Hoofdcategorieën
Topicacties

Hitman Pro - Ultimate Spyware Removal Tool

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

Reageer Nieuw Topic
'79 Trans Am
Reg. datum: 13 oktober 2004

Markloman, op de site staat: " Nieuw - Rapportage toegevoegd. Als Hitman Pro alle gevraagde acties heeft afgerond zal een rapport worden getoond. Dit rapport wordt bewaard in de Hitman Pro\Logs map. "

Ik kan hem nergens vinden ! Waar staat ie?
En, bij mij toont ie hem niet. :O

Boyd Kooij

Reg. datum: 15 augustus 2000

quote:
markloman schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:41:
Er zit een bug in de pad detectie. Ik lees in de meuktracker onsportieve berichten van mensen die lopen te klagen dat ik een blunder heb gemaakt en dat ik op school niet heb opgelet etc. maar zo simpel zit het probleem niet.

...
Maar om het verhaal kort te houden, ik plaats straks 1.7.1 online.

Het probleem is helemaal verholpen de installatie + het runnen loopt perfect, ik sta er toch elke keer weer versteld >:) van hoeveel spyware en nog aanwezig is.

En men moet niet zeuren als er een keertje iets niet 100% ineens werkt dat doet XP ook nog steeds niet na een paar jaar.

radial wijzigde dit bericht 17-11-2004 20:33 (39%)

Watch out.

Dell rules

hey markloman zou je er ook een MSI file van kunnen maken?
zodat ik hem in mijn unattended CD en mijn RIS installatie kan gebruiken ?
Arke.nl Babysitter :D

Misschien een wijze tip:

* Ad-Aware wel in Archives laten scannen
* Win 9x versie :?
* Windows System Retore in XP eerst uitzetten voor het scannen ;)

"Life's not fair," I reply. "But the root password helps."

Live 'till You Die
Reg. datum: 12 oktober 2003

Na het draaien van Hitman Pro heb ik in internet explorer http://default.home als home page, en ik kan deze op geen enkele manier veranderen (heb er hijackthis ook al op losgelaten), komt dit door een van de gebruikte tools en zo ja, welk dan?

QOTSA - The Vultures of Culture

Doe zo verder marcloman! Hitman Pro is echt een goed programma.

Ik heb nog enkele suggesties:
- De interne update-functie van Spybot S&D durft het wel eens te laten afweten op een PC achter een proxy of een PC met veel spyware. Is het niet mogelijk om de update voor alle veiligheid ook eerst met dit bestand te laten doen?
- Is het mogelijk om Hitman Pro vanuit de command-line enkele opties mee te geven. Zo zou ik de taakplanner van mijn PC kunnen instellen om automatisch dagelijks een beperkte scan te laten doen en wekelijks een scan met meerdere opties.

Surf ook eens naar http://wim.bernaerts.net

Live 'till You Die

Mijn probleem is ondertussen al opgelost, er bleek gewoon nog steeds een browser hijacker aanwezig te zijn, maar na nog een rondje hitman pro was het terug in orde. Dit was een van de vunzigste pc's die ik ooit gezien heb, Ad-aware vond 556 rotzakjes, spy sweeper nog eens 80 en 400 traces. Toen ik daarna Kaspersky erop losliet vond deze 67 virussen... Nu is dat bakje "clean as a whistle". Prima programma trouwens, hitman pro, ik zat daar al lang op te wachten!

Gebruik zelf oa. SpySubtract na het draaien van Hitman Pro. Dit programma vind naast Ad-Aware, Spybot S&D & SpySweeper ook nog genoeg andere troep.

Zie dit niet als commentaar op dit programma, maar gewoon als een eventuele aanvulling.

Acties: [view][quote]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Ik heb AdAware PLUS gekocht. Na het draaien van Hitman is AdAware PLUS vervanngen door de Personal-variant. Ik wil echter dat HItMan de legale PLUS-versie gebruikt.

Kan ik hier iets aan doen?
quote:
pven schreef op zondag 21 november 2004 @ 08:47:
Ik heb AdAware PLUS gekocht. Na het draaien van Hitman is AdAware PLUS vervanngen door de Personal-variant. Ik wil echter dat HItMan de legale PLUS-versie gebruikt.

Kan ik hier iets aan doen?
AdAware al eens uitgevinkt bij de opties? ;)

Reg. datum: 26 oktober 2003

Wat een super programma zeg, echt mijn complimenten! Heel goed gedaan.

Acties: [view][quote]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

quote:
DarkShine schreef op zondag 21 november 2004 @ 10:11:
[...]

AdAware al eens uitgevinkt bij de opties? ;)
Uiteraard, maar volgens mij gebruikt ie dan AdAware helemaal niet en ik wil juist dat HitMan AdAware wel gebruikt, maar dan de PLUS-versie.
Jeukjuffrouw jeuk me!
Reg. datum: 11 februari 2004

de installatie ging als een trein! het opstarten van het proggie en het scannen ging naar mijn idee ook goed; hij gebruikte de se pro 1.5 ipv de standaard versie...

ben nu bezig om de scans individueel per programma nogmaals uit te voeren...
hitman pro was te snel om zaken aan te vinken, kreeg dus het idee dat het niks verwijderd heeft... ik zie nu dat ad-aware se 1.5 klaar is en dat het aantal spyware hezelfde is gebleven als wat hitman pro tijdens zijn scan aangaf... dus mijn gevoel is jammergenoeg uitgekomen... nu de andere progs nog...

moet wel toegeven dat het om een systeem gaat dat zwaar bevuild is...

wel vind ik het raar dat hitman het rapport in IE wil genereren; IE is op dit systeem naar het land van de zielige klu-klu-clan verbannen!

had verwacht dat ie dat gewoon in Kladblok zou doen! hopelijk kan je dat nog aanpassen?

De vlinder is verschroeid, verbrand aan Windows...

Jeukjuffrouw jeuk me!
Reg. datum: 11 februari 2004

Nope, helaas moet ik concluderen dat hitman alleen via Spybot S&D wat heeft verwijderd... individuele progs. hebben exact het aantal spyware gevonden... misschien iets om wat mee te doen... op zich is het idee GREAT!! denk wel dat het werkt, is alleen wat te snel met het binnenhalen van updates etc... je hebt de tijd niet om het programma toegang te verlenen als de firewall tussenkomt...

beter om alles stapsgewijs te laten uitvoeren en het wel in groepsverband te laten...

De vlinder is verschroeid, verbrand aan Windows...

Reg. datum: 30 augustus 2004

Aan taXoudanT. Bij duizenden mensen werkt Hitman Pro goed en worden zwaar besmette systemen schoongemaakt door de externe tools. Dit kun je ook zien aan het log dat Hitman Pro genereert. Dit is op basis van de logs aangemaakt door de externe componenten.
Momenteel wordt Ad-Aware SE Plus niet ondersteund wat wellicht het probleem kan zijn. In versie 1.7.5 zit support voor Ad-Aware SE Plus. Deze versie komt deze week beschikbaar (ik ben nog aan het testen want ik heb nog veel meer verbeteringen toegevoegd).

http://www.hitmanpro.nl/

Popcorn Hour!
Reg. datum: 18 augustus 2003

Heel net programma moet ik zeggen. Alles gaat lekker autmatisch zn gangetje, en ondertussen kun je een lekker bakkie koffie doen ;) .

2 kleine puntjes;
- ik zou het setup bestand op je website een andere naam geven, gewoon iets van hitmanpro met versienummer erachter.
[mierenneukmodus] ik had m bij iemand gedownload neergeplant, toen andere dingen gedaan en kon m toen niet meer zo snel terugvinden [/mierenneukmodus] ;)

- is het mogelijk om alle geinstalleerde programma's in 1 centrale directory te bundelen, en zowiezo alle programma's bij het 'geinstalleerde software' menu onder bijv. hitmanpro te zetten?
(het maakt t allemaal net iets overzichtelijker, zeker voor minder ervaren gebruikers)

voor de rest geen extra opmerkingen (tot nog toe :P )

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

Dell rules

en markloman Wat denk je van een MSI'tje voor de UWCD ?
Reg. datum: 20 juli 2004

Eerst en vooral: zalig programma! het is nu een pak gemakkelijker om een pc te checken, 1 druk op de knop en alles wordt schoongemaakt, waar ik vroeger alle programma's apart moest installeren en runnen.

Ik ben het echter wel eens met Pendaco, als alle programma's in 1 directory worden geïnstalleerd en de shortcuts ook in 1 mapje wordt alles een pak overzichtelijker.

Keep up the good work :)

Kan je voor de virusscanner ipv Stinger niet werken met de superDAT van MCAfee. Meer uitleg vind je in McAfee command line virusscanner

Deze scant op alle virussen, Stinger enkel op de bekendste.

Surf ook eens naar http://wim.bernaerts.net

Reg. datum: 30 augustus 2004

Aan WimB. Ik denk er over Trend Micro Sysclean op te nemen in Hitman Pro. McAfee Stinger gooi ik er dan uit.

Wie overtuigd me om toch voor McAfee SuperDAT te kiezen? Sysclean zag er erg degelijk uit.

BTW, Hitman Pro 1.7.3 heb ik net beschikbaar gesteld. Lots of fixes en de optie om de computer af te sluiten als Hitman Pro klaar is :)

http://www.hitmanpro.nl/

Reg. datum: 05 juli 2002

Ik wil na een tijdje lezen toch even reageren in deze populaire thread. Buiten al het moois dat het tool biedt (vooral gemak) zijn er ook, meer in het algemeen, wat opmerkingen te maken.

- in ieder programma zitten bugs, dus ook in HitManPro. Dat betekent dus dat er meer bugs te overwinnen zijn dan bij gebruik van de afzonderlijke programma's
- er is geen garantie dat de HitManPro applicatie zelf geen ongewenste acties doet, al dan niet bewust. Voor zover ik gezien heb is het namelijk geen open source. Heeft de auteur al meer programma's uitgebracht zodat zijn reputatie hier een positieve draai aan kan geven? Zo niet, dan is toch enige voorzichtigheid geboden met het gebruik van de software. Voor thuisgebruik misschien nog niet zo ernstig, maar wel voor zakelijk gebruik (ik zie in de thread hier en daar mensen die het zakelijk lijken te gebruiken).

Vat het niet te zwaar op, het is gewoon even een kritische noot in deze verder bijna louter positieve thread.

P4 1.8a@2.62 - MODded Colorcase Noblesse -

Live 'till You Die

Omdat de thread zo positief is moet jij gewoon ff negatief doen? Vreemde reden... Heb je het al geprobeerd? Ik zie niet in dat je pc scannen met alle mogelijke freeware tooltjes echt schadelijk kan zijn voor je pc, in tegendeel zelfs...

Reg. datum: 13 augustus 2003

Ik vind het een superprogramma en ik beveel het anderen ook aan. Nu kreeg ik de volgende reactie:
"Zo geweldig vind ik dit dus niet:-(((( , hitmanpro. Vanmiddag dit erop gezet, alles gescand en alle bestanden van mijn man en twee kinderen zijn verdwenen...

dus ik baal behoorlijk..."

Kan dit echt door hitman pro gebeurd zijn en hoe komen die bestanden weer terug? Ik weet nog niet wat voor bestanden het precies waren, hopelijk geen belangrijke data.

Arke.nl Babysitter :D

Alles wat spyware removal tools vinden is daadwerkelijk ook rotzooi...
Echter het programma SpySweeper verwijdert ook sommige virussen, het kan zijn dat die bestanden besmet met een virus die SpySweeper heeft gevonden....

"Life's not fair," I reply. "But the root password helps."

Reg. datum: 05 juli 2002

quote:
Ranzy schreef op donderdag 25 november 2004 @ 17:21:
Omdat de thread zo positief is moet jij gewoon ff negatief doen? Vreemde reden... ...

Lees mijn argumenten zou ik zeggen.

quote:
Ik zie niet in dat je pc scannen met alle mogelijke freeware tooltjes echt schadelijk kan zijn voor je pc, in tegendeel zelfs...
Ieder programma kan zijn eigen dingen doen, dus niet de standaardtools die gebruikt worden maar de schil er omheen, zo moeilijk is dat niet in te zien lijkt me.

P4 1.8a@2.62 - MODded Colorcase Noblesse -

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: