Hoofdcategorieën
Topicacties

Hitman Pro - Ultimate Spyware Removal Tool

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 30 augustus 2004

Versie 1.7.4 is beschikbaar. Met vele verbeteringen en aantal nieuwe functies.

Op de vraag of je eerst de door jezelf geinstalleerde Ad-Aware en Spybot moet verwijderen: nee. Hitman Pro maakt gebruik van de aanwezig versies. De freeware versies van de ondersteunde externe componenten (Ad-Aware, Spy Sweeper, Spybot, SpywareBlaster) worden door Hitman Pro bijgewerkt. Hitman Pro werkt ook alle definities bij zodat je niet telkens handmatig de updates hoeft te downloaden. Zie ook de website van Hitman Pro.

http://www.hitmanpro.nl/

Reg. datum: 30 oktober 2000

feature request.
username en password kunnen ingeven voor proxy server.

Reg. datum: 07 september 2004

Klein foutje in de laatste versie tegengekomen. Ik dacht ik ga de pc van moeders maar eens nakijken. Beetje onderhoud aan het netwerk kan geen kwaad. Dus ik installeer hitmanpro en laat het draaien. Bij de eerste run miste ik adaware. Toen viel mij op dat er een venster van adaware in beeld was die je met eerste keer opstarten of zo krijgt. Hitmanpro kon hierdoor adaware niet starten maar liep daarna wel gewoon door met spysweeper. Als het een tweede keer draait dan gaat het wel goed want dan komt dat venster van adaware niet meer te voorschijn. Lijkt me toch een hinderlijk bugje ivm. de clean en go gedachte.

Reg. datum: 05 september 2000

quote:
Cramthabam schreef op woensdag 08 december 2004 @ 08:44:
Klein foutje in de laatste versie tegengekomen. Ik dacht ik ga de pc van moeders maar eens nakijken. Beetje onderhoud aan het netwerk kan geen kwaad. Dus ik installeer hitmanpro en laat het draaien. Bij de eerste run miste ik adaware. Toen viel mij op dat er een venster van adaware in beeld was die je met eerste keer opstarten of zo krijgt. Hitmanpro kon hierdoor adaware niet starten maar liep daarna wel gewoon door met spysweeper. Als het een tweede keer draait dan gaat het wel goed want dan komt dat venster van adaware niet meer te voorschijn. Lijkt me toch een hinderlijk bugje ivm. de clean en go gedachte.
Heb hem gister ook gedraaid en had dat probleem niet, wat ik wel had is dat spysweeper bij de 1st run niet up to date was.
Nadat hitmanpro klaar was startte ik spysweeper handmatig op en kon de definitions updaten waarna er nog wat achtergeleven troep werd gedetecteerd.

Reg. datum: 15 september 2001

quote:
markloman schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 09:36:
Versie 1.7.4 is beschikbaar. Met vele verbeteringen en aantal nieuwe functies.

Op de vraag of je eerst de door jezelf geinstalleerde Ad-Aware en Spybot moet verwijderen: nee. Hitman Pro maakt gebruik van de aanwezig versies. De freeware versies van de ondersteunde externe componenten (Ad-Aware, Spy Sweeper, Spybot, SpywareBlaster) worden door Hitman Pro bijgewerkt. Hitman Pro werkt ook alle definities bij zodat je niet telkens handmatig de updates hoeft te downloaden. Zie ook de website van Hitman Pro.

dus als ik adaware PRO geinstalleerd heb dan maakt MHP gebruik van de PRO versie.
mss is het handig om een keuze te zetten FREE of PRO versie.

En hoe werkt het nu met updaten van de progjes? Moet je dat handmatig doen of gaat dit (met een klikje) automagisch?

NoTimeRemains wijzigde dit bericht 08-12-2004 10:17 (8%)

quote:
HIValicious schreef op woensdag 08 december 2004 @ 10:16:
[...]

dus als ik adaware PRO geinstalleerd heb dan maakt MHP gebruik van de PRO versie.
mss is het handig om een keuze te zetten FREE of PRO versie.

En hoe werkt het nu met updaten van de progjes? Moet je dat handmatig doen of gaat dit (met een klikje) automagisch?
Dat gaat automagisch ,maar nog niet helemaal vlekkeloos want spysweeper is niet up to date merkte ik wel.

adaware wordt die wel geupdate?
want ik heb nou via download.com een nieuwe ref file er in geknikkerd. die was nieuwer dan die er in stond.

even een requestje: zou dit allemaal ook op de achtergrond kunnen gebeuren? zodat ik niet constant die beelden zie... maar alleen op het eind die samenvatting van het gebeuren

Live 'till You Die
Reg. datum: 12 oktober 2003

Ik kreeg dit te zien na het opstarten van hitman pro:

http://users.pandora.be/Ranzyman/Hitmanpro%20error.jpg

Maar toen ik op retry klikte werkte het wel gewoon...

QOTSA - The Vultures of Culture

markloman?
Is er een reden waarom er niet op YES wordt geklikt bij het draaien van spysweeper als hij vraagt om de definitions te updaten?
Als ik achteraf na het draaien van een standaard Hitmanpro clean het programma Spysweeper opstart en update zijn er altijd nieuwere definities oftewel hij scant niet met de nieuwste definities onder Hitmanpro.

Coolwebsearch blijft moeilijk te verwijderen, zelfs met Hitman Pro. Hopelijk is de nieuwe CWShredder 2.1 krachtiger tegen de nieuwe Coolwebsearch-varianten. Ik hoop hem iig snel terug te vinden in Hitman Pro ;)

Surf ook eens naar http://wim.bernaerts.net

Reg. datum: 06 december 2000

quote:
Piksa schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:51:
Toppie prog tot nu toe!

Ik zit hier een een bedrijf met 12000 pc's .. regelmatig veel spyware en zoekt dus nog een app. waarmee we ipv afzonderlijk de removers moeten installen alles in 1x kunnen doen zoals hitman. Ik weet het ... et is eigenlijk niet te doen om 12k pc's te onderhouden om alles individueel te installeren. zou eigenlijk remote ofzo moeten gebeuren maar daar zijn we nog niet uit ... :( iemand ideeen?
Kan hitman remote (bv. via novell) gelaunched worden?
Dumpen op een netwerkshare en starten vanuit een startup-script?

>Select * FROM users WHERE clue > 0

quote:
Piksa schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:51:
Toppie prog tot nu toe!

Ik zit hier een een bedrijf met 12000 pc's .. regelmatig veel spyware en zoekt dus nog een app. waarmee we ipv afzonderlijk de removers moeten installen alles in 1x kunnen doen zoals hitman. Ik weet het ... et is eigenlijk niet te doen om 12k pc's te onderhouden om alles individueel te installeren. zou eigenlijk remote ofzo moeten gebeuren maar daar zijn we nog niet uit ... :( iemand ideeen?

Kan hitman remote (bv. via novell) gelaunched worden?
Pestpatrol Corporate Edition

Reg. datum: 04 februari 2004

En als je Firefox in plaats van IE gebruikt?
quote:
markloman schreef op woensdag 01 december 2004 @ 00:03:
Hitman Pro heeft sinds versie 1.6 (17 oktober 2004) proxyserver-support.

Als in Internet Explorer bij menu Extra / Internet-opties, tabblad Verbindingen, knop LAN-instellingen en dan bij Proxyserver de gegevens zijn opgegeven dan plaatst Internet Explorer deze proxyserver-gegevens hier in het register:

"HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings", "ProxyEnable"
"HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings", "ProxyServer"

Als ProxyEnable op 1 staat dan gebruikt Hitman Pro de waarde bij ProxyServer om bestanden te downloaden van het Internet. Bij mij op de zaak werkt het prima (ISA Server 2004).

REQUEST! :P
-een update van alle programma's;
-update van de definities;
-silent install;
-silent uitvoeren;
-schedular;
-cookies, offline bestanden en history, evt de adresbalk history deleten (als extra optie)

verder ben ik tevreden!

http://home.skyaccess.nl/d2tip446/smilie/cheer.gif :* Markloman :* http://home.skyaccess.nl/d2tip446/smilie/cheer.gif

Wie ?!
Reg. datum: 01 april 2001

Allereerst: Mooi progje!

Ten tweede.. als ik 'm start vraagt hij netjes of alle vensters van IE gesloten moeten worden. Ik wilde eerst deze draad aflezen, dus liet de vraag even staan. Na pak-m-beet 5 seconden sloot hij alsnog mijn IE ongevraagd af. Klein bugje, maar niet netjes..

Reutel

Reg. datum: 30 augustus 2004

Aan De Generaal. Dat is geen bug, dat is by design. Overigens doet Hitman Pro dat niet na 5 seconden maar na 30 seconden. Als je niet binnen 30 seconden reageert dan sluit Hitman Pro alle Internet Explorer processen af. Zeg je Annuleren dan wordt Hitman Pro afgebroken.
Deze 30 seconden heb ik ering gebouwd zodat hitmanpro met de schakeloptie /silent kan worden uitgevoerd zodat je het aan Geplande taken kunt toevoegen.

http://www.hitmanpro.nl/

Wie ?!
Reg. datum: 01 april 2001

Nofi, maar dat is verkeerd design :P

Hij VRAAGT mij of hij de vensters mag sluiten. Dan moet hij dat niet alsnog doen als ik geen ja antwoord binnen 30 seconden. Stel dan de vraag niet, maar deel het gewoon mede..

Reutel

Dell rules

hey markloman ik zit hier gewoon op een @home kabel verbinding en HMP zegt dat hij geen direkte internet verbinding heeft.
Ligt dit aan een spyware/adware of is er iets anders aan de hand ?
ik gebruik versie 1.7.4 de laatste nieuwe dacht ik
Reg. datum: 23 november 2004

pak hitman deze update automatisch mee http://www.tweakzone.nl/downloads/7672 ?

Reg. datum: 25 februari 2002

Inmiddels staat versie 1.7.5 op de website, maar helaas geen changelog

LianLi PC-65B, MSI 845E Max2 BLR, P4 1.6A@2.8Ghz 1.7v Alpha 8942, Logitech Cordless Desktop Optical, Wallmounted AG Neovo X-174 TFT

Reg. datum: 12 augustus 1999

ff domme opmerking is het niet altijd veel beter hitman de 1e keer in veillige modus te draaien vooral als je zekerweet dat er veel shit op de pc staat ????
of is dat niet echt nodig ???

quote:

ff domme opmerking is het niet altijd veel beter hitman de 1e keer in veillige modus te draaien vooral als je zekerweet dat er veel shit op de pc staat ????
of is dat niet echt nodig ???
Ik zou hem wel in veilige modes laten draaien. Hij vind dan namelijk meer dan als je zonder veilige modes hebt.

Arke.nl Babysitter :D

quote:
Traguardo schreef op woensdag 15 december 2004 @ 11:19:
[...]

Ik zou hem wel in veilige modes laten draaien. Hij vind dan namelijk meer dan als je zonder veilige modes hebt.
Klopt omdat sommige spyware standaard programma's zoals Ad-Aware simpelweg killen....

"Important stuff like the colour of the front panel, how many lights there are, if it's got a cool name like INTERCEPTOR or something similar. That sort of thing…"

Net een nieuwe versie maar helaas niet de nieuwe cwshredder erin die al online staat: meuktracker: CWShredder 2.12 ;(

Reg. datum: 31 mei 2001

In veilige modus kan hij geen updates draaien.... ook niet echt handig lijkt me.
Als je een beetje handig bent: hijackthis draaien in veilige modus, en op die manier de heftigste dingen verwijderen.
Vervolgens weer 'normaal' opstarten en hitman pro draaien.

Dus.....

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: