Hoofdcategorieën
Topicacties

Hitman Pro - Ultimate Spyware Removal Tool

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 13 augustus 2003

quote:
crashoverride schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:09:
Alles wat spyware removal tools vinden is daadwerkelijk ook rotzooi...
Echter het programma SpySweeper verwijdert ook sommige virussen, het kan zijn dat die bestanden besmet met een virus die SpySweeper heeft gevonden....
Ja dat heb ik ook gezegd. Maar er zijn 3 accounts waar bestanden van verwijderd zijn, het bureaublad is leeg en de favorieten zijn weg. Ik heb haar om het log gevraagd, ben benieuwd, ik laat het hier nog wel even weten wat er gebeurd is. Markloman: ben jij dit al eerder tegengekomen?

'79 Trans Am
Reg. datum: 13 oktober 2004

MarkLoman,
Als je nog een beetje tijd over hebt :) zou je dan op de site uiteen kunnen zetten, wat bijvoorbeeld inhoud: HTA's uitschakelen, DSO-exploits, messengerservice.
Waar dient dit dan voor?

Boyd Kooij

AV researcher

quote:
Ranzy schreef op donderdag 25 november 2004 @ 17:21:
Omdat de thread zo positief is moet jij gewoon ff negatief doen?
Men mag toch kritiek leveren, niet waar?
quote:
crashoverride schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:09:
Alles wat spyware removal tools vinden is daadwerkelijk ook rotzooi...

Volgens mij zijn de meeste AS meer geneigd tot False Positives dan AVs.
Als je dan hoort dat een bepaalde AS je radmin - of andere RAT - pass verwijderd, dan heb je zelfs met een zeer gevaarlijke FP te maken.

Ik kan me zeker in BoGhi's notes vinden, iets waar meer mensen al eens over hadden mogen nadenken.

Loudness overcomes reason

Nog een paar tips:
• Zorg voor in ieder geval ook een Engelstalige versie van de site.
• Als je de downloads aan kan, stuur eens een mailtje aan Wanda Sloan van de Bangkok Post (nadat je de Engelstalige versie klaar hebt).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

@stage gebruiken we dit programma ook wel eens, wat ik persoonlijk onhandig vind:

Situatie: Spybot search and destroy en ad-aware zijn al geïnstalleerd

Ik installeer hitman pro, gebruik het en verwijder het. de reeds geintalleerde antispywarezut wordt dan weer verwijderd, kun je hiervoor een soort controle inbouwen ?

Water is een feest als het bij de brouwerij is geweest

Reg. datum: 30 augustus 2004

Aan tuinkaboutertje. Bij uninstall van Hitman Pro wordt Hitman Pro Undo gestart. Hierin staan de externe componenten standaard al aangevinkt ook al had Hitman Pro ze zelf niet geinstalleerd. Als je dan ook op de knop drukt om ze te verwijderen dan haalt ie ze ook weg :)
Ze staan standaard aan omdat ik het handig vindt - mijn poging om een soort van zerofootprint te maken voor bijvoorbeeld kantoor computers. Clean and go. Misschien maak ik er nog detectie in maar een prio is het voor mij niet. Tenzij meerdere mensen er om vragen.

Aan Astrid. Ik zal eens kijken wat de externe componenten van Hitman Pro doen met gebruikersaccounts van andere accounts, als zich daar bestanden in bevinden die onder spyware vallen. Bedankt voor het melden overigens.

http://www.hitmanpro.nl/

Reg. datum: 13 augustus 2003

Graag gedaan!
Ga lekker door met je werk, het is een ideaal programma, vooral voor mensen die niet zo heel veel verstand hebben van wat spyware is en doet.

Ik wacht nog steeds op de logfile, want ik vind haar reactie veel te ongenuanceerd om er ook maar "iets" uit op te maken. Als jij ook interesse hebt in de logfile dan kun je mij dat laten weten via de mail.

'79 Trans Am

quote:
markloman schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:22:
Aan Astrid. Ik zal eens kijken wat de externe componenten van Hitman Pro doen met gebruikersaccounts van andere accounts, als zich daar bestanden in bevinden die onder spyware vallen. Bedankt voor het melden overigens.
Ik heb 4 gebruiker accounts. Ik moet bij alle 4 Hitmanpro draaien. bij elk account komt hij verschillende spyware tegen. Ik heb bij de hoofdgebruiker 2 x achter elkaar Hitmanpro gedraaid, de 2 e keer vond hij niets meer en daarna bij een andere gebruiker Hitmanpro gedraaid, hier vond hij nieuwe spyware.

Boyd Kooij

Vogon Poetry FTW!
Reg. datum: 18 augustus 2003

^ zit m dat niet gewoon in de troep die binnen wordt gehaald en in de tempery internet files map wordt gedoneerd? (of cookies?)

Ik zou anders niet weten hoe hij nieuwe spyware moet herkennen, aangezien je binnen de hoofdaccount ook de document en settings van de andere gebruikers meeneemt (als ze niet ook admin zijn tenminste)

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

Stik er maar in!

Heb laatst gevraagd of 't ook onder W2K3 werkt maar kreeg ik helaas geen antwoord op. Zelf uitvogelen dus :D. Dit heb ik gedaan en ik moet zeggen, de nieuwste versie werkt per-fect op Windows 2003 Server Enterprise. Echt alle progsels die erin zitten gebakken werken perfect. Ik ben er dus zeer tevreden mee en dikke compliment dus van mij. Als ik geld had kreeg je wel wat via je Pay Pall maar aangezien ik maar een arm studentje ben van 15 ;)

Formula1 Board - For all the Formula 1 fanatics - http://formula1board.com/

Acties:

Door: Microkid
Frontpage Admin / Moderator PW
Virtualisatie guru
Reg. datum: 09 augustus 2000

Waarom gebeurt er niks meer na het scannen in Spybot? Er is niks gevonden, maar 10 minuten later staat het scherm er nog steeds. En het icon van Hitman toont "engine.exe line sleep(2000)". Vreemd.

Master - Server
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Reg. datum: 16 december 2003

Ik heb net hitman geinstalleerd en laten lopen, alleen hij loopt regelmatig vast. d.w.z. hij pauzeerd het script. Hoe kan dat?
Bij adaware gaat het mis. Hij doet niks meer, en als ik zelf verder ga door op ok te drukken gaat dat script op pauze. Of doe ik iets verkeerd?

| specs | Nikon D40 kit | Nikkor AFS DX 55-200mm f/4-5.6G | De aarde is rond. Net als een pannekoek. | Bevo ergo sum

Vader van Thijs

Ik heb gisteravond versie 1.7.3 geinstalleerd en hem gister 3 keer en vandaag 2 keer laten scannen.

Totaal geen problemen werkt perfect geen vastlopers of andere rariteiten , alle updates worden gedraait en bij het afsluiten word er een duidelijk post getoond.

Voor mij niets dan hulde _/-\o_

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race 2009 = Canon EOS 450D + 55-250mm IS =

'79 Trans Am

quote:
Pendaco schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 22:07:
^ zit m dat niet gewoon in de troep die binnen wordt gehaald en in de tempery internet files map wordt gedoneerd? (of cookies?)

Ik zou anders niet weten hoe hij nieuwe spyware moet herkennen, aangezien je binnen de hoofdaccount ook de document en settings van de andere gebruikers meeneemt (als ze niet ook admin zijn tenminste)
Documents en settings klopt volgens mij maar als een andere gebruiker inlogt, dan wordt er toch een apart gebruikers register geladen waar nog verwijzingen in zitten?

Boyd Kooij

Reg. datum: 21 juni 2002

Zou je alsjeblieft de filename van de exe file hitman_pro.exe of met versienummer in kunnen noemen? Met 15 files die setup.exe noemen in 1 dir schiet dat niet echt op :)

TCF Specs - Forza Scuderia Ferrari

Joy to the world!

quote:
Microkid schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 23:13:
Waarom gebeurt er niks meer na het scannen in Spybot? Er is niks gevonden, maar 10 minuten later staat het scherm er nog steeds. En het icon van Hitman toont "engine.exe line sleep(2000)". Vreemd.
Ik heb eergisteren bij iemand voor het eerst Hitman Pro gebruikt. Ook ik had last van dit probleem... er gebeurde gewoon niets meer. Toen heb ik het programma maar afgesloten en toen besloot Hitman Pro maar weer eens verder te gaan.

Systeemspecs: Klik hier!

Arke.nl Babysitter :D

Het viel me net op dat Ad-Aware niet meer gewijzigde settings mee krijgt vanuit HitMan :?

Want je ziet de muis cursor netjes springen, alleen waar die heen springt is een loos stukje scherm :/

Hardware choice: "Important stuff like the colour of the front panel, how many lights there are, if it's got a cool name like INTERCEPTOR or something similar. That sort of thing..."

iPhone 3G

Toppie prog tot nu toe!

Ik zit hier een een bedrijf met 12000 pc's .. regelmatig veel spyware en zoekt dus nog een app. waarmee we ipv afzonderlijk de removers moeten installen alles in 1x kunnen doen zoals hitman. Ik weet het ... et is eigenlijk niet te doen om 12k pc's te onderhouden om alles individueel te installeren. zou eigenlijk remote ofzo moeten gebeuren maar daar zijn we nog niet uit ... :( iemand ideeen?

Kan hitman remote (bv. via novell) gelaunched worden?

PSN ID: Pixxa_NL

Reg. datum: 30 november 2004

super prog, maar ik heb nog een paar toevoegingen voor je.

- Er is een zeer hardnekkige die heet switch, dat is een programma dat staat in software in het configuratiescherm. die zorgt er voor dat je startpagina veranderd naar een lokaal op de pc geplaatste website (met portal in de url).

- Misschien is het makkelijk om de temp dir leeg te halen, de temp internetfiles enz.

(er is een gratis prog dat heet crapcleaner die dit verwijderd)

ik ben nog aan het testen met je prog, tot nu toe veel lof, als ik meer opmerkingen heb hoor je het

keep up the good work

greetz mcmiek

Reg. datum: 23 januari 2004

Prog is idd erg handig. _/-\o_
Is het al mogelijk om te updaten met een proxy(dat was ooit het plan, maar toen hoorde ik er niets meer over)?

quote:
Piksa schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:51:
Toppie prog tot nu toe!

Ik zit hier een een bedrijf met 12000 pc's .. regelmatig veel spyware en zoekt dus nog een app. waarmee we ipv afzonderlijk de removers moeten installen alles in 1x kunnen doen zoals hitman. Ik weet het ... et is eigenlijk niet te doen om 12k pc's te onderhouden om alles individueel te installeren. zou eigenlijk remote ofzo moeten gebeuren maar daar zijn we nog niet uit ... :( iemand ideeen?

Kan hitman remote (bv. via novell) gelaunched worden?

Hebben jullie geen SMS server oid draaien? Dan kan je hem makkelijk uitdelen namelijk.

quote:
mcmiekmc schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:16:
super prog, maar ik heb nog een paar toevoegingen voor je.

- Er is een zeer hardnekkige die heet switch, dat is een programma dat staat in software in het configuratiescherm. die zorgt er voor dat je startpagina veranderd naar een lokaal op de pc geplaatste website (met portal in de url).

- Misschien is het makkelijk om de temp dir leeg te halen, de temp internetfiles enz.

(er is een gratis prog dat heet crapcleaner die dit verwijderd)

1. Dit is geen tekortkoming aan Hitman pro, maar aan ad-aware en de andere, het is hun taak om zulke dingen weg te halen.
2. Ik denk dat veel mensen niet graag hun cookies zien verdwijnen. En btw, ad-aware scant ze toch al...
iPhone 3G

quote:
C-BAS33 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:49:
Prog is idd erg handig. _/-\o_
Is het al mogelijk om te updaten met een proxy(dat was ooit het plan, maar toen hoorde ik er niets meer over)?

[...]

Hebben jullie geen SMS server oid draaien? Dan kan je hem makkelijk uitdelen namelijk.

[...]

1. Dit is geen tekortkoming aan Hitman pro, maar aan ad-aware en de andere, het is hun taak om zulke dingen weg te halen.
2. Ik denk dat veel mensen niet graag hun cookies zien verdwijnen. En btw, ad-aware scant ze toch al...

maar hij haalt ze niet weg zover ik kan zien ...

enne, sms?? zegt me niets. (nu zit ik niet op server nivo maar op 2de lijns helpdesk... maar ik ben wel diegene die zich kapot loopt omdat weer een pc spyware bevat en het loopt nu een beetje de spui-gaten uit!

PSN ID: Pixxa_NL

Reg. datum: 30 augustus 2004

Hitman Pro heeft sinds versie 1.6 (17 oktober 2004) proxyserver-support.

Als in Internet Explorer bij menu Extra / Internet-opties, tabblad Verbindingen, knop LAN-instellingen en dan bij Proxyserver de gegevens zijn opgegeven dan plaatst Internet Explorer deze proxyserver-gegevens hier in het register:

"HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings", "ProxyEnable"
"HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings", "ProxyServer"

Als ProxyEnable op 1 staat dan gebruikt Hitman Pro de waarde bij ProxyServer om bestanden te downloaden van het Internet. Bij mij op de zaak werkt het prima (ISA Server 2004).

Wat niet werkt is als men zich handmatig moet aanmelden op de proxyserver.

Indien iemand suggesties heeft voor verbeteringen betreft proxyserver, stuur mij een e-mail.

http://www.hitmanpro.nl/

polderkartel.nl

Ik heb na het runnen van deze tool ineens een vreemd probleem met het inloggen op onze webserver.

Normaal is het zo dat ik inlog en na afsluiten van mijn browser en opnieuw opstarten moet ik wederom opnieuw inloggen, echter nu blijf ik ingelogd!

Dit is alleen met IE het geval. Wijzigt hitman bepaalde instellingen die hiervoor verantwoordelijk kunnen zijn?

--EDIT
na een restart lijkt het niet meer voor te komen B)

marko77 wijzigde dit bericht 01-12-2004 10:44 (9%)

Reg. datum: 19 juni 2001

Ik krijg een execpetion error van SPYBOTSD.exe in windows 2003. Iemand enige idee?

Verder een top proggie, behalve dit probleem ben ik onder Windows XP geen enkel probleem tegengekomen.

PC1: ASUS P6T Deluxe -- I920 -- 6GB PC3-12800 -- 2x Postville G2 80GB RAID0 --EN8800GTX 768MB -- DELL 2407WFP | Server: GA-MA78GM-S2H -- 4850e -- 8GB PC6400 -- Areca 1220 -- 8x1TB RAID5

Reg. datum: 04 februari 2004

Gezien er vaak nieuwe versies van Hitman Pro te downloaden zijn vroeg ik mij het volgende af: moet ik eerst de oude versie uninstallen voordat ik de nieuwste installeer of kan ik de nieuwste gewoon "eroverheen" installeren of nog beter: kan Hitman Pro zichzelf tot de nieuwste versie updaten?

asfintesco wijzigde dit bericht 06-12-2004 17:05 (16%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2009