Hoofdcategorieën
Topicacties

Hitman Pro - Ultimate Spyware Removal Tool

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

Reageer Nieuw Topic
Noizyflusher!

quote:
BaSsDruM schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:43:
In veilige modus kan hij geen updates draaien.... ook niet echt handig lijkt me.
Als je een beetje handig bent: hijackthis draaien in veilige modus, en op die manier de heftigste dingen verwijderen.
Vervolgens weer 'normaal' opstarten en hitman pro draaien.
Dat is voor ons leuk, maar voor simpele users is hijackthis een laatste actie lijkt me B)

NC #1 WW@RC5,TSC Phase 1&2 | Join us now ! |

Reg. datum: 05 september 2000

quote:
BaSsDruM schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:43:
In veilige modus kan hij geen updates draaien.... ook niet echt handig lijkt me.
Als je een beetje handig bent: hijackthis draaien in veilige modus, en op die manier de heftigste dingen verwijderen.
Vervolgens weer 'normaal' opstarten en hitman pro draaien.
Wat dacht je van "Veilige modus met netwerkondersteuning" ? :)

quote:
ParaNoiMia schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:59:
[...]

Dat is voor ons leuk, maar voor simpele users is hijackthis een laatste actie lijkt me B)

Ik denk wel dat het erg lastig word om met Hijackthis de "goede" regels eruit te halen, aangezien het er zoooo veeel kunnen zijn is het onmogelijk (denk ik) om alles eruit te filteren.

Maar goed werk van Mark Loman

Ik persoonlijk heb net E 3.50 gedoneerd, ik denk dat wel meer mensen zo'n bedrag kunnen missen, en dat er ook wel meer mensen zijn met internet bankieren :-P check site voor rekening nummer www.hitmanpro.nl

Als iedereen nou een kleine bijdrage doet kan dat bedrag aardig oplopen, wat denk ik in het voordeel is van elk spyware slachtoffer en de slachtoffers die de spyware eraf moeten halen ;-)

Maxxi wijzigde dit bericht 17-12-2004 13:21 (5%)

Dell rules

Het is een heel mooi programma
maar ik zit nog steeds te kijken naar een manier om hem unattended mee te installeren
hoe doe ik dit Markloman
Arke.nl Babysitter :D

Markloman kan in de aankomende dagen ook nog een donatie van mij verwachten :)

"Life's not fair," I reply. "But the root password helps."

Reg. datum: 30 augustus 2004

Unattended / silent install van Hitman Pro:
http://www.antispywareoff...orum/showthread.php?t=432

http://www.hitmanpro.nl/

Reg. datum: 30 augustus 2004

Ik ben op zoek naar een aantal serieuze en ervaren mensen die onderdelen voor Hitman Pro 2.0 willen testen. Kijk op www.hitmanpro.nl voor mijn e-mail adres en zet in het bericht onderwerp betatest.

Nieuwe functies in Hitman Pro 2.0 (op dit moment):
  • Rapportage is uitgebreider
  • McAfee VirusScan command line scanner met rapportage (is op basis van sdatxxxx.exe)
  • Schijfopruiming over alle gebruikersaccounts
  • Nieuwe Internet downloader zodat altijd de nieuwste updates worden gedownload (in Windows 2000 loopt de huidige updater op sommige systemen vast)
  • Installatiepakket is excl. updates en setup onderdelen van externe componenten (deze worden nu altijd gedownload van de officiele sites, om copyright claims van de fabrikanten te voorkomen)

http://www.hitmanpro.nl/

Wie ?!
Reg. datum: 01 april 2001

Wat betreft donaties.. ik weet niet of dat wel zo verstandig is, ook voor markloman..

Wat hij doet is namelijk wel illegaal, hij schendt de verschillende licenties van een aantal applicaties. Daarnaast zijn het de makers van _die_ programma's die het daadwerkelijke werk doen.. Markloman maakt er alleen een afstandsbediening voor (wel een verdomd handige, daar niet van _/-\o_ )

Reutel

'79 Trans Am
Reg. datum: 13 oktober 2004

Bij mij stopt HitmanPro bij Webroot Spysweeper. Het scherm blijft staan dat de demo/trial periode over is en dan moet ik zelf Spysweeper afsluiten. HitmanPro gaat dan niet meer verder.
Het icoon blijft wel in de taakbalk staan. Wat kan ik hieraan doen?

Boyd Kooij

Reg. datum: 19 augustus 2000

Klopt het dat vage sites onder het tabje privacy van Iexplorer geblocked worden. En bij het tabje beveiliging bij websites met beperkte toegang staat ongeveer het zelfde als privacy.

Maar klopt het dat het programma dat doet.

quote:
Wat is er nieuw
1.7.5 (15 december 2004)

Verbeterd - Spy Sweeper kan sinds de nieuwe definities met deze melding komen: "Unexpected Spy Category while inserting spyware into treeview". Hitman Pro kan nu overweg met deze melding.
Bijgewerkt - Definities van Ad-aware, Spy Sweeper, SpywareBlaster en Spyware Block List in het installatiepakket. CWShredder is niet bijgewerkt omdat de fabrikant van CWShredder de GUI heeft aangepast en er geen aanknopingspunten zijn om status van het programma uit te lezen.

Om ervoor te zorgen dat je die License Agreement niet te zien krijgt hoef je alleen maar het volgende te importeren in het register voordat je CWShredder gaat draaien:

Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\InterMute]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\InterMute\CWShredder]

Als je dat doet dan kun je wel de nieuwste CWShredder toevoegen in HitmanPro.

AV researcher

Het lijkt mij niet helemaal de bedoeling dat je de EULA niet te zien krijgt?
Daar zal InterMute niet al te blij van worden denk ik zo.

Alsof Hitman Pro qua EULA gebeuren niet al twijfelachtig genoeg is. :X

Loudness overcomes reason

quote:
Schouw schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:45:
Het lijkt mij niet helemaal de bedoeling dat je de EULA niet te zien krijgt?
Daar zal InterMute niet al te blij van worden denk ik zo.

Alsof Hitman Pro qua EULA gebeuren niet al twijfelachtig genoeg is. :X
Mja das misschien waar maar zo kun je tenminste wel de nieuwste versie integreren en zeg nou zelf, 99% van de gebruikers klikt toch gelijk op i accept net als met alle standaard spyware crap :)

Reg. datum: 25 februari 2002

quote:
markloman schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 12:36:
Nieuwe functies in Hitman Pro 2.0 (op dit moment):
  • Rapportage is uitgebreider
  • McAfee VirusScan command line scanner met rapportage (is op basis van sdatxxxx.exe)
  • Schijfopruiming over alle gebruikersaccounts
  • Nieuwe Internet downloader zodat altijd de nieuwste updates worden gedownload (in Windows 2000 loopt de huidige updater op sommige systemen vast)
  • Installatiepakket is excl. updates en setup onderdelen van externe componenten (deze worden nu altijd gedownload van de officiele sites, om copyright claims van de fabrikanten te voorkomen)
Zelf heb ik een vroege versie 2.0 beta even mogen testen, en kan vertellen dat 'ie bij mij niet meer zoals eerst vastloopt op Windows 2000. CWshredder 2.12 zit erin. Schijfopruiming onder alle gebruikersaccounts is ook een goede optie die de scantijd ontzettend verkort, alleen helaas werkt deze optie nog niet foutloos. Een mailtje met een andere manier hiervoor is onderweg naar Mark. Ook ben ik zeer tevreden over de uitbreidingen aan het log.

Vraag me niet om deze versie, hij is nog niet geschikt voor verspreiding

Houz74 wijzigde dit bericht 29-12-2004 17:20 (6%)

LianLi PC-65B, MSI 845E Max2 BLR, P4 1.6A@2.8Ghz 1.7v Alpha 8942, Logitech Cordless Desktop Optical, Wallmounted AG Neovo X-174 TFT

quote:
Houz74 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 17:17:
[...]

Zelf heb ik een vroege versie 2.0 beta even mogen testen, en kan vertellen dat 'ie bij mij niet meer zoals eerst vastloopt op Windows 2000. CWshredder 2.12 zit erin. Schijfopruiming onder alle gebruikersaccounts is ook een goede optie die de scantijd ontzettend verkort, alleen helaas werkt deze optie nog niet foutloos. Een mailtje met een andere manier hiervoor is onderweg naar Mark. Ook ben ik zeer tevreden over de uitbreidingen aan het log.

Vraag me niet om deze versie, hij is nog niet geschikt voor verspreiding
Hmmm, had me ook aangemeld als beta-tester en zou nog van hem te horen krijgen wanneer die versie beschikbaar was maar verder nog geen enkel bericht gehad.
Markloman ?? (teveel aanmeldingen oid)

quote:
drunkfux schreef op woensdag 29 december 2004 @ 20:00:
[...]
Hmmm, had me ook aangemeld als beta-tester en zou nog van hem te horen krijgen wanneer die versie beschikbaar was maar verder nog geen enkel bericht gehad.
Markloman ?? (teveel aanmeldingen oid)
Dat klopt, maar Mark had deze versie in een open directory op z'n site staan. Na mijn aanwijzingen heeft hij dit natuurlijk snel gecorrigeerd. Dit is nog niet de versie die wij als beta-testers te testen krijgen, daar is het nog niet klaar voor. Trouwens Mark is nog tot begin volgend jaar op vakantie, zoals 'ie ook al op z'n site meld. Maar datgene wat ik dus al stiekem heb gezien, wekt hoge verwachtingen.

LianLi PC-65B, MSI 845E Max2 BLR, P4 1.6A@2.8Ghz 1.7v Alpha 8942, Logitech Cordless Desktop Optical, Wallmounted AG Neovo X-174 TFT

quote:
Houz74 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:57:
[...]

Dat klopt, maar Mark had deze versie in een open directory op z'n site staan. Na mijn aanwijzingen heeft hij dit natuurlijk snel gecorrigeerd. Dit is nog niet de versie die wij als beta-testers te testen krijgen, daar is het nog niet klaar voor. Trouwens Mark is nog tot begin volgend jaar op vakantie, zoals 'ie ook al op z'n site meld. Maar datgene wat ik dus al stiekem heb gezien, wekt hoge verwachtingen.
ah zo, stiekem sneupen op open dirs he? :)

Reg. datum: 28 oktober 2004

Mark op vakantie? Ik kan zijn site niet meer benaderen (krijg de beroemde white page). Mijn laatste versie (1.6.3) kan niet updaten (zegt dat er geen internetverbinding is, maar die is er wel) en er wordt geen logbestand meer aangemaakt.

Probeer deze direct link eens, het klinkt alsof je Hitman Pro hard nodig hebt:
http://members.home.nl/mloman/hitmanpro175.exe

Houz74 wijzigde dit bericht 30-12-2004 17:30 (47%)

Reg. datum: 15 december 2002

quote:
koolmees schreef op donderdag 30 december 2004 @ 16:20:
Mark op vakantie? Ik kan zijn site niet meer benaderen (krijg de beroemde white page). Mijn laatste versie (1.6.3) kan niet updaten (zegt dat er geen internetverbinding is, maar die is er wel) en er wordt geen logbestand meer aangemaakt.
Je ISP? XS4ALL?
Klik

komt er nog ondersteuning voor win98 ?

www.everythingisspiritual.com

Reg. datum: 01 september 2004

Goed progje

Ik heb er laatst een hele boekhouding mee kunnen redden bij een klant.
En idd wanneer komt de ondersteuning voor win9X?

Keep up the good work m8.

Butt0n

Nee, hoogstwaarschijnlijk géén win9x ondersteuning. Van het forum van hitmanpro.nl:
quote:
Orgineel gepost door Mark Loman
Hitman Pro vereist Windows XP of Windows 2000. En een Windows 98 of Windows Me versie is niet gepland. Dit staat ook duidelijk op de website aangegeven.

Een versie bouwen voor de Windows 9x core brengt 1 groot probleem met zich mee: de vele vragen richting mijzelf. Een door spyware overspoeld systeem raakt instabiel tijdens het verwijderen van deze spyware en Hitman Pro zal waarschijnlijk de schuld krijgen. Ik heb er expres voor gekozen om Windows 9x niet te ondersteunen.
Scheelt ook een heleboel programmeerwerk want de Windows 9x core (de opbouw van het besturingssysteem zogezegd) is heel anders.

Reg. datum: 13 augustus 2003

Na het draaien van hitman doet het spamprogramma (Spamihilator) het niet meer bij iedereen. Nog tips?

N.B. opgelost door Stinger niet meer te runnen... ;)

Astrid66 wijzigde dit bericht 04-01-2005 20:54 (23%)

Reg. datum: 26 juni 2004

Ik zag dat het al eerder genoemd werd..
Maar ik adviseer ook bij hardnekkig spyware problemen Hitman Pro eerst in normale modus te draaien om te updaten en vervolgens in veilige modus te draaien

Mijn ervaring bij een vriend was nl dat in normale modus de zooi niet weg wilde, allemaal foutmeldingen. Na veilige modus waren we er af ( Ging om ' searchmiracle ') :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: