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 21:02:

[subtiele hint]
[/subtiele hint]
Mark is een tijd lang off-line geweest tijdens zijn vakantie, dat verklaart misschien een hoop. Welke problemen hebben de vendors met Hitman Pro ? Versie 2.0 zal zelf geen pakketten meer bevatten, maar deze van de officiele website's downloaden. Het zal nog wel even duren voordat versie 2.0 aan de beta-testers gegeven zal worden.

LianLi PC-65B, MSI 845E Max2 BLR, P4 1.6A@2.8Ghz 1.7v Alpha 8942, Logitech Cordless Desktop Optical, Wallmounted AG Neovo X-174 TFT

AV researcher

quote:
Houz74 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 16:00:
[...]

Welke problemen hebben de vendors met Hitman Pro ?

Lijkt je dat niet een kwestie tussen Mark en de betreffende vendors?
Ik zie niet in wat jij daar mee van doen hebt, maar zoals ik al zei, het zijn geruchten.

Als ik bij de betreffende vendors had gezeten, was hitman pro waarschijnlijk al niet meer.
Ik zie weldegelijk de problemen die vendors met hitman pro kunnen hebben,

En let's face it, zodra er juridische stappen ondernomen worden zal Mark waarschijnlijk gedwongen zijn zich bij de eisen van de vendor(s) neer te leggen omdat hij waarschijnlijk de centen voor de rechtzaak(en) niet kan ophoesten.

In dat opzicht zelfs pech voor Mark dat de vendors er pas zo laat bij zijn, inmiddels hebben ze zéker een poot om op te staan.

Maar het lijkt me niet dat dit een 'juridisch speculeer' draadje moet gaan worden. :)

Loudness overcomes reason

Reg. datum: 30 augustus 2004

Waarom maken jullie je druk om juridische zaken? Ten eerste heeft niemand nog contact met mij opgenomen dus die geruchten zijn allemaal bullshit. Ten tweede heb IK contact gezocht met de verschillende bedrijven. Zo heb ik van Webroot meer dan toestemming om Spy Sweeper op te nemen in Hitman Pro.

http://www.hitmanpro.nl/

Dell rules

hey markloman wanneer krijgen wij HMP v2.0 beta te zien ?
kan haast niet wachten
Reg. datum: 16 december 2004

[edit]

fout... antwoord al gevonden

LasP80 wijzigde dit bericht 10-01-2005 16:25 (86%)

Michael Baysplosions!!!
Reg. datum: 15 september 2002

En weer open. \o/

Ook maar gelijk m'n eigen bevindingen van het programma. :)

Hmm, ik ben het nu aan het testen, maar het gaat me iets te snel om te volgen. :X In het begin worden er wat nieuwe updates gedownload van een paar van de programma's. Daarna wordt CWShredder gedraaid, Spyware Blaster, McAfee Stinger (outdated btw) en vervolgens AdAware met een volledige systemscan (met een paar opties die ik zo niet kan plaatsen).

Vervolgens doet Spy Sweeper nog even een rondje compleet scannen, en SpyBot Search & Destroy doet zichzelf installeren om ook een complete scan te maken. :)

Hoe de nieuwe updates worden geïnstalleerd is me niet echt duidelijk. Bij sommige programma's worden de updates rechtstreeks van het internet afgeplukt, bij andere wordt het via het programma gedaan. Misschien dat Mark hier mij nog wat duidelijk over kan scheppen? :)

pasta wijzigde dit bericht 11-01-2005 21:04 (97%)

In the end, these are pittances. I am the one who gets to tell you, DANCE YOU WRETCHED MONGRELS

You have 80:00 minutes.

Reg. datum: 21 juni 2002

Hmm, die programma's die niet via het programma's geupdated worden zullen wel met losse update files werken op hun site's? Of denk ik nu te simpel? :)
Terwijl die andere gewoon eenvoudig via het programma zelf worden geupdate.

TCF Specs - Forza Scuderia Ferrari

Michael Baysplosions!!!
Reg. datum: 15 september 2002

quote:
Dupje schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 21:06:
Hmm, die programma's die niet via het programma's geupdated worden zullen wel met losse update files werken op hun site's? Of denk ik nu te simpel? :)
Terwijl die andere gewoon eenvoudig via het programma zelf worden geupdate.
Die worden inderdaad gewoon via een losse file ge-update. :)

In the end, these are pittances. I am the one who gets to tell you, DANCE YOU WRETCHED MONGRELS

You have 80:00 minutes.

Reg. datum: 14 januari 2005

Misschien dat het eerder in deze thread al gezegd is, maar om nou die tig pagina's te gaan doorspitten...

Ik gebruik al een poosje Hitman Pro, nu wilde ik het als "geplande taak" opstarten 's nachts, maar kreeg de melding dat dat niet ging zonder wachtwoord. Nu wilde ik mijn gebruikersaccount aanpassen, maar kwam tot de conclusie dat dit niet ging. Ik kreeg alleen een notepad met een foutmelding.

Nu ben ik erachter gekomen dat dat een gevolg is van het HTA vinkje bij Hitman Pro. Ik zag eerder in de thread dat iemand dit ook had, en het heeft opgelost.

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik weer gebruik kan maken van mijn gebruikersaccounts, graag zonder complete reinstall.

Bij voorbaat dank,
mappelboom

Kijk even in je Startmenu, daar staat een mogelijkheid om alle door Hitman Pro geinstalleerde beveiligingen ongedaan te maken.

Reg. datum: 14 januari 2005

Geweldig,

god, dat het zo eenvoudig was |:(

Bedankt!

BTW: Hitman Pro is ideaal!!! Ik heb het ondertussen op mijn beide PC's en 6 p's van een kennis geinstalleerd. _/-\o_

Reg. datum: 16 juni 2004

Hoi
Gebruik al een tijdje Hitman Pro en het heeft bij mij al aardig wat spyware opgespoord en opgeruimd. Nou heb ik gisteren een clean install van XP pro gedaan; een firewall en antivirus geinstalleerd en toen mijn modem aangesloten en geinstalleerd. Ik draai 24/7 Azureus en heb van hun site een nieuwe versie van het programma en van Java gedownload.
Gisteren Hitman Pro gedraaid, geen meldingen. Vanmorgen mijn monitor weer aangedaan en mijn comp is zo traag als dikke ..... Opnieuw opgestart, Hitman Pro in gewone modus en daarna in safe modus gedraait; geen meldingen. Draai nu Kaspersky en meteen trojan meldingen en wel de volgende:
- BB.class
- VerifierBug.class
- Exploit.Java.Bytverify
- Dummy.class
- Trojan.Java.ClassLoader.Dum
- Beyond.class
- TrojanDownloader.Java.OpenC

Checken de modules in Hitman Pro Java niet?
Is dit de volgende stap in de torrent oorlog?
Wees gewaarschuwd als je ook Azureus/Java gebruikt

quote:
Roy36NL schreef op zondag 16 januari 2005 @ 10:52:
Hoi
Gebruik al een tijdje Hitman Pro en het heeft bij mij al aardig wat spyware opgespoord en opgeruimd. Nou heb ik gisteren een clean install van XP pro gedaan; een firewall en antivirus geinstalleerd en toen mijn modem aangesloten en geinstalleerd. Ik draai 24/7 Azureus en heb van hun site een nieuwe versie van het programma en van Java gedownload.
Gisteren Hitman Pro gedraaid, geen meldingen. Vanmorgen mijn monitor weer aangedaan en mijn comp is zo traag als dikke ..... Opnieuw opgestart, Hitman Pro in gewone modus en daarna in safe modus gedraait; geen meldingen. Draai nu Kaspersky en meteen trojan meldingen en wel de volgende:
- BB.class
- VerifierBug.class
- Exploit.Java.Bytverify
- Dummy.class
- Trojan.Java.ClassLoader.Dum
- Beyond.class
- TrojanDownloader.Java.OpenC

Checken de modules in Hitman Pro Java niet?
Is dit de volgende stap in de torrent oorlog?
Wees gewaarschuwd als je ook Azureus/Java gebruikt
Heb jij wel een goede firewall? Want dit vind ik toch straf.

Surf ook eens naar http://wim.bernaerts.net

Reg. datum: 16 juni 2004

Ik heb Kerio PF
Tot nu toe geen problemen mee gehad.
Heb die virussen/trojans wel weggekregen gelukkig.
Maar wel raar dat Hitman niks vond :-(

Dell rules

Hitman Pro is ook geen trojan of virus killer maar een
ad en spyware killer
Ik herken mezelf niet meer ...
Reg. datum: 14 februari 2001

Misschien een tip :-)

Er zijn toch wel een heleboel mensen die niet vertrouwd zijn met computers.
Als je hitmanpro draait verschijnt er op je scherm allerhande screens van desbetreffende programma's (ad-aware, spybot , enz ....)
Kan je deze programma's niet "hidden" maken ? En maak eventueel een eigen schermpje met vb "Bezig met verwijderen spyware -> Taak 3 van 6 bezig ...."
Zo weten onze "newbies" met computers toch iets . Nu gaan ze misschien al eens durven klikken op bepaalde screens (van vb spybot, spysweeper, ....) waar ze beter niet zouden op klikken.

Het is maar een tip :-)

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: